Komentarze użytkownika JuanRiquelme

Znaleziono 264 komentarzy użytkownika JuanRiquelme.
Pokazuję stronę 6 z 7 (komentarze od 201 do 240):

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 07.07.2024, 18:21

@Dzulian:

Super, ale to jest bardziej złożone:

United w sezonie 17/18 straciło w Premier League 27 bramek, grając na ŚO Lindelofem/Smallingiem

City w sezonie 17/18: 28 bramek, na ŚO: Laporte-Otamendi
City w sezonie 17/18: 23 bramki, na ŚO: Laporte/Stones albo Otamendi

Tottenham w sezonie 16/17: 26 bramek (nawet nie pamiętam, jakich to wybitnych stoperów mieli wtedy w składie)
United w sezonie 16/17: 29 bramek

I co niby miałoby z tego wynikać? Że kwartet Walker, Otamendi, Laporte, Fernandinho był niesamowicie szczelny? Nie był. Zespół Guardioli świetnie kontrpressował po stracie piłki, więc byli w stanie tracić 0,6 bramki na mecz, grając raczej przeciętnymi zawodnikami (poza Walkerem, ale on z wyjątkiem najważniejszych meczów w LM, też często popełnia błędy).

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 07.07.2024, 17:44

@Damper:

Btw, to nawet w tym mitycznym meczu z Liverpoolem Gabriel wyglądał gorzej, niż Konate: https://www.youtube.com/watch?v=kdBHi2Q4rJ8

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 07.07.2024, 17:17

@Damper:

Tak, Tottenham stracił mnóstwo bramek, ale to niekoniecznie oznacza, że za te bramki odpowiada duet stoperów: w PL Romero zagrał 33 spotkania, a Van de Ven 28. Do tego trzeba doliczyć: pierwszy sezon trenera, rekuperację po kontuzjach i, przede wszystkim, styl gry Tottenhamu, który jest jeszcze bardziej ryzykowny od taktyki Liverpoolu Kloppa w ich primie.

Prawdopodobnie, gdyby wsadzić tam Salibę, to traciliby wyraźnie mniej bramek. Ale już zamiana np. Van de Vena na Gabriela niewiele by pomogła, a mogłaby zaszkodzić, bo Holender jest o wiele szybszy, a ŚO w Tottenhamie w każdym meczu muszą po parę razy ścigać się z atakującymi rywala, i to nie na 30 czy 25 metrze od własnej bramki.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 07.07.2024, 17:10

@arsenallord:

Fajnie, tylko że Rudiger zagra gorzej raz na jakiś czas, a poza tym jest skałą nie do przejścia w najważniejszych spotkaniach. Gabriel dla kontrastu nawet nie jest podstawowym ŚO w swojej kadrze, a jego poziom na tle topowych rywali trudno ocenić, bo właściwie gra tylko w Premier League. Zagrał dwa mecze w 1/4 LM i w obu wyglądał marnie.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 07.07.2024, 17:07

@Damper: https://www.youtube.com/watch?v=N5SScOz_big

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 07.07.2024, 17:03

@arsenallord:

To nie jest żaden trolling. Gabriel jest przeceniany: on po prostu bardzo dużo zyskuje, grając obok Saliby, który jest topowy w każdym możliwym aspekcie: dynamiki, krycia, ustawiania się, czytania gry, odbioru, siły fizycznej.

Bez Saliby, Brazylijczyk najpewniej wyglądałby mniej więcej w ten sposób: https://www.youtube.com/watch?v=o3Dadq-qLpw

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 07.07.2024, 17:01

@M4rcin:

Fajnie, ale co to ma do rzeczy? Tottenham gra w tak ryzykowny sposób, że po prostu muszą tracić sporo bramek. Ten sam Romero gra też w kadrze Argentyny, która prawie nie traci goli, nie dlatego, że Lisandro plus Romero to taki kapitalny duet, tylko dlatego, że grają o wiele ostrożniej, a przed sobą przeważnie mają 3 agresywnych i dużo biegających środkowych pomocników.

Natomiast ten sam Konate, którego objeżdżał Havertz, potrafił w finale LM zgasić Viniciusa, grając z nim praktycznie 1 na 1.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 07.07.2024, 16:08

@arsenallord:

Gabriel w żaden sposób nie może być zaliczany do topowych ŚO (chyba, że tylko w skali Premier League). Zakładając, że przez "TOP" rozumiemy przykładowo 5 najlepszych zawodników na swojej pozycji, to przed Magalhesem, na pewno będą: Araujo, Rudiger, Saliba, Van Dijk, Militao, Dias, Konate, a możliwe, że jeszcze Romero, van de Ven, Bastoni, Tah oraz Bremer.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 07.07.2024, 16:03

@Czeczenia:

Ten Gruzin
Walker-Saliba-Laporte-Ake/Theo
Rodri-Fabian
-----Kante-----
Yamal-Gakpo-Nico

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 06.07.2024, 18:58

@Reamoner:

A Foden jedyny posyła dobre progresywne podania i co z tego?

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 06.07.2024, 15:44

@enrique:

To nie jest typowy napastnik, i tyle. Ma bardzo dobrą kontrolę piłki, potrafi grać na małej przestrzeni, sporo widzi, a do tego jest wysoki i dość silny, ale nigdy nie będzie snajperem. To taki trochę Roberto Firmino, tyle że tamten był lepszy i miał dobre wykończenie: grał jako de facto "10", ponieważ taka była koncepcja Kloppa.

Może się mylę, ale idealnym ustawieniem dla Arsenalu byłoby asymetryczne 4-2-2-2, z jedną "10" (Odegaard), jednym skrzydłowym (Saka) i parą napastników. To wymagałoby klasycznego ŚN z dobrym wykończeniem, szybkością i umiejętnością wklejania się w linię spalonego oraz bardzo ofensywnego LO z żelaznymi płucami oraz cechami skrzydłowego. Barcelona za Valverde grała dość podobnie: Busquets-Rakitic, przed nimi Paulinho, Messi jako ŚPO i Dembele na PS, a lewa strona w ofensywie otwarta dla Alby: https://www.youtube.com/watch?v=NL2JhJ4tnzk

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 05.07.2024, 21:25

@kaljot:

Takie teksty to wiesz do kogo, a poza tym: jakieś argumenty? Nie ma żadnego aspektu, w którym Gabriel byłby lepszy od Rudigera. Już samo porównywanie tych zawodników jest zabawne, ale wiadomo: Arsenal ma najlepszych, topowych piłkarzy właściwie na wszystkich pozycjach, tyle że nic tego nie potwierdza.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 05.07.2024, 20:56

@arsenallord:

Lol. Saliba jest porównywalny, chociaż Rudiger jest szybszy i silniejszy (i nie robi w majty w fazie pucharowej LM). Gabriel to jest gorszy nawet od Militao, a do takich ŚO, jak Rudiger czy Araujo nawet nie ma podjazdu.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 03.07.2024, 15:27

@Nicsienieda:

Tak, było to widać w LM

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 03.07.2024, 14:55

@Furgunn:

Przecież Sane jest lepszy niż saka i to właściwie w każdym aspekcie: szybszy, lepiej drybluje, ma dużo lepsze uderzenie z dystansu i nawet wykręcał lepsze liczby w Premier League

10 bramek+15 asyst w ciągu 2424 minut Sane vs 14 bramek i 11 asyst w ciągu 3194 minut Saki.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 01.07.2024, 22:31

@Garfield_pl:

Nie wiem, co to oznacza, że "się odpalę", ale mniejsza z tym. To tutaj masz statystyki wygranych pojedynków z całego sezonu 2023/24:

https://www.statmuse.com/fc/ask?q=most+successful+duels+premier+league+2023-24+defenders

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 01.07.2024, 20:37

@Garfield_pl:

Statystyki wygranych pojedynków w powietrzu takie se. Van Dijk, ile razy grał na Lukaku, wygrywał wszystko. 66,6% wygranych pojedynków na ziemi też pupy nie urywa, ale ogólnie grał świetnie.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 01.07.2024, 16:34

Nie jestem kibicem Arsenalu i przychodzę tutaj merytorycznie pogadać o piłce (na DevilPage niestety jest o to trudno), ale z ciekawości zapytam o potencjalne wzmocenienie Waszego klubu: Fabian Ruiz. Gość jest kapitalny: kontrola piłki, wizja gry, celność podania, poruszanie się po boisku i, na dodatek, widać, że potrafi świetnie sobie radzić grając de facto jako druga "6" obok Rodriego. Jak to widzicie?

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 01.07.2024, 02:22

@nicniewymysle:

Tak samo jak z Garnacho?

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 30.06.2024, 18:59

@Barney:

Foden to nie jest skrzydłowy, a już tym bardziej lewoskrzydłowy.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 30.06.2024, 17:58

Dwie reprezentacje z najładniejszymi hymnami. Taki tam smaczek.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 29.06.2024, 17:56

@Jogurt:

Nawet jeśli przejdzie do City, to żeby móc mierzyć się z Realem musieliby jeszcze sprowadzić Araujo i jakiegoś PS, który jest równie dobry, jak Bernardo ale świeższy i może bardziej dynamiczny.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 28.06.2024, 18:00

@coooyg11:

Nie wiem, czy takie dziwne. I Chelsea, i City włożyły sporo hajsu w akademie oraz scouting: sprowadzają masę młodych zawodników, wypożyczają do słabszych klubów, a potem sprzedają, często z wielokrotnym zyskiem. Wystarczy spojrzeć na tych młodzików, których transferowało City: https://www.transfermarkt.com/manchester-city/alletransfers/verein/281

Między innymi: Douglas Luiz, Pedro Porro, Brahim Diaz, Jack Harrison, Angelino, Eric Garcia, Zinczenko, Denayer, Iheanacho, Romeu Lavia, Pablo Maffeo, Lukas Nmecha, i tak dalej. Jednak większość z nich daje sobie radę na wysokim/dość wysokim poziomie.

Chelsea wypromowała chyba jeszcze więcej takich grajków: Zouma, Tomori, Abraham, Guehi, Maatsen, Loftus-Cheek, Livramento.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 27.06.2024, 19:23

Btw, to Sabitzer, Malen czy Can przeciwko Realowi wyglądali marnie. Borussia nie miała specjalnie trudnej drabinki, a finały to finały: rok temu Inter również wyglądał nieźle w starciu City, ale w dwumeczu City najpewniej by ich zmiotło.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 27.06.2024, 19:20

@Womanizer:

Mówiłem o piłkarzach regularnie grających w najważniejszych spotkaniach, a nie przypadkowych rewelacjach jednego sezonu w LM.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 27.06.2024, 16:47

@Nicsienieda:

Super, tylko że walka o tytuł ligowy jeszcze nie świadczy o tym, że zawodnicy przynależą do europejskiego topu. O tym świadczy chociażby zdobycie LM lub przynajmniej przegrana w finale, po wcześniejszym rozegraniu dobrych spotkań przeciwko najmocniejszym rywalom w 1/8, 1/4 czy 1/2. Innymi słowy, nie poznasz prawdziwej klasy Rice'a, Saliby, Saki czy White'a, dopóki Arsenal nie zagra np. z Realem w półfinale czy ćwierćfinale Ligi Mistrzów. City już grało, i to właśnie te najważniejsze spotkania ujawniły mankamenty takich grajków, jak Ederson, Diaz, Haaland czy Akanji. Z drugiej strony, tacy piłkarze jak Walker, Rodri, Bernardo, De Bruyne lub Foden potwierdzili swoją topową klasę.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 24.06.2024, 22:03

@Lamoreaux:

E, tam, Chiesa jest naprawdę dobry: uniwersalny jeśli chodzi o pozycję, świetna kontrola piłki, dobry drybling, fajne wykończenie i do tego bardzo dobra dynamika. Fajnie byłoby go zobaczyć w Premier League.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 24.06.2024, 21:47

@Lamoreaux:

Są jeszcze Chiesa i Bastoni.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 24.06.2024, 17:03

@artur759:

Salah w sezonie 17/18, ale to licząc wszystkie rozgrywki (w PL: 32+10), Ronaldinho w sezonie 05/06 (też licząc wszystkie rozgrywki), i na pewno Henry i Neymar. Jeżeli liczyć tylko rozgrywki ligowe, to chyba jedynie Messi, Ronaldo oraz Suarez.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 22.06.2024, 22:00

@Paul77:

Lepsza niż Antony: https://www.youtube.com/watch?v=r0yE2wnt0CI

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 22.06.2024, 21:49

@Kiepomen:

Dalej trochę mu brakuje w końcowych momentach, ale jeśli Guardiola go oszlifuje tak jak np. Fodena, to może być z niego niesamowity kocur.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 22.06.2024, 15:09

@Jack_Herrer:

Nie. Williams lepiej drybluje, ma o wiele lepsze uderzenie z dystansu, potrafi dobrze dośrodkować i jest praktycznie obunożny. Jeśli chodzi o szybkość: trudno powiedzieć. Żaden z nich nie ścignie Walkera czy Van de Vena, ale zakładam, że obaj mogą wyciągać nieco ponad 35 km/h.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 22.06.2024, 15:07

@pablofan:

Akurat za Beenhakkera to polska kadra grała najlepszą piłkę, jaką pamiętam. To się naprawdę świetnie oglądało. Poza tym, tam była sprawa konfliktu z tym polskim środowiskiem trenerskim, które mocno podkopywało Holendra, zwłaszcza Piechniczek.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 21.06.2024, 23:15

@AleksandraAngielska:

Ta, a Grecy i Włosi z Południa z kim się mieszali? To jest kwestia stężenia melaniny, które jest uwarunkowane klimatami: ludność od stuleci zamieszkająca w mocno nasłonecznione tereny, ma tego barwnika więcej i przez to ma również ciemniejszą karnację.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 21.06.2024, 22:06

@AleksandraAngielska:

Może cię to zszokuje, ale Hiszpanie, Portugalczycy czy Włosi nie zawsze są jaśniejsi od np. Surinamczyków.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 21.06.2024, 17:47

@Dzulian:

City prawdopodobnie miało nieco słabszy sezon: długa absencja De Bruyne, dwa niewypały transferowe na pozycję PŚ plus gorsza dyspozycja Bernardo. To również nie jest tak, że oni będą próżnować na rynku transferowym.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 21.06.2024, 16:54

@Dzulian:

No nie wiem: Pepe, Tierney, Vieira, Jesus, Lokonga. Wiadomo, że ostatnio było parę kapitalnych transferów: Odegaard (jak dla mnie najlepsza "10" na świecie), Saliba, Gabriel, Rice i powiedzmy, że jeszcze White, chociaż w tym przypadku mam pewne wątpliwości. Można z takim PO powalczyć o mistrzostwo, ale już na LM to będzie za mało: typ dostanie Viniciusa/Mbappe nie będzie wiedział, co się dzieje.

Na jakimś etapie Arteta będzie musiał zacząć sprowadzać zawodników właśnie z myślą o LM. Nawet City miało z tym problemy i dalej ma: Walker jest kapitalny na takie spotkania, Dias daje radę, ale już Ake, Akanji czy wcześniej Laporte to nie jest poziom stoperów z takiego ścisłego topu, jak Rudiger, Araujo, Van Dijk czy nawet Konate, który w finale LM był w stanie gasić Viniciusa jak peta.

Patrząc natomiast pod kątem wyłącznie Premier League, to brakuje przynajmniej jednego skrzydłowego na poziomie topowego Salaha, klasowego LO, i kogoś naprawdę dobrego do środka pomocy. Liverpool był w stanie rzucić wyzwanie City i zdobyć tytuł w sporej mierze dlatego, że udało im się zgromadzić naprawdę świetną paczkę piłkarzy, którzy na dodatek idealnie pasowali do taktyki Kloppa.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 20.06.2024, 18:59

Kane, Saka, TAA i w sumie Bellingham są do zmiany (chociaż ten ostatni może w jakimś momencie strzelić zupełnie niespodziewaną bramkę). Southajt ma na ławce Palmera, Eze, Gordona, Gallaghera: każdy z tych grajków mógłby tam zrobić różnicę, zwłaszcza, że Palmer dobrze czuje się na LŚO, a Foden jednak jest groźny przede wszystkim w centralnej części boiska: na LS to może wystawiać go Guardiola, bo tam ofensywni zawodnicy i tak przez większość meczu zmieniają pozycje.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 20.06.2024, 17:06

Ale już patrząc na niego na tle Van Dijka, Fabinho, Rudigera i Lukaku, to obstawiałbym jednak te 189: https://www.youtube.com/watch?v=Jya2rGQ3bJc

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 20.06.2024, 17:03

@Barney:

Zależy od ujęcia: https://www.alamy.com/stock-photo/saliba-gabriel-ben-white.html?sortBy=relevant

ale nie powiedziałbym (chociaż Havertz trochę się garbi, więc w sumie kut wie)

Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester City - Arsenal 22.09.2024 - godzina 17:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 15.09.2024 - godzina 15:00
0 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City440012
2. Arsenal431010
3. Newcastle431010
4. Liverpool43019
5. Aston Villa43019
6. Brighton42208
7. Nottingham Forest42208
8. Chelsea42117
9. Brentford42026
10. Manchester United42026
11. Bournemouth41215
12. Fulham41215
13. Tottenham41124
14. West Ham41124
15. Leicester40222
16. Crystal Palace40222
17. Ipswich40222
18. Wolves40131
19. Southampton40040
20. Everton40040
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland70
Mohamed Salah33
L. Díaz31
B. Mbeumo30
N. Madueke30
N. Jackson21
Y. Wissa21
D. Welbeck21
K. Havertz21
A. Semenyo21
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl