Komentarze użytkownika Gigi

Znaleziono 7198 komentarzy użytkownika Gigi.
Pokazuję stronę 144 z 180 (komentarze od 5721 do 5760):

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 26.09.2010, 22:07

@Vandal

Mamed * ;) I faktycznie, słusznie Cie się podoba, bo to jeden z najlepszych polskich, albo lepiej powiedzieć reprezentujących Polskę zawodników MMA

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 26.09.2010, 22:06

MMA jest jak dla mnie nudne, no chyba, że jakieś hitowe walki, lubię oglądać Emalienkę, czy Overeema - ten koks wymiata, ale znam go też z K1. W ogóle K1 imo zdecydowanie ciekawsze jest do oglądania, znacznie efektowniejsze.

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 26.09.2010, 21:53

Ciekawe, czy dożyję dnia, w którym nasi piłkarze rozwalą *****ów..

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 26.09.2010, 21:45

To jeżeli już jesteśmy przy tego typu "sportach", to gra ktoś tutaj w texas hold'em? ;)

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 26.09.2010, 20:04

@Erzet

Po części masz rację, może będę trochę prymitywny idąc tym tropem, ale czy czasem Alex nie zaczął w ten sposób grać po.. strzeleniu gola z boltonem? Alex goli dużo nie strzela, praktycznie w ogóle, więc czyżby mu nieco sodówka odbiła i czyżby zdał sobię sprawę, że jest w stanie strzelać więcej goli? :P To tylko taka moja w połowie żartobliwa teoria. Denilson faktycznie, po tej kontuzji gra zadziwiająco dobrze.. Chciałbym go zobaczyć w meczu z Partizanem przez 90 minut, ale myślę, że co do Songa, to nie musimy go odstawiać, może wystarczy rozmowa, albo posadzenie go na chwilę ławkę, ale nie w meczu z Chelsea, bo tam się na pewno przyda.

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 26.09.2010, 19:42

Co do Wilshere'a się zgadzam, tylko popatrzcie. Boss jasno stwierdził, że nie patrzy graczom w metrykę i chwała mu za to! Postawił na Wilshere'a co przy naszych kontuzjach okazało się strzałem w dziesiątkę. Czemu nie postawi na Wojtka? Bo Fabian i Almunia nie mają kontuzji ?

Jack będzie świetnym piłkarzem. Ma zadziornośc i waleczność Vieiry (brakuje mu tylko warunków fizycznych Francuza :P), technikę i przegląd gry podobny do Fabregasa, widać, że czerpie z niego wzorce i charekter wojownika, niczym.. może nie do końca pasujący do zestawienia z racji barw klubowych Roy Keane. Może trochę wyolbrzymiam (Nie sądzę, żeby Jack łamał rywalom kości jak były kapitan Man U), ale jeżeli on już teraz jest ważnym ogniwem zespołu, to co będzie za parę lat pod okiem takiego fachowca od młodzieży, jakim jest Wenger..

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 26.09.2010, 19:34

@Vpr

Almunii też swego czasu dał odpocząć i dał szansę.. Fabianowi.. Tak więc zamienił stryjek siekierkę na kijek. Ja po prostu nie rozumiem, czemu po tylu błędach dwóch pierwszych bramkarzy szansy nawet w marnym CC nie dostanie bramkarz nr.3, albo nr.4... Jestem również kibicem Legii i pamiętam, że po kilku słabszych meczach Fabiana (w jego ostatnim, słabym sezonie w Legii) Łukasz dostał po prostu od szkoleniowca przerwę.. w 3 meczach zagrał Jano Mucha, puścił raptem 1 gola.. Fabian do bramki wrócił, ale było jasne, że jak ktoś się po niego zgłosi, to Legia go sprzeda bezproblemowo. Tak więc c'mmon.. Ktoś z polską myślą szkoleniową wyciąga wnioski, a Boss uparcie swoje. Nie zrozumcie mnie źle, nie mówię tutaj przecież "Wenger out", tylko zwracam uwagę na istotny fakt..

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 26.09.2010, 19:29

@Erzet

Nie chodzi tylko o Gibbsa, on ma formę od czasu, kiedy powołał go Capello, naprawdę myślisz, że Boss by go wpuścił na mecz z WBA, gdyby nie ta stłuczona stopa? Ja mówię ogólnie o tym, że Boss nadzbyt się przyzwyczaja i nadzbyt ufa piłkarzom, czego przykładem są Fabian i Almunia. W innych przypadkach wystawia graczy po kontuzjach/bez formy, bo ma związane ręce przez kontuzje + musi przeprowadzać rotacje w składzie, żeby taki 18-letni Wilshere na zawał nie zszedł.

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 26.09.2010, 19:20

Ale Boss nigdy nie stawia na kogoś z powodu formy, tylko patrzy na doświadczenie i osiągnięcia. Gdyby tak nie było, to szansę po dobrym występie dostałby Gibbs i przede wszystkim mielibyśmy okazje chociaż raz zobaczyć w bramce kogoś poza Almunią i Fabianem.

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 26.09.2010, 19:15

@how

Faworyzuje to Wenger Francuzów, ale głównie w kwestii transferowej, bo w sumie większość z nich i tak jest godna gry w Arsenalu :P

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 26.09.2010, 19:11

@Charlie

ok, ale z jednym zastrzeżeniem. W obecnej formie, Nasriemu pierwszy skład należy się z miejsca. To Chamakh z Theo powinni walczyć o pierwszą 11-tkę (Wtedy następuje rotacja jeśli chodzi o RvP - z Theo w składzie na szpicy, a z Chamakhiem na prawej) Imo Theo jest jeszcze lepszy, gdy wchodzi z ławki i sprintuje wśród podmęczonych rywali ;)

Co do Clichy'ego, to on gra efektownie, jest bardzo szybki, można go lubić, ale nie popadajmy w huraoptymizm i pamiętajmy, że jest on.. obrońcą. Popełnia niestety proste błędy i kto wie, czy będacy w formie Gibbs go ze składu nie wygryzie, aczkolwiek Boss ma to do siebie, że nie walnie pięścią w stół i nie zmieni piłkarza, na którego kiedyś stawiał i który teraz zawodzi (bramkarze świetnym przykładem) i to jest właśnie największym mankamentem naszego menedżera.

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 26.09.2010, 18:45

@howareyou

Arshavin jest dobry, ale odniosę się do części Twojej wypowiedzi: "Nie mamy lepszego zawodnika na jego pozycję". To jest moim zdaniem problem. Arshavin na pewno złym graczem nie jest, ale czasem partaczy akcje, że głowa mała, a jak się zmęczy to i rozgrywać nie potrafi. Na czym polega problem? Brak zmiennika. Wszyscy krzyczą "Vela, Vela, Vela", ja też krzyczałem, bo myślałem, że ten chłopak już jest gotowy, ale po meczu z Kurczakami, gdzie dostał szansę od pierwszej minuty i w meczu teraz z WBA zrozumiałem, że on na razie nie będzie nam meczów wygrywał. Charlie, pisałeś, że my spotkań w optymalnym składzie nie wygrywamy, że grają młodzi.. z Bragą mieliśmy b. mocny skład, jedynym młodym był Jack, ale zagrał fenomenalnie. z Blackburn zawsze trudno nam się grało, więc wygrana jest ważna, z Sunderlandem ponad godzina bez Cesca no i bez Verminatora, z WBA skład ukltra rezerwowy, bez klasycznego playmakera przez godzinę (Bo Nasri na skrzydle nie jest w stanie sam rozgrywać i tak chłopak dwoi się i troi )

Napisałeś w swoim składzie Almunia (wracaj chłopie do formy). Zawiesiłem swoje zdanie, że Manu to dobry bramkarz, który po prostu musi złapać formę, ale przywołuję je znowu po meczu z WBA. Gdyby to był van der sar, co wygrywa co chwila mecze, to ok, ale w zeszłym sezonie popełnił strasznie dużo klopsów, a teraz jedną bramkę zawalił w 95%, a drugą (na 3-0) w jakichś 70%.. To już się robi nudne.. Fabian i Almunia popełniają błędy, a Wojtek nawet szansy nie dostanie.. Tyle goli już straciliśmy przez bramkarzy, że ryzyko jest żadne, a zyskać można b. wiele - solidny nr. 1 na dłuuugie lata.

Charlie, napisałeś, że nasz optymalny skład sobie nie radzi, przedstawię Ci, jak moim zdaniem ten optymalny skład powinien wyglądać: (-): gracze niedostępni w ostatnich kilku meczach

---------------Szczęsny*-------------------
Sagna--Squillaci---Vermaelen(-)-- -Clichy
-----------------Song------------------------
---------Fabregas(-)----Nasri----------------
RvP(-)-------------Chamakh-------Arshavin

(lub w ataku inna opcja: RvP w środku, Theo (-) na boku, ewentualnie eksperyment z Theo na lewej)

*Szczsny jest moim zdaniem najlepszy, ale Boss i tak stawia na Almunię, gdy cała czwórka bramkarzy jest zdrowa.

Także widzisz, że na każdej pozycji brakowało nam jednego, niepodważalnie dobrego gracza. A nie wiadomo, czy z KFC byśmy wygrali, gdyby nie wejście Chamakha i Endrju..Wszyscy mówią "nie zwalajcie na kontuzje", ale taka jest niestety prawda. To nie wymówka - gdyby wszyscy byli zdrowi, to byłaby normalna rotacja w składzie, a nie wstawianie graczy po knotuzji, czy bez formy. Diaby grał katastrofalnie, ale musiał wyjść na boisko, bo zmęczeni byli Jack i Rosa.


Co do meczu z Partizanem, to popieram niżej komentujących: wystawmy młodych, dajmy szansę Veli, Szczęsnemu (BŁAGAM CIE ARSENE.. DAJ MU JEDNĄ CHOLERNĄ SZANSĘ..), JET-owi, Lansbury'emu, takim graczom jak Denilson, Djourou czy nawet Aneke/Afobe.

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 26.09.2010, 16:31

Powody:
Owszem, pisze tu trochę debili. Po zbanowaniu ciebie będzie o jednego mniej.

Coś czuję, że niedługo redakcja kanonierzy.com rozpocznie swoją karierę na portalu mistrzowie.org ;)

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 26.09.2010, 16:07

I moje pytanie jest takie, co za emocje Tobą kierowały, żeby kibicować od ponad 7 lat zespołowi ze środka tabeli. Czyżby to powołanie? Skończ już dzieciaczku, bo Twoje tezy o kibicowaniu "przed erą Romka" obalam w kilku zdaniach. Szkoda tylko, że nie potrafiliście wskoczyć do top four, dopóki Romek nie wydał 200 mln. na transfery. My od lat nie wydajemy prawie nic, a poprzez szkolenie młodzieży utrzymujemy się w top four, wcześniej też zdobywaliśmy liczne trofea. Niech Romek zakręci kurek z pieniędzmi na 3-4 lata, to pogadamy.

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 26.09.2010, 16:04

Dajcie frustratom pisać. Jak nie będziecie im poświęcać uwagi, to sobie pójdą. Nie reprezentują sobą nic, zero kultury, niski iloraz inteligencji, także odpuścić proszę. wiadomo, że każdy kibic Chelsea jest sprzed ery Romka, tylko, że na forach nie było ich w ogóle. Dopiero jak Romek przyszedł, sypnął kasą, to nagle wszystkie portale pełne "wieloletnich" kibiców Chelsea. Im więcej odpisujecie, tym oni więcej tutaj siedzą.

Chelsea drogi kibicu była ligowym średniakiem pokroju nie wiem.. Fulham? może Aston Villi. Ilu kibiców tych zespołów widzisz w Polsce, lub polskiego pochodzenia? Przestań się błaźnić, wieloletni to są kibice Arsenalu i Man U, 95% polskich kibiców Chelsea kibicuje im max od 5-7 lat, kiedy to Romek zaczął inwestować, a wielu z nich z racji wieku kibicuje od 2-3 lat, a są i tacy co od ostatniego wygranego sezonu. Tyle.

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 26.09.2010, 15:00

@jarts

Gdzieś tak w połowie października, za jakieś 2-3 tygodnie.

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 26.09.2010, 14:55

Dobrze było, jakby odskoczyli nam na 1 a nie 3 pkt. Zawsze coś.

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 26.09.2010, 12:49

@kiko17

Gdzie ty w zacytowanym przez Ciebie fragmencie widzisz bluzgi ?


@howareyou

Zgadzam się. Po kilku dobrych meczach pary Kos - Squilla zastanawiałem się, kto będzie partnerem Verminatora i na dziś imo jest nim Squilla. Jest silniejszy, twardszy, bardziej doświadczony, Lorą ma wiele atutów jak świetne czytanie gry, ale brakuje mu jeszcze ogrania i przyzwyczajenia się do twardej premier league. Squilla grał w wielu zespołach o dużą stawkę, w Monaco, Lyonie, Sevilli, widać, że się w miarę dobrze wpasował w Premier League, jednak Lorą będzie imo jego godnym zmiennikiem. Zdarzają mu się głupie błędy, ale to kwestia czasu i aklimatyzacji..

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 26.09.2010, 00:29

będących *

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 26.09.2010, 00:28

To raczej pytanie skierowane do Was. Saga z Fabregasem skończona przynajmniej do następnego okienka transferowego, od meczu Barca vs Arsenal minęło kilka miesięcy, więc co Wy tu robicie? o.O Oczywiście nie mam nic przeciwko kibicom innych klubów będącym w stanie podjąć merytoryczną dyskusję, ale wkurzają mnie tak zwani napinacze.

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 26.09.2010, 00:23

Kosmo, nie wiem po co owi cules w ogóle tu wchodzą, zacznijmy może od tego, bo raczej powiadomienia na maila pt. "Na kanonierzy.com poruszono temat Barcelony" nikt nie dostaje.

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 25.09.2010, 22:40

Brakuje nam zdrowej konkurencji, wiem, że nie można wszystkiego zwalać na kontuzje, ale wszystko byłoby prostsze, gdyby było więcej opcji. W momencie, gdy Wenger gra ciągle młodym Wilsherem, musi mu dać odpocząć. Rosa też grał sporo, a dodatkowo miał jeszcze drobny uraz. Bardzo mnie ostatnio rozczarowuje Eboue, praktycznie jest nieprzydatny ani w obronie, ani w ataku. Bardzo lubię Emmanuela, ale mam wrażenie, że mu brakuej ambicji i trudno do końca mu się pogodzić z rolą rezerwowego. W obecnej sytuacji nie mam w ogóle opcji w ataku.. Nasri to nie jest skrzydłowy, Andrzej jest ważnym ogniwem zespołu, ale są takie momenty, że lepiej go zmienić.. kim? No właśnie, to jest ten problem. Gdyby teraz zdrowi byli Benek, RvP i Theo to mielibyśmy kłopot, ale bogactwa. Nasri spokojnie mógłby grać w środku. Nie zapominajmy też o Raamsey'u, który do czasu kontuzji pokazał, że grać potrafi. Gdybyśmy do cholery mieli max 2 kontuzje (bo wiadomo, że nigdy się bez nich nie obejdzie), to wszystko byłoby prostsze. W meczach mogli by sobie grac i Raamsey, i Wilshere i Diaby i Frimpong, nie byłoby tak, że ktoś kto jest ledwo co po kontuzji, albo bez formy musi grać (czyt. dzisiaj Eboue i Diaby). To jest naprawdę jakaś masakra i sam nie wiem, co można na to zaradzić.. Przecież gdyby wszyscy byli zdrowi, to mielibyśmy najlepszą ławkę w premier league. Gdyby tak przez 3-4 tygodnie WSZYSCY byli zdrowi, no powiedzmy ew. jakieś drobne urazy, to mielibyśmy takie rotacje w składzie, że może by to urazów nie dochodziło, a na te ważniejsze mecze wystawiać by można najmocniejszy skład. Nie wiem, czy to kiedykolwiek nastąpi i wiem, że się powtarzam, ale nie staram się na siłę znaleźć wymówki. Przedstawiam po prostu sytuację przeciwną do tej, w której jesteśmy. Jakaś przyczyna tego musi być, bo w fatum trwające drugi sezon zwyczajnie nie wierzę.

Komentowany temat: Arsenal vs WBA: Oceny pomeczowe 25.09.2010, 19:58

No chyba pierwszy raz oba portale oceniły nas tak, jak na to zasłużyliśmy..

Komentowany temat: Oceny Kanonierzy.com 25.09.2010, 19:57

W większości się zgadzam, noty z reguły obiektywne. Dosyć już miałem oglądania ocen ze sky sports czy goal.com

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 25.09.2010, 19:35

A ja uważam, że nasi bramkarze dostali już tyle szans, że pora na Szczęsnego.. Nawet jak nam zawali jeden mecz, to wszyscy by mieli czyste sumienie. Dlaczego tylko ja mam wrażenie, że jakby już wszedł do bramki, to nikogo by już do niej nie wpuścił.. ?

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 25.09.2010, 19:27

No nic, jesteśmy pod ścianą. Na SB trzeba wygrać, remis jest dopuszczalny, ale to oznacza, że muły mają szansę nam odskoczyć. Mam nadzieję, że Boss na Partizan wystawi młodych, a na Chelsea wyjdziemy już najsilniejszym składem.. Ja naszej porażki, prócz indywidualnych błędów uaptruję też w braku playmakera i to był jednak imo błąd Bossa. Nasri jest świetny, ale w tym meczu grał na skrzydle. w środku mieliśmy Eboue i Diaby'ego, którzy nie są aż tak kreatywni.. Gdy na boisku mieliśmy Jacka, Nasriego, i Cesca//Rosę, to zawsze wyglądało to lepiej.. Nawet teraz gdy Ci dwaj weszli, to udało się strzelić 2 gole. Brakuje nam Robina i Theo.. w tej chwili nie mamy balansu w ataku.. Nasri skrzydłowym nie jest, Arshavin jest potrzebny, ale czasem gra tak, że trzeba go zmienić, a nie ma kim, bo Vela jednak w meczach o dużą stawkę jeszcze sobie nie radzi.

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 25.09.2010, 19:17

@fcescf

A jakich ty byś chciał newsów o Robinie ? Powrót planowany w połowie października, tak samo jak Theo.

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 25.09.2010, 19:15

@Aaarsenal

Terry ostatnio też popełnia błędy, ale jeżeli o nim mowa, to od jakiego czasu on gra w premier league? Jak się to ma do raptem 5 spotkań Kościelnego, no luuuudzie..

Do dzisiaj byłem pewien, że limit błędów Almunii został wyczerpany. Ma co prawda patent na 11-tki, no ale sam ją sprokurował, drugi gol to już jest jego wina, a przy trzeciej bramce to ja nie wiem.. Wyszedł do piłki, potem się cofnął. tragedia. Prawda jest jednak taka, że cały zespół, zagrał źle, a na pochwałe zasługuje na dobrą sprawę jedynie Nasri. Mam nadzieję, że to będzie dla nich wstrząs, aczkolwiek w dwóch meczach 1 pkt.. To właśnie takie spotkania rozstrzygają losy mistrzostwa, a nie bezpośrednie mecze top 4. Przestańcie już pisać Chamakh out, Kościelny out, Squillaci out, Arshavin out. wszystkich byście wykopali, a potem grałby Djourou, Denilson, Bendtner i potem ich też najlepiej wykopać aż w całej kadrze zostanie tylko Fabs, Nasri, Verma i RvP, nie ? Było, minęło. Straciliśmy punkty, przed nami jeszcze wiele spotkań na kilku frontach, trzeba walczyć i więcej takich wpadek nie powtarzać. Mamy potencjał, tylko trzeba go w należyty sposób wykorzystać i zrobić coś ze sztabem medycznym..

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 25.09.2010, 18:08

A mi się wydaję, że jak zwykle jedynym zwycięzcą będa muły. No nic, trzeba pochwalić zespół za grę do końca, wielkie brawa dla Nariego. Dzisiaj przede wszystkim w pierwszej połowie brakowała nam playmakera. Nasri był ustawiony na skrzydle, a Eboue i Diaby rozgrywać nie potrafią.

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 25.09.2010, 18:01

Apeluję tylko o nie obrażanie Arsenalu, nie pisanie o piłkarzach per "cioty". Dajmy sobie godzinkę na ochłonięcie i wróćmy do dyskusji..

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 25.09.2010, 18:00

No i stało się. zamiast odrobić do Chelsea, musimy na SB walczyć koniecznie o 3 pkt.

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 25.09.2010, 17:59

ostatnia minuta, jak nie teraz, to nigdy

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 25.09.2010, 17:58

Nie pamiętam, kiedy trzymałem kciuki za remis na ES, no ale nic.. w takich momentach poznaje się mistrzów.

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 25.09.2010, 17:56

Nasri, jesteś Bogiem.. panowie spinać dupy.. zostało 5 minut, wyrównajmy to chociaż !

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 25.09.2010, 17:55

GOOOOOOOLLLLLLLLLLLL

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 25.09.2010, 17:55

Dobra, panowie, nie piszcie teraz co Wam ślina na klawiaturę(?) przyniesie. Trzeba ochłonąć i wrócić do dyskusji za godzinę. Teraz nic nie pomoże pisanie "ale cioty"

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 25.09.2010, 17:52

WBA pięknie muruje, a nasi wrzucają na głowę do Chamakha, krytego przez 7 przeciwników

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 25.09.2010, 17:51

Do tego meczu myślałem, że sprawę bramki mamy załatwioną. "Almunia jest w formie, także ok"

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 25.09.2010, 17:47

zremisujmy to chociaż.. czemu ze wszystkiego zwycięsko mają wyjśc muły..

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 25.09.2010, 17:38

Nie mogę w to uwierzyć... w życiu czegoś takiego nie widziałem..

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
? : ?
Chelsea - Arsenal 10.11.2024 - godzina 17:30
1 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady