Komentarze użytkownika Marzag

Znaleziono 42916 komentarzy użytkownika Marzag.
Pokazuję stronę 5 z 1073 (komentarze od 161 do 200):

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 09:30

@Mastec30 napisał: "Tak jakby zacząłem wypowiedź że nie uważam żeby nas zbawił. Ty już się tam lekko uspokój

Poza tym to jest ten 19latek co w wieku 18 lat zrobił 16 g/a w Bayernie. Czasem zastanów się nad kontekstem"

Moim zdaniem Arsenal nie jest dobrym miejscem dla niego żeby łapał minuty, bo my i tak byśmy grali najlepszymi zawodnikami, nie miałby żadnej gwarancji gry, a wzmocnieniem byłby żadnym, więc i dla niego i dla nas transfer bez sensu.

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 09:29

@Piotrek_175 napisał: "Ludzie na tej stronie kolor czarny nazywają białym."
A Ty to już w ogóle xd

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 09:28

@Mastec30 napisał: "No bo przecież Arsenal wszystko wygrywa :D"
No tak, bo nie ma nic pomiędzy albo się wszystko przegrywa, albo wszystko wygrywa :)

Wygrywamy na tyle dużo że walczymy 3 rok z rzędu o mistrzostwo, w tym roku jest świetnie w LM i mamy szanse na 2 duże trofea i jedno mniejsze (2 mecze nas dzielą od pucharu) @Mastec30 napisał: "No bo przecież szczytem naszej ambicji jest utrzymanie graczy i miejsca w LM"
Każdy kto nie jest ślepy widzi ambicje Arsenalu i to jak się co roku wzmacnia i staje się coraz lepszym personalnie i taktycznie zespołem. @Mastec30 napisał: "Ja się pytam gdzie nasz puchar za 2 miejsce :D"
Sezon dalej trwa, więc nawet jakbyśmy byli na pierwszym miejscu obecnie to też za to pucharów nie dają. @Mastec30 napisał: "Jak na razie to na pozycji napastnika prze 5 lat rządów Artety pozyskaliśmy tylko spektakularnego Jesusa. Ten stan się do lata już nie zmieni"
To prawda, a na skrzydło pozyskaliśmy Sterlinga, i zadowolony jesteś z tego? Byłbyś zadowolony jakbyśmy pozyskali zawodnika pokroju Sterlinga na atak w tym okienku albo kupili Watkinsa i przez następne lata nie walczyli o napastników światowej klasy w lato?

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 09:24

@kamo99111 napisał: "Chłopie to Ty się ogarnij xD nie puściliśmy bo mieliśmy taki szrot, że żaden znaczący klub nie chciał naszych zawodników."
No to nieźle nam idzie jak na klub co ma tylko szrotowych zawodników, 3 rok z rzędu bijemy się o mistrzostwo, jesteśmy topową drużyną w lidze mistrzów a to wszystko grając samym szrotem! :)

Ty żyjesz w swoim własnym świecie xd

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 09:22

@Mastec30 napisał: "Nie żeby Tel nas zbawił ale tego przykładu nie możesz używać bo ostatecznie poszedł na wypo z opcją czyli właśnie coś co mogliśmy zrobić co nie zablokowałoby nam ruchu w lato"
To lepiej by było jakby Ciebie zatrudnili, też byś za dużo nie pograł a chociaż komus z k.com by wypłata fajna wpadała.

Tel to 19 latek co w tym sezonie jeszcze bramki nie strzelił wg Transfermarktu.

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 09:19

@Piotrek_175 napisał: "Schemat powtarza się o wieeelu lat"
Jaki schemat, i od ilu lat, konkretnie napisz. Bo mówisz o czymś półsłówkami jakbyś nie był pewien czy w sumie masz rację.

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 09:18

@Mastec30 napisał: "Znając zarząd pewnie przeczeka. To im najlepiej wychodzi :D"
To jest jakaś fikcja literacka, stworzyliście sobie rzeczywistość w której Arsenal wszystko przegrywa, kluczowi zawodnicy regularnie odchodzą i się poklepujecie po ramieniu we wzajemnym kółeczku adoracji narzekając w jak bardzo fatalnym miejscu się znajdujemy xd

Kiedy my puścliśmy do rywala kluczowego zawodnika ostatnio?
Nie musicie odpowiadać: 2013 rok - van persie do United

Sanchez gdy odchodził to był już bez formy.

A zachowujecie się jakbyśmy co sezon tracili kluczowych zawodników na rzecz rywali i to by była norma, i jakbyśmy nie byli pewni gry w LM w przyszłym sezonie xd ogarnijcie się

My jesteśmy na drugim miejscu w lidze obecnie, na trzecim w LM, 2 spotkania dzielą nas od wygrania EFL Cup.

Mamy troszkę ponad połowę sezonu, Saka nie gra ponad miesiąc.
Co roku przedłużamy kontrakty z kluczowymi dla nas zawodnikami, dokonujemy spektakularnych transferów.

Nie siejcie defetyzmu.

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 09:12

@kamo99111 napisał: "Jaja to będą jak za rok dalej będziemy beż trofeów a Saka z Saliba wejdą w ostarni rok kontraktu ;-) to będą jaja jak Real, City I inne drużyny gwarantujące trofea zaczyna robić podchody.... oj jaja, jaja."
kupa śmiechu i radości będzie :)

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 09:11

@bizooon napisał: "Bo się tam w ogóle nie pojawia"
Czasem się pojawia, i może niekoniecznie odbiera piłkę ale jak już od kogoś dostanie to jej głupio tam nie traci :P

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 09:09

@Piotrek_175 napisał: ""Stary, dyskusja z tobą strasznie osłabia moją wiarę w sens dyskusji transferowej z osobami które narzekają na brak transferów xd"
Ochłoń trochę i jak się nie zgadzasz z czyimiś poglądami to chociaż składniowo poprawnie składaj wypowiedzi żeby to się jakoś czytało ;)"

Zdanie jest składniowo poprawne, co najwyżej jest dość złożone, mógłbym dorzucić przecinek co najwyżej.

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 09:08

@Piotrek_175 napisał: "Ty i częśc kibiców z kółka wzajemnej adoracji ślepo i naiwne wierzy, że tym składem coś ugramy"
Wystarczy, że wygramy 2 następne mecze w EFL cup i mamy trofeum (z czego mecz z Newcastle trzeba wygrać conajmniej 2 bramkową przewagą co nie jest niemożliwe).

Ty chyba nie jesteś tego totalnie świadomy jak niewiele trzeba żeby wygrać to małe ale jednak trofeum.

W lidze mistrzów nawet jak graliśmy składem na w pół rezerwowym to i tak nie mieliśmy żadnych problemów, ale Ty usilnie próbujesz sobie wmówić i nam wszystkim, że jesteśmy tam skazani na porażkę mimo że jesteśmy na 3 miejscu w tabeli ligi mistrzów, a zachowujesz się jakbyśmy byli conajmniej na 20tym.

I nie mieści Ci się w głowie to że Liverpool straci 6 pkt w 14 meczach/9 pkt w 15 nawet mimo tego, że my mamy z nimi bezpośredni mecz (pewnie też nie wierzysz że jesteśmy w stanie wygrać xd)

Nie wiem po co kibicować drużynie jeśli kibicowanie w ogóle nie opiera się na wierze w możliwości drużyny a jedynie na cieszeniu się ze zwycięstw i na krytyce po porażkach.

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 09:00

@maniekuw napisał: "No i na tym się kończą plusy tego transferu."
Jeszcze jest taki plus, że dał kilka razy odpocząć piłkarzom i te mecze w których grał nie skończyły się katasrofą.

Taki Vieira np jak grał to był ogromnym zagrożeniem dla własnej drużyny, a Sterling jest bezużyteczny w ofensywie ale w defensywie chociaż pożarów nie tworzy :P

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 08:57

@Piotrek_175 napisał: "To skoro sztab się pomylił co do Sterlinga, to nie przyszło Ci do mądrej głowy, że mógł źle ocenić zimowe okienko i nikogo nie ściągnąć? I znowu jak mędrzec latem powiesz, też krytykowałem brak transferów zimą ale zarząd mnie nie słuchał xd"
Stary, dyskusja z tobą strasznie osłabia moją wiarę w sens dyskusji transferowej z osobami które narzekają na brak transferów xd

Sterling to nie był planowany transfer który miał być wzmocnieniem, został dokoptowany bo się pojawiła okazja na to by mieć doświadczonego zawodnika z szansą na odbudowę formy. To zawodnik do szerokiego składu, który przy odrobinie szczęścia odciąży skrzydła. On zagrał 216 minut w premier league, nie bez powodu.

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 08:54

@Piotrek_175 napisał: "Moja wizja jest tak, że znowu utopimy wszystkie trofea, a Twoja najwidoczniej że wygramy wsio.
Dobrze dedukuję tym razem? To się przekonamy na koniec sezonu"

Nie wiem czy wygramy wszystko, ale z Twojego tonu można wyczuć że trzymasz kciuki byśmy w tym sezonie nie wygrali nic by "wyszło na Twoje".

Obecnie jesteśmy w miejscu gdzie w każdych rozgrywkach w których uczestniczymy mamy sporą szansę na zdobycie trofeum, czy Ci się to podoba czy nie.

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 08:52

@maniekuw napisał: "No to zostaje tylko nadzieja, że nikt z ofensywy nie dozna już kontuzji, a Saka szybko wrócić. Nie było co mieć dużych oczekiwań do tego okienka ale i tak zaskoczyli."
Nawet jeśli ktoś dozna kontuzji to to będzie okazja dla pozostałych zawodników by wzięli więcej odpowiedzialności na swoje barki. Mamy dobrych zawodników, świetnego trenera zwłaszcza pod względem taktyki, damy sobie radę. Dzięki kontuzjom Nwaneri w końcu znalazł dla siebie pozycje na boisku, Skelly wyrósł na zawodnika pierwszego składu.

Kontuzje to nigdy nie jest dobra rzecz, ale czasem można z nich wyciągnąć coś pozytywnego co przyniesie pozytywne długoterminowe skutki.

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 08:48

@Piotrek_175 napisał: "Nie no Sterling to akurat jest przemyślana decyzja tych ze sztabu co wszystko analizują"
Krytykowałem ten transfer, zakładałem że będzie bezużyteczny, ale pewnie zaważyło to że chelsea płaci większość jego pensji. A Tobie się marzy więcej Sterlingów w składzie, i tu się różnimy.

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 08:47

@Piotrek_175 napisał: "I do tego właśnie odnosiłem "znafców". Co Ty człowieku możesz wiedzieć jaki mamy budżet, ile wydaliśmy i na ile możemy sobie pozwolić. Mydlą Ci oczy rok w rok ( i co poniektórym na tej stronie ) a Ty łykasz wszystko jak leci. Jak mam być takim fanem, to fatycznie nie określiłbym się jako fana. Urobisz każdą decyzję na swoją modłę, zobaczymy jak usprawiedliwisz brak tytułu, pucharu i LM."
Rozumiem, że dedukcja jest Ci obca. Beztrosko sobie funkcjonujesz w swojej rzeczywistości którą sam sobie wykreowałeś i jeśli coś do niej nie pasuje to nie jest to miejsce na refleksje że być może nie masz racji, po prostu tym gorzej dla rzeczywistości że się nie pokrywa z Twoją wizją :)

Ktoś kto śledzi informacje od rzetelnych dziennikarzy w ostatnich latach i tego jak wyglądają ruchy Arsenalu zdaje sobie sprawę z tego że nasz budżet jest ograniczony przez FFP i już teraz klub musiał się wykazywać kreatywną księgowością żeby niektóre transfery zrobić.

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 08:43

@Szogun napisał: "Okienko 10/10.Zmirnnik dla Saki znalazł się, zmiennik dla Ode ten sam człowiek a i zmiennik dla Harvetza znowu on.Szkoda,że nie ma zmiennika dla niego ale pewnie Sterling w drugiej części sezonu pokaże taka klasę jak Neto w meczu.Brawa dla zarządu jak jest szansa to ja wykorzystują."
Widzę, że marzy Ci się więcej piłkarzy pokroju Sterlinga w składzie, szkoda że Cię klub w tym względzie zawiódł :(

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 08:41

@Gunner18AFC napisał: "Ale bym zobaczył transfer takiego Fabio Viery w zimę"
Najlepiej taki definityny out z klubu, zawsze trochę grosza by wpadło.

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 08:37

@Piotrek_175 napisał: "I co z tych badań wynika mistrzu?"
XDDDD weź mnie nie osłabiaj, przecież sam przed chwilą napisałeś tylko że myślałeś że tak jak Ty oni tez się opierają na wierze

wynika to, że wróci w marcu

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 08:33

@Piotrek_175 napisał: "Sztab Arsenalu chyba też opiera się na wierze, bo wierzy, że wróci Saka w marcu i już nikt nie dozna kontuzji.
Czekam na tego mistrza w tym roku serio ;)"

Serio myślisz, że oni mu nie robią regularnie badań? XDD

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 08:28

@Piotrek_175 napisał: "Ja mimo wszystko wierzę w to, że na rynku byli sensowni gracze, którzy byliby wzmocnieniem nie tylko ławki ale może nawet i podstawowego składu."
No i właśnie to Cię różni od sztabu transfego Arsenalu, że Ty się opierasz na wierze a oni na wiedzy.

I krytykujesz ich za to, że nie opierali się na wierze tak jak ty bez totalnego zrozumienia sytuacji Arsenalu. Jeśli wydamy pieniądze teraz na przepłaconego piłkarza wypychanego przez jakiś klub to będzie mniej pieniędzy do wydania w lato na kogoś kto rzeczywiście będzie wzmocnieniem bo się musimy stosować do FFP, rozumiem że może w swojej wierze w ogóle nie bierzesz tego pod uwagę ale taka jest niestety rzeczywistość, że trzeba się stosować do budżetu.

Kluby nie chcą się pozbywać swoich kluczowych piłkarzy na wypożyczenie tylko dlatego, że Arsenal zapragnął ich mieć na pół roku w swoich szeregach, a średniaków z premier league wypożyczać nie możemy bo mamy osiągnięty limit wypożyczonych piłkarzy więc tylko kupno wchodziło w grę w przypadku piłkarzy z premier league.

Kolo Muani pewnie chciał przede wszystkim mieć pewność tego że będzie dużo grał więc transfer do Arsenalu nie miał dla niego sensu.

Tel to nie jest wzmocnienie.

Nie było żadnego sensownego piłkarza którego Arsenal mógł ściągnąc zimą tak by był dobrym piłkarzem na lata w przypadku kupna, ani rozwiązaniem na pół roku w przypadku wypożyczenia, i niezależnie od tego jak bardzo wierzysz w to że było inaczej to rzeczywistości nie zmienisz.

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 08:16

@Piotrek_175 napisał: ""ten sezon jeszcze trwa, jesteśmy w grze o mistrzostwo anglii, o wygraną w LM i o efl cup."
XDDDDD"

Gdzie w tym zdaniu jestr nieprawda.
Jesteśmy jedną z trzech najlepszych drużyn w lidze mistrzów w tym sezonie ale nie walczymy Twoim zdaniem o zwycięstwo w LM?

Jesteśmy w półfinale EFL Cup ale nie walczymy o EFL Cup?

Jesteśmy na 2 miejscu w lidze 6 pkt za liderem w 24 kolejce ale nie walczymy o mistrzostwo?

Szkoda słów na takich fanów.

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 08:04

@Lysy1111 napisał: "Latem tu zawita Sesko."
Sesko jest co najwyżej drugim wyborem, priorytetem będzie Isak.

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 08:01

@Lysy1111 napisał: "Zejdź na zimę kolego"
To będzie nasz główny cel transferowy w lato.

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 08:01

@Piotrek_175 napisał: "Wtedy graliśmy regularnie w LM, i teraz od 3 lat. Na chwilę obecną? NIe nie widzę :)"
No i dlatego nie dziwie się że się nie dogadujemy jak dla Ciebie walka do ostatnich kolejeki o top4 i walka do ostatnich kolejek o mistrzostwo to jest to samo :)

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 08:00

@sidtsw napisał: "Isak latem, buahaha, zejdz na ziemie"
Wystarczy żeby się Newcastle nie dostali do LM i jest to realny cel na lato.

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 08:00

@Piotrek_175 napisał: "To nie jest moja robota, tylko ludzi w Arsenalu xd"
I całe szczęście, bo byśmy znów się nie mogli odkopać od śmieciowych piłkarzy przez lata jakbyś zarządzał klubem.

Jakby się udało wypożyczyć Kolo Muaniego to spoko, ale pewnie on został wypożyczony nie po to by walczyć o skład a o to by mieć gwarancje gry której tu mieć nie będzie i taki transfer go nie interesował.

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 07:58

@sidtsw napisał: "jak piszesz , ze Arsenal nie jest w niczym gorszy od ...Realu Madryt to koncze rozmowe, nie ma sensu, milego dnia"
Miłego dnia.

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 07:57

@Lysy1111 napisał: "Jonathan David"
I rozumiem, że wolałbyś go zimą niż Isaka latem.

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 07:55

@Piotrek_175 napisał: "Boże człowieku... Van Persie, Fabregas, Nasri, Song, Alexis, Vermaelen, mam dalej wymieniać?"
XDDDDDDDDD
Weź się nie ośmieszaj, przecież wszystkie te rzeczy się wydarzyły przed 2013 rokiem prócz Alexisa który odszedł w 2018 i błagał agenta kilka dni po tym żeby to anulował bo chce spowrotem do Arsenalu.

Jeśli Ty serio nie dostrzegasz różnic między Arsenalem z 2012 roku a Arsenalem z 2025 roku to nie dziwie się, że nie potrafimy się dogadać.

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 07:51

@Piotrek_175 napisał: "Ten sezon został uwalony przez wąską kadrę, a jak w lecie kogoś kupimy to do wyścigu włączy się City,Chelsea i tak w kółko."
ten sezon jeszcze trwa, jesteśmy w grze o mistrzostwo anglii, o wygraną w LM i o efl cup

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 07:50

@sidtsw napisał: "przeciez wiesz jak to dziala nie udawaj, Real sie zglosi, nie podpisze z nami kontraktu i trzeba bedzie sprzedac, gdzie Ty zyjesz czy udajesz ze nie jarzysz"
Nie trzeba będzie, Arsenal nie jest obecnie w niczym gorszy od Realu Madryt. Perspektywy w Arsenalu są ogromne, to że ty nie dostrzegasz tego że my jesteśmy innym Arsenalem niż 15 lat temu to nie znaczy, że wszyscy tak mają.

Arsenal jest obecnie światową topką, Saliba nie jest idiotą i wie jak rzecz wygląda. A żeby zarzucać Arsenalowi brak ambicji to trzeba być kretynem chyba, co roku jesteśmy coraz silniejsi, wydajemy duże pieniądze w lato na wzmocnienia, jest ciągły progres.

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 07:47

@Piotrek_175 napisał: "No niestety, nawet Nathan Butler-Oyedeji, który dostał swoje 3 minuty w LM nie spełnia tych wymagań."
Za to Khayon Edwards już tak, jesteśmy uratowani! :) @Piotrek_175 napisał: "Noo patrząc na podejście naszego klubu do pieniędzy i poprzednie sytuacje, to jeżeli zawodnik będzie wymuszał transfer to my szybciutko go puścimy."
A przypomnij mi kiedy takie coś ostatnio miało miejsce? W sezonie 2012/2013 gdy van persie odszedl do United? Arteta wtedy nie był trenerem tylko od niecałego roku piłkarzem Arsenalu.

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 07:38

@Piotrek_175 napisał: "To teraz podbije stawkę. Havertz wypada na 4 miesiące z powodu urazu. Chyba nie brzmi to jak scenariusz science fiction, prawda?"
To teraz podbiję stawkę, Arsenal ściąga jakiegoś gówno piłkarza, ten łapie kontuzje, chwile później Havertz łapie kontuzje i nie mamy żadnego napastnikla, to chyba nie brzmi jak scenariusz science fiction, prawda?

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 07:37

@sidtsw napisał: "nie zdziwie sie jak Saliba powie nara w lecie z takim podejsciem, netflix fc"
Jak się powie nara to kontrakt magicznie przestaje obowiązywać no nie? :)

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 07:36

@sidtsw napisał: "chetnie bym pogadsl ale musze isc do pracy, przeciez planowali okienko !!!! byli gotowi na rozne scenariusze, to oni maja wiedziec a nie ja, ich robota."
No i stwierdzili że nie ma nikogo kogo byłoby sens ściągać, co w takim wypadku powinni zrobić? @Piotrek_175 napisał: "Nasz mecz uratował Partey ze spółką, że zaczeli podejmowac odważne decyzje ale pudło Havertza było karygodne. I to się będzie powtarzać"
No to rozumiem, że bierzemy pierwszego młodzika z brzegu z akademii co ma 1.8m wzrostu i sprawa załatwiona :)

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 07:28

@Piotrek_175 napisał: "Chyba możemy uznać nasz zarząd za głupi w takim razie xd"
Ja bym powiedział, że raczej kibiców co myślą że wzmocnienia dla takiego zespołu jak Arsenal rosną na drzewie i że transfery definitywne nie niosą za sobą żadnych konsekwencji.

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 07:27

@sidtsw napisał: "no nie wierze , ze są tu ludzie co usprawiedliwiają brak chociazby jednego wzmocnienia ( czy nawet wypo) do ataku po kontuzjach Saki i Jesusa,"
No ale może porozmawiajmy o konkretach, kogo powinien ściągnąć Arsenal i na jakich warunkach?

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 06:58

@metjuAFC napisał: "Tu nie chodziło o Bóg wie kogo, tylko o chociażby wypożyczenie spoza PL."
Jedynym takim zawodnikiem mógłby być Tel który byłby żadnym wzmocnieniem.

Jeśli nie ma nikogo sensownego dostępnego na rynku to nie można wziąć byle kogo i udawać że się zrobiło robotę.

Kupno też nie wchodziło w rachubę bo trzeba by być nie spełna rozumu żeby wziąć jakiegoś darmozjada wypychanego przez klub, zapłacić za niego kilkadziesiąt milionów i przez to nie mieć na rzeczywiste wzmocnienie na tej pozycji w lato.

Następny mecz
Ostatni mecz
Leicester - Arsenal 15.02.2025 - godzina 13:30
? : ?
Arsenal - Manchester City 2.02.2025 - godzina 17:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool22165153
2. Arsenal23138247
3. Nottingham Forest23135544
4. Manchester City23125641
5. Newcastle23125641
6. Chelsea23117540
7. Bournemouth23117540
8. Aston Villa23107637
9. Brighton23810534
10. Fulham2389633
11. Brentford23941031
12. Manchester United23851029
13. Crystal Palace2369827
14. West Ham23761027
15. Tottenham23731324
16. Everton2258923
17. Leicester23451417
18. Wolves23441516
19. Ipswich23371316
20. Southampton2313196
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah1813
E. Haaland171
A. Isak155
C. Palmer146
C. Wood142
B. Mbeumo133
Y. Wissa112
Matheus Cunha104
O. Watkins104
J. Kluivert103
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady