Komentarze użytkownika Garfield_pl

Znaleziono 38736 komentarzy użytkownika Garfield_pl.
Pokazuję stronę 900 z 969 (komentarze od 35961 do 36000):

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 07.12.2019, 17:15

@rreddevilss: a na tym, że każda seria się kończy i zaczniemy grać, ale nie da się w kilka dni naprawić tego co nie szło. Zresztą jak sam wiesz kryzys może trwać długo, ale Arsenal nie musi powtórzyć wszystkich błędów Utd, które w zasadzie z kryzysu nadal nie wyszło, i wierzę że Arsenal to ominie. Nic nie poradzę że tak mam, taki już jestem, ale nie szkodzi mi to w życiu a pomaga zdecydowanie ;)

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 07.12.2019, 17:07

@cwalin: zobaczymy, musisz zmienić nastawienie, bo jak wmawiasz sobie że coś się nie uda, to do tego doprowadzisz. O ile w przypadku Arsenalu nie ma to znaczenia, to już w życiu zdecydowanie może namieszać negatywnie, więc więcej optymizmu i orzed siebie :D

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 07.12.2019, 17:06

@cwalin: za dużo naczytałeś się pewnego użytkownika, Aube zwerbował przecież sławny wiesz kto, Emeryego też pomagał wybierać, takie szukanie jakiejś teorii spiskowej na siłę. Tylko Raul zna agentów i ma ich za ziomeczków w całym świecie piłkarskim? Wszystko wszystkim, ale po co takie pisanie o czymś, o czym kompletnie nie ma nikt z nas pojęcia? Nie ma nikt doświadczenia z nas w tym świecie, a już kompletnie z takimi pieniędzmi, ale najmądrzejsi są tutaj. Do wszystkiego ludzie dopisza sobie własną historie, tylko po co?

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 07.12.2019, 17:01

@cwalin: zakładać się nie będę, ale wierzę w przełamanie już w poniedziałek, było widać momentami na co nas stać, jest kilka dni na ogarnięcie i wyjdziemy po wygraną, a wygrana w dobrym stylu da kopa, jest jeszcze 24 kolejki i wszystko może się odwrócić na naszą korzyść. Jesteśmy w stanie dogonić top4 i liczę że wpoi im to Ljunberg na już, a kto przejmie na stałe drużynę nieistotne teraz, liczą się punkty i marsz w górę tabeli. Skoro wilki zaliczyły dobrą serię i ze spadkowej wyszły tak wysoko, to my tym bardziej jesteśmy w stanie. Dlatego ten optymizm jest, a po drugie pisałem już kiedyś, że akurat to moje podejście w życiu, i działa więc się nie podłamuje.

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 07.12.2019, 16:47

@cwalin: równie dobrze może wygrać 6/6, jeszcze nie rozegrali meczu,a zła seria już w poniedziałek może się skończyć. W poniedziałek do top4 zostanie 7 pkt.

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 07.12.2019, 16:41

@n0thing: zobaczymy jak długo :D

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 07.12.2019, 15:45

@darek250s: dzięki prezesie, to już wszystko jasne.

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 07.12.2019, 15:35

Panowie a jak to jest z bezpośrednią czerwoną kartką, że Allison już dziś w podstawie? Nie na 3 mecze jest zawieszenie wtedy?

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 07.12.2019, 15:34

@charlie360x napisał: "Jak Moyes przejmie Everton to niech ten Ferguson do nas przyjdzie. Gościu ma w sobie pokłady energii, żył tym meczem dawał idealne wskazówki, takiego managera nam potrzeba"
Że chce Ci się tak trollować :D

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 07.12.2019, 15:28

@DanielDaniel: @DanielDaniel: skoro Ty zakładasz że Ljunberg nie da rady, a krytykujesz go po kilku dniach pracy, chce się dowiedzieć co powiesz, gdy ten Allegri nie da rady na początku. Ja właśnie opisałem tymi przykładami jak tutaj zachowują się ludzie. Teraz żałują Mou bo poszedł do totków, a jakby tutaj był i przegrał ciekaw jestem nowej jego ksywki kumasz? Tutaj zawsze inne drużyny kupują lepiej, lepszych itd, do czasu aż dany zawodnik złapie dołek wtedy są frajerami i dobrze, że nie my kupiliśmy go. Na tej stronie umniejszanie każdemu z Arsenalem związanego jest na porządku dziennym, jednocześnie gadka o miłości do klubu :D przecież każdy byle nie Unai, minęło kilka dni Freddie to dramat itd. Przyjdzie nowy, przegra jakiś mecz i nowe wyzwiska, to się nie zmieni.

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 07.12.2019, 15:17

@Simpllemann: dokładnie :D

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 07.12.2019, 15:15

@DanielDaniel: czekałem na ten argument o Evertonie :D każdy ma swoje zdanie, ja mam akurat takie i się go trzymam. Czas zweryfikuje i Arsenal i resztę, już mówiłem teraz Mou zazdrościcie, a jaj zacznie niszczyć Totki, będzie beka z niego, tak to już jest. Wszyscy robią wszystko lepiej od Arsenalu, jakby Chelsea kupiła np. Pepe, czy Totki wzięły Ceballosa, to już widzę ten lament. Ale jak do nas przyszli to są przeciętni :D jakby tam nie wypalili, ile radości by tutaj było i tak w kółko.

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 07.12.2019, 14:47

@DanielDaniel: no i Ljunberg pomagał w sztabie Emeryego, ale nie był jego najbliższym współpracownikiem i już kilka razy było podawane, że bardzo często sprzeciwiał się Emeryemu. Powiedział również, że nie zrobi od razu totalnego przewrotu, więc trzeba zaczekać, teraz ma 4 dni przerwy, i więcej może pokazać, poćwiczyć, wytłumaczyć. Dlaczego tak ciężko zrozumieć to ludziom? Za to zgrywać eksperta i krytykować tak łatwo przychodzi. Załóżmy przychodzi Allegri, i pierwsze mecze poprawia tyle że mniej o gola tracimy,a nie strzelamy już w ogóle, co powiesz? Że piłkarze za słabi? Czy że jak? Bo ja osobiście mimo, że jestem jemu przeciwny dam mu jeśli będzie na stałe, co najmniej pełen sezon następny na wprowadzenie swoich zmian, choć i tak to za mało, a gwarantuje Ci, że tutaj będzie wywalany po kilku słabych wynikach, na zmianę z zawodnikami, zależy od dnia...

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 07.12.2019, 14:40

@DanielDaniel: ja podaje Lamparda jako przykład " kolegi" a nie tyrana, a nie mówię o doświadczeniu. Dla mnie Allegri jak najdalej niech się trzyma od Arsenalu, nie chce takiej drużyny oglądać jaką było Juve, wolę dłużej odbudowywać drużynę ale grającą piękny football, więc wolę Szweda i Artetę, a z doświadczeniem Pochettino 1 miejsce.

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 07.12.2019, 14:37

@Mickeylo: wiem, że zareagował, dlatego wierzę że z WHU już nie zrobi tego błędu, po drugie wyszło odwrotnie, bo chłopakowi się oberwało od Auby. Dokładnie mam takie samo zdanie, mamy dobry atak, który powinien wyjść w najmocniejszym zestawieniu, formę odzyskają ale nawet bez niej są w stanie wygrać mecz, a to najważniejsze. Powiem wam, że nam to byłyby potrzebne zamiast meczu z norwich derby z totkami, bo wtedy motywacja, stadion zapomina o złych wynikach i dopinguje non stop i moglibyśmy odbudować się super. Oo i Freddie może dodać kolejny argument, że trzeba odrabiać bo wygrana to 3 pkt bliżej Chelsea i top 4

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 07.12.2019, 14:01

@Mickeylo: dokładnie, Laca zawsze wraca, pomaga,a w 16 potrafi strzelić z niczego, on musi grać z Auba. Wystarczyło wystawić Pepe ewentualnie Martinelli za Willocka od 1 minuty, i byśmy wygrali ten mecz. Myślę że młodzik żaden już nie wyjdzie w podstawie. Mimo wszystko największy problem jest w środku obrony, bo tam nie wiadomo kogo dać, ale może Chambers Holding na stałe daliby radę, boki Bellerin i Tierney, na pewno Torreira w środku z nie wiem kim więc sam :D Pepe,Oezil,Martinelli i Auba a z przodu Laca. Skoro na środek pomocy nie ma kogo dać w sumie, to lepiej z przodu mieć dodatkowego zawodnika bo czy z Xhaka czy bez niego i tak dziura jest :D i wygrywamy 5:4 ;)

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 07.12.2019, 13:54

@darek250s: ale chyba jednak Mustafi demonem szybkości nie jest :D Serio dajmy jeszcze trochę czasu Freddiemu, on był w sztabie jako pomoc odnośnie młodych, na resztę nie miał wpływu. Zobaczycie że z WHU będzie bardzo dobry mecz i wygrana, która nas odbuduje. Wszystko zależy od dobrego nastawienie psychicznego,tego nam potrzeba przede wszystkim.

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 07.12.2019, 13:40

@darek250s napisał: "Waleczny z dobra dynamika, czego nie można powiedziec o Bellerinie czy Nilesie."
O ile składzik fajny to z Mustafim Cie poniosło :D

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 07.12.2019, 13:39

Teraz czekać na teksty jak mierny jest Ljunberg, a Duncan to menago kosmos :D efekt nowej miotły i bla,bla,bla :D

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 07.12.2019, 13:39

@wojt3q: ale Pepe, Ceballos grali mało co a Iwobi był kilka lat, dlatego radzę zaczekać z oceną na nowego trenera, lub zaraz przy Ljunbergu jak zaczną grać oceniać. Młodzież dla mnie ma wchodzić z ławki przy dobrych wynikach i tyle.

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 07.12.2019, 13:20

@darek250s: przyjdzie trener nowy lub Ljunberg ogarnie zespół i wtedy zobaczymy na ile to wtopy transferowe a na ile zatrzymał ich potencjał Unai.

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 07.12.2019, 12:42

@wojt3q: które transfery po odejściu svena są na minus? Bo jak dla mnie Luiz jedynie, a resztę dajmy nowemu trenerowi do ogarnięcia, bo póki co cała drużyna dołuje, i ciężko kogokolwiek ocenić. Emery nie podołał, ale transfery są na papierze niezłe i potrzeba tylko kogoś, kto ułoży tą drużynę i pozwoli zagrać na najwyższym poziomie, bo Pepe, Ceballos mają wielki potencjał, ale niestety nie umiał go wykorzystać Unai i dziwnie układał zawodników na boisku.

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 07.12.2019, 12:38

"Ten okres nie obejmuje kontraktu z adidadem czy kwot transferowych w ostatnim okienku."

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 07.12.2019, 12:30

@DanielDaniel: dokładnie wolę Szweda. Skąd wziąłem, no masz przykład Lamparda najświeższy, nie musi wstrząsnąć, żeby mieć dobre relacje i piłkarze chcieli dla niego walczyć. Klopp też tyranem nie jest, po prostu trafić umie do ludzi, i takiego trenera nam potrzeba, a nie tyrana. Zresztą z życia, doświadczenia wiem, że jak umiesz rozmawiać z ludźmi Tobie podległymi to będą się dobrze czuć i zrobią o co poprosisz( czasem trzeba być stanowczym, czy huknąć, ale nie myl tego z tyrania). Ja chciałbym Pochettino, ale jak się nie uda to Arteta i Ljunberg dla mnie są dobrym wyborem, i zobaczymy jak ułożą sobie drużynę. Ja już pomijam te teorie że Arteta przyjdzie i będzie kolegą, bo z zawodników z którymi grał to Oezil chyba został, takie gadanie bzdur, bo nie mamy pojęcia jakim jest gościem w szatni.
@radzio_TRN: na szczęście Allegri tutaj nie przyjdzie, ja się bardzo z tego powodu cieszę, autorytet miał w Juve, czy miałby tutaj nie wiemy, bo teraz piłkarze mają wywalone na autorytety, i próbują zwalniać trenerów itd. Nam jest potrzebny ktoś, kto kręci się wokół ligi angielskiej i preferuje styl zbliżony do tego jaki był e Arsenalu zawsze, dlatego nr 1 to Poch, a kto przyjdzie nie wiemy, każdy zasługuje po przyjściu na czas by ułożyć po swojemu drużynę, ale Ty czas dasz tylko swojemu wybrańcowi i resztę będziesz od początku krytykował i tak tutaj zazwyczaj jest. Skoro nie mamy wpływu na wybór, to wspierajmy drużynę ktokolwiek będzie ja trenował aż do jego odejścia. Niestety tego nie potrafią ludzie, bo za trudne, lepiej mówić że z innym byłoby lepiej, bo go w Arsenalu nie ma, i tak w kółko.

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 07.12.2019, 11:21

@radzio_TRN: podaj mi argumenty i dowody że Ljunberg nie ma pojęcia, bo skoro oceniasz to po dwóch meczach to grubo. A i wyślij CV, bo widać że wiesz czego potrzeba w Arsenalu ;) wiesz że twój taktyk Allegri we Włoszech wielkiej konkurencji nie miał a jego taktyka niekoniecznie sprawdzi się w PL i nie wiesz czy ma jakąkolwiek inną. Przybłyski tego co chce Ljunberg wprowadzić były widoczne i działały, teraz pozostaje wbić w głowy że każdy mecz ma być grany tak całe 90 min. Uwierz więcej osiągnie trener" kolega" niż tyran. Tak samo jest choćby w pracy, bądź tyranem dla ludzi, zobaczysz czy to zadziała. Zresztą taki przykład obecnie Lampard, on jest kolegą zawodników a nie tyranem i dlatego go szanują.

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 07.12.2019, 10:53

@Wojtek1988: ale Ty głupoty piszesz....

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 07.12.2019, 10:52

@radzio_TRN: tak tak na pewno jego blask oslepiłby całą ligę..i wyobrażam sobie jaką bekę mają z jego akcentu, języka i go nie słuchają :D tak potężny Allegri by ich zmotywował. Nie zawsze tyrania działa.

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 07.12.2019, 10:41

@FabsFAN: wolę poukładać od początku, niż przypudrować efektem nowej miotły. Tu nikt nigdy czasu nie dostaje, bekowe to jest i smutne zarazem. Chciałbym zobaczyć teksty jak przychodzą te nazwiska i nie ogarniają na początku nic, co by się tutaj działo.

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 07.12.2019, 10:38

@filo94 napisał: "Tylko właśnie, nikt do nas z czołowych trenerów nie przyjdzie, bo jesteśmy klubem bagnem."
Znów te same bzdury,a z wymienionych to jedynie Pochettino i Nagelsman. Pieniądze przekonają każdego, dramatyzujecie jak dzieci. Skąd wiecie, że nie przyjdzie nazwisko wielkie? Skąd wiecie, że np. Arteta nie da rady? Skąd wiecie że Allegri dałby radę? Teraz Mou tak zazdrościcie Totkom, niech przegra jeszcze w grudniu dwa mecze, zacznie robić swoje gierki i syf w szatni i będziecie bekę kręcić z nich ( oczywiście, że może też wszystko wygrać). Generalnie tutaj wszystko związane z Arsenalem jest najgorsze, a wszędzie dookoła jest cudownie :D

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 07.12.2019, 10:27

@radzio_TRN: chłopie to daj Freddiemu jeszcze parę dni ocenisz po WHU, bo nawet twój Allegri by ich nie ogarnął w kilka dni w tym okresie, tylko jego byś tłumaczył, że nie ma zawodników i dlatego nie może sobie poradzić. Ktokolwiek nie przyjdzie potrzebuje czasu, Ljunberg też go potrzebuje, a to że był asystentem Unaia, niekoniecznie oznacza, że miał jakikolwiek wpływ na drużynę, bo Unai miał swoich zaufanych ludzi. Ljungberg ma ciężkie zadanie bo musi ogarnąc drużynę i taktycznie, ale też psychologicznie, bo nie wiemy czy jakieś spiny nie powstają i pretensje o błędy. Musi pogadać z każdym i ze wszystkimi, żeby to ogarnąć. Ty chcesz Allegriego, który nie gada po angielsku jeszcze dobrze i na bank nie da rady porozmawiać z zawodnikami, czyli chcesz powtórki z rozrywki na ten moment. Ja tam się nie wypowiem o trenerach typu Marcelino bo widzialem może kilka meczów Valenci, Juventus częściej i Allegri to nie to czego chcą kibice, bo to nie DNA Arsenalu,l. Dla mnie Pochettino nr 1, potem Arteta i Ljunberg, ale oni mogą po prostu współpracować. Znają klub, i ligę, brak doświadczenia mi nie przeszkadza, mieli dobrych nauczycieli a kiedyś trzeba zacząć, potrzebują i tak wszyscy czasu na wdrożenie swoich pomysłów, tylko jakoś tego ludzie nie biorą pod uwagę kompletnie.

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 07.12.2019, 09:56

@radzio_TRN: przecież niedawno pisałeś, żeby nawet Artetę dać,a Unaia żeby zwolnili...

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 07.12.2019, 09:52

@matikanonier napisał: "Przestańcie pisać o trenerach i pilkarzach z topu. Nikt taki już tu nie przyjdzie. Arsenał się skończył"
Tak tak, taka sama gadka co okienko i bla,bla, bla. Arsenal ma hajs i jak będzie trzeba więcej to go użyje, a wiadomo, że to hajs przekonuje przede wszystkim, bo jakoś LM nie ma, a piłkarze przychodzą np. Pepe. Teraz mi ktoś napisze, że to niewypał i że nikt nie chciał go niby, ale zawsse mógł wybrać Napoli i grać w LM, a przecież też były teksty, że Arsenal się skończył, żaden Pepe, Ceballos, Saliba tutaj nie przyjdą, daremne plotki z TT, a potem jaranie się drzewkami. Potrzebujemy trenera dobrego, który po prostu dobrze ułoży tą drużynę i oczyści głowy, tylko tyle potrzeba. Jak ktoś zorganizuje dobrze od ataku drużynę, że będziemy nacierać i przeciwnik będzie się bronił, to i ta słaba obrona da radę. Nawet Ljunberg może to zrobić, tylko kolejne zmiany i przede wszystkim musi nakłonić ich do zasuwania nie 20 min a 95, i do tego,by to oni strzelili pierwsi, bo wtedy będzie łatwiej. A tak muszą odrabiać,presja rośnie, zaczynają się spiny na boisku, bo chcą wreszcie wygrać, ale brakuje spokoju i robią błędy. Choćby tu Messi, Vvd grali a nie będzie odbudowana pewność siebie to nic nie pomoże.

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 07.12.2019, 09:43

@DanielDaniel napisał: "Tutaj trzeba trenera z topu tylko, że nasz uposledzony model klubu sprawia, że nikt tu nie przyjdzie. Mamy Amatora a wielu zamiasylt niego chce Artete. Flaki mi się od bełkotu na tej stronie wywracają"
Tego modelu klubu przecież masa ludzi tutaj się domagała. Przecież dlatego chcieli odejścia Wengera, bo miał za dużą władzę :D tak źle i tak nie dobrze, masakra. O transferach też było gadanie, że kasy nie ma, nikt nie przyjdzie, przecież eksperci z kanonierzy.com to wiedzą a reszta nie... Lamentować to można po oficjalce, a nie wypisywać głupoty na temat trenerów, bo ciekaw jestem jak to ładnie obrocą Ci którzy teraz cisną zarząd,a np. przyjdzie Poch? Przecież wszystko jest możliwe, a to że wy zakładacie, że nie, nue koniecznie musi się sprawdzić. I co wtedy, będzie " Don Raul mistrz" czy po prostu uwaga skupi się na mustafim i płaczu o obrońców, bo argumenty przeciw zarządowi upadną?

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 06.12.2019, 22:22

@Cartman_KG: dlatego dystans jest wskazany, bo masa rzeczy jest rozdmuchiwana przez media, Twitter itp., a nijak mają się do rzeczywistości. Ja to że snem problemu nie mam, ale wstawanie ma 6 do pracy męczy :D na szczęście weekend już i czkowiek odeśpi.

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 06.12.2019, 21:38

@Cartman_KG: a to sorki, nie zakumałem, moja wina :D po całym tygodniu wstawania o 5 trochę ciężko z trybieniem. Pozdro

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 06.12.2019, 19:01

Panowie a jak tam ilość ekspertów od DTM w Polsce już wzrosła, czy dopiero 11 grudnia będzie nagły skok w statystyce :D

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 06.12.2019, 18:52

@ELAdzik napisał: "No comment xD"
Tak tak, wiem wiem, zarabiają miliony i bla,bla,bla. Chciałbym takich kozaków którzy są cwani tutaj, zobaczyć na ich miejscu. Chciałbym też zobaczyć ekspertów na miejscu zarządu, właściciela itd i czy dalej takie mądrości by prawili :D najlepszy tem tekst " zarząd debile, Kroenke debil". Widać " debile " zarabiają kosmiczne pieniądze, a inteligencja, za free udziela się w sieci, cóż za poświęcenie dla ludzkości. Pewnie po cichu chcieliby sami być takimi " debilami".

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 06.12.2019, 18:30

@Cartman_KG: dlaczego troll? Bo nie płacze jak reszta? Bo zwyczajnie potrafię zaczekać na rozwój sytuacji? Nie jestem ekspertem, mam swoje zdanie i żeby cokolwiek ocenić trzeba czasu więcej niż kilka dni. Tutaj są ciągle zawody, kto wymyśli większą teorie spiskową, kto zna lepiej możliwości finansowe klubu itp. Kompletnie nie mamy wpływu na wybór trenera, kompletnie nie wiemy jak się sezon zakończy, ale zamiast kibicować, odwracają się ludzie od ukochanego klubu, bluzgając na wszystkich, co jeszcze bardziej niszczy klub. Przypomiam, że chcieliście zwolnienia od dawna Emeryego, miało nie być gorzej, teraz stwierdzacie że jest... Martwicie się o finanse klubu, a pewnie mało kto dokłada się do ich kasy, no ale o ich pieniądzach dyskutować wolno. To nic że kupujecie podróbki, oglądacie pirackie streamy, ale o budżecie Arsenalu piszecie " nie mamy kasy.. " :D beczka

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 06.12.2019, 17:57

@Wojtek1988: eksperci.... Żenada

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 06.12.2019, 17:56

A ja tam zwyczajnie czekam na oficjalkę,bo plotek tak samo jak w okienku miliony, a może okazać się kompletnie inne nazwisko. To że chciałbym kogoś nie ma znaczenia, tak jak i preferencje innych tutaj, bo nie my decydujemy, natomiast skreślanie Freddiego po dwóch meczach to jest jakiś żart. Ok wybrał nie do końca dobry skład, ale w ataku już było widać poprawę, będzie tylko lepiej. Jeśli nie będzie topowego trenera,to niech on prowadzi nas do końca sezonu, i tak już oddaliście sezon na straty, to przecież nic się nie stanie. Najważniejsze przecież, że nie ma już Emeryego co nie? Teraz kolej na Ljunberga, potem kolejnego, gdzieś równolegle out piłkarze :D tak pomijając wszystko, to czy bierzecie pod uwagę że czy to będzie Allegri, Arteta, Pochettino czy Smuda, to też będzie trzeba dać mu popracować z drużyną i wyniki mogą być kiepskie na początku? Powtórzę tutaj chodzi o odzyskanie pewności siebie przede wszystkim i każdy trener musi to zrobić, ktokolwiek by nie przyszedł, potem wybory personalne, ale prawda taka, że skład mamy dobry, trzeba im tylko wmówić, że to co było, minęło, startujemy na nowo, i mają dawać z siebie wszystko. Wymadrzanie się w sieci jest bezkarne i łatwo przychodzi, tak jak krytyka, ale chciałbym was zobaczyć jako zawodników, trenerów itd., bo bez odczucia tego co oni czują na skórze to nie za bardzo możemy się wypowiadać, ale ludzie zapominają, że oni też mają uczucia, mimo, że wydaje się wam inaczej.

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady