Komentarze użytkownika Mihex

Znaleziono 23604 komentarzy użytkownika Mihex.
Pokazuję stronę 47 z 591 (komentarze od 1841 do 1880):

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 01.10.2019, 16:59

@lordoftheboard: Przy trenerach z Juve trzeba brać poprawkę na to, że oni nie mają rywali w lidze :p

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 01.10.2019, 12:59

@timiiiii: Też tak kiedyś pisałem. Tyle, że ja to o top4 pisałem xD

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 01.10.2019, 12:30

@SoulStorm: Jak będziesz już sobie sprawdzał tych 2 to zobacz sobie też na innych. Mi osobiście podoba się statystyka prób odbiorów, gdzie Saka ma ich więcej od Xhaki, Torreiry i Pepe razem wziętych.

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 01.10.2019, 12:27

@SoulStorm:
Nie ma sprawy.
https://www.sofascore.com/pl/arsenal-manchester-united/KR
Proszę. Nie chce mi się wypisywać, ale mają je bardzo słabe. Straty podoba ilość co Xhaka, podań i kontaktów dużo mniej.

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 01.10.2019, 12:26

Swoją drogą, Guendo wczoraj faulowany 6 razy. Nieźle.

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 01.10.2019, 12:22

@SoulStorm napisał: "To teraz zobacz na staty Pepe oraz Torreiry."
A czy ja gdzieś mówiłem, że zagrali dobrze xD? Po prostu chciałem pokazać, że Xhaka nie zagrał dobrze, ani nawet porządnie. To, że ktoś był beznadziejny nie znaczy, że ktoś inny też nie może być zły.

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 01.10.2019, 12:20

@n0thing: Nie, na ten moment gramy w LE, bo zakończyliśmy sezon na 5 miejscu.

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 01.10.2019, 12:19

Swoją drogą, Xhaka wczoraj wg. Sofascore:
50 kontaktów z piłką
34 (81%) celnych podań
0 kluczowych podań
0 celnych przerzutów
7/10 celnych długich piłek
0 strzałów
0 udanych dryblingów (1 próba)
7 (2) "pojedynków na ziemi" w nawiasie udanych.
1 (1) walk o górną piłkę
2 faule
1 sfaulowany
i najniższa ocena ogólna w zespole.
Faktycznie dobry mecz.

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 01.10.2019, 12:13

@KapitanJack10 napisał: "Ale jeśli według was pół składu gra kaszanę, to chyba nie ma co obwiniać kogoś kto zagrał poprawnie.. Nikt nie krytykuje Ceballosa, który zagrał fatalnie, Pepe zagrał koszmar, ale ma czas"
Ej, to nie ty wczoraj pisałeś, że krytyka Pepe to czysty hejt i by ci którzy to robią przestali xD?

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 01.10.2019, 12:07

@n0thing napisał: "Na ten moment zajmujemy czwarte miejsce i gramy w LM. I to jest najważniejsze"
Gdzie gramy xD?
MOŻE BĘDZIEMY GRALI. Tylko jeżeli utrzymamy ten stan rzeczy przez kolejne 31 kolejek. 31!
Poza tym, nie sam powrót do LM to nie to czego chcą kibice. Bo co, wrócimy do LM i będziemy memem i balastem dla innych drużyn z Anglii, bo wyjdziemy na Łudogorec i pozwolimy im się zdominować na Emirates? By reprezentować drużynę z top3 lig w LM trzeba grać jak drużyna z LM.

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 01.10.2019, 11:59

@n0thing: Liverpool potrzebował wielu lat, MU potrzebuje lat, Chelsea w ostatnich latach przeszło kilka zmian, ale po drodze zgarnęli kilka mistrzostw. My też już trochę się przebudowujemy. Od wybudowania Emirates przewinęło się tu pełno piłkarzy, pod koniec kariery zaczęło się sprzątanie, które Emery niby kończy, ale czy faktycznie coś się zmienia? Niby trener inny, ale drużyna ta sama (z innymi zawodnikami)

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 01.10.2019, 11:47

@ZielonyLisc: To przez poziom ligi drużyna bez stylu i taktyki siedzi na 4 miejscu xD

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 01.10.2019, 11:46

@n0thing: Pewność? Żadna. Ale taka sama jest pewność, że z Emerym za sterami się poprawi. Obie decyzje to duże zagrywki hazardowe zarządu. Ale jaką pewność miał Liverpool zmieniając trenera? Jaką pewność miało United zatrudniając kolejnych?

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 01.10.2019, 11:44

@thegunner4life: Nie, bo Arsenal to średniak w przebudowie, a United to klub którego trzeba się bać i szanować remis niezależnie od niczego. To nic, że też są w przebudowie i gorszej sytuacji od naszej.

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 01.10.2019, 11:31

Ta biłyby się o top4, a w LE wpierdziel od Olympiakosu czy Astry Giurgiu

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 01.10.2019, 11:08

a ten dalej wyskakuje z poziomem ligi.
Czyli przez poziom ligi gramy jak Sunderland? Ba, przez poziom ligi gramy od nich gorzej w obronie. Przez poziom ligi Chelsea ma bana transferowego i sprzedała swojego najlepszego piłkarza. Przez poziom ligi United gra jak gra. No przecież liga jest tak potężna, że od 10 lat dominuje w LM i LE.

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 01.10.2019, 10:22

@n0thing: Ale co to za gadanie "nie możemy tam wygrać"? Zakaz mamy? Podtruwają naszych przed meczem w szatni? Czy po prostu szukanie wymówek i przypisywanie magicznych właściwości stadionowi? Czemu każda drużyna w lidze może tam wygrać, tylko Arsenal nie? Może dlatego, że zawodnicy i trenerzy się boją tam grać? To już nie MU SAFa, który uczynił z OT twierdzę, w aktualnej formie United to zwykła drużyna grająca na dużym stadionie.
Wiadomo, łatwiej powiedzieć "nie możemy wygrać na trudnym terenie" niż "jesteśmy dziadami, nie zasługujemy na tą ligę, pan spyta Xhaki, pan spyta trenera", ale to szukanie wymówki na siłę. Wiadomo, że nikt nie chce być uważany za patałacha, ale ostatnie porażki/remisy na OT to nie wina jakiejś magii, wspaniałej gry MU, czy zakazu, a fakt, że ktoś wyraźnie zaszczepia w piłkarzach strach przed grą tam, może przez ustawienie ich jakby mieli grać z Bayernem lub Barceloną, może przez jakieś śmieszne opowieści o wielkich meczach sprzed lat, a może puszczając im 10 godzinny materiał z powtórkami meczu z CFC zamiast z CP.

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 01.10.2019, 10:13

@sleeper napisał: "Przypominam również że poprzedni sezon skończyliśmy 1 punkt za top4, gdzie za ostatnich lat Wengera na koniec sezonu nie było już o co grać. A co gdyby Auba trafił karnego w meczu z Kogutami?"
Przypominam, że ten 1 punkt traciliśmy po tym jak Emery swoją taktyką zebrał oklep od słabeuszy pod koniec sezonu tłumacząc się koncentracją na LE, a potem zebrał w finale oklep od trenera, który wyleciał za brak stylu xD

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 01.10.2019, 09:25

Boże, a ten dalej z tym cennym punktem na OT.
Tak można by powiedzieć jakby za sterami MU siedział SAF, a u nas Boss. Albo gdyby United grało jak w tym najlepszym okresie za Mou. W tej chwili United męczy się niemiłosiernie z każdym z kim gra, zaliczyło potknięcia z drużynami teoretycznie słabszymi, choćby z CP na OT. No, ale tak, dla Arsenalu remis to cud nad cudami. To nie tak, że porażki w ostatnich latach piłkarze nie wygrywają na Old Trafford przez problemy tylko i wyłącznie z psychiką i taktyką. Nie, to na pewno jakieś czary rzucone przez Manchesterskich szamanów, które każą nam grać jak Sunderland za "najlepszych" lat.

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 01.10.2019, 09:19

@timiiiii: Z jednej strony tak, z drugiej jak widzisz wyjmując tych 2 piłkarzy oba kluby dużo by nie straciły, a my? My bez Auby mielibyśmy 4 punkty i przedostatnie miejsce w tabeli.
W tym miejscu zaznaczam, że takie sprawdzanie nie ma na celu pokazania marności drużyny (bo Auba po to tu jest by strzelać), a bardziej jest ostrzeżeniem. Ostrzeżeniem, że jak Auba w końcu przestanie ładować gola za golem (które często są jego własną inwencją twórczą, a nie planowanym dziełem zespołu) to możemy mieć poważny problem. City czy Live w tej chwili rozłożyli odpowiedzialność za strzelanie na całą drużynę, bo grają zespołowo, u nas są jedynie indywidualne przebłyski.

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 01.10.2019, 09:00

@timiiiii: Pytasz to odpowiadam.
Mane strzelił 4 bramki, bez jego bramek Liverpool miałby 4 punkty mniej (remisy z Soton i N'castle) i siedziałby na 1 miejscu.
Aguero strzelił bramek 8 i bez jego bramek MC przegrałoby z KFC (był remis), przegrało z Norwich (i tak przegrali) i zremisowało z Wisienkami (1-1 zamiast 1-3). Reszta bramek była na podwyższenie wyniku. Czyli straciliby 3 punkty i zajmowali 3 pozycję zaraz za Leicester i punkt nad nami i WHU.
:)

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 01.10.2019, 08:42

Wczoraj miało dojść do pojedynku 3 najlepszej ofensywy ligi (zdaniem kibiców AFC) z 3 najlepszą defensywą ligi (zdaniem kibiców MU), a wyglądało to bardziej jak mecz gdzie jedna drużyna próbowała atakować, mimo że nie potrafi z drużyną, która chciała się bronić, mimo że nie umie.

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 01.10.2019, 01:10

Swoją drogą przeraża mnie podejście naszych piłkarzy i teksty w stylu "Na Old Traford nie gra się łatwo" "nie mogliśmy dzisiaj wygrać" "ich fani robili sporo hałasu".
Aż mi się przypomina wypowiedź naszych siatkarzy przed meczem ze Słowenią (przegranym co prawda), że dla nich najgorsza byłaby cisza na trybunach, a tak to nie ważne czy trybuny za nimi czy przeciw nim, ważne by się działo. Nasi jak widać boją się głośnych stadionów rywala, pewnie dlatego na Emirates zakaz krzyczenia.

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 01.10.2019, 01:05

@lukasz845: Tak, mamy 4. miejsce, ale jedna strata punktów i możemy zlecieć z hukiem na miejsce 11. a to już mniej pozytywna perspektywa.

Komentowany temat: David Luiz: To był dojrzały występ 01.10.2019, 01:02

Na Old Traford nigdy nie gra się łatwo, chyba, że jesteś Crystal Palace, albo Rochdale xD

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 01.10.2019, 00:58

Never an easy place to come so I think we can be proud of our performance this evening! Could have been more on another day.... Hope everyone gets home safe

A ja chwaliłem Chambersa za swój występ, a tu takie wypowiedzi na koniec... Ty może nie masz się czego wstydzić, ale jako drużyna to powinniście schować głowę w piasek.
Smutne jest to, że nasi boją się samej marki, a nie drużyny. Kiedy doczekamy się zawodników, którzy wyjdą na przeciwnika zmotywowani, a nie przestraszni tylko dlatego, że przeciwnik wygrał ligę 7 lat temu.

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 01.10.2019, 00:50

Najpierw pisze, że nie ma co porównywać Emeryta z Wengerem, bo poziom ligi, a teraz gość liczy na top4 przez słabą dyspozycję rywali do top4 (Mu i CFC). No to niezłe podniesienie poziomu ligi.

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 01.10.2019, 00:16

Nie no, teraz to ja jestem pewny, że gość albo trolluje albo prowokuje xD
Taktyka świetnie dobrana? Może i tak, pytanie czy przekazał ją swoim zawodnikom i czy sprawdził drużynę z tego sezonu czy z sezonu 12/13

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 01.10.2019, 00:13

Ja mam mojego jedynego warna w karierze za cytat z filmu, oby Slavioli nie spotkał ten sam los PepeHands

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 01.10.2019, 00:05

@ArsenalChampion: Karny Suareza to był żart, ale to sędzia im 6 bramek strzelił xD?

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 30.09.2019, 23:56

@JanikK napisał: "Emery: ''Good ebening. 50:50. We wanted to win, we thought it was a good opportunity to win three points. It was a fair result for both.''"
Najgorsze jest to, że nie wiem czy to jego słowa czy słowa z generatora słów losowych na podstawie jego wypowiedzi wcześniejszych

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 30.09.2019, 23:54

@JanikK: No ta, z tych 3 ciężkich spotkań zaliczyliśmy aż 2 punkty, a z tych słabszych drużyn to zaliczyliśmy remis z ostatnim w tabeli Watfordem i szczęśliwe zwycięstwo z AV xD

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 30.09.2019, 23:51

@wojt3q napisał: "Pepe jest przez niektórych broniony tylko dlatego, że kosztował 80 milionów, co jest dla mnie absurdalne"
Jak to mówił Arsene o Holdingu "I'm sorry that he doesn't cost 55 mln pounds"

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 30.09.2019, 23:49

@ChatCrapGetBanged napisał: "Mam traumatyczne wspomnienia z dzieciństwa, mój 5 lat starszy brat był najmłodszy w ekipie podwórkowej i mnie zabierał do grania. Jako 10-latek pykałem i z 18-latkami, dostałem kilka razy piłką w twarz, nie było to przyjemne. Nie będę oskarżał nikogo, kto nie chce przyjąć mocno bitej piłki na ryjec, nawet kapitana zespołu :D"
E tam, na moim osiedlu był spory przekrój wiekowy, więc ze sporo starszymi się grywało. Jeden kolega raz tak odbierał piłkę, że upadł, leżał dobrą chwilę, gdy podbiegliśmy sprawdzić co i jak to wstał i zaczął biec dalej jakoś tak bezmyślnie xD
A sam zaliczyłem grę "ciało w ciało" z 5 lat starszym kolegom, która skończyła się odbiciem jak Granit od angielskiej piłki i przeoraniem twarzy o pobliski betonowy słupek ławki xD

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 30.09.2019, 23:41

@ChatCrapGetBanged napisał: "A jak chcecie inny przykład to odpalcie losowy odcinek Misji Futbol, później wybierzcie losową minutę. Jest duża szansa, że Darek Szpakowski będzie akurat opowiadał o przygodach Lewandowskiego za plecami Barriosa :)"
Włączyłem dzisiejszy, akurat Borek mówił o tym jakie mecze w LM i LE będzie komentował. Okłamałeś mnie D:

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 30.09.2019, 23:38

@ArsenalChampion napisał: "O frustraci znowu sobie znaleźli piłkarza którego będą wyzywać i wysmiewac, wcześniej był to Xhaka a teraz Pepe. Zawsze musi być kozioł ofiarny, żałosne ale jakoś trzeba się wyżyć z powodu niepowodzeń w życiu"
Nie wiem, nie rozumiem i chyba nie chcę zrozumieć.
Ten wynik powinien być, tak samo jak mecz z szerszeniami, traktowany jak porażka, a tu wbija chłop na białym koniu i krzyczy, że Xhaka hejtowany bo kozioł ofiarny, Pepe po bardzo słabym meczu też jest kozłem ofiarnym. Napisz jeszcze, że zmiany Unaia dzisiaj kozak i że widać było świetny styl naszej drużyny.

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 30.09.2019, 23:30

@ChatCrapGetBanged: śmiejesz się, ale Vieira pewnie by próbował ze wszystkich sił tą piłkę zablokować, a następnie podleciałby do Keane i wszczął burdę xD

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 30.09.2019, 23:19

Ja to bym nawet zaakceptował po powrocie Bellerina obronę Holding - Sokratis, z Chambersem na DM. Byleby nie widzieć szwajcarsko-albańskiego "
Kapitän-kapiten" w składzie.

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 30.09.2019, 23:16

@JanikK: Niby myślisz sobie, kurde kozaki ta pierwsza 3. A potem dochodzi do ciebie, że mają tyle obron na mecz, bo obrona ich drużyn jest tak marna, że pozwala na tyle strzałów. Taki Adrian nigdy by murawy nie powąchał jakby Alisson był zdrowy, a tu proszę, VVD z Matipem nawet nie pozwalają go sprawdzić.

Komentowany temat: Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 30.09.2019, 23:13

A jak Ceballos ma grać jak albo jest na ławce, bo Kapitan Planeta musi grać, albo jest wystawiany na skrzydle z Liverpoolem xD

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Aston Villa 18.01.2025 - godzina 18:30
? : ?
Arsenal - Tottenham 15.01.2025 - godzina 21:00
2 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool20145147
2. Nottingham Forest21125441
3. Arsenal20117240
4. Chelsea21107437
5. Newcastle20105535
6. Manchester City21105635
7. Bournemouth2197534
8. Aston Villa2095632
9. Fulham2179530
10. Brentford2184928
11. Brighton20610428
12. West Ham2175926
13. Tottenham20731024
14. Manchester United2065923
15. Crystal Palace2049721
16. Everton1938817
17. Wolves20441216
18. Ipswich20371016
19. Leicester20351214
20. Southampton2013166
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah1813
E. Haaland161
C. Palmer136
A. Isak134
B. Mbeumo133
C. Wood121
Matheus Cunha104
Y. Wissa102
N. Jackson93
J. Maddison84
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady