Komentarze użytkownika Master10

Znaleziono 9225 komentarzy użytkownika Master10.
Pokazuję stronę 194 z 231 (komentarze od 7721 do 7760):

Komentowany temat: Kanonierzy ośmieszeni na Goodison, Everton 3-0 Arsenal 07.04.2014, 10:31

taktyka taktyka - wg mnie z tymi pilkarzami, ktorych obecnie mamy ciezko zmienic styl czy taktyke na jeden pojedynczy mecz

To ze Giroud jest przewidywalny i ogolnie nie to, ze przegrywamy fartem czy cos, ale nas mozna rozpracowac od deski do deski.

Problem jest w tym, ze nie ma nawet zawodnikow, ktorzy mogliby zaskoczyc przeciwnika.

Tak jest to wina Wengi i zarzadu, ze mamy tak slaba kadre.

Pomyslec jeszcze ze Berba asystuje i gole strzela dla Monaco, a u nas Bendtner jest odsuniety od druzyny i Giroud nie ma zadnej konkurencji ani alternatywy.

W ostatnich meczach trzeba bylo albo zaryzykowac skladem i ustawieniem albo wybrac mniejsze ryzyko i postawic na doswiadczenie.

Niestety sie nie sprawdzilo ryzyko albo jego brak i od paru kolejek schodzimy na tarczy ;]

Nie zmienia to faktu, ze ten caly CHARAKTER I DOBRA ODPOWIEDZ, o ktorych Wenga tyle mowil musi byc pokazany w pelnej okrasie.

Byc moze impulsem dla Arsenalu bedzie to, ze stoimy pod sciana i musimy gonic przeciwnika, a nie sie przed nim bronic. Pilkarze teraz widza, ze to nie przelewki ;]


COYG!

Komentowany temat: Kanonierzy ośmieszeni na Goodison, Everton 3-0 Arsenal 07.04.2014, 09:00

po takiej grze to kolejny mecz na emirates powinien kosztowac polowe ceny ( bilet )

Z drugiej strony to kibice powinni wspierac klub jeszcze mocniej, bo to ze gramy gunwo i chcemy wyrzucic kilku zawodnikow, a niektorzy nawet trenera raczej nic nie pomoze.

Podpisalismy nowe kontrakty to i ambicja jakos uszla :)

Komentowany temat: Kanonierzy ośmieszeni na Goodison, Everton 3-0 Arsenal 06.04.2014, 19:22

ciekawe czy Arsenal znowu uciula to top 4 i lige mistrzow, bo w sumie i tak szanse sa dosyc spore i calkiem realne, moze jednak wrocic do nas karma, za te wszystkie pojazdy na kurczakach :D

Komentowany temat: Wenger pod wrażeniem gry Barkleya 06.04.2014, 13:57

Barkley bedzie jeszcze koksem, choc Milner tez byl dobry przed transferem do wiekszego klubu

Komentowany temat: W pogoni za rekordem - historia spotkań z Evertonem 04.04.2014, 14:49

wg mnie jesli mielismy miec dobrego zmiennika i pare osob chcialo kogos z topu + remiego na rezerwe

To gdyby tak zamienic Remiego na Drmicia, to nie jest to glupi pomysl.

Bylby ktos dobry / Giroud / Drmic, a Sanogo na wypozyczenie, ewentualnie walczy o sklad z reszta.

Spojrzmy na City - Dzeko, Aguero, Negredo
Spojrzym na United - judasz, Rooney, Welbeck, Hernandez

Ma sie 3-4 napastnikow, to mozna grac na 4 frontach, a dodatkowo jest zdrowa rywalizacja i dzieki temu napastnicy podnosza swoj poziom

Tylko jak ten Drmic ma przyjsc jako konkurencja dla Girouta, to slabo, bo sie okaze, ze mamy w ataku: Girout, Sanogo, Podolski, Walcott, Akpom i jeszcze moze Drmic ;]

Komentowany temat: Arsenal wraca na właściwe tory, remis z Man City 1-1 03.04.2014, 10:47

wlasnie dajcie prosze newsa do bana na transfery barcelony

Czyli Deulofeu nie wroci do barcelony, a Valder odchodzi i zostaja z pinto, albo tym smiesznym co bronil w meczu z nami u21? :)

Komentowany temat: Martinez: Barkley może nie zagrać z Arsenalem 03.04.2014, 10:45

Barkley ladnie sie rozwinal, koles moze naprawde trafic do topowego klubu. Jest jak Ramsey u nas, tylko on gra bardziej z przodu, ale widac, ze wybija sie na tle innych anglikow z jego pokolenia w pomocy

Komentowany temat: Arsenal wraca na właściwe tory, remis z Man City 1-1 03.04.2014, 10:44

a djourou kiedy konczyl sie kontrakt?

dostaniemy cos za niego kaski na napastnika ?:)

Komentowany temat: Arsenal wraca na właściwe tory, remis z Man City 1-1 03.04.2014, 10:10

kamo - ale on jest dobry tam samo jak Podolski

Gra swietnie 1 mecz, 2 srednio, 2 slabo

Komentowany temat: Arsenal wraca na właściwe tory, remis z Man City 1-1 02.04.2014, 11:35

kaczaza - zwiedzilby nowy kraj, poznal paru ludzi :)

Komentowany temat: Arsenal wraca na właściwe tory, remis z Man City 1-1 02.04.2014, 11:31

cegla - ale na poczatku sezonu Arsenal tez tak gral jak mielismy pelny sklad

Jest wiele bledow Wengera typu - brak napastnika, przeciazenia treningowe i przez to kontuzje, brak woli walki w niektorych meczach czy gra zbyt asekuracyjna, ale spojrzcie pozniej na nasza kadre i czy to jest 18stka-20stka pilkarzy, ktorzy prezentuja podobny poziom?

Czy mamy wartosciowych zmiennikow przy paru kontuzjach?

Wystarczy powiedziec, ze u nas napastnika zmienia Sanogo, a w City wchodzi Negredo, a niedlugo jeszcze Aguero, jak my wpuszczamy na skrzydlo Gnabriego, to Chelsea wpuszcza Williana czy Schurle, takze z czym do ludzi, z taka paka.

Jest 8 lat posuchy, fakt i dlatego nikt nie zatrzymuje Wengera po grob, ale poki sezon trwa i mamy szanse na puchar oraz bardzo duza szanse na lige mistrzow, to przy grze w lidze mistrzow + pucharze anglii, trudno nazwac ten sezon za stracony

Komentowany temat: Arsenal wraca na właściwe tory, remis z Man City 1-1 02.04.2014, 11:17

cegla - wyskoczyles z tym liverpoolem jak filip z konopii :D

liverpool nie gra w lidze mistrzow ani sie nie liczy od wielu lat

w koncu cos u nich zaskoczylo, ale oni sie ciulali przez lata w przecietnosci po benitezie i jesli zajma miejsce 2-3 to patrzac przez pryzmat ostatnich lat, bedzie to dla nich wielki sukces, ale przeciez tez chca zdobyc majstra czy puchar w europie czy anglii

wystarczy spojrzec na united czy kurczaki zeby zobaczyc jak zmiany trenera sa ryzykowne i nawet taki rodzers nie zrobil nic w pierwszym sezonie swojej pracy, a zeby mowic o tym, ze to wielki fachowiec i czolowka trenerska na swiecie, bedzie musial w przyszlym roku dobra gre powtorzyc lub wejsc na wyzszy poziom, jak bedzie gral juz na 4 frontach, a nie na jednym

To ze Wenger jest od tylu lat wymaga nieco szacunku wobec szkoleniowca, byl jak bylo swietnie, ale jest tez jak nie idzie najlepiej i to on sie martwi odejsciem najlepszych graczy i kapitanow co sezon, a nie Mourinho czy Rodgers albo inny Ancelotti.

Z drugiej strony, kazdy widzi, ze mozemy w tym sezonie zajac 5 miejsce i odpasc z Wigan, ale poki co jestesmy na miejscu umozliwiajacym lige mistrzow i dopiero bedziemy grac polfinal pucharu anglii

To tak jak po przegranej z Aston Villa na poczatku bylo Wenger out, a po kilku kolejkach i wygranej w Napoli mowienie, ze jestesmy najlepsi i gramy najlepszy atak pozycyjny w Europie.

Sezon sie nie skonczyl, a poki pilka w grze i mamy takiego, a nie innego trenera przynajmniej jesli chodzi o kibicow powinien dostawac maksymalne wsparcie.

Nie chodzi nawet o to, ze nie chodzimy na mecze, ale wsrod kibicow bedacych co tydzien na Emirates zarowno mozna znalezc tych Wenger outow i Wenger stayow.
Poki jednak on jest menadzerem, to on prowadzi nasz klub, a wyrzucanie go w tej chwili przez kibicow na pewno nie pomoze Arsenalowi

Komentowany temat: Arsenal wraca na właściwe tory, remis z Man City 1-1 02.04.2014, 10:30

qarol - ale my pewnego miejsca tez nie jestesmy :D

Kaczaza - jak bys zacytowal Kroenke albo kogos waznego to by bylo fajnie, a nie dziennikarza :D

Zgodze sie, ze stwierdzeniem, ze Wenger to Arsenal, ale Arsenal to nie tylko Wenger

Jestem Wenger Stayem ( przez ten i nastepny sezon, przy zalozeniu, ze jest liga mistrzow i puchar anglii ), ogladam prawie wszystkie mecze Arsenalu od jakis 8 lat ( wczesniej tylko po czesci ) i zdazylem sie do Arsena przyzwyczaic i ogolnie jestem dumny z takiego trenera, ALE najwazniejszy jest ARSENAL jako klub. Klub stanowia rowniez pilkarze i kibice. Dla dobra klubu moglbym sprzedac Wojtka, Rosickiego, Ozila, Koscielnego, Ramseya i Wilshera, gdybym wiedzial, ze w ich miejsce przyjda zawodnicy, ktorzy wygraja nam lige.

Zawodnik jest, a jutro moze go nie byc patrzac na Fabregasa, Henriego, Nasriego, Hleba, Cola, Van Persiego. Taki trener jak nasz to skarb, bo on w klubie zna kazdego od wielu lat i mozna byc dumnym, ze jest z nami na dobre i na zle, jednak ostatecznie kibicuje sie i oglada mecze calego klubu, mimo, ze stoi nad tym wszystkim legendarny Arsene Wenger!

Takze zyczymy sukcesow Wengerowi w Arsenalu i to bedzie najlepsze rozwiazanie.

A najlepiej jak Papcio zdobedzie Lige Mistrzow za pare lat i zejdzie ze sceny w glorii i chwale :)

Komentowany temat: Arsenal wraca na właściwe tory, remis z Man City 1-1 02.04.2014, 09:11

Zawsze sie smieje, ze jak Kaboul strzeli gola to bedzie koniec swiata :)

I pare miesiecy temu wlasnie strzelil gola :D

Komentowany temat: Arsenal wraca na właściwe tory, remis z Man City 1-1 02.04.2014, 09:03

cegla - prawda jest taka, ze wiekszosc napastnikow jest do wyciagniecia, a w dzisiejszym swiecie jest to tylko kwestia ceny

Teraz mozemy sobie zadac pytanie czy nas stac na wydanie 60-70 mln na jednego napastnika tak, aby miec "prawie kazdego"

Nie stac nas jeszcze

Czy stac nas na napastnika za ktorego mozemy zaplacic 40-50 mln - mysle, ze tak, ale Wenger musi byc do niego 100% przekonany tak jak byl przekonany do Suareza.

Maksymalnie do takiego pulapu cenowego lapie sie z tych lepszych: Balotelli, Mandzukic, Martinez, Costa, Benteke, Remy, Drmic

Z czego pewnym wzmocnieniem wg mnie bylby tylko Costa, a reszta choc pewnie lepsza od Girouda, to jednak nie graja jakiegos kosmosu

Falcao tez moglby byc brany pod uwage, ale raczej nie wylozymy takiej kasy no i Monaco chyba sie wzmacnia a nie oslabia.

Komentowany temat: Rzut oka w przyszłość: Jon Toral 01.04.2014, 09:13

zejaz - z tym Giroud to dales zly przyklad :)

Gracze ofensywni sa swietni zazwyczaj juz za mlodu. Defensorzy maja wiecej czasu na rozwoj, bo tam wazne jest doswiadczenie - zobacz na Cahilla na przyklad czy Ivanovicia

Komentowany temat: Martin Atkinson sędzią meczu z Evertonem 31.03.2014, 21:54

on i taylor to 2 najgorsze wpadki w tym sezonie, ktore pomogly nam przegrac mecze

Komentowany temat: Arsenal wraca na właściwe tory, remis z Man City 1-1 31.03.2014, 14:11

cmondennis - u mnie ma rok i Twoje argumenty do mnie nie przemawiaja

oczywiscie top4 i puchar musza byc

Komentowany temat: Arsenal wraca na właściwe tory, remis z Man City 1-1 31.03.2014, 13:38

illpardino - zgadzam sie z Toba, ze kontuzje i transfery sa skaza na Wengerze, ale tak jak mowie, nie wydaje mi sie, abysmy mieli do wydania 100mln, a Wenger chce ydac tylko 50mln, bo nie chce byc rozrzutny.

Sprawa kontuzji jest oczywista, ale to nie tylko Wenger ich zatrudnia i patrzy medykom na rece.

Co do siedzenia na lawce przez caly mecz, to tutaj naprawde zalezy od trenera, bo jeden gada caly czas a drugi siedzi cicho. Benitez tez siedzi i niespecjalnie krzyczy, a Mourinho raz tak raz tak, czy to jest dobry wynik czy zly, wiec to akurat kwestia charakteru i sposobu wykonywania zawodu.

Co do budzetowej kasy to mamy jeszcze chyba 90 mln do splacenia, ale w kredycie wieloletnim, a te biezace wydatki mamy kontrolowane i ogolnie jest juz lepiej niz na przyklad 3-4 lata temu, dlatego pewnie nie sprzedalismy Walcotta, Sagni czy tam innych. Judasz odszedl, ale wtedy i tak kasa z niego poszla na transfery, gdzie lacznie nie wydalismy zbyt wiele.

Komentowany temat: Arsenal wraca na właściwe tory, remis z Man City 1-1 31.03.2014, 13:10

iilpardino - no bo taka jest dola kibicow

Moze my tutaj faktycznie nie jestesmy zauwazeni, ale mowimy o tym samym o czym mowia arsenalfun suporters czy jak sie nazywa nasze przedstawicielstwo kibicow

Akurat oni nas reprezentuja i maja jakis tam wplyw na klub. Nawet jesli niewielki, to jednak zdanie kibicow dociera do klubu jak i trenera.

Zauwaz, ze Wenga na przestrzeni ostatnich lat sie nie wypowiadal w sumie o naszym sztabie medycznym, ale niedawno powiedzial, ze musi sie przyjrzec tym kontuzjom i kto wie, moze i cos zmieni.

Co do wzmocnien, to nie oszukujmy sie, KAZDY trener chcialby miec nieograniczony budzet i kupowac graczy, ktorzy ich zdaniem wzniesliby zespol na wyzszy poziom.

Czy Wenger twierdzi, ze z Giroudem mamy szanse podbic swiat? Nie, poniewaz zlozyl oferte za Suareza i widzial to, co my widzimy, jednak nie moze on mowic nam, kibicom jaka jest prawda, bo to nie tak dziala.

Komentowany temat: Arsenal wraca na właściwe tory, remis z Man City 1-1 31.03.2014, 12:50

kamo

zgadzam sie, dlatego nie jestem Wenger Outem, ani nie obwiniam za wszystko Wengera, bo nasza sytuacja wcale nie stawia nasz przed kazdym sezonem do siegania po trofea, konkurencja wzmacnia sie co roku, a Chelsea nawet zima

nie jest to wg mnie brak ambicji kibica, tylko realne spojrzenie na sytuacje

Przy tylu kontuzjach i nie najmocniejszym skladzie trudno jest cos wygrac w bpl

Komentowany temat: Arsenal wraca na właściwe tory, remis z Man City 1-1 31.03.2014, 12:33

tez jestem zdania, ze puchar i top 4 to minimum

Wenger na moje oko chce zostac, ale tez zdaje on sobie sprawe, ze jak wypadnie z top 4, to tutaj bedzie sie musial pozegnac z Arsenalem, niestety w najgorszy mozliwy sposob.

Przy zalozeniu, ze mamy te lige mistrzow w przyszlym sezonie to i tak puchar anglii > 2. miejsce w lidze wg mnie

Komentowany temat: Arsenal wraca na właściwe tory, remis z Man City 1-1 31.03.2014, 12:06

keith - amen oznacza, ze sie ze mna zgadzasz czy stawiasz mi krzyzyk na droge, ze bronie Wengera czy tam daje mu szanse ?:)

jackiew - no spodziewalem sie tutaj kibicow liverpoolu niebawem, no i mam

Nie kryje sie ze swoja niechecia do kibicow liverpoolu i powinienes do docenic, bo jestem konsekwentny i uzywam tych samych nickow na anglia.goal.pl, devilpage, kanonierzy.com i paru innych stronach

Przede wszystkim podaj swoj nick na anglia.goal.pl, tak bym i ja mogl posledzic twoje komentarze.

Tak, zycze sobie aby liverpool najlepiej wypadl z top4 kosztem evertonu, aby kibice liverpoolu sie nauczyli troche szacunku.

Rodgersowi zarzucane bylo glownie brak klasy i to jest argument oczywisty, bo wystarczy poczytac jego wypowiedzi z lata. Sam Liverpool gra dobrze, ale po pierwsze sezon sie nie skonczyl, po drugie, jesli lfc wejdzie do ligi mistrzow trzeba bedzie klase pilkarska udowodnic powtarzajac udany sezon, co jest chyba trudniejsze niz samo trafienie do czolowki. Gra na 4 frontach, kluczowi gracze powolywani do reprezentacji + inne podejscie przeciwnikow do liverpoolu

Nie jestem osamotniony w zdaniu na temat kibicow liverpoolu, ale nie bede udawal, ze zycze liverpoolowi dobrze, tak jak robia to co poniektorzy kibice liverpoolu.

Pisza o tym, ze arsenal to smieszny klub na lfc.pl i ogolnie jestesmy slabi, wchodzi na anglia.goal.com i tam pisze, ze nic nie mam do arsenalu lub cos w tym stylu :)

Podaj w takim razie uzytkowniku swoj nick na anglia.goal.pl oraz lfc.pl tak bysmy mogli rowniez sledzic twoje posty.

Przegladalem kiedys twoje posty na kanonierzy.com. Kilka razy pisales, ze jestes kibicem arsenalu po czym chyba nie bylo cie tutaj w momencie kiedy byly wazne momenty w arsenalu, ktore mozna skomentowac. Przypadek? Nie wydaje mnie sie

Dlatego po co robisz te szopke z pisaniem, ze jestes kibicem Arsenalu i Liverpoolu? Zebysmy cie szanowali i liczyli sie z twoim zdaniem?

Jestes kibicem liverpoolu, a przychodzisz tu w momentach kiedy arsenalowi nie idzie, wiec nie wiem if trolling or just stupid?

Komentowany temat: Arsenal wraca na właściwe tory, remis z Man City 1-1 31.03.2014, 11:19

A ja tam daje Wendze ten sezon i caly przyszly.

Jak sie wzmocni Arsenal i Arsenal zagra slabo, to bedzie to koniec Wengera w moich oczach.

W tym sezonie tak jak mowimy, mamy za slaby sklad + kontuzje, na majstra, wiec czy Mourinho lub Klopp zdobyli by nam majstra? Nie wydaje mnie sie, choc pewny nie jestem.


Jesli jednak latem sie wzmocnimy, a dalej bedzie 3-4 miejsce i 1/16 LM to juz wtedy chyba nic nie obroni Wengera.

Poki co patrzac przez pryzmat naszych oslabien i kontuzji nie widze w Wengerze glownego winowajce, a co najwyzej posredniego (bo treningi przemeczajace i za malo stanowczosci, aby wziac kase na transfery )

Jestem Wenger Stayem

Komentowany temat: Arsenal wraca na właściwe tory, remis z Man City 1-1 31.03.2014, 10:58

Oggy - po czesci obalam Twoja teze dotyczaca Gibbsa

Fakt nie jest to topowy zawodnik, choc ma na to szanse, ale......... popatrzmy na liverpool

Tam na bokach gra johnson i flanagan, a na bramce maja mignoleta :)

Ta trojka to sa sredniacy ligi, a mimo to walcza jeszcze o mistrza.

Oczywiscie, wiadomo, ze liverpool strzela wiecej niz traci, ale prawda jest taka, ze w liverpoolu moga grac sredniacy i byc wysoko, dlatego, ze aktualnie graja dosyc dobrze z przodu. Maja utrzymanie przy pilce dosyc spore, a w mysl zasady, jak my mamy pilke, to nasi obroncy nie popelniaja specjalnie bledow.

Taki mignolet pokazal w tym sezonie, ze nie jest wcale pewny, ale graja oni na tyle dobrze, ze on nie musi sie specjalnie wykazywac.

Podobnie mogloby byc z nami, Gibbs moze grac slabiej, pod warunkiem, ze to my w wiekszosci atakujemy, a nie, ze przeciwnik siedzi na naszej polowie, a my sie bronimy.

Nasza bolaczka jest za male utrzymanie w srodku pola i z przodu. Nie ma Ramseya, Wilshera i nie ma tego spokoju, bo i Cazorla gra na skrzydle.

Idac dalej, gdybysmy strzelali wiecej bramek to i mniejsze pretensje by szly do Gibbsa czy Artety.

Wystarczy wrocic sie do poczatku sezonu, gdzie nasz srodek pola i agresywny pressing nie pozwalal przeciwnikom na popelnianie bledow przez naszych obroncow.

Gibbs to nie jest kosmos, ale gra w sumie na poziomie Clichego, ewentualnie mu niewiele do niego brakuje, a Clichy wlasnie moze byc mistrzem anglii w tym sezonie. Mimo, ze nawet Kolarov czesto gra jednak w jego miejscu.

Komentowany temat: Arsenal wraca na właściwe tory, remis z Man City 1-1 31.03.2014, 10:36

no wlasnie - z transferami mozemy liczyc na wiecej niz top 4

Bez transferow niestety stoimy w miejscu, a konkurencja sie wzmacnia

Zwroccie uwage, ze nawet jak kupimy Coste / Balo, Colemana, Bendera i tak wcale nie musimy wygrac ligi, poniewaz konkurencja tez sie wzmocni, a paru naszych graczy moze byc starych czy miec kontuzje

Wtedy jednak chociaz na papierze mamy rowne szanse. Jesli jednak bedzie przedluzenie z jednym Sagna + napastnik nawet Balo czy def pomocnik klasy Bendera czy Gustavo, to i tak na wiekszosci pozycji konkurencja jest po prostu lepsza.

Tak bylo w tym roku, ze sam Ozil to niby jest wzmocnienei, ale na pozycje, ktora mielismy w miare dobra, a taki atak City ma o 2-3 klasy lepszy od nas.

Ja to najbardziej bym chcial przytoczyc liczby Gazidisowi, ktory pisze ile to mamy do wydania w okienku.

Mowi mamy do wydania 50 mln, wydajemy 20-30, w zeszle lato mamy do wydania niby 70, a wydajemy 42,5. No to teraz jak mamy do wydania zalozmy 50 to niech dolozy jest tez 30-40 z poprzednich lat cwaniak i niech Wenga ma budzety 80 mln na transfery.

Przy takiej kasie na zawodnikow jestem przekonany, ze Wenga by juz sie wzmocnil na tyle, ze bysmy byli powaznym kandydatem do tytulu.

Komentowany temat: Arsenal wraca na właściwe tory, remis z Man City 1-1 31.03.2014, 10:01

Gdyby Krychowiak sie rozwijal jak do tej pory to bylby calkiem fajny, bo z sezonu na sezon gra coraz lepiej, ale tak samo jak wy uwazam, ze chlopak mozliwe ze juz osiagnal apogeum swojej formy i nie bedzie w stanie wejsc na wyzszy poziom

Osobiscie jednak chcialbym aby gral w premierleague na przyklad jakis Newcastle, Tottenham czy Liverpool, ale w Arsenalu jesli mamy juz w koncu sie wzmacniac powaznie, a nie polsrodkami to go na chwile obecna jakos nie widze

Komentowany temat: Arsenal wraca na właściwe tory, remis z Man City 1-1 31.03.2014, 09:49

z crystal palace u siebie, dlatego w takiej formie sa to raczej 3 punkty dla Evertonu

Komentowany temat: Arsenal wraca na właściwe tory, remis z Man City 1-1 31.03.2014, 09:47

krychowiak to jedynie jako zmiennik dla Flaminiego, przy zalozeniu, ze Flamini gra jak z City ;]

Niestety nie ma wiekszych szans na to, ze Francuz moze grac rowno jak w zeszlym sezonie Arteta

Co do Hiszpana i biorac pod uwage jego wiek, nie widze go za bardzo w przyszlym sezonie

Przy naszym ataku pozycyjnym defensywny pomocnik musi byc szybki i pewny, a takiego niestety pilkarza nie mamy

Komentowany temat: Arsenal wraca na właściwe tory, remis z Man City 1-1 31.03.2014, 09:41

skobel - powiedz dlaczego mielibysmy to robic?

Komentowany temat: Jezioro Łabędzie: Arsenal 2-2 Swansea 28.03.2014, 13:23

Rivaldo dzieki za link

Wpadlem na strone kurczakow, bo myslalem ze maja inna spurmania czy cos

wszedlem w zapowiedz meczu tottenham - arsenal

Poprawiles mi znacznie humor :)

Komentowany temat: Jezioro Łabędzie: Arsenal 2-2 Swansea 28.03.2014, 12:45

sathiss - chyba Twarowski + Nahorny

Rosłon spoko, niestety natura nie obdarzyła go bardzo dobrym głosem

Rudzki jest spoko całkiem, tylko ma on cos z faktu, co kaze mu mowic czasem za duzo

Komentowany temat: Jezioro Łabędzie: Arsenal 2-2 Swansea 28.03.2014, 12:36

dobrze, ze rudzkiego nie ma :) on za arsenalem nie przepada

a roslon jest fanem united, ale w miare profesjonalnie podchodzi do wyrazania sympatii podczas transmisji, takze nie widac u niego goryczy przy komentowaniu united, ewentualnie jest sezonowcem i zmienil ulubiona druzyne :P

Komentowany temat: Jezioro Łabędzie: Arsenal 2-2 Swansea 28.03.2014, 12:24

a nie mozna tak popisac tutaj czegos o Arsenalu?

czytac co chwile gownoburze na tej stronie jest jakos malo interesujace

Komentowany temat: Jezioro Łabędzie: Arsenal 2-2 Swansea 28.03.2014, 11:30

a ja myslalem ze ibra kadabra

Komentowany temat: Jezioro Łabędzie: Arsenal 2-2 Swansea 28.03.2014, 10:40

w piatek nie ma o czym pisac, to musza sobie klikniecia nabijac ;]

Komentowany temat: Jezioro Łabędzie: Arsenal 2-2 Swansea 28.03.2014, 09:19

by byl jakis news ciekawy to mozna by pisac, a tak mamy pisac o dupie Maryny?

Lepiej milczec niz mowic glupoty ;]

Komentowany temat: Jezioro Łabędzie: Arsenal 2-2 Swansea 27.03.2014, 11:34

verma imo idealnie pasuje na 3 obronce

nie ten poziom co obecnie kosa czy per, ale idealny zastepca, gdzie jednak jakis poziom moze trzymac

Komentowany temat: Jezioro Łabędzie: Arsenal 2-2 Swansea 27.03.2014, 11:26

dobrze piszecie - Sagna nigdy by nie byl kanonierem dla mnie jak by przeszedl do lfc czy innego klubu z bpl, ale to nasz zarzad sie frajerzy, a nie zawodnik

najlepsza bedzie 2 letnia umowa i 80k per week - taki maly kompromis

za 2 lata Sagna naprawde moze juz nie byc dobrym grajkiem, wiec rozumiem troche klub, ale mimo wszystko chcemy miec zgrany zespol czy ciagle go budowac?

Komentowany temat: Jezioro Łabędzie: Arsenal 2-2 Swansea 27.03.2014, 10:22

problem to moze miec na przyklad United - gracze pojda za kase, ale na przyklad jesli gracz by chcial 150 tys tygodniowo, to jako ze oni nie beda w lidze mistrzow to zawodnik pewnie i tak do nich przejdzie, ale smialo moze negocjowac powiedzmy tygodniowke 180tys

brak ligi mistrzow nie jest kluczowy, bo falcao, james, robinho i jeszcze pewnie wielu innych poszli za kasa, a nie za liga mistrzow

Następny mecz
Ostatni mecz
Leicester - Arsenal 15.02.2025 - godzina 13:30
? : ?
Arsenal - Manchester City 2.02.2025 - godzina 17:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool22165153
2. Arsenal23138247
3. Nottingham Forest23135544
4. Manchester City23125641
5. Newcastle23125641
6. Chelsea23117540
7. Bournemouth23117540
8. Aston Villa23107637
9. Brighton23810534
10. Fulham2389633
11. Brentford23941031
12. Manchester United23851029
13. Crystal Palace2369827
14. West Ham23761027
15. Tottenham23731324
16. Everton2258923
17. Leicester23451417
18. Wolves23441516
19. Ipswich23371316
20. Southampton2313196
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah1813
E. Haaland171
A. Isak155
C. Palmer146
C. Wood142
B. Mbeumo133
Y. Wissa112
Matheus Cunha104
O. Watkins104
J. Kluivert103
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady