Komentarze użytkownika JuanRiquelme

Znaleziono 264 komentarzy użytkownika JuanRiquelme.
Pokazuję stronę 3 z 7 (komentarze od 81 do 120):

Komentowany temat: Oficjalnie: Smith Rowe odchodzi do Fulham 07.08.2024, 22:14

@MadMax14:

Nawet jeśli nie grał jako "9", to i tak rozegrał ponad 600 minut więcej od tego ogórkowego Urugwajczyka. Nunez zresztą również nie zawsze grał na "9": czasami Klopp wystawiał go na LS, i dość często wchodził z ławki.

Komentowany temat: Oficjalnie: Smith Rowe odchodzi do Fulham 07.08.2024, 22:12

@MadMax14:

Nie, ja tylko zadaję pytania, niczym Sokrates;) Z jednej strony Havertz to gracz światowej klasy, a Urugwajczyk z Liverpoolu to jakiś tam ogór, więc podaję statystyki i pytam: co dalej? Jeżeli jedyne, co potrafisz odpowiedzieć, to jakieś wycieczki ad personam i przypisywanie mi desperacji, to można byłoby stąd wywnioskować, że mieszek z argumentami jest pusty.

I na DevilPage piszę mniej więcej tak samo jeśli ktoś snuje jakieś nierozsądne narracje, np. że Garnacho to już teraz megakocur itp.

Komentowany temat: Oficjalnie: Smith Rowe odchodzi do Fulham 07.08.2024, 22:09

@Patriko:

Nunez rozegrał w Premier League 2045 minut, a Havertz 2640. Ogółem we wszystkich rozgrywkach w sezonie 23/24:
Havertz: 3827 minut, 14 bramek, 7 asyst
Nunez: 3026 minut, 18 bramek, 13 asyst

Komentowany temat: Oficjalnie: Smith Rowe odchodzi do Fulham 07.08.2024, 21:20

@executer1:

Ten Urugwajczyk z Liverpoolu miał w poprzednim sezonie lepsze liczby niż wychwalany tutaj Havertz, a przecież podobno Saka i Martinelli to bardziej wartościowi partnerzy w ataku, niż Diaz i Salah.

Komentowany temat: Oficjalnie: Smith Rowe odchodzi do Fulham 06.08.2024, 20:16

@enrique:

Dokąd?

Komentowany temat: Oficjalnie: Smith Rowe odchodzi do Fulham 06.08.2024, 15:37

@ArsenalChampion:

To trochę inny rodzaj napastnika: Jesus na pewno o wiele lepiej drybluje i ma lepszą technikę. Alvarez natomiast ma znacznie lepsze wykończenie oraz technikę strzału. Alvarez może grać jako "10" ze względu na swój przegląd pola; Jesusa można ustawiać na skrzydle dzięki jego dryblingowi.

Komentowany temat: Oficjalnie: Smith Rowe odchodzi do Fulham 05.08.2024, 19:26

@Jack_Herrer:

60 milionów to była cena dla PSG. Jakikolwiek klub z Premier League prawdopodobnie musiałby zapłacić co najmniej 100 baniek.

Komentowany temat: Oficjalnie: Smith Rowe odchodzi do Fulham 05.08.2024, 17:58

@inwilshereitrust:

No nie wiem: Colwill i Fati byli przez nich wypożyczani. Wiadomo, że przede wszystkim kupują, ale zdarzają się wyjątki.

Komentowany temat: Oficjalnie: Smith Rowe odchodzi do Fulham 05.08.2024, 15:55

@inwilshereitrust:

Nketiah na ten moment nie będzie wyceniany na 35 baniek i prawdopodobnie ta oferta z Marsylii to była najlepsza okazja, ale on ma kontrakt do 2027 roku. W przypadku takich piłkarzy (utalentowanych, ale bez odpowiedniej renomy), przeważnie się ich wypożycza, żeby zagrali gdzieś pełen sezon, wyrobili sobie markę i potem nadawali się do sprzedania.

W Premier League Brighton wydawałoby się ciekawą opcją: co prawda mają 3 napastników, ale każdy z nich jest podatny na kontuzje. Mają naprawdę fajnych i kreatywnych skrzydłowych (zwłaszcza Mitomę) i nadal będą grać ofensywny futbol.

Komentowany temat: Oficjalnie: Smith Rowe odchodzi do Fulham 04.08.2024, 18:47

@artur759:

Tamten Liverpool opierał się w sporej mierze także na bocznych obrońcach. W swoim najlepszym sezonie TAA miał 13 asyst i 4 bramki, a ogólnie trzy razy przekraczał granicę 10 asyst w samym sezonie ligowym. Robertson zbierał po 10,11, 12 asyst. Jeśli Slot wróci do takiego wykorzystywania skrzydłowych i jeśli obaj będą zdrowi, to Liverpool niekoniecznie będzie potrzebować kreatywnego środka pola (za Kloppa również go nie mieli).

Diaz i Nunez na pewno są gorsi, niż Mane i Firmino, ale już niekoniecznie gorsi, niż Martinelli i Havertz, a przynajmniej nie wyglądają gorzej w samych liczbach. Mam na myśli to, że porównanie obecnego Liverpoolu z topowym Liverpoolem Kloppa w kontekście rywalizacji z aktualnym Arsenalem niekoniecznie ma sens: tamten Liverpool wygrywał LM i zdobywał po blisko 100 punktów w samej Premier League, więc nawet jeżeli obecny Liverpool jest gorszy, to nie wynika stąd, że nie będzie w stanie rywalizować z Arsenalem Artety.

Komentowany temat: Oficjalnie: Smith Rowe odchodzi do Fulham 04.08.2024, 17:37

@artur759:

Saka:

16 bramek w Premier League
8 asyst
0,49 bramki na 90 minut
Non-Penalty xG: 11.25
Expected Assists na 90 minut: 0,32
Asysty na 90 minut: 0, 25

Salah:
18 bramek w Premier League
10 asyst
0,64 bramki na 90 minut
Non-Penalty xG: 13,92
Expected Assists na 90 minut: 0,36
Asysty na 90 minut: 0, 35


Salah to nadal najlepszy i najbardziej wartościowy PS w Premier League, nawet jeśli obniżył loty, co zresztą również nie wydaje się prawdą: po prostu teraz coraz częściej spełnia funkcję "10": https://www.youtube.com/watch?v=moCeB_Wre64

Komentowany temat: Oficjalnie: Smith Rowe odchodzi do Fulham 04.08.2024, 00:30

@KapitanJack10:

A liczyłeś też gole i asysty w Lidze Mistrzów? Pomijam już fakt, że Rodrygo trafił do Realu jako 18 latek i to nie z żadnej ligi europejskiej.

Komentowany temat: Oficjalnie: Smith Rowe odchodzi do Fulham 03.08.2024, 19:21

@gbn:

5 bramek w Premier League, z czego 3 w meczu przeciwko Sheffield United vs 10 bramek w Premier League i 5 w Lidze Mistrzów. Wiem, że Nketiah rozegrał znacznie mniej minut ale jego statystyki i tak wyglądają bardzo średnio. Hojlund ma natomiast 21 lat, trafił do Premier League w poprzednim sezonie i przez sporą część tego sezonu zmagał się z kontuzjami. Szczerze wątpię, czy jakikolwiek trener na świecie wymieniłby Duńczyka na Nketiaha.

Komentowany temat: Oficjalnie: Smith Rowe odchodzi do Fulham 03.08.2024, 18:56

@Damper:

Nketiah nie jest lepszy od żadnego z nich, a Leicester ma dwóch napastników wobec których Nketiah również nie byłby żadnym wyraźnym wzmocnieniem.

Komentowany temat: Oficjalnie: Smith Rowe odchodzi do Fulham 03.08.2024, 18:07

I żeby nie było: mówię tylko o jednym, konkretnym zawodniku United. Maguire, Antony, Sancho i nawet Rashford najpewniej okażą się "niesprzedawalni" a ich również z chęcią by się pozbyto.

Komentowany temat: Oficjalnie: Smith Rowe odchodzi do Fulham 03.08.2024, 17:56

@Damper:

Ale co to niby miałoby znaczyć w odniesieniu do wartości zawodnika na rynku transferowym? Patrząc na to racjonalnie: Leicester nie ma obecnie ofensywnego pomocnika; West Ham ma Paquetę, nad którym ciąży widmo długiego zawieszenia; Newcastle również ma deficyty w środku pola. Każdy z tych klubów jest w stanie wyłożyć 30-40 baniek na piłkarza i wcale nie musi to być jakiś topowy zawodnik, po prostu musi wpasowywać się w określoną charakterystykę (vide: Kilman, Barnes, Livramento itd).

McTominay ma dodatkowo tę zaletę, że jest wielopozycyjny: grywał na każdej pozycji w pomocy, jako PŚO w kadrze i nawet jako "9". Ceny piłkarzy na rynku w sporej mierze są dyktowane właśnie pozycją i profilem: od pewnego czasu "towarem deficytowym" są klasowe "6" z dobrym rozegraniem oraz "10", dlatego np. taki Merino za 30 milionów to okazja i dlatego młody Portugalczyk kosztuje 70-80 milionów. Napastników jest natomiast na pęczki: wystarczy spojrzeć na kadry zespołów w Premier League.

CP: Mateta, Edouard
Wolves: Cunha+3 kolejnych
West Ham: Antonio, Ings i za chwilę Füllkrug
Nottinham: Awoniyi, Wood i jeszcze Dennis
Everton: Beto, Calvert-Lewin, Maupe, Ndiaye
Brentford: Toney, Wissa, Mbeumo, Igor Thiago
Fulham: Muniz, Jimenez, Carlos Vinicius
Bornemouth: Solanke, Semenyo, Unal

Jedyny zespół, który ma wyraźny deficyt na tej pozycji w stosunku do swoich aspiracji to Tottenham.

Komentowany temat: Oficjalnie: Smith Rowe odchodzi do Fulham 03.08.2024, 17:42

@ArsenalChampion:

A można pikować w górę? Poza tym: tego nie wiadomo. Ostatnie ruchy na rynku transferowym wydają się racjonalne, zwłaszcza jeśli przyjdą również De Light i Ugarte. United nadal ma pieniądze i nadal ma miliony kibiców na całym świecie oraz renomę. Brakuje klasowego trenera i bardziej racjonalnej polityki transferowej.

Komentowany temat: Oficjalnie: Smith Rowe odchodzi do Fulham 03.08.2024, 17:10

@Damper:

Mówiłem o rozgrywkach, w których brał udział, a nie o poziomie klubu. Chociaż patrząc na ostatnie 5-6 sezonów, to United w tym czasie grało w LM 5 razy, a Arsenal 1 raz, więc nie przesadzałbym z tym poczuciem wyższości.

Komentowany temat: Oficjalnie: Smith Rowe odchodzi do Fulham 03.08.2024, 17:03

W reprezentacji McTominay grywa nawet jako "9" i, patrząc na liczby, również nieźle sobie radzi:

Klasyfikacja strzelców el. Euro 2024

Romelu Lukaku (Belgia) – 14 goli (+ asysta)
Cristiano Ronaldo (Portugalia) – 10 goli (+ asysta)
Kylian Mbappe (Francja) – 9 goli (+ 7 asyst)
Harry Kane (Anglia) – 8 goli (+ 2 asysty)
Rasmus Hojlund (Dania) – 7 goli (+ asysta)
Scott McTominay (Szkocja) – 7 goli (+ asysta)

Komentowany temat: Oficjalnie: Smith Rowe odchodzi do Fulham 03.08.2024, 16:58

@Damper:

To 8/10, która w United raczej spełniała funkcję rezerwowego. Jest dość drewniany, ale potrafi wejść w pole karne, jest wybiegany, agresywny, no i sprawdzony na wysokim poziomie. Taki Joelington również nie jest czarodziejem jeśli chodzi o technikę, ale jednak jest w stanie efektywnie spełniać swoje zadania na boisku. Wiele zależy od tego, czego oczekuje dany trener.

Komentowany temat: Oficjalnie: Smith Rowe odchodzi do Fulham 03.08.2024, 16:36

@Garfield_pl:

Nie mówię, że "się nie należy". Uważam jedynie, że poza De Zerbim, nikt nie zaoferuje za Nketiaha nawet 25 milionów.

Komentowany temat: Oficjalnie: Smith Rowe odchodzi do Fulham 03.08.2024, 16:35

@Garfield_pl:

Nie, to jest kwestia pozycji i doświadczenia. Każdy klub z Premier League ma już obsadzony atak, natomiast parę drużyn nadal ma braki w pomocy. Poza tym: Mc Tominay, pomimo statusu rezerwowego, rozegrał ponad 170 spotkań w Premier League, ponad 20 w Lidze Mistrzów, i ponad 50 w kadrze, biorąc udział w 2 dużych turniejach, a jest 2 lata starszy od Nketiaha.

Nketiah to, mimo wszystko, kot w worku. McTominay już wyrobił sobie markę.

Komentowany temat: Oficjalnie: Smith Rowe odchodzi do Fulham 03.08.2024, 16:28

@Garfield_pl:

Nie ma żadnej pewności, dlatego ten transfer wydaje się wątpliwy. 35 baniek za 25 letniego rezerwowego, który strzelił 5 bramek w ubiegłym sezonie w Premier League: brzmi zbyt pięknie, aby mogło być prawdą.

Komentowany temat: Oficjalnie: Smith Rowe odchodzi do Fulham 03.08.2024, 16:26

@Womanizer:

I na pewno będą chcieli wyłożyć 30-35 milionów na tego drugiego napastnika? To jest klub z Lique 1, a nie z Premier League.

Komentowany temat: Oficjalnie: Smith Rowe odchodzi do Fulham 03.08.2024, 16:22

@Garfield_pl:

Nie, ale prawdopodobnie ktoś tyle wyłoży ze względu na jego profil: agresywna, dobrze zbudowana 8/10, która potrafi zdobywać bramki.

Komentowany temat: Oficjalnie: Smith Rowe odchodzi do Fulham 03.08.2024, 16:13

Jeśli natomiast chodzi o kluby Premier League, to większość już ma napastników, więc tutaj również płacenie tych 30-35 baniek za Nketiaha prawdopodobnie odpada, zwłaszcza że typ niczego szczególnego nie pokazał: 5 bramek to nie jest imponujący dorobek nawet jak na rezerwowego.

Komentowany temat: Oficjalnie: Smith Rowe odchodzi do Fulham 03.08.2024, 16:08

Prawdopodobnie po prostu chciał go De Zerbi, a nie sami działacze. Finalnie Marsylia sprowadzi innego ŚN za mniejszy hajs, i tyle.

Komentowany temat: Oficjalnie: Smith Rowe odchodzi do Fulham 03.08.2024, 16:07

@Garfield_pl:

W Premier League to Balogun zagrał 70 minut, więc co miał pokazać? Oglądałem typa na Copa America i byłem pod wrażeniem: wcześniej nie wiedziałem, że to tak dobry napastnik. Szybki, eksplozywny, z dobrym wykończeniem, z naprawdę dobrym uderzeniem zza "16", i to z obu nóg. Arteta szuka dobrej, klasycznej "9", a już taką miał. Poza tym: Balogun ma 23 lata. Zawodnik w tym wieku może jeszcze bardzo dużo poprawić w swojej grze.

Komentowany temat: Oficjalnie: Smith Rowe odchodzi do Fulham 03.08.2024, 15:35

@JuanRiquelme:

a po drugie, on jest naprawdę utalentowany i dziwię się, że Arsenal tak łatwo go oddał, w zamian biorąc chimerycznego Jesusa.

Komentowany temat: Oficjalnie: Smith Rowe odchodzi do Fulham 03.08.2024, 15:33

Serio ktoś tutaj uważa, że Nketiah jest wart 35 baniek? Guirassy poszedł za 18 milionów do Dortmundu. Jeżeli klub spoza Premier League będzie miał wybór: rezerwowy z PL vs tańszy i sprawdzony napastnik z innej ligi, to na bank wybierze tę drugą opcję. Balogun to zupełnie inna historia: po pierwsze, sporo nastrzelał w Lique 1

@Damper:

Owszem, ale Mitoma nie gra w zespole bijącym się o tytuł mistrzowski, tylko w Brighton.

@nielegalny:

Nigdy nie byłem fanem Rivaldo. Jeśli już, to Ronaldinho.

@Damper:

Napisałem, że to tylko moja opinia (jestem fanem Mitomy) i podałem powody: ma kapitalny drybling (zresztą, typ pisał pracę dyplomową na uniwersytecie właśnie na temat swojego dryblingu), jest szybki (chociaż nie jakoś kosmicznie szybki), ma kapitalne panowanie nad piłką, posiada dużą inteligencję boiskową, jest nieszablonowy i sporo widzi na boisku. Son to bardziej napastnik grający na skrzydle.

@Damper:

Moim zdaniem: tak. Ma lepszy drybling, lepszy first touch, rzadko traci piłki i ma o wiele więcej cech rozgrywającego. Martinelli jest dobry, ale ma ograniczenia; drybluje zawsze w ten sposób i na dość niskiej skuteczności (chyba niecałe 35%), często kilka razy pod rząd wybiera dokładnie to samo rozwiązanie i równie często nie dostrzega lepiej ustawionych partnerów.

https://www.youtube.com/watch?v=Hc-CMx8I2u8

https://www.youtube.com/watch?v=b6bDPayLLGs


Poza tym, nawet gdyby nie Mitoma, to nie widzę racji, dla której Martinelli miałby być uznawany za lepszego niż np. Diaz, Doku czy Son.

@Garfield_pl:

Nie. Moje nicki to zawsze argentyńscy piłkarze: Batistuta, Riquelme, mógłby być też Pablo Aimar.

@artur759:

Są meczyki, ale to jest jakaś zbieranina tępych sebiksów.

@Garfield_pl:

Di Maria miał dobry początek, potem coś go zgasiło i trudno powiedzieć, co dokładnie. Casemiro to przyszedł go United chyba na emeryturkę, a Antony to od samego początku był wątpliwy transfer: nie jest szybki, nie ma specjalnie dobrego dryblingu, i nawet w Holandii nie wykręcał imponujących liczb.

Jedyny topowy transfer United w ostatnich latach to Bruno. Cavani też był bardzo spoko i myślę, że jednak za wcześnie się go pozbyto. Reszta to jednak mniejsze lub większe flopy: przychodzą skrzydłowi za plus minus 100 baniek, a finalnie okazuje się, że Garnacho ze szkółki jest od nich wyraźnie lepszy; tak samo to wygląda w środku pomocy (vide: Mainoo). Lisandro jeszcze może być uznany za udany transfer, bo to jest dobry ŚO, ale niestety ma tendencję do łapania urazów.

Możliwe, że jest w United coś specyficznego, co nazwałbym "wirusem Rashforda", który na pewno ma talent i spore umiejętności, ale jest leniwy i, zupełnie niezasłużenie, cieszy się statusem jakiejś wielkiej gwiazdy. Przychodzą takie młode leszki w rodzaju Sacho czy Antonego, na start dostają gwiazdorskie tygodniówki, i sprawiają wrażenie, jak gdyby to im wystarczało.Pozbycie się Martiala to był bardzo dobry ruch. Myślę, że United powinno też w końcu sprzedać Rashforda i sprowadzić na jego miejsce np. Mitome, bo to jest kapitalny grajek i być może najlepszy LS w Premier League.

@gbn:

Owszem. Typ w United był takim odpowiednikiem Antonego. To, że po transferze do Fulham nagle zamienił się w całkiem niezłego ŚPO, to jakiś rodzaj cudu.

@Garfield_pl:

Pereira w United to akurat był straszny ogórek i chyba każdy kibic Manchesteru cieszył się, że typ odszedł. W ogóle nie kojarzę go z United, tak samo jak np. Di Marii czy Lukaku.

@Garfield_pl:

Najpierw będzie musiał wygryźć z pierwszego składu Andreasa, co jest raczej wątpliwe.

Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester City - Arsenal 22.09.2024 - godzina 17:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 15.09.2024 - godzina 15:00
0 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City440012
2. Arsenal431010
3. Newcastle431010
4. Liverpool43019
5. Aston Villa43019
6. Brighton42208
7. Nottingham Forest42208
8. Chelsea42117
9. Brentford42026
10. Manchester United42026
11. Bournemouth41215
12. Fulham41215
13. Tottenham41124
14. West Ham41124
15. Leicester40222
16. Crystal Palace40222
17. Ipswich40222
18. Wolves40131
19. Southampton40040
20. Everton40040
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland70
Mohamed Salah33
L. Díaz31
B. Mbeumo30
N. Madueke30
N. Jackson21
Y. Wissa21
D. Welbeck21
K. Havertz21
A. Semenyo21
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl