Komentarze użytkownika Mastec30

Znaleziono 9646 komentarzy użytkownika Mastec30.
Pokazuję stronę 50 z 242 (komentarze od 1961 do 2000):

@timiiiii napisał: "tylko ze to jest zbyt plytka analiza, bo te transfery ruszyly nas tez na miejsce premiowane gra w LM, co przeklada sie na duuuzo wiecej pieniazkow niz tez "stracone" 50 mln. nie mowiac juz o tym ze na tamten moment to to Jesus byl jednym z lepszych napastnikow ktorzy byli w naszym zasiegu."

Też bym dodał że wszystko co do Jesusa posypało się w momencie kontuzji kolana którą odniósł na mundialu. Tak jakby on nigdy nie wrócił już takim jakim był. Nie można za to obwiniać Artete. Kontuzje się zdarzają. Jesus z tej pierwszej połowy sezonu 22/23 to był piłkarz przepiękny. Zina z kolei przychodząc był jedynym piłkarzem potrafiącym skutecznie grać odwróconego LO. Od tego czasu nauczył się tego Tomuyasu. Przyszedł Timber, przyszedł Calafiori, do tego MLS awansowany z junuorów. Każdy z nich potrafi to co Zina + lepszy def. Zina był wart swoich pieniędzy w momencie transferu tylko w kolejnych latach został dogoniony przez innych.

@thegunner4life: Nie możemy wypożyczać z PL. Trzeba byłoby gotówkę wyłożyć. Jakby można było wypożyczyć to bym Nkunku spróbował chętnie. Kilka opcji w ofensywie obskoczy

Jak Vlaho jest unlikely to ja już nie wiem kto jest likely. Myślałem że jak wzięli Kolo Muaniego to Vlaho będzie mógł odejść Może kwestia kasy ? ale ja bym za niego nie płacił. No trudna sytuacja bo w lato można powalczyć o Isaka i będzie z łatwością dostępny w podobnych pieniądzach Sesko. A zdecydowanie wole go niż Serba. Niby trzeba się teraz wzmocnić ale z drugiej strony możemy w lato gorzej na tym wyjść bo byłby ktoś lepszy do wyjęcia

Kolo Miano w Juve to może faktycznie oddadzą nam Vlahovicia

Komentowany temat: Trzecia runda FA Cup: Arsenal vs Manchester United 14.01.2025, 17:23

@kamo99111 napisał: "No i dlatego nasza gra też się nie zmieni. Będziemy dalej ofensywnie upośledzeni, a jak jeszcze naucza się bronić przed naszymi sfg to powrót do walki o miejsca 4-8 ;-)"

No nie zgodzę się z tym. W poprzednim sezonie Rice + Jorginho grali akurat w okresie wiosennym najwięcej kiedy byliśmy praktycznie niepokonani. Z tym że Włoch już fizycznie nie jest ja granie co 3 dni. Zubimendi będzie tutaj dobrym dodatkiem

Komentowany temat: Trzecia runda FA Cup: Arsenal vs Manchester United 14.01.2025, 17:10

@kamo99111 napisał: "Tu bardziej jest potrzebna taka "8"."

Przecież po zakupie Havertza a potem Merino widać jaką 8ke chce mieć Arteta. Tutaj nic się raczej nie zmieni. Dlatego kluczowym transferem będzie właśnie Zubimendi bo to będzie drugi po Ode zawodnik który będzie potrafił kontrolować tempo w pomocy. Lewej 8ki już Arteta nie ruszy. Po kupnie napastnika będzie nią najprawdopodobniej Havertz z Merino jako zmiennikiem. Ewentualne Rice +Zubi. Pierwszy da fizyczność, drugi technikę i Ode będzie mógł się skupić na ofensywie. To wbrew pozorom ważny transfer. Prawie na równi z kimś do ofensywy

Komentowany temat: Trzecia runda FA Cup: Arsenal vs Manchester United 14.01.2025, 15:36

Swoją drogą jak chcemy uruchomić klauzulę Zubimendiego to automatycznie chyba możemy już na 100% wykluczyć ewentualny transfer Nico. Nie uruchomimy dwóch klauzul na raz bo to by oznaczało 120 baniek wpłacone w tym samym momencie (czy tam co pół roku )

Komentowany temat: Trzecia runda FA Cup: Arsenal vs Manchester United 14.01.2025, 15:15

@ozzy95 napisał: "Normalnie jakby to było strona lfc"

A akurat na na socialach LFC pewnie ich trochę dupa pali bo sami mocno pchali Zubimendiego a ten ich odrzucił ostatecznie

Komentowany temat: Trzecia runda FA Cup: Arsenal vs Manchester United 14.01.2025, 14:56

@songoku95 napisał: "Myślę, że każdy widzi jak świetnym zawodnikiem jest Partey i jak pozytywny wypływ ma na nasz srodek pola."

Zwłaszcza jak odpuszcza krycie albo chowa się wśród obrońców zostawiajac wyrwe w srodku. Zubi bedzie ogromnym upgradem

Komentowany temat: Trzecia runda FA Cup: Arsenal vs Manchester United 14.01.2025, 14:53

Parteya może za niedługo ogarnąć Fc Prison bo czytałem w poprzednim tygodniu że skończyli zbierać dowody i prokuratura ma zdecydować czy będą stawiane zarzuty. Lepiej się z niego wycofać wcześniej bo potem będzie smród

Komentowany temat: Trzecia runda FA Cup: Arsenal vs Manchester United 14.01.2025, 13:55

Będzie lekka beka z Liverpoolu (o ile ten transfer Zubiego dojdzie do skutku). Latem ich lekko wyruchał bo chyba dał do zrozumienia że dołączy a potem zmienił zdanie. A tu rok temu wylądowałby w północnym Londynie. Byłoby miło

Komentowany temat: Trzecia runda FA Cup: Arsenal vs Manchester United 14.01.2025, 13:24

Arsenal will now focus on strengthening their forward options this month as they look to cope with a worrying injury list."

Swoją drogą czy naprawdę musieliśmy czekać do połowy stycznia i dopisania kilku nowych kontuzji żeby ruszyć na rynek. Już wcześniej były powody ku temu żeby kupić kogoś

Komentowany temat: Trzecia runda FA Cup: Arsenal vs Manchester United 14.01.2025, 13:22

Jak wpłacą tą Klauzulę to wtedy uwierzę ale na pewno Zubimendi to krok w dobrą stronę. To byłby transfer prawie na równi tak ważny jak napastnik bo płynność gry w obronie też nam szwankuje. Domyślam się że to będzie wyglądało podobnie jak w poprzednim sezonie kiedy Rice grał dużo z Jorginho. Zubi wejdzie za Włocha i zrobi upgrade. A Merino i ewentualnie Partey jak dostanie przedłużenie na ławkę. Mi to pasuje tylko na Boga dajcie tego napastnika/skrzydłowego

Komentowany temat: Trzecia runda FA Cup: Arsenal vs Manchester United 14.01.2025, 11:22

Wypchnąłbym Zinchenko do BVB na takich warunkach bez zawahania. On by tam się mógł sprawdzić a potem dostać 20 baniek to chyba max jaki można za niego dostać

Komentowany temat: Trzecia runda FA Cup: Arsenal vs Manchester United 14.01.2025, 10:53

27 December at home, we win 1-0 Kai Havertz scores a goal, the whole stadium is singing the Waka Waka. Guys, what is the perspective?

Tu ma racje Arteta. Dopiero co zrobił nam swoim golem punkty ( nie pierwszy raz zresztą) i za chwilę ludzie zapominają bo 2/3 razy nie trafił. Havertz może mieć irytujące symulki ale piłkarzem jest mimo wszystko dobrym.

Komentowany temat: Trzecia runda FA Cup: Arsenal vs Manchester United 14.01.2025, 09:08

@wajktor1998 napisał: "chyba juz nie mozemy wypozyczac z premier league w tym sezonie"

No tak. Zapomniałem. Trzeba byłoby Neto anulować żeby nowego wypożyczyć

Komentowany temat: Trzecia runda FA Cup: Arsenal vs Manchester United 14.01.2025, 08:58

Jak już się lubujemy w odpadach z Chelsea to Nkunku by się tu przydał ale raczej nie do zrobienia na wypożyczenie bo tam widzę Chelsea próbuje się wymienić z Bayernem na Tela. Kolo Muani jest dostępny. Tu by raczej szybko poszło z samym wypo. Vlaho lepszy niż Kolo Muani ale coś ciężko mi uwierzyć że Juve go tak łatwo na wypożyczenie puści. Innych dostępnych nie kojarze

Komentowany temat: Trzecia runda FA Cup: Arsenal vs Manchester United 14.01.2025, 08:39

@coooyg11 napisał: "Tak szczerze, co nam po napastniku jak na skrzydłach dalej będą takie tuzy bez krzty kreatywności, ktoś przecież piłkę musi dograć, a z tym u nas mocno na bakier"

Z drugiej strony też potrzebujemy gościa który po prostu czasem celnie dołoży nogę albo nie będzie sobie 10 razy piłkę poprawiał tylko zaiwani pod poprzeczkę. Te sytuacje w ostatnich spotkaniach były

@Marcinafc93 napisał: "Jeśli by się udało go wypożyczyć z opcją kupna to byłby to dobry deal, w obecnej formie gość nie jest warty, aby płacić Juve około 60 mln, ale wciąż jest do odbudowy Serb."

Też trzeba zwrócić uwagę na to że Vlaho to jedyna zdrowa 9tka w Juve. Nie srają pieniędzmi a mają duże braki w obronie i chcą wyłożyć teraz w zimie większe pieniądze na Araujo z Barcy. Nie puszczą Vlaho dopóki nie ogarną zastępstwa a do tego pewnie będą potrzebowali kasy. Ciężko mi uwierzyć że zgodziliby się tylko na wypożyczenie

Komentowany temat: Trzecia runda FA Cup: Arsenal vs Manchester United 14.01.2025, 08:25

Vlaho na wypożyczenie to spoko pomysł tylko kto będzie napastnikiem w Juve ? Milik ? Oni tam nie mają innych 9tek

Komentowany temat: Trzecia runda FA Cup: Arsenal vs Manchester United 13.01.2025, 15:16

@Joker_224: Ciekawe w ogóle czy klauzula Sesko działa co okno czy tylko w lato

Komentowany temat: Trzecia runda FA Cup: Arsenal vs Manchester United 13.01.2025, 14:40

@sWinny: Akurat Olise odszedł dużo wcześniej za nim udało nam się dopiąć sprzedaże ESR i Nketiaha. Musielibyśmy po niego uderzyć twardo na początku okienka. Po prostu go olaliśmy. Tak samo Eze

Komentowany temat: Trzecia runda FA Cup: Arsenal vs Manchester United 13.01.2025, 14:35

Jeżeli kwestia potencjalnego transferu nie leży już w gestii Artety i blokuje to ktoś inny to też trochę inne światło to rzuca na całą sprawę. Wpadliśmy trochę w takie błędne koło. Pakowanie kolejnych milionów zwiększa tylko nakłady ale z kolei blokada w inwestowaniu sprawi że zaczniemy się cofać a to tez przyniesie straty. Z jednej strony zrozumiałe że jest jakaś refleksja w wydawaniu coraz to większych sum, z drugiej strony jest to frustrujące z punktu widzenia trenera a tym bardziej kibiców. Zwłaszcza że to kolejny sezon w którym brak tego zimowego wzmocnienia może położyć nam nasze cele.

Komentowany temat: Trzecia runda FA Cup: Arsenal vs Manchester United 13.01.2025, 14:29

@cwalin: Musielibyśmy grać prostopadłymi piłkami. A my wolimy do najbliższego po obwodzie i wrzutki na nikogo

Komentowany temat: Trzecia runda FA Cup: Arsenal vs Manchester United 13.01.2025, 12:36

@ozzy95 napisał: "Zapominamy i lecimy dalej"

To serio brzmi jak motto Tottenhamu

Komentowany temat: Trzecia runda FA Cup: Arsenal vs Manchester United 13.01.2025, 11:57

@szszsz napisał: "Boże co za lament w komentarzach...

Potem sobie patrzę na tabelę,"


A z czego ty się w tej tabeli cieszysz

Komentowany temat: Trzecia runda FA Cup: Arsenal vs Manchester United 13.01.2025, 11:12

@Melek napisał: "Naprawdę nie ma w akademii nikogo takiego jak Skelly?"

Był Biereth to go sprzedali za 4 bańki lato. Teraz dostaną kilka więcej z % od sprzedaży bo się chłopak rozwinął i zapracował na transfer do Monaco. A przydałaby się taka wchodząca 9tka z akademii jak Nwaneri i MLS

Komentowany temat: Trzecia runda FA Cup: Arsenal vs Manchester United 13.01.2025, 10:00

@Nicsienieda napisał: "Gdzie widzisz potencjał poprawy w naszej ofensywie?"

Na teraz już to na razie nie widzę. Transfery/powrót kontuzjowanych. Ewentualne nowy sezon. Pachnie to kilkutygodniową męczarnią

Komentowany temat: Trzecia runda FA Cup: Arsenal vs Manchester United 13.01.2025, 09:55

@coooyg11 napisał: "Będę w szoku jak on po tej fali hejtu się odkręci."

Fale hejtu miał już na początku poprzedniego sezonu i się odkręcił także tu bym był spokojny. On znowu zacznie dobrze grać jak reszta ofensywy zacznie lepiej funkcjonować. Szkoda tylko że sam s siebie nie daje takiego impactu jak innym nie idzie

Komentowany temat: Trzecia runda FA Cup: Arsenal vs Manchester United 13.01.2025, 09:46

@marimoshi napisał: "O miłości, która trzeba obdarować Kai'a jakby to było dziecko.

Później obserwujemy jak w meczach pucharowym (gdzie mamy największą szanse na włożenie czegoś do gablotki) gość Nam zawala"


Yo mimo wszystko nadal nasz najlepszy strzelec. I też nie zapominajmy jak dobrą miel drugą połowę poprzedniego sezonu.

@marimoshi napisał: "- mecz z United to sam wymieniłeś - symulki i parodia wykończenia."

Te symulki to jest dramat i to nie pierwszy raz. Też już mam tego dość ale co do zmarnowanych sytuacji to tak jakby nie tylko on marnuje. Taka jest piłka. Skupiło się na nim bo jest napastnikiem i powinien nas w takiej sytuacji ratować ale też jest jednym z najbardziej eksploatowanych zawodnikow w tym sezonie. Jest w dołku jak większość składu

@marimoshi napisał: "Pogratulować również należy geniuszowi, który go dopuścił do wykonywania karnego."

W karierze to był jego pierwszy nietrafiony karny. Wczoraj mi się rzucila taka statystyka. To nic dziwnego że był jednym z tych którzy podeszli wykonywać

Komentowany temat: Trzecia runda FA Cup: Arsenal vs Manchester United 13.01.2025, 09:39

@songoku95 napisał: "ale co mówimy o poprzednim sezonie skoro w tym sezonie to Salah wykręca liczby, które wrzucają go do ścisłego topu w historii Premier League. W poprzednim sezonie też był niesamowity ale jednak nie aż tak."

Mówię o tym że dało się grać bez tych najlepszych. O Haalandzie też napisałem a rok temu też wykręcał duże liczby. Grunt to dobrze skompletowana kadra. Tam mieli kim zastąpić. Nam wypadł Odegaard i nie mieliśmy kim grać. Wypadł teraz Saka to jedyną alternatywą był 17latek. Wiadomo że jak wypadnie Ci ktoś topowy to nie grasz 1 do 1 tego samego tylko modyfikujesz jakoś taktykę. Inni mieli ten inny wariant. My nie mieliśmy

Komentowany temat: Trzecia runda FA Cup: Arsenal vs Manchester United 13.01.2025, 09:35

@KapitanJack10 napisał: "ale zagorzałych narzekaczy jest dużo więcej i to oni w tym momencie nakręcają spiralę płaczu i rozrywania szat."

Uwielbiam to stwierdzenie. Potem wyciągacie jakieś półsłówka a wielu użytkowników pisze od dłuższego czasy jakie mamy problemy i jakie błędy były popełnione. To są sprowadzani do płaczków bo przecież argumentem jest że jest 2 miejsce i nie jest tak źle

A w kilka dni odpadliśmy z 1 pucharu, praktycznie odpadliśmy z drugiego pucharu. To nie jest dla Ciebie tak źle ? To jakie my mamy ambicje jako klub ? trzymanie się wokół czołówki czy bycie tą czołówką ?

Komentowany temat: Trzecia runda FA Cup: Arsenal vs Manchester United 13.01.2025, 09:15

@adek504 napisał: "No tak, bo jak ktoś się zgadza z kimś i nie wpisuje się w ogólna retorykę tutaj to już multikino xd"

Ja tylko zapytałem. Po co te nerwy :D

Komentowany temat: Trzecia runda FA Cup: Arsenal vs Manchester United 13.01.2025, 09:14

@songoku95 napisał: "każdy mądry ale City bez KdB wygląda mega słabo, analogicznie gdzie byłby LFC bez Salaha"

Akurat w poprzednim sezonie City radziło sobie bez KDB (był wtedy Alvarez) a Liverpool bez Salaha (kontuzja na pucharze Afryki) także nie jest to niewykonalne. City zresztą w poprzednim sezonie miało też dłuży okres bez Haalanda. Alvarez im dużą robotę robił i teraz cierpią bo go nie mają. My cierpimy bo w ogóle nie mieliśmy takiego zawodnika. Problemem było skompletowanie ofensywy a nie kontuzje. Jesus już od ponad roku nadaje się do wymiany a Sterling od początku to było gaszenie pożaru benzyną. Na ich miejsce powinni być lepsi zawodnicy to i lepiej byśmy sobie z kontuzjami poradzili

Komentowany temat: Trzecia runda FA Cup: Arsenal vs Manchester United 13.01.2025, 09:04

@Garfield_pl napisał: "mniej emocji, więcej trzeźwego patrzenia"

Podobne zdanie ostatnio użył jakiś adekcośtam. Multikonto ?

Komentowany temat: Trzecia runda FA Cup: Arsenal vs Manchester United 13.01.2025, 09:00

Trochę jest tu też przesada z Havertzem. Nie trafił jakiejś setki ale z drugiej strony Ode nie trafił karnego, Rice też miał swoją sytuacje a inni nie są tak krytykowani. Można jechać po nim za tą symulkę ale gówno to gra dosłownie każdy zawodnik w tym składzie obecnie. Havertz tutaj nie przoduje

Komentowany temat: Trzecia runda FA Cup: Arsenal vs Manchester United 13.01.2025, 08:39

@Dziadyga napisał: "Tu ludzie dalej boją się napisać że Arteta już powoli powinien szykować manatki to boją się reakcji Garfielda i odklejencow xD nawet jak powoli o tym myślą,to ciągle pisze "żeby nie było,że jesteśmy Arteta out" xD takie już przyzwyczajenie i wmawianie,że będzie lepiej."

Ty też jesteś taki dziad co narzeka dla narzekania. Arteta Out i co potem ? Pomyślałeś że nowego trenera będą wybierać Ci sami ludzie którzy byli odpowiedzialni za rekrutacje do naszego ataku. Zmiana jest potrzebna nie tyle w trenerze co w sposobie działania całego pionu sportowego. Nie można też w 100% zwalać tylko na Artete że odpuszczamy któreś z kolei zimowe okno. To działanie całego klubu które jest błędne. Przyjdzie inny trener i będzie to samo

Komentowany temat: Trzecia runda FA Cup: Arsenal vs Manchester United 12.01.2025, 19:44

@Nicsienieda napisał: "Zgadzam się, że Kiwior może wyratowałby wtedy punkty, nawet jeśli to przeciętniak."

Nieprzypadkowo Holding po odejściu z Arsenalu zagrał 1 mecz w seniorach. Arteta był ostatnim trenerem który na niego postawił. To pokazuje jak absurdalne czasami decyzję potrafił podejmować

Komentowany temat: Trzecia runda FA Cup: Arsenal vs Manchester United 12.01.2025, 19:38

@Nicsienieda napisał: "Zawsze powtarzam, że pierwszy sezon przegraliśmy nie przez 'niedojrzałość', tylko i wyłącznie przez kontuzję Saliby. To był piękny Arsenal, niczym prime Ajax, ulica nie zapomni ;("

Ja bym to inaczej przedstawił. Przegraliśmy bo Arteta pchał Holdinga do składu.

Po pierwsze trzeba było go wymienić przed tamtym sezonem

Po drugie jeżeli było to niemożliwe to wcześniej postawić na Kiwiora.

Komentowany temat: Trzecia runda FA Cup: Arsenal vs Manchester United 12.01.2025, 19:36

@marimoshi napisał: "Sezon temu w dwóch meczach domowym pod rząd przeciwko WHU oraz Liverpoolu mimo xG 5 strzeliliśmy 0 bramek i te spotkania przegraliśmy."

Sezon temu nie mieliśmy 4 dostępnych zawodników na skrzydła i napad z czego 0 w formie

Komentowany temat: Trzecia runda FA Cup: Arsenal vs Manchester United 12.01.2025, 19:32

@Marzag napisał: "To prawda, ale mamy wszelkie narzędzia by to zmienić, przecież co roku bijemy się ostatnio o mistrzostwo ligii do ostatnich kolejek"

Nie co roku tylko raz się biliśmy do ostatniej kolejki w poprzednim sezonie . Wyścig w 22/23 przegraliśmy kilka kolejek wcześniej. Co roku to takie ładne sformułowanie ale coś co się dzieje 1/2 razy nie jest czymś regularnym

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady