Komentarze użytkownika Nomad

Znaleziono 2683 komentarzy użytkownika Nomad.
Pokazuję stronę 48 z 68 (komentarze od 1881 do 1920):

Komentowany temat: Przełamać fatalną serię. Arsenal - Crystal Palace 20.01.2018, 16:56

https://www.meczyki.pl/newsy/kicker-arsenal-zlozyl-pierwsza-oferte-za-aubameyanga/72269-n

Komentowany temat: Przełamać fatalną serię. Arsenal - Crystal Palace 20.01.2018, 16:34

Jebłem. Musi zostać!


facebook.com/SPORTbible/videos/2743683042443877/

Komentowany temat: Coquelin: W Arsenalu nie ma kryzysu 20.01.2018, 16:06

@Adi17:

Myślę, że od bardziej dawna jest to widoczne. Bywało różnie ale była nadzieja, że zmieni się wszystko kiedy te kłopoty, o których była mowa (w tamtejszym okresie) znikną.
Stadion stoi. Sponsorzy też są atrakcyjniejsi. Są większe przychody... ale cała reszta jest taka jak opisujesz..

Dzisiaj jednak wygrają z Palace i znajdą się obrońcy wielkiego W

Komentowany temat: Hodgson: Wengerowi dorównuje wyłącznie Ferguson 20.01.2018, 15:25

@12Titi14:

Krytyka jest za teraźniejszość (z mojej strony na pewno jeśli już jest...a jest). Całą resztę doceniam z jednym zastrzeżeniem....

....Jak go trzeba (albo inaczej). W jaki sposób krytykować go za teraźniejszość i dojść sobie do momentu, w którym zetkniemy się z momentem, z przeszłości, który "uznamy" za taki, w którym będziemy/zaczniemy go chwalić (?)

Coś sugerujesz?... bo nie do końca załapałem jak się teraz wyrażać, gdzie są granice i kto je ustala jak można lub nie powinno się krytykować Wenger'a?

Jest przywódcą tej drużyny (i nie tylko tym się trudni), którą zresztą sam zbudował.
A nie wydaje mi się by ktokolwiek na tej stronie krytykował go za tamten czas.. Tylko za porażki. Często w katastrofalnym stylu. Notoryczne przewracając 'kartkę po kartcę' wstecz. To się ciągnie już latami.
Można na to patrzeć w różny sposób ale chyba najbardziej obiektywny jest taki, który sugeruje liga. Nie tylko tabela ale i wartości pieniężna. Przybyło. Tak w skrócie.
Poziom trenowania też się podniósł i teraz jedna zasadnicza kwestia.. Z punktu widoku na drużynę....

Jeśli trener nie rozwija się w danej lidze tak by sprostać oczekiwaniom (bo te są [już od lat] o wiele większe niż sytuacja obecna czy nawet osiągnięcie Top 4) to naturalną koleją rzeczy jest zmiana szkoleniowca by to poprawić.
To zadanie zarządu.... ale nie ignorujmy faktu, że Arsene stał się bardziej konkurencyjny niż kiedykolwiek.
Nie podoba się to kibicom i (nie ma się co dziwić) chcą się wyrazić. Kibice w przeciwieństwie do zarządu i samego Wenger'a chociaż próbują..... się wyrazić.

Nie odbieraj nam tego w tej chwili. Każdy z nas mu podziękuje (w jakiś sposób) za to czego dokonał. Kiedy będzie oficjalka, że odchodzi. Każdy rozliczy go w najsprawiedliwszy sposób jaki potrafi. Tego jestem pewien.
Chwała mu za to czego dokonał

† Alleluja †

Komentowany temat: Coquelin: W Arsenalu nie ma kryzysu 20.01.2018, 15:03

Lepiej było by brać takie wywiady z oficjalnej strony lub jakiejś hiszpańskiej TV Los Ches, nie wiem, bo za chwile wszyscy zamiast skupić się na tym co on mówi zaczniemy go podejżewać, że się nagle CoQ rozmowny zrobił a to pewnie pocięte z jednego wywiadu.


@TurboGrosik:

Cóś w tym jest ale wydaje mi się, że Wenger jest w sytuacji, w której chyba ma nóż na gardle i miejmy nadzieje, że zaskutkuje to jakimś działaniem.
Mnie jest wszystko jedno ..

(1) czy wyciągnie z tej drużyny coś na wzór poprawy ale i STABILNOŚCI bo przecież ileż można patrzeć na 'pompowanie balonika' po jakiejś marnej wygranej z leszczami z dołu tabeli by później kolejne 3 mecze przegrać lub zremisować z drużynami, które ogrywają nas jedynie mentalnością!

(2) odejdzie i zastąpi go ktoś kto nie musi odrazu zdobyć mistrzostwa ale sprawi, że zbuduje coś się w tych "dzieciakach" (bo inaczej nie można tego określić odnosząc się do tej mentalności) na podobieństwo COHONES bo albo się wykładamy taktycznie (zapewne najczęściej) albo zwyczajnie przegrywamy w szatni.
Nie może być tak (nie powinno) by choćby jedna bramka 'w plecy' podłamywała zespół. Powinna działać odwrotnie. Motywująco.
Może po prostu nie ma ich kto dobrze zmotywować.

Nie tylko Wenger jest temu winien. Niemal cały sztab do odstrzału...

...a to tylko ułamek problemu

Komentowany temat: Ornstein: Wszystko zależy od Raioli 19.01.2018, 21:21

W sumie fajnie by było zobaczyć Sanchez'a w drużynie rezerw. Gdyby został to była by jedna z możliwości.. ale Wenger nie ma do tego cochones... Gdyby, gdybać hehe

Komentowany temat: Ornstein: Wszystko zależy od Raioli 19.01.2018, 19:32

Łoooo matkooo. To da się sobie odpisać (???!!!) :D

Komentowany temat: Ornstein: Wszystko zależy od Raioli 19.01.2018, 19:32

@Nomad:
Nie zmartwi mnie brak ich przyjścia (damn it)

:)

Komentowany temat: Ornstein: Wszystko zależy od Raioli 19.01.2018, 19:31

Co do obu naszych domniemanych wyżej wymienionych.. Nie zmartwi mnie ich przyjście.
Ani Malcom ani Miki nie pasują mi do składu ale alternatyw nie widać.. i nie potrafię sobie wyobrazić w tym momencie jakie mogły by być tego konsekwencje

Komentowany temat: Coquelin o sytuacji Sancheza 19.01.2018, 19:29

Nasi gracze powinni byli dużo wcześniej już (bo teraz to już jest i tak po wszystkim) mówić otwarcie o tym iż chcą by pozostał..

W takiej Barcelonie to jest na porządku dziennym (pomijając Neymara) ale tam są chęci.
U nas same ciepłe kluchy. Tak to wygląda.
mimo wszystko jesteśmy w pozycji, w której każde wyjście z sytuacji będzie dobrym rozwiązaniem. Każde. Byle tylko zmierzać w jakimś kierunku..

Byle do przodu.. i niech to się już skonczy

Komentowany temat: Wenger o Aubameyangu, Malcomie, Özilu i Wilsherze 18.01.2018, 17:27

@dudekns:

W rzeczy samej!

Desperado!

Komentowany temat: Wenger o Aubameyangu, Malcomie, Özilu i Wilsherze 18.01.2018, 17:25

"O tym, czy Aubameyang dołączy do Arsenalu...
Nie mam nic do dodania na ten temat. Będzie lepiej jeśli pozostawimy niektóre sprawy bardziej prywatnymi"

"O charakterze Aubemeyanga oraz o tym, czy będzie pasować do Arsenalu...
Tak........................."

:D


A już się nastawiałem na kolejny czerstwy wywiad z cyklu - nie znam, nie wiem albo jak wiem to nie powiem - a tu takie zagranie.
Nie dziwię się BvB, że się zdenerwowali aczkolwiek to nie przekreśla tego transferu.
Przypomnijmy sobie zagrania Barcy w naszą i L'pool'u stronę.
Polerowanie Henry'ego, zachwyty nad Hleb'em, okazje dla Song'a, DNA Cześka i znów polerka Suarez'a.. i tylko trochę się z Coutinho zdystansowali... ale to już inna generacja (poniekąd).

Widać, że 'wielkiemu W' zależy na Gabończyku. Wyczuwa się desperados'a w jego "głosie" :)

Komentowany temat: Aubameyang o krok od Arsenalu? 18.01.2018, 17:14

@varatas:

No to nie jest dla nas zła informacja. Nie wiem jak dla niego ale oba rozwiązania mają swoje plusy...
A kogo zaklepali "żółtki" ?


@masterpindol:

Myślę, że dopóki Ozil u nas gra to będzie jedno z lepszych rozwiązań. Można tam jeszcze do tej trójki podpiąć gdzieś Giroud'a (jeśli zostanie).

A tak pół żartem/pół serio...
Podpali Ci Laca i Cech, że tylko oni się załapali na małe litery (?) ;)

Bellerin to Ci chyba kase wisi, że go wyzywasz od BOOOOOlerinów hahaha...


@Forever_gunner:

Problem w tym, że latem BvB nie chciała słyszeć o jego odejściu. Teraz po kilku karach zaczął stroić fochy.. chociaż w lecie też by mógł.. kto go tam wie.
Pełna jednak zgodność co do zarządu. Miejmy nadzieję, że w końcu wyciągną lekcję

Komentowany temat: Aubameyang o krok od Arsenalu? 18.01.2018, 12:29

A ja myślę, że straciliśmy nie jednego a dwóch ofensywnych graczy i poza Alexisem mówi się też coś o Giroud'zie.

Czekam na tą oficjeleeee

Komentowany temat: Oficjalnie: Walcott sprzedany do Evertonu 18.01.2018, 10:50

@pumeks:

Standardowy spam na potrzeby w wykonaniu bossego :)
A ten to kto..? Nie znam. Chwile później przywdziewa barwy Gunners. Znamy to z autopsji


@JanikK:

Pamiętam, że wtedy 5 brytyjskich (naszych) asów podpisalo w tamtym czasie kontrakty... włącznie z Jennkinsonem.
Chyba juz tylko ta dwójka została z tamtej grupy w składzie (choć nie pamiętam kim było pozostałych dwoje)

Komentowany temat: Astronomiczny kontrakt dla Alexisa? 18.01.2018, 10:44

Dzienna dawka rozklada na lopatki.
Mogłbym nawet przejsc na 30% podatku a po miesiącu pierdylnął tym wszystkim i otworzył stadnine koni gdzieś w kraju basków... albo Cantabrii bo tam ładnie górzyście i miał wy*****e....
Ehhhh się rozmarzyłem

Komentowany temat: Oficjalnie: Walcott sprzedany do Evertonu 18.01.2018, 01:59

@gnabry_:

Bez takich prosze....

Komentowany temat: Oficjalnie: Walcott sprzedany do Evertonu 18.01.2018, 01:59

@illpadrino:

Wyluzuj. Ja też tylko mówię, że on tu nie pasuje. Czy ma jakiś poziom czy nie. Bardziej pasował Alexis ale żaden z nas nie ma na to wpływu kto zostaje a kto odchodzi. Nie ma się o co denerwować bo nie mamy też wpływu na to kto jest obecnie.
Jeśli przyjedzie załóżmy PEA do nas to 1:1 może się z Ozilem zamienić. Z tym, że moim zdaniem bardziej będzie pasował więc nawet gdyby te jego umiejętności nie były (według kogokolwiek takie jakie posiada Niemiec) to nadrobi to taktycznie i być może (ja w to wierzę) będzie dla nas pożyteczniejszy i przyczyni się do lepszych ogólnych statystyk a te nabijają punkty.
To wszystko co mam na myśli patrząc na to kto tym klubem (wciąż) zarządza i zapewne będzie w następnym sezonie...

Znikam już bo padam ze zmęczenia.

Trzymaj się mordko i pogody ducha. Pomimo wszystko ciesze się, że każdy ma swoje zdanie i jakieś tam argumenty

Komentowany temat: Oficjalnie: Walcott sprzedany do Evertonu 18.01.2018, 01:44

@illpadrino:

Do końca sezonu musimy się z nim męczyć a później mam nadzieje, że odejdzie i zastąpimy go kimś z poziomu ale bardziej wpasowanego w skład. O to w tym chodzi.
Z nim czy bez niego... Jesteśmy teraz tam gdzie jesteśmy dlatego ja go traktuję tak jak by nie był na swoim poziomie i tak go postrzegam w każdym niemal meczu.
Pasował do formacji z 4ma obrońcami gdy był wysuniętym pomocnikiem ale nie pasuje już do wzoru... bo nie wymieni się z napastnikiem pozycjami a o to w nim chodzi. Aby być nieprzewidywalnym i aby być pożytecznym na tym napadzie skoro nie potrafi się grać defensywnie.
On nie potrafi ani być napastnikiem ani pomocnikiem. Czyli jest zbędny do 3-4-3

Komentowany temat: Oficjalnie: Walcott sprzedany do Evertonu 18.01.2018, 01:36

Ozil się zupełnie nie sprawdza. Męczy się i męczą się przez niego inni. Muszą odwalać za niego inną robotę. Ma on swoje plusy ale nie w tej lidze. Juve, Bayern lub ostatecznie Barcelona... ale ostatecznie. Tam by się sprawdził. Dlatego też nie wiem czemu (zakładam) godzimy się na tego Mikiego. On nie pasuje do tego ciasnego ataku.
Może i był tam kimś, kiedyś.. ale tu chodzi o tu i teraz.

Sorry za moją ekspresję. Późno się zrobiło. Mózg już nie pracuje jak powinien :)
Do tego mojego wykresu chciałem dodać bo wałkuję tą od 2 godzin chyba ale ten jeden napastnik miałby bardziej defensywne zadania, rozgrywanie itp. jak niegdyś Bergkamp. Wtedy to 4-4-2 ofensywne miało by ręce i nogi, i jest to sprawdzony przepis na sukces.


@AlexVanPersie:

Też uważam, że dla United Alexis będzie kozakiem i znaczy tyle co napisałeś. Jeśli jeszcze dodać do tego (choć niekoniecznie) Ronaldo... ho ho ho.... (mają City tam gdzie chcieli, nawet z tym betonem Mourinho)

Komentowany temat: Oficjalnie: Walcott sprzedany do Evertonu 18.01.2018, 01:18

@lays:

a ja osobiście zagrałbym tak:


......x...x......
x.................x
......x...x......
x....x....x.....x

Aby coś wygrywać. Ale Arsene zawsze będzie stawiał piękno ponad wyniki i nie ma do tego żadnego wstydu.
Ma to swoje plusy ale generalnie jesteśmy przez to raczej straceni w kwestii wyścigu o mistrzostwo. Musieli byśmy mieć samych cracków na każdej pozycji a tego nie kompletujemy od lat więc...
Jest jak jest..

Komentowany temat: Oficjalnie: Walcott sprzedany do Evertonu 18.01.2018, 01:12

@lays:

Zgadzam się z tym za co dostałeś tyle plusów..

Skrzydłami się nie przejmuj bo Wenger ma od tego wahadła. Tutaj zmienia się już logika i nie ma takich samych skrzydłowych jak w formacji z 4 obrońcami.
Dlatego atak ma (teoretycznie jeśli wszystko się ułoży jak zakładałem w ostatnich wpisach) grać dużo ciaśniej i być przez te wahadła wspomagany.

Osobiście wolałbym inne rozwiązania w pierwszej kolejności ale inne rozwiązania będą tylko zapewne dodatkiem do planu głównego

Komentowany temat: Oficjalnie: Walcott sprzedany do Evertonu 18.01.2018, 01:09

@imprecis:

tego jeszcze nie wiem i nie koniecznie mają nimi być. Tu chodzi o wzór. Ja nie mówię o umiejętnościach bo te trzeba mierzyć na zamiary ale wzór to wzór.

Spójrz:

Suarez
Neymar - Messi

Ibra
Henry - Messi

Cavani
Neymar - Mbappe

Każdy z tych zawodników zagra na każdej jednej pozycji. PSG wysłało impuls w świat, który Wenger kocha!

U nas to są/będą (miejmy nadzieję):
PEA, Laca, Giroud (lub ktoś inny na jego miejsce, przyszłości nie znamy)

Wiem, że przy powyższych zawodnikach wyglądamy blado ale nie musimy grać jak oni bo mamy swoje umiejętności. Atak wygląda okazale. Jakby nie patrzeć Giroud pomimo swojej budowy ma do niej niebanalną technikę i zagra za napastnikiem. Zagra też na szpicy z pomocą takich asów.
Na to potrzeba czasu i Wenger to wie.. Zawsze stosuje i uparcie będzie wdrażał.

To długi temat.... ale zarys masz przedstawiony. Goretzka by się przydał ale Wenger ma Xhake Ramseya i Jack'a.

A mógł być np. Cesc, Santi i Rosicky..... On ma pod górkę (mr. W) ale jest uparty i to go zawsze gubi ale pomimo jaki jest i jego żałosnych wręcz porażek..
..oglądamy co jakiś czas najpiękniejszą piłkę na wyspach bo to jest wzór na nią..

itd... itd


(chyba padam na twarz)

:)

Komentowany temat: Oficjalnie: Walcott sprzedany do Evertonu 18.01.2018, 00:48

Oczywiście każdy ma inne talenty i możliwości ale każdy zagra wokół tej 9tki lub na niej

Komentowany temat: Oficjalnie: Walcott sprzedany do Evertonu 18.01.2018, 00:47

@imprecis:

1. Jeden typowy Snajper.

2. Obok Neymar - niekoniecznie tylko skrzydłowy bo to też jakby nie było elastyczna postać i również wróżę mu iż na tej pozycji (podobnie jak Henry) skończy zakładam, że w przyszłości w Real'u (choć narazie to nie jest istotne gdzie)

3. Obok Mbappe - podobnie bym opisał jego postać do Neymara

Komentowany temat: Oficjalnie: Walcott sprzedany do Evertonu 18.01.2018, 00:43

@imprecis:

Giroud jeszcze może się u nas przydać i to mówię w pełni poważny. Kwestia tego typu czy sam tego będzie chciał ale tak jak napisał hot995 to jest dobre rozwiązanie.
Francuz odzyska formę/ogranie i kto wie do czego się przyda przy nowych zawodnikach. Moim zdaniem on dużo się nauczył na pozycji Central Forward. Tego właśnie za napastnikiem gdzie teraz polecałbym pobyć Lacazette przy PEA-gu

Komentowany temat: Oficjalnie: Walcott sprzedany do Evertonu 18.01.2018, 00:34

@youngboy:

Nie do końca mi o to chodziło. Nie umniejszam znaczenia goli w jakimkolwiek wydaniu. Chodzi mi o to, że wszyscy napastnicy Arsenal'u odkąd Wenger zapatrzył się na system ze szpicą mają ten sam problem. Grają jednocześnie cofniętego napastnika-tudzież ofensywnego pomocnika i jednocześnie snajpera.
To się nie może udać w tej lidze bez solidnego zaplecza za nimi.

Dla przykładu sprawdza się to na tą chwilę tylko w dwóch ekipach w premier zabawie. W City i Spurs (z wiadomych przyczyn).
U nas się to sprawdzało gdy na dobre rozkręcił się RvP.. ale ile to trwało.
Pamiętacie te cudne piłki od Songa niemal z połowy boiska?
To musi iść w parze.
Znakomity napastnik peny siebie i kolegów za sobą..

Każdy jeden snajper w Arsenal'u nie mógł po Holendrze tego wykorzystać bo drużyna nigdy nie byla kompletna. Albo mieliśmy super pomoc ale zawsze koślawo ułożonych aczkolwiek niekoniecznie złych napastników albo na odwrót.

Bendtner - Chamakh - Giroud i teraz Lacazette, który na świeżo tego doświadcza.
Drużyna nie jest zgrana i nie jest również kompletna. Ten system sprawdza się tylko kiedy te pozycje są dobrze obsadzone i grają ze sobą jakiś już czas. Tak było w Barcelonie Guardioli i końcówce Kluiverta. Enrique dostał to w spadku ale to już nie było to samo.
Zresztą oni mają Messi'ego.

Wenger to podpatrzył. Od wtedy zaczął tak grać i to jest jasne jak słońce. Zresztą on jest był i zawsze będzie zafascynowany Cruyfem. Wielokrotnie się z tym obnażył a to szkoła Barcelońska. Co prawda nie La Massi bo zdobyczna ale jednak. Można o tym poczytać.

Szczerze powiedziawszy to się zaczęło jeszcze przed RvP. Adebayor był tego prekursorem i jemu to o dziwo nie wychodziło źle ale on miał to szczęście, że jako ostatni stykał się z tą prawdziwą drużyną Kanonierów, do której każdy z nas tutaj wzdycha poniekąd.. a przynajmniej Ci starsi.

Teraz Wenger ma plan PSG. Poniekąd.. ale to też zaczyna być widoczne

Komentowany temat: Oficjalnie: Walcott sprzedany do Evertonu 18.01.2018, 00:20

@hot995:
@OFFO:

W to mi grajcie panowie!!!

Wygląda na to, że Wenger znalazł sobie nową wenę. PSG. Jeśli Auba do nas trafi to będziemy mogli tak naprawdę cieszyć się z pozbycia Alexisa w tym okienku bo bez pieniędzy z jego transferu i zejścia z tej tygodniówki oraz pozycji otwierają się nowe horyzonty. Nowe pomysły taktyczne i możliwości..
Wiadomo, że nie będziemy jeszcze teraz kompletni ale na pewno będziemy wyglądać bardziej 'apetycznie' dla nowych twarzy, które mam nadzieję pozyskamy w jakiś sposób latem.

Panika, paniką ale Barca też miewała takie okresy... Za nimi przemawia renoma, za nami liga

Komentowany temat: Oficjalnie: Walcott sprzedany do Evertonu 18.01.2018, 00:09

@roxx292:

Stawiam na Neymar'a i daje sobie obciąć moje długie hery, że tak się stanie prędzej czy później. Sam Brazylijczyk będzie chciał tam wylądować. To jak przeznaczenie.

Hazard może być tylko bonusem ale trudno będzie o takie ruchy w kolejnym okienku. Jeśli tak się stanie (a nic nie jest w tej dziedzinie niemożliwe) to będą bardzo duże pieniądze. Być może kolejny rekord. Stać ich!

Logicznie patrząc to nawet Belg mógłby znaleźć się tam pierwszy ale to chyba będzie uzależnione od decyzji w sprawie Ronaldo.

Komentowany temat: Oficjalnie: Walcott sprzedany do Evertonu 18.01.2018, 00:02

@youngboy:

Tak samo robi Giroud. Gdyby nie stałe fragmenty gry zapewne miał by mniej o połowę w swoich statystykach. O czym to świadczy?
Taktyczna nieudolność. Gołym okiem widać, że potrzebny tam jest ktoś do pary. Z boku lub w lini za nim ale blisko. Jak podczas stosunku :)

Komentowany temat: Oficjalnie: Walcott sprzedany do Evertonu 17.01.2018, 23:58

@roxx292:

Kto wie hehe... Popatrz na ten cyrk tego okienka.
Real chce Roberta wyciągnąć z Bayernu ale ja im i tak przepowiadam Neymar'a za max 2 lata

A tak poważniej to Hiszpan jest na tyle elastyczny, że zagra na każdej ofensywnej pozycji więc zapewne jest (już) nietykalny nie tylko przez 'widzi mu się' Perez'a

Komentowany temat: Oficjalnie: Walcott sprzedany do Evertonu 17.01.2018, 23:56

@Dewry:

Nie pamiętam na jakiej on grywał pozycji ale trafiłeś w sedno :D

Komentowany temat: Oficjalnie: Walcott sprzedany do Evertonu 17.01.2018, 23:47

@kamilo_oo:

A ty jesteś pewien że dobrze trafiłeś z tym avatarem?
;)

Komentowany temat: The Telegraph: Alexis uzgodnił warunki kontraktu z United 17.01.2018, 23:43

@12Titi14:

Też tak myślę. Nawet jak podpisze kontrakt na 3-4 lata

Komentowany temat: Oficjalnie: Walcott sprzedany do Evertonu 17.01.2018, 23:41

@Kanonier204:


Na dachu bloku.. dzieciaku zachowaj spokój,
na dachu bloku.. dzieciaku, nie rób tego kroku ;)

Komentowany temat: Oficjalnie: Walcott sprzedany do Evertonu 17.01.2018, 23:37

@Sobieski14:

Di Maria był i jest (wciąż) ok ale nie jestem pewien czy taktyka Arsene'a by mu obecnie pomagała.
..i niestety nie zgodzę się, że Alexis się u nas jeszcze jakoś rozwinął.
Moim zdaniem po prostu utrzymał dobrą dyspozycję bo on już do Barcelony z Udinese przychodził mega rozkręcony i chyba najbardziej w tamtejszym okresie przejściowym pomiędzy obydwoma tymi klubami doszedł do swojego mega poziomu. Cała reszta to już trzymanie poziomu.


@roxx292:

Ja nie mówię, że Perez go zwolni ale doprowadzi do pewnych sytuacji.. jest z tego znany. Zresztą Zizu sam się już zastanawia. Ten sezon mu zdecydowanie nie wyszedł (póki co).
Co do reszty to tylko zgaduję ale wiem, że Perez ma swoje gwiazdki czy tam oczka w głowie i Asensio jest jedną z nich. Chyba, że sam będzie chciał odejść

Komentowany temat: Oficjalnie: Walcott sprzedany do Evertonu 17.01.2018, 23:28

@Arsenal4Ever14:

Real chyba będzie chciał zaczekać na Neymar'a.
A Wenger jak ktoś tutaj wspomniał jest pod ścianą bo postawiło mu się przynajmniej 3 zawodników! Dodatkowo teraz będzie mundial więc nikt nie zaczeka na jego 'powołanie' tylko będą się skupiać na grze dla reprezentacji.
Jeśli teraz Francus kogoś nie ściągnie kto podniesie poziom drużyny to w lecie jej status będzie taki jak 2 lata temu L'pool'u.
Myślę, że pan W zdaje sobie sprawę z tego co się wokół niego dzieje ale zbytnio żył/żyje przeszłością i nie nadąrza zarówno za cenami jak i całą otoczką. Nie jest w tym jednak jedyny... ale jako jedyny potrafi doprowadzić do sytuacji dramatycznych..

Komentowany temat: Oficjalnie: Walcott sprzedany do Evertonu 17.01.2018, 23:23

@Diam51:


Ma swoje 5 minut. Rozliczmy ich wszystkich po jakimś czasie. Mi się wydaje, że żaden z nich jeszcze nie gra na swoim optymalnym poziomie. Morata ma takie statystyki tylko dlatego, że dobrze wszedł z marszu ale nie od dziś wiadomo, że każdy napastnik u Wenger'a miewał lepszy kolejny sezon od poprzedniego.
Choć może nie oznacza musi...
Wenger też jest cieniem trenera, którego wszyscy pamiętamy.. i poza nowymi twarzami jakie się nagle pojawiły w klubie nie ma koło siebie zbyt kreatywnych doradców

Komentowany temat: Oficjalnie: Walcott sprzedany do Evertonu 17.01.2018, 23:18

@roxx292:

Myślę, że Zidane nie zabawi już długo na Bernabeu. A ten zawodnik to iskierka w głowie Perez'a i przyszłość królewskich. Już prędzej uwierzyłbym, że za jakiś czas pozbędą się Ceballos'a aniżeli Asensio

Komentowany temat: Oficjalnie: Walcott sprzedany do Evertonu 17.01.2018, 23:12

@Sobieski14:

No ja nie wiem co sądzić o pozycji Sanchez'a w United. Trudno będzie zaprzeczyć iż będzie dla nich wzmocnieniem.. bo będzie. W tej lidze on się odnajduje i każdego by wzmocnił. Ma motorek w dupie jak mu się chce ale umiejętności Di Maria (w formie) ma kozackie!!!
Jeśli miałbym wybierać to wybrałbym Argentyńczyka ale tylko pod warunkiem iż trenował by go w tej lidze ktoś taki jak Pep, Kloop, Wenger sprzed 8miu laty lub Simeone (chociaż tego ostatniego nie można jednoznacznie sprawdzić jeszcze w EPL).

Mimo wszystko szkoda takiego zawodnika jak Czylijczyk. Szkoda, że odchodzi. Nie dziwi mnie jednak sposób w jaki to robi bo podobnie opuszczał Barce.
To się musiało tak skończyć....
...i chyba powinniśmy się cieszyć, że nie idzie do Pep'a bo mógłby z niego wycisnąć jeszcze więcej niż Mourinho a tak jest szansa, że się pokłócą po sezonie lub dwóch.

Może się okazać, że klątwa Wenger'a zadziała i wpuścimy im wirusa - konia trojańskiego, który uaktywni się po jakimś czasie.
Nie stanie się to szybko i niewiadomo czy w ogóle ale...

No właśnie ale ;)

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Ipswich 27.12.2024 - godzina 21:15
? : ?
Crystal Palace - Arsenal 21.12.2024 - godzina 18:30
1 : 5
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool16123139
2. Chelsea17105235
3. Arsenal1796233
4. Nottingham Forest1794431
5. Bournemouth1784528
6. Aston Villa1784528
7. Manchester City1783627
8. Newcastle1775526
9. Fulham1767425
10. Brighton1767425
11. Tottenham1772823
12. Brentford1772823
13. Manchester United1764722
14. West Ham1755720
15. Everton1637616
16. Crystal Palace1737716
17. Leicester1735914
18. Wolves17331112
19. Ipswich1726912
20. Southampton1713136
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah139
E. Haaland131
C. Palmer116
B. Mbeumo102
C. Wood100
N. Jackson93
Y. Wissa91
Matheus Cunha83
J. Maddison74
A. Isak74
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady