Komentarze użytkownika KanonierTH1411
Znaleziono 4828 komentarzy użytkownika KanonierTH1411.
Pokazuję stronę 64 z 121 (komentarze od 2521 do 2560):
Skoro Real i Chelsea dają 50mln za Pastore to my za Fabregasa powinniśmy żądać kwoty opierającej na co najmniej 65mln funtów. Fabregas to klasa sama w sobie i mimo nieco gorszego ostatniego sezonu negocjacje powinniśmy zaczynać od kwoty nie mniejszej niż 60mln funtów. Cesc ma 24 lata i rozegranych 61 meczów w LM i 58 w reprezentacji. Porównywany do niego Xavi ma gorsze statystyki a w 2006 roku, gdy miał 26 lat był jedynie niewykorzystanym rezerwowym w finale z nami. Fabregas jak dla mnie jest już teraz nawet lepszy niż Xavi, jest szybszy, silniejszy, lepszy w defensywie, potrafi grać twardy futbol, nie boi się walki jest skuteczniejszy oraz młodszy o 7 lat! Za rozgrywającego z absolutnie z najwyższej światowej półki, tak doświadczonego i jednocześnie młodego i nadal bardzo perspektywicznego 60mln funtów to minimum przy obecnych cenach... Barcelona zachowuje się tak jakby Cesc im się należał z urzędu, traktują nas jak malutki klubik, który przyciśnity do muru musi oddać swoją gwiazdę. Zawodnicy niby tacy szanujący przeciwnika ale po za boiskiem gadają jacy to oni nie są świetni, że Arsenal kopiuje ich styl gry itd. To właśnie przez tą ich pychę i brak poszanowania dla innych klubów tak ich nie lubię.
"Przez ostatnie 10 lat klub rozwinął się w wielu strukturach."
Szkoda tylko że stoimy w miejscu w aspekcie sportowym podczas gdy wszyscy idą do przodu...
Co do ostatniego akapitu wiadomo że Wenger nie powie: "Tak pojechaliśmy do Azji po kasę" Bądź co bądź mogłoby urazić tamtejszych fanów Arsenalu, mimo że dobrze oni wiedzą po co tam Arsenal jedzie...
PS Henry jest w pierwszym składzie na mecz All-Stars MLS - Manchester United.
Cisow ma 100%, nic dodać nic ująć. W reprezentacji gra dobrze, ale w klubie ciężko mu idzie. To jednak nie poziom Arsenalu...
Cała trójka może nam pomóc ale nie teraz. Wszystkich bym wypożyczył na okres całego sezonu do klubów z PL. Drugim defensywnym pomocnikiem powinien być Parker, doświadczony anglik, ograny w PL, który jeszcze 2-3 sezony na swoim najwyższym poziomie pogra. Ofensywę mamy obecnie bardzo mocną więc Ryo powinien ogrywać się na wypożyczeniu, zaś Jenkinson obecnie nie ma szans wygryźć Sagny, do Eboue też mu jeszcze daleko...
Brak transferu na LO to głupota.... Gibbs, OK może być pierwszym wyborem, ale Traore jest za słaby i transfer na LO jest potrzebny, tym bardziej że Gibbs ciągle łapie kontuzje, zaś osobistych fizjologów dla Robina, Cesca, Theo, Gibbsa i Diaby'ego nie widać... Vermaelena zaś nie ma co tam stawiać bo to urodzony środkowy obrońca.
1. Nasri nie jest obok Cesca naszym największym gwiazdorem. W ogóle nie można go tak nazwać, bo do prawdziwej gwiazdy to jeszcze mu daleko... Jak do tej pory Nasri rozegrał tylko jedną świetną połówkę sezonu. Naszymi najlepszymi zawodnikami i największymi gwiazdami jednocześnie są Fabregas i Robin Van Persie...
2. Wenger na 4 dni przed transferem Henry'ego do Barcelony też tak mówił...
3. Priorytetem jest zatrzymanie Fabregasa bo zespół był budowany wokół niego i lepszego zawodnika nie nigdy nie znajdziemy. Nasriego spokojnie zastąpimy choćby Gervinho, który pokazuje że jest zdecydowanie świetnym zawodnikiem. Nie odczujemy tak straty Samira, i jeśli nie podpisze nowego kontraktu to powinniśmy go sprzedać, nawet do United czy City...
4. Brak transferu na LO to głupota.... Gibbs, OK może być pierwszym wyborem, ale Traore jest za słaby i transfer na LO jest potrzebny, tym bardziej że Gibbs ciągle łapie kontuzje, zaś osobistych fizjologów dla Robina, Cesca, Theo, Gibbsa i Diaby'ego nie widać...
KondzioElite
Jest jedna taka osoba, ale z wiadomych względów Wenger go już nie chce, mimo że jest nawet teraz kilka razy lepszy od Chamakha czy Bendtnera...
Chodzi mi oczywiście o Henry'ego, dla nas nie poszedł za kasą do City czy WHU tylko wybrał gorszą finansowo ofertę w Red Bullu. Jestem pewny że gdyby Wenger powiedział coś w stylu: "Titi wróć bo jesteś tu potrzebny, zakończysz w swoim klubie karierę jak należy i jeszcze nam pomożesz chociaż przez te dwa sezony, może nawet dłużej...", to Thierry wraca bez dłuższego namysłu...
ArseneAl
Na wzór Henry'ego...
IwoSzymon
Zgadzam się z twoją wypowiedzią w 99,9%. Henry nie tylko czuł się jednym z najlepszych, on to po prostu wiedział, z tym że zostawał sobą, nie jak niektóre dopiero wzbijające się gwiazdeczki (Nasri). Myślę że podam dobry tego przykład....
MLS to nie jego poziom... Co prawda ma "tylko" 9 bramek i 5 asyst w 14 meczach ale trzeba powiedzieć że on tam (jak w każdej drużynie, w której grał) bardzo dużo pomaga w obronie, walczy, robi wślizgi, jest nadal bardzo, bardzo silny, wciąż szybki i widać że czuje się odpowiedzialny za ten zespół, jest prawdziwym kapitanem, do tego to on najczęściej rozgrywa tam piłkę. MLS to teraz naprawdę bardzo dobra liga, bardzo atletyczna, w której mimo 34 lat na karku Henry radzi sobie niesamowicie. Titi to urodzony zwycięzca, nie myśli jak np Ronaldinho (tak od 2008 roku) że i tak jestem najlepszy i mimo ze gra z zawodnikami, który nie dorastają mu do pięt nie odpuszcza, gra na maksa, trenuje na maksa, dlatego mimo swojego wieku kondycję ma na najwyższym światowym poziomie...
Moje trzy ulubione filmiki z Henry'm, naprawdę polecam, każdy pokazuje Titi'ego w trochę innym świetle, pierwszy typowo jego grę dlatego uważam że jest świetny. Drugi to dynamicznie ukazane najlepsze momenty Henry'ego, trzeci to taki dla lubiących powspominać... W każdym wypadku jakość HD.
youtube.com/watch?v=C-dJBWWi2Hw&feature=channel_video_title
youtube.com/watch?v=3wabbQnt57U
youtube.com/watch?v=OJhS3PCRN_k&feature=related
PS Trzeciego nie ma już na YT, mam go na tylko kompie, zamiast tego dałem link do mojego filmiku Henry'ego z Red Bulla (sezon 2010) ;D
PS To jest news o Henry'm i myślę że komentarze pod TYM newsem powinny być wyłącznie o najlepszym (według mnie) piłkarzu w historii piłki. Może nie strzelał tyle bramek co teraz Messi czy Ronaldo (o Pele czy Maradonie nie mówią bo to jakaś ściema, szczególnie z Pele), ale w przeciwieństwie do niech on nie zawodził nigdy w reprezentacji, wydatnie pomagał drużynie w defensywie (mimo że grał jako ŚN), rozgrywał piłki, zaliczał więcej asyst i miał więcej otwierających podań, ogólnie zawsze grał dla drużyny... Nie można powiedzieć że CR7 czy Messi nie grają dla swoich drużyn, jednak pomagają im tylko w ofensywie. Widzieliście kiedyś napastnika Barcelony pod swoim polem karnym? Ja nie, zaś gdy Titi grał w Barcelonie to dość często musiał się wracać, między innymi dlatego miał tam gorsze statystyki niż Eto'o i Messi bo ci byli odpowiedzialni tylko za ofensywę, natomiast Henry harował tak jak w Anglii.
Jak wiemy kiedyś grało się zdecydowanie mniej meczów, mam więc pytanie, jakim cudem Pele rozegrał tylko w karierze klubowej 1363 mecze strzelając 1282 gole + 91 meczów w reprezentacji i 77 bramek!!??
Dla porównania grając już w zdecydowanie nowożytnych czasach Henry mając 34 lata i grając już od 17 lat w całej swojej karierze, licząc wszystkie oficjalne mecze we wszystkich klubach ze wszystkich rozgrywek + mecze reprezentacji rozegrał "tylko" 799 meczów...
PAMIĘTAJMY ŻE KIEDYŚ NIE GRANO TYLU MECZÓW... Pytam się więc jak to możliwe? Bo wygląda to tak jakby Pele do swoich oficjalnych statystyk liczył sobie nawet wszystkie mecze towarzyskie, sparingowe, charytatywne itp a nawet mecze w juniorach! Jeśli tak by liczyć to obecni zawodnicy wcale nie mają gorszych statystyk... Są to oczywiście moje przypuszczenia nie potwierdzone w żaden sposób. Zacząłem się nad tym zastanawiać po tym jak przeczytałem news gdy Pele porównywał swoją osobę z Messi'm.
pajdi
Zgadzam się z tobą w 100%, MLS to nie jego poziom... Co prawda ma "tylko" 9 bramek i 5 asyst w 13 meczach ale trzeba powiedzieć że on tam też bardzo dużo pomaga w obronie, walczy, robi wślizgi, jest nadal bardzo, bardzo silny, wciąż szybki i widać że czuje się odpowiedzialny za ten zespół, jest prawdziwym kapitanem, do tego to on najczęściej rozgrywa tam piłkę. MLS to teraz naprawdę bardzo dobra liga, bardzo atletyczna w której mimo 34 lat na karku Henry radzi sobie niesamowicie. Titi to urodzony zwycięzca, nie myśli jak np Ronaldinho (tak od 2008 roku) że i tka jestem najlepszy, i mimo ze gra z zawodnikami, który nie dorastają mu do pięt nie odpuszcza gra na maksa, trenuje na maksa dlatego mimo swojego wieku kondycję ma na najwyższym światowym poziomie...
PS Henry dzisiejszej nocy poprowadził Red Bulla w końcu do upragnionego zwycięstwa... (nie wygrali od kilku meczów)
youtube.com/watch?v=ynCkQeIAd5Q
Moje trzy ulubione filmiki z Henry'm, naprawdę polecam, każdy pokazuje Titi'ego w trochę innym świetle, pierwszy typowo jego grę dlatego uważam że jest świetny. Drugi to dynamicznie ukazane najlepsze momenty Henry'ego, trzeci to taki dla lubiących powspominać... W każdym wypadku jakość HD.
youtube.com/watch?v=C-dJBWWi2Hw&feature=channel_video_title
youtube.com/watch?v=3wabbQnt57U
youtube.com/watch?v=OJhS3PCRN_k&feature=related
PS Trzeciego nie ma już na YT, mam go na tylko kompie, zamiast tego dałem link do mojego filmiku Henry'ego z Red Bulla (tamten sezon) ;D
Nie ma się co cieszyć. Koleś jest sprowadzany w miejsce Jonesa a nie Samby...
Henry dzisiaj w nocy znów strzelił ;D
youtube.com/watch?v=ynCkQeIAd5Q
Za nastoletniego Neymara dają 45mln euro to za Fabregasa, nawet po takim sezonie musimy dostać co najmniej 55mln funtów i nie ma innej opcji...
Ja bym obu sprzedał, no może Silve bym jeszcze zostawił bo jest młody (jak na nasze standardy) ale Pedro Botelho zdecydowanie na sprzedaż.
Za rok EURO więc nikt nie będzie chciał ryzykować. Po za tym my się nim nie interesujemy odkąd Wojtek i Fabian pokazali na co ich stać, więc nie wiem czy ten news był potrzebny...
Słabe Palermo za jakiegoś Pastore żąda minimum 50mln euro, a my sprzedajemy podstawowego obrońcę do ligowego rywala, który wiecznie przepłaca za 7mln funtów!! Jeśli to jest prawda to my powinniśmy żądać za Fabregasa minimum 65mln funtów i nie ma innej opcji. Co kogo obchodzi ile warty jest teraz Fabregas skoro ceny dyktują Real, City, Chelsea i United to Barcelona musi się przystosować, jak nie to nie i po sprawie... Choć za Sancheza wartego po jednym dobrym sezonie max 15 mln dają 30mln euro, czyli jednak potrafią przepłacać...
adipetre
Jeśli uważasz że Song to nasze słabe ogniwo to powinieneś iść do lekarza. To jeden z najlepszych defensywnych pomocników w PL i w Europie...
Nie ma się co przejmować, Hajto kiedyś jadąc za kierownicą zabił jakąś starszą kobietę, groziło mu nawet 7 lat a nawet nie poszedł do aresztu. Tak nie jest tylko w Polsce ale wszędzie. Zresztą za pobicie to nic mu nie zrobią, pamiętanie Gerrarda (dwa razy) i Rooney'a? Nawet kary nie dostali....
Niestety ale 100% racji dla menadżera Kogutów...
Scholes chyba nie chcę abyśmy stracili swoją renomę, ponieważ ranga meczy między Arsenalem a ManUtd znacznie spadnie i to już może nie być to co kiedyś...
Wenger działaj bo City i Chelsea to bardzo groźni konkurenci. Jeszcze nam go sprzątną i tyle dobrego będzie...
Koszulki za 120zl to nie podróby... Różnica jest taka że jeśli kupujemy taką koszulkę to kasę dostaje tylko Nike, jeśli kupimy tą za ponad 200zl to kasa idzie zarówno do Nike jak i do klubu.... Różnica jakościowa może jest ale nie duża.
Świetny zawodnik. Nie było dla niego różnicy czy miał piłkę na lewej czy na prawej nodze, potrafił też strzelić głową.... Dużo bramek, asyst itd...
Za dużo i to zdecydowanie, więc to plotka... Na razie mamy jeszcze Fabregasa i Nasri'ego i dopóki oni będą z nami każda taka informacja to plotka...
Damy większe zarobki Nasri'emu, taniej wyjdzie i będziemy mieli zdecydowanie lepszą jakość... Nie widze sensu aby go sprowadzać, nie podoba mi się jego gra i z jego warunkami fizycznymi wątpię aby przystosował się on do gry w PL. Na pewno przynajmniej roku będzie potrzebował. Jeśli już nasi kluczowi zawodnicy odejdą (Nasri, Fabregas, Clichy) to musimy ich zastąpić zawodniami z PL, który z miejsca wzmocnią naszą niezwykle osłabioną wtedy kadrę.
moicano
Wenger chce z Veli zrobić LO. Fakt że z Ashley'em Cole'm mu się udało jednak wątpię aby Vela stał się dobrym lewym defensorem, to się nazywa skąpstwo. Dlatego nie pozwolił mu na wyjazd na Gold Cup. Czytałem to na angielskiej stronie o Arsenalu, nie pamiętam jakiej, któryś z użytkowników wrzucił na tą stronę link...
Wenger chce z Veli zrobić LO!? Fakt że z Ashley'em Cole'm mu się udało jednak wątpię aby Vela stał się dobrym lewym defensorem, to się nazywa skąpstwo... Nie spodziewam sie nowego LO, sam Wenger mówił że nie będzie transferu na tą pozycję i będzie gra Gibbsem oraz Velą.
PvL
Nolan przeszedł już dawno do WHU...
Zapomniałem dodać że danie podwyżki Clichy'emu do tych 80 tysięcy tygodniowo wyjdzie znacznie taniej niż kupno nowego LO. Do tego mamy lepszą jakość bo nie kupimy na 100% nikogo lepszego...
PS Wiecie że Wenger chce z Veli zrobić LO!? Fakt że z Ashley'em Cole'm mu się udało jednak wątpię aby Vela stał się dobrym lewym defensorem, to się nazywa skąpstwo...
Nepharin
Masz rację ale on nie odchodzi do zagranicznego klubu tylko do ligowego rywala, który w dodatku niemal zawsze przepłaca za zawodników... Za taką kwotę bym go nie puścił, wolałbym go zostawić, może uda się coś wygrać i będzie chciał zostać, a tak to nie tylko się osłabiamy ale znacząco wzmacniamy ligowego rywala. Jak tak dalej będzie się to układało, to czeka nas ostra walka z Liverpoolem i Tottenhamem o LM...
Damian, Henry sam chciał odejść aby nie czekać 10 lat na LM, bo wtedy miałby zapisane że ją wygrał, z tym że wtedy siedziałby już na ławce. W Barcelonie wygrał będąc jednym z najważniejszych zawodników, to było pierwsze tak mocne trio w ataku Barcelony. Trio w kolejnym sezonie (Pedro-Ibra-Messi) miało już sporo gorsze statystyki...
Ade odszedł bo miał konflikt z Bendtnerem, a wiadomo że warty 25mln funtów Adebayor i 5mln Benio dla ekonomisty to prosty wybór. To była wielka głupota bo Ade mimo narzekań kibiców chciał wtedy zostać... Benio miał się rozwinąć ale takiego poziomu jaki prezentuje Ade nie osiągnął i nie osiągnie...
Co do reszty to kasa, kasa, kasa (oprócz Gilberto, jego sprzedaż to była totalna głupota...)
Wenger nie da 33-letniemu zawodnikowi 3-letniego kontraktu, to raz. Dwa, mamy lepsze opcje, zawodników młodszych, ogranych i sprawdzających się w PL (Samba/Cahill).
Damy większe zarobki Nasri'emu, taniej wyjdzie i będziemy mieli zdecydowanie lepszą jakość... Nie widze sensu aby go sprowadzać, nie podoba mi się jego gra i z jego warunkami fizycznymi wątpię aby przystosował się on do gry w PL. Na pewno przynajmniej roku będzie potrzebował. Jeśli już nasi kluczowi zawodnicy odejdą (Nasri, Fabregas, Clichy) to musimy ich zastąpić zawodniami z PL, który z miejsca wzmocnią naszą niezwykle osłabioną wtedy kadrę.
PS Wiecie że Wenger chce z Veli zrobić LO!? Fakt że z Ashley'em Cole'm mu się udało jednak wątpię aby Vela stał się dobrym lewym defensorem, to się nazywa skąpstwo...
Eto'o zasili ManCity i o tym jestem przekonany bo Ade i Jo są na wylocie a pozostają im tylko Tevez, Balotelli i Dżeko.
Sprzedawać zawodnika tej klasy, który wchodzi w najlepszy dla piłkarza wiek do ligowego rywala za 7mln funtów to totalna głupota.
Theo na szczęście chce zostać więc o niego się nie obawiam.
Plotka, świadczy o tym 20mln funtów za jedynie dobrego zawodnika. Za taką kwotę można mieć dużo lepszych graczy... Był np Young, zawodnik młodszy i lepszy za 16mln funtów...
Jego słowa trzeba traktować z przymrużeniem oka. Mówiłby to samo przy okazji każdego klubu. Ostatnio stara się o niego dużo europejskich klubów, dlatego nic już się nie odzywa i czeka na rozwój wypadków. Mam nadzieję że Inter szybko go pozyska bo ja go nie chcę. Do tego jest zdecydowanie za drogi, 11mln funtów za nikomu tak naprawdę nieznanego zawodnika!? Za dużo i to zdecydowanie za dużo.
Zdecydowanie bardziej wole młodego ANGLIKA Chamberlaina, który bądź co bądź jest dość pewny i co tydzień był oglądany przez skautów (i nie tylko) każdego klubu PL. Jeśli wszyscy zgodnie twierdzą że jest on tak dobry to nie ma innego wyjścia i trzeba go pozyskać. Wiadomo że nie stanie się on od razu zawodnikiem pierwszego zespołu ale za 2-3 lata będzie tak samo ważny jak teraz Walcott, zaś na tą chwilę byłby zapchaj dziurą bądź poszedłby z powrotem do Southampton na wypożyczenie. Jednak zwlekać nie możemy bo ManUtd też na niego poluje, a musimy pamiętać że to ostatnie okienko gdzie można szastać kasą, więc Ferguson wiedział kiedy robić generalne przemeblowanie składu i to różni Sir Aleksa od Wengera, menadżer United nie ma skrupułów, jeśli zawodnik się wypalił to roztaje się z klubem... Jednak Ferguson zachowuje przy tym równowagę w drużynie, bo zawsze gdy jedni odchodzą to w ich miejsce już są następcy w klubie do których dokupuje się nowych także świetnych zawodników aby nadal była rywalizacja o podstawowy skład. Zresztą Ferguson od kilku już lat nigdy nie wystawił tej samej jedenastki pod rząd bo mając taką kadrę rotacja w składzie to u nich chleb powszedni.
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 16 | 12 | 3 | 1 | 39 |
2. Chelsea | 17 | 10 | 5 | 2 | 35 |
3. Arsenal | 17 | 9 | 6 | 2 | 33 |
4. Nottingham Forest | 17 | 9 | 4 | 4 | 31 |
5. Bournemouth | 17 | 8 | 4 | 5 | 28 |
6. Aston Villa | 17 | 8 | 4 | 5 | 28 |
7. Manchester City | 17 | 8 | 3 | 6 | 27 |
8. Newcastle | 17 | 7 | 5 | 5 | 26 |
9. Fulham | 17 | 6 | 7 | 4 | 25 |
10. Brighton | 17 | 6 | 7 | 4 | 25 |
11. Tottenham | 17 | 7 | 2 | 8 | 23 |
12. Brentford | 17 | 7 | 2 | 8 | 23 |
13. Manchester United | 17 | 6 | 4 | 7 | 22 |
14. West Ham | 17 | 5 | 5 | 7 | 20 |
15. Everton | 16 | 3 | 7 | 6 | 16 |
16. Crystal Palace | 17 | 3 | 7 | 7 | 16 |
17. Leicester | 17 | 3 | 5 | 9 | 14 |
18. Wolves | 17 | 3 | 3 | 11 | 12 |
19. Ipswich | 17 | 2 | 6 | 9 | 12 |
20. Southampton | 17 | 1 | 3 | 13 | 6 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 13 | 9 |
E. Haaland | 13 | 1 |
C. Palmer | 11 | 6 |
B. Mbeumo | 10 | 2 |
C. Wood | 10 | 0 |
N. Jackson | 9 | 3 |
Y. Wissa | 9 | 1 |
Matheus Cunha | 8 | 3 |
J. Maddison | 7 | 4 |
A. Isak | 7 | 4 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Na pierwszy skład nie powinien się nastawiać. Sang i Fabregas będą grali na 100% zaś to trzecie miejsce i=jest idealne dla Wilshere'a i Diaby'ego, którzy świetnie potrafią łączyć grę defensywną z ofensywną. Ramsey natomiast to taki bardziej rozgrywający, a wiadomo że do Cesc'a jeszcze sporo mu brakuje...