Komentarze użytkownika Rynkos7

Znaleziono 8208 komentarzy użytkownika Rynkos7.
Pokazuję stronę 28 z 206 (komentarze od 1081 do 1120):

Komentowany temat: Arsenal pokonuje Lyon i sięga po Emirates Cup 13.08.2024, 21:50

@ksowa90 napisał: "A co sądzicie o tym de Light w Manchesterze?"

Potrzebowali na tu i teraz solidnego obrońcy, który z miejsca wskoczy do składu. Bardzo dobry ruch. Taka trochę kalka naszego transferu Zinchenki. Solidny zawodnik na swojej pozycji, ale nie bez wad. Ich przyszłość to i tak Yoro.

Komentowany temat: Arsenal pokonuje Lyon i sięga po Emirates Cup 13.08.2024, 21:46

@Marzag napisał: "jaki inny sens jest przedluzac kontrakt 7 letni na 9 letni"

Nie mam pojęcia, ale szukanie logiki w ruchach transferowych i kontraktowych Chelsea to chyba ostatnia rzecz, którą chcielibyśmy się tutaj zajmować :D

Komentowany temat: Arsenal pokonuje Lyon i sięga po Emirates Cup 13.08.2024, 18:15

@Marzag napisał: "EXCLUSIVE: Cole Palmer commits future to Chelsea by signing 2yr contract extension. 22yo England attacker already tied down until 2031; terms now through to June 2033. Rewards brilliant debut season after joining from Manchester City
@TheAthleticFC
#CFC

Masakra że nikt się za to nie bierze, jestem pewien że to jest robione tylko po to by zastosować kreatywna księgowość"


https://x.com/David_Ornstein/status/1734577150391468437

Już chyba od jakiegoś czasu nieaktualne jeżeli chodzi o tą amortyzacje transferów na okres dłuższy niż 5 lat. Aczkolwiek możliwe, że znaleźli inne luki prawne.

Komentowany temat: Arsenal pokonuje Lyon i sięga po Emirates Cup 13.08.2024, 16:27

@Ups147:

Analogia z Fatim ma sens, ale z nim jest dokładnie ten sam problem - kontuzje.

Komentowany temat: Arsenal pokonuje Lyon i sięga po Emirates Cup 13.08.2024, 15:48

@Ups147:

No w mojej ocenie dostał tą 10 bo jednak potencjał miał równie wysoki jak Saka, grał w tamtym momencie rewelacyjnie a sam klub podpisując z nim nowy kontrakt i robiąc całą tą otoczkę wokół przyznania mu tego numeru ewidentnie sugerował, że wiąże z Emilem przyszłość. Obok Saki to miał być trzon tej drużyny na lata. Nie wyszło niestety przez wszystkie jego kontuzje i absencje, ciężko wtedy o rozwój a jak jeszcze twoim konkurentem jest Odegaard to tym bardziej, zamiast iść z nim łeb w łeb to Ode cały czas jest o krok przed Emilem bo gra i się rozwija. Moim zdaniem pisanie, że to gracz przehajpowany jest krzywdzące, bo czy Diaby lub Wilshere byli przehajpowani? Przehajpowany to moim zdaniem był ktoś taki jak Pepe. Miał mnóstwo minut aby udowodnić każdemu, że tak nie jest i nic z tego nie wyszło. Emil w zasadzie nie miał nawet kiedy tego zrobić bo albo był kontuzjowany albo wracał na drugą część sezonu gdzie nie było miejsca na eksperymenty, grali najświeżsi i najpewniejsi. Zgadzam się, że balonik w jego przypadku był dość mocno pompowany, ale nie wzięło się to z nikąd bo Emil nie był 90 mln transferem, to że był wychowankiem to też trochę na wyrost bo w przypadku Nketiaha czy Nelsona specjalnie nikt się nie nakręca bo wiemy że są zwyczajnie za słabi. Emil po prostu swoją grą sam sobie na to wszystko zapracował. Nie udało się i szkoda. Jak piszesz tylko sobie życzyć aby chłopak jeszcze zrobił furorę w lidze.

Komentowany temat: Arsenal pokonuje Lyon i sięga po Emirates Cup 13.08.2024, 15:05

@Ups147 napisał: "w sumie ta, dobrze, że mi przypomniałeś bo kompletnie zapomniałem. Przecież jak się ma dychę na plecach to z automatu zostajesz legenda klubu i jednym z najlepszych w historii. Emil wróć, tak bardzo się pomyliłem..."

W ogóle nie zrozumiałeś co napisałem i teraz usilnie łapiesz się brzytwy i próbujesz coś napisać. Nie zdawałem sobie sprawy, że pomiędzy byciem przehajpowanym graczem a legendą nie ma nic pomiędzy. Emil był ogromnym talentem (w sumie dalej jest), miał swój genialny moment w Arsenalu przed kontuzją, śmiem twierdzić że lepszy niż Saka na tamten moment. Otrzymał nowy kontrakt i dostał od klubu numer 10 na koszulce, czemu towarzyszyła cała ta celebracja i sesja zdjęciowa z Emilem na The Emirates. Teraz chcesz mi powiedzieć, że w Emil to przehajpowany gracz a cała ta otoczka z przyznaniem mu nr 10 i podpisaniem nowego kontraktu to było co? Pomysł kilku niekompetentych pracowników w klubie? Emil nie został legendą tego klubu, ale pisanie teraz że to przehajpowany gracz zwłaszcza biorąc pod uwagę całą historie jego kontuzji, to że w sumie konkuruje z Odegaardem i chyba system gry Arsenalu nie do końca pasuje dla niego to nędzny bait moim zdaniem. W sumie to samo mógłby napisać kibic Realu na temat Odegaarda jeszcze kilka lat temu. Na takie podsumowania lepiej poczekać aż Emil skończy przynajmniej 30 lat bo niektóre mogą się źle zestarzeć.

Komentowany temat: Arsenal pokonuje Lyon i sięga po Emirates Cup 13.08.2024, 13:12

@Ups147 napisał: "Dla mnie osobiście Emil to chyba najbardziej przehajpowany gracz jakiego u nas widziałem. Jeden w miarę spoko sezon, a żałoba jakbysmy Sake oddali. Wyróżniał się owszem, ale na tle tego Arsenalu o którym byśmy chyba chcieli zapomnieć, bo nie dało się na niego patrzeć."

10 w takim klubie jak Arsenal nie dostaje byle przehajpowany gracz.

Komentowany temat: Arsenal pokonuje Lyon i sięga po Emirates Cup 12.08.2024, 21:08

@Dzulian napisał: "Jak Guehi w przeliczeniu na euro wyjdzie 70 baniek dla Newcastle. A Calafior 45 to jedno wielkie xD.
Anglicy to jakaś rasa panów, że do paszportu musisz dopłacać 30 milionów?

Te transfery wewnątrz tej ligi. To jakaś patologia.

Weź kup za 150 mln EURO Solanke i Guehiego. Do tego Kilman i Amadou Onana za kolejne 100.

250 wy*****e a nazwiska na szarpanie miejsc 4-6.

DRAMAT"


To jest bardzo ciekawe zjawisko. Tak na szybko jak się zastanowić to w porównaniu do 2008 roku vs 2024 różnica jest przede wszystkim w konkurencyjności w lidzę i nie mówię tutaj tylko o tej sportowej, ale także finansowej. Kiedyś całe Top4 czyli Arsenal, United, Live i Chelsea były poza zasięgiem sportowym i finansowym dla reszty stawki. Gra o tytuł i Ligę Mistrzów toczyła się zawsze między tymi klubami, marketingowo zgarniali największe pieniądze itd. Przez powyższe gdy jakiś klub spoza Top4 miał bardzo obiecującego piłkarza, a już zwłaszcza Anglika, którzy raczej niechętni byli do gry poza wyspami to jedyna opcja aby zarobić na nim odpowiednio duże pieniądze to był właśnie klub z Top4. Nie było tak rygorystycznych zasad odnośnie wychowanków, więc przychodził Liverpool czy United, rzucali na stół 25 mln i albo akceptowałeś ich ofertę albo zabierali się i lecieli negocjować jakiś inny talent z Holandii, Portugalii, Niemiec czy Francji za jeszcze mniejsze pieniądze. Dzisiaj wszystkie zespoły w Premier League są w świetnej kondycji finansowej. Doszedł dodatkowy Europejski Puchar tj. Liga Konferencji co jest dodatkowym zastrzykiem gotówki dla słabszych klubów, nowi sponsorzy, Arabowie wykupujący City czy Newcastle. Także kluby z PL nie mają problemów zatrzymać zawodników w klubie, są w stanie zaoferować w miarę wysokie stawki i do tego same są skłonne wydawać spore pieniądze na transfery. Do tego Angielski paszport nabrał na znaczeniu i tacy piłkarze są obecnie na wagę złota w Premier League. Jeżeli chcesz wyciągnąć piłkarza z innego klubu Premier League a już zwłaszcza takiego ze statusem homegrown, które ciężko zastąpić to musisz naprawdę sypać gotówką bo to jest najsilniejszy środek perswazji.

Komentowany temat: Arsenal pokonuje Lyon i sięga po Emirates Cup 12.08.2024, 17:44

@kubeczek85 napisał: "Transfery na ten sezon:
- Raya
- Calafiori
- Nowa atletyczna forma Jesusa
Można się rozejść"


+ Powrót Timbera i zdrowy Partey. Wengerowskie bingo kompletne.

Komentowany temat: Arsenal pokonuje Lyon i sięga po Emirates Cup 12.08.2024, 16:29

W styczniu będzie cała masa klubów szukających dostępnych zawodników bo a to jakieś urazy/kontuzje, a to ktoś się nie sprawdził. Jeżeli nikt nie da 30 mln w tym miesiącu to nie ma strachu ktoś go kupi w styczniu albo wypożyczy z obowiązkiem kupna. Mimo wszystko trzymam kciuki aby odszedł bo dla mnie Edek jest zwyczajnie słaby. To samo Nelson.

Komentowany temat: Arsenal pokonuje Lyon i sięga po Emirates Cup 12.08.2024, 13:05

@miki9971 napisał: "Ten trzeci komplet bramkarski jest świetny... Drop it! Muszę go mieć!"

Dla mnie to zwykły czarny t-shirt z naklejonymi logami sponsorów + mała armatka na piersi. Trochę za mało aby płacić za to 400 zł, ale kto co lubi. Lubię taki minimalizm, ale wolę jak jest pełny herb klubu, jakiś mały slogan na tyle jak np. kiedyś było "victoria concordia crescit", coś dzięki czemu można się z tą koszulką identyfikować i żeby jakoś "krzyczała", że to koszulka Arsenalu. W takiej koszulce czułbym się jak chodząca reklama linii lotniczych Emirates.

Komentowany temat: Udany powrót do domu: Arsenal gromi Bayer Leverkusen 10.08.2024, 09:29

@Garfield_pl napisał: "Oj warto hahaha, naprawdę prowadzący konto, wie z czym to się je xD"

Ryanair na Twitterze to też złoto. Dla odmiany nam też szpileczkę wbił :D
https://x.com/Ryanair/status/1821275522481189367

Komentowany temat: Udany powrót do domu: Arsenal gromi Bayer Leverkusen 10.08.2024, 09:04

Kilka twittów z konta Domino's Pizza UK do kawki. Warto :D

https://x.com/Dominos_UK/status/1821478238276784404
https://x.com/Dominos_UK/status/1821891235436470450
https://x.com/Dominos_UK/status/1821205925660676233
https://x.com/Dominos_UK/status/1821971949192614133

Komentowany temat: Udany powrót do domu: Arsenal gromi Bayer Leverkusen 09.08.2024, 18:07

@fabregas1987 napisał: "Zdania, które nigdy nie padły w Chelsea:
„-Andrzej to jebnie!”"


Wraz z transferem Neto sprzedają do Atletico Gallaghera za 42 mln. Można się śmiać z ich rozrzutności i podejścia do transferów, ale to jak oni sprzedają tych swoich zawodników to ja nie mam pojęcia. Wraz z Gallagherem będą mieli 140 mln wpływów tylko w tym okienku.

Komentowany temat: Oficjalnie: Smith Rowe odchodzi do Fulham 08.08.2024, 15:27

@Marzag napisał: "Ozil, Sanchez, Aubameyang (w tym samym sezonie przyszedl do klubu Lacazette)"

Sanchez nie był takim transferem. Przyszedł jako uprage naszego ataku, na LS mieliśmy Poldiego, który skrzydłowym żadnym nie jest i ogólnie nie był to jakiś topowy zawodnik. Auba to też zupełnie inny typ napastnika niż Lacazette, bardziej operujący po bokach, bazujący na szybkości stąd niemal połowę meczów zagrał na LS, zastąpił później słabego Lacazetta na środku i zaczął się zjazd. Inna sprawa, że Lacazette to podobno nie był pomysł Wengera i nie był on za tym transferem. Ozil to tak jak mówiłem wcześniej dość dyskusyjna kwestia bo nie powiedziałbym, że pozostali piłkarze mają podobny profil. Ogólnie za transferami Ozila i Sancheza też stoi cała ta otoczka Arsenalu duszącego grosza i te transfery miały poniekąd zaspokoić gniew kibiców, po części. Także na cały okres pracy Wengera te 3 (mocno naciągane moim zdaniem) transfery nie do końca potwierdzają tą tezę.

Komentowany temat: Oficjalnie: Smith Rowe odchodzi do Fulham 08.08.2024, 11:05

@Marzag napisał: "Wenger tak nie funkcjonował, jeśli mieliśmy braki w obronie i ataku, ograniczony budżet, dobrze zagospodarowaną linię pomocy i pojawiała się okazja kupić jakiegoś świetnego zawodnika za cały transferowy budżet to Wenger się nie wahał, kupował."

W ogóle się z tym nie zgadzam i nie wiem na podstawie czego takie wnioski wyciągnąłeś. Jedynym tego typu transferem był Ozil i też można delikatnie dyskutować bo o ile w zespole byli Cazorla, Ramsey czy Wilshere to Ozil był zupełnie innym typem zawodnika. Do tego Wilshere, Ramsey, Rosicky i Diaby którzy byli w kadrze często zmagali się z urazami mniejszymi bądź większymi. Także Ozil wypełniał w tym zespole jakąś lukę. Alexis to już w ogóle. Kogo my wtedy mieliśmy w ataku Giroud i Podolskiego? W ogóle inna liga. To jest to samo co robi teraz Arteta. Mając w składzie Zinchenke i Kiwora sprowadza Calafiora. Mając Jesusa w składzie szuka nowego napastnika bo jest tutaj mnóstwo miejsca na progres. W momencie gdy Fabregas odchodził z Barcy to pomoc była naszym najmniejszym problemem. Mieliśmy Ozila, Ramsey'a i Wilshera w swoim peaku, Rosickiego który był jak Partey czyli nawet wracając po kontuzji prezentował się bardzo dobrze i robił różnicę na boisku. Do tego Cazorla. Tam po prostu nie było dla niego miejsca i wcale nie jest tak, że Fabregas był lepszy od któregokolwiek z nich.

Komentowany temat: Oficjalnie: Smith Rowe odchodzi do Fulham 08.08.2024, 10:51

@mistrzu973 napisał: "ogólnie to chodziło też o to że Wenger sam mówił że jak ktoś postanowi odejść to już nie ma powrotu, fakt robił wyjątki jak henry, lehmann, Campbell ale to były bardziej awaryjne sytuacje"

Flamini również.

Komentowany temat: Oficjalnie: Smith Rowe odchodzi do Fulham 08.08.2024, 09:24

@Marzag napisał: "W przypadku Fnabregasa było tak że Wenger go nie chciał a Fsbregas chciał grać na wysokim poziomie więc zaakceptował ofertę Chelsea."

Wtedy w kadrze byli Cazorla, Ozil, Wilshere, Ramsey, Diaby, Rosicky, Arteta, Coquelin, Flamini. To nie to, że nie chciał tylko nie miał już dla niego miejsca w kadrze przy takiej ilości pomocników operujących w środku pola. Fabregas musiał liczyć się z tym, że po odejściu ktoś wypełni tę lukę i nikt na niego nie będzie czekał aż łaskawie wróci i może jeszcze trzymał zastrzeżony nr 4. Zawsze mnie dziwi to wybielanie Fabregasa w tej kwestii. Nie rzuca się słów na wiatr a Fabregas tak zrobił. Stwierdził, że nigdy w Chelsea nie zagra choć pewnie wiedział, że prędzej czy później w Barcelonie zagra. Później jak ten syn marnotrawny kontaktował się z Wengerem na temat powrotu, ale przecież nikt nie wyrzuci Cazorli czy Wilshera bo Cesc chce wrócić.

Komentowany temat: Oficjalnie: Smith Rowe odchodzi do Fulham 07.08.2024, 19:57

@darek250s napisał: "Wypożyczony został do Frankfurtu."

Nie kłam. Jego rekonwalescencja nie przeszła pomyślnie i został asystentem Artety @krzykus1990.

Komentowany temat: Oficjalnie: Smith Rowe odchodzi do Fulham 07.08.2024, 19:43

@Womanizer napisał: "Havertz 2 asysty, Jesus gol. Jaki napastnik panie Ferdku w morde jeża?"

https://www.facebook.com/watch/?v=6142175045894082

Tego kocika pamiętasz? :D

Komentowany temat: Oficjalnie: Smith Rowe odchodzi do Fulham 07.08.2024, 15:35

Bournemouth are expected to make a move for Arsenal striker Eddie Nketiah, if Dominic Solanke completes a move to Tottenham.

Arsenal rejected multiple offers from Marseille as they’re aware of interest from English clubs.

Brentford also have Nketiah on their list if Ivan Toney leaves which is why the club are willing to wait.

Arsenal will not accept anything less than £30million.


Uuu. Pieniążki, pieniążki in the air.

Komentowany temat: Oficjalnie: Smith Rowe odchodzi do Fulham 07.08.2024, 14:45

@arsenallord napisał: "Się nie zdziwię jak na Wolves w pierwszej kolejce wyjdzie Zina albo Kiwior na LO."

Oby Kiwior. Wolę takiego pragmatyka w obronie niż nieprzewidywalnego Ukraińca. Ogólnie początek sezonu to jeszcze gra na delikatnym rozluźnieniu, rok temu ten błąd Saki, pojedyncze błędy Zinchenki i trochę nam punktów przez to uciekło.

Komentowany temat: Oficjalnie: Smith Rowe odchodzi do Fulham 06.08.2024, 10:40

@artur759 napisał: "Przy sprzedaży Parteya i braku decyzji o kupnie napastnika, transfer do pomocy do praktycznie obowiązek, jednak nw czy pójdziemy po kogoś młodszego."

Transfer młodszego pomocnika może się nie udać z tego względu iż po prostu mało (lub nawet nie ma) obecnie takich opcji na rynku. Luiz właśnie odszedł do Juve. Na Bruno nawet nie ma co liczyć. Rynek zagraniczny również wieje pustką. Więc gdybym miał coś obstawić to transfer Merino + wypełnienie kontraktu przez Parteya i skupienie się na nowym pomocniku w przyszłe lato. Chociaż wiadomo jeszcze miesiąc czasu i wiele się może zdarzyć.

Komentowany temat: Oficjalnie: Smith Rowe odchodzi do Fulham 06.08.2024, 10:21

@Garfield_pl napisał: "Ale transfer Merino, nie wyklucza transferu drugiego pomocnika, bo w zasadzie jeszcze nie jest pewne co z Parteyem, odszedł ESR i Elneny, aczkolwiek, możliwe że po prostu kogoś lepszego np. trafila się szansa pozyskać."

Pewnie, że tak. Jeżeli założymy, że Harvetz'a traktujemy jako piłkarza ofensywnego obok Saki, Gabiego i całej reszty, a Partey jest na wylocie lub z góry zakładamy, że można na niego liczyć na góra połowę sezonu to w pomocy jest bardzo krucho. Odegaard, Rice, wiekowy już Jorginho i Vieira który jest totalną zagadką. Transfer Merino wcale nie wyklucza faktu, że na pozycję nr 8 cały czas szukamy kogoś młodszego o zdecydowanie większym potencjale.

Komentowany temat: Oficjalnie: Smith Rowe odchodzi do Fulham 04.08.2024, 20:03

@Damper napisał: "Tak, tylko spójrz na to jak dokładnie bukmacherzy szacują te szanse. Na mistrzostwo City- kurs 2,15, czyli są faworytem, na nas 2,85, czyli nie jesteśmy daleko. Na Liverpool już 8, czyli to jest przepaść w ocenie szans na tytuł. Nie mówmy więc, że startujemy z równych pozycji."

Przed sekundą widziałem inne typy i dla nas daje się około 30% szans przy chyba około 17 % dla Live. Tu zresztą nie jest mowa o tym kto wygra tytuł mistrzowski, ale będzie się liczył w tej walce. Nawet jeżeli Liverpool tego nie dowiezie to nie znaczy, że w tej walce się nie będą liczyć. Trochę jak my 2 sezony temu gdy jeszcze do kwietnia biliśmy się z City jak równi z równym.

@Garfield_pl napisał: "tak naprawdę to może po pierwszych 10 kolejkach będzie można ostrożnie typować która drużyna, w jakim kierunku zmierza w nowym sezonie, a i to może być w tym sezonie za wcześnie, bo przez euro jednak forma zawodników może być różna na początku. Oby w AFC do końca okresu przygotowawczego obyło się bez kontuzji i chłopaki z meczu na mecz łapali rytm coraz lepszy, tym bardziej, że początek sezonu na papierze to najłatwiejszy nie jest i trzeba tam zdobyć jak najwięcej punktów:)"

Dokładnie tak. O ile w przypadku City i Arsenalu są jakieś mocniejsze podstawy tj. ten sam trener, Ci sami kluczowi zawodnicy i można coś obstawić tak w przypadku Liverpoolu to trochę loteria. Nie mamy żadnych "danych" poza ich sparingami, które na ten moment wyglądają obiecująco.

Komentowany temat: Oficjalnie: Smith Rowe odchodzi do Fulham 04.08.2024, 18:08

@Dzulian napisał: "To tak nie działa. United w sezonie 12/13 z Fergusonem wygrało majstra. By rok później skończyć z Moyesem na 7 miejscu ze stratą 15 pkt do 4 miejsca.

Z nowym trenerem nie ma nic pewnego."


Uwielbiam takie przytaczanie pasujących pod tezę przykładów i to jeszcze United i Fergusona, czyli dosłownie ewenementu w tym aspekcie gdzie trener był na ławce 26-27 lat. Zresztą nie ważne. Można też przytoczyć przykłady gdzie kluby zyskiwały na zmianie trenera jak np. zatrudnienie Kloppa w Live chociażby. United po Fergusonie jednak 2 wicemistrzostwa zdobyli.
W tym wszystkim chodziło o to, że na ten moment Liverpool startuje niemal z tej samej pozycji co my. Faworytem nadal zostaje City a my z Live jesteśmy 2 i 3 siłą tej ligi goniącymi Obywateli, co zresztą ma swoje potwierdzenie u bukmacherów. Liverpool jest na 3 miejscu pod względem % szans na zdobycie tytułu. Liverpool był jednym z faworytów w poprzednim roku mimo swojej przebudowy oraz zniżkę formy biorąc pod uwagę poprzednie lata dlatego stwierdzanie w Sierpniu, że Liverpool miałby wypaść z Top 4 albo całkowicie się nie liczyć w walce o tytuł to trochę przesada. Dyskusja na temat wpływu Slota na ten zespół to na ten moment loteria.

Komentowany temat: Oficjalnie: Smith Rowe odchodzi do Fulham 04.08.2024, 16:36

@Olczyck napisał: "Tak patrze na wyniki Live I jestem bardzo ciekawy czy będą się liczyć w walce o mistrza mówiło się że jak klopp odejdzie to wypadną z top4 a tutaj może być ciekawie"

Co to za pytanie. Liverpool w poprzednim sezonie liczył się w walce o mistrzostwo tak samo jak my, więc w przyszłym sezonie również będą.

Oby Emilek pozamiatał tam w Fulham i może jeszcze kiedyś u nas zagra.

@artur759:

Chyba jest tak jak mówisz. Spojrzałem sobie na transfermarkt i rzeczywiście często w Sociedad grała para Merino - Zubimendi przy czym ten drugi był ustawiany bardziej z tyłu na pozycji DP.

@OldGunner87 napisał: "Z calym szacunkiem dla Williamsa, jest kozak z niego ale w tym klubie nie ma miejsca dla DNA barcy, byli tu i tacy. Doplacali ze swojej kieszeni aby isc tam sie sparzyć. Nie dziekuje."

Każdy piłkarz ma swoje jakieś sympatie i antypatie. To, że może sympatyzować z Barceloną nie znaczy, że odmówiłby gry w Anglii czy we Włoszech. Prawie co drugi piłkarz na tym świecie marzy o grze dla Barcy lub Realu i to się nie zmieni przez długi czas. Arshavin to też był zawsze zadeklarowany kibic Barcelony jednak dołączył do Arsenalu. Warto też sobie przypomnieć ilu piłkarzy opuściło nasz klub na rzecz Barcelony bez cienia wątpliwości a nawet dopłacając do samego transferu o czym wspomniałeś. Czy na przykład United żałują transfer Ronaldo bo ten i tak w końcu odszedł do Realu? Nie sądzę. Nawet jeżeli Williams miałby przez max 3-4 lata nam pomóc w walce o mistrzostwo i potem odejść za większe pieniądze to czemu nie.
Ostatnie doniesienia i tak mówią o jego przedłużeniu umowy z Bilbao, ale moim zdaniem zawsze można spróbować go przekonać na transfer do Londynu. Warte ryzyka.

@Barney napisał: "Z tym Eddie jedyny plus ,że jednak transfer nie wypo,ale kwota nie powala dobija do tych 20mln funtów max ,a liczyliśmy na 30.
Ja bym czekał na kluby z epl"


Próbować na spokojnie dogadywać  25 + bonusy, grać delikatnie na zwłokę bo może w przeciągu 2 tygodni wejdzie do gry jeszcze jakiś klub z Premier League. Ale też przesadnie nie ma co czekać bo my też musimy kupować.

@Marzag napisał: "Bo nikt nie chce placic 30+ mln za bramkarza a Arsenal go za mniej pewnie nie sprzeda"

Zgadzam się. Wydawanie takich kwot na bramkarzy to raczej domena garstki największych klubów. Reszta raczej sprowadza się do transferów albo młodych i utalentowanych bramkarzy albo do jakichś okazji rynkowych. Rams nie pójdzie za 30 mln.

@Ech0z napisał: "Moja żona mówi że nie jest wcale taki wow. Nie każda kobieta lubi taki typ urody bo jest bardzo mało męski. Ale ja to bym go brał."

Gość z taką szczeną to mało męski typ urody? o.0

@Joker_224 napisał: "27+7, dużo tych zmiennych"

Pewnie znaczna część będzie zależna od ilości rozegranych minut. Nic dziwnego biorąc pod uwagę, że chłopak przez ostatnie 2 lata większość czasu spędził w szpitalu lub na rehabilitacji. Mnie bardziej ciekawi czy są tam jakieś kwestie dotyczące jego odkupu np. prawo pierwokupu.

@darek250s napisał: "Calafiori z numerem 33 na koszulce."

Za rok pewnie 3 po Tierney'u. Tak jak Saliba 12 -> 2 po odejściu Bellerina.

Oby cała drużyna była uprzedzona, że nasz Calafior jest wolny. Ja bym mu żony czy dziewczyny nie przedstawił.

Moim zdaniem transfer Merino to plan na zalepienie przyszłorocznej dziury, taką prewencją na odejście Jorginho i Parteya, które jest nieuchronne w przyszłym roku. Jorgi w grudniu kończy 33 lata a Partey jeżeli zostanie to po wypełnieniu kontraktu również raczej odejdzie, chyba że zgodzi się na kontrakt z dużo mniejszą pensją (co jest mało prawdopodobne biorąc pod uwagę zakusy z Arabii). Podejrzewam, że na pozycję nr 8 mimo wszystko poszukiwany jest piłkarz młodszy, w wieku 24-25 lat, znacznie lepszy od Merino, jednak nie ma zbyt wielu takich opcji obecnie na rynku, jeżeli są to z zaporową ceną jak Guimaraes natomiast Merino jest typem piłkarza, którego za rok i tak musielibyśmy ściągnąć. Dobre uzupełnienie składu, ale mimo wszystko wydaję mi się, że to nie rozwiązuję naszego problemu na tej pozycji.

Komentowany temat: Arsenal wyruszył na obóz do USA 25.07.2024, 11:19

@CaptainAmerica napisał: "Zresztą popatrzcie Tomiyasu też szklanka, Partey też szklanka a jednak są pierwsi do wejścia jak są dostępni. To o czymś świadczy."

To o niczym nie świadczy. Na LO masz słabo broniącego Zinę oraz Kiwiora a nie widziałem aby Tomiyasu grał za White'a. Na 6/8 jest tylko Rice i wiekowy Jorginho. Na pozycje Emila masz Martinellego/Trossarda i Odegaarda na 10. O ile uważam za słuszność sprzedaż Emila tak ten argument jest chyba najsłabszy jaki można napisać wypisując wszystkie ZA.

Komentowany temat: Arsenal wyruszył na obóz do USA 25.07.2024, 10:29

@Mastec30:

W obu tych meczach, które przytoczyłeś został zmieniany przez Tomiyasu by później zostać przez niego zastąpionym na stałe. W pewnym momencie Arteta zrezygnował z Kiwiora, ale to nie dlatego bo Zinchenko grał lepiej od Kuby, ale dlatego bo Zina jest lepiej ofensywnie usposobionym ofensywnie graczem względem Kiwiora co przydało się w meczu z Luton i Brighton.

Komentowany temat: Arsenal wyruszył na obóz do USA 25.07.2024, 10:17

@malyglod napisał: "Wg mnie bez sensu sprzedawanie ESR.
Nie weźmiemy więcej niż 30-35 mln a nikogo lepszego nie będzie do rotacji.
Rozumiem, że zawodnik musi grać i to dla niego lepsze rozwiązanie, ale dla klubu już nie.
Młody Anglik z doświadczeniem w lidze i to niemałym. Chyba że zapewnimy sobie prawo odkupu. To jeszcze jakoś można wytłumaczyć.
Dziwny ruch, ale może środowisko gracza naciska na grę, a Arsenal mu takiego zapewnienia nie daje."


Ogólnie się zgadzam, ale problemem ESR są kontuzje i jego ostatnie absencje. Potrzebuje minut jak tlenu aby się odbudować, w Arsenalu ma na ten moment małe szansę. Z jednej strony również chciałbym aby został bo później będzie płacz, że kadra krótka albo że nowy zawodnik który przyjdzie będzie drugim Vieirą lub Lokongą, a tu masz w miarę pewnego Anglika no ale sytuacja ESR jest dość specyficzna i mimo wszystko lepiej będzie jak odejdzie, z bólem serca bo Emila uwielbiam.

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady