Komentarze użytkownika Be4Again
Znaleziono 4099 komentarzy użytkownika Be4Again.
Pokazuję stronę 44 z 103 (komentarze od 1721 do 1760):
@Embix napisał: "Chcą 40mln"
Mogą chcieć :) Jak dostaną 50% z tego to będzie sukces.
Raya ma rok kontraktu i odmówił przedłużenia z Brentford, więc jego cena nie powinna być wygórowana. Nie jesteśmy przecież na jakimś "musiku" i w razie czego możemy poczekać do zimowego okienka i kupić go za 20-30% ceny.
@kwiatinho napisał: "Piszesz w jednym zdaniu że to topowa drużyna i nie będzie zdziwienia jak wrócą do Top4 ale.dajesz im 10% szans na Top3
Czyli uważasz że wyżej niż 4 miejsce praktycznie nie mają szans?!
To albo jest topowa drużyna albo nie. Jeżeli jest topowa to chyba mają więcej szans."
LFC to topowa drużyna, bo żeby jakąś drużynę móc tak nazwać to trzeba wziąć pod uwagę min kilka-kilkanaście lat wstecz, a nie tylko ostatni sezon. Chelsea to też jest topowy klub i ostatni tragiczny sezon tego nie zmienia. Jednak czy ktoś realnie widzi szansę Chelsea w top 4? Oceniając tu i teraz to raczej inne zespoły są po prostu mocniejsze w tym momencie. Jednak jeżeli jakimś cudem uda im się wrócić do top 4 to nie będzie to historyczna sensacja na miarę zdobycia mistrzostwa przez Leicester. Bo większość kibiców pomyśli "przecież to Chelsea, nic nadzwyczajnego że znowu są w top4".
Tak samo z LFC, to topowy zespół, ale w tym momencie ma swoje "bolączki" i przechodzi niemałą rewolucję w składzie, która może pójść w dwie strony. Na dodatek na kilku pozycjach nie mają zmienników. Jeżeli opatrzność będzie nad nimi czuwać i najważniejsi gracze nie złapią kontuzji, a nowy środek pola złapie zgranie jakby grali ze sobą od lat to oczywiście, że będą mieli duże szanse na wysokie miejsce w tabeli. Jednak jak wygląda "maraton" w EPL wszyscy wiemy... i po prostu inne zespoły są w tym momencie mocniejsze lub lepiej "zaopatrzone" przed tym "maratonem". Zbyt wiele niewiadomych mają w składzie i zbyt wąską ławkę na niektórych pozycjach żeby realnie myśleć o powalczeniu o coś więcej niż 4 lokata. Dodatkowo najważniejsi zawodnicy, czyli VVD i Salah będą mieć w nadchodzącym sezonie po 33 i 32 lata (rocznikowo). "Peak" formy mają już chyba za sobą... Nikt ich na emeryturę nie wysyła bo oboje jeszcze pewnie 2-3 sezony zagrają w EPL jednak to co mieli najlepszego już chyba dali temu klubowi.
Jednak to tylko moje "przewidywania" i w sumie zabawa w wróżenie z fusów. Just for fun :)
@enrique: Racja, ale nie możemy przecież zostawać z słabszym zawodnikiem tylko dlatego, że nikt go nie chce :(
@Pires9999: A jaka niby pozycje ma Nelson? Przecież to PS :)
@kwiatinho: Ale u nas wypada Rice i wchodzi Thomas, wypada Havertz wchodzi Jorginho. U nich wypada Szobo czy powiedzmy Thuram/Lavia i wchodzi Eliot lub Bajcetic…Jest chyba różnica? U nich wypada Salah i Klopp zaczyna drapać się po głowie, musi łatać zawodnikami z innych pozycji. Podobnie jak wypadnie TAA. Cała formacja musi zmienić. Między innymi z tego powodu nie wyszedł im zeszły sezon.
Liverpool to topowa drużyna i to jasne, ze nikt się nie będzie dziwił jak jednak zajmą miejsce w top 4. Zdziwić się będzie można jak Brighton wejdzie do top 4, a nie LFC. Jednak oceniając ich szanse przed sezonem uważam, ze nie maja więcej jak 10% szans na miejsce wyższe niż 4. Jednak to moja subiektywna ocena :)
@kwiatinho: Nikt ich nie skreśla, zwłaszcza ja. Po prostu na chłodno analizuje ich potencjał. W presezonie wyglądają bardzo chaotycznie. W ciągu jednego okienka przeszli rewolucje w drugiej linii. Mało który zespół jest w stanie wejść z miejsca na topowy poziom po takiej zmianie. Prawdopodobnie ściągną jeszcze jakiegoś ŚPD wiec bardzo prawdopodobne, ze w przyszłym sezonie ich środek będzie wyglądał Szobo-McAllister-Lavia/Thuram czyli trzech kompletnie nowych pomocników. Takie „zderzenie” czasem potrafi zaboleć…
Liga to morderczy maraton, a piętą achillesową LFC jest obrona. Wypada VVD i wszystko zaczyna się sypać… Podobnie jak u nas jak Saliba wypadł i musieliśmy grać Holdingiem. Tylko teraz mamy Timbera, który w presezonie pokazał się dobrej strony i w razie czego mamy kim grać. U nich Matip i Gomez to są goście do odpalenia, podobnie jak u nas Holding.
Mimo względnej sympatii do LFC uważam, ze nie uda im się wrócić do top 4. Chyba, ze Klopp zrobił transfery życia i Szobo z McAllisterem będą robić lepsza robotę niż Alonso i Gerrard.
@Damper: Może i dyskusyjna, ale zestawiając meczową 20tkę LFC vs AFC to może takich spornych porównań byłoby ze 3-4, reszta na korzyść Arsenalu.
@kwiatinho napisał: "Ilościowo mamy bardzo dużą kadrę ale jeśli chodzi o jakość zmienników to już nie jest aż taka klasowa"
Ale LFC ma słabszych zmienników od nas. Jota jest lepszy od Trossarda? Eliot, Jones, Bajcetic są lepsi od Thomasa, Havertza czy ESR? Tsimikas lepszy od Tierneya? Matip, Gomez lepsi od Timbera i Kiwiora? Moim zdaniem zmienników mamy o wiele lepszych. Oni nie mają alternatywy dla TAA, Salaha czy Bajcetica (póki co). My mamy na każdej pozycji niezależną alternatywę.
@kwiatinho napisał: "Jeżeli uważasz że Jota czy Szoboszalai nie jest pełnowartościowym zmiennikiem a wymieniasz Nelsona w kontekście zmiennika Saki to ja nie mam pytań."
Nie zrozumiałeś. Postaram się jaśniej i prościej. Szobo jest takim backupem dla Nuneza czy Salaha jak u nas Ode jest backupem dla Saki czy GJ. Jota czy Szobo to lepsi zawodnicy od Nelsona, to nie podlega dyskusji tylko oni się nie rozdwoją. Szobo to prawdopodobnie będzie zawodnik na pierwszy skład do środka pomocy więc jak on ma być zmiennikiem Salaha? U nas każdy zawodnik ma swojego zmiennika. Schodzi Saka wchodzi Nelson i nie ma konieczności przesuwania zawodników będących akurat na placu gry. @kwiatinho napisał: "Kiwior Jorginho Tierney Nelson Nketiah Vieira Tomyiasu Elneny nie gwarantują nawet poziomu Top4"
Przecież właśnie oni przyczynili po częsci do naszego powrotu do top 4. Nelson Joker sezonu i game changer, Jorginho nie zawodził i dobrze wykonywał swoją pracę. Jakby Arteta szybciej postawił na Kiwiora zamiast na Holdinga to może dzisiaj bylibyśmy mistrzami? Elneny wiadomo jaką rolę pełni w zespole.
Reasumując, LFC ma w tym momencie 22 zawodników, my mamy 33. My prawdopodobnie sprzedamy 2-3 zawodników do końca sezonu. Oni może kupią jeszcze 1-2. Jakby na to nie patrzeć jest to po prostu za wąska kadra żeby myśleć o realnej walce o mistrzostwo. Zwłaszcza, że oni mają pecha do kontuzji większego niż my...
Jak wrócą do top 4 to będzie to duży sukces.
@kwiatinho napisał: "Ale tak jest w każdym zespole. Wypada Saka i Odegaard"
Za Sakę mamy Nelsona (nie jest to ten sam poziom, wiadomo, ale jest to zawodnik 1:1 jeżeli chodzi o pozycję, w LFC nie ma drugiego PS), za Odegaarda mamy Havertza, ESR czy Fabio (Boże miej nas w opiece). W tym momencie na każdej pozycji mamy min 2 zawodników grających stricte na danej pozycji. W LFC póki co nie mają takiego komfortu. @kwiatinho napisał: "W zeszłym sezonie wypadł Saliba Partey złapał słabszą dyspozycję i zaliczyliśmy ostry zjazd."
Pełna zgoda. Dlatego kupiony został Rice i Timber. LFC straciło zeszły sezon w głównej mierze przez kontuzje i wąski skład. Odszedł Hendo, Fabinho, OX, Keita, Firmino, Carvallho, a kupili Szobo i McAllistera. Kadrowo są na minus (chodzi o ilość). Co z tego, że Szobo i McAllister są lepsi od tych co odeszli jak w przypadku kontuzji się przecież nie rozdwoją. @kwiatinho napisał: "Wypadnie Haaland i De Bruyne i też kadra City zaczyna wyglądać na zniszczalnych."
W zeszłym sezonie wypadł im jeden i drugi. Złośliwi mówili, że wyglądali nawet wtedy lepiej... :) @kwiatinho napisał: "Stawiam że będziemy się bili o Top4 a nie o mistrza"
Na samym końcu to tylko zabawa, a sezon zweryfikuje :)
@Womanizer: Ale nie na tyle żeby realnie walczyć o mistrzostwo. Żeby móc realnie walczyć o majstra trzeba mieć też topową obronę.
Zgadzam się, że mają kim postraszyć z przodu i na swoim stadionie jak zawsze będą mocni. Jednak to będzie za mało żeby wrócić do top 4. City, Arsenal czy nawet ManU mają bardziej kompletną kadrę. Pewnie jeszcze kogoś kupią, może tego Lavie z Sotton, ale przy całej sympatii do tego zawodnika to nie jest to jeszcze materiał na pierwszy skład w drużynie chcącej zawojować top4. Cena Lavii to cena za potencjał, a nie za jego obecne skillsy
Trochę jestem zaskoczony tak optymistycznym podejściem wobec LFC :) Chyba bardziej w nich wierzymy niż ich kibice :D
Za dużo mają niewiadomych w składzie dodatkowo VVD i Salah zaliczają lekki regres. Salah moim zdaniem nie powtórzy wyniku bramkowego z zeszłego sezonu, obstawiam że skończy sezon z 13-15 trafieniami i 6-8 asystami. Dodatkowo nie mają zmiennika dla VVD, TAA, Salaha i Nuneza. Dwóch z tej czwórki łapie kontuzje i zaczynają schody... Jest Szobo czy Jota, ale to są opcje "awaryjne", a nie pełnowartościowi zmiennicy. Tak jak u nas GJ może grać na skrzydle, ale praktyce wiadomo jak to wygląda...
@Womanizer: Optymistycznie patrzysz na LFC. W presezonie wyglądają lekko chaotycznie, rewolucja w drugiej linii może potrzebować czasu żeby zagryźć. Wiadomo jak gra Klopp, niektórzy piłkarze potrzebują czasu żeby się przyzwyczaić. Zwłaszcza w środku pomocy. Nie wierzę żeby byli w stanie realnie bić się o mistrza. Wypada im jeden ŚO, Trent czy któryś z środkowych pomocników i zaczyna się dramat. Nie ma kim za bardzo grać, a liga to maraton.
Jakie przewidywania przed startem sezonu?
U mnie:
1. Arsenal - Rice brakujące ogniwo, Timber nieoceniony backup w obronie, który pozwoli nam na nowe rozwiązania taktyczne, które sprawią że będziemy bardziej nieprzewidywalni dla przeciwnika. Havertz przeciętny sezon, Trossard sezon życia w EPL, Saka i Ode TOP, Gabi lekka obniżka kosztem będącego w świetnej formie Trossarda. Arsenal wyciąga lekcję z poprzedniego sezonu i zgarnia mistrza
2. City - Zmiana pokoleniowa zaczyna dawać się we znaki. Zastąpienie Gundo i Mahreza nie okazało się zbyt łatwe. KDB traci sezon przez kontuzje. Haaland korona króla strzelców. Grealish zjazd. Odrodzenie Fodena. Jednak to za mało żeby wyprzedzić AFC.
3. ManU - Hajlund flop, Rash zalicza słabszy sezon od poprzedniego. Dziurawa obrona, Mount zalicza przeciętny sezon. Słabi boczni obrońcy kładą im sezon. Antony obok Bruno najlepszym zawodnikiem sezonu. Garnacho odpala.
4. (kontrowersja) Aston Villa - Emery pukładał pod siebie zespół. W końcu dostał odpowiedni budżet i zawodników. Kluczem do sukcesu okaże się dominacja w środkowej strefie Kamara-Luiz-Ramsey-Tielemans oraz dyscyplina taktyczna. Watkins na podium najlepszych strzelców sezonu.
Liverpool - Salah dalej topowym zawodnikiem w drużynie, ale to już nie jest ta skuteczność co wcześniej. Przebudowany środek pola potrzebuje więcej czasu na zgranie. Będą w stanie wygrać kilka spotkań bardzo wysoko żeby zaraz przegrać z niżej notowanym rywalem. Sezon w kratkę. VVD też zalicza powolny zjazd formy. Forma Nuneza i Diaza to jedne z nie wielu pozytywów tego sezonu.
Chelsea - jeszcze nie ten sezon, ale będą o niebo lepsi i napsują krwi drużynom z topu. Mimo miejsca w okolicach 5-7 lokaty wielu będzie oceniać ich sezon pozytywnie z perspektywą na rozwój w kolejnym sezonie
Newcastle - straci swój największy atrybut czyli szczelną obronę. Trudy występów w LM będą ich kosztować miejsce w top 4.
Brighton - za wąska kadra żeby powalczyć o coś więcej niż miejsca 7-8.
Spadkowicze: Luton, Wolves i Sheffield
Największe rozczarowanie: KFC
@WSP napisał: "Ta, jak Arsenal kupuje, to kwoty nie mają prawa zacząć się poniżej 40M. Ale jak sprzedaje, nawet wielkim klubom jak Inter to się okazuje, że te 40M za świetnego napastnika to da dużo..."
Problemem jest kryzys finansowy wśród klubów piłkarskich w Europie. Tak naprawdę poza klubami z EPL, Realem, Barcą, Bayernem i PSG nikt nie jest w stanie wykładać po 40-50mln za zawodnika. Angielskie kluby odjechały reszcie stawki. Obecnie sytuacja wygląda tak, że jeżeli zawodnikiem nie jest zainteresowany klub z EPL i żaden z w.w czwórki to ciężko o jakąkolwiek ofertę... W Serie A jest dramat, niedługo liga arabska rozkupi ich na pniu, kluby pokroju Juve, Napoli czy Milanów nie są w stanie konkurować pod względem finansowym z zespołami środka w EPL, a co dopiero z topką? W zeszłym roku sama Chelsea wydała więcej niż cała LaLiga...
Kryzys ekonomiczny, inflacja, pandemia i na dodatek słabnące zainteresowanie PN w Europie zbiera swoje żniwo...
W pierwszej kolejności Arteta musi podjąć decyzję kogo woli w zespole. Balogun czy Nketiah?
Trzymanie 3 ŚN, gdzie w razie czego w obwodzie jest jeszcze Leo, Gabi czy Havertz mija się po prostu z celem.
Osobiście wolałbym Baloguna. Potencjał i możliwości Nketiaha mieliśmy okazje poznać i w mojej opinii jest to niestety za słaby napastnik jak na Arsenal. Balo jest młodszy i wydaje się, że ma większy potencjał.
@krzykus1990: Ja się z Tobą zgadzam, ale Arteta potrzebował praktycznie 3 lat zanim pojawiły się efekty. Powoli wyrabiał sobie autorytet wśród piłkarzy. Po pierwszych 2 latach ( 90% się nie przyzna) ale większość tutaj chciała odejścia Mikela. Taki Howe w 1 sezon z spadkowicza zrobił zespół z top4 i nie wydał wcale więcej na to niż Arteta. Howe jest w takim razie lepszy niż Arteta?
Wydaje mi się, ze Arteta w żadnym innym klubie pokroju Arsenalu nie dostałby tyle czasu co u nas. Arsenal i Arteta to jeden projekt. To nie bylo tak, ze Arteta przyszedł i zaczął czarować i odmienić piłkarzy. Dostał czas, na transfery wydał chyba już z 600mln, dostał wsparcie o jakim większość trenerów może pomarzyć. Odwala dobrą robotę, jak zreszta cały klub. Nie rób jednak z niego jakiegoś cudotwórcy, który przyszedł i zrobił „coś z niczego”.
@krzykus1990: Ale to wcale nie umniejsza Pepowi. Z dużymi zespołami i wielkimi nazwiskami nie wielu trenerów potrafi sobie poradzić. Najlepszy przykład to ulubieniec tej strony czyli Pan Ebening Emery. Trener „budowniczy” jak z obrazka. Z przeciętnej Sevilli potrafił zrobić jeden z lepszych zespołów w Europie. Z Villareal wyciągnął 200%, AV wyciągnął za uszy z dna tabeli EPL. Jednak odbił się jak Ping pong od PSG czy Arsenalu. Podobnie Nagelsmann w Bayernie.
Są trenerzy, którzy potrafią budować projekt od zera jak Arteta, Emery, Potter czy Naglesmann i są tacy trenerzy jak Pep czy Ancelotti, którzy potrafią prowadzić duże zespoły naszpikowane gwiazdami, a ich „budowanie” ogranicza się do kilku korekt.
Najważniejsze to w odpowiednim momencie „projektu” wybrać odpowiedniego trenera. Na samym końcu i tak zawsze liczą się trofea :)
@trempa napisał: "dlatego mamy jeszcze opcję Partey - Rice"
To wtedy Kai na ławce czy 3 z tyłu?
Pod bramką rywala na pewno będziemy groźniejsi, ale co w przypadku kiedy to rywal będzie przy piłce? W meczu z ManU jak na dłoni było widać, że dostawaliśmy kontrę za kontrą. Nie mieliśmy kontroli nad środkową strefą w tym spotkaniu. Bruno i Sancho w roli fałszywej 9tki grali co chcieli w tym spotkaniu. Jeden i drugi mieli bardzo dużo miejsca.
Tak, to tylko spotkanie towarzyskie, ale postawa Kaia w pressingu i odbiorze budzi niepokój. Xhaka był jaki był, ostatni sezon trochę podnosi jego ogólną ocenę w oczach kibiców, ale pod względem taktycznym to był po prostu "żołnierz". W tym aspekcie nie wiele mu można było zarzucić. Kai jako wolny elektron to konieczność grania Odegaardem niżej, a to niestety nie jest dla niego zbyt komfortowe... Ode na 8mce sobie nie radzi.
Słabsze zespoły może będziemy w stanie dominować, ale z drużynami top4 będzie bardzo niebezpiecznie grać duetem Ode-Kai w klasycznym ustawieniu 4-3-3.
Mecz z City będzie najlepszym sprawdzianem i wyznacznikiem tego jak Arteta chce grać w najbliższym sezonie.
Jestem ciekawy duetu Rice + Thomas
A może Twoja fatalna skuteczność kosztowała nas tytuł?
@notopyk napisał: "tylko, ze cfc ma o tyle "latwiej", ze w tym roku graja bez pucharow. mniej meczy do rozegrania, tak jak my sezon do tylu"
No i jakoś ligi nie zawojowaliśmy dzięki temu. Brak pucharów to tylko pozorne ułatwienie, jak chcesz odnosić sukcesy w lidze i pucharach musisz grać z najlepszymi. Mourinho o tym mówił, że bez zawodników, którzy nie mają "dziedzictwa" na mistrzowskim poziomie ciężko jest zbudować mistrzowski zespół. Chelsea ma przyszłościowy zespół, ale zajmie im trochę czasu zanim wrócą do elity (o ile w ogóle wrócą).
Oprócz wąskiego składu w końcówce zaważył też aspekt mentalny w naszym zespole. Zabrakło doświadczenia na tym mistrzowskim poziomie. Punktowania z słabszymi rywalami mimo, że mecz nie idzie po myśli. Zabrakło nam tego wyrachowania. Saka, Ode, Gabi na pewno wyciągnęli lekcję.
W tym momencie w CFC zostało chyba tylko 2-3 zawodników w zespole, którzy pamiętają wygraną w CL. Reszta to młodziki, które dopiero uczą się grać o najwyższe cele. To musi się zgrać, zazębić, a zespół musi zbudować swoją tożsamość.
Ciekawi mnie jaka cele ma postawione przed sobą Poch w Chelsea. Top 4 w pierwszym sezonie po takiej rewolucji kadrowej to będzie arcyciężkie zadanie. Nawet jak ich gra się poprawi to wątpię żeby byli w stanie wyrzucić z 4 kogoś z obecnego top 4. Chyba, że kilka drużyn wpadnie w kryzys i uda im się wykorzystać fakt, że konkurencja osłabła. Jednak ja bym na to nie liczył patrząc jak zbroi się AV, jak systematycznie rozwijane jest Brighton, kogo kupuje Newcastle. Tutaj raczej nie ma co liczyć na "fart". LFC też raczej słabsze nie będzie.
@notopyk napisał: "toney ma bana na granie jeszcze chyba z pol roku a watkins z calym szacunkiem to poki co nie poziom kane, na pewno to odczuja, jestem tego pewny ;)"
Z całym szacunkiem to na poziomie Kane jest może tylko Lewy, Haaland i Osimhen. Każdy z nich poza zasięgiem KFC. Kogokolwiek nie kupią to na pewno nie będzie to poziom Kanea. Chodzi o to, ze oni muszą ciężar odpowiedzialności za ofensywę przełożyć na większą ilość zawodników. To jest wyzwanie przed nowym trenerem. Nowego napastnika muszą sobie "zbudować" bo nikt z topu nie będzie chciał do nich przyjść.
@GreKa napisał: "dodam tylko, że za taka kase, jaka ma.wpasc za Kane można kupić kilku fajnych graczy którzy w sumie mogą dać ten sam efekt"
Dokładnie, dla KFC to ostatni moment gdzie mogą za niego wyrwać 100mln. W innym wypadku będą musieli przełknąć "żabę" w postaci kontraktu na poziomie 400k tyg dla Kanea. Za rok z takim kontraktem tylko jakiś klub z Arabii będzie zainteresowany 31letnim napastnikiem, któremu trzeba tyle płacić.
@RIVALDO700 napisał: "Nie żeby coś ale porównywać Kane do Ozila,Coutinho czy Hazarda to 2 światy."
A kto ich ze sobą zestawia? Jeżeli pijesz do mnie to najpierw radzę przeczytać ze zrozumieniem. Porównywałem sytuację gdzie zespół, który tracił swojego "konia pociągowego" wychodził na tym finalnie lepiej. Bo zarówno Coutinho jak i Hazard otwarcie mówili, że ich marzeniem jest gra w Barcy i Realu. Był to dobry moment na sprzedaż. Podobnie z Kanem, otwarcie póki co tego nie przyznaje, ale każdy wie że chłop chce coś wygrać i w KFC na to dużych szans nie ma. Po prostu. Time to say goodbye.
@GabiMartinelli2001 napisał: "Kane się przyciął? To był jego jeden z lepszych sezonów."
Wytłumaczyłem co miałem na myśli. Dla przykładu możesz włączyć sobie powtórkę meczu z Leicester, City, AV, AFC, WHU czy z Bournemouth. Gdzie Kane był niewidoczny i całe KFC też słabo grało. Jak Kane łapał zacięcię to KFC nie wygrywało. W 11 spotkaniach kiedy Kaneowi nie udawało się strzelić to KFC nie potrafiło wygrać. O to mi chodziło, że ten zespół był skazany na dyspozycję Anglika, a nie że Kane miał słaby sezon.
@RIVALDO700 napisał: "No nie wiem czy jakiś klub na świecie potrzebuje odejścia grajka który pobił w zeszłym sezonie rekord ligi pod względem gol chyba w 25 czy tam 26 spotkaniach."
Ale nie przełożyło się to na miejsce w lidze. W meczach KFC było widać, że jak Kane nie może to cały Tottenham też nie może. Każda akcja była kreowana pod Kane`a. Klub nie może być uzależniony od jednego zawodnika.
Mało jest przykładów, że po odejściu "big star" klub grał lepiej? Jak Bale odchodził do RM też wszyscy wieszczyli im spadek, a okazało się że były to najlepsze ich lata. W 2019 Chelsea sprzedaje swojego najlepszego zawodnika do RM, niecałe dwa lata później wygrywa CL. LFC sprzedaje Coutinho, który wtedy był ich najlepszym zawodnikiem, a rok później wygrywają CL, a następnie EPL.
Czasami sprzedaż swojej najlepszej gwiazdy w odpowiednim czasie może wyjść na +. Zwłaszcza takiej, która jawnie chce odejść.
My kiedyś też byliśmy w podobnej sytuacji i zamiast sprzedać próbowaliśmy zatrzymać Ozila za wszelką cenę. Wtedy wydawało się, że klub postępuje słusznie, a finalnie wiemy jak wyszło. Tak samo może być z Kanem. Kane chce grać w CL, chce coś wygrać, na pewno już nie wierzy, że w KFC coś może ugrać. Żeby go zatrzymać muszą mu sypnąć kontrakt na poziomie 350-400k na 3-4lata. Może im to się później odbić czkawką, bo z niewolnika nie ma pracownika. Niestety, czyichś chęci nie sposób kupić...
@GreKa napisał: "Marzę, żeby któryś z naszych napastnikow tak się przyciął :-)"
Podobnie jak Salah :) Ci dwaj sami sobie wyznaczyli standardy.
@notopyk napisał: "Kane do bayernu, totki beda mega w dupie w przyszlym sezonie, Son sam tego nie pociagnie, top6 to max"
Może właśnie oni tego potrzebują? Ostatni sezon dobitnie to pokazał. Son złapał spadek formy, Kane też się lekko przyciął i cały Kurnik zaczął się rozpadać. Oni za bardzo są uzależnieni od dyspozycji Kane`a i Sona. Jak sprzedadzą go +/- 100mln to mogą pokusić się o tego Ramosa z Benfiki.
W tej kwocie już można trochę poprzebierać. Watkins to byłby ciekawy kąsek dla nich lub Toney.
@sickstick napisał: "Havertz nawet jak w 100% nie wypali to i tak będzie piłkarsko lepszy od Xhaki i ofensywa na nim skorzysta. Natomiast pytanie brzmi czy Havertz da radę zastąpić Xhakę w powrotach pod własną bramkę, twardą grą defensywną, rozegraniem od tyłu."
Na pewno nie i raczej nigdy nie będzie. W meczu z ManU było to doskonale widać. Bardziej to wyglądało jakbyśmy grali 2xŚPO niż ŚP+ŚPO. Stąd transfer Timbera, który ma predyspozycje żeby być "odwróconym" bocznym obrońcą podobnie jak Zina z przeciwnej flanki. W zależności od sytuacji Rice będzie miał wsparcie z lewej lub prawej strony (pewnie częściej z lewej, ale Timber będzie też dawał w razie kontr wsparcie w środkowej strefie).
Havertz w pierwszym składzie wymusza zmiany w taktyce. Xhaka może piłkarsko nie był na poziomie Niemca, ale pod względem dyscypliny taktycznej był najwierniejszym "żołnierzem" Artety. Czasami słaba dynamika sprawiała, że był spóźniony czy w ogóle nie dobiegał na czas, ale sumarycznie ciężko była się przyczepić żeby Xhaka za bardzo "zapędzał" się i nie wracał w porę. Ustawianie się i odpowiedzialność taktyczną miał bardzo dobrze opanowane.
Gorzej z odpowiedzialnością za faule i trzymanie nerwów na wodzy :D Teraz to człowiek na to patrzy z sentymentem :)
@lordoftheboard: Stoi.
@lordoftheboard napisał: "to co mały zakład klasycznie o profilowe z Tottenhamem w 2027? XD"
Jak ma brzmieć ten zakład?
@lordoftheboard napisał: "2023 to będzie sufit konfy."
Już to mówili w 2019r :)
W Konfederacji największy szacunek budzi to, że nie budują poparcia na obietnicy "rozdawnictwa". Nie wchodzą w licytacje mimo, że mogliby na tym skorzystać. Przecież oni dzisiaj obiecują 800+ i jutro mają skok 3-4 pkt %.
@lordoftheboard napisał: "To pierwsze to słabe w takim razie."
Oczywiście, że tak. Tak samo jak pierwszy sezon Artety w Arsenalu. To jest proces, który ewoluuje.
Było 6,4% w 2019, będzie 10%+ w 2024 z bardzo dużą szansą na podwojenie wyniku z poprzednich wyborów. Której z przedstawionych przez Ciebie ugrupowań się to udało w przeciągu 4 lat?
@ZielonyLisc napisał: "Ciekawi mnie na kogo zagłosują wszyscy ci co cisną Konfederację od faszystów itd... pewnie po cichu na POPiS żeby osiemset+ się zgadzało ;))))))"
No i co w tym złego? Dla stabilnego państwa potrzebna jest silna Lewica jak i Prawica. Jakbyśmy mieli tylko prawicę u władzy to by doprowadziło do rządów autorytarnych, tylko Lewica to powrót komunizmu. Dlatego oba te obozy muszą się wzajemnie ograniczać. Nie zgadzam się z większością postulatów Lewicy, ale wiem że mają też kilka użytecznych społecznie pomysłów. Np pomysł mieszkań spółdzielczych zamiast kredytu 2% lub innych dopłat do mieszkań, z których głównie korzystają banki i developerzy, uważam za najlepszy sposób zmniejszenia cen na rynku nieruchomości. To co się za komuny udało to właśnie mieszkania spółdzielcze. To czy się one podobają czy nie to inna para kaloszy, ale stoją po dziś dzień i nie rzadko zachowują lepszy stan niż nowoczesne bloki z patodeveloperki.
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 20 | 14 | 5 | 1 | 47 |
2. Arsenal | 21 | 12 | 7 | 2 | 43 |
3. Nottingham Forest | 21 | 12 | 5 | 4 | 41 |
4. Newcastle | 21 | 11 | 5 | 5 | 38 |
5. Chelsea | 21 | 10 | 7 | 4 | 37 |
6. Manchester City | 21 | 10 | 5 | 6 | 35 |
7. Aston Villa | 21 | 10 | 5 | 6 | 35 |
8. Bournemouth | 21 | 9 | 7 | 5 | 34 |
9. Fulham | 21 | 7 | 9 | 5 | 30 |
10. Brentford | 21 | 8 | 4 | 9 | 28 |
11. Brighton | 20 | 6 | 10 | 4 | 28 |
12. West Ham | 21 | 7 | 5 | 9 | 26 |
13. Tottenham | 21 | 7 | 3 | 11 | 24 |
14. Crystal Palace | 21 | 5 | 9 | 7 | 24 |
15. Manchester United | 20 | 6 | 5 | 9 | 23 |
16. Everton | 20 | 3 | 8 | 9 | 17 |
17. Ipswich | 20 | 3 | 7 | 10 | 16 |
18. Wolves | 21 | 4 | 4 | 13 | 16 |
19. Leicester | 21 | 3 | 5 | 13 | 14 |
20. Southampton | 20 | 1 | 3 | 16 | 6 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 18 | 13 |
E. Haaland | 16 | 1 |
C. Palmer | 13 | 6 |
A. Isak | 13 | 4 |
B. Mbeumo | 13 | 3 |
C. Wood | 12 | 1 |
Matheus Cunha | 10 | 4 |
Y. Wissa | 10 | 2 |
N. Jackson | 9 | 3 |
J. Maddison | 8 | 4 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
@Womanizer napisał: "30 mln IMO minimalna granica."
Czas działa na naszą korzyść w tym przypadku :)