Komentarze użytkownika Be4Again

Znaleziono 4099 komentarzy użytkownika Be4Again.
Pokazuję stronę 64 z 103 (komentarze od 2521 do 2560):

Komentowany temat: Odpowiedzieć na niedawną wpadkę: Arsenal vs Everton! 01.03.2023, 21:07

Iwobi ustawia sobie Zine i Gabiego…

Komentowany temat: Skromna wygrana na wyjeździe: Leicester 0-1 Arsenal 28.02.2023, 16:06

@ArtetaBall: Obawiam się tylko, że Edu i Arteta widząc, że Saka jest zbudowany chyba z vibranium nie będą szukać kogoś do rotacji na jego pozycji... Od lat mamy deficyt na tej pozycji i nic się z tym nie robi. Nelson zaliczył dwa obiecujące spotkania i wypadł na pół roku...

Komentowany temat: Skromna wygrana na wyjeździe: Leicester 0-1 Arsenal 28.02.2023, 15:57

@KapitanJack10: Ja do rotacji widziałbym u nas Nico Williamsa lub Bowena. Dobry sezon w Brentford zalicza Mbeumo. Pulisic też ma olbrzymie umiejętności i może pod Artetą by zaczął grać na poziomie, który mu wróżono. Olise w CP też fajnie się prezentuje i przyjąłbym go z otwartymi ramionami.

Jakby się tak dłużej zastanowić to jest w czym wybierać.

Komentowany temat: Skromna wygrana na wyjeździe: Leicester 0-1 Arsenal 28.02.2023, 13:42

@Piotrek95: Kurde, ale po co nam Sterling jak mamy Trossarda i Gabiego? Nam trzeba kogoś na prawe skrzydło jak coś, a nie 3 na lewe...

Coś mało prawdopodobne się to wydaje, zwłaszcza że są o wiele bardziej newralgiczne pozycje w zespole, które wymagają wzmocnienia.

Komentowany temat: Skromna wygrana na wyjeździe: Leicester 0-1 Arsenal 28.02.2023, 12:59

@coooyg11 napisał: "Przed jego przyjściem byli w kryzysie, a kilka miesięcy później zdobyli tymi samymi zawodnikami LM. Tam potencjał jest ogromny, więc nie ma co ich tak łatwo wykreślać :)"

1,5 roku temu wróżono, że Arteta spuści Arsenal do Championship, a dzisiaj? Jak Chelsea dostała ban transferowy to wszyscy wróżyli im zjazd i że się nie podniosą przez kilka sezonów, a oni wygrali UCL i LE. Wszystkie te wróżby można wsadzić między bajki.

Naprawdę nie ma co liczyć, że klub z takim budżetem jak Chelsea wypadnie z top 4 na dłużej niż sezon. Grają teraz tragedię, to fakt, ale każdy zdaje sobie sprawę, że w tym zespole jest potencjał. Todd pewnie w lato właduje kolejne 200mln w zespół, kupią Osimhena i dołożą jeszcze jakieś ŚO z topu i nikomu do śmiechu już nie będzie. To czy można taniej i lepiej budować ten zespół to temat na osobną dyskusję, jednak nie można absolutnie założyć że w przyszłym roku nie będą już się bić o mistrzostwo.

Komentowany temat: Skromna wygrana na wyjeździe: Leicester 0-1 Arsenal 28.02.2023, 12:37

@Piotrek95 napisał: "w walce o 4 miesiące mogą być groźni za 3 sezony"

Ciężko tak daleko wybiegać w przyszłość. Przed tym sezonem nikt nie stawiał, że będziemy liderami tabeli przez większość sezonu i będziemy mieć realne szanse na mistrzostwo. Po dwóch kolejkach wszyscy chcieli spuścić ManU w kiblu, a okazuje się że też mają realną szansę na tytuł. Różnica między bardzo dobrym zespołem w EPL, a dobrym czy średnim jest naprawdę minimalna. Nie zawsze trzeba rewolucji żeby zespół wskoczył na level wyżej. Dlatego nikt nie może wykluczyć, że Chelsea może wrócić na dawne tory już od nowego sezonu, lub jeszcze w tym, jak było w momencie kiedy przychodził Tuchel. Zmiana trenera wydaje się nieunikniona i jak "trafią" z nowym to może się okazać, że ten zespół może grać o wiele lepiej.

Tak samo kibice ManU rozpisują plany na kolejne 2-3 lata, które mają przebiegać pod ich dominacją w Europie. LFC ma zjazd, Klopp się skończył, City zostanie zdegradowane i Pep ucieknie, my spuchniemy, Chelsea nie wróci do topu przez 3 lata itd, a oni będą dominować :) Przecież tak to sobie można pobajdurzyć przy Żuberku pod Żabką, a nie poważnie dyskutować.

Liczy się tylko kolejny mecz i zgarnięcie w nim 3pkt, a nie wybieganie w przyszłość 2-3 sezony do przodu.

Komentowany temat: Skromna wygrana na wyjeździe: Leicester 0-1 Arsenal 28.02.2023, 12:22

@ArtetaBall: Jakby to była Fifa to by mięli ekipę na 5 gwiazdek, ale niestety rzeczywistość tak nie wygląda i bez 50 letniego Silvy w obronie oni są jak dzieci we mgle...

Komentowany temat: Skromna wygrana na wyjeździe: Leicester 0-1 Arsenal 28.02.2023, 12:20

@GunnersFan9 napisał: "Dlatego za wszelką cenę trzeba wygrać jutro oraz w sobotę i odskoczyć im na 14 punktów. Liczę że Liverpool im sie ostro postawi w niedziele i usłyszymy trzask pękającej dupy ok 19:30 w niedziele ;-)"

Co jak co, ale ekipa Kloppa jest charakterna i będzie chciała się odegrać za porażkę na OT. Muły są w formie, ale wyjazd na Anfield zawsze im nie leżał :) Liczę, że LFC włoży im 3:0 i skończy się hurraoptymizm.

Komentowany temat: Skromna wygrana na wyjeździe: Leicester 0-1 Arsenal 28.02.2023, 12:11

@dam93 napisał: "Bardzo możliwe, bardziej chodziło mi o to, że w naszym społeczeństwie zdrady są piętnowane a jednak nikt się do tego nie przyczepił jednocześnie tak ochoczo czepiając się tej kobiety co się z nim umówiła.

No ale podwójne standardy to... standard ;)"


Eee tam podwójne standardy. Pozwól, że opowiem Ci historie jaką przekazał mi mój dziadek.

"Kobieta i mężczyzna jest jak kłódka i kluczyk. Każdy chciałby mieć kluczyk, który otwiera kilka kłódek, ale kłódka którą można otworzyć każdym kluczem jest bezużyteczna"

:D Żadne podwójne standardy, po prostu życie :)

Komentowany temat: Skromna wygrana na wyjeździe: Leicester 0-1 Arsenal 28.02.2023, 12:05

@ArtetaBall napisał: "No tak jak piszesz, tylko popatrz jak szybko pozbyli się Lukaku.. albo takiego Wernera, który miał o wiele lepsze wejście do Chelsea i liczby powiedzmy średnie przy jak na razie tragicznych Mudryka."

Ok, ale Mudryk rozegrał dopiero 7 spotkań w tym chyba tylko dwa w podstawie. Oceniając tymi kategoriami to tam w sumie cały skład jest do sprzedania. @ArtetaBall napisał: "patrząc historycznie raczej nie ściągnęli Mudryka z myślą, że powoli się będzie wdrażał przez 3-4 lata :D"
Historycznie nie, ale w CFC zmienił się właściciel i główna strategia raczej też i ciężko stawiać daleko idące wnioski, ponieważ nie wiemy jaki jest plan na ten klub ma Todd. Za Abramowicza liczyło się TU i Teraz, bez żalu wydawali fortuny na "gotowe" gwiazdy i lekka ręką pozbywali się talentów pokroju KDB czy Salaha. Trenerów też zmieniali jak rękawiczki. Nowy właściciel chyba stawia na budowanie zespołu na kilka sezonów do przodu. Wydrukował sobie listę top 20 najlepiej zapowiadających się zawodników w Europie i puka od klubu do klubu z workiem pieniędzy na plecach. Czy to wypali? To się okaże, ale na pewno Todd odbiega od "schematu Abramowicza".

Komentowany temat: Skromna wygrana na wyjeździe: Leicester 0-1 Arsenal 28.02.2023, 11:50

@dam93 napisał: "A najciekawsze jest to jak ludzie ignorują, że ziomek zaprosił do siebie laskę gdy jego żona i dzieci były w Dubaju. To was nie w****ia? :D"

Może ma wolną rękę od swojej żony? Wśród WAGs to nie jest takie nadzwyczajne, zwłaszcza w świecie arabskim jest przyzwolenie, że mąż może mieć kilka partnerek.

Komentowany temat: Skromna wygrana na wyjeździe: Leicester 0-1 Arsenal 28.02.2023, 11:39

Kibice ManU po wygraniu Kubełka Skrzydełek z KFC odlecieli w kosmos jakby wygrali min UCL :D

Jak dostaną w tytkę na Anfield od pogrążonego w kryzysie Liverpoolu to będzie po prostu jak miód na serce :) Skończą się teorie o nadchodzącym okresie dominacji w Europie i ponownie zacznie się skomlanie :)

Komentowany temat: Skromna wygrana na wyjeździe: Leicester 0-1 Arsenal 28.02.2023, 11:19

@ArsenalChampion napisał: "Jeśli Chelsea strzela bramkę jakiś Olivier Skipp to jest juz bardzo źle. Ja oglądałem 1 połowe meczu Totttenham vs Chelsea i nawet nie wiedziałem ze ten Skipp to gra w tym meczu. Potem spojrzałem na wynik jak Kurczaki strzeliły na 1:0 i myślałem ze po przewie wszedł z ławki. a on wyszedł w 1 składzie xD"

Przez pierwsze 15-20min Chelsea wyglądała lepiej od Kurczaków, ale wiadomo jak jest z drużyną Conte... Jak nie wykorzystasz swoich sytuacji to oni strzelą coś z niczego i jest po meczu. Tak to w sumie wyglądało, kurczaki dały się "wyszumieć" Chelsea i z biegiem czasu zaczęli ich punktować. Bramka do szatni zabiła ten mecz. Widać, że tam trener nie ma już posłuchu w szatni. Grają bez spójnej koncepcji. Nie widać żadnego zalążka "pomysłu" jak ta drużyna ma grać.

Komentowany temat: Skromna wygrana na wyjeździe: Leicester 0-1 Arsenal 28.02.2023, 11:12

@ArtetaBall napisał: "Wątpie, żeby Chelsea budowała skład pod Mudryka. Tam jak Ci nie idzie, to szybko wylatujesz i pewnie podobnie będzie z Mudrykiem jeśli nie zacznie robic liczb"

Teoretyzuje, chodziło mi o to, że Chelsea jest na zakręcie i naprawdę wiele się może wydarzyć w tym klubie. Przychodzi "nowa miotła" i piłkarze, którzy wcześniej zawodzili zaczynają grać pierwsze skrzypce. Dla przykładu w ManU ETH "odkurzył i reanimował" Shawa, AWB, Sancho czy Freda, piłkarzy będących na wylocie. Podobnie może wydarzyć się w CFC.

Mudryka podpisali chyba na 7 lat, więc jakieś nadzieje muszą z nim wiązać. Choć wiadomo czym się kierowali w pierwszej kolejności proponując tak długi kontrakt... Jak wystawią Mudryka na sprzedaż po roku od transferu to będzie to po prostu żart :D

Komentowany temat: Skromna wygrana na wyjeździe: Leicester 0-1 Arsenal 28.02.2023, 10:47

@Ech0z napisał: "Chelsea niszczy zawodnikow rynek i football."

Jak jeszcze okaże się, że Jorginho walnie przyczyni się do wygrania EPL przez Arsenal to już w ogóle ten klub stanie się memem :) Zniszczą to oni sami siebie. Cieszę się, że Arsenal powiedział pass przy transferze Mudryka. Zawsze są inne opcje na rynku. Nie udało nam się sciągnąć Martineza, kupiliśmy Zinę, nie udało się z Vlaho, kupiliśmy Jesusa, nie udało się z Caicedo, kupiliśmy Jorginho, nie udało się z Mudrykiem, mamy Trossarda. Nie dość, że każda z tych "zastępczych" opcji była o wiele tańsza to jeszcze finalnie pod względem sportowym też wyszliśmy na plus. Obecny rynek piłkarski jest na tyle bogaty, że zawsze są alternatywne opcje.

Komentowany temat: Skromna wygrana na wyjeździe: Leicester 0-1 Arsenal 28.02.2023, 10:40

@Ech0z napisał: "Przestan. W Szachtarze Donieck mial lepszych pomocnikow niz w Chelsea? A tam ładował bramke za bramka w lidze mistrzow."

Szchtar z Mudrykiem w składzie rozniósłby dzisiejszą Chelsea jak obornik po polu. @Ech0z napisał: "Chelsea niszczy zawodnikow rynek i football."

Wydaje mi się, że kluby z EPL wyciągną wnioski na podstawie ost. ruchów Chelsea. Przykład Trossarda i Jorginho pokazuje, że zawodnik z ligi ukraińskiej czy holenderskiej, a zawodnik, który zna już ligę to jest po prostu przepaść i zwyczajnie nie opłaca się ładować po 100mln za zawodników spoza top3 lig w Europie.

Niewykluczone, że projekt Todda zakłada spisanie na "straty" bieżącego sezonu i ich celem jest stworzenie fundamentów pod drużynę, która za rok lub za dwa lata będzie się bić o najwyższe cele. Ich ostatnie ruchy to nie są zawodnicy na tu i teraz tylko z potencjałem na przyszłość.

Komentowany temat: Skromna wygrana na wyjeździe: Leicester 0-1 Arsenal 28.02.2023, 10:20

@Ech0z napisał: "Mudryk bedzie niewypałem. Nie dlatego ze jest slaby bo uwazam ze.to.ogromny talent. Ale nie poszlo na poczatku i teraz ma ogormne wyzwanie żeby sprostać oczekiwaniom łatki 100mln. Ilu takich odpalilo ? Ilu takich Lakaków bylo w Chelsea"

Naprawdę jest jeszcze za wcześnie żeby stawiać tego typu wnioski. Jeden piłkarz wchodzi z buta w ligę i nowy zespół, a drugi potrzebuje roku lub nawet dwóch. Na ten moment Mudryk poza dynamiką i ciągiem na bramkę rywala nie za wiele pokazuje, ale w sumie cała Chelsea jest w takiej formie, że ciężko o kimkolwiek powiedzieć coś dobrego.

Mudryk to typ piłkarza, który żyje z gry zespołu. Podania, wizja gry i umiejętność kreowania akcji to nie jest jego najmocniejsza strona. Jak koledzy z boiska nie będą mu pomagać w uzyskiwaniu przestrzeni na lewej stronie, nie będą mu posyłać długich piłek za plecy obrońców to on staje się niewidoczny. To nie jest taki piłkarz jak Jesus, że cofnie się po piłkę nawet do obrony żeby zapoczątkować akcje, żeby wziąć ciężar gry na siebie.

Nie jest mi go żal, nawet cieszyłbym się jakby okazał się flopem bo jego przykład oraz Antonego z ManU byłby świetną "laurką" dla klubów EPL. Może to by coś zmieniło w przyszłości, że zamiast ładować po 100mln w zawodników z słabszych lig to lepiej zainwestować w skauting i klubową akademię.

Z Mudrykiem może być tak, że Chelsea wywali Pottera i przyjdzie doświadczony trener, który poukłada zespół pod Ukraińca i ten nagle zacznie wykręcać liczby.

Komentowany temat: Skromna wygrana na wyjeździe: Leicester 0-1 Arsenal 28.02.2023, 09:55

@Embix napisał: "W sumie to jest na co ponarzekać."

Nie wiem na co Ty liczyłeś? Że Kiwior z miejsca posadzi Gabiego na ławce? I to jeszcze w takim momencie sezonu gdzie nawet mikrobłąd może przesądzić o mistrzostwie?

Saliba zanim zadebiutował to 3 lata bujał się po wypożyczeniach. Trochę cierpliwości, na pozycji ŚO niezbędny jest spokój i opanowanie. Kiwior umiejętności na pewno ma, Arteta pracuje teraz pewnie nad jego poczuciem pewności i wew. spokojem. W naszej obronie nie dzieje się teraz żaden dramat żeby na siłę przyspieszać adaptację Kiwiora. Wszystko w swoim czasie.

Komentowany temat: Skromna wygrana na wyjeździe: Leicester 0-1 Arsenal 28.02.2023, 09:24

@Adi17 napisał: "Panowie myślicie, że można wpier... szwagrowi przed rozwodem z siostrą?"

Normalnie walisz typa na pyste i dopiero później zaczynasz tłumaczyć.

Komentowany temat: Skromna wygrana na wyjeździe: Leicester 0-1 Arsenal 28.02.2023, 08:56

@M4rcin napisał: "Teraz Hakimi oskarżony o gwałt. Gdy żona z dziećmi byli na wakacjach zaprosił laskę do domu i ja zgwalcil. Tym razem to pewnie chęć wyłudzenia bo nie wierze, że laska nie wiedziała w jakim celu tam idzie"

Najśmieszniejsze jest to, że "ofiara" złożyła oświadczenie, a nie oskarżenie :D Czyli najprawdopodobniej chce się wybić na aferce. Zaprasza ją znany piłkarz na kwadrat i co ona myślała? Że będą oglądać ostatni sezon "Przyjaciół" i popijać gorącą czekoladę :D

Komentowany temat: Skromna wygrana na wyjeździe: Leicester 0-1 Arsenal 27.02.2023, 17:54

@Piotrek95: Ja bardziej jestem ciekaw jak on to zmierzył? :) Że Everton bardziej chciał wygrać… To stoi za sukcesem City, ze oni po prostu zawsze bardziej chcą wygrać niż reszta? :)

Rozbawił mnie tym zdaniem :)

Komentowany temat: Skromna wygrana na wyjeździe: Leicester 0-1 Arsenal 27.02.2023, 16:01

@Arsenalsupporters napisał: "chelsea H gralismy juz away"

Racja, mój błąd.

Komentowany temat: Skromna wygrana na wyjeździe: Leicester 0-1 Arsenal 27.02.2023, 16:01

@Gunerxxx: No właśnie, w zeszłym sezonie w dwumeczu z CP City ugrało tylko 1pkt, a nasz ukochany Patrick był jednym z dwóch trenerów którym udało się pokonać City w lidze. Zatem można mieć min. nadziei na to, że CP coś urwie ekipie Pepa :)

Komentowany temat: Skromna wygrana na wyjeździe: Leicester 0-1 Arsenal 27.02.2023, 15:56

Nie można powiedzieć, że mamy łatwiejszy terminarz od City. Kwiecień może okazać się decydujący (zresztą jak co roku)

9.04 - LFC (A)
26.04 - City (A)
29.04 - CFC (A)

Jak po tych spotkaniach wejdziemy w maj będąc dalej na 1 miejscu to tylko katastrofa może nam odebrać tytuł!

Komentowany temat: Skromna wygrana na wyjeździe: Leicester 0-1 Arsenal 27.02.2023, 15:45

@Gunerxxx napisał: "W tych meczach raczej nie ma co liczyć na potkniecie City."

Aha... bo w meczu z Evertonem, Brentford czy Nott liczyłeś, że stracą? :D

Komentowany temat: Skromna wygrana na wyjeździe: Leicester 0-1 Arsenal 27.02.2023, 14:50

@sickstick napisał: "Typ wyjął jeden jedyny meczu i podaje nam go jako argument, sądząc że jesteśmy debilami i sami nie sprowadzimy sobie heat map z pozostałych spotkań xD"

Dzięki za wyjaśnienie, ale nikt, naprawdę nikt gościa nie traktuje poważnie :D Zestawia średnią z 4spotkań Felixa z 25 Granita i mówi, że średnia to średnia, gdzie przy defensywnych statach jeden udany wślizg zmienia niektóre wskaźniki o 100%. Szkoda, że jak weźmiemy ostatnie 25 spotkań w ATM to już tak kolorowo nie jest :D No ale tam był konflikt...

Komentowany temat: Skromna wygrana na wyjeździe: Leicester 0-1 Arsenal 27.02.2023, 14:44

@Marzag napisał: "Nom, dlatego porównuję średnią."

Tak, tylko jak zaliczasz jeden udany wślizg na sezon i akurat wypada on w tych 4 meczach to chyba jest to lekkie przekłamanie? Jak chcesz obiektywnie spojrzeć to podaj statystyki z ostatnich 25 spotkań w ATM. Nie zrobisz tego bo wiesz jak one kiepsko wyglądają.

Felix na ten moment poza jednym meczem WHU po prostu prezentuje się bardzo słabo... w meczu z Tottenhamem to była żałość nad żałości. Chyba tylko Ziyech był gorszy. Trzymać to dziadostwo jak najdalej od AFC! Dopiero co posprzątaliśmy ten klub z "leniuszków" a`la Ozil i nie potrzebny nam podobny jegomość. Na pierwszy rzut oka widać, że oni z jednej gliny.

Komentowany temat: Skromna wygrana na wyjeździe: Leicester 0-1 Arsenal 27.02.2023, 14:18

Kolega odleciał za bardzo :D Do pewnego momentu jeszcze można było traktować go poważnie, ale później już zaczęło się robić śmiesznie :D

Komentowany temat: Skromna wygrana na wyjeździe: Leicester 0-1 Arsenal 27.02.2023, 14:16

@Marzag: Buahhahaha :D Tylko, że Ty porównujesz jego staty z 4 spotkań Felixa i z 24 Granita :D

Komentowany temat: Skromna wygrana na wyjeździe: Leicester 0-1 Arsenal 27.02.2023, 13:36

@ArtetaBall: @Marzag: Dobra Panowie, szanuje że macie inne zdanie i inny pogląd na Felixa. Ja się potrafię z wami zgodzić, że on jak już jest przy piłce to jest groźny... tylko największym problemem Felixa, zresztą od zawsze, jest jego gra bez piłki... Wtedy zespół gra w 10tkę. Już kiedyś mieliśmy takiego "magika" i Europy z nim w składzie nie podbiliśmy.

Komentowany temat: Skromna wygrana na wyjeździe: Leicester 0-1 Arsenal 27.02.2023, 13:06

@Marzag napisał: "Świetna technika, umie sobie wywalczyć pozycje w odpowiednim momencie, wszechstronność, drybling."

O którym meczu mówisz? Chętnie wrócę sobie do skrótów i odświeżę bo jak czytam opinie o Felixie to mam wrażenie, że trollujecie.

Facet w 4 spotkaniach w jednym zagrał na 50% potencjału, który mu wróżono i to wystarczy? Jak jest taki fantastyczny to powinien bardziej się wyróżniać na tle tak słabych kolegów z Chelsea.

Dla mnie na maxa przereklamowany zawodnik. Może ma technikę i balans ciała na wyższym poziomie niż średnia w lidze, ale co z tego jak on przez większość czasu jest poza grą. Drepcze, człapie, pressing jakby uwłaczał jego godności. Zespół z nim wygląda jakby grał w 10tkę jak są bez piłki...

Komentowany temat: Skromna wygrana na wyjeździe: Leicester 0-1 Arsenal 27.02.2023, 12:04

@Marzag napisał: "Za czapkę gruszek nie pójdzie bo Atletico chyba koło 80 mln by chcieli. Ale nawet jakbyśmy tyle mieli zapłacić to ja bym brał."

Czym on Cię przekonał w Chelsea, że chcesz 80mln za niego płacić? Poza meczem z WHU jest praktycznie jednym z najsłabszych punktów słabej Chelsea... W meczu z Kurczakami obok Ziyecha chyba najsłabszy zawodnik meczu. Z Southampton to samo... Nawet za połowę tej kwoty nie chciałbym go u nas.

Komentowany temat: Skromna wygrana na wyjeździe: Leicester 0-1 Arsenal 27.02.2023, 11:36

@Joker_224 napisał: "Lokonga to jest wielka zagadka, u nas nie wykonał chyba ani jednego sprintu, ślamazarny, niedokładny a w meczu z Liverpoolem w Crystal latał jak mały samochodzik."

Może dlatego, że wie że to dla niego ostatnia szansa, ostatni dzwonek nie tylko na pozostanie w Arsenalu, ale i w EPL. Osobiście uważam, że Lokonga mimo, że ma jeszcze potencjał żeby się rozwinąć, to na taki zespół jak Arsenal jest po prostu za słaby. Chłopak w tym roku ma już 24 lata i jest to taki wiek gdzie umiejętności powinny zrównywać się z potencjałem. U niego postęp jest niezauważalny. W nowoczesnej piłce na pozycji 6/8 musisz mieć przegląd pola, dobre podanie do przodu, strzał z dystansu i być jak najmniej szablonowy na tej pozycji. Nie można powiedzieć, że nie dostawał szans. Po prostu ich nie wykorzystał. W obliczu plotek o Ryżym i Tielemansie trzeba się Belga po prostu pozbyć za 15-20mln i tyle. W klubie pokroju CP czy Burnley powinien się bez problemu odnaleźć. Na top six jest za słaby...

Komentowany temat: Skromna wygrana na wyjeździe: Leicester 0-1 Arsenal 27.02.2023, 10:24

@alexis1908 napisał: "Jak dać Szwajcarowi odpocząć z 2 mecze to Jorginho za niego jestem ciekaw jakby wyglądał Włoch w duecie z Parteyem ."

Dokładnie tak, zwłaszcza w takim meczu jak z Eve, gdzie przeciwnik ma mega silny środek pola i walka będzie zacięta w tej strefie. Thomas i Jorginho to może być ciekawa alternatywa. Długoterminowo nie przewidywałbym żeby Jorginho był w stanie na dłużej wygryść Granita głównie z uwagi na fakt, że Szwajcar jest lewonożny i daje nieoceniony backup Zinchence jak ten zapędza się pod pole karne rywala.

Komentowany temat: Skromna wygrana na wyjeździe: Leicester 0-1 Arsenal 27.02.2023, 09:50

@Matelko napisał: "zagrał w pierwszym składzie to chyba musiał prezentować się dobrze na treningu. Nie mógł wyglądać gorzej skoro strzelił pierwszego gola:)"

Ale Ty napisałeś, że "wygląda coraz lepiej" a nie, że wygląda dobrze na treningu. Napisałeś tak jakbyś miał jakiekolwiek odniesienie, porównanie, a miałeś okazję (jeżeli w ogóle) oglądać go pierwszy raz :D Totalny bezsens. Taki Marquinhos idąc do Norwich siłą rzeczy z miejsca jest jednym z najlepszych w zespole. To, że wyszedł w pierwszym składzie nikogo nie dziwi i nie jest żadnym wyznacznikiem bo po to tam poszedł, żeby grać w pierwszym składzie, a Ty wysnuwasz jakieś teorie o jego "progresie" :D Utalentowany chłopak z drużyny lidera EPL idzie na wypożyczenie do klubu z niższej ligi i wychodzi w pierwszym składzie. Po prostu szok :D Zdziwienie by było jakby było odwrotnie.

Nie muszę znać kontraktu żeby wiedzieć, że wypożyczenia zawodników mają zapisy określające ile min. spotkań musi zagrać zawodnik. Inaczej klub pozyskujący płaci umowną karę.

Komentowany temat: Skromna wygrana na wyjeździe: Leicester 0-1 Arsenal 27.02.2023, 09:39

@arkoreus napisał: "Nie uważacie że Granit spadł z formą ? i ESR na jego pozycji dałby więcej ognia w grze do przodu ? Czy myślicie że wtedy defensywka padnie ? Myślę że z Lester dużo więcej mógł zrobić Granit jak zrobił ? Co myślicie ? Albo Fabio na jego pozycje ?"

Granit wygląda na zmęczonego, spóźnia decyzje, w podaniach wkrada się brak precyzji. Jednak nawet przemęczony Granit jest lepszy na tej pozycji od ESRa czy Fabio. Przerabialiśmy już pomysły z ESR czy Ode na pozycji Xhaki i wyglądało to bardzo źle. ESR to zmiennik Ode, ewentualnie Gabiego. Na pozycje 6 czy 8 się kompletnie nie nadaje. W takim meczu z Evertonem to Onana z Doucoure dokonali by nim gwałtu w środkowej strefie...

Fabio i ESR to ofensywni pomocnicy, którzy pełnie swoich umiejętności pokazują jak mają trochę miejsca w przedniej strefie. Żeby móc radzić sobie w środku pola siłą rzeczy trzeba mieć trochę siły, a Ci dwaj wyglądają jakby silniejszy wiatr miał ich przewrócić. Kombinowanie z Fabio czy ESR na 8mce to bardzo zły pomysł... i to nie daj boże takie zmiany na mecz z Evertonem gdzie oni grają 3 w środku Onana-Gueye-Doucoure...

Komentowany temat: Skromna wygrana na wyjeździe: Leicester 0-1 Arsenal 27.02.2023, 09:31

@Matelko napisał: "jak mógł zagrać wcześniej będąc kontuzjowany?xD pierwszy mecz po urazie na ławce a drugi od razu w podstawie to chyba progress?:)"

Napisałeś, że "wygląda coraz lepiej" a dopiero teraz miałeś okazje go obejrzeć.
Chyba, że chodziłeś na treningi Norwich :D :D Po prostu zdanie bez sensu, to czy wygląda lepiej czy gorzej będzie można ocenić chociaż po kilku jego spotkaniach, a nie po debiucie :D To, że był na ławce, a teraz w pierwszym może też wynikać z warunków zapisanych w kontrakcie jego wypożyczenia. Na ten moment zaprezentował się dobrze w debiucie na zapleczu EPL i nie sposób wyciągać na tej podstawie jakichkolwiek daleko idących wniosków. Bądźmy poważni.

Komentowany temat: Skromna wygrana na wyjeździe: Leicester 0-1 Arsenal 27.02.2023, 09:25

@Paul77 napisał: "Zaskoczył mnie Arteta że jego nie wpuścił tylko Japończyka"

Przy takim wyniku to nic zaskakującego. Mimo ostatniej wpadki Japończyka to w defensywie jest o wiele pewniejszym punktem niż Tierney. Lepszy fizycznie, lepiej broni i ogólnie daje większy spokój na tyłach niż Szkot. Przy niebezpiecznym wyniku 1:0 na końcówkę spotkania też bym nie ryzykował Tierneyem.

Komentowany temat: Skromna wygrana na wyjeździe: Leicester 0-1 Arsenal 27.02.2023, 09:20

@Matelko napisał: "Coraz lepiej wyglada jego gra na wypożyczeniu"

Jak coraz lepiej jak chłopak zaliczył dopiero debiut? :D

Komentowany temat: Skromna wygrana na wyjeździe: Leicester 0-1 Arsenal 27.02.2023, 09:11

@GenzoArs napisał: "Ale trzeba przyznać, że MUły są w formie i dobrze, że już z nimi wygraliśmy, bo nie byłby to łatwy mecz.
mam nadzieję, że wkrótce spuchną.
Będzie ostra walka o majstra do końca rozgrywek, a kandydatów jest 3. oby Londyn był górą."


Ostatni natłok spotkań i to wymagających spotkań wyjdzie im bokiem. Tak jak u nas gra zaczyna się sypać bez Thomasa, Saki i Ode tak u nich jest tak samo z Casemiro, Bruno i Rashem. Rash już wczoraj podobno grał z urazem, a czeka ich wyjazd Anfield w niedzielę. LFC ma swoje oczywiste problemy, ale każdy wie że oni nawet w kryzysie są groźni na swoim terenie i nigdy nie gra się tam łatwo. Zwłaszcza nam czy ManU. Kwestia czasu jak zaczną puchnąć.

Wydaje się, że my kryzys mamy za sobą. Jesus i Thomas wracają do składu w kluczowym momencie sezonu. W środę musimy odskoczyć na 5pkt City i mieć bezpieczny zapas przed rewanżem z nimi.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Aston Villa 18.01.2025 - godzina 18:30
? : ?
Arsenal - Tottenham 15.01.2025 - godzina 21:00
2 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool20145147
2. Arsenal21127243
3. Nottingham Forest21125441
4. Newcastle21115538
5. Chelsea21107437
6. Manchester City21105635
7. Aston Villa21105635
8. Bournemouth2197534
9. Fulham2179530
10. Brentford2184928
11. Brighton20610428
12. West Ham2175926
13. Tottenham21731124
14. Crystal Palace2159724
15. Manchester United2065923
16. Everton2038917
17. Ipswich20371016
18. Wolves21441316
19. Leicester21351314
20. Southampton2013166
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah1813
E. Haaland161
C. Palmer136
A. Isak134
B. Mbeumo133
C. Wood121
Matheus Cunha104
Y. Wissa102
N. Jackson93
J. Maddison84
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady