Komentarze użytkownika Dominik11
Znaleziono 20890 komentarzy użytkownika Dominik11.
Pokazuję stronę 60 z 523 (komentarze od 2361 do 2400):
@Dziadyga napisał: "Dlatego go zatrudnili.Za ładne słówka."
Oni chyba sami nie wiedzą dlaczego Na pewno nie, że wględu na umiejętności, bo nikt nie wiedział jakie ma, bo nie trenował nigdy nikogo.
I oprócz ładnych słów piłkarzy City i Pepa o nim nikt nic nie wiedział owszem zarząd więcej od nas wiedział, ale w praktyce nie można było ocenić Artety.
Zatrudnili go, bo był tani, bo poszli po linii najmniejszego oporu i poszli na łatwiznę trener bez wymagań, bo jakie Arteta mógł mieć wymagania jak trafiło mu się jak ziarono ślepej kurze.
@ljungberg77 napisał: "Saka, ESR, Tierney czy Martineli zasługują na świetne kluby i klasowych trenerów a nie na oglądanie jak ich generał kopie się po czole a wystraszony manager boi się go zmienić."
Często się z tobą nie zgadzam ale tym razem masz plusa.
Arteta będzie topowym trenerem? Czemu nie? Ma do tego możliwości, ale nie dziś nie teraz i nie w przeciągu 2-4 lat tylko jak nabierze doświadczenia sam Wenger to powiedział Według niego Arteta raczej nie odniesie sukcesu w AFC nie teraz, bo nie ma doświadczenia, a co jak co, ale Wenger wie co mówi, bo ma mega doświadczenie i nie jedno przeżył jako manager.
A zarząd poszedł na łatwiznę i ma nadzieje, że wypali, ale są na to małe szanse jak na razie to nie widać światełka w tunelu gramy słabo wyniki są słabe pozycja w tabeli słaba. Jedynie LE go broni teraz i to, że poprawił grę def, ale co za tym idzie sporo ucierpiała gra ofensywna.
@losnumeros napisał: "To nie jego wina, że zarząd go zatrudnił."
Oczywiście, że nie jego wina facet skorzystał z okazji życia, bo prawdopodobnie nie szybko by się taka trafiła, ale się zgodził i trzeba brać za to odpowiedzialność Trzeba spojrzeć prawdę w oczy jak nie awansujemy min do LE to Arteta zawiódł na całej linii i nic go nie broni.
@losnumeros napisał: "Ja Mikela nie bronię, bo dla mnie to trener z potencjałem, ale nie na teraz, on potrzebuje czasu na naukę. J"
Ok zgadzam się . Ale czemu kosztem fanów i klubu? Jak na naukę to za duży klub sobie wybrał.
Gerrard czy Lampard oni dobrze wybrali kluby na naukę ale nie Arteta.
@MarkOvermars napisał: "o najmniej 10 pkt w tym sezonie straciliśmy po indywidualnych błędach których można było uniknąć."
Błędy są efektem słabej gry.
Ok jeden, dwa ale nie tyle ile my popełniamy gramy średnio to i błędów jest więcej.
@MarkOvermars: Ale ja nigdzie nie napisałem żeby go dziś wywalać.
@losnumeros:
Arteta zgodził się zostać trenerem potem managerem AFC, więc niech ponosi odpowiedzialność za to co się dzieje w AFC i nie można bronić go tylko dlatego, że jest naszym byłym kapitanem, bo to śmiech na sali tak samo, że jest niedoświadczony Nikt go nie zmuszał, żeby obejmował AFC mógł pójść do słabszej ligi i tam się uczyć jak Gerrard i tam udowodnić czy coś umie czy nie i nabrać doświadczenia, a nie się uczy na AFC kosztem klubu i fanów.
@kaman17: Tutaj nie chodzi o to, że OLE do AFC, bo jest lepszy tylko pokazuje to tabela kto jest lepszy.
I OLE jest lepszy na tę chwilę jest kto chce OLE do AFC nikt, ale trzeba spojrzeć prawdę w oczy, że jest lepszy.
A nie pisać, że Arteta nie ponosi za nic winy, że sędziowie nam zabierają PKT itp. Bo to nie usprawiedliwia Hiszpana, a tutaj za wszelką cenę jego fani szukają usprawiedliwienia dla Artety, żeby go bronić i udowodnić, że on jest super i z nim będziemy osiągali sukcesy.
Ja rozumiem, że można nie lubić Manu sam ich nie lubię, ale czasem zastanówcie się, zanim coś napiszecie Bo bronicie Artety ok, ale przynajmniej nie zakłamujcie rzeczywistości.
@Pietraszko napisał: "Ole jest najgorszym trenerem w lidze, obok Big Sama i Bruce"
OLE 2 pozycja 54 PKT jeden z najgorszych trenerów w lidze.
Arteta 10 pozycja 38 PKT bardzo dobry trener w lidze.
A po meczu Leeds możemy być na 11 pozycji super naprawdę super.
Prawda taka, że fajnie, że Hiszpan wygrał 2 puchary, ale co to teraz zmienia nic kompletnie nic to było sezon temu, a teraz jest bardzo źle.
@MarkOvermars napisał: "Z tego co pamiętam to Ole też nie miał łatwych początków i kibice już wypychali gon z klubu"
Bardzo możliwe, ale jednak i tak było sporo lepiej, niż u nas nie byli na 15 miejscu w tabeli, bo jak by był to by wyleciał nie wierzę, że by zarząd Manu go nie zwolnił jak by się tak kompromitował przez połowę sezonu ok mieli kryzys, ale nie taki jak u nas, więc został, a u nas kryzys, aż huczy wiatr, a fani chwalą Artetę za to, że ma fajny kontakt z piłkarzami i że jest fajna atmosfera, A i nawalnie na sędziów, że zabierają nam PKT.
@Garfield_pl napisał: "Jest się z czego śmiać, bo nie istnieją w tym meczu mimo korzystnego wyniku, i to znów zakrzywi kibicom obraz,"
Tak za to my gramy wspaniale tylko mamy pecha, no i sędziowie nam zabierają PKT bajka na dobranoc dla dzieci, a prawda jest taka, że OLE zbiera PKT, a Arteta? Pracuje nad wielkim projektem I co z tego, że grają brzydko czy nie istnieją w meczu jak dziś wygrali i to jest najważniejsze co z tego, że my dominowaliśmy z meczu z Burnley jak go zremisowaliśmy.
Śmianie się z Manu po wygranym ich meczu z City. Kiedy twoja drużyna kompromituje się z Burnlney.
A najlepsze jest to że OLE się wyśmiewa że wuefistą a Artetę chwali za to że jest progers choć go nie widać ale jest.
I co z tego patrzcie gdzie jest Manu a gdzie my oni zagrają w przyszłym sezonie prawdopodobnie w LM a my?
Może wcale w Europie ale co tam fajnie że jest proces.
@Pietraszko: Martial gra dość często i zawodzi. Gra na ataku czy na skrzydle i tak zawodzi.
Kiedy ostatni raz mecz Manchesteru United przeciwko Big6 zaczął się od rzutu karnego zdobytego przez Bruno Fernandesa, skończyło się na 1:6...
@caliero913: Włączyłem dźwięk i to usłyszałem ale to nie zmienia faktu że karnych mają bardzo dużo. Inna sprawa czy prawidłowy karny czy nie?
Manu = Karny
Już nawet komentatorzy mówią Manu to karny.
@KapitanJack10: Bardzo mnie ciekawi jak sobie poradzi Gerrard w LFC?
Facet poszedł do słabej ligi do dobrego klubu by się nauczyć trenerki bez większej presji i zdobył mistrza i można powiedzieć, że jednak coś udowodnił i nie rzucił się na wielki klub z zerowym doświadczeniem, bo pewnie wiedział, że może być źle i teraz oczywiście, że nie ma gwarancji, że poradzi sobie w LFC, bo nie może być takiej gwarancji, ale przynajmniej koleś obejmie LFC jako doświadczony trener, a nie asystent, a czy sobie poradzi w LFC to już inna sprawa.
Mi tak szkoda Kloppa po ludzku nie Live.
Facet stracił mamę i nawet nie mógł pożegnać jej, a wiadomo, że matka to najważniejsza osoba w życiu i widać, że to go dobiło plus problemy w klubie widać, że wszystko mu się wali.
Gerrard po sezonie w LFC? Gerrard zdobył mistrzostwo w Szkocji i teraz czas na LFC.
Klopp zajeździł piłkarzy to samo zrobił w Borussii i teraz to samo brak porządnych transferów też zrobiło sporo złego, bo jednak trzeba było w przypadku LFC 2-4 dobre transfery zrobić, a nie dopiero jak było pełno kontuzji to nawet Sokratis był opcją.
Jedyna szansa Artety na uratowanie sezonu ito wygrana w LE.
Brak awansu do min LE to będzie tragedia dla takiego klubu jak Arsenal.
Prawda jest taka że jak ten klub chce wrócić do Topu to musi zatrudnić bardzo dobrego trenera. A nie zatrudnił gościa co nigdy nie był nawet w młodzieżowych drużynach trenerem.
@caliero913: przecież ja sobie jaja robię. Poczytaj moje wcześniejsze komentarze. Ja jestem Arteta Out.
To dla nas zaszczyt że Arteta zgodził się na prace w AFC.
@sloikskce: Ale niektórzy tutaj bronią Artete i chyba oni mają rację. Przecież ci co krytykują Hiszpana to są chorągiewka nie jest widzą progresu. Np piłkarze bardziej zżyci że sobą, lepsza atmosfera.
A po drugie żaden inny trener z tymi piłkarzami nie utrzymał by się w lidze. Ten skład jest na Championship a Mikel jest jednak w 10.
Chyba ci co go bronią wiedzą lepiej? A my co tylko czekamy na porażki by krytykować wielkiego trenera i naszego zbawcę.
@JacOsc napisał: "Założę się, że kiedy Klopp dołował, to wtedy na lfc.pl znajdywali się Tobie podobni, krzyczący, że za Rodgersa było lepiej."
Porównywanie Kloppa do Artety to trochę przesada i tam od razu było widać rękę trenera miał fatalny skład, a mimo wszystko zakończył sezon na 8 miejscu jak się nie mylę.
@JacOsc napisał: "W ogóle dopiero ogarnąłem, że ludziom poniżej bardziej podobał się Arsenal za Drakuli. Myślałem, że po dzisiejszym Xhace nic mnie nie już nie zdziwi, a tu taka niespodzianka."
Bo tragedii za Emerego nie było jeśli patrzysz na drugi sezon to tak była tragedia, ale tam piłkarze chcieli zwolnienia Emerego, ale w pierwszym sezonie było dobrze owszem nie super, ale i tragedii nie było ja nie rozumiem tego narzekania na Emerego, a wychwalanie Artety i próby za wszelką cenę udowodnienia, że Emery to byłaby tragedia, a przypomnijcie sobie co było przed meczem z Chelsea tam to dopiero była tragedia ani wyników, ani stylu i 15 miejsce w tabeli i pośmiewisko u innych trenerów, że jesteśmy na tym samym poziomie co WBA to, że teraz się troszkę poprawiło to fajnie, ale nie przesadzajcie, że jest super czy bardzo dobrze, bo nie jest styl mierny i takie same wyniki.
@JacOsc: Wiesz oczywiście fajnie jest oglądać fajny styl zgadzam się i pewnie można by sobie myśleć o gramy super teraz tylko robić dobre wyniki i będzie bajka, ale w tym momencie potrzebujemy PKT jak tlenu i czy brzydko czy ładnie nie ma znaczenia owszem ładny styl daje nadzieje na przyszłość, że idzie w dobrym kierunku projekt Artety, ale to nie zawsze tak jest może być fajny style, a wyniki tak fatalnie, że styl nic nie będzie nam mówił, a złe wyniki zakryją styl i będzie źle tutaj trzeba i stylu, i wyników, bo ładny styl brak wyników do niczego nie prowadzi, a dobre wyniki owszem do lepszych piłkarzy i lepszego stylu.
@gabilondo napisał: "Jesteśmy w 10 najbogatszych klubów na świecie i swoją markę i wartość klub budował od wielu lat wiec nie sraj żarem."
Co ty myślisz, że tylko kasa się liczy dla piłkarza nie dla każdego są piłkarze co gra w LM jest ważniejsza, niż kasa, bo inny klub też da dobrą tyg plus gra w LM.
Pewnie dla takiego po 30 to tak kasa najważniejsza, bo wiadomo ostatnia szansa na dobrą tyg, ale po co nam kolejnie kaleki typu Willian co zarabia 200 tys. tyg, a gra jakby grał za 20 tys. rocznie.
@Dominik11 napisał: "Musi przyjść ktoś stylem podobnym do Corolli"
Do Cazorli.
Tak naprawdę została nam tylko LE tylko przez nią mamy szansę grać w LM i zarazem w Europejskich pucharach w lidze? Nie ma szans po dzisiejszym meczu strata 9 PKT do LM i i 1 mecz przewagi nad rywalami co są przed nami Są 5% szans nie więcej tutaj trzeba zrobić wszystko, żeby wygrać LE, ale to też będzie bardzo trudne, bo żeby grać w LM przez PL to trzeba nie tracić PKT, a to nierealne w naszym wykonaniu zero porażek do końca sezonu i praktycznie same wygranie to mało realnie lub wcale.
Xhaka to nie tyle symbol upadku AFC co piłkarz, który nie nadaje się na PL i tutaj żaden trener nie zmieni tego ja naprawdę nie rozumiem co on ma w sobie, że i Wenger na niego stawiał i Emery, i teraz Arteta tak samo O ile mogę zrozumieć Wengera, bo Francuz chciał za wszelką cenę udowodnić, że się nie myli i że Granit to super piłkarz, ale Unai i Mikel? Musi przyjść ktoś stylem podobnym do Corolli lub ESR można spróbować obok Partey gorzej od Xhaki nie będzie grał.
@gabilondo napisał: "Pech wkoncu się skończy, dołożymy 2/3 zawodników do pierwszego składu i wszystko będzie hulać."
Co sezon to samo w następnym będzie super, kupimy 2-3 i będzie super. A w praktyce wszystko się sypie.
Zebyśmy jednego kupili dobrego to będzie dobrze, bez Europejskich pucharów nie licz na super transfery.
@gabilondo: Nie pech tylko skuteczność. Po pierwszej połowie powinno być po meczu. A w drugiej połowie to Burnley miało przewagę my pod koniec meczu stworzyliśmy sobie sytuacje.
Doszło do tego, że Pierre-Emerick Aubameyang i Alexandre Lacazette dali do zrozumienia, iż nie przedłużą swoich kontraktów, jeśli Hiszpan dalej będzie prowadził zespół.
Klub nie miał wyboru albo zostawić Emerego i stracić dwóch najlepszych graczy albo wywalić Emerego. Nie było wyjścia, bo kto niby, by zastąpił tą dwójką?
@Pietraszko: https://transfery.info/aktualnosci/emery-calkowicie-stracil-szatnie-pilkarze-arsenalu-wysmiewali-sie-z-hiszpana/131061
@Pietraszko napisał: "Emery podobnie jak Arteta miał kryzys w drugim sezonie. Różnica była taka, że Arteta dostał szansę na wyjście z kryzysu, a Emery takiej szansy nie dostał."
Emery stracił szatnię i tutaj by tego nie naprawił, bo nikt by mu nie sprzedał 15 piłkarzy i kupił nowych, a po drugie piłkarze go nie rozumieli więc tego nie dało się naprawić i piłkarze specjalnie odwalali takie mecze, że w końcu udało im się wywalić Emerego.
@JacOsc napisał: "Ja wolę takie 1-1 po masakrycznym niefarcie, niż wymęczone, paskudne i niezasłużone 1-0 z topową drużyną"
Aha wygrana 1-0 źle remis 1-1 super?
To ok dziś super w takim razie 1-1 i fajnie czego chcieć więcej?
Po co wygrywać jak można remisować.
Człowieku najważniejsze są PKT w tabeli, bo za to jest przyznawane awanse do LM czy do LE i za to jest większa kasa czym lepsza lokata tym lepsza kasa, a grać fajnie super, ale jak to nie przynosi efektów to co to daje? Nic klubowi nie daje takie gadanie, że lepiej ładnie zremisować niż brzydko wygrać to sobie gadaj do dzieci, a nie do fanów AFC Ciekawe co byś powiedział jak byśmy wygrali PL brzydką nudną grą czy też byś wybrzydzał? I czy wołał byś być na 10-11 miejscu z ładną grą?
Emery stracił szatnię i to był koniec jego w AFC. Żaden trener jak straci szatnię to z tego nie wyjdzie dobrze, nie ma takiej opcji.
Zobaczymy czy Arteta nie straci szatni jeśli nie to ma szansę osiągnąć sukces z AFC.




Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 27 | 19 | 7 | 1 | 64 |
2. Arsenal | 26 | 15 | 8 | 3 | 53 |
3. Nottingham Forest | 26 | 14 | 5 | 7 | 47 |
4. Manchester City | 26 | 13 | 5 | 8 | 44 |
5. Newcastle | 26 | 13 | 5 | 8 | 44 |
6. Bournemouth | 26 | 12 | 7 | 7 | 43 |
7. Chelsea | 26 | 12 | 7 | 7 | 43 |
8. Aston Villa | 27 | 11 | 9 | 7 | 42 |
9. Brighton | 26 | 10 | 10 | 6 | 40 |
10. Fulham | 26 | 10 | 9 | 7 | 39 |
11. Brentford | 26 | 11 | 4 | 11 | 37 |
12. Tottenham | 26 | 10 | 3 | 13 | 33 |
13. Crystal Palace | 26 | 8 | 9 | 9 | 33 |
14. Everton | 26 | 7 | 10 | 9 | 31 |
15. Manchester United | 26 | 8 | 6 | 12 | 30 |
16. West Ham | 26 | 8 | 6 | 12 | 30 |
17. Wolves | 26 | 6 | 4 | 16 | 22 |
18. Ipswich | 26 | 3 | 8 | 15 | 17 |
19. Leicester | 26 | 4 | 5 | 17 | 17 |
20. Southampton | 26 | 2 | 3 | 21 | 9 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 25 | 16 |
A. Isak | 19 | 5 |
E. Haaland | 19 | 3 |
C. Wood | 18 | 3 |
B. Mbeumo | 15 | 4 |
C. Palmer | 14 | 6 |
Matheus Cunha | 13 | 4 |
O. Watkins | 12 | 5 |
Y. Wissa | 12 | 2 |
J. Kluivert | 11 | 5 |
-
A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
-
Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
-
Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
-
Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
-
Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
-
Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
-
Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
-
Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Nazywanie Artety nieudacznikiem to już przegięcie na całego. I nie pochwalam tego bo jednak to nasz były kapitan i co by nie mówić słabym trenerem ale jednak trenerem.