Komentarze użytkownika Imtari
Znaleziono 164 komentarzy użytkownika Imtari.
Pokazuję stronę 1 z 5 (komentarze od 1 do 40):
@Mastec30 napisał: "Oni z biegiem czasu raczej bedą mocniejsi. A na razie dobrze w lidze punktują. Jak to utrzymają a w druiej połowie sezonu przycisną na gaz to bedzie ciezko"
No właśnie to jest pytanie. Czy będą mocniejsi? Ja obstawiam, że będą mieli lekkie zwyżki i lekkie spadki formy, ale będą oscylować wokół tego co prezentują obecnie (czyli słabszej postawy niż w zeszłym sezonie).
Paradoksalnie wcale się nie zdziwię jeśli City okaże się w tym sezonie groźniejsze, chociaż oni też mają swoje problemy
@vitold:
Może Invicibles nie przebijemy (w tym sezonie;-p), ale dalej mamy sporo do udowodnienia i wszystko przed nami ;-)
@thegunner4life:
Humor zawsze mile widziany, szkoda że zdecydowanie częściej się tutaj żartuje z własnej drużyny niż z przeciwnej;-)
@vitold napisał: "Dobrze wiesz, że chodzi o styl gry i zespołu, a nie o wyniki. ;))"
Wyniki się bronią, a co do stylu to dajmy sobie trochę czasu, bo przemeblowanie zrobiliśmy o wiele większe niż ktokolwiek przed sezonem zakładał.
Moim zdaniem ofensywa już w tym momencie wygląda lepiej niż w zeszłym sezonie, a defensywa nadal trzyma poziom. Bedziemy lepsi niż w poprzednim roku, a Liverpool lepszy już raczej być nie powinien;-)
@thegunner4life napisał: "Przykre, ze pomimo wydania 1 mld prezentujemy taki poziom"
Taki, to znaczy jaki? 4 wygrane w 5 meczach. 11 bramek strzelonych na 1 stracona. Jedyna dotychczasowa porażka to mecz wyjazdowym z mistrzem kraju. Rozumiem że mówisz o poziomie dobrym/bardzo dobrym?
@monterpg12345 napisał: "Lepiej się przyjemnie zaskoczyć niż negatywnie rozczarować (:"
Bzdura. Może z taką życiową dewizą kilka razy w życiu się miło zaskoczysz, ale do niczego nie dojdziesz, jeśli zawsze będziesz zakładał porażkę na starcie
@pawel_1986 napisał: "Widzę teraz te 5:1 z City i 3:0 z Realem bez formy będzie tutaj przez kolejne 10 lat opisywane. Obyśmy jeszcze kilka razy wygrali tak znacząco z drużynami z topu to będzie dobrze. Oby to był ten sezon a jak nie to kolejny lub kolejny :)"
Napisałeś głupi komentarz, to Ci go wytknęli. Taki wynik był w poprzednim sezonie, wiec jak to się ma do 10 lat?
Wygrajmy chociaż 1:0 i będę zadowolony, a jak się uda więcej, to chętnie do gablotki włożę ;-)
@Piotrek_175 napisał: "Widzicie jakieś szanse Evertonu na urwanie punktów w końcu Liverpoolowi?
Mam taką taktykę, że postawię dużo kasy na to, że czerwoni strzelą zwycięską bramkę w 80' +
Dzięki temu już na pewno tego nie zrobią xD"
Początek sezonu a Live mocno przepycha wyniki kolanem. Everton w dobrej formie i ostatnio im nie leży więc postaw, trochę szczęścia się przyda i może wywala się po raz pierwszy :-)
@coooyg11 napisał: "Bądź tu teraz człowieku mądry, czy Saliba powinien z bomby wrócić do pierwszej 11 przy tak grającym Mosquerze?
Patrząc przez pryzmat jakość = cena, transfer Hiszpana to Numero Uno w całej lidze, 13 mln za takiego zawodnika to kradzież"
Ciężka zagwozdka Ja bym chyba zostawił Mosquere. Jest w rytmie meczowym, dobrze współpracuje z Gabrielem. No chłopak nie dał na ten moment powodu, żeby myśleć o jego odstawieniu.
I zgadzam się, to może być jeden z najlepszych transferów w lidze
@thegunner4life napisał: "Wczoraj to było dobitnie widać, wszystko szło tak samo prawą stroną jakby stal tam Saka. Trzeba to koniecznie poprawić."
Tak, mnie to też mocno irytuje. Zwłaszcza jak na przeciwko stanie zespół, który średnio chce grać w piłkę, wtedy bardzo łatwo wyłączyć naszą ofensywę.
W tym momencie ustawienie z Eze na LS i Calafiorim na LB nie wygląda jeszcze optymalnie, ale przez głębie składu mamy opcje. Hincapi może być odpowiedzią, bo jest bardziej typem obrońcy obiegającego, mogło by to wtedy dać połączenie ala Saka - White na prawej. Przesunięcie Eze do środka i Gabi na LS też może otworzyć nieco tę lewą flankę.
@69Hunter1997 napisał: "Zobaczymy czy się obronią, na ten moment jestem bardzo sceptycznie do tego nastawiony."
Trzymajmy kciuki, żeby się obroniły. Na ten moment mamy najlepszą obronę i głębię składu w lidze. Nie działa u nas lewe skrzydło (od jakichś 2 sezonów) i dlatego sprowadziliśmy co najmniej 3 zawodników którzy mają to odmienić.
Pierwsze efekty już widać. Dajmy chłopakom trochę czasu na wyćwiczenie schematów i automatyzmu. Jeśli coś nie działało tyle czasu, to nie zacznie śmigać po pierwszych 5 meczach
@thegunner4life napisał: "No jak ktoś śledzi tylko wyniki na flashscore to owszem. Jak musisz oglądać to 90 minut to jest to irytujące i frustrujące."
Jeśli chcesz oglądać tiki take i grad goli, to na pewno wczorajszy mecz Juve vs Bvb był lepszym wyborem do oglądania. Ja jednak bym się z tymi zespołami nie zamienił i wolę nasze 2:0. Żelazna obrona i szachy taktyczne też mogą imponować.
Zresztą my nie szykujemy się tutaj do rewolucji, tylko ewolucji systemu z zeszłego sezonu. Nasza lewa flanka nie działa i to ją będziemy starali się rozruszać
@thegunner4life napisał: "No punktowo to się broni. I tylko tam."
I na koniec sezonu tylko te cyferki się liczą
@Mastec30 napisał: "Nie wiem czy tu Martinelli wczoraj był chwalony czy nie bo nie czytałem ale imo on w tej akcji bramkowej i tak zrobił dużo żeby tego nie trafić. Koślawe przyjęcie przy którym prawie mu piłka uciekła. Strzał w środek praktycznie w bramkarza. No chwala niebiosom że to wpadło ale ile my mamy takich kontr 1 na 1 w meczy ? 1 na 10 spotkań może. I nawet wtedy przeważnie Martinelli robi kupe. Nic ta jego bramka nie powinna zmieniać w naszym odbiorze tego zawodnika"
Dejcie spokój, koślawy to jest ten komentarz... Za wiele rzeczy można Gabiego ganić, ale w tym wypadku trzeba mu oddać, że dał bardzo dobrą zmianę i na spółkę z Trossardem (i świetną obroną) wygrał nam ten mecz.
Jakiego zawodnika zamiast niego byś wstawił do tej akcji? Bo ja nie widzę kandydata przy którym miał bym pewność, że zdoła w tej sytuacji wyjść 1 na 1 z bramkarzem, a co dopiero zamienić akcje na bramkę
@thegunner4life napisał: "Chłopy jak dęby."
Większość z nich to raczej brzózki ;-P Prawie 2 metry wzrostu i 75kg, to niebezpiecznie blisko niedowagi
@Mastec30 napisał: "Zubimendiego by mi było szkoda ale Isak > Gyokeres i Wirtz > Eze zdecydowanie"
To przyrównanie ma trochę błędne założenia. Jak dla mnie, to bardziej powinno wyglądać tak: Gyokeres + Eze + Zubimendi + Madueke > Isak + Wirtz
Patrząc na kwoty transferów
@Damper napisał: "No może i była, ale to jest właśnie też to o czym piszę- przyoszczędzenie i wybranie tańszej opcji, a niekoniecznie lepszej. A my potrzebujemy najlepszych zawodników, którzy są na rynku na danej pozycji żeby zdetronizować Lpool i odeprzeć potencjalny atak City. Piszesz, że zdecydowanie wolisz Gyokeresa i Eze niż samego Isaka. Ok, tylko co w sytuacji, jeśli tego Eze nie będzie, bo już pojawiają się doniesienia, że to nie będzie dla Arsenalu transfer za wszelką cenę. Wtedy sam Gyokeres lepszy od Isaka?"
Nie, wtedy powiem, że wolę Gyo + Zubimendi, może nawet Gyo + Madueke. Isak po prostu naprawdę sporo kosztuje, więc z czegoś musieli byśmy zrezygnować.
Ewidentnie obraliśmy na to okienko inną taktykę niż Liverpool, oni idą po grube nazwiska i sypią na to milionami, my idziemy w poszerzenie kadry. Szczerze powiedziawszy jest spora szansa, że to jednak my na tym lepiej wyjdziemy i za to trzymam kciuki
@Damper napisał: "Może to, że sam Berta uparł się na Gyokeresa, a Arteta chciał mieć szybko napastnika. Berta natomiast chciał mieć swój transfer i chciał zaznaczyć swoją pozycję. Tak "negocjował" Sesko jakby od początku go nie chciał, a zaraz się okaże, że Sesko będzie kosztował Newcastle czy MU tyle co nas Gyokeres, a miał być niby sporo droższy. Po Isaka nawet nie było podejścia. Chciał Gyokeresa to przeforsował Gyokeresa."
A może po prostu cena do wartości wniesionej przez zawodnika była najlepsza przy transferze Gyo? Ja zdecydowanie wolę zobaczyć w tym okienku Gyo + Eze niż samego Isaka
@Taki napisał: "Isak ma 25 lat kilka sezonów doświadczenia w różnych ligach. Jest jedną z gwiazd Premier League. To nie jest dziewiętnastolatek z Serie A, który będzie się uginał pod presją i mówił do Salaha proszę pana."
Jestem ciekawy tego transferu. Jeśli jego przyjście wiązało by się ze spieniężeniem Diaza i Nuneza to może długoterminowo nie było by dla nas wcale takie złe?
Jasne, pierwszy skład ma moc i pewnie początek sezonu mieli by bardzo dobry, ale ich drugi garnitur już nie wygląda tak dobrze, a kolejny sezon może już nie być taki łaskawy pod kątem kontuzji.
Skład mocno oparty na 33 letnim Salahu ( na nowym grubym kontrakcie i bez sensownego zmiennika) i na 34 letnim Virgilu (też bez dobrego zmiennika). Do tego trochę słabo z DP i do tego mocno osłabiona była by lewa strona ataku (chociaż pewnie śmigał by tam Isak przez większość czasu)
@aguero10 napisał: "Dla mnie obecnie nawet jeśli wzmocnimy słabe punkty to nie jest żaden wyznacznik wygrania trofeum w przyszłym sezonie . Chodzi tu czy Arteta w końcu przeskoczy pewnie poziom i nie będzie żadnych wymówek bo patrząc na grę w ostatnim sezonie nie napawa optymizmem ."
Zgadzam się, to co teraz się dzieje na rynku nie jest wyznacznikiem i rzutuje bardziej na ocenę Berty. Niech doda jeszcze LW, posprzedaje zbędnych zawodników (i jeśli zrobi to dobrze) to zasłuży na 11/10.
Potem już wszystko w rękach Artety. Jeśli wszystkie puzzle będą na swoim miejscu, to odpowiednia taktyka, motywacja i rotacja leży po jego stronie. Mam nadzieję, że po następnym sezonie też będziemy mogli go ocenić na 10/10
@pawel_1986 napisał: "My piszemy, że przez takie transfery jak zrobił wiecznie nam czegoś brakuje i ściąganie odpadów z Chelsea i City nas uwsteczniło"
W sensie ściągnięcie Ziny i Jesusa pozwoliło nam na awans z 8 na 2 miejsce i do włączenia się w walkę o mistrza, jednocześnie nas uwsteczniając?
Zawodnicy zostali kupieni do pierwszego składu -> pomogli nam w awansie i zostali zastąpienie lepszymi/bardziej perspektywicznymi zawodnikami, więc wylądowali na ławie -> poszerzamy skład dodając jakości, więc są na wylocie... brzmi jak naturalna ewolucja drużyny która chce walczyć o najwyższe cele
@pawel_1986 napisał: "Niektóre kluby jak Barca, City, Real zdobywały taśmowo trofea właśnie przez to, że cały kolektyw trzymał wysoki poziom przez kilka sezonów i mieli liderow, którzy ciągnęli grę jak ktoś tam niedomagał. U nas nawet takiego lidera nie posiadamy bo Ode z całym szacunkiem nie jest dla mnie kimś takim."
To już nie jest ten bezjajeczny Arsenal sprzed lat. Nie mamy liderów? To kim jest Gabriel, Rice? I kolejni liderzy w przygotowaniu czyli MLS czy Gyo?
Taki kolektyw właśnie budujemy i to widać po składzie który obecnie mamy w porównaniu do tego co zastał Arteta przychodząc do Arsenalu
@pioafc napisał: "Ja osobiście czekam na jakąś taktyczną rewolucję. Od momentu przejęcia zespołu co lato - widzieliśmy coś nowego, aż do zeszłego roku."
Jeśli kupimy jeszcze Eze/Rodrygo (Berta musisz!) to ja spodziewam się w tym sezonie innego Arsenalu i innego Artety.
Jeśli kontuzje (jakieś na pewno będą, no ale rok temu to był jakiś absurd) nie wywalą nam znowu 1/3 składu, to spodziewam się o wiele więcej rotacji i szybszych zmian w meczach.
Jesteśmy o krok od złożenia 2 naprawdę mocnych 11 i tu najlepsza nie jest nawet jakość samych zadowników co różnice w ich profilach.
Zaczynamy z obiegającym Benem, Saką schodzącym do środka na strzał, MLS-em zagęszczającym środek i Martinelim rozciągającym drugie skrzydło, nie możemy się przebić, to wymieniamy Ben -> Timber, MLS -> Calafiori, Saka -> Medueke, Martinelli -> Eze i odwracamy kompletnie dominującą stronę...
Już nawet nie myślę ile opcji będziemy mieć na N i SPO bo tam możemy wymieniać z rozgrywających (Odegard/Eze) na podwieszonego napastnika (Havertz/Nwanerii) i z dynamicznej 9 rozciągającej grę i dodającej dynamiki (Gyo) na taką zgrywającą głową i grającą na wyblok (Havertz)
@Marzag napisał: "To wyglądało trochę jakby Viktor z 5a grał z Williamem i Gabrielem z 8b. Może i jest umięśniony ale na nogach nie trzyma się tak mocno jeśli go silny obrońca trąci."
Mówisz o tym meczu, gdzie Gyokeres objechał Salibę i przywalił w spojenie że aż się bramka prawie złamała?
Spokojnie, mamy świetnych obrońców, jedną z najlepszych jak nie najlepszą defensywę na świecie na tle której nawet Haland (który Premier League rozniósł) ostatnio wygląda jak zagubiony chłopiec, więc nie wyciągał bym za dużych wniosków na tej podstawie ;-)
@sidtsw napisał: "wszystko gramy przez Sake, lewe skrzydlo nie istnieje,
nic sie nie zmieniło"
Eeee... A co się miało zmienić? Na ten moment na boisku wymieniliśmy Parteya na Norgarda. Na taką zmianę trzeba poczekać z wejściem Zubiego, Madueke, Gyo czy Eze (mam nadzieję)
Nwaneri diamencik, dobrze że przedłużył ;--)
12 minut meczu za nami a Saka już 2 razy biegał po lewej stronie. Widać że będziemy w tym sezonie szukać czegoś nowego i luzować trochę dyscyplinę (mniejsza kontrola => większa przebojowość i szybkość w atakowaniu)
@Be4Again napisał: "Skąd Chelsea ma kasę na Simonsa…?
Aaa… nie, czekaj…."
Tak zgadza się... Wygrali KMŚ i zainkasowali ponad 100 baniek.
@Be4Again napisał: "Skąd Chelsea ma kasę na Simonsa…?
Aaa… nie, czekaj…."
Tak zgadza się... Wygrali KMŚ i zainkasowali ponad 100 baniek.
@darek250s napisał: "Tymczasem Liverpool z Ekitete czy jak mu tam w 3 dni xD"
Ten transfer mógł być faktycznie szybki, ale patrząc na cene to negocjacje najprawdopodobniej przebiegły tak:
- Dzień dobry, chcemy Ekitke (L)
- Ok, cena to 90 mln (F)
- Nie, nie zgadzamy się na taką cenę, proponujemy 95 (L)
- Ok (F)
@navyblue napisał: "Więc w mojej opinii gość zna się na robocie."
Nie neguję, w moim komentarzu bardziej chodziło o to, że pewniaków nie ma i nawet takim tuzom zdarza się przestrzelić ;-)
Ciekawi mnie wynik tego okienka, bo wygląda na to, że nasze kluby przyjęły odwrotną strategię (my bardziej koncentrujemy się nad powiększeniem głębi i uzupełnieniem braków, natomiast Wy celujecie w grube nazwiska (Wirtz, mówiło się też o Isaku czy Rodrygo), ale jednocześnie zostawiacie sobie dość krótką kołdrę na niektórych pozycjach).
Niestety na ocenę przyjdzie trochę poczekać ;-)
@Damper napisał: "I wiesz, co jest w tym najlepsze? Darwin niby wielki flop to poczekaj ze 2 tygodnie i się przekonasz jaka suma pieniędzy spłynie na konto Liverpoolu za tego mega słabego Darwina. My będziemy "sprzedawać" Gyokeresa tak jak nam się udało sprzedać Lacazette'a, albo Aubameyanga."
I tego właśnie i Tobie i sobie życzę ;-)
Też mam nadzieję, że Gyo odejdzie od nas za jakieś 6-7 lat za darmo, po tym jak już dawno przekroczy próg 150 bramek w samej lidze.
I wcale nie będzie mi przeszkadzało jak za 3 lata Liverpool odsprzeda Ekitke nawet za te 50-60 mln ;-)
@Damper napisał: "I jestem spokojny w swoim przekonaniu. Skoro Liverpool z Michaelem Edwardsem u sterów słynący z bardzo dobrej rekrutacji woli Ekitike to na pewno nie można wykluczyć, że mają rację w tym co robią"
To ten który ściągnął do nich na atak Darwina?
A tak serio to z tym Madueke jest trochę tak, że jego transfer w oderwaniu od pozostałych może być inaczej oceniany niż po tym jak będziemy mogli zerknąć na pełną listę zawodników po zakończeniu okienka
Aktywność i styl pracy Berty jest naprawdę ciekawy. Negocjacje z 3 wykluczającymi się zawodnikami na raz? Da się zrobić. Nic dziwnego, że ani kibice ani dziennikarze nie są w stanie się połapać co my właściwie kombinujemy (mam nadzieje, że Arteta jest ;-P)
@Joker_224 napisał: "Diaz odejdzie z Liverpoolu, my weźmiemy Madueke to Rodrygo ma autostradę na Anfield."
A może to szachy 5D w naszym wykonaniu...
Wiemy że Diaz odchodzi, więc nakręcamy hype na Madueke, żeby wkręcić Liverpool (wiemy jak Chealsy wyszła na zwinięciu nam Mudryka), a potem cyk Rodrygo po szybkiej ofercie bez żadnej konkurencji za 70kk ;-P
@Matelko napisał: "Gdyby pojawiła się oferta za Nwanieriego rzędu 40 mln, sprzedalibyście?"
Bez szans ;-P Chłopak wydaje się mieć głowę na karku i sufit zawieszony bardzo wysoko. Mogli byśmy tego bardzo żałować
Mam wrażenie, że przez twardą postawę Lipska właśnie przesuwamy się z naszej ofensywnej opcji A na opcję B.
Opcja A to Rodrygo na LS (80-90kk) + Sesko na szpicę (70-80kk).
Opcja B to Eze grający jako mocno schodzący do środka LS (70kk) i Gyokeres jako napastnik lubiący atakować właśnie z lewej strony (70-80kk).
Opcja A bardziej pasowała pod nasz styl gry, ale nie damy za Sesko 90 milionów. Opcja B jest dla nas mniej naturalna i będzie wymagała pewnie większych zmian taktycznych ale w teorii może nas kosztować o +- 20-30 milionów mniej, co pozwala rozglądać się za wzmocnieniem... Prawego skrzydła. Stąd też te wzmianki o Madueke
Mam wrażenie, że przez twardą postawę Lipska właśnie przesuwamy się z naszej ofensywnej opcji A na opcję B.
Opcja A to Rodrygo na LS (80-90kk) + Sesko na szpicę (70-80kk).
Opcja B to Eze grający jako mocno schodzący do środka LS (
@kamo99111 napisał: "Moj sklad marzenie:
__________________Gyo________________
Rodrygo__________Ode___________Saka
___________Rice_________Zubi_________
MLS____Gabriel________Saliba___White
__________________Raya_______________
Subs: Kepa, Hato, Timber, Calafiori, Merino, ???, Martinelli, Nwaneri, Havertz"
Oj za dużo tego dobrego by było;-p Cos mi się wydaje że jeśli Partey się nie ogarnie to na jego miejsce wskoczy MLS, a my pójdziemy po Hato. Ruch z kategorii ryzykownych, ale może się nieźle obronic
@coooyg11 napisał: "super skład, ja bym tylko podmienił Timbera za Benego, a na backup Ode dorzuciłbym jakiegoś młodziaka talenciaka, może ten Grek z Gent/Genk"
Mam wrażenie że jeśli przyjdzie zmiennik za Ode/Sake to bardziej ktoś na zasadzie Jorginio. Na koniec okna, ktoś z doświadczeniem kto da coś od siebie, ale pogodzi się z rolą rezerwowego. Mamy dwa talenty do oszlifowania (Nwaneri i od przyszłego sezonu też Dowman) na tę pozycję, więc kolejny młody raczej nie potrzebny (chociaż wiadomo jak jest z talentami, im więcej tym lepiej)
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|
-
80 procent: Gdy statystyka przestaje być przypadkiem
- 29.09.2025 28 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne #38: Porażka na Anfield
- 09.09.2025 9 komentarzy
-
Okiem kibica #2: Marzenie młodego chłopca
- 28.08.2025 7 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne #37: Manita na Emirates
- 26.08.2025 5 komentarzy
-
Powrót do domu: Jak Arsenal odzyskał wychowanka po 14 latach
- 25.08.2025 16 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
-
Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
-
Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
-
Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
-
Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
-
Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
@Mastec30 napisał: "No dużo zmian zrobili ale jednak jakość tych nowych jest niezaprzeczalna więc myśle że prędzej czy poźniej oni się odnajdą."
Ofensywnie na pewno się poprawią, wystarczy że Wirtz zacznie cokolwiek grać i już będą groźni.
Z drugiej strony jestem przekonany że Salah nie powtórzy poprzedniego sezonu, a raczej będzie grał wszystko. Dodatkowo wydanie prawie 250 milionów na duet Ekitike, Isak... no ja cały czas mam wrażenie że takie pieniądze dało się wydać lepiej i że niekoniecznie to się będzie spinało na boisku tak jak na papierze.
Jak dla mnie, to na ten moment Liverpool nie ma za bardzo planu B. A bazowanie na założeniu, że całość kadry będzie dostępna przez cały sezon po raz kolejny.... no cóż, jest dość śmiałe. Kołderkę mają krótką.