Komentarze użytkownika Griz

Znaleziono 3596 komentarzy użytkownika Griz.
Pokazuję stronę 13 z 90 (komentarze od 481 do 520):

Komentowany temat: Wielkie derby w Londynie, Tottenham vs Arsenal! 02.10.2011, 00:54

Vandal-----> jutro się tym zajmę? ^^ nie widać tego napisu, co nie? :/ Jeszcze jak ktoś wie, że tam jest napisane "VADER" to jeszcze, jeszcze, ale dla niewtajemniczonych to masakra, nie odczytają :/

Komentowany temat: Wielkie derby w Londynie, Tottenham vs Arsenal! 02.10.2011, 00:44

Też chyba zmienię, nie wypada katolika w avku mieć xD Zrobiłem sobie zayebiaszczy avek: Homer Simpson w koszulce Vadera ;D Niestety, po zmniejszeniu rozmiaru do 50x50, napis "VADER" jest niewidoczny :/

Komentowany temat: Wielkie derby w Londynie, Tottenham vs Arsenal! 02.10.2011, 00:01

Szogun-----> tu masz rację. Kat poszedł w tekstach zdecydowanie najdalej. O ile mój ojciec z chęcią wspomina lata, w których słuchał Turbo i TSA, o tyle o istnieniu takiego zespołu jak Kat ja go uświadomiłem. Był to efekt tego, że Kata nie grali w Trójce, która była ulubionym radiem ojca. Tam nie było Kata, ze względu właśnie na teksty i bunt.

Komentowany temat: Wielkie derby w Londynie, Tottenham vs Arsenal! 01.10.2011, 23:52

Szogun-----> dokładnie, genialna płyta! Ja także uwielbiam "666" i "Oddech wymarłych światów" ;]

Topek-----> oczywiście, że też się zdarzają naszyjniki w kształcie saksofonu, na którym nawet kumpel gra. BTW. nie mam pojęcia po co dalej drążysz temat jazzu. Od początku mówiłem Rock & Metal >>> rap. Po zapodaniu przykładu przyznałem, że Rock & Metal, jazz >>> rap. Oczywiście po obu stronach nierówności można by było dodać coś jeszcze.

Nie robię z Kata niszy. Jestem od Ciebie ciut młodszy, więc jestem z tych, którzy dostęp do internetu mieli w gimnazjum. Oczywiście, że dziś każdy polski metalowiec wie doskonale kim są Kat, Turbo i TSA, większość zna także twórczość takich zespołów jak Mech czy CETI. Jednak czy dzisiejszy laik wie o istnieniu tej trójki? NA PEWNO nie każdy. Dziś z metalem polskiemu laikowi kojarzą się przede wszystkim Behemoth, SOAD, Metallica czy też Marylin Manson.

Komentowany temat: Wielkie derby w Londynie, Tottenham vs Arsenal! 01.10.2011, 23:36

Szogun-----> No dokładnie. Wprowadzanie jakichś pierdół potrafi obniżyć poziom. W ogóle te reformy szkolne, z wprowadzeniem gimnazjów na czele, były IMO niepotrzebne, ale to już temat na osobną dyskusję.

Wiola-----> wiem. Mam inteligentnego kumpla w jednym z okolicznych techników, a zarazem powód do docinek, ze względu na to, że pisze w tym roku maturę, co ja uczyniłem w maju ;D

Komentowany temat: Wielkie derby w Londynie, Tottenham vs Arsenal! 01.10.2011, 23:30

Topek-----> Nie przeprowadzałem ankiety, aczkolwiek to widać, kto czego słucha (mniej, więcej). Nie mówię tu o metalowcach czy dresach. Nawet jeśli ktoś wygląda całkiem zwyczajnie, ale ma naszyjnik w kształcie gitary bądź czapkę z płaskim daszkiem, nietrudno domyślić się jakiego gatunku słucha. Spłaszczenie wiekowe - kto czego słucha w szkole średniej, tego prawdopodobnie będzie słuchał na studiach. Mało znam ludzi którzy, są po 30-ce i mają sprecyzowany, ulubiony gatunek, którym się interesują.

Przytoczony cytat świadczy o degradacji rapu, a nie gradacji jakiejś innej muzyki.

Owszem, mówi się. Dużo ludzi tak mówi i mi to nie przeszkadza. Jednak dla mnie liczy się i brzmienie i tekst. Dlatego nie słucham baaardzo popularnych artystów jak SOAD, Marylin Manson czy też Slipknot. Ja lubię często niedoceniany underground, którego zacnym przedstawicielem jest np. Kat. Masz: youtube.com/watch?v=ugEIcDlU044 . Pi3rdolnięcie i poetycki tekst w jednym.

Komentowany temat: Wielkie derby w Londynie, Tottenham vs Arsenal! 01.10.2011, 23:17

Wiolaaaaa-----> kopę lat! ;D Zaiste, mowa o moich okolicach ;PP

Komentowany temat: Wielkie derby w Londynie, Tottenham vs Arsenal! 01.10.2011, 23:15

reavenn1-----> czytanie ze zrozumieniem się kłania :PP Ja mówiłem o moich okolicach, w których technika wymiękają przy liceach. Wiem, że w Polsce są jeszcze dobre technika. Kiedyś było ich więcej. Swoją drogą, kiedyś było ciekawiej. Kiedyś można było mówić, że w liceach i technikach jest równie wysoki poziom. A dziś? Dziś tylko nieliczne technika mogą się pochwalić poziomem porównywalnym do liceów.

Komentowany temat: Wielkie derby w Londynie, Tottenham vs Arsenal! 01.10.2011, 23:09

Szogun-----> owszem, maczał. Mało tego, to właśnie twórczość w Death przysporzyła mu nieśmiertelną chwałę. Właśnie z występów w tym zespole jest najbardziej znany. Nieprzypadkowo też zwany jest "Ojcem/Ojcem Chrzestnym Death Metalu". Płyta "The Sound of Perseverance" z 1998-ego to wg. niektórych najlepszy deathmetalowy materiał wszech czasów. Ja bym z tym polemizował, ze względu na "Individual Thought Patterns" - także Death czy też "Blessed Are the Sick" autorstwa Morbid Angel. To by było na tyle, w tym niewielkim skrócie o Chucku Schuldinerze.

Komentowany temat: Wielkie derby w Londynie, Tottenham vs Arsenal! 01.10.2011, 23:02

Topek-----> przyznałem się już, że trochę przesadziłem z generalizacją narodu na podstawie swych okolic. Jednak analiza jest jak najbardziej w prawidłowa. W mych okolicach, podkreślam, w mych okolicach, tak jest naprawdę. Licealiści (ludzie inteligentni) = w większości słuchacze muzyki rockowej i metalowej, słuchaczy jazzu pewnie też byś znalazł. Zawodówki, technika (ludzie mało i średnio inteligentni) = czasem zdarzy się jakiś słuchacz rocka czy metalu, jednak rap dominuje. Ma to też związek z tym, że osobie nieznającej angielskiego "wygodniej" słuchać czegoś, co polskie i w sumie przy niskim IQ nie dziwie się im, że rap do nich łatwiej trafia niż muzyka Turbo, TSA, Kata, Mechu (nie zrobiłem błędu przy pisowni nazwy zespołu), Huntera czy innego metalowego bandu posługującego się głównie językiem polskim.

Nie było żadnej "gradacji po stopniu ukrycia przekazu". Można na różne sposoby stworzyć piękną muzykę. Jednakże, aby stworzyć sztukę, potrzebne są instrumenty, talent poetycki, wizja... Sztuką można nazwać jazz, rock, metal, może nawet electro, ale w żadnym wypadku nie rap, house czy pop.

Komentowany temat: Wielkie derby w Londynie, Tottenham vs Arsenal! 01.10.2011, 22:42

Szogun-----> różnie się mówi o tych gitarzystach, jednak dla mnie był jeden, który nie miał sobie równych, był najlepszym z najlepszych. Chuck Schuldiner. Myślę, że znasz to nazwisko

Komentowany temat: Wielkie derby w Londynie, Tottenham vs Arsenal! 01.10.2011, 22:38

Topek-----> lol, dalej nadużywasz. Wziąłeś pod uwagę fakt, że jazz niezbyt cieszy się popularnością w dzisiejszych czasach? Ja osobiście znam DWIE osoby, które słuchają głównie jazzu i interesują się tym gatunkiem. Przecież to liść na wietrze! Tak więc, jeśli ci się nie podoba rozkład procentowy, możesz dodać 0,01% do którejś grupy. Słuchacze jazzu to coś a'la mniejszość narodowa.

Komentowany temat: Wielkie derby w Londynie, Tottenham vs Arsenal! 01.10.2011, 22:33

MateuszK4nonier-----> a Ty dalej o tym samym... Mówię Ci, że jestem nietrzeźwy, że faktycznie przesadziłem, no i przede wszystkim jak jest sytuacja w moim miasteczku, gdzie na 1000 inteligentnych, 20 słucha rapu. To takie trudne do zrozumienia? -.-

Komentowany temat: Wielkie derby w Londynie, Tottenham vs Arsenal! 01.10.2011, 22:27

Topek-----> Teraz nadużyłeś mojej wypowiedzi, i to ostro. Czy ja powiedziałem, że Rock i Metal to najwyższa półka, na której nie ma miejsca na nic innego? Nie, w żadnym wypadku. Jednak co do samego utworu, to jest to jak najbardziej wysoki poziom artyzmu. Jazz to gatunek dużo starszy od Rocka i Metalu, istniejący na długo przed Beatlesami, od których wszystko się zaczęło. Słuchając, słyszysz saksofon, fortepian, na których gra jest trudna. Tu słowa są niepotrzebne. Sprawne posługiwanie się instrumentami sprawia, że słuchacz może dostrzec w tej muzyce piękno, uznać to za sztukę.

Komentowany temat: Wielkie derby w Londynie, Tottenham vs Arsenal! 01.10.2011, 22:08

Topek-----> tak jak mówiłem w poprzednim poście, tym skierowanym do MateuszK4nonier, być może się zagalopowałem, jednak dobitnie przedstawiłem sytuację moich okolic, ze względu na nietrzeźwy umysł uogólniając do całego kraju. U mnie w LO, naprawdę kilka osób słuchało rapu, podczas gdy rozmawiając z kimś z zawodówki czy technikum pytanie było prawie retoryczne.

Nie wiesz co to ukryty przekaz? youtube.com/watch?v=BCQ6xNki2LA , youtube.com/watch?v=YglNEoYel2c . Te utwory to wiersze + linia melodyczna.

Komentowany temat: Wielkie derby w Londynie, Tottenham vs Arsenal! 01.10.2011, 22:00

MateuszK4nonier-----> nie mówię, że jesteś gorszy, lecz że Twoja muzyka jest gorsza. Nie mówię, że Twój gust jest gorszy, ale muzyka. Osobiście uwielbiam Death Metal, ale w żadnym wypadku nie uważam, że to idealna muzyka, której powinien słuchać każdy. Zdaję sobie sprawę, że moi ulubieńcy, jak Vader czy Deicide są mali w porównaniu do Pink Floyd czy Led Zeppelin. Po prostu, niższy poziom artyzmu. Mówienie o tym nie sprawia mi kłopotu. Mam taki gust i jestem z tego dumny. Ty też możesz być dumny ze swojego, w 5 minut gustu nie zmienisz. Jednak wiedz, że tak jak Vader jest mały przy Pink Floyd, tak Twoi ulubieńcy są malutcy przy Vaderze. Powtórzę się: "po prostu, niższy poziom artyzmu". Być może moje spostrzeżenia są błędne co do społeczeństwa, poza tym jestem nietrzeźwy, więc przepraszam jeśli Cię uraziłem. Jednak w moim, 40-to tysięcznym miasteczku sytuacja jest taka, jaką Ci przedstawiłem. W mojej byłej klasie, liczącej 32-ie osoby, nikt nie słuchał rapu, który dominował w zawodówkach i technikach.

Komentowany temat: Wielkie derby w Londynie, Tottenham vs Arsenal! 01.10.2011, 21:43

Kondzio-----> Nie mówię, że każdy słuchacz rapu to wrzód na dupie społeczeństwa, część to na pewno porządni ludzie. Część...

Topek-----> nie nazwał bym tego ograniczeniami, raczej popieprzonymi schorzeniami, będącymi efektem ubocznym upodobania filozofii takich panów jak Nietzsche, Crowley i LaVey :P Może Ci się to wydawać absurdalne, jednak podział Homo Sapiens na ludzi i podludzi, którego dokonał pierwszy z w.w. trójki jest wg. słuszny. Nie w 100%, co nieco bym tam zmienił, jednak po części miał racje, lecz tutaj muzyka nie ma nic do rzeczy.

Komentowany temat: Wielkie derby w Londynie, Tottenham vs Arsenal! 01.10.2011, 21:33

MateuszK4nonier-----> nie do końca. Oczywiście, te zespoły prezentowały dużo więcej aniżeli peja, tede, pih, shellerini itp. Sam lubię raz na rok zapuścić "Jestem Bogiem" :P Jednakże, ich twórczość jest nijaka w porównaniu do rockowego i metalowego undergroundu. Nie mówiąc o samych tekstach, które Mizzou trafnie określił, podkłady muzyczne są grane na instrumentach, a nie są "elektrycznymi bitami". Te zespoły nie były złe, aczkolwiek na porównania z podziemnym rockiem i metalem nie zasługują, gdyż prezentowały niższy poziom artyzmu ;)

Komentowany temat: Wielkie derby w Londynie, Tottenham vs Arsenal! 01.10.2011, 21:24

Waskitcz-----> "jeżdżenie po rapie" nie ma na celu "dowartościowania się". Oczywiście, nie każdy raper jest debilem, co nie zmienia faktu, że do undergroundowych zespołów rockowych czy metalowych nie ma startu. Najzwyczajniej w świecie rock i metal to gatunki muzyki z dużo wyższym poziomem artyzmu. 99% inteligentnych ludzi, zainteresowanych muzyką wybiera te gatunki. Niestety, ludzi mało oraz średnio inteligentnych jest dużo więcej aniżeli intelektualistów, więc rap cieszy się dużą popularnością wśród młodzieży. Niski człowiek dosięgnie do niewysokiej półki, wyższy może coś wziąć coś znajdującego się wyżej. Tak jak mówiłem na początku, rap znajduje się na półce nisko zawieszonej, natomiast rock i metal to półki zdecydowanie wyższe.

Komentowany temat: Wielkie derby w Londynie, Tottenham vs Arsenal! 01.10.2011, 21:13

Mizzou------> otóż to. "Rap ma przekaz", "rap to muzyka o życiu", bla bla bla. Wiele razy to słyszałem, Ty zapewne też. Kiedyś czytałem ciekawy wywiad z... hmm... cholera... jakimś pisarzem (:D), który mówił, co jest sztuką, a co kiczem. No i gadał, że wszędzie, gdzie przekaz jest prosty do odczytu, nie jest odkrywczy, twór jest kiczem. I właśnie takim kiczem jest rap. Muzyka łatwa, z przekazem wyłożonym na tacy. Skierowana do, jak to trafnie ująłeś "gorszej części społeczeństwa", czyli ludzi prostych, prymitywnych, mało inteligentnych, którzy nie zrozumieją prawdziwego artyzmu zawartego w muzyce rockowej, czy też metalowej, która jest częścią kultury wyższej (babka od WOKu w I LO tak mówiła!).

Komentowany temat: Wielkie derby w Londynie, Tottenham vs Arsenal! 01.10.2011, 21:01

MiEvo-----> niekoniecznie. Polski rap był prymitywny na długo przed powstaniem firmy, wszystkie peje, geje i inne tede są tego dowodem.

Komentowany temat: Wielkie derby w Londynie, Tottenham vs Arsenal! 01.10.2011, 20:15

Dennis_Bergkamp-----> poziom firmy jest tak niski, że określanie go "dnem" byłoby niezasłużonym komplementem, gdyż ich "muzyka" jest poniżej wszelkiej krytyki. Ogólnie rzecz biorąc, to 90% rapowych "artystów" prezentuje żałosny, lecz wyższy od firmy, poziom.

Komentowany temat: Przebudzenie Kanonierów! Arsenal 3-0 Bolton 26.09.2011, 21:02

Ice-----> Stefcio ma rację :P a co do zakładu, to wszyscy mi mówili, żebym obciął końcówkę, samo "Griz" starczy. Ja twierdziłem, że mi to niepotrzebne. Znalezienie rozwiązania kłopotu nie było trudne. Ci, co chcieli zmiany mego nicka mieli zrobić petycję i zebrać sto podpisów. Zebrali nawet 150, z czego, jak się później dowiedzieliśmy, 105 złożył concrete :D

Komentowany temat: Przebudzenie Kanonierów! Arsenal 3-0 Bolton 26.09.2011, 20:51

Xdkarol-----> żeby uzupełnić wypowiedź Ajsa dodam, że mi zmieniono nick, bo przegrałem zakład :D

Komentowany temat: Przebudzenie Kanonierów! Arsenal 3-0 Bolton 26.09.2011, 20:28

ArseneAl-----> jeśli chodzi o Farbenów, to ta nuta miażdży system ^^ youtu.be/CwFkfqCLbCE

Komentowany temat: Przebudzenie Kanonierów! Arsenal 3-0 Bolton 26.09.2011, 20:24

ToMo-----> mnie najbardziej śmieszy Sobota. No kurde, załóżmy sobie zespół o nazwie Week. Ja będę miał ksywę Monday, Ty Thuesday, Eryk Wednesday, a Vandal Friday, tak żeby nie było po kolei ;D

Komentowany temat: Przebudzenie Kanonierów! Arsenal 3-0 Bolton 26.09.2011, 20:17

ToMo-----> nie jestem zainteresowany rapem, ja tylko się śmieję z ksywek raperów, a to znaczna różnica :PP

Komentowany temat: Przebudzenie Kanonierów! Arsenal 3-0 Bolton 26.09.2011, 20:14

Dennis_Bergkamp-----> Genesis? Łap podrasowanego covaera :D youtu.be/YV4oYkIeGJc

Komentowany temat: Przebudzenie Kanonierów! Arsenal 3-0 Bolton 26.09.2011, 20:13

Ice-----> dobre, dobre :D

Szczecin & Stefcio-----> nie żebym się śmiał, ale... Paluch, Małpa, Sobota... Wprost genialne ksywy :D

Komentowany temat: Przebudzenie Kanonierów! Arsenal 3-0 Bolton 26.09.2011, 20:07

Ktoś mnie wzywał? ^^

Komentowany temat: Przebudzenie Kanonierów! Arsenal 3-0 Bolton 26.09.2011, 00:35

Charlie-----> cytując Króla Lwa: "Tak, kierwa!" :D ale nie martw się, wciąż możesz wytłumaczyć kolegom dlaczego aż tylu ;D

Komentowany temat: Przebudzenie Kanonierów! Arsenal 3-0 Bolton 26.09.2011, 00:32

Charlie-----> 104. Opowiadałem ci to ostatnio ;D

Komentowany temat: Przebudzenie Kanonierów! Arsenal 3-0 Bolton 26.09.2011, 00:30

@aRamsey-----> nie, kierwa, nie wiem -.-

Komentowany temat: Przebudzenie Kanonierów! Arsenal 3-0 Bolton 26.09.2011, 00:30

@aRamsey-----> nie, kierwa, nie wiem -.-

Komentowany temat: Przebudzenie Kanonierów! Arsenal 3-0 Bolton 26.09.2011, 00:24

aRamsey-----> sam żeś jest zbyt chamski, gimbusie. :P

Vandal-----> Nieprawda. Iron Majdanek i Gaz 'n' Roses ;D

Komentowany temat: Przebudzenie Kanonierów! Arsenal 3-0 Bolton 26.09.2011, 00:20

Vpr-----> a ulubione zespoły żydów znasz? :P

Komentowany temat: Przebudzenie Kanonierów! Arsenal 3-0 Bolton 25.09.2011, 23:56

Vpr-----> lol, uwierzysz, że nie wiedziałem o tym rusofilu? :D Niech zgadnę... Szymek? :D

Komentowany temat: Przebudzenie Kanonierów! Arsenal 3-0 Bolton 25.09.2011, 23:18

Szogun-----> rozumiem.

Ice-----> ok, jeśli będę miał czas to posłucham. Zamykanie się na inne gatunki jest IMO bez sensu, trzeba poszerzać horyzonty. Oczywiście w grę wchodzą tylko rock i metal, do "muzyki", tworzonej nie za pomocą instrumentów a elektronicznego bullshitu, nigdy się nie przekonam.

Komentowany temat: Przebudzenie Kanonierów! Arsenal 3-0 Bolton 25.09.2011, 23:14

Ping-----> nie wrzucaj wszystkich do jednego worka. Nie wiem jak tam w rocku, ale jeśli chodzi o metalowców, to jest MASA świetnych polskich zespołów.

Komentowany temat: Przebudzenie Kanonierów! Arsenal 3-0 Bolton 25.09.2011, 23:12

Topek-----> możliwe, kłócił się nie będę, mogło mi się pomylić, bo fanem nie jestem. W sumie to na jednym lub dwóch przesłuchaniach Aury się skończyło :P

Następny mecz
Ostatni mecz
West Ham - Arsenal 30.11.2024 - godzina 18:30
? : ?
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady