Komentarze użytkownika Rafson95

Znaleziono 10609 komentarzy użytkownika Rafson95.
Pokazuję stronę 120 z 266 (komentarze od 4761 do 4800):

Komentowany temat: Po kolejne trzy punkty w LE: Arsenal vs Molde 04.11.2020, 20:47

A do tego pierwszego cytatu, bo coś mi ucięło.

Gdyby faktycznie broń czarnoprochowa była bardziej niebezpieczna od Ak-47, to ciekaw jestem czemu już żadna armia ani terroryści ich nie używają. Skoro łatwiej je zdobyć i są bardziej niebezpieczne ;p

Komentowany temat: Po kolejne trzy punkty w LE: Arsenal vs Molde 04.11.2020, 20:46

@sWinny napisał: "Zobacz sobie, ze można kupić rewolwer czarnoprochowy na 6 strzałów. Siła jest bardzo podobna - wiem, bo bywam często na strzelnicy i rozmawiałem o tym wiele razy i widziałem. Z dobrego czarnoprochowca zrobisz większe szkody niż z samego AK-47."

@sWinny napisał: "Zrozumcie, że jak ktoś będzie chciał zrobić wam krzywdę to to zrobi i tyle. Nie ważne czym - samochód, siekiera, broń, nóż, długopis itp.
Odladalem kiedyś fajny program jak gościu był w stanach i przeprowadzał wywiad z szeryfem w mieście gdzie był dostęp do broni i oczywiście były morderstwa itd. Szeryf typowo mówi, ze ludzie strzelają do siebie typowo w porachunkach między gangami - narkotyki i te sprawy. Jeśli się nie obracasz w tym towarzystwie to praktycznie nie ma żadnych szans żeby coś Ci się stało. W Polsce jest inaczej? Przecież tak samo gangi narkotykowe maja bron, a chodząc po ulicy czujesz się bezpiecznie. Prawda?"

A tutaj właśnie tkwi sedno sprawy i ja się kompletnie nie zgadzam z tym co napisałeś.
Dzięki temu, że w Polsce jest trudny dostęp do broni palnej, to wiele "awantur" kończy się mordobiciem, użyciem gazu, użyciem pałki teleskopowej, kastetu, nawet maczet jak to bywało w Krakowie, ale prawdopodbienstwo zgonu w przypadku uzycia takich narzędzi jest dużo mniejsze niż w przypadku użycia broni palnej. Nieporozumienia, które w Polsce kończą się na pobiciach albo jakimś tam uszczerbku na zdrowiu w Stanach dużo częsciej kończą się zgonem, bo ktoś miał broń palną.

I mówiąc o polskich gangach, również nie masz racji, że mają broń. Narkotykami w Polsce zajmują się głównie środowiska kibolskie i kiedy policja rozbija jakieś grupy i konfiskuje sprzęt, to rzadko kiedy jest tam broń palna. To jest mit, że w Polsce tak o każdy przestepca sobie może załatwić broń palną. I ten mit powielają nawet politycy (np. z konfederacji). To nie są już lata 90. W Polsce straszakiem jest nawet możliwa kara więzienia za samo ewentualne posiadanie bez zezwolenia broni palnej, więc to jest przez środowiska przestępcze ograniczane do minimum - w Ameryce nie ma takich kar dlatego posiadanie broni i jej używanie jest dużo częstsze.

Im więcej broni w społeczeństwie tym zwykle więcej trupów i nie ma co z tym dyskutować bo takie są statystki.

Komentowany temat: Po kolejne trzy punkty w LE: Arsenal vs Molde 04.11.2020, 18:43

@sWinny:

A pod jakim względem broń czarnoprochowa jest "Dużo moicniejsza" od zwykłej?
Większa energia kinetyczna pocisku? No być może, ale duzo mniejsza możliwa ilość wystrzelonych pocisków na minutę od broni półautomatycznej/automatycznej, a co za tym idzie dużo mniejsza możliwość postrzelenia wielu ludzi.

Pierwsza w Polsce strzelanina w szkole była w mojej podstawowce, w Brześciu Kujawskim. Napastnik przed obezwładnieniem zdołał postrzelić z broni czarnoprochowej DWIE osoby, żadnej śmiertelnie. Mając prymitywny pistolet półautomatyczny jest byłby w stanie wystrzelić 15 pocisków w kilka sekund, przeładować i powtarzać tę czyność.


Fakty są takie (poza kilkoma na świecie wyjątkami), że tam gdzie jest więcej broni tam jest więcej morderstw. W Polsce nie ma broni i pod względem morderstw jest akurat bardzo bezpiecznie

Komentowany temat: Po kolejne trzy punkty w LE: Arsenal vs Molde 04.11.2020, 18:28

@Rowerinho

Oj zdziwiłbyś się jacy ludzie potrafią być kreatywni jeśli chodzi o ciągnięcie funduszy socjalnych.

"W 2020 roku przy pensji minimalnej wynoszącej 2600 zł brutto najniższa krajowa netto wynosi 1920,62 zł."

To już Ci podaje na konkretnym przykładzie - rodzina 2+2, rodzice bezrobotni:

- Mieszkanie komunalne od miasta- równoznaczność świadczenia około niech będzie 1400zł, bo nie trzeba wynajmować
- Dodatek mieszkaniowy (świadczenie na czynsz i opłaty dla biednych) - około 500zł to już mamy zapewnione 1900zł czyli bez 20zł minimalna krajową
- Zasiłek dla bezrobotnych - 700zł x2
- Przy założeniu dwójki dzieci 1000zł z 500+
- Ubezpieczenie zdrowotne w przypadku bezrobocia opłacane przez państwo - 300zł x2

Do tego pomniejsze świadczenia jak np darmowe obiady dla dzieci w szkole, wyprawka, dopłaty do wycieczek/kolonii.
I daje to nam sumarycznie, że taka rodzina otrzymuje od państwa miesiąc w miesiąc pomoc o wartości przekraczającej 5 tysiecy złotych.
Czyli z samego socjalu na niepracującego dorosłego wychodzi ponad 2500zł, czyli 600zł więcej niż minimalna krajowa której wg. Ciebie nie da się osiągnąć :)


A do tego ojciec może sobie dorabiać wedle uznania na czarno, można kombinować z rentami, można gdzieś się zatrudnić, chwile popracować i cisnąć z lewym L4 udając niezdolność do pracy. Można kombinować z takim świadczeniem jak bon zasiedleniowy, gdzie dostaje się 8-10tys złotych jednorazowo za "podjęcie pracy w odległości min. 80km od miejsca zamieszkania" i wieloma wieloma innymi.

I koniec końców wychodzi na to, że rodzina nierobów i kombinatorów jest na lepszym poziomie finansowym niż rodzina 2+2 gdzie obydwoje rodzice uczciwie pracują za niskie pensje. Do tego ci pierwsi praktyczynie nie dokładają się do budżetu państwa i mają DUUUŻO więcej wolnego czasu, bo nie muszą tyrać 168h na etacie miesięcznie.


To jest sprawiedliwość?

Komentowany temat: Arsenal wygrywa 1-0 na Old Trafford po rzucie karnym! 04.11.2020, 18:16

@Rowerinho napisał: "Poza tym, utrzymywanie z samego socjalu jest w Polsce prawie niemożliwe, bo po prostu nie ma takich świadczeń które by zapewniały pieniądze chociaż w zbliżonej wysokości nawet do tej płacy minimalnej."

Oj zdziwiłbyś się jacy ludzie potrafią być kreatywni jeśli chodzi o ciągnięcie funduszy socjalnych.

"W 2020 roku przy pensji minimalnej wynoszącej 2600 zł brutto najniższa krajowa netto wynosi 1920,62 zł."

To już Ci podaje na konkretnym przykładzie - rodzina 2+2, rodzice bezrobotni:
- Mieszkanie komunalne od miasta- równoznaczność świadczenia około niech będzie 1400zł, bo nie trzeba wynajmować
- Dodatek mieszkaniowy (świadczenie na czynsz i opłaty dla biednych) - około 500zł to już mamy zapewnione 1900zł czyli bez 20zł minimalna krajową
- Zasiłek dla bezrobotnych - 700zł x2
- Przy założeniu dwójki dzieci 1000zł z 500+
- Ubezpieczenie zdrowotne w przypadku bezrobocia opłacane przez państwo - 300zł x2

Do tego pomniejsze świadczenia jak np darmowe obiady dla dzieci w szkole, wyprawka, dopłaty do wycieczek/kolonii.
I daje to nam sumarycznie, że taka rodzina otrzymuje od państwa miesiąc w miesiąc pomoc o wartości przekraczającej 5 tysiecy złotych.
Czyli z samego socjalu na niepracującego dorosłego wychodzi ponad 2500zł, czyli 600zł więcej niż minimalna krajowa której wg. Ciebie nie da się osiągnąć :)

Komentowany temat: Arsenal wygrywa 1-0 na Old Trafford po rzucie karnym! 04.11.2020, 16:08

Tak, raz w 2014 roku miałem usunięte konto, a raz potem byłem zbanowany.

Ale jakbym miał stawiać za co, to nie za jakieś szachy, tylko pewnie za dysputy o gejach.

Komentowany temat: Arsenal wygrywa 1-0 na Old Trafford po rzucie karnym! 04.11.2020, 16:03

Ale sie posypało.

Uważajcie na siebie

Komentowany temat: Arsenal wygrywa 1-0 na Old Trafford po rzucie karnym! 04.11.2020, 15:58

A nie, byłem kiedyś zbanowany, nie pamiętam już za co.

Ale była w pewnym momencie na k.com amnestia i wszyscy zbanowani dostali unbana. Wtedy wróciłem

Komentowany temat: Arsenal wygrywa 1-0 na Old Trafford po rzucie karnym! 04.11.2020, 15:53

@FabsFAN:
Wtedy chyba ja nie dostałem tylko on.

Ja raz miałem tutaj usunięte konto, jak zacząłem wyzywać jakiegoś admina który kogoś zbanował i sie okazało, że to Raha wyzywałem xd

A żebym miał bana to sobie nie przypominam.

Komentowany temat: Arsenal wygrywa 1-0 na Old Trafford po rzucie karnym! 04.11.2020, 15:48

Kiedyś, lata temu, nie wiem czy pamiętacie był tu taki użytkownik jak Niuchacz.

Biorąc pod uwage styl wypowiedzi, przemądrzalstwo i takie prymitywne obrażanie innych ten gnabry przypomina go tak bardzo, że ostatnio zacząłem się zastanawiać czy to nie jest jakieś jego multikonto.

Komentowany temat: Arsenal wygrywa 1-0 na Old Trafford po rzucie karnym! 04.11.2020, 14:45

@RahU napisał: "@Sobieski14"

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Komentowany temat: Arsenal dodał trzech zawodników do kadry Ligi Europy 04.11.2020, 12:09

Dokładnie, Saliba nie może zostać zgłoszony, ponieważ nie mamy już miejsc na zawodników bez statusu homegrown.

Komentowany temat: Arsenal wygrywa 1-0 na Old Trafford po rzucie karnym! 04.11.2020, 11:37

@Gunner72 napisał: "Mocne słowa jak na asystenta Wengera. Ale oby miał rację, Arteta może być lepszy od Guardioli, mimo wszystko wziął Arsenal w największym kryzysie od kilkudziesięciu lat. To dopiero pierwszy rok jego pracy, a już jest dużo, dużo lepiej niż kiedykolwiek za Unai'a (pamiętam serię 22 meczy bez porażki, ale bądźmy szczerzy, ilość szczęścia była niewyobrażalna + masa remisów)."
Na serię 22 meczów bez porażki Emerego składało się 17 zwycięstw plus 5 remisów, więc to bardzo mocna przesada z tą "masą" remisów.

Ciągle mamy ten sam problem co był za Unaia - problemy z kreowaniem sytuacji i w konsekwencji ze strzelaniem goli.

Nasze wsystkie wygrane w tym sezonie to:
- 2 spotkania po karnych
- 4 spotkania wygrane jedną bramką
- 3 mecze wygrane przynajmniej 2 bramkami (Dundalk, Fulham, Leicester w pucharze)

Do tego trzy porażki, w których łącznie strzeliliśmy jednego gola.

Zrobiliśmy dzięki Artecie postep na wielu płaszczyznach, ale najważniejszy mankament naszej gry wciąż pozostaje nierozwiązany. Obecnie, tak jak wtedy podczas seri Unaia punktujemy, ale wydajemy się drużyna niezdolną do zniszczenia rywala dużą liczbą bramek.
Już wtedy 2 lata temu mówiło się, ze nasze zwycięstwa nie są przekonywujące i mało strzelamy, a teraz patrząc na statystyki strzelamy niestety jeszcze mniej goli niż za czasów tej serii Emerego.

Komentowany temat: Szoboszlai dostępny za 23 miliony funtów 04.11.2020, 09:12

@Szogun napisał: "Na miejscu zarządu dałbym 20 mln teraz 5 za rok i 3 zmiennych. Taka oferta to nadpłata ale pewnie dałaby Nam przewagę w negocjacjach."

To nie ma znaczenia.
Jeśli zawodnik ma klauzulę 23mln funtów, to klub jest zobligowany do akceptacji każdej oferty tej wysokości i umożliwienie zawodnikowi prowadzenia rozmów z innymi zespołami.

Przewage w negocjachach to mogłaby nam zapewnić wysoka oferta tygodniówki dla zawodnika.

Tak czy siak martwi trochę ta niska cena wykupu, bo za 23mln to może się po niego zgłosić wiele dobrych klubów, a my jeśli chodzi o poziom zarówno sportowy jak i finansowy nie jesteśmy jakimś topem, więc Węgier może się po prostu nie zdecydować na grę w Arsenalu

Komentowany temat: Arsenal wygrywa 1-0 na Old Trafford po rzucie karnym! 03.11.2020, 13:26

Cholera wychodzi na to, ze tylko ja tutaj jestem na minus u buka

Komentowany temat: Arsenal wygrywa 1-0 na Old Trafford po rzucie karnym! 03.11.2020, 12:51

@RahU napisał: "jeszcze odnośnie tej skuteczności 60%, aby wyjść dokładnie na zero, kurs musi wynosić co najmniej 1,(6)."
Przy założeniu braku podatku

Komentowany temat: Arsenal wygrywa 1-0 na Old Trafford po rzucie karnym! 03.11.2020, 12:41

@adebayorek:

Zgłaszam to do prokuratury.

Komentowany temat: Arsenal wygrywa 1-0 na Old Trafford po rzucie karnym! 03.11.2020, 12:18

@enrique:

Dziwisz sie dziadziusowi?

Komentowany temat: Arsenal wygrywa 1-0 na Old Trafford po rzucie karnym! 03.11.2020, 12:16

@kwiatinho napisał: "W ogóle bez znaczenia kurs jeżeli masz 60% skuteczności to jesteś do przodu. Kwestia ile zainwestujesz "

No ale własnie niżej zostało policzone, że inwestując 182 tysiące złotych przez rok w zakłady 1.8 przy skuteczności 63% zarobisz 200zł, więc przy 60% prawdopodobnie nawet stracisz.

Komentowany temat: Arsenal wygrywa 1-0 na Old Trafford po rzucie karnym! 03.11.2020, 12:05

Z czysto statystycznego punktu widzenia, w wydarzenaich gdze możliwe są 2 rozstrzygnięcia, to 60% przy kursie 1,8 jest w stanie przy odrobinie szczęscia uzyskać małpa, ktora bedzie sobie losowo wybierać zwycięzce.

Komentowany temat: Arsenal wygrywa 1-0 na Old Trafford po rzucie karnym! 03.11.2020, 12:02

@kwiatinho:

Przecież pLYTEK niżej policzył, ze przy 5 kuponach dziennie za 100zł, przez cały rok przy skuteczności 63% to ledwo zarobisz w PL na czysto 200zł.

A 5x100x365 to zainwestowane w zakłady ponad 182 tysiace przez cały rok.



Wam to się coś pomyliło z tą skutecznością :P
60% przy solo na srednim kursie 1,8 to jest nic

Komentowany temat: Arsenal wygrywa 1-0 na Old Trafford po rzucie karnym! 03.11.2020, 11:44

@pLYTEK:
No fajnie to policzyłeś, tylko szkoda że wszystko oparłeś na jakichś założeniach z czapy.

@pLYTEK napisał: "Najlepsi tipsterzy na świecie kręcą się powyżej 60%"
Na publicznych grupach FB, kanałach YT czy stronach o typowaniu zwykli ogarniający temat amatorzy z Polski mają w skali miesiąca niejednokrotnie skuteczności rzędu 70-85% w kuponach z kursem 1,6-2,0 więc nie wiem skąd Ci się wzięło, że najlepsi na świecie mają 60% xd
60% skuteczności na kuponach z kursem 1.8 to by mogl mieć niejeden Janek z punktu fortuny tylko jak sam zauważyłeś, na tym się nie zarabia więc to żaden wyczyn, a wyjeżdzasz ze tak ma switowy top.

Dalej już mi się nawet nie chce odnosić bo to chyba wystarczy...

Komentowany temat: Arsenal wygrywa 1-0 na Old Trafford po rzucie karnym! 03.11.2020, 08:30

@kwiatinho:
Ja tez momentami grałem dość grubo (jak na 20paro latka), czyli kupony za 200-500zł, albo progresją w tenisie gdzie stawiałem ze ktos wygra swoj serwis do zera za 2-4-8-16 itd.

Z tą progresją niestety 2x wtopiłem po około tysiaku w jednym mecz bo pieniądze mi się skończyły xd

Koniec koncow na buku w calym zyciu wyszedłem na pewno kilka tysięcy na minus i dałem sobie juz na dobre spokoj. Ale nie wiem ile to moglo być, 3-5k w dupe?

Komentowany temat: Arsenal wygrywa 1-0 na Old Trafford po rzucie karnym! 03.11.2020, 02:26

@pLYTEK:
Osobiście znam jedna osobę, ktora z grania na buku ma drugą pensję.

A to już wystarczy, żeby obalić, że na 12% podatku się nie da zarobić.

Komentowany temat: Arsenal wygrywa 1-0 na Old Trafford po rzucie karnym! 02.11.2020, 23:01

@pLYTEK napisał: "Nie da się w Polsce zarabiać na bukmacherce przy 12% podatku."

Nie, żebym ja zarabiał, ale to nieprawda. Da się i niektórzy to robią

Komentowany temat: Arsenal wygrywa 1-0 na Old Trafford po rzucie karnym! 02.11.2020, 21:34

W swoim ostatnim sezonie w Barcelonie, Alexis mógł być 2 najlepszym zawodnikiem w całym klubie.

Nawet znalazłem, ze Stoiczkow określił go mianem najlepszego piłkarza całej Barcelony (trochę wiadomo, że przesadził, bo Messi) i w sekcji komentarzy na fcbarca te słowa nie dość, że nie są wyśmiewane, to jeszcze mają ogromne poparcie.
https://www.fcbarca.com/57138-stoiczkow-z-winy-osob-ktore-nie-rozumieja-futbolu-sprzedajemy-najlepszego-pilkarza.html

Komentowany temat: Arsenal wygrywa 1-0 na Old Trafford po rzucie karnym! 02.11.2020, 14:46

@ArsenalChampion: Mądrego to aż miło posłuchać. Widać, że kolega zna się na piłce

Komentowany temat: Arsenal wygrywa 1-0 na Old Trafford po rzucie karnym! 02.11.2020, 14:44

Leno by tak poustawiał obrone ze do tych SFG po których AV traciła bramki by w ogóle nie doszło.

Takie są fakty

Komentowany temat: Arsenal wygrywa 1-0 na Old Trafford po rzucie karnym! 02.11.2020, 09:17

@Matelko napisał: "Gdzie podziali się eksperci , którzy Everton i Aston Villę stawiali po 4 kolejkach w top 4?"

Już zbanowani xd

Komentowany temat: Arsenal wygrywa 1-0 na Old Trafford po rzucie karnym! 02.11.2020, 00:57

Nie ma sie co dziwić że Ozil poza składem jak Elneny się tak prezentuje.

Komentowany temat: Leno: Wykazaliśmy się mentalnością zwycięzców 01.11.2020, 21:36

Leno czyste konto na Old Trafford a Martinez 4 bramki przyjete od Soton :)

Komentowany temat: Po 3 punkty w klasyku: Manchester United vs Arsenal 01.11.2020, 17:02

@damianARSENAL:

Wygrana z LFC w meczu o tarcze
Wygrana z LFC w tym sezonie w COC
Wygrana w zeszłym sezonie z CFC i City w pucharze Anglii
Ligowe wygrane z LFC i United w zeszłym sezonie


Troche tego jak widzisz bylo, a Arteta prowadzi klub nawet nie rok

Komentowany temat: Po 3 punkty w klasyku: Manchester United vs Arsenal 01.11.2020, 16:54

Wydaje mi się, że odkąd klub przejął Arteta to w meczach z czołówką mimo defensywnej taktyki, notujemy najwięcej zwycięstw w ostatnich latach, więc nie rozumiem troche tego narzekania.

Komentowany temat: Po 3 punkty w klasyku: Manchester United vs Arsenal 01.11.2020, 15:51

https://youtu.be/8cCKmz0lKzc?t=71

Niech to im puści :D

Komentowany temat: Po 3 punkty w klasyku: Manchester United vs Arsenal 01.11.2020, 15:42

@Tevez napisał: "Na DebilPage już się zaczynają prowokacje..."


Na kanonierzy.com jak widać tez.

Po co w ogóle tam wchodzić

Komentowany temat: Po 3 punkty w klasyku: Manchester United vs Arsenal 01.11.2020, 14:46

Gołym okiem widać wpływ Martineza na gre obronną AV.

Szkoda, że Piotrunio zbanowany ;/

Komentowany temat: Po 3 punkty w klasyku: Manchester United vs Arsenal 01.11.2020, 13:25

@harry86:

Dokładnie, a przy tym pierwszym golu nieuznanym przez spalonego to ja tez nie wiem co Martinez robił xd

Komentowany temat: Po 3 punkty w klasyku: Manchester United vs Arsenal 01.11.2020, 01:16

@Rowerinho:

Ty masz jakieś orzeczenie?

Komentowany temat: Po 3 punkty w klasyku: Manchester United vs Arsenal 01.11.2020, 00:58

Jednak biały zamęczył murzyna.

Komentowany temat: Po 3 punkty w klasyku: Manchester United vs Arsenal 01.11.2020, 00:12

Wydaje się, że zbyt duża różnica wagi na korzyść murzyna

Następny mecz
Ostatni mecz
West Ham - Arsenal 30.11.2024 - godzina 18:30
? : ?
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady