Komentarze użytkownika Garfield_pl

Znaleziono 38876 komentarzy użytkownika Garfield_pl.
Pokazuję stronę 953 z 972 (komentarze od 38081 do 38120):

Komentowany temat: Bezbarwny Arsenal przegrywa 0-1 z West Hamem 13.01.2019, 20:58

@simson16: zanotowane ;)

Komentowany temat: Bezbarwny Arsenal przegrywa 0-1 z West Hamem 13.01.2019, 20:55

@rreddevilss: oczywiście ze tak ;) może razem z nami i utd wskoczy do top 4, jestem za. Chelsea i kury out ;)

Komentowany temat: Bezbarwny Arsenal przegrywa 0-1 z West Hamem 13.01.2019, 20:50

@simson16: LM będzie dzięki top4 już pisałem kiedyś, że chętnie się założę i w razie porażki jedna ze stron wpłaca na cel najbliższy jaki zorganizuje redakcja. Jeśli nie będzie top 4 ja wpłacam, jeśli będzie to Ci którzy twierdzili inaczej. Zapraszam do zakładu ;) ja wczoraj akurat Jacka piłem, może kiedyś odwiedzę szkocję to tam skosztuje lokalnych wyrobów. Póki co w Holandii, dostęp do tych ogólno znanych, ale jakoś tak mając wybór między czystą a whisky za te same pieniądze wolę whisky ;D

Komentowany temat: Bezbarwny Arsenal przegrywa 0-1 z West Hamem 13.01.2019, 20:38

@simson16: whisky dobry wybór ;) ja wczoraj polecialem z whisky za grubo i dziś cierpię ciut, ale było warto :D pozdro, będzie panowie LM w następnym sezonie, wznieś za to toast ;)

Komentowany temat: Bezbarwny Arsenal przegrywa 0-1 z West Hamem 13.01.2019, 20:36

@Simpllemann: tak, tak oczywiście ;) po prostu ludzie tutaj narzekają, żeby narzekać, bardzo często. I niestety jak już wpadną w ten wir, to nie da się tutaj w zasadzie podyskutować, bo każdy mądrzejszy od drugiego. Tylko niech sami sprawdzą ludzie co pisali niedawno a co wypisują teraz... Ja tam się nie martwię, jesteśmy w walce o top 4, z Chelsea gramy u siebie i wiemy co musimy, poza tym Chelsea nie jest od nas lepsza, gdyby wczoraj zakończyło się 1:1 w ich meczu, założę się że nastroje tutaj byłyby inne. Szkoda strat pkt, ale taka piłka, dajmy czas Emeryemu i ludziom od transferów, wrócimy do LM i będzie już coraz lepiej.

Komentowany temat: Bezbarwny Arsenal przegrywa 0-1 z West Hamem 13.01.2019, 20:25

@Dominik11: tutaj jak były wyniki pisali wszyscy że wręcz na mistrza idziemy, kilka słabszych gier i nagle dzieje się tragedia i widzicie jaka padaka w klubie. Przecież tutaj te same osoby w zależności od wyników same sobie zaprzeczają. Tylko że jak jest jakiś słaby wynik, to wychodzą z nory i udają ekspertów od wszystkiego, w ogóle wiedzą wszystko co w klubie itd. Jak the Sun napisze ze ktoś ma dołączyć to jest to " szmatławiec", ale jak napisze że nasi pija,palą, grają na konsolach, to wręcz jakby samo bbc podało informacje itd. Śmieszne jest jaka hipokryzja wśród ludzi jest, i jej nie widzą.

Komentowany temat: Bezbarwny Arsenal przegrywa 0-1 z West Hamem 13.01.2019, 20:18

@simson16: trochę chyba się za dużo wypiło,bo ciężko było odczytać twój komentarz ;) Arsenal miał i ma pieniądze, jak będzie trzeba wyda, co można zobaczyć po zakupie Auby, Laci itp, bo nie były to małe kwoty i nie jedyne wzmocnienia. Trochę tutaj ludzie sami sobie zaprzeczają, i tak szczerze mówiąc to jakie ma znaczenie kwota? Bo raz piszecie, że trzeba wydawać miliony, a za chwilę że np Juve takie biznesy robi za free i jest w czołówce lub BVB stawia na młodych i też gra super. Dajcie czas nowej ekipie od transferów, Emery też go potrzebuje, i dopiero płaczcie. Na początku zachwyty jak wyniki były bardzo dobre, teraz zmiana zdania o 180 stopni. Z mustafim tak było też po transferze, kilkanaście spotkań bez porażki i " transfer mega" teraz pewnie Ci sami chcą go wywozic i dopłacać haha hipokryzja straszna

Komentowany temat: Bezbarwny Arsenal przegrywa 0-1 z West Hamem 13.01.2019, 20:05

@D14: hahaha ludzie wyluzujcie, zachowujecie się jak dzieci serio.. Tu jest taki wysyp marud i pseudo ekspertów, gdy nam nie idzie, że głowa mała. My walczymy o top 4, seria utd pokazała że wszystko może się zdarzyć, sporo kolejek do końca. Jak była seria 22 meczów to pisaliście, że taka seria to nie jest szczęście. Teraz kilka słabszych gier( każda drużyna zaliczyła złe wyniki) i wy już ciśniecie, że to fart była ta seria, że Emery padaka( wcześniej szedł tutaj na mistrza) i tak non stop. Mówię wam, że będzie top 4, mamy grać z myślą o sobie a nie przejmować się rywalami, dla nas czy to 5 czy 6 miejsce to nie ma znaczenia. Ma być top4 i o tym wiedzą, może ta porażka z WHU przyspieszy transfery, ale założę się że utd nie jest dla nas zmartwieniem, tylko te drużyny przed nami. Teraz oczywiście zachwyty nad nimi, my oczywiście najgorsi i walczymy o utrzymanie i bla bla bla, wstyd za takich kibiców. Swoją drogą totki maja tyle porażek co my, ale żadnego remisu, ale dogonimy ich. Jestem za tym żeby i chelsea i totki wylecieli z top4 a na ich miejsce my i utd.

Komentowany temat: Bezbarwny Arsenal przegrywa 0-1 z West Hamem 13.01.2019, 19:54

@coooyg11: ale tu ponoć cały czas chodzi o budżet na płace a nie na transfery, bo przecież każdy wie ze Arsenal pieniądze ma, o ile dobrze pamiętam to chyba jako jedyny z topu nie jest na kredytach( gdzieś kiedyś tabelka taka była, mogę się mylić). Dodając umowy sponsorskie, kasę z transmisji to na transfery nie brakuje, ktoś tu mądrze pisał że FFP jest przeszkodą nawet jakby Kroenke chciał wyłożyć teraz grubą kasę, ale niestety tutaj ludzie są tak zajęci narzekaniem, że nie przyjmują argumentów do wiadomości ;) a jakby nie patrzeć to tak jak ktoś pisał, u szejków lewe faktury łatwiej przepchnąć, niż w USA i Anglii. Po prostu u słabszych drużyn, zarobki piłkarzy są dużo mniejsze i dlatego stać je na wydawanie duzej kasy na zakup zawodników,co niekoniecznie idzie w parze z ich umiejętnościami. Poza tym mało istotne za ile kupimy zawodników, mają to być odpowiedni piłkarze dla nas, będzie trzeba latem to wydamy i 100mln na zawodnika. Najlepiej jakby to okienko się skończyło to będzie spokój ;)

Komentowany temat: Bezbarwny Arsenal przegrywa 0-1 z West Hamem 13.01.2019, 19:37

To jest masakra jak tutaj się ludziom zmieniają poglądy w zależności od wyników :D pomijam już wieczne zachwyty nad rywalami, u nas nawet jakby Messi grał z Ronaldo to i tak byliby dnem wg kanonierzy.com :D

Komentowany temat: Bezbarwny Arsenal przegrywa 0-1 z West Hamem 13.01.2019, 19:26

@Kysio2607: dokładnie, to samo od dawna mówię, że musimy patrzeć na siebie i tyle a reszta po prostu niech traci punkty, my musimy wygrywać i grać swoje

Komentowany temat: Bezbarwny Arsenal przegrywa 0-1 z West Hamem 13.01.2019, 19:24

@mitmichael: zobaczycie że top 4 będzie nasze, nie mam nic przeciwko żeby i kury i chelsea kosztem Arsenalu i Utd wyleciały z czołówki ;)

Komentowany temat: Bezbarwny Arsenal przegrywa 0-1 z West Hamem 13.01.2019, 18:58

De Gea ma mecz jak kiedyś z nami..

Komentowany temat: Bezbarwny Arsenal przegrywa 0-1 z West Hamem 13.01.2019, 17:39

@simson16: remis najlepszy wynik

Komentowany temat: Bezbarwny Arsenal przegrywa 0-1 z West Hamem 13.01.2019, 17:05

@karol200: remis

Komentowany temat: Bezbarwny Arsenal przegrywa 0-1 z West Hamem 13.01.2019, 16:42

@drewniane_krzeslo: bardzo dobre podsumowanie, popieram.

Komentowany temat: Bezbarwny Arsenal przegrywa 0-1 z West Hamem 12.01.2019, 18:10

@NIKEy: nie da się czytać takich bzdur o sprzedaży jednego z napastników, kiedy zawsze mieliśmy z nimi problem, obaj muszą pozostać, my mamy wzmacniać skład a nie osłabiać jedną pozycję kosztem drugiej, ochłońcie, bo ewentualnie płakać można na koniec sezonu a nie w połowie gdy nic nie jest stracone.

Komentowany temat: Bezbarwny Arsenal przegrywa 0-1 z West Hamem 12.01.2019, 16:55

@gunners007: docenić można, ale bez przesady, że my mamy tylko Aube, nie zerkałem teraz tutaj na komentarze, ale live tez gra dziś słabo, tylko pewnie ktoś powie, że słabszy mecz się im zdarza itd, a kompletnie bez pomysłu do tej pory. Chodzi mi o to, że to jest PL i każdy każdemu może urwać pkt, mimo przewagi kogoś w meczu itd. Jesteśmy w walce o top 4 i nie ma co płakać, Chelsea jeszcze nie wygrała swojego meczu, tak samo utd czy totki a tam ktoś pkt straci na bank. Nie ma co płakać, Chelsea wyjdziemy naładowani pozytywnie zobaczycie i wygramy

Komentowany temat: Bezbarwny Arsenal przegrywa 0-1 z West Hamem 12.01.2019, 16:17

@gunners007: zawsze mnie bawi ta gloryfikacja zawodników innych drużyn, a ujmowanie zawodnikom Arsenalu, ale spoko, hipokryzja na tej stronie bierze górę, to ile potrafią tutaj ludzie narzekać, by potem tych samych ludzi wychwalać bije rekordy. Kto odważny ze mną się założyć że będzie top 4? Strasznie smutne jest to że tak ludziom tutaj się zmienia co mecz podejście do zawodników i trenera...wypadałoby wam dokuczać na każdym kroku, gdy bedzie lm itd. Ja jestem konsekwentny, oczywiście odpowie mi jakaś grupka, która będzie kontrować, ale czy o to chodzi, skoro poczuli się wywołani do tablicy? Ja widzę pozytywy, przyznaję że ten mecz był chyba najgorszy odkąd Emery rządzi, szkoda że Oezil jie gra i uważam że powinien zawsze w podstawie wychodzić, bo on wystarczy ze raz zagra dobrą piłkę i inny wynik może być.

Top 4 będzie pewne, zdania nie zmieniam, jeśli w kwietniu okaże się że nie ma szans, przyznam się do błędu, ale płacze ze nie będzie,tak jak oglaszanie mistrza teraz są bez sensu... 16 kolejek do końca panowie, masa czasu i pkt

Komentowany temat: Bezbarwny Arsenal przegrywa 0-1 z West Hamem 12.01.2019, 15:51

@Diam51: Ty masz swój świat gościu i uprzedzenie do Laci i żyj sobie w nim, akurat przód mamy kozak a że masz kompleksy i próbujesz sobie je odbijać tutaj to Twój problem. O ile dobrze pamiętam fanem ligi holenderskiej jesteś to skup się na niej, faktycznie jest co podziwiać :)

Komentowany temat: Bezbarwny Arsenal przegrywa 0-1 z West Hamem 12.01.2019, 15:43

@Gawel922: normalnie, z Chelsea wygramy, nie płaczcie, zdarza się, każdy z top 6 potraci pkt, a wy jak zawsze lament. Trudno stało się, zagraliśmy słabo, zapominamy i na Chelsea wychodzimy na pełnej. Top 4 pewne, i nadal oferuje szansę deklarowania :) nie ma co marudzić inni dzis i jutro tez stracą pkt, jedziemy dalej panowie! Nie bądźcie pipy :D

Komentowany temat: Bezbarwny Arsenal przegrywa 0-1 z West Hamem 12.01.2019, 15:24

Zagraliśmy słabo, trzeba liczyć na stratę pkt reszty i z Chelsea wygramy. Trudno, nie ma co płakać, panowie weekend!

Komentowany temat: Po kolejne derbowe zwycięstwo. West Ham - Arsenal 12.01.2019, 14:00

Mógłby Torreira za Xhake wejść po przerwie

Komentowany temat: Solhekol o braku funduszy w Arsenalu 11.01.2019, 18:25

@inwilshereitrust: hahaha, oj Ci kibice lfc :D swoją drogą dlaczego tutaj przychodzą i mają taki ból czterech liter do Arsenalu. Przecież wg nich my nie jesteśmy ich rywalem do żadnego trofeum, oni są kosmiczni itd haha, no ale cóż, ostatnie 3 lata coś tam kopią ale trofeów jak nie było, tak nie ma, niedawno ledwo uciekli przed nami i załapali się do top4. Tylko zamiast odpuścić lub ewentualnie przyjść i spróbować gadać normalnie, to ośmieszają się i dają kolejne argumenty do kręcenia z nich beki. Nas nie interesuje sytuacja w jakiej są, a to w jakiej jest nasz klub wiemy dobrze, nie kumam dlaczego próbują nam coś udowadniać na tle live itp., no ale przynajmniej zabawnie co jakis czas jest.

Swoją drogą, może "kolega" arteuza sie odniesie do zarzutów :D

Komentowany temat: Willock skuteczny, Nketiah nie. Arsenal 3-0 Blackpool 11.01.2019, 09:46

@Master10: najgorsze w tym jest to że ma gość 30 + lat, a zachowuje się jak 16 - latek :) ja się bez bicia przyznaje że odwiedzam żeby poczytać komentarze po meczach innych drużyn, a lfc z czystej ciekawości, jak tam po porażce obrzucają wszystkich błotem i akurat trafiło się ze prawie identyczny komentarz u nas i tam. Tylko że od nas nawet jak live było za nami w poprzednich latach nikt tam nie chodził i nie wymadrzał się ;) a tutaj jak się okazuje trochę forma w górę i wysyp kibiców. Jest tu red i nawet jak czasem beka z utd to potrafi pogadać, później odegra się ale z kulturą. Na devilpage są od nas kibice ale też z kulturą długi czas tam gadają i są szanowani. I nie musi nikt udawać kibica utd z nich. A z kibiców lfc tutaj nie pamiętam żadnego który jest żeby pogadać. Są gdy im idzie, gdy potknięcie znikają, ewentualnie pocieszają się naszymi wpadkami i cisną. Tylko że my zaczynamy nowy rozdział i w porównaniu do nich nie musimy mieć trofeum wystarczy top4. Live ma ponoć super pakę i jeśli im nie wyjdzie znów to może być różnie ;)

Komentowany temat: Willock skuteczny, Nketiah nie. Arsenal 3-0 Blackpool 11.01.2019, 08:05

@Taki: tak i zapewne taki plan na przyszłość jest i u nas, tylko trzeba czasu. A jeśli sprzeda się za miliony można następne inwestować. Nie ma co panikować, dla gazet jest to idealny temat do nabijania kieszeni, więc trzeba z dystansem trochę a nie wierzyć we wszystko. Będzie dobrze zobaczycie, nerwy nic nie dadzą.

Komentowany temat: Willock skuteczny, Nketiah nie. Arsenal 3-0 Blackpool 11.01.2019, 07:06

@lays: dlatego oby jak najszybciej nowi ludzie ogarnęli bałagan i zaczęli sprzedawać za dobrą kasę, wtedy będzie nas stać na większe wydatki, bo kasa z przychodów będzie wspierała budżet na płace i transfery dodatkowo. Trzeba trzymać kciuki

Komentowany temat: Solhekol o braku funduszy w Arsenalu 11.01.2019, 07:02

@inwilshereitrust: dajmy mu się jeszcze wykazać haha

Komentowany temat: Willock skuteczny, Nketiah nie. Arsenal 3-0 Blackpool 11.01.2019, 00:35

@Rafson95: ja mu to mówię odkąd się pojawił a on dalej nie wierzył :D poza tym na priv dostałem wiadomość od kogoś z naszych żeby zgłosić go do adminów bo to prawdopodobnie old ;) ale może Rahu sam sprawdzi :)

Komentowany temat: Willock skuteczny, Nketiah nie. Arsenal 3-0 Blackpool 11.01.2019, 00:32

Panowie na szczęście okienko kończy się niedługo i skończą się też płacze :D ja tam liczę że będą wzmocnienia, czy to za kasę teraz, czy wypożyczenia czy totalnie za free, to nie ma znaczenia. Mamy teraz gości od tego konkret, muszą ogarnąć bałagan a to nie fifa i musi potrwać. Wiedzą też, że musi być awans do LM i nad tym pracują, żeby wzmocnić na tyle skład, ale też mają na bank plan na przebudowę w kolejnych okienkach, a i budżet i przepisy robią swoje. Kroenke jest jaki jest, po to zatrudnił Svena i Raula, żeby działali i tyle, trzeba im zaufać i pogodzić się z tym. Przypomnę tylko ze zarówno Torreira, Guendouzi to nie byli zawodnicy nawet wymieniani tutaj wcześniej i narzekanie było, później beka że w ratach Lucas, a ba koniec " co za interes super 10 baniek rocznie". Nie dogodzi człowiekowi nigdy, niestety, ja osobiście nie zawracam uwagi na kwoty, liczą się umiejętności, ale bardziej jeśli już jestem za takimi zawodnikami. Kupmy jak najwięcej, wartość niech rośnie i w końcu sprzedamy za grube miliony, potrzeba czasu żeby wszystko ogarnąć. I widać porządki np. Ramsey, Wilshere to były przemyślane decyzje finansowo i sportowo, będzie dobrze, dajcie na luz, i zobaczymy. Nie mamy wpływu, jeszcze kilka tygodni okienka :) ważne że będzie top 4 i później z górki. Pozdrawiam

Komentowany temat: Solhekol o braku funduszy w Arsenalu 11.01.2019, 00:02

@arteuza31: czyli jal zacząłeś kibicować miałeś 10 lat, szacun, tylko że wiesz twój pierwszy komentarz tutaj pojawił się po porażce live z wilkami, była z was beka i tyle, można nam tak robić a że Ciebie frustruje to Twoja sprawa. Tak się składa że po tej waszej porażce akurat sobie wszedłem na lfc i był tam komentarz z tymi samymi argumentami, co tam pisał typek, ba wcześniej narzekał że się z was śmiejemy, więc musiał tutaj być, wniosek jasny :D ale idź w zaparte, spoko, widać jak Cię skręca, tylko nie chcesz bana i próbujesz odpowiadać jako kibic Arsenalu, niby obiektywnie, ale chwaląc lfc. Mi lotto ile kto kibicem, wisi mi jak zrobią transfery, bo na pewno zrobią, klub jest w przebudowie i tyle, cel mamy jasny i póki co jesteśmy blisko, a że was kibiców lfc boli, że się śmiejemy i w parę dni, dwa trofea kolejne wam odpadły ( FA i sezon bez porażki) to wasz problem, macie ponoć kosmiczny skład, mega trenera, a zaraz niech straci się wam kolejne 3 pkt i będzie panika. Jak na pierwszy sezon i zmiany jest dobrze, kolejek masa do końca, ludzie teraz za sterami od transferów itp kompetentni i sprzątają powoli bałagan, więc trzeba im zaufać, bo oni a nie my się na tym znają. Tak że wracaj do siebie, śmiej się tam z innych drużyn i wypisuj mądrości, my będziemy u siebie komentować wyniki innych i git. A że biedę macie tam intelektualnie i osobowo to przykro mi :D jakoś kanonierzy tam się nie loguja wypisywać głupot, więc Ty też możesz tutaj nie wchodzić

Komentowany temat: Willock skuteczny, Nketiah nie. Arsenal 3-0 Blackpool 10.01.2019, 21:28

@karol200: nikomu, niech będzie remis stracą po 2 pkt., najważniejsze żeby na nasze konto wpadły 3.

Komentowany temat: Solhekol o braku funduszy w Arsenalu 10.01.2019, 21:23

@arteuza31: po co Ty się wypowiadasz jak Ty kibicem Liverpoolu jesteś, i przytakujesz gościowi który 99% komentarzy narzeka na swoj klub i wspomina dawne czasy :D nie pisz " my" bo to nie lfc.pl

Komentowany temat: Willock skuteczny, Nketiah nie. Arsenal 3-0 Blackpool 10.01.2019, 15:13

At Colney for Unai Emery's press conference, where he has admitted #afc have no money to spend on players in the January transfer window. "We cannot sign permanently," he said. "We can only loan players. Only loan players."

Komentowany temat: Balague o najnowszych doniesieniach odnośnie Suareza 09.01.2019, 15:12

Tu raczej chodzi i to żeby sprawdzić czy się wpasuje w zespół i ligę i jeśli nie to oddać niż wtopić te 20 mln i potem mieć problem z zawodnikiem, a tak można tą kasę wydać na kogoś innego latem.

Komentowany temat: Willock skuteczny, Nketiah nie. Arsenal 3-0 Blackpool 09.01.2019, 11:53

@Eustachy: prezesie ten cały @arteuza to nie jest kibic Arsenalu, on przecież aż wytrzymać nie może, próbuje dyskutować, ale wciska to samo co słynny oldfashion a że nie chce być zdemaskowany to udaje kibica. Dziwne że pojawił się po porażce live, gdy wszyscy tutaj beke mieli :D nie wytrzymał chłopak haha

Komentowany temat: Willock skuteczny, Nketiah nie. Arsenal 3-0 Blackpool 09.01.2019, 10:46

@arteuza31: po prostu dla mnie pojawileś się pare dni temu po porażce live,kiedy tu była beka, i zacząłeś bronić ich, jednocześnie cisnąć po Arsenalu, dziwne, ale ok ;)

Komentowany temat: Willock skuteczny, Nketiah nie. Arsenal 3-0 Blackpool 09.01.2019, 10:22

@arteuza31: dlaczego mówisz " do nas " jak Ty jesteś kibicem Liverpoolu :D

Komentowany temat: Początek rywalizacji w FA Cup: Blackpool vs Arsenal 05.01.2019, 18:44

Niles powinien strzelić mimo wszystko skoro mamy VAR..

Komentowany temat: Początek rywalizacji w FA Cup: Blackpool vs Arsenal 05.01.2019, 18:32

Blackpool też ma swojego kowboja za właściciela :D

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady