Komentarze użytkownika Rafson95

Znaleziono 10622 komentarzy użytkownika Rafson95.
Pokazuję stronę 107 z 266 (komentarze od 4241 do 4280):

Komentowany temat: Oficjalnie: Saliba wypożyczony do Nice 07.01.2021, 21:17

Z ciekawości poszukałem swojego pierwszego zachowanego komentarza na temat Ozila. koło 2014 miałem tu usunięte całe konto wraz z komentarzami za nieporozumienie z Rahem i z roku transferu nic nie mam, ale mój pierwszy zachowany komentarz o Niemcu to:
Komentowany temat: Kanonierzy w reprezentacjach13.10.2014, 12:21
"Jakby za Ozila nam dawali tyle ile my zapłaciliśmy Realowi to bym sprzedawał"

XD

Komentowany temat: Oficjalnie: Saliba wypożyczony do Nice 07.01.2021, 18:45

@losnumeros napisał: "Jednak mecz to mecz, nieważne czy zagrasz 90,70,45,30,15 lub 3 minuty, liczy się to jako 1 mecz."
Zgadza się mecz to mecz, ale porównywać matematycznie zawodników zakładając że rozegranie 90minut liczy się tak samo jak rozegranie 1 minuty mija się z celem i zakłamie nam faktyczny obraz.

Komentowany temat: Oficjalnie: Saliba wypożyczony do Nice 07.01.2021, 17:32

@D14:
Jak podpisze kontrakt z Fenerbache to go będa mogli zgłosić, teraz jeszcze nie ma takiej możliwości.

Komentowany temat: Oficjalnie: Saliba wypożyczony do Nice 07.01.2021, 17:25

@losnumeros:
Jesteś niepoważny z tymi statystykami licząc wielokrotnie wejścia z ławki Nketiaha na 10-30minut jako "mecze" i przyrównując to w jednej wiadomości do Balgouna który w młodzieżówce rozgrywał w praktycznie każdym spotkaniu 90 minut.
To nie przedstawia absolutnie żadnej wartości merytorycznej.

Kiedy spojrzymy na sprawę obiektywnie czyli weźmiemy pod uwagę rozegrane minuty a nie "mecze" wychodzi:
- w U23 Balgoun Gol/asysta co 112 minuty gry a Nketiah co 76
- w U18 Balgoun gol/asysta co 71 minut gry a Nketiah co 73
- w seniorach Balgoun gol/asysta co 25 minut gry a Nketiah co 165.

Więc jak widać w juniorach gdzie próba jest miarodajna bo obaj grali po kilka tysięcy minut Nketiah wypada lepiej od Balgouna.
W seniorach natomiast statystyki wyglądają jak wyglądają ze względu na bardzo niską ilość minut rozegranych przez Balgouna. Ciężko to jednak uznać jako wyznacznik przy rozegranych 74 minutach bo wtedy by nam wyszlo, ze jest lepszy od Messiego, Ronaldo i Lewandwoskiego, a najlepszymi strzelcami na świecie są goście którzy raz w sezonie weszli na 5 minut z ławki i udało im się zdobyć bramkę.

Komentowany temat: Oficjalnie: Saliba wypożyczony do Nice 07.01.2021, 14:56

@losnumeros: Eddie w młodzieżówkach robił jeszcze lepsze staty niż Balgoun.|
W u-23 28 goli i 7 asyst rozgrywając ledwie 2676 minut.

Komentowany temat: Oficjalnie: Saliba wypożyczony do Nice 07.01.2021, 14:19

Swoją droga kojarzycie człowieka o nazwisku Donyell Malen?
Grał u nas w młodzieżówce, w 2017 roku sprzedaliśmy go do PSV za 600 tys Euro.
Od tamtej pory zagrał w seniorach PSV 5200 minut, strzelił 43 gole, zaliczy 18 asyst i jest wart wg transferamrkt 25mln.

Komentowany temat: Oficjalnie: Saliba wypożyczony do Nice 07.01.2021, 14:12

@kwiatinho:
A no to widzisz, różne źródła różnie mówią.

@songoku95:
Boli ich wielki Eddie Nketiah. Następca Iana Wrighta

Komentowany temat: Oficjalnie: Saliba wypożyczony do Nice 07.01.2021, 13:37

@kwiatinho: Pełna zgoda co do tego że piłkarze potrzebują agentów, ponieważ sami na pewno nie byliby w stanie negocjować korzystnych dla siebie warunków.

Ale z LFC jednak było troche inaczej - Tam istniała faktycznie klauzula wykupu 40+1, ale oni i tak nie zezwolili Suarezowi na rozmowy łamiąc przy tym ustalenia kontraktu. Krótko mówiąc John Henry sam przyznał w stylu, że klauzula była, ale mieli ją w d*pie :D

Źródło: https://www.theguardian.com/sport/2014/mar/02/liverpool-john-henry-luis-suarez-clause
He had a buyout clause of £40m. Arsenal, one of our prime rivals, offered £40m plus £1. What we've found … is that contracts don't seem to mean a lot in England – actually, in world football.

Komentowany temat: Oficjalnie: Saliba wypożyczony do Nice 06.01.2021, 21:58

https://www.youtube.com/watch?v=X7slyFOQXT0&ab_channel=ArsenalEditor

Złoto xd

Komentowany temat: Oficjalnie: Saliba wypożyczony do Nice 06.01.2021, 21:53

Nikt tutaj nie skreśla Saliby na amen tylko rozmawia się o jego słabym występie.

Mi niestety jego koordynacja ruchowa skojarzyła się z Yaya Sanogo ;/

Komentowany temat: Oficjalnie: Saliba wypożyczony do Nice 06.01.2021, 20:19

@kwiatinho:
Ja niczego nie mylę. Odróżniam jeden od drugiego ale zdaje sobie sprawe z tego że jeden jest powiązany z drugim...

Komentowany temat: Oficjalnie: Saliba wypożyczony do Nice 06.01.2021, 20:14

Swoją drogą ten bramkarz Brest to niezły karypel.

Komentowany temat: Oficjalnie: Saliba wypożyczony do Nice 06.01.2021, 20:11

@patryksz napisał: "Nie klubową kasę, a budżet stricte transferowy w obecnym okienku. Nie przeinaczaj faktów."

Nie przeinaczam. Użytkownik z którym teraz rozmawiałem wyraźnie napisał "Pieniędzy w klubie nie przybędzie."
Ja również pisałem: "Więc transfer Ozila sprawi, że Arsenal jako klub będzie miał w lato 9mln funtów więcej niż będzie miał jeśli Ozil zostanie."

Nie mówiliśmy stricte o wpływie Ozila na budżet transferowy tylko na ogólny budżet klubu.
Chociaż nie da się ukryć, że ogólny budżet potem na wpływ na ten transferowy.

Ale już mi się nie chce dzisiaj na ten temat dłużej rozmawiać.

Co do Williana zgadzam się - bardzo nietrafiona decyzja dawać takiemu dziadowi kontrakt na okolo 180tys tygodniowo na 3 lata.

@NineBiteWolf napisał: "Zdziwiłbym się gdyby po 6 miesiącach bez gry poruszał się jak gazela."
Grał w U-23 regularnie i trenował więc fizycznie powinien być przynajmniej dobrze przygotowany.

Komentowany temat: Oficjalnie: Saliba wypożyczony do Nice 06.01.2021, 19:23

@seeboq: W dobie pandemii redukcja płac była podstawowym zabiegiem stosowanym przez dziesiątki jak nie setki drużyn w Europie w celu utrzymania stabilnej kondycji finansowej klubu.
Poza sportem obniżki wynagrodzeń również dosięgnęły milionów ludzi.

Ale nieee, eksperci na kanonierzy.com piszą nowe zasady ekonomii według których pozbycie się zawodnika zarabiającego 350 tysięcy funtów tygodniowo NIE MA WPŁYWU na klubową kasę XD

Komentowany temat: Oficjalnie: Saliba wypożyczony do Nice 06.01.2021, 18:37

Kamil na spokojnie.

Komentowany temat: Oficjalnie: Saliba wypożyczony do Nice 06.01.2021, 18:33

@kwiatinho:
Jeśli Ozil zostanie do konca czerwca - wypłacimy mu jeszcze około 9mln funtów do końca kontraktu plus być może jakieś bonusy lojalnościowe za to, że został w klubie do końca.

Jeśli Ozil odejdzie jutro - zaoszczędzimy w ten sposób te 9mln ponieważ nie będziemy musieli już płacić Ozilowi.

Więc transfer Ozila sprawi, że Arsenal jako klub będzie miał w lato 9mln funtów więcej niż będzie miał jeśli Ozil zostanie.
Czego ty tu nie rozumiesz?

Komentowany temat: Oficjalnie: Saliba wypożyczony do Nice 06.01.2021, 18:17

@kwiatinho napisał: "Pieniędzy w klubie nie przybędzie."

Jasne Kroenke sobie wypłaci na prywatne konto i wybuduje ranczo :)

Komentowany temat: Oficjalnie: Saliba wypożyczony do Nice 06.01.2021, 17:55

@kwiatinho:
A myślisz że 19 milionów rocznie nie odbija się na klubowych finansach?

Mesut to najlepiej opłacany piłkarz w historii AFC i chyba największa pomyłka kontraktowa.

Komentowany temat: Oficjalnie: Saliba wypożyczony do Nice 06.01.2021, 17:41

@arsenal159 napisał: "Nigdy nie napisałbym takiego określenia bez powodu, bo też go nie lubie. Ale no tego czytac tu sie nie da. I takich "fanow" jak Ci co tutaj płaczą o te wyplaty pilkarzy, jakby to jakkolwiek ich dotyczyło, inaczej określić sie chyba nie da :)
To tyle, wracam do ogladania skokow, pozdro"

No oczywiście że jako kibiców nas to dotyczy. 350tys funtów dla Ozila za nic nierobienie powoduje że mój ulubiony klub jest ograniczany finansowo i nie może sobie pozwolić na pewne ruchy na rynku transferowym.
Pieniądze nie moje ale klubu który wspieram więc chyba mogę być z tego powodu niezadowolony.

Komentowany temat: Oficjalnie: Saliba wypożyczony do Nice 06.01.2021, 13:33

@Paul77:
Wiem. Na 200 popularnie mówi się "ćwiartka".
@Trequartista:
W sumie z czystą chyba masz racje, ale ja takie małe litraże preferuje wersjach owocowych, a tu widać już dysproporcję.
Na pewno w żabkach i na stacjach.

Komentowany temat: Oficjalnie: Saliba wypożyczony do Nice 06.01.2021, 13:19

@losnumeros:
Zawsze się opłacało bardziej brać ćwiartkę.

Komentowany temat: Oficjalnie: Saliba wypożyczony do Nice 06.01.2021, 13:18

@Pietraszko napisał: "Na oficjalnej stronie menadżerskiej podającej ceny piłkarzy (transfermarkt)"
co?

Komentowany temat: Oficjalnie: Saliba wypożyczony do Nice 06.01.2021, 12:56

@Catalonczyk: @Gunner18AFC:
Ale ja nie twierdzę, że należy dać mu kontrakt na 5 lat, tylko że należy jeszcze pozostawić go na kilka miesięcy pod obserwacją.

Arsenal pod Artetą grał fatalnie i gorzej niż za najgorszego Emerego, ale czy waszym zdaniem w tej chwili zasadne byłoby jego zwolnienie? I kto poprowadzi Arsenal w najbliższym spotkaniu?

Komentowany temat: Oficjalnie: Saliba wypożyczony do Nice 06.01.2021, 12:34

Ocena Artety obecnie się zmieniła, ponieważ to sam Arteta się zmienił.

Ja byłem za tym żeby go zamienić na kogos pokroju Tuchela czy Allegriego (jeśli by istniała taka możliwosć), aczkolwiek teraz jak dał szanse młodzieży i odniósł 3 zwycięstwa to należy dać mu jeszczę troche czasu.

Komentowany temat: Oficjalnie: Saliba wypożyczony do Nice 06.01.2021, 12:16

@patryksz:
To postaraj się wyrażać precyzyjnie, a nie tak że samemu sobie zaprzeczasz w kolejnych wiadomościach.

Ja tu nie odniosłem wrażenia, że ktokolwiek pomyślał że za 350tygodniowki Ozila kupimy pół globu

Komentowany temat: Oficjalnie: Saliba wypożyczony do Nice 06.01.2021, 11:58

@patryksz napisał: "Po pierwsze to budżet płacowy i nie ma nic wspólnego z tym transferowym."
@patryksz napisał: "Przecież fakt, że dziś się zwolnią dwa kontrakty nie ma żadnego wpływu na budżet transferowy w tym momencie."

No właśnie. "W tym momencie" faktycznie nie ma, ale wcześniej twierdziłeś, że pomiędzy jednym a drugim nie ma żadnego powiązania.

Skończ już lepiej z tymi "Xd" bo się tylko kompromitujesz ;p

Komentowany temat: Oficjalnie: Saliba wypożyczony do Nice 06.01.2021, 11:53

@Skotii: Jeśli chodzi o profil zawodnika to 10 by najbardziej pasowała do ESR. Ale na taki numer jest jeszcze za młody. W sumie to nasz jedyny typowy rozgrywający

Komentowany temat: Oficjalnie: Saliba wypożyczony do Nice 06.01.2021, 11:44

@patryksz napisał: "Po pierwsze to budżet płacowy i nie ma nic wspólnego z tym transferowym."

Niby dlaczego? Bo moim zdaniem jeden budżet jest ściśle uzależniony od drugiego. Cięcia w jednym pozwolą na większe wydatki w drugim.

Komentowany temat: [Aktualizacja] Özil o krok od zmiany klubu 06.01.2021, 11:23

@sidtsw:
Jak podpisze kontrakt z innym klubem to z jakiej racji my byśmy mieli płacić jego tygodniówkę? Jesli do tranasferu dojdzie teraz to nie bedziemy mu juz placic za ostatnie pol roku

Komentowany temat: Oficjalnie: Saliba wypożyczony do Nice 05.01.2021, 23:11

@MCX018 napisał: "Bergkamp, Vieira, Pires?"
Bergkamp w ostatnich latach swojego pobytu w AFC faktycznie grał głęboko i można by go było uznać "10", ale jednak jest powszechnie klasyfikowany jako napastnik stąd go nie uwzględniam.

Pires i Vieira. Z tą dwójką sprawa na spokojnie do dyskusji, zrozumiem jak znajdą się osoby które uznają ich za lepszych od Fabregasa, dlatego wcześniej uzyłem słowa "prawdopodobnie". Każdy z tej trójki ma całkiem inną charakterystykę stąd cięzko o jakieś konkretne porównania. Mi po prostu się wydaje, ze będąc w topowej formie najwięcej z nich drużynie dawał Fabregas, ale tamta dwójkę znam tylko ze skrótów i paru archiwalnych meczów.

Komentowany temat: Oficjalnie: Saliba wypożyczony do Nice 05.01.2021, 22:38

Ozil najlepszym pomocnikiem w historii AFC? Żarty.

Być może najlepsza 10, ale najlepszym pomocnikiem przynajmniej w XXI wieku był prawdopodobnie Fabregas, który w porównaniu do Ozila był dużo bardziej kompletny. Bo do świetnej kreacji dorzucał charakter, ciąg na bramkę, SFG.
Mesut był piłkarzem strasznie jednowymiarowym - genialne rozegranie i kontrola piłki, ale nic więcej.

Komentowany temat: Oficjalnie: Saliba wypożyczony do Nice 05.01.2021, 16:59

@Vengerberg napisał: "Willock mial podobne wejscie do druzyny co ESR ale dobra"
XD

Komentowany temat: Oficjalnie: Saliba wypożyczony do Nice 05.01.2021, 14:12

@ELAdzik: Chciał rozwiązać kontrakt w ten sposób, że Arsenal z góry wypłaca mu pensje za ostatni rok z którego chciał zrezygnować.

Komentowany temat: Oficjalnie: Saliba wypożyczony do Nice 05.01.2021, 13:49

A dajmy jeszcze na to że Willock wcale tak mało nie gra, w Arsenalu na pewno będzie mógł liczyć na lepszy hajs oraz że w Arsenalu gra od 5 roku życia (czyli już 16 lat) i wychodzi na to, że nie ma szans na taki deal.

Komentowany temat: Oficjalnie: Saliba wypożyczony do Nice 05.01.2021, 13:46

@MCX018: To jeszcze nic pewnego. Liga dopiero na półmetku i 4 pkt przewagi nad 3 zespołem nie zapewniają awansu, szczególnie jeśli straciliby Buendie który chyba jest tam obecnie uważany za najlepszego zawodnika

Komentowany temat: Oficjalnie: Saliba wypożyczony do Nice 05.01.2021, 13:30

@mallen napisał: "Willocka można w rozliczeniu z Norwich użyć."
No nie bardzo, bo umowa Willocka z Arsenalem kończy się za 2,5 roku i do tego czasu jeśli Willock nie wyrazi zgody na opuszczenie klubu to nie odejdzie.
I wątpie że bedzie mu się uśmiechało zamieniać Arsenal na drugą ligę.

Komentowany temat: Oficjalnie: Saliba wypożyczony do Nice 05.01.2021, 10:49

@losnumeros:
Mnie też dziwi, że są ludzie którzy przeżywają regularnie, że gdzieś jakiś kibic innej drużyny napisał coś w internecie.

Kibice takich drużyn na całym świecie idą w miliony i każda drużyna ma za sympatyków zarówno profesorów, księży, trolli czy po prostu debili i komentarze znajdą się najróżniejsze. Kategoryzowanie na podstawie kilku komentarzy z internetu jest bez sensu

Komentowany temat: Oficjalnie: Saliba wypożyczony do Nice 05.01.2021, 10:42

@NeverLie2Me:
A wczoraj wieczorem tu czytałem, że TAA to najbardziej przereklamowany piłkarz ligi i że jest słaby w obronie XD

Komentowany temat: Oficjalnie: Saliba wypożyczony do Nice 05.01.2021, 00:49

Nie musicie mi dziękować.

Komentowany temat: Oficjalnie: Saliba wypożyczony do Nice 05.01.2021, 00:30

@RIVALDO700: @Chakaa:
Panowie przecież to nie są żadne żarty.

Higuain rozegrał w barwach Chelsea nieco ponad 1300 minut i strzelił 5 goli co daje bramke na 262 minuty gry.

Nketiah w barwach Arsenalu strzelił 12 goli ze średnią gola na 193 minuty gry.

Czyli nawet nasz angielski talent wypada dużo lepiej pod względem bramkostrzelności na wyspach od Argentyńczyka.

No ale właśnie liga włoska to taki poziom i zachwycać się bramkostrzelnymi napastnikami z Serie A to moga co najwyzej userzy słabo znający się na piłce.

Ide spać pozdrawiam

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Crystal Palace 23.04.2025 - godzina 21:00
? : ?
Ipswich - Arsenal 20.04.2025 - godzina 15:00
0 : 4
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool32237276
2. Arsenal321712363
3. Newcastle331851059
4. Manchester City33177958
5. Nottingham Forest32176957
6. Aston Villa33169857
7. Chelsea32159854
8. Bournemouth3313101049
9. Fulham321391048
10. Brighton331212948
11. Brentford331371346
12. Crystal Palace3311111144
13. Everton338141138
14. Manchester United321081438
15. Tottenham321141737
16. West Ham33991536
17. Wolves321051735
18. Ipswich32491921
19. Leicester32462218
20. Southampton33252611
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah2717
E. Haaland213
A. Isak206
C. Wood183
B. Mbeumo165
Y. Wissa152
C. Palmer147
O. Watkins146
Matheus Cunha144
J. Mateta132
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady