Komentarze użytkownika Rynkos7

Znaleziono 7657 komentarzy użytkownika Rynkos7.
Pokazuję stronę 10 z 192 (komentarze od 361 do 400):

Komentowany temat: Arsenal traci punkty w starciu z Brighton 07.09.2024, 18:01

@Garfield_pl:

Vardy jest przykładem, że w sumie niekoniecznie :D No i Ronaldo też na imprezki chodził.

Komentowany temat: Arsenal traci punkty w starciu z Brighton 07.09.2024, 15:25

https://x.com/EduardoHagn/status/1832391388278714671

Harvetz tak umie?

Komentowany temat: Arsenal traci punkty w starciu z Brighton 07.09.2024, 15:15

@Garfield_pl napisał: "Nie trzebaby daleko wracać, wystarczy obejrzeć mecz AFC z Brighton;)"

W ogóle bez porównania. Ten faul Nisterlooya na Cole'u to dla połowy piłkarzy dzisiaj zniszczone więzadła w kolanie.

Komentowany temat: Arsenal traci punkty w starciu z Brighton 07.09.2024, 15:06

A może Bernardo chciałby wrócić do takich czasów?

https://x.com/ArsenesGlasses_/status/1832162813529186563

Komentowany temat: Arsenal traci punkty w starciu z Brighton 07.09.2024, 12:16

@timiiiii:

Z jednej strony masz Ronaldo czy Lewandowskiego, który zawsze chciał grać 90 minut w każdym meczu, domagał się gry i z boiska zawsze schodzili niezadowoleni, chcieli wygrać wszystko i grać w każdym turnieju. Z drugiej strony masz Bernardo, który narzeka na przeładowany terminarz, tego że za mało widzi rodzine, a podczas sjesty musi pić koktajl ze szpinaku a nie Hiszpańską Rioje. Futbol na najwyższym poziomie jest dla tych pierwszych.

Komentowany temat: Arsenal traci punkty w starciu z Brighton 07.09.2024, 12:12

@timiiiii napisał: "Dobry fikolek. A czy nie widzisz takiej zaleznosci ze mecz w ktorym Real zagra z City wygeneruje o kilkaset procent wiecej niz mecz w ktorym ten sam Real zagra z mistrzem Czech? Dlaczego ktos kto generuje wiecej ma nie byc za to odpowiednio wynagrodzony? Dlaczego nie roznicujesz jakosci tej "uslugi", a tylko jej ilosc? Czy jak buda z kebabem sprzeda w godzine 100 posilkow, a najlepesza restauracja w miescie w tym samym czasie zarobi wiecej sprzedajac 5 posilkow to tez jest nie sprawiedliwe?"

Nie do końca rozumiem o co tobie chodzi. City to jeszcze niedawno był klub środka tabeli. Piłka nożna jest dla wszystkich, dla słabszych i dla mniej zamożnych klubów. Każdy z nich ma prawdo do rywalizacji w turniejach i ligach. Mamy teraz wykluczyć kluby typu Bournemouth czy "mistrza Czech" tylko dlatego bo się to nie kalkuluje dla najbogatszych? Może US open też ograniczymy do jednego meczu Djokovic vs Alcaraz bo im się nie kalkuluje grać we wczesnych etapach i są przemęczeni? W tym wszystkim chodzi o to, że nikomu nie broni się poszerzenia kadry i dawanie odpoczynku pozostałym piłkarzom, nikomu nie broni się wystawiania rezerw na Puchar Anglii czy Puchar Ligi. Nikt też nie każe rozgrywać turniejów w USA czy innych rozgrywkach przedsezonowych. Jeżeli jednak chcesz być najlepszy, chcesz wygrywać wszystkie puchary to musisz grać w tych rozgrywkach. Jeżeli chcesz zarabiać więcej, dostawać podwyżkę na kontrakcie to musisz być gotowy na to, że klub będzie oczekiwał od ciebie gry w większości tych spotkań. Tak jak już było pisane, Bernardo czy inny taki płaczek może po zakończeniu kontraktu przejść do Stoke City czy Blackburn Rovers i grać sobie na luzaku 45 spotkań w sezonie, zarabiać 30k tygodniowo a mecze Euro czy Mistrzostw Świata oglądać z rodzinką przed TV.

Komentowany temat: Arsenal traci punkty w starciu z Brighton 07.09.2024, 11:34

Piłkarz narzekający na przeładowany kalendarz i "błagający" o mniejszą ilość meczów a jednocześnie domagający się podwyżek na kontrakcie, większych kwot, bycia na topie itd. to idealnie odzwierciedlenie człowieka, który chciałby "zjeść ciastko i mieć ciastko".

Komentowany temat: Arsenal traci punkty w starciu z Brighton 07.09.2024, 11:18

@timiiiii napisał: "Niektorzy chyba nie rozumieja. Teraz sport doszedl do takiego poziomu ze praktycznie, mimo tych wszystkich postepow w medycynie, rehabilitacji, odnowie i innych technologiach, jestesmy na granicy wytrzymalosci ludzkiego ciala."

Skąd to wiesz? Jakieś badania podrzucisz? Artykuły naukowe? Cokolwiek? Czy tylko chłopski rozum tobie to podpowiada?

@timiiiii napisał: "Do tego dochodzi tak duza presja jakiej nie bylo nigdy w historii, co tez wplywa na cialo. Wszystkie te media spolecznosciowe i media w ogole nakladaja ogromne obciazenia dla psychiki, ktore przekladaja sie tez na cialo."

Bzdura. Dzięki tym mediom społecznościowym i tym jak ogromny dostęp do wszystkich celebrytów i afer posiadamy jakakolwiek afera trwa dzisiaj 1 dzień, max 2. Za 3 dni wszyscy żyją już czymś innym, inną aferą, inną wypowiedzią itd. Masz celebrytów, aktorów, piłkarzy, do tego całą masę influencerów, polityków, młodych ludzi na tik toku. Kiedyś jak Beckham dostał czerwoną kartkę w reprezentacji to gość przez całe wakacje nie mógł się publicznie pokazywać a przez pierwsze miesiące ligowe był obrażany. Dzisiaj jest cała ta poprawność polityczna, głaskanie piłkarzy po głowach, mówienie o hejcie itd. że piłkarze mają niezwykle komfortowe warunki do pracy w porównaniu z tym co było np. w latach 2000. Wtedy też była prasa, telewizja itd. i sprawy nie "rozchodziły" się tak szybko.

@timiiiii napisał: "Zarobki? Dostajesz tyle ile jestes w stanie wygenerowac. Nikt nie placi top pilkarzom tyle bo tak sobie wymyslil. Jesli milony ludzi chca ogladac pilke, to przyciaga pieniadze, to chyba jest jasne ze pilkarzom, ktorzy tworza ten sport, jak psu buda nalezy sie kawalek tortu (jak bysmy zobaczyli jakie pieniadze kraza w pilce to by sie pewnie jeszcze okazalo ze moze nawet dostaja ten kawalek za maly). Smiesza mnie argumenty o pieniadzach i porownywanie tego do "zwyklych" zawodow (nikogo nie obrazajac). Powtorze. Zarabiasz tyle ile generujesz wartosci."

W ogóle nie rozumiesz tego dlaczego przytacza się ich zarobki, więc zacytuje:
"Czy najwięksi są w stanie zrezygnować z części zarobków, żeby rozbudować kadrę tak, aby więcej odpoczywali? Odpowiedź jest pewnie taka sama, jak odpowiedź FIFA na zarzuty o nieprzejmowanie się ich losem."

No właśnie. Są gotowi? A może czy są gotowi przejść na umowe zlecenie i mieć płacone od meczu? Szczerze wątpię. Piłkarze mówią to co jest dla nich korzystne. Nie odpowiada im duża ilość meczy, ale czy zgodziliby się na redukcje płac w zamian za mniejszą ilość meczów? Jak wyżej

@timiiiii napisał: "W calej historii o przeladowaniu kalendarza chodzi o to ze najlepsi z najlepszych graja o duzo wiecej niz ta pierwsza, druga czy trzecia klasa pilkarzy"

Zawsze tak było.

@timiiiii napisał: "Dodatkowe rozgrywki to tylko skok na kase FIFY i UEFY (smieszne jest tez ze czepiacie sie zarobkow, a tego nie widzicie). Po cholere jest ta Liga Narodow (czy jak to sie tam nazywa). Po cholere w LM powiekoszono liczbe druzyn? Zeby Slovan czy inna Sparta dostala 7 razy w czape? Po co powiekoszono Euro albo Mundial? Chcemy ogladac najlepszych w meczach z najlepszymi w najwyzszej formie czy przemeczone gwiazdy naprzeciw underdogow?"

Przychodzi Pan piłkarz do prezesa i prosi o podwyżkę. Przychodzi drugi Pan piłkarz i prosi o to samo. Zarząd klubu rozmawia z UEFA/FIFA o większym udziale pieniężnym dla klubów. Czy te organizacje biorą potem pieniążki z powietrza? Nie. Dorzuca się bloki reklamowe, dorzuca się dodatkowe mecze, dodatkowe rozgrywki itd.
Zawsze jest płacz o te rozgrywki a jakoś nie słyszałem takiego Bernardo czy innego piłkarza narzekającego na to, że musi rozgrywać przedsezonowy turniej w USA. No, ale przecież na FIFE skarżyć się można, ale na turniej dzięki któremu zarabia Pan Prezes klubu już nie.

Komentowany temat: Arsenal traci punkty w starciu z Brighton 07.09.2024, 11:05

@damianARSENAL napisał: "Jeśli Zastanawialiście się kto zagra na lewej obronie, Calafiori czy Timber, to zaraz możemy wrócić do ustawień fabrycznych z Zina :D"

Nie lekceważ Tierney'a :D

Komentowany temat: Arsenal traci punkty w starciu z Brighton 07.09.2024, 08:19

@nt2b napisał: "Janusz albo Seba z Holandii pracują w kołchozie z jakiegoś powodu, a Bernardo zarabia miliony również z jakiegoś powodu. Oczywiście zaraz powiesz, że jeden miał szczęście, a drugi nie. xD xD xD Trochę szczęścia też w tym jest, ale jednak przeważnie osoby pracujące w kołchozach same sobie ciężko na taki los zapracowały."

Masz ewidentnie problem z połączeniem kropek i zrozumieniem przekazu, do tego umniejszasz innym jakby Bernardo w czymkolwiek był lepszy od ludzi o mniejszym statusie społecznym więc dorzucę kilka nowych przykładów. Dyżurna pielęgniarka na nocnej zmianie, zawodowy kierowca od 2 tygodni w trasie, pracownik będący w delegacji od kilku tygodni, budowlaniec pracujący po 12h przy budowie gdy na zewnątrz jest 30 stopni, pracownicy mc donalda czy innej gastronomii. Kolejne przykłady już sobie sam wymienisz.

@nt2b napisał: "Granie meczy to też jest wysiłek psychiczny, nie tylko fizyczny. Oczywiście, zaraz powiesz, że prawdziwa presja to jest spłacić kredyt hipoteczny i możemy tak w kółko.
Więcej gier to również więcej urazów. Mają poświęcać swoje zdrowie dlatego, że zarabiają miliony?"


Nie muszą poświęcać swojego zdrowia, ktoś ich zmusza? O tym jest dyskusja. Sport na najwyższym poziomie jest dla wąskiej grupy "najsilniejszych" psychicznie i fizycznie atletów. Jak ich to przerasta mogą grać sobie na luzie w 3 lub 4 klasie rozgrywkowej a w wolnym czasie dorabiać jako kelner albo otworzyć budkę z kebabem. Przeciętny człowiek jak nie radzi sobie presją na danym stanowisku w firmie albo z pracą ogólnie to ją zmienia, przebranżawia się. Ty z piłkarzy robisz jakichś męczenników jakby byli jakimiś wybrańcami świata i należy ich chronić za wszelką cenę. Tak jak ktoś niżej pisał nikt im też nie broni pograć max 2-3 sezonów i sobie odpuścić. Jest mnóstwo scenariuszy, które mogą zrobić. Szczęsny właśnie zakończył dość wcześnie karierę żeby częściej być z rodziną, zarobił kupę kasy i nie narzekał nigdy na swój los. Bernardo może zrobić to samo jak mu ciężko. Z głodu nie umrze.

Komentowany temat: Arsenal traci punkty w starciu z Brighton 06.09.2024, 23:44

@timiiiii:

To też zostawało już wielokrotnie wyjaśniane. Rozwój medycyny, suplementów, regeneracji, żywienia a nawet takich pierdół jak obuwie podniósł limity organizmu człowieka, więc to oczywiste że wzrosła intensywność podczas meczu. To tak jak porównywać obecne rekordy świata do tych sprzed 50 lat. Zresztą żeby lata 70 przytoczyć to już trochę gruba przesada.

Komentowany temat: Arsenal traci punkty w starciu z Brighton 06.09.2024, 22:58

@mdr_AFC:

O właśnie fajny aspekt przemawiający za tym, że jednak kiedyś tym bardziej było ciężej. Kiedyś piłkarze nie byli tak chronieni przez sędziów. Kiedyś można było zrobić wślizg, wykręcić nogę przeciwnikowi, ale jak piłka była trafiona to przepisowy wślizg, gramy dalej. Teraz nawet jak trafisz w piłkę to możesz dostać czerwo za niebezpieczne zagranie. Gwizdanie fauli po byle kontakcie itd. Warto sobie popatrzeć jak grali Keane, Vieira, Gattuso czy jeszcze nawet Rooney, w ogóle bez porównania.

Komentowany temat: Arsenal traci punkty w starciu z Brighton 06.09.2024, 22:12

@tomaszszef: Zamiast powielać głupoty:


PEP GUARDIOLA NIE MA RACJI

– Kocham mecze, ale gdy mamy przerwę, powinna być to prawdziwa przerwa. Może gdyby piłkarze powiedzieli: dość, FIFA lub UEFA zmusiłyby się do refleksji — mówił Guardiola, utyskując na zmęczenie piłkarzy.

Przerwa w rozgrywkach jest krótka, to fakt. Meczów jest wiele, to też fakt. FIFPro wylicza:

▫️Julian Alvarez zaliczył sezon trwający rok i 16 dni, zagrał 75 razy
▫️Vinicius Junior ma dwukrotnie więcej meczów niż Ronaldinho będąc w jego wieku
▫️Saud Abdulhamid 75% spotkań rozgrywa w ciągu 5 dni od poprzedniego meczu

CIES przygotował jednak raport, z którego wynika, że problem przeładowanego kalendarza dotyczy tylko najbogatszych.

66% piłkarzy nie zalicza nawet 2000 minut meczowych w trakcie sezonu. FIFPro ostrzega, że nowe formaty mogą sprawić, że ktoś zagra 86 meczów w sezonie. Tylko kto? Zaledwie 0,31% zawodników notuje 60 występów w sezonie.

W TOP3 graczy z największą liczbą minut w sezonie nie ma żadnego wyniku z ostatniej dekady:

1. David Luiz 11/12 - 6258 minut
2. Frank Lampard 06/07 - 6241
3. Roberto Carlos 99/00 - 6130

W TOP5 zresztą też. Patrick Vieira dwie dekady temu stał się twarzą ruchu przemęczonych piłkarzy.

– Czasami ciężko mi nawet stać. Bolą mnie plecy, bolą mnie nogi, boli mnie wszystko - mówił, powstrzymując się od łez.

Zagrał wtedy 5601 minut. Od tamtej pory tylko jeden Francuz przebił ten wynik: Adil Rami w sezonie 11/12.

Uczestnicy Ligi Mistrzów w minionym sezonie osiągnęli najniższą średnią meczów w roku (wyłączając sezon pandemiczny) w XXI wieku.

Real Madryt najwięcej spotkań rozegrał w latach 2001-2002: 66. W poprzednim sezonie było ich 55. Na przełomie wieków Królewscy potrafili wcisnąć do terminarza 15 (!) sparingów. Teraz ograniczają się do czterech, pięciu, maksymalnie siedmiu.

Guardiola, który narzeka na eksploatację zawodników, wykorzystał ledwie połowę zmian w meczach ligowych. Używa najmniejszej liczby zawodników. Pep sugeruje, że strajk jest jedynym rozwiązaniem, ale nie jest. Sam może częściej dawać odpocząć zawodnikom, ale tego nie robi.

Arsene Wenger, który prowadził Vieirę w okresie jego załamania spowodowanego zbyt częstą grą, kontruje zmęczonych: mamy lepszą suplementację, regenerację, technologię.

Nie pada najistotniejsza rzecz: więcej pieniędzy. 99% piłkarskiego świata nie odczuwa zmiany kalendarza, bo więcej meczów grają tylko najlepsi. 99% piłkarskiego świata nie otrzymuje też takich pieniędzy jak oni.

Czy najwięksi są w stanie zrezygnować z części zarobków, żeby rozbudować kadrę tak, aby więcej odpoczywali? Odpowiedź jest pewnie taka sama, jak odpowiedź FIFA na zarzuty o nieprzejmowanie się ich losem.

Jak to jest z tym przeładowanym kalendarzem i czy w piłkę gra się za dużo:
https://weszlo.com/kalendarz-meczow-real-madryt-przeladowanie-futbol/


Z Twittera Szymona Janczyka

Jeżeli dochodzisz do pewnego poziomu, grasz dla najlepszego klubu na świecie, grasz mocnej reprezentacji na wielu turniejach to oczywiste, że tych meczy jest aż nadto. Bernardo zawsze może zrezygnować z gry dla reprezentacji skoro jest mu za ciężko.

Komentowany temat: Arsenal traci punkty w starciu z Brighton 06.09.2024, 19:36

@nt2b napisał: "piłkarze przecież zapieprzają jak woły, mając tak naprawdę max 1 wolny dzień w tygodniu. Poza tym non stop trzymanie diety (wiadomo, że z prywatnym kucharzem jest to dużo łatwiejsze, ale nadal jest to 30 lat ostrego odmawiania sobie przyjemności), siłownia rano, popołudniu taktyka, wieczorem zajęcia na boisku ii tak w kółko.

Do tego, żeby dojść na poziom, na którym zarabiasz dobre pieniądze musisz być lepszy od kilku milionów ludzi.

Zawsze mnie bawi, jak ludziom się wydaje, że przecież oni tylko czasem na mecz wyjdą i tyle kasy zgarniają. Tak naprawdę, to może 1% najlepszych piłkarzy zarabia dobrą kasę, reszta to jakieś poparuchy z niskich lig i amatorskich, które poza piłką muszą zapieprzać w normalnej pracy.

Gdybyś Ty tak podporządkował swoje życie pracy biurowej (nauka bez wymówek przez 30 lat codziennie czy pada deszcz czy świeci słońce,, trzymanie diety i ćwiczenia, które też są ważne dla pracy mózgu, do tego zajęcia z psychologiem celem pracowania nad własną psychiką i pewnością siebie), to z dużym prawdopodobieństwem też byś zarabiał kupę siana."


O czym Ty w ogóle mówisz. Właśnie tylko ta mała garstka piłkarzy, którzy są w tym 1% gra tak dużą ilość spotkań, pozostałych to w takim stopniu nie dotyczy. Piłkarz z 2 ligi nie gra w Europejskich pucharach, nie gra krajowych pucharów w takiej ilości, nie gra w reprezentacji itd.
Mnie właśnie bawi to narzekanie topowych piłkarzy na kalendarz itd. Przychodzą co roku po podwyżkę na kontrakcie a te pieniądze to skąd się biorą? Z powietrza? Z drugiej strony pchając się w ten zawód dokładnie wiedzieli z czym to się wiąże. Podróże, ciężkie treningi itd. Nie bez powodu zarabiają tak duże pieniądze.
A co z tego, że muszą być w reżimie treningowym i być na diecie? Są otoczeni najlepszymi fizjoterapeutami, pastuje im się buty, pierze, masuje stopy i ogólnie zapewnia najlepszą opiekę. Porównaj to do jakiegoś Janusza, który pracuje po 12h w jakimś kołchozie albo Seby, który pracuję w Holandii i rodzinę widzi tylko 2x w roku. Mnie to bawi. Jak piłkarzom jest tak źle to niech zapiszą sobie w kontrakcie maksymalną ilość meczy i najlepiej jak będą mieli płacone właśnie od meczu, ciekawe ilu by wtedy zrezygnowało z grania tych wszystkich spotkań.
Bernardo chce zarabiać miliony? To niech w weekendzik i środy zakłada korki i "zabawia mnie" swoją grą bo zamierzam siadać przed TV i odpalać sobie jakiś meczyk. A jak mu się nie podoba to niech zajmie się trenerką albo zrezygnuje z kontraktu i zatrudni się w jakimś 3 ligowym klubie w Portugalii. Na życie mu starczy.

Swoją drogą polecam artykuł na ten temat:
https://weszlo.com/kalendarz-meczow-real-madryt-przeladowanie-futbol/

Komentowany temat: Arsenal traci punkty w starciu z Brighton 06.09.2024, 12:05

@Adi17 napisał: "A z kim wygrali 20 lat temu? Również z Lichtensteinem! Lezy im ten rywal."

Rywalizacja, którą warto mieć na oku.

Komentowany temat: Arsenal traci punkty w starciu z Brighton 04.09.2024, 10:55

@Mastec30:

To będzie case a la Lukaku lub takiego Tavaresa. Brak chętnych na jego wykup, po drugiej stronie Chelsea, która nie chce płacić tak ogromnej tygodniówki. Chyba tylko United byłoby tak głupie aby zapłacić za niego jakaś większą kwotę odstępnego plus jeszcze dać mu 300k tygodniówki. Skończy się prawdopodobnie kolejnym wypożyczeniem chyba że Chelsea całkowicie zejdzie z kwoty transferu do jakiś 12 mln aby tylko pozbyć się go z listy płac. Czerwiec/lipiec będą próbowali coś ugrać ale w Sierpniu się ugną i raczej zgodzą się go puścić za bezcen.

Komentowany temat: Arsenal traci punkty w starciu z Brighton 03.09.2024, 18:30

@Placio napisał: "Na rok mógł spokojnie tą 10 wziąć."

Zawsze jest "ryzyko", że Sterling odpali i może będą próbować go odkupić a podejrzewam, że Odegaard ma już "na słowo" zarezerwowaną 10.

Komentowany temat: Arsenal traci punkty w starciu z Brighton 01.09.2024, 21:30

@Theo10 napisał: "Patrząc na to jeszcze raz, to przecież ten Veltman sam kopnął tę piłkę w Rice’a."

No tak. A Rice odkopuje piłkę bo dostał nią w piętę a nie że sam ją zabrał czy wykonał jakiś krok do niej :D

@Gofer999 napisał: "Weź bo ta karta to parodia jakaś. :D:D:D"

xD

Komentowany temat: Arsenal traci punkty w starciu z Brighton 01.09.2024, 21:18

https://x.com/TheShortFuse/status/1829980001787122102

Kolejne trafne spostrzeżenie. Czy to nie od tego sezonu tylko kapitanowie mieli mieć możliwość dyskutowania z sędzią a pozostali mieli być karani kartkami?

Komentowany temat: Arsenal traci punkty w starciu z Brighton 01.09.2024, 19:14

https://x.com/4TheArsenal_/status/1830283879170687464

Komentowany temat: Arsenal traci punkty w starciu z Brighton 01.09.2024, 19:05

Erik ten Haag podobno powiedział, że Arne Slot miał gotowy produkt a on jeszcze nie xDDDD Brak słów. Za życia nie przypominam sobie głupszego trenera, bardziej pyszałkowatego i przekonanego o swojej nieomylności. Gość już 3 rok tu będzie, wydał mnóstwo kasy i dosłownie nawet cienia nadziei tam nie ma.

Komentowany temat: Arsenal traci punkty w starciu z Brighton 01.09.2024, 19:01

@Garfield_pl napisał: "I ten spalony w meczu z Arsenalem zmienił wszystko, do tej pory nie mogą się odkopać;)"

W jego głowie liczy sobie 3 punkty za tamte spotkanie :D

Komentowany temat: Arsenal traci punkty w starciu z Brighton 01.09.2024, 18:59

Erik ten Haag po meczu:

Mieliśmy więcej rzutów rożnych i więcej wyrzutów z autu, więc nie uważam, że zagraliśmy słabe spotkanie.

To tak odnośnie tych trofeów wygranych przez Ten Haaga, że niby to czyni ich drugi klub za City.

Komentowany temat: Arsenal traci punkty w starciu z Brighton 01.09.2024, 18:49

@Theo10 napisał: "Coś mi się wydaje, że ETH nie doczeka końca sezonu."

Wypluj to

Komentowany temat: Arsenal traci punkty w starciu z Brighton 01.09.2024, 18:26

Diaz by ładnie u nas siadł na lewej flance. Skrzydła Liverpool ma potężne trzeba przyznać.

Komentowany temat: Arsenal traci punkty w starciu z Brighton 01.09.2024, 18:21

Nie wiem jak można być trzeźwym i dalej stawiać na Rashforda.

Komentowany temat: Arsenal traci punkty w starciu z Brighton 01.09.2024, 18:17

Erik Ten Hag to najlepsze co spotkało kibiców Arsenalu, City i Liverpoolu.

Komentowany temat: Arsenal traci punkty w starciu z Brighton 01.09.2024, 17:49

@Garfield_pl napisał: "Można jeszcze tą akcję inaczej rozpatrzeć, ale wtedy tym bardziej Kavanagh by się skompromitował. Załóżmy że piłka stała w momencie jak Veltmaan leżał po faulu, i wznowił kopiąc w Rice'a w piętę , czego ten nie mógł widzieć, a potem wybił na aut i wtedy to już czysta interwencja w obronie ;) co lepsze tłumaczymy im, że generalnie Rice by dostał słusznie,gdyby piłka stała i ja ruszył , ale też Veltman czerwo luźno za takie kopnięcie, a oni dalej twierdzą, że w ogóle ta kartka nie wpłynęła na mecz xD"

To są kartki dosłownie takie jak ta van Persiego z Barceloną. Czyli traktujemy ich jak roboty i ignorujemy fakt, że mogą czegoś nie słyszeć lub nie widzieć, że nie mają oczu dookoła głowy. Jeszcze tą kartkę Rice'a bym zrozumiał gdyby stał przodem do Veltmana, albo on sam podbiegł i zabrał tą piłkę lub jakoś ostentacyjnie ją wybił. A tu gość odwraca się, idzie i nagle czuje że dostaję w piętę piłką, więc ją sobie wybija w ogóle nie widząc gdzie jest przeciwnik. Do tego jeszcze dostaje kopniaka. Dla mnie cyrk i dosłownie czuje do dzisiaj te zażenowanie z tą kartką. I jeszcze taki executer będzie tutaj Rice'a do Xhaki porównywał xD Dawajmy też kartki za krzywe spojrzenia, piłkarzy traktujmy jak roboty, zapomnijmy w ogóle o emocjach i nerwach, nie mają prawa odczuwać nic podczas meczu, do tego najlepiej jakby unikali "stykowych sytuacji". O m g xd

Komentowany temat: Arsenal traci punkty w starciu z Brighton 01.09.2024, 17:39

@Chlopek:

Weź w ogóle odpuść. Szkoda minut na stukanie w klawiaturę żeby to tłumaczyć takim pustym łbom. Wczoraj dosłownie stado baranów podczas meczu pisało mi teksty typu "no i co z tego, że piłka się toczyła?". Dosłownie tłumaczenie dzieciom zasad tej gry. Rice odwrócony, dostaję piłką w piętę więc ją odkopuje (co robi 90% piłkarzy i to często w znacznie gorszy sposób, patrz Pedro w 1 połowie). Brak kartki dla Veltmana za ewidentnie niesportowe zachowanie, wiedział że nie może wznowić gry w ten sposób. No i jak już wspomniałem totalna dowolność w egzekwowaniu przepisów, Pedro nie dostaje kartki, Rice tak. Szkoda ogólnie dalej to tłumaczyć.

Komentowany temat: Arsenal traci punkty w starciu z Brighton 01.09.2024, 17:24

@executer1 napisał: "Rice dobrze wiedział co robi i sam to przyznał więc nie szukaj sensacji gdzie jej nie ma."

To znaczy co i gdzie przyznał? Na instagramie pod zdjęciem wpis: "Disappointed. Didn’t feel it deserved a second yellow card but will learn and be better for it."
To ty właśnie szukasz sensacji o jakichś sytuacjach stykowych. Rice po wślizgu wstał i się odwrócił i był plecami do rywala, lekko odkopnął piłkę na bok a Ty porównujesz go do Xhaki. Niezła odklejka.

Komentowany temat: Arsenal traci punkty w starciu z Brighton 01.09.2024, 16:59

@executer1 napisał: "Sędzia był fatalny ale Rice zachował się jak Xhaka i sam sprowokował tą sytuację. Taki zawodnik powinien wiedzieć, że mając żółtą kartkę powinien unikać wszystkich stykowych sytuacji. Widać u niego przemęczenie i powinien do meczu z City odpocząć."

Co to w ogóle za gadanie xD Najlepiej jakby uciekał od przeciwników i nie robił wślizgów, przecież to wszystko są stykowe sytuacje.

Komentowany temat: Arsenal traci punkty w starciu z Brighton 01.09.2024, 14:08

@kamo99111 napisał: "Jak dla mnie to jedyną opcją aby poprawić sędziowanie jest puszczanie tego co sędzia gada do zawodników i co sędziowie gadają między sobą na głośnikach na stadionie. A druga rzecz to w końcu powinny być jakieś degradacje i wykluczenia sędziów. Bo te sieroty z gwizdkami czują się bezkarni i wiedzą że nawet wypaczając mecz żadna kara ich za to nie spotka."

Ta liga powinna w końcu zatrudniać zagranicznych sędziów a nie tylko tych z angielskim paszportem. Powinno tak samo się transferować sędziów jak i zawodników. "Występy" sędziego są słabe? Degradacja, przychodzi ktoś kto "robi robotę" w tym fachu. Druga sprawa, że ludzie w budzie VAR też powinni mieć coś do powiedzenia, widzą więcej, mają kamery itd. Nie może być tak, że taka głupia decyzja wypacza mecz i być może tytuł na koniec sezonu...

Dosłownie straciłem "apetyt" na oglądanie Premier League dzisiaj. Mam nadzieję, że w meczu Chelsea czy United dojdzie do całej masy wałków i w końcu cała reszta też się obudzi i wykrzyczy coś na temat sędziowania w tej lidze bo to już przechodzi wszelkie pojęcie.

Komentowany temat: Arsenal traci punkty w starciu z Brighton 31.08.2024, 20:06

@kamo99111:

Ode nie jest piłkarzem idealnym. Brakuje mu czasem decyzyjności, zbyt często próbuję wejść z piłką do bramki, wykończenie też ma raz lepsze raz gorsze. Mimo wszystko daleki byłbym od takiego stwierdzenia. Mimo swoich wad Ode nadal jest bardzo ważny w tej drużynie. Dalej nie mamy kogoś takiego jak Haaland w polu karnym czy jakiegoś "kocura" na lewej stronie, który by kończył wszystkie akcje rozpoczęte przez Norwega. Zbyt pochopne rozważania. Póki co lepiej skupić się na scoutingu napastnika i skrzydłowego. Młodsza 8 do pomocy dla Ode to też cel na najbliższe lata.

Komentowany temat: Arsenal traci punkty w starciu z Brighton 31.08.2024, 19:44

2 jak suma IQ Chris' Kavanagh'a

Komentowany temat: Pozostać na zwycięskiej ścieżce: Arsenal vs Brighton 31.08.2024, 19:10

Warto zauważyć, że City gra bez Fodena i Rodriego

Komentowany temat: Pozostać na zwycięskiej ścieżce: Arsenal vs Brighton 31.08.2024, 18:43

@Spejsik napisał: "Nie no, nie budujmy narracji, że Rice „chciał podać mu piłkę”. Za boisku mu chciał ją podać?

Przecież gdyby to było w drugą stronę, to by wgl nie było dyskusji, że to było celowe odkopnięcie w celu uniemożliwienia szybkiego wznowienia gry."


Zgadzam się, ale jest jakiś % ludzi, którzy tak samo "hipotetycznie" usprawiedliwiali Veltmana, że chciał wznowić grę kiedy piłka ewidentnie toczy się, jest w ruchu więc to oczywiste, że nie ma mowy o żadnym wznowieniu.

Komentowany temat: Pozostać na zwycięskiej ścieżce: Arsenal vs Brighton 31.08.2024, 17:52

@mlody323323:

Chyba jesteś na bakier z całą tą sytuacją, oraz z tym co mówił Mikel chociażby na konferencji. Mikel Arteta potwierdził, że kartka dla Declana wg. przepisów jest prawidłowa. Zarzuty dotyczyły tego, że kartkę powinien dostać Veltman i powinni grać 10vs10. Druga sprawa, że sędzia jest niekonsekwentny bo za takie same zagranie Pedro w pierwszej połowie nie dał żadnej kartki tylko puścił to płazem, sytuacja z Rice'm jest o tyle śmieszniejsza, że była w "mniej krytycznej" części boiska i w znacznie łagodniejszy sposób wykonana niż ta Pedro. Cały twój wysryw nie ma w tym momencie sensu. Bez urazy.

Komentowany temat: Pozostać na zwycięskiej ścieżce: Arsenal vs Brighton 31.08.2024, 16:38

Nawet kibice United na Twitterze piszą, że wyrzucenie Declana z boiska to żart.

Komentowany temat: Pozostać na zwycięskiej ścieżce: Arsenal vs Brighton 31.08.2024, 16:33

@Damper napisał: "No i co z tego? Nie widziałem, żeby w tamtym sezonie Sake ktoś usprawiedliwiał z tego powodu, że dostaje cały czas kopy od rywali i jest obolały. Mówiło się wtedy o słabej grze Bukayo Saki."

Jedyny sposób na wyeliminowanie losowości w tego typu sytuacjach to np. w momencie gdy zdarzenie jest oceniane w pomieszczeniu VAR to jest to oceniane przez wszystkich sędziów i każdy musi podjąć decyzje. Wtedy decyzja ZA lub NIE przechodzi większością.

Komentowany temat: Pozostać na zwycięskiej ścieżce: Arsenal vs Brighton 31.08.2024, 16:13

@wajktor1998 napisał: "chyba za koszulke goscia doslownie szczypnal, a tamten upadl jak razony"

Masz rację. To pierwsza była za opóźnianie wznowienia gry.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Ipswich 27.12.2024 - godzina 21:15
? : ?
Crystal Palace - Arsenal 21.12.2024 - godzina 18:30
1 : 5
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool16123139
2. Chelsea17105235
3. Arsenal1796233
4. Nottingham Forest1794431
5. Bournemouth1784528
6. Aston Villa1784528
7. Manchester City1783627
8. Newcastle1775526
9. Fulham1767425
10. Brighton1767425
11. Tottenham1772823
12. Brentford1772823
13. Manchester United1764722
14. West Ham1755720
15. Everton1637616
16. Crystal Palace1737716
17. Leicester1735914
18. Wolves17331112
19. Ipswich1726912
20. Southampton1713136
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah139
E. Haaland131
C. Palmer116
B. Mbeumo102
C. Wood100
N. Jackson93
Y. Wissa91
Matheus Cunha83
J. Maddison74
A. Isak74
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady