Komentarze użytkownika Be4Again

Znaleziono 3809 komentarzy użytkownika Be4Again.
Pokazuję stronę 37 z 96 (komentarze od 1441 do 1480):

Komentowany temat: Emirates Cup: Arsenal vs AS Monaco 01.08.2023, 18:34

@kwiatinho napisał: "Jeżeli uważasz że Jota czy Szoboszalai nie jest pełnowartościowym zmiennikiem a wymieniasz Nelsona w kontekście zmiennika Saki to ja nie mam pytań."

Nie zrozumiałeś. Postaram się jaśniej i prościej. Szobo jest takim backupem dla Nuneza czy Salaha jak u nas Ode jest backupem dla Saki czy GJ. Jota czy Szobo to lepsi zawodnicy od Nelsona, to nie podlega dyskusji tylko oni się nie rozdwoją. Szobo to prawdopodobnie będzie zawodnik na pierwszy skład do środka pomocy więc jak on ma być zmiennikiem Salaha? U nas każdy zawodnik ma swojego zmiennika. Schodzi Saka wchodzi Nelson i nie ma konieczności przesuwania zawodników będących akurat na placu gry. @kwiatinho napisał: "Kiwior Jorginho Tierney Nelson Nketiah Vieira Tomyiasu Elneny nie gwarantują nawet poziomu Top4"
Przecież właśnie oni przyczynili po częsci do naszego powrotu do top 4. Nelson Joker sezonu i game changer, Jorginho nie zawodził i dobrze wykonywał swoją pracę. Jakby Arteta szybciej postawił na Kiwiora zamiast na Holdinga to może dzisiaj bylibyśmy mistrzami? Elneny wiadomo jaką rolę pełni w zespole.

Reasumując, LFC ma w tym momencie 22 zawodników, my mamy 33. My prawdopodobnie sprzedamy 2-3 zawodników do końca sezonu. Oni może kupią jeszcze 1-2. Jakby na to nie patrzeć jest to po prostu za wąska kadra żeby myśleć o realnej walce o mistrzostwo. Zwłaszcza, że oni mają pecha do kontuzji większego niż my...

Jak wrócą do top 4 to będzie to duży sukces.

Komentowany temat: Emirates Cup: Arsenal vs AS Monaco 01.08.2023, 16:04

@kwiatinho napisał: "Ale tak jest w każdym zespole. Wypada Saka i Odegaard"

Za Sakę mamy Nelsona (nie jest to ten sam poziom, wiadomo, ale jest to zawodnik 1:1 jeżeli chodzi o pozycję, w LFC nie ma drugiego PS), za Odegaarda mamy Havertza, ESR czy Fabio (Boże miej nas w opiece). W tym momencie na każdej pozycji mamy min 2 zawodników grających stricte na danej pozycji. W LFC póki co nie mają takiego komfortu. @kwiatinho napisał: "W zeszłym sezonie wypadł Saliba Partey złapał słabszą dyspozycję i zaliczyliśmy ostry zjazd."
Pełna zgoda. Dlatego kupiony został Rice i Timber. LFC straciło zeszły sezon w głównej mierze przez kontuzje i wąski skład. Odszedł Hendo, Fabinho, OX, Keita, Firmino, Carvallho, a kupili Szobo i McAllistera. Kadrowo są na minus (chodzi o ilość). Co z tego, że Szobo i McAllister są lepsi od tych co odeszli jak w przypadku kontuzji się przecież nie rozdwoją. @kwiatinho napisał: "Wypadnie Haaland i De Bruyne i też kadra City zaczyna wyglądać na zniszczalnych."
W zeszłym sezonie wypadł im jeden i drugi. Złośliwi mówili, że wyglądali nawet wtedy lepiej... :) @kwiatinho napisał: "Stawiam że będziemy się bili o Top4 a nie o mistrza"
Na samym końcu to tylko zabawa, a sezon zweryfikuje :)

Komentowany temat: Emirates Cup: Arsenal vs AS Monaco 01.08.2023, 15:52

@Womanizer: Ale nie na tyle żeby realnie walczyć o mistrzostwo. Żeby móc realnie walczyć o majstra trzeba mieć też topową obronę.

Zgadzam się, że mają kim postraszyć z przodu i na swoim stadionie jak zawsze będą mocni. Jednak to będzie za mało żeby wrócić do top 4. City, Arsenal czy nawet ManU mają bardziej kompletną kadrę. Pewnie jeszcze kogoś kupią, może tego Lavie z Sotton, ale przy całej sympatii do tego zawodnika to nie jest to jeszcze materiał na pierwszy skład w drużynie chcącej zawojować top4. Cena Lavii to cena za potencjał, a nie za jego obecne skillsy

Komentowany temat: Emirates Cup: Arsenal vs AS Monaco 01.08.2023, 15:16

Trochę jestem zaskoczony tak optymistycznym podejściem wobec LFC :) Chyba bardziej w nich wierzymy niż ich kibice :D

Za dużo mają niewiadomych w składzie dodatkowo VVD i Salah zaliczają lekki regres. Salah moim zdaniem nie powtórzy wyniku bramkowego z zeszłego sezonu, obstawiam że skończy sezon z 13-15 trafieniami i 6-8 asystami. Dodatkowo nie mają zmiennika dla VVD, TAA, Salaha i Nuneza. Dwóch z tej czwórki łapie kontuzje i zaczynają schody... Jest Szobo czy Jota, ale to są opcje "awaryjne", a nie pełnowartościowi zmiennicy. Tak jak u nas GJ może grać na skrzydle, ale praktyce wiadomo jak to wygląda...

Komentowany temat: Emirates Cup: Arsenal vs AS Monaco 01.08.2023, 15:08

@Womanizer: Optymistycznie patrzysz na LFC. W presezonie wyglądają lekko chaotycznie, rewolucja w drugiej linii może potrzebować czasu żeby zagryźć. Wiadomo jak gra Klopp, niektórzy piłkarze potrzebują czasu żeby się przyzwyczaić. Zwłaszcza w środku pomocy. Nie wierzę żeby byli w stanie realnie bić się o mistrza. Wypada im jeden ŚO, Trent czy któryś z środkowych pomocników i zaczyna się dramat. Nie ma kim za bardzo grać, a liga to maraton.

Komentowany temat: Emirates Cup: Arsenal vs AS Monaco 01.08.2023, 14:04

Jakie przewidywania przed startem sezonu?

U mnie:

1. Arsenal - Rice brakujące ogniwo, Timber nieoceniony backup w obronie, który pozwoli nam na nowe rozwiązania taktyczne, które sprawią że będziemy bardziej nieprzewidywalni dla przeciwnika. Havertz przeciętny sezon, Trossard sezon życia w EPL, Saka i Ode TOP, Gabi lekka obniżka kosztem będącego w świetnej formie Trossarda. Arsenal wyciąga lekcję z poprzedniego sezonu i zgarnia mistrza
2. City - Zmiana pokoleniowa zaczyna dawać się we znaki. Zastąpienie Gundo i Mahreza nie okazało się zbyt łatwe. KDB traci sezon przez kontuzje. Haaland korona króla strzelców. Grealish zjazd. Odrodzenie Fodena. Jednak to za mało żeby wyprzedzić AFC.
3. ManU - Hajlund flop, Rash zalicza słabszy sezon od poprzedniego. Dziurawa obrona, Mount zalicza przeciętny sezon. Słabi boczni obrońcy kładą im sezon. Antony obok Bruno najlepszym zawodnikiem sezonu. Garnacho odpala.
4. (kontrowersja) Aston Villa - Emery pukładał pod siebie zespół. W końcu dostał odpowiedni budżet i zawodników. Kluczem do sukcesu okaże się dominacja w środkowej strefie Kamara-Luiz-Ramsey-Tielemans oraz dyscyplina taktyczna. Watkins na podium najlepszych strzelców sezonu.


Liverpool - Salah dalej topowym zawodnikiem w drużynie, ale to już nie jest ta skuteczność co wcześniej. Przebudowany środek pola potrzebuje więcej czasu na zgranie. Będą w stanie wygrać kilka spotkań bardzo wysoko żeby zaraz przegrać z niżej notowanym rywalem. Sezon w kratkę. VVD też zalicza powolny zjazd formy. Forma Nuneza i Diaza to jedne z nie wielu pozytywów tego sezonu.
Chelsea - jeszcze nie ten sezon, ale będą o niebo lepsi i napsują krwi drużynom z topu. Mimo miejsca w okolicach 5-7 lokaty wielu będzie oceniać ich sezon pozytywnie z perspektywą na rozwój w kolejnym sezonie
Newcastle - straci swój największy atrybut czyli szczelną obronę. Trudy występów w LM będą ich kosztować miejsce w top 4.
Brighton - za wąska kadra żeby powalczyć o coś więcej niż miejsca 7-8.

Spadkowicze: Luton, Wolves i Sheffield
Największe rozczarowanie: KFC

Komentowany temat: Oddala się perspektywa transferu Baloguna do Interu 01.08.2023, 12:54

@WSP napisał: "Ta, jak Arsenal kupuje, to kwoty nie mają prawa zacząć się poniżej 40M. Ale jak sprzedaje, nawet wielkim klubom jak Inter to się okazuje, że te 40M za świetnego napastnika to da dużo..."

Problemem jest kryzys finansowy wśród klubów piłkarskich w Europie. Tak naprawdę poza klubami z EPL, Realem, Barcą, Bayernem i PSG nikt nie jest w stanie wykładać po 40-50mln za zawodnika. Angielskie kluby odjechały reszcie stawki. Obecnie sytuacja wygląda tak, że jeżeli zawodnikiem nie jest zainteresowany klub z EPL i żaden z w.w czwórki to ciężko o jakąkolwiek ofertę... W Serie A jest dramat, niedługo liga arabska rozkupi ich na pniu, kluby pokroju Juve, Napoli czy Milanów nie są w stanie konkurować pod względem finansowym z zespołami środka w EPL, a co dopiero z topką? W zeszłym roku sama Chelsea wydała więcej niż cała LaLiga...

Kryzys ekonomiczny, inflacja, pandemia i na dodatek słabnące zainteresowanie PN w Europie zbiera swoje żniwo...

Komentowany temat: Oddala się perspektywa transferu Baloguna do Interu 01.08.2023, 09:31

W pierwszej kolejności Arteta musi podjąć decyzję kogo woli w zespole. Balogun czy Nketiah?

Trzymanie 3 ŚN, gdzie w razie czego w obwodzie jest jeszcze Leo, Gabi czy Havertz mija się po prostu z celem.

Osobiście wolałbym Baloguna. Potencjał i możliwości Nketiaha mieliśmy okazje poznać i w mojej opinii jest to niestety za słaby napastnik jak na Arsenal. Balo jest młodszy i wydaje się, że ma większy potencjał.

Komentowany temat: Kanonada w Los Angeles: Arsenal 5-3 Barcelona 30.07.2023, 13:26

@krzykus1990: Ja się z Tobą zgadzam, ale Arteta potrzebował praktycznie 3 lat zanim pojawiły się efekty. Powoli wyrabiał sobie autorytet wśród piłkarzy. Po pierwszych 2 latach ( 90% się nie przyzna) ale większość tutaj chciała odejścia Mikela. Taki Howe w 1 sezon z spadkowicza zrobił zespół z top4 i nie wydał wcale więcej na to niż Arteta. Howe jest w takim razie lepszy niż Arteta?

Wydaje mi się, ze Arteta w żadnym innym klubie pokroju Arsenalu nie dostałby tyle czasu co u nas. Arsenal i Arteta to jeden projekt. To nie bylo tak, ze Arteta przyszedł i zaczął czarować i odmienić piłkarzy. Dostał czas, na transfery wydał chyba już z 600mln, dostał wsparcie o jakim większość trenerów może pomarzyć. Odwala dobrą robotę, jak zreszta cały klub. Nie rób jednak z niego jakiegoś cudotwórcy, który przyszedł i zrobił „coś z niczego”.

Komentowany temat: Kanonada w Los Angeles: Arsenal 5-3 Barcelona 30.07.2023, 12:52

@krzykus1990: Ale to wcale nie umniejsza Pepowi. Z dużymi zespołami i wielkimi nazwiskami nie wielu trenerów potrafi sobie poradzić. Najlepszy przykład to ulubieniec tej strony czyli Pan Ebening Emery. Trener „budowniczy” jak z obrazka. Z przeciętnej Sevilli potrafił zrobić jeden z lepszych zespołów w Europie. Z Villareal wyciągnął 200%, AV wyciągnął za uszy z dna tabeli EPL. Jednak odbił się jak Ping pong od PSG czy Arsenalu. Podobnie Nagelsmann w Bayernie.

Są trenerzy, którzy potrafią budować projekt od zera jak Arteta, Emery, Potter czy Naglesmann i są tacy trenerzy jak Pep czy Ancelotti, którzy potrafią prowadzić duże zespoły naszpikowane gwiazdami, a ich „budowanie” ogranicza się do kilku korekt.

Najważniejsze to w odpowiednim momencie „projektu” wybrać odpowiedniego trenera. Na samym końcu i tak zawsze liczą się trofea :)

Komentowany temat: Havertz może być brakującym ogniwem 28.07.2023, 15:17

@trempa napisał: "dlatego mamy jeszcze opcję Partey - Rice"


To wtedy Kai na ławce czy 3 z tyłu?

Komentowany temat: Havertz może być brakującym ogniwem 28.07.2023, 14:30

Pod bramką rywala na pewno będziemy groźniejsi, ale co w przypadku kiedy to rywal będzie przy piłce? W meczu z ManU jak na dłoni było widać, że dostawaliśmy kontrę za kontrą. Nie mieliśmy kontroli nad środkową strefą w tym spotkaniu. Bruno i Sancho w roli fałszywej 9tki grali co chcieli w tym spotkaniu. Jeden i drugi mieli bardzo dużo miejsca.

Tak, to tylko spotkanie towarzyskie, ale postawa Kaia w pressingu i odbiorze budzi niepokój. Xhaka był jaki był, ostatni sezon trochę podnosi jego ogólną ocenę w oczach kibiców, ale pod względem taktycznym to był po prostu "żołnierz". W tym aspekcie nie wiele mu można było zarzucić. Kai jako wolny elektron to konieczność grania Odegaardem niżej, a to niestety nie jest dla niego zbyt komfortowe... Ode na 8mce sobie nie radzi.

Słabsze zespoły może będziemy w stanie dominować, ale z drużynami top4 będzie bardzo niebezpiecznie grać duetem Ode-Kai w klasycznym ustawieniu 4-3-3.

Mecz z City będzie najlepszym sprawdzianem i wyznacznikiem tego jak Arteta chce grać w najbliższym sezonie.

Komentowany temat: Partey zostaje, Lavia nie przyjdzie? 28.07.2023, 09:56

Jestem ciekawy duetu Rice + Thomas

A może Twoja fatalna skuteczność kosztowała nas tytuł?

Komentowany temat: Sparing w Mieście Aniołów: Arsenal vs FC Barcelona 25.07.2023, 11:57

@notopyk napisał: "tylko, ze cfc ma o tyle "latwiej", ze w tym roku graja bez pucharow. mniej meczy do rozegrania, tak jak my sezon do tylu"


No i jakoś ligi nie zawojowaliśmy dzięki temu. Brak pucharów to tylko pozorne ułatwienie, jak chcesz odnosić sukcesy w lidze i pucharach musisz grać z najlepszymi. Mourinho o tym mówił, że bez zawodników, którzy nie mają "dziedzictwa" na mistrzowskim poziomie ciężko jest zbudować mistrzowski zespół. Chelsea ma przyszłościowy zespół, ale zajmie im trochę czasu zanim wrócą do elity (o ile w ogóle wrócą).

Oprócz wąskiego składu w końcówce zaważył też aspekt mentalny w naszym zespole. Zabrakło doświadczenia na tym mistrzowskim poziomie. Punktowania z słabszymi rywalami mimo, że mecz nie idzie po myśli. Zabrakło nam tego wyrachowania. Saka, Ode, Gabi na pewno wyciągnęli lekcję.

W tym momencie w CFC zostało chyba tylko 2-3 zawodników w zespole, którzy pamiętają wygraną w CL. Reszta to młodziki, które dopiero uczą się grać o najwyższe cele. To musi się zgrać, zazębić, a zespół musi zbudować swoją tożsamość.

Komentowany temat: Sparing w Mieście Aniołów: Arsenal vs FC Barcelona 25.07.2023, 11:17

Ciekawi mnie jaka cele ma postawione przed sobą Poch w Chelsea. Top 4 w pierwszym sezonie po takiej rewolucji kadrowej to będzie arcyciężkie zadanie. Nawet jak ich gra się poprawi to wątpię żeby byli w stanie wyrzucić z 4 kogoś z obecnego top 4. Chyba, że kilka drużyn wpadnie w kryzys i uda im się wykorzystać fakt, że konkurencja osłabła. Jednak ja bym na to nie liczył patrząc jak zbroi się AV, jak systematycznie rozwijane jest Brighton, kogo kupuje Newcastle. Tutaj raczej nie ma co liczyć na "fart". LFC też raczej słabsze nie będzie.

@notopyk napisał: "toney ma bana na granie jeszcze chyba z pol roku a watkins z calym szacunkiem to poki co nie poziom kane, na pewno to odczuja, jestem tego pewny ;)"

Z całym szacunkiem to na poziomie Kane jest może tylko Lewy, Haaland i Osimhen. Każdy z nich poza zasięgiem KFC. Kogokolwiek nie kupią to na pewno nie będzie to poziom Kanea. Chodzi o to, ze oni muszą ciężar odpowiedzialności za ofensywę przełożyć na większą ilość zawodników. To jest wyzwanie przed nowym trenerem. Nowego napastnika muszą sobie "zbudować" bo nikt z topu nie będzie chciał do nich przyjść.

@GreKa napisał: "dodam tylko, że za taka kase, jaka ma.wpasc za Kane można kupić kilku fajnych graczy którzy w sumie mogą dać ten sam efekt"

Dokładnie, dla KFC to ostatni moment gdzie mogą za niego wyrwać 100mln. W innym wypadku będą musieli przełknąć "żabę" w postaci kontraktu na poziomie 400k tyg dla Kanea. Za rok z takim kontraktem tylko jakiś klub z Arabii będzie zainteresowany 31letnim napastnikiem, któremu trzeba tyle płacić.

@RIVALDO700 napisał: "Nie żeby coś ale porównywać Kane do Ozila,Coutinho czy Hazarda to 2 światy."

A kto ich ze sobą zestawia? Jeżeli pijesz do mnie to najpierw radzę przeczytać ze zrozumieniem. Porównywałem sytuację gdzie zespół, który tracił swojego "konia pociągowego" wychodził na tym finalnie lepiej. Bo zarówno Coutinho jak i Hazard otwarcie mówili, że ich marzeniem jest gra w Barcy i Realu. Był to dobry moment na sprzedaż. Podobnie z Kanem, otwarcie póki co tego nie przyznaje, ale każdy wie że chłop chce coś wygrać i w KFC na to dużych szans nie ma. Po prostu. Time to say goodbye.

@GabiMartinelli2001 napisał: "Kane się przyciął? To był jego jeden z lepszych sezonów."

Wytłumaczyłem co miałem na myśli. Dla przykładu możesz włączyć sobie powtórkę meczu z Leicester, City, AV, AFC, WHU czy z Bournemouth. Gdzie Kane był niewidoczny i całe KFC też słabo grało. Jak Kane łapał zacięcię to KFC nie wygrywało. W 11 spotkaniach kiedy Kaneowi nie udawało się strzelić to KFC nie potrafiło wygrać. O to mi chodziło, że ten zespół był skazany na dyspozycję Anglika, a nie że Kane miał słaby sezon.

@RIVALDO700 napisał: "No nie wiem czy jakiś klub na świecie potrzebuje odejścia grajka który pobił w zeszłym sezonie rekord ligi pod względem gol chyba w 25 czy tam 26 spotkaniach."

Ale nie przełożyło się to na miejsce w lidze. W meczach KFC było widać, że jak Kane nie może to cały Tottenham też nie może. Każda akcja była kreowana pod Kane`a. Klub nie może być uzależniony od jednego zawodnika.

Mało jest przykładów, że po odejściu "big star" klub grał lepiej? Jak Bale odchodził do RM też wszyscy wieszczyli im spadek, a okazało się że były to najlepsze ich lata. W 2019 Chelsea sprzedaje swojego najlepszego zawodnika do RM, niecałe dwa lata później wygrywa CL. LFC sprzedaje Coutinho, który wtedy był ich najlepszym zawodnikiem, a rok później wygrywają CL, a następnie EPL.

Czasami sprzedaż swojej najlepszej gwiazdy w odpowiednim czasie może wyjść na +. Zwłaszcza takiej, która jawnie chce odejść.

My kiedyś też byliśmy w podobnej sytuacji i zamiast sprzedać próbowaliśmy zatrzymać Ozila za wszelką cenę. Wtedy wydawało się, że klub postępuje słusznie, a finalnie wiemy jak wyszło. Tak samo może być z Kanem. Kane chce grać w CL, chce coś wygrać, na pewno już nie wierzy, że w KFC coś może ugrać. Żeby go zatrzymać muszą mu sypnąć kontrakt na poziomie 350-400k na 3-4lata. Może im to się później odbić czkawką, bo z niewolnika nie ma pracownika. Niestety, czyichś chęci nie sposób kupić...

@GreKa napisał: "Marzę, żeby któryś z naszych napastnikow tak się przyciął :⁠-⁠)"

Podobnie jak Salah :) Ci dwaj sami sobie wyznaczyli standardy.

@notopyk napisał: "Kane do bayernu, totki beda mega w dupie w przyszlym sezonie, Son sam tego nie pociagnie, top6 to max"


Może właśnie oni tego potrzebują? Ostatni sezon dobitnie to pokazał. Son złapał spadek formy, Kane też się lekko przyciął i cały Kurnik zaczął się rozpadać. Oni za bardzo są uzależnieni od dyspozycji Kane`a i Sona. Jak sprzedadzą go +/- 100mln to mogą pokusić się o tego Ramosa z Benfiki.
W tej kwocie już można trochę poprzebierać. Watkins to byłby ciekawy kąsek dla nich lub Toney.

@sickstick napisał: "Havertz nawet jak w 100% nie wypali to i tak będzie piłkarsko lepszy od Xhaki i ofensywa na nim skorzysta. Natomiast pytanie brzmi czy Havertz da radę zastąpić Xhakę w powrotach pod własną bramkę, twardą grą defensywną, rozegraniem od tyłu."

Na pewno nie i raczej nigdy nie będzie. W meczu z ManU było to doskonale widać. Bardziej to wyglądało jakbyśmy grali 2xŚPO niż ŚP+ŚPO. Stąd transfer Timbera, który ma predyspozycje żeby być "odwróconym" bocznym obrońcą podobnie jak Zina z przeciwnej flanki. W zależności od sytuacji Rice będzie miał wsparcie z lewej lub prawej strony (pewnie częściej z lewej, ale Timber będzie też dawał w razie kontr wsparcie w środkowej strefie).

Havertz w pierwszym składzie wymusza zmiany w taktyce. Xhaka może piłkarsko nie był na poziomie Niemca, ale pod względem dyscypliny taktycznej był najwierniejszym "żołnierzem" Artety. Czasami słaba dynamika sprawiała, że był spóźniony czy w ogóle nie dobiegał na czas, ale sumarycznie ciężko była się przyczepić żeby Xhaka za bardzo "zapędzał" się i nie wracał w porę. Ustawianie się i odpowiedzialność taktyczną miał bardzo dobrze opanowane.

Gorzej z odpowiedzialnością za faule i trzymanie nerwów na wodzy :D Teraz to człowiek na to patrzy z sentymentem :)

@lordoftheboard: Stoi.

@lordoftheboard napisał: "to co mały zakład klasycznie o profilowe z Tottenhamem w 2027? XD"

Jak ma brzmieć ten zakład?

@lordoftheboard napisał: "2023 to będzie sufit konfy."

Już to mówili w 2019r :)

W Konfederacji największy szacunek budzi to, że nie budują poparcia na obietnicy "rozdawnictwa". Nie wchodzą w licytacje mimo, że mogliby na tym skorzystać. Przecież oni dzisiaj obiecują 800+ i jutro mają skok 3-4 pkt %.

@lordoftheboard napisał: "To pierwsze to słabe w takim razie."

Oczywiście, że tak. Tak samo jak pierwszy sezon Artety w Arsenalu. To jest proces, który ewoluuje.

Było 6,4% w 2019, będzie 10%+ w 2024 z bardzo dużą szansą na podwojenie wyniku z poprzednich wyborów. Której z przedstawionych przez Ciebie ugrupowań się to udało w przeciągu 4 lat?

@ZielonyLisc napisał: "Ciekawi mnie na kogo zagłosują wszyscy ci co cisną Konfederację od faszystów itd... pewnie po cichu na POPiS żeby osiemset+ się zgadzało ;))))))"

No i co w tym złego? Dla stabilnego państwa potrzebna jest silna Lewica jak i Prawica. Jakbyśmy mieli tylko prawicę u władzy to by doprowadziło do rządów autorytarnych, tylko Lewica to powrót komunizmu. Dlatego oba te obozy muszą się wzajemnie ograniczać. Nie zgadzam się z większością postulatów Lewicy, ale wiem że mają też kilka użytecznych społecznie pomysłów. Np pomysł mieszkań spółdzielczych zamiast kredytu 2% lub innych dopłat do mieszkań, z których głównie korzystają banki i developerzy, uważam za najlepszy sposób zmniejszenia cen na rynku nieruchomości. To co się za komuny udało to właśnie mieszkania spółdzielcze. To czy się one podobają czy nie to inna para kaloszy, ale stoją po dziś dzień i nie rzadko zachowują lepszy stan niż nowoczesne bloki z patodeveloperki.

@lordoftheboard napisał: "w 2027 to pewnie nie będzie już konferencji, bo Korwin się znowu obrazi i zacznie kolejną partie budować o ile jeszcze będzie żył."

Korwin jest już na politycznej "emeryturze". Został odsunięty od decyzyjności w Konfie. Jego odejście niczego nie zmieni. Obecna Konfa opiera się na duecie Bosak-Mentzen. Większość nawet by się ucieszyła z jego odejścia i wyszłaby na + Konfie.

@lordoftheboard napisał: "zobaczymy jak konfa osiągnie swój rekord niech będzie 10% i wtedy zobaczymy jej drugie podejście za 4 lata."

Teraz jest ich drugie podejście, za 4 lata będzie 3.

@lordoftheboard: Właśnie Twoje porównania do Petru, Kukiza, Leppera czy Giertycha nie mają sensu bo to były jednorazowe zrywy poparcia. Jednorazowe projekty. Konfederacja sukcesywnie buduje swoje poparcie. Z wyborów na wybory zwiększa swoje poparcie.

Możesz sobie śmieszkować, możesz bagatelizować, ale wszystko wskazuje na to, że będzie to 3 siła w sejmie. Jeżeli nadchodzącą kadencję przejdą "suchą stopą" czy pozostaną w bezpiecznym miejscu opozycyjnym bez brania na siebie choćby minimum odpowiedzialności za podejmowane decyzje (czyt. nie skuszą się na stanowiska w spółkach skarbu państwa i 2 planowe role w Rządzie) to w kolejnych wyborach mogą bić się o władze. Konfa zabiera głównie poparcie PiS, czym silniejsza Konfa tym słabszy PiS i Kaczor to wie. Dlatego uważam, że odsunięcie PiS od władzy jeszcze bardziej wzmocni Konfe i przyspieszy rozpad PiS.

@lordoftheboard: Oni będą mieli ponad (lub blisko) 10%. Przypomnij mi ile % zdobył Palikot, Kukiz czy Petru w drugim podejściu? @lordoftheboard napisał: "Oni wiedzą, że nie wygrają wyborów, ale nawet nie chcą, bo to oznacza odpowiedzialność."

W nadchodzących wyborach wygra prawdopodobnie PIS, ale nie oznacza to że będą rządzić. Będziemy mieć prawdopodobnie rząd koalicyjny. Jak Konfa zdobędzie powiedzmy 12-13% (jest to możliwy wynik) to tak naprawdę to oni będą decydować o tym kto będzie rządził w naszym kraju. Brak decyzji też będzie decyzją, bo wtedy PO dogada się z Lewicą i Hołownią.

Mówienie, że Kofederacja gra tylko o to żeby najważniejsi członkowie sobie zarobili jest nonsensem. Czy Ci się to podoba czy nie to Konfederacja w tych wyborach może być "game changerem". Nawet jak pozostaną wierni swoim ideałom, że z nikim dogadywać się nie będą to przy rządzie koalicyjnym trzeba też "ugłaskać" opozycję. Do niektórych ustaw trzeba większego poparcia niż 51% więc jakieś miejsca w rządzie będzie trzeba im zaproponować. Może to będzie ministerstwo bez teki, może jakiś zastępca czy viceminister, nie ważne. Faktem jest, że ten kto będzie chciał rządzić będzie musiał się liczyć z Konfederacją.

Poparcie dla Konfederacji to bardziej wynik desperacji. Desperacji, która przeważyła naiwność, że PIS czy PO może cokolwiek zmienić. Każda z tych partii dostała swoją szansę. Każda w większym lub mniejszym stopniu zawiodła i to w bardzo istotnych dla życia kwestiach. Hołownia traci poparcie, więc jedyną alternatywą dla młodego pokolenia jest Konfa.

Młodym się już nie chce analizować sporu Tusk vs. Kaczyński. Przeżarło się to, ich nawet nie obchodzi co który mówi. Nie chcą ich już po prostu widzieć. To jak dwóch sąsiadów, którzy od lat drą ze sobą koty, Ty mieszkasz naprzeciwko i jesteś już tym po prostu zmęczony. Najbardziej byś chciał żeby wprowadził się ktoś nowy. Podobne podejście mają wyborcy 19-39lat. Chcą po prostu zmiany, sprawdzić czy może być inaczej. PIS i PO już znają i tego nie chcą.

Problem z Konfą jest taki, że oni nigdy nawet nie byli blisko władzy, a co dopiero mówić o rządzeniu.

Kreatorzy treści z PO, PIS czy Lewicy nie maja punktu zaczepienia więc stawiają na "kreatywną twórczość". Liroy tyle czasy siedział cicho i teraz nagle zaczął atakować Konfę, dlaczego? :) Czyżby miał obiecane miejsce na liście?
Śmieszy mnie @Barney napisał: "Korwin to kretyn , nawet jakby Rosja coś zaproponowała wierzycie ruskim? którzy co chwilę pokazują swoją nature.

Słowa ruska znaczą tyle co nic"



To nie ma znaczenia. Ważne żeby nie powielać fake newsów i tworzyć fałszywych skrótów myślowych. To starają się wpoić nam media:
Konfa=nacjonaliści
PIS=katole i złodzeje
PO=LGBT i mafie
Lewica=korupcja i zboczeńcy

Warto się choć trochę zastanowić i spróbować podważyć tego typu opinie. Może wtedy wyjść, że rzeczywiste granice między partiami nie są tak spolaryzowane jak się nam wydaje :)

Nasz kraj jest swego rodzaju ewenementem. Wyborców bardziej obchodzi czy w szkołach będzie religia czy edukacja seksualna niż główne aspekty polityki zagranicznej. Z kwestii ekonomicznych to najważniejsze żeby 500 plus nie zabrali, a od nowelizacji prawa podatkowego i administracyjnego ważniejsze jest żeby zlustrować 70latków...

Ponad 30 lat po upadku komuny, a ja nadal słyszę że jako naród nie poradziliśmy sobie przez ten czas z lustracją... Dramat. Jak mamy ruszyć do przodu jak ciągle słyszę od polityków, że chcą rozliczać przeszłość? PIS dwie kadencje u władczy i dopiero teraz chce rozliczać PO pod kątem wpływów rosyjskich i na nowo przeprowadzić lustrację. PO całą kampanie opiera na rozliczenia ostatnich 8 lat PIS. To takie polskie...

@JP3 napisał: "Korwin ponoć powiedział na wewnętrznym posiedzeniu Konfy, że jakby Rosja zaatakowała Polskę, to by był po stronie Rosji. A 40% mężczyzn w wieku 25-39 lat głosuje na takich ludzi. Ale nie ma co się martwić. Konfederacja za kilka lat się rozpadnie. Jak wszystkie partie sezonowe w Polsce."

Słowo klucz to "ponoć".

" To bzdura, że w razie wojny Polski z Rosją opowiedziałbym się po stronie rosyjskiej. Mówię, że nie mam uprzedzeń do tego kraju. Jeżeli zaproponowaliby nam coś lepszego niż Ameryka, bez wahania wybiorę Rosję. Muszę dbać o interes Polski. Są oczywiście Polacy, którzy bardziej nienawidzą Rosji, niż kochają Polskę. Nie należę do nich – tłumaczył Korwin-Mikke."

Wysoki wynik Konfy powoduje wysyp fake newsów i specjalnie wyciętych zdań z kontekstu. Czym wyższy wynik w sondażach tym większy atak i "kreatywna" twórczość fake newsów. Mentzen też już musiał tłumaczyć mniej inteligentnym, że "Piątka Mentzena" to wycięty fragment z wypowiedzi na temat budowania "zasięgów politycznych" w sieci, a nie program Konfy. Jednak jeden pelikan z drugim łyka co mu jeden pismak z drugim na talerz poda. Bez chwili zastanowienia.

Ludzie, w środku pola na 3 wolne sloty mamy 2 nowych zawodników. Mimo mojej niechęci do transferu Havertza trzeba dać mu trochę czasu. Widać, ze dopiero zaznajamia się z nowa pozycją. Ostatni raz na 8mce grał za czasów gry w Bayerze…

Spokojnie, nasz środek pola przechodzi właśnie rewolucje i takie mecze jak ten z ManU są konieczne. To dopiero zaczyna się zazębiać.

Komentowany temat: Pięciogwiazdkowy występ: Arsenal 5:0 MLS All-Stars 21.07.2023, 15:36

@Matelko: Mi chodziło tylko o powielany mit, że Arsenal nie potrafi/nie umie sprzedawać zawodników. Ostatnie lata to było czyszczenie z szrotu jaki pozostawił po sobie Wenger, Raul i Gazidis. Większości tych zawodników ciężko było się pozbyć za darmo, a co dopiero sprzedać...

Jak sprzedawaliśmy kogoś kto budził choćby minimalne zainteresowanie to zawsze uzyskiwaliśmy dobre oferty np. Iwobi czy Willock (z ostatnich lat). Czy któryś z zawodników który odszedł za darmo zrobił jakąś "karierę" po Arsenalu? Mustafy, Sokratisy, Kolasinace, Ozile, Auby, Torreiry itd. to wszystko równia pochyła w dół... Laca się jeszcze jakoś odnalazł na "starych" śmieciach. Willian wrócił do EPL. Naprawdę trzeba się cieszyć, że ten etap za nami i zespół został wyczyszczony z przeciętniaków.

Komentowany temat: Pięciogwiazdkowy występ: Arsenal 5:0 MLS All-Stars 21.07.2023, 14:52

Dzisiaj jakby Arsenal chciał "przewietrzyć" szatnię to by się kolejki ustawiały większe niż przed otwarciem nowej Biedronki w Sosnowcu. Nie byłoby żadnego problemu z sprzedażą kogokolwiek. Jednak wtedy był czas kiedy 3/4 kadry to byli przepłacani zawodnicy lub po prostu flopy pokroju Torreiry czy Mustafy. W tym roku taką Chelsea ratuje Arabia, gdyby nie oni to też by musieli za darmo oddawać niektórych zawodników.

Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester City - Arsenal 22.09.2024 - godzina 17:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 15.09.2024 - godzina 15:00
0 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City440012
2. Arsenal431010
3. Newcastle431010
4. Liverpool43019
5. Aston Villa43019
6. Brighton42208
7. Nottingham Forest42208
8. Chelsea42117
9. Brentford42026
10. Manchester United42026
11. Bournemouth41215
12. Fulham41215
13. Tottenham41124
14. West Ham41124
15. Leicester40222
16. Crystal Palace40222
17. Ipswich40222
18. Wolves40131
19. Southampton40040
20. Everton40040
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland70
Mohamed Salah33
L. Díaz31
B. Mbeumo30
N. Madueke30
N. Jackson21
Y. Wissa21
D. Welbeck21
K. Havertz21
A. Semenyo21
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl