Komentarze użytkownika Patriko

Znaleziono 5945 komentarzy użytkownika Patriko.
Pokazuję stronę 3 z 149 (komentarze od 81 do 120):

Komentowany temat: Rooney krytykuje kibiców Arsenalu po porażce z PSG 02.05.2025, 07:47

@szyszak: Już bez przesady, że teraz nagle drużyna i klub nie mają wsparcia kibiców... Wyszedł jak wyszedł ten półfinał i na trybunach niestety, ale Arsenal też gra połowę meczów z 12 zawodnikiem. Najbardziej żałośni to zawsze są kibice i antykibice w internecie.

@executer1: "*a nasi piłkarze na pewno dobrze wiedzą przed jaką szansą stanęli"
xD

@executer1 napisał: "Niby to oczywiste ale mam wrażenie, że tworzy nie potrzebną presję przez takie gadanie."
Być może to dobrze, presja nie zawsze jest czymś złym, czasami bywa mobilizująca, a nasi piłkarze są na pewno dobrze wiedzą tego przed jaką szansą stanęli, i że mimo pierwszego meczu nie jest ona jeszcze całkowicie stracona.

@youngd: To znowuż nie było porównanie tylko przykład, ale o tym właśnie napisałem w poprzednim komentarzu, dla ciebie zarzut = wina, wiadomo w końcu to klub z arabskimi właścicielami więc na pewno są czemuś winni, tylko nie wskażesz czemu dokładnie i nie dasz na to dowodu, ale wyrok już wydałeś xD Bo nie oszukujmy się nawet finansowego fair-play nie ogarniasz, nie liczyłeś z dostępnych źródeł i nie wiesz ile w ostatnich latach wydali a ile zarobili, i czy rzeczywiście wydają na lewo i prawo ponad stan tylko powtarzasz populizmy w duchu nienawiści do nich i przyłączasz do polowania na czarownice, a to może spotkać każdego, i kiedyś w innej sytuacji Arsenal też może nią być.

@kamo99111 napisał: "Akurat to czysty przypadek... cieszmy się, że inni grają też poniżej pewnego poziomu... do tego półfinału też doszliśmy pokonując miernie PSV i Real w kryzysie. Wystarczy, że stajemy na przeciwko trochę lepiej poukładanego zespołu i przestajemy istnieć. Dużo nie trzeba aby pokonać Arsenal w tym sezonie."
Wiadomka, jak Arsenal wygrywa to dlatego, bo inni byli tacy słabi, jak inni wygrywają z Arsenalem to dlatego, bo są tacy świetni nie to co fartowny klub z Londynu... czysty przypadek, samo się przypadkowo tak jakoś wyszło na boisko, strzeliło i wygrało xD O to w piłce chodzi by wykorzystywać słabości/kryzysy/błędy (zwał jak zwał) innych i samemu mieć ich mniej.

@Olczyck napisał: "Partey musi odejść. Trzeci raz rok z rzędu nie jest dostępny w najważniejszym momencie."


Przecież on był niedostępny przez kartki a nie przez kontuzje za tydzień normalnie zagra"

Rok temu na Bayern też nie miał kontuzji tylko wtedy Arteta po prostu na niego nie postawił. No chyba, że nie ten dwumecz z bawarczykami i końcówka sezonu w której już grał były jego najważniejszym momentem. @marimoshi napisał: "Był niedostępny przez frajerska kartke zdobyta w 85minuvie za przepychanki w rozstrzygniętym dwumeczu.
Jak nie kontuzje to taki wybryk."

Ale jest jeszcze rewanż w którym zagra i to dalej bardzo dobry zawodnik, lepiej mieć bardzo dobrych zawodników jako dodatkowe opcje w kadrze niż ich nie mieć, chociaż na koniec i tak nie nam decydować jak się jego losy potoczą.

@thegunner4life: Kurde 2x to samo napisałem xD

@thegunner4life: Nie no jasne, że statystyki nie oddają pełnego przebiegu meczu ja oglądałem ten mecz, ale oddają sporą jego część i na tle całego meczu nie było tam "różnicy klas" na korzyść PSG, ale byliśmy zespołem słabszym. @thegunner4life napisał: "No jak patrzysz na statystyki to nie, ale jak oglądałeś mecz to do 40 minuty nasi mieli problem żeby w ogóle podejść pod bramkę PSG, za to oni znajdowali się pod naszą po 2-3 podaniach. Wiadomo, też że grali ostrożnie, bo byli na wyjeździe. Swoje zrobili, statystyki nie są najgorsze, za to wynik już jest zły. Teraz trzeba tam jechać i modlić się o cud, żeby tym razem nasi nie potrzebowali 15 strzałów na jednego gola."
Jasne, statystyki nie oddają pełnego przebiegu meczu, też nie o to mi chodziło jakby co, ale oddają sporą jego część i na tle całego spotkania nie było tam według mnie "różnicy klas" na korzyść PSG, ale byliśmy zespołem słabszym.

@Ech0z napisał: "Ktoś jest w stanie przypomnieć mi kiedy ostatni raz ktoś nas tak zdominował ? Za Artety nie przypominam sobie takie meczu no chyba że ten przegrany z City 5:0 3/4 lata temu. W ciężkim szoku byłem. Myślałem że oni tylko tak dobrze weszli w mecz ale oni nas zdeklasowali wyglądaliśmy jak dzieci we mgle."
Tylko statystyki nie oddają tej deklasacji - 52% do 48% posiadania piłki dla PSG, strzały 11 do 10 dla nich, celnych my o jeden więcej 5 do 4 z czego dwa to niewykorzystane bardzo dobre okazje Martinellego i Trossarda po świetnych obronach Donnarummy. Nie był to taki zły mecz w naszym wykonaniu jak to niektórzy przedstawiają, ale jeszcze lepszy był w wykonaniu PSG.

@miki9971 napisał: "Jedziemy z Nimi w Paryżu.

Trossard jeżeli zostanie na kolejny sezon - to tnę się w wannie..."

Pewnie zostanie... tylko mydłem się tnij :)

@ArsenalChampion: Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, jak inne kluby ich oskarżały i żądały od nich wyjaśnień, a większość już ich skazywała oraz wyrzucała z ligi za same zarzuty jakby równały się one od razu najgorsza wina, to nie pisałeś jaki ohydny Arsenal i reszta Premier League :p

Ian legenda tego klubu i super człowiek, ale niestety nie trafił z tym słabym punktem... :D

Komentowany temat: Rooney krytykuje kibiców Arsenalu po porażce z PSG 30.04.2025, 05:33

"*i nawet nie był na stadionie podczas dzisiejszego meczu"

Komentowany temat: Rooney krytykuje kibiców Arsenalu po porażce z PSG 30.04.2025, 05:06

@Arsenal2004 napisał: "I jeszcze klub który się ośmieszył swoją oprawą zakazując wniesienia kibicom swoje,j która na pewno była lepsza niż ta armatka trochę większa od naszej bramki."
Nie no według niektórych wstydem czy tam krindżem była ta oprawa wiernych fanów, kij tam, że motywy nawiązujące do popkultury albo jakichś inny rzeczy czy wydarzeń z prawdziwego życia to normalka (jak np. ludzik lego na Legii i Legioland - to przykład nie porównanie), kibice uzbierali na nią 12k funtów na które złożyło się po trochu pewnie co najmniej kilkaset osób, a żaden z tych ludzi dla których to była żenada nie dołożył na to złamanego grosza, nie wymyślił nic lepszego, nic nie zrobił dla społeczności AFC i nawet nie był na stadionie tylko obejrzał go przed tv albo na strimie - ale to dla niego cring, nie to co zwyczajna armatka na czerwonym tle na półfinał LM... @Arsenal2004 napisał: "Zgadzam się z nimi, bo trybuny nawet nie reagowaly jakoś bardzo jak któryś z piłkarzy Arsenalu ich o to prosił. W takich momentach trzeba jeszcze bardziej motywować swoich piłkarzy, a nie zachowywać się jak by byli obrażeni, bo ich klub stracił bramkę w 4 min. Zarówno piłkarze jak i kibice zawiedli i tyle."
Raczej nie byli obrażeni, myślę że chyba źle to interpretujesz, bo widać było jak ludzie wstają z miejsc, machają rękami, coś krzyczą i przeżywają to spotkanie, problemem był brak dopingu a raczej sporadyczne okrzyki czy przyśpiewki do których nie przyłączały się wszystkie trybuny, dali się zdominować ultrasom PSG, chociaż kilka razy było ich słychać nawet podczas transmisji, ale to za mało i za słabo, za to jest to niezła pożywka dla kibiców innych angielskich klubów.

Komentowany temat: Kolejny ligowy remis: Arsenal 2-2 Crystal Palace 26.04.2025, 09:29

@lajcik_84 napisał: "Real zrobił filmik , że sędzia nie będzie pod nich sędziował ( wywalił wszystkie błędy sędziego w swojej tv )"
Nie, że nie będzie pod nich sędziował, tylko po prostu z jego błędami, bo jest urwa kiepskim sędzią więc po co sobie coś wymyślasz xD Po tych wszystkich latach w których insynuowano im, że liga i sędziowie są ustawieni pod nich to się bronią i pokazują, że równie często mylą się i przeciwko nim i to właśnie z poziomem arbitrów jest problem, a jest on tam gorszy niż w Anglii czy Polsce.

Komentowany temat: Kolejny ligowy remis: Arsenal 2-2 Crystal Palace 26.04.2025, 09:28

@enrique napisał: "Jogurt napisał: "Zawsze bardziej kibicowałem Realowi niz Barcelonie, ale po tym co tam się ostatnio dzieje, to mam nadzieję że Blaugrana zrobi im manite"

Zgadzam się. I mam nadzieję że Barcelona ich jutro zgniecie, zmieli i wyrzuci na śmietnik. Żal mi strasznie sędziego jutrzejszego meczu, przecież presja jaka nim ciąży jest kolosalna, każde gwizdnięcie przeciwko Realowi będzie momentalnie traktowane jako zemsta, wałek, piłkarski poker itd. a nie daj panie że miałby dać kartę takiemu "viniemu"."

Sam tę dodatkową presję na siebie narzucił, ma prawo nie być w najlepszej kondycji psychicznej, ale w momencie gdy zachował się jak się zachował, pożalił i dosłownie popłakał to oczywiste, że nie nadaje się do poprowadzenia takiego meczu skoro nie radzi sobie z emocjami i presją już na konferencji przed nim dlatego tak będzie najlepiej dla wszystkich, dla niego samego też, że tego meczu on i pozostali wyznaczeni sędziowie nie poprowadzą i nie dziwi reakcja Realu który też się tego domaga, swoje pretensjonalne prywaty na temat na ich temat na dzień przed finałem które wzbudziły u nich dodatkowe obawy też są po takich wypowiedziach uzasadnione, normalne że się bronią jak inni w ich uderzają.

Komentowany temat: Kolejny ligowy remis: Arsenal 2-2 Crystal Palace 24.04.2025, 23:00

@Topek napisał: "https://x.com/block25aa/status/1915466057432657990?s=46

To miały być te banery na mecz? Bo trącają lekką żenadą"

Przynajmniej sami z siebie wychodzą z jakąś inicjatywą.

Komentowany temat: Kolejny ligowy remis: Arsenal 2-2 Crystal Palace 24.04.2025, 22:59

@Garfield_pl napisał: "Powód był prosty, zapominy i lecimy dalej. Tak poważnie, właśnie takiego sektora brakuje i coś kiedyś wcześniej było że miał być sektor fana. Jednak nie ma. Tak samo no będzie żadnego wsparcia klubu wśród kibiców. Takie rzeczy robią osoby które są w klubie kibica i sami zrzucają się na wszystko."

To są tylko twoje domysły, nie wiemy co było powodem, więc lepiej zaczekać;)"

Nie no on wie lepiej, najlepiej sobie coś wymyślić i żyć w swojej bańce. Chłop nie ma pojęcia jak to wygląda wśród kibiców Arsenalu, jaka jest atmosfera na meczach w Anglii i Arsenalu i od czego ona zależy, ale oczywiście ma najwięcej do powiedzenia na ten temat jak jest i jak być powinno... nic nowego w sumie xD

@pablofan napisał: "Ktoś też napisał, że jak na tak wielki klub, ich zawodnicy mała biegają… o tyle i aż tyle. Dyscyplina i uczciwość sportowa u nich leży.
Niczego mu nie ujmuje. Dobrze pamiętam jak wyglądały ich mecze z City i cud tylko sprawił, że rok temu udało im się to przetrwać. Taka prawda."

I tu się różnimy, nie mam problemu z twoim zdaniem, ale nie zgadzam się ze spychaniem osiągnięć na cud, fart? To właśnie ta "etyka" pozwoliła im mimo wyniku w plecy odwrócić wynik, te cudy nie wzięły się znikąd tylko z ich zaangażowania i naporu do ataku, gole były po akcjach które były na celu by je zdobyć. Dwumecz z nami inna historia, i to nie tylko tak, że Real by zły. oddajmy królowi co królewskie, Arsenal był lepszy ;) Jeszcze zaraz Real może zaskoczyć świat i wygrać finał krajowego pucharu z Barcą i mając stratę tylko 4pkt wygrać mistrza, wtedy mimo odpadnięcia z LM postrzeganie zmieni mocno się zmieni na korzyśc Carlo a niekorzyść Flicka, a może nie i nie mam racji.

@pablofan napisał: "i w tym jest właśnie cała słabość tego klubu. Brak twardej ręki, nieokreślona taktyka, rozwydrzone i z wybujałym ego piłkarzyki. Nie odbieram Ancelottiemu tytułów itp. Ale on po tylu latach w RM nie stworzył w tym klubie stylu ani nie zadbał o etykę pracy na boisku."
I czym jest ten brak etyki? Bo to trochę brzmi jak ujmowanie mu na siłę wyświechtanym sloganem w obliczu tego co właśnie z nimi wygrał, a jeszcze rok temu wygrał ligę i lm, a i gorszy okres oraz sezon zawsze u każdego klubu pod każdym trenerem w końcu przyjdzie. Być może problem tym razem nie leży w Carlo?

@barto32 napisał: "jaki to jest totalny absurd ze kartki nie zeruja sie przed kazda faza UEFA MAFIA"
Jakaś kara musi być za przewinienia, ma to jak najbardziej sens w regulaminie i żadna mafia nie ma tu nic do tego.

@minio7 napisał: "Jeśli United wygra tę czapkę gruszek to się nie opędzimy od ich tajnych agentów przez następnych kilka miesięcy i komentarzy o tym że mieli lepszy sezon od nas xD"
LosDeprecjones to będzie miał wtedy kisiel w majtach przez kolejny rok jeśli przy takim scenariuszu gdy wygrywa United albo Tottenham my nie wygramy LM.

Ale pojeb*ana ta Liga Europy, Tottenham w półfinale, Lazio które już miało odrobione straty z nawiązką z pierwszego meczu daje sobie strzelić i odpada w karnych, a ekipa Lacazetta daje od tyłu United które też ma swój moment pocieszenia w tym słabym sezonie i szanse na garnek.

United xD

Lazio jaka remontada.

@miki9971: 11 goli z akcji.

@miki9971 napisał: "Ja tam bym go nie chciał... Jest dużo lepszych zawodników niż on. G/A (dużo karnych) słabo."
Ostatnio ma słabszy czas, ale w tym sezonie tylko trzy gole z karnych strzelił to mu daje 11g 9a w PL. Nie jest tak źle.

Tavares kolejny uraz, już nie pamiętam który w tym sezonie, ósmy chyba, schodzi z boiska płacząc. Jak tak dalej pójdzie to będzie kolejnym pechowcem który przez brak zdrowia skończy przedwcześnie karierę.

@fabregas1987 napisał: "Arsenal na Bernabeu: 2 mecze 2 zwycięstwa :D:DDDD"
Lepiej, w oficjalnym meczu o stawkę jeszcze nigdy z nimi nie przegraliśmy :D

Poszedł jak kuna w agrest, brawo! :D

Komentowany temat: Rewanż na Bernabéu: Real Madryt vs Arsenal 16.04.2025, 22:05

@losnumeros napisał: "Niektórzy powiedzą że krytykuje itp."
Ciekawe dlaczego, może dlatego, że właśnie to ciągle robisz? xD Już przestań z tym syndromem oblężonej twierdzy, bo to od dawna żałosne w twoim wykonaniu.

Komentowany temat: Rewanż na Bernabéu: Real Madryt vs Arsenal 16.04.2025, 21:59

Brawo dla naszych! Ja tam jestem zadowolony po pierwszej połowie, wiadomo jest trochę niedokładnośći, ale co ważniejsze jest też wola walki i dyscyplina taktyczna, Real stara się jak może, ale za dużo nie może, bo Arsenal im na to nie pozwala i za to jeszcze raz brawo.

Komentowany temat: Rewanż na Bernabéu: Real Madryt vs Arsenal 16.04.2025, 21:34

@praptak napisał: "Tak jak myślałem, oni będą próbowali odrobić straty."
Dziwne jakby nie próbowali xd

Komentowany temat: Rewanż na Bernabéu: Real Madryt vs Arsenal 16.04.2025, 21:31

@ostriket napisał: "może jeszcze zolta dla Mbappe za padolino?"
Nie no tyle to nie

Komentowany temat: Rewanż na Bernabéu: Real Madryt vs Arsenal 16.04.2025, 19:41

@mdr_AFC napisał: "Arsenal z Gabrielem w składzie*. Oby Kubuś dał dziś radę i będzie półfinał."
Z Kubą w parze z Salibą na środku jeszcze nie przegraliśmy.

Komentowany temat: Edu Gaspar żegna się z Arsenalem 11.04.2025, 11:35

Dobrze wykonał swoją pracę, nie był nieomylny, bo takich ludzi nie ma i nie ma klubów które przeprowadzają tylko udane transfery, no i to nie działa tak, że każdy ruch z czy do klubu to jest wyłącznie jego inicjatywa której każdy był przychylny i inni nie mieli nic dopowiedzenie a w tej kwestii. Czekam na ruchy w lato już z Bertą na pokładzie.

@Jogurt: A no stać ich też takim sposobem, że oni mało wydają na transfery z oczywistych przyczyn. Stadion mają również ładny, bardzo podobny do tego Arsenalu który zawsze się wypełnia co też im zapewnia pewnie dobry przychód, sponsorzy też. To nie jest wcale mały klub, największy w Kraju Basków, ale w pewien sposób hermetyczny.

@Barney napisał: "Na pewno czesc kibicow uwaza jak ja, jakby tak Saka przeciw nam celebrowal w barwach Chelsea to fajne by było ?? Tlumaczenie bo to Lewy"
Nie tłumaczenie, bo Lewy tylko Lewego chyba ta cała rozmowa przecież dotyczy dlatego dałem ci konkretne argumenty jaki prawdopodobnie jest kontekst tego czemu Lewy tak robi, bo w jego głowie oczywiście nie siedzę i nie wiem co tak naprawdę myśli, faktem jest natomiast, że zawsze się o Borussi dobrze wypowiadał a kibice w Borussi nie byli przeciwko niemu gdy grał z nimi wielokrotnie na ich stadionie i ładował bramy. W ogóle jego tam ładnie pożegnali w ostatnim meczu jak już było dawno wiadomo, że odchodzi za darmo do Bayernu wypełniając kontrakt w BVB, gdzie dostał jakieś kwiaty w ostatnim meczu i chyba jakąś tabliczkę pamiątkową, powiedział kilka słów do mikrofonu a stadion go pożegnał owacjami gdzie nie każdy piłkarz który po kilku latach który się z nimi żegnał mógł liczyć na taki gest ze strony klubu i trybun. @Barney napisał: "ja tam pamietam jeszcze w barwach Bayernu jak pajacowal w meczu z nami."
Ale kto pajacował? to miał Robert się też nie cieszyć po golach przeciwko Arsenalowi czy o co chodzi xD

@Dawid04111 napisał: "nimi bardzo prawidłowo że nie celebruje goli na stadionie BVB a celebruje na swoim stadionie. Dzięki temu okazuje szacunek zarówno bylemu klubowi jak i obecnemu."
Uważam podobnie.

@Barney napisał: "Glupia logika , ja tam szanuje pilkarzy co potrafia sie powstrzymac. Sam wolalbym byc lubianym ,a nie palic mosty.

Wywawalone w niego i w Barce w sumie ,najwazniejszy Arsenal, mogla by byc juz ta sroda."

Dla ciebie głupia, dla niego nie. Nie wiem w jaki sposób tym niby pali jakiś most z Borussią? On już tam nie gra 11 lat i raczej nie zagra ponownie, i nie przypominam sobie żeby kibice Borussi jakoś źle go traktowali wyzywając czy gwiżdżąc na niego gdy się z nimi mierzył.

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady