Komentarze użytkownika Rynkos7

Znaleziono 8030 komentarzy użytkownika Rynkos7.
Pokazuję stronę 29 z 201 (komentarze od 1121 do 1160):

Komentowany temat: Ostatni mecz sezonu! Arsenal vs Everton 19.05.2024, 21:27

@Bartek_ napisał: "W cale nie, to po prostu kibicowska szyderka, której pełno na boiskach. Ich znakomity piłkarz ich opuścił przechodząc do innego klubu z miasta, a teraz przegrał mistrzostwo, więc się nabijają. Zwykła kibicowska szpilka"

Oczywiście, zgadzam się, co nie zmienia mojej opinii odnośnie City i ich postrzegania przez fanów Premier League. Wystarczy spojrzeć na to o czym pisał niżej @sickstick. Nawet fani United woleli mistrzostwo City niż Arsenalu co już o czymś świadczy.

Komentowany temat: Ostatni mecz sezonu! Arsenal vs Everton 19.05.2024, 21:25

Na koniec sezonu dla mnie największym "what if..." jest nie jakiś mecz z Aston Villą, Fulham czy kimś innym, ale fakt gdyby nie ta pechowa kontuzja Timbera... Lukę na środku ataku udawało nam się łatać Harvetzem i Trossardem, środek pomocy łataliśmy Jorginho, ale lewa obrona przez niemal całą 1 część sezonu to była jedna wielka porażka.

Komentowany temat: Ostatni mecz sezonu! Arsenal vs Everton 19.05.2024, 21:18

@enrique napisał: "Jesteśmy bardzo nielubianym zespołem w PL.
United, Totki, LFC, Westham i jeszcze kilka ekip - każdy z nich woli by mistrzostwo wygrał kto inny, nawet ich bezpośredni umoczeni w zarzutach rywale (patrz United), do tego ich własnym kosztem (patrz Totki i LM, celebracja przegranej własnego zespołu), byle tylko nie wygrał go Arsenal.

I to nie tylko tu na forach, nie tylko kanonierzy vs. debilpage czy jakaś inna strona, w UK jest to samo. Kumpel z pracy, fan AV powiedział mi ostatnio - stary, ja Ciebie naprawdę lubię, ale Twojemu Arsenalowi życze wszystkiego najgorszego, mam nadzieję że nigdy już nic nie wygracie jako klub."


Odnoszę wrażenie, że większość fanów Premier League ma ich dosłownie w czterech literach. Traktuję się ich jako osobny twój a cała rywalizacja toczy się między pozostałymi 19 klubami. Tak długo jak wygrywa City tak większość kibiców tłumaczy sobie, że "nie przegrywa". Jeżeli mistrzostwo zdobywa Liverpool, Arsenal, United, Chelsea czy ktoś inny tak wtedy "czujesz", że twój rywal zdobywa medal a ty przegrywasz sezon. City wygrywa i w sumie sezon do zapomnienia bo kogo to obchodzi.

Komentowany temat: Ostatni mecz sezonu! Arsenal vs Everton 19.05.2024, 21:14

@enrique napisał: "Chyba pora zacząć omijać twittery....
https://pbs.twimg.com/media/GN9dPBjWcAAXd8R?format=jpg&name=4096x4096"


Trzeba trochę z dystansem brać te memy. Nie zapominajmy, że genialny trener Jurgen Klopp po niemal 9 latach ma tylko 1 mistrzostwo :>

Komentowany temat: Ostatni mecz sezonu! Arsenal vs Everton 19.05.2024, 21:09

@Marcinafc93 napisał: "W to lato kolejna ważna przebudowa, trzeba wymienić najsłabsze ogniwa w klubie i rozstać się z nimi, mimo sentymentów. Elneny i Cedric wiadomo, ale Nelson, Emil, Ramsdale, Zinchenko też bym się pozbył, bo nie ma za bardzo meijsca dla niego u nas, na obronie tragedia, a w środku pola nie pogra. Zobaczymy, jak z Jesusem, przyjdzie jakaś poważna oferta to klub pewnie to rozważy. Partey też jest do odstrzału, nie można polegać na kimś to nie potrafi rozegrać chociażby połowy sezonu. Także ważne okienko dla klubu, bo ławka musi być naprawdę równorzędna co pierwsza 11, aby utrzymywać świeżość, a nie jak obecnie tylko Trossard potrafi dać impuls i wnieść jakość. Po za tym wspaniały sezon za nami, ze sporym niedosytem, ale drużyna wciąż jedna z najmłodszych w lidze, a już ze sporym doświadczeniem. Gdyby nie Mikel to byśmy może bili się maks o miejsce dające LM, a tak drugi rok z rzędu wicemistrzostwo, gdzie w tym pobili rekord wygranych spotkań w historii klubu. City w końcu się doigra za te swoje 115 zarzutów. COYG!"

Dla mnie Nelson i Nketiah to priorytet do odstrzału. Żaden z nich nie jest nawet solidnym rezerwowym. Ramsdale tylko jeżeli rzeczywiście sam tego chce. Emil jeżeli pojawi się solidna oferta 20-30 mln to jak najbardziej, jeżeli mniej to jest to pozbawione sensu, bo chłop zarabia jakieś grosze, a potem w trakcie sezonu będziemy płakać że nie mamy rezerwowych. Zinchenko jak najbardziej, tutaj nie ma co się oszukiwać. Najsłabsze ogniwo Arsenalu, do tego często poza grą. Sprzedać jeżeli tylko pojawi się jakaś oferta. Tavares, Tierney, Lokonga. Najwyższy czas się z nimi pożegnać definitywnie, nie na wypożyczenie. Może być jednak problem i coś czuję, że pierwsi dwaj odejdą za "frytki" a może tylko w przypadku Lokongi odzyskamy zainwestowane pieniądze. Na koniec do tego wszystkiego dodałbym Parteya. Uwielbiam go, ale już 2 czy 3 rok nabieramy się na jego przydatność dla tego klubu. Piłkarzem jest świetnym, ale takim był też Diaby czy Wilshere. Piłkarz wiecznie poza grą i z pensją 200k tygodniowo. Tutaj moim zdaniem obowiązkowa sprzedaż i kupno następcy.

Komentowany temat: Ostatni mecz sezonu! Arsenal vs Everton 19.05.2024, 20:59

https://x.com/saeed3373/status/1792255950482551074?s=46&t=RvVoACxSrjjJGqHY28sOcA

Żenujące

Komentowany temat: Ostatni mecz sezonu! Arsenal vs Everton 19.05.2024, 19:53

@Kaczaza napisał: "raczej po to go Mikel sprowadził, ale może wiesz coś więcej. Skąd pewność, no nie ma jej. To przeczucie graniczące z pewnością."

Przed sezonem wszyscy typowali go jako upgrade za White'a i że będzie na prawej stronie tym czym na lewej był Zinchenko z tym, że z lepszą grą w defensywie. Zagrał 2 mecze na LO bo niedostępny był Zinchenko. To nie jest kwestia czy wiem coś więcej czy nie, ale nie sądzę aby Arteta nie chciał mieć kogoś lepszego lewonożnego na tą pozycję. Nie bez powodu pojawiają się plotki o Hato i innych lewonożnych zawodnikach na tę pozycję.

Komentowany temat: Ostatni mecz sezonu! Arsenal vs Everton 19.05.2024, 19:49

@enrique napisał: "Timber, Zina, Tomi, od biedy Kiwior, chyba wystarczy ?"

Prawonożny Timber, szklany Tomiyasu, tak samo szklany i przeciętny w defensywie Zinchenko, no i Kiwior. Rzeczywiście lewa obrona kompletna. To tak samo można napisać, że na ŚN jest Trossard, Jesus, Nketiah, Harvetz. Po co kolejny napastnik.

Komentowany temat: Ostatni mecz sezonu! Arsenal vs Everton 19.05.2024, 19:48

@Kaczaza napisał: "W sumie tak, ten Timber nie rokuje"

Timber jest prawonożny. Skąd pewność, że Arteta będzie go wystawiał na LO? Timber zagrał na LO na początku sezonu bo Zinchenko nie był dostępny, a gra Tomiyasu to efekt słabej gry Ukraińca i fakt, że jest pewniejszy od Kiwiora. Nie wiem czemu wszyscy tak uparcie ustawiają Timbera na lewej stronie.

Komentowany temat: Ostatni mecz sezonu! Arsenal vs Everton 19.05.2024, 19:03

Niech się cieszą. Ostatni raz wąchają ten puchar. W przyszłym sezonie już ich lejemy i zaraz potem ich degradują za te 115 zarzutów :>

Komentowany temat: Ostatni mecz sezonu! Arsenal vs Everton 19.05.2024, 17:45

@miki9971 napisał: "West Ham odpuść, nie rób nadziei...."

haha :D

Komentowany temat: Ostatni mecz sezonu! Arsenal vs Everton 19.05.2024, 13:38

@kaljot:

Gościu ale Ty jesteś odklejony. Kolejny taki twój komentarz nie wiadomo co wnoszący. Wyobraź sobie, że na tej stronie każdy ma pracę, rodzinę i obowiązki.

Komentowany temat: Ostatni mecz sezonu! Arsenal vs Everton 18.05.2024, 18:01

@Multi09 napisał: "W tym sezonie mamy najwięcej zwycięstw w lidze w historii klubu, 15 straconych bramek mniej, zakończymy sezon z 5 punktami więcej niż w poprzednim sezonie jeśli wygramy z Evertonem, więc co to jest w ogóle za argument?"

To nie był argument typie tylko odpowiedź na to, że niby z Ramsdalem byśmy nie prowadzili w lidze co jest właściwie zaprzeczeniem tym co działo się w poprzednim sezonie i w tym bo to w poprzednim sezonie byliśmy przez niemal cały sezon liderem a w tym głównie goniliśmy czołówkę. Zresztą co to za porównanie skoro drużyna dojrzewa rok do roku, nasza gra w defensywie się polepsza i to oczywiste, że każdy bramkarz który by teraz nie bronił zbierał by z tego benefity.

Komentowany temat: Ostatni mecz sezonu! Arsenal vs Everton 18.05.2024, 15:44

@Dzulian napisał: "Ten Raya to jest tutaj tak piętnowany jakby był jakimś antychrystem czy coś xD
Tryliard dyskusji o tym samym"


Dyskusja jest spowodowana tym, że robi się z niego bramkarza lepszego niż jest w rzeczywistości, a nie aby go piętnować czy udowodnić, że jest słaby. Totalnie nie załapałeś wątku.

Komentowany temat: Ostatni mecz sezonu! Arsenal vs Everton 18.05.2024, 15:27

@Damper napisał: "Tak, dopóki nie schrzanił końcówki sezonu."

what xD

@Damper napisał: "Taki zlepek video to można zrobić nawet Alissonowi Beckerowi. Mam przypominać w ilu meczach to Rambo zawalił w tamtym sezonie?"

Dokładnie taki sam zlepek sytuacji można zrobić wyróżniających Anglika. Zresztą cały YouTube jest takimi filmami zalany.

https://www.youtube.com/watch?v=32LZ-JwBuIQ
Tutaj filmik gdybym nagle chciał opisać go jako piłkarza świetnie grającego nogami tak jak Ty robisz z Rayi bohatera po jednej sytuacji z Bournemouth.

Komentowany temat: Ostatni mecz sezonu! Arsenal vs Everton 18.05.2024, 15:09

@Damper napisał: "Tak, z Ramsdale'm w bramce prowadzilibyśmy w lidze. Jak on w kilku meczach zrobił prawie tyle baboli ile Raya przez cały sezon."

W poprzednim roku jakoś prowadziliśmy w lidze z Anglikiem w bramce.

https://www.youtube.com/watch?v=VI49dBXrZVI

Wideo z października xD Plus masa innych meczów jak z Luton, Tottenhamem itd. Chyba mecze na flashscore tylko śledzisz.

Komentowany temat: Ostatni mecz sezonu! Arsenal vs Everton 18.05.2024, 14:56

@sickstick:

No tak a zaje**ste podanie Rayi w meczu z Tottenhamem i cała masa jego wylewów już nie nie liczy tylko dlatego bo akurat szczęśliwie strzeliliśmy jedną bramkę więcej? xD

Komentowany temat: Ostatni mecz sezonu! Arsenal vs Everton 18.05.2024, 14:51

@sickstick napisał: "Ramsdale w analogicznej sytuacji z Fulham akurat pił piwo i straciliśmy 2 pkt których teraz nam brakuje do mistrzostwa."

A Raya to miał bezbłędny sezon. Do tego Jeżeli już przyrównujesz Ramsdale'a to wypadałoby to zrobić na podstawie poprzedniego sezonu gdzie był nr 1.

Komentowany temat: Ostatni mecz sezonu! Arsenal vs Everton 18.05.2024, 14:47

@sickstick napisał: "Że genialny Gabiel prawie nam zawalił mecz z Bournemouth gdyby nie przytomność Rayi?"

To znaczy jaka przytomność? Że akurat nie pił piwa tylko grał? W momencie podania był praktycznie w polu karnym, tutaj miał po prostu szczęście bo przeciwnik był wolny i zdążył, inny napastnik i było by po herbacie. Robimy z takiej śmiesznej sytuacji coś niesamowitego, może jeszcze powiesz, że Ramsdale nigdy do piłki nie wyszedł? Dla Anglika można wyłapać dokładnie tak samo mnóstwo takich "smaczków".

Komentowany temat: Ostatni mecz sezonu! Arsenal vs Everton 18.05.2024, 14:44

@Damper napisał: "Zobaczcie sobie tę sytuację. 0-0 z Bou, początek meczu. Przy mniej przewidującym i zdecydowanym bramkarzu mamy tutaj sytuację sam na sam. Krytycy Rayi zdają się często nie zauważać takich rzeczy, albo po prostu bagatelizują ich znaczenie. W tej sytuacji też wszystko jak zawsze jest zasługą Gabriela i Saliby?

https://twitter.com/dacodac/status/1787401527511904382?t=2AG76y6GNBcMpKCBur8qOw&s=19"


W momencie podania był praktycznie w polu karnym, do tego fatalne, lekkie podanie i wolny zawodnik przeciwnika. Plus mecz z Bournemouth. Jakie ty wnioski na podstawie takiej jednej śmiesznej sytuacji Ty chcesz wyciągać?

Komentowany temat: Ostatni mecz sezonu! Arsenal vs Everton 18.05.2024, 14:38

@Rafson95 napisał: "XD dla niektórych każde niepochlebne słowo to zaraz nagonka czy szukanie czarnej owcy, weźcie się ogarnijcie, bo już zaraz nic nie będzie można napisać.

Raya jest niski i prezentuje średni poziom jeśli chodzi o obronę bramki przed strzałami rywali. To są fakty z którymi moim zdaniem ciężko się kłócić i o co wam chodzi?
Gramy najlepszą piłkę od być może 20 lat więc Raya nabił sobie dużo czystych kont w spotkaniach, gdzie rywale w ogóle nie potrafili dojść do sytuacji bramkowych. Ale przyjdą takie mecze z topowymi rywalami, szczególnie w LM gdzie po wyrównanych spotkaniach będziemy odpadać, bo bramkarz rywali wyciągnie kilka "setek" a nasz nie."


ŻEE COO? Czy ja dobrze zrozumiałem twoje wypowiedzi?? Chcesz zwolnić Artete? Puknij się łeb!

Komentowany temat: Oficjalne stroje domowe na sezon 2024/25 zaprezentowane! 17.05.2024, 09:17

@Mastec30:

No zgoda, ale koszulka meczowa jednak nie jest czymś "casualowym". Kolekcje ubrań "na codzień" z armatką były już od dawna do kupienia w sklepiku klubowym, jednak wrzucenie jej również na koszulkę meczową mi nie do końca siedzi, że tak powiem. Wszystko byłoby ok gdyby te koszulki nie miały loga sponsorów coś na wzór tych z NFL, wtedy jestem jak najbardziej za armatką. Jednak w momencie gdy tak mocno rośnie logo adidasa i Fly Emirates, do tego pojawia się dodatkowy sponsor na rękawkach to upraszczanie herbu (lub logotypu?) na koszulce jest trochę absurdalne, bo właśnie przez logotypy sponsorów koszulka mimo wszystko jest mało casualowa i upraszczanie logotypu na piersi w tym nie pomaga. Ale to tylko moje zdanie.

Komentowany temat: Oficjalne stroje domowe na sezon 2024/25 zaprezentowane! 17.05.2024, 09:09

@thegunner4life napisał: "Kiedyś miałem tą taką czerwoną z żółtymi paskami po bokach z 2007, ale niestety poleciała do śmietnika. Nie nadawała się do użytku. Bo z tyłu miała Van Persie :("

Jedna z moich Top3 domówek obok tego bordowego kompletu z 05/06 i tego z 02/04. Co najgorsze u mnie wszystkie 3 "zaginęły w akcji" tak samo jak moje pieniądze z komunii :(

Komentowany temat: Oficjalne stroje domowe na sezon 2024/25 zaprezentowane! 17.05.2024, 09:03

@Mastec30 napisał: "No i właśnie dlatego ta Armata jest coraz bardziej obecna. Zauważ, że praktycznie każde logo piłkarskie, czy nie piłkarskie przechodzi lifting i staje się uproszczone. Adidas, Reabok. Raczej trzymanie się tradycji nie pomoże w przyciąganiu nowych grup a Armata jest dość zgrabnym, nowoczesnym logiem, które jednocześnie jest z nami od początku istnienia klubu i nie jest jakimś wymysłem Adidasa, czy Emitares, żeby o niej pisać że to custom prodcenta koszulek. Powiem więcej, kto wie czy to nie jest jakieś badanie rynku pod lifting herbu w kolejnych latach. Coraz więcej klubów się na to decyduje. Nie tak dawno Juventus, ostatnio Aston Villa. My sami swój Herb zmieniliśmy na początku tego wieku i była to wyraźna zmiana względem poprzedniego."

I tak i nie. Co do zjawiska to zgoda, ale zauważ, że w 2002 zmieniliśmy herb na taki, który jest bardzo prosty. Śmiem twierdzić, że jesteśmy nawet prekursorem tego trendu tj. upraszczania herbu. Ten sprzed 2002 był dość "bogaty" w barwy i urozmaicenia, przypomina taki, który ma Manchester United czy Liverpool, a ten którym się posługujemy od 2002 roku jest już bardzo uproszczony i takim, który wpisuję się w obecne standardy. Sama armatka natomiast nie jest czymś co z definicji można nazywać "herbem" bo one są zazwyczaj przedstawiane na tarczach, okrągłych, owalnych itd. Armatka jest zwykłym symbolem wizualnym.

Komentowany temat: Oficjalne stroje domowe na sezon 2024/25 zaprezentowane! 17.05.2024, 08:57

@thegunner4life napisał: "Najlepsza koszulka to była ta żółta wyjazdowa z 2006 roku"

Mam chyba jeszcze spodenki z tego kompletu. Ten komplet o tyle dobrze "fitował" bo te spodenki były takie antracytowe i dobrze się łączyły z tym żółtym. Coś co osobiście mi się nigdy nie podobało to łączenie żółtego z niebieskim w naszych strojach.

Komentowany temat: Oficjalne stroje domowe na sezon 2024/25 zaprezentowane! 17.05.2024, 08:43

@Mastec30 napisał: "Dziwnie tak bez herbu ale Armatka już była naszym logiem na długo długo przed przybyciem Emirates w latach 80/90 była na domówkach, także bym aż tak grubo nie powiedział."

No dobrze, masz całkowitą rację, ale aby odbić piłeczkę powiem, że w 65 roku w ogóle nie mieliśmy ani armatki ani tym bardziej sponsora na koszulce. Koszulki były całkowicie "gołe" (https://www.arsenal.com/news/news-archive/the-arsenal-kit), co nie znaczy, że powinniśmy wrócić do tych konceptów. Dla mnie wraz z biegiem lat rosła społeczność fanów, zmieniała się sama koncepcja tego czym jest klub piłkarski, że to nie jest już tylko grupa znajomych z dzielnicy tylko dość spory biznes, za którym idzie marketing, identyfikacja wizualna itp. i właśnie herb jest tego częścią, czymś co czyni koszulkę "spersonalizowaną", dzięki której możesz identyfikować się z klubem. Dla mnie armata może być jakimś akcentem na kołnierzu, na karku, rękawach czy getrach, ale zastąpienie herbu armatą mi nie pasuje. Tak jak @Traitor napisał, koszulka teraz wygląda jak jakiś custom Adidasa albo koszulka z jakiegoś zwykłego sklepiku sportowego.

Komentowany temat: Oficjalne stroje domowe na sezon 2024/25 zaprezentowane! 17.05.2024, 08:01

@Marzag napisał: "Nie podoba mi się, że nie ma herbu na nowych strojach."

Mi tak samo. Dla mnie to bardziej teraz wygląda na koszulkę lini lotniczych Emirates niż Arsenalu. Jeszcze to logo adidasa tak mocno urosło, że ta armatka to się chowa na tym całym stroju. Właściwie nie wiem czemu miałbym nie kupić jakiejś innej, zwykłej koszulki sportowej adidasa bo tutaj mam wrażenie, że po prostu dopłacasz 200 zł do tej małej armatki na piersi. Dla mnie ogromny minus i na pewno nie kupię takiej koszulki.

Komentowany temat: Mniejsza o styl: Manchester 0-1 Arsenal 15.05.2024, 00:36

@Garfield_pl napisał: "Tym bardziej życzę im, żeby dostali w niedzielę soczystego liścia od losu ;) oni poza LM , my jednak mistrzostwo i Ange do lepszego klubu ;)"

Oni jeszcze mogą wypaść chyba z LE bo jutro (a właściwie dzisiaj) Chelsea i Newcastle grają zaległe mecze. Chociaż nie zdobyć punktu z Sheffield to też musiałby być wyczyn.

Komentowany temat: Mniejsza o styl: Manchester 0-1 Arsenal 15.05.2024, 00:23

https://x.com/thespursweb/status/1790498932960669790

Nie wiem jak Wy, ale jak słucham tej wypowiedzi to nawet mnie ona porusza i dosłownie na miejscu przeciętnego kibica Spurs zapadłbym się pod ziemię ze wstydu.

Komentowany temat: Mniejsza o styl: Manchester 0-1 Arsenal 15.05.2024, 00:20

https://x.com/TrollFootball/status/1790488962353484233

Komentowany temat: Mniejsza o styl: Manchester 0-1 Arsenal 15.05.2024, 00:12

@Garfield_pl napisał: "Ale to też nie jest bagatelizowanie porażki, po prostu każdy wie że nie da się wszystkiego wygrać, nawet City mocarne traci punkty, a końcowy wynik w lidze to oprócz konsekwencji w wygrywaniu, też szczęście, i jednocześnie pech rywali, decyzję sędziowskie i kompletnie szalone wyniki których nikt się nie spodziewa. Nadal jednak gdyby w pierwszej części sezonu taki Pep, czy Mikel stwierdzili,że już po zawodach,bo stracili punkty i rywal ich nie straci do konca, to bez sensu byłaby ta ilość spotkań do rozegrania. Rozumiem podejście jako kibica , ale jeśli złożyłoby się tak że jednak wygramy w niedzielę mistrza, bo City się wyłoży, to jaka byłaby narracja? U nas że popełniliśmy mniej błędów w sezonie, a u kibiców City pewnie dokładnie to , co dzieje się tu, szukanie który mecz najbardziej zawalił sezon, czy ten z WHU czy może jakiś inny remis np"

Nie do końca rozumiesz o co mi chodzi. To co piszesz to prawda, ale nijak ma się do moich wypowiedzi.

Komentowany temat: Mniejsza o styl: Manchester 0-1 Arsenal 15.05.2024, 00:09

Ange Postecoglou: “Unfortunately in the last 48h I saw that the foundations are really fragile”.

“It's inside the club, outside the club”.


Uuuu. Ciekawe czy się mocno nie narazi takimi słowami.

Komentowany temat: Mniejsza o styl: Manchester 0-1 Arsenal 14.05.2024, 23:58

@Garfield_pl napisał: "Ale ja dokładnie o tym piszę za każdym razem gdy mówię zapominamy i jedziemy dalej, nawet przed chwilą to napisałem, chyba że ktoś to dosłownie bierze, ale jako kibic to tym bardziej mi rozpamiętywanie nic nie da. Dlatego napisałem że Pep ,czy Arteta, biorą z takich spotkań naukę, ale nie sądzę, że w sposób demotywujacy wykorzystują to co się wydarzyło. Robią analizę, suszarkę zawodnikom i jadą dalej z koksem , przypominając błędy, których nie można popełnić, bo kończą się tak i tak. jeśli jednak robisz to tak jak robi to choćby ETH , Poch w ostatnich latach, to nic nie ugrasz co widać po tabeli, proste."

@Gofer999 napisał: "@Garfield_pl: Ale kręcisz byle to pasowało do twojej narracji. Weź przeczytaj jeszcze raz to co napisałeś w tym i poprzednich komentarzach. Pep gra o każdy punkt i każda niedoskonałość jego zespołu go dręczy i on ciągle dąży do poprawy. Gdyby go nie bolały straty to by nie miał takiego parcia. Ale ciężko ci to połączyć. :D:D:D"

No dokładnie. @Garfield tak przeskakujesz między tymi skrajnościami, że ja już sam czasami nie wiem o co chodzi xD Nikt nie bierze dosłownie pisania "zapominamy, lecimy dalej", ale z drugiej strony ktoś kto jest zdenerwowany po porażce, potrafi wytknąć błędy piłkarzowi czy piszę o wadzę punktów nawet jeżeli jest wrzesień to nie jest od razu płaczkiem. Tu nie chodzi o to, że płacz i rozpamiętywanie jest czymś dobrym, ale bagatelizowanie porażek i błędów też takie nie jest. Moim zdaniem to wszystko może iść ze sobą w parze.

Komentowany temat: Mniejsza o styl: Manchester 0-1 Arsenal 14.05.2024, 23:42

@Garfield_pl napisał: "Bo to maraton, myślisz że Guardiola właśnie przejmował się straconymi wtedy punktami?"

No tak xd Gdyby się tym nie przejmował to by tracił ich więcej. Właśnie o to chodzi, że po stracie punktów nie jesteś płaczkiem, ale jednocześnie masz taką sportową złość i robisz wszystko aby ta strata punktów była twoją ostatnią. Twoje podejście często polega na bagatelizowaniu takich strat co może z perspektywy kibica jest nieistotne bo mamy mały wpływ na wydarzenia boiskowe, ale trenerzy czy piłkarze z takim podejściem raczej dużo by nie zdziałali. Jeżeli po każdej stracie punktów klepiesz zawodników po plecach i mówisz "chłopaki nic się nie stało" to jednocześnie dajesz im do myślenia, że w sumie jest ok. Tymczasem nie jest ok i każdy piłkarz musi mieć wbite do głowy, że każdy moment rozluźnienia działa na jego niekorzyść, każda strata punktów może zaważyć o mistrzostwie itd. Zresztą Arteta zdaje się dobrze z tego zdawać sprawę bo chociażby oglądaliśmy to w dokumencie All or Nothing jak Arteta robi suszarkę piłkarzom po meczach i w trakcie.

Komentowany temat: Mniejsza o styl: Manchester 0-1 Arsenal 14.05.2024, 23:36

@Er4s napisał: "2. Brak zmiennika dla Saki - zagrał kilka takich pełnych meczów, w których nie powinien był wychodzi na drugą połowę tak tragicznie był dysponowany."

Tu się zgadzam. Na pozycję napastnika nie mieliśmy doskonałego wyboru, ale zawsze jakaś opcja była. Jesus, Kai, Trossard. Każdy z nich potrafił zagrać dobre spotkanie na tej pozycji. Natomiast w tym sezonie mieliśmy mnóstwo spotkań, w których Saka grał naprawdę źle i nie mieliśmy nikogo do zmiany za Anglika.

Komentowany temat: Mniejsza o styl: Manchester 0-1 Arsenal 14.05.2024, 23:28

@Gofer999 napisał: "I mimo to wciąż starta punktów na początku sezonu jest bagatelizowana. :D:D:D"

O tym mówię :> Nie można być hipokrytą i bagatelizować stratę jakichkolwiek punktów i jednocześnie podkreślać wagę każdego spotkania i mówić, że liga to maraton itd.
Czym innym jest zagrać słaby pierwszy mecz w dwumeczu fazy pucharowej LM bo wtedy masz poprawkę w drugim meczu na odkucie się, a czym innym strata punktów z Fulham w lidze.

Komentowany temat: Mniejsza o styl: Manchester 0-1 Arsenal 14.05.2024, 23:24

Rok temu City miażdżyło dosłownie swoją grą, byli nie tylko efektywni, ale również efektowni. W tym roku ich gra często nie powalała, ale chodzą dosłownie jak w szwajcarskim zegarku. Mają tak mocnych zawodników na każdej pozycji, że grając dosłownie jednym schematem pewnie dalej wygrywali by mecze. U nas jeszcze kilka niedoskonałości jest. Lewa obrona, dodatkowy pomocnik do pary dla Declana, napastnik. Jestem pewien, że już w przyszłym sezonie idziemy po tytuł jak po swoje.

Komentowany temat: Mniejsza o styl: Manchester 0-1 Arsenal 14.05.2024, 23:14

@Piotrek95 napisał: "ale co mają kibice zrobić? jakiś płacz po straconych pu krach pomoże? a czy właśnie trzeba myśleć pozytywnie i tylko to pozwala walczyć w kolejnych meczach"

No nic nie mogą zrobić, ale po co zazwyczaj te gadanie o płaczkach albo o pozytywnym myśleniu. Ja jestem realistą i po zgubionych punktach zawsze mam wk*rwa nie ważne czy jest wrzesień czy kwiecień bo właśnie potem sumujesz te wszystkie punkty i może być tak, że ich zabraknie. Zawsze myślę pozytywnie i wierzę w dobry końcowy rezultat dlatego "siedzę w tym" do końca.

Komentowany temat: Mniejsza o styl: Manchester 0-1 Arsenal 14.05.2024, 23:07

@ZielonyLisc napisał: "No cóż, na przestrzeni całego sezonu zadecydował najprawdopodobniej jeden punkt dlatego tak ważny jest KAŻDY MECZ, a nie ,,zapominamy i lecimy dalej ;)''. Drugi raz sytuacja się powtarza"

O tym samym pomyślałem xDD Każde punkty ważą i takie gadanie, że jeszcze wszystko się może zmienić jest bez sensu, czy lecimy dalej jest bez sensu zwłaszcza gdy mierzysz się z takim tworem jak Manchester City.

Komentowany temat: Mniejsza o styl: Manchester 0-1 Arsenal 14.05.2024, 23:04

@miki9971 napisał: "Na tych powtórkach, to ten Son tak zwalił ten strzał, że aż przykro...."

No dosłownie. Bardziej to przypominało podanie "klepką" do bramkarza niż strzał xd

Następny mecz
Ostatni mecz
Ipswich - Arsenal 20.04.2025 - godzina 15:00
? : ?
Arsenal - Brentford 12.04.2025 - godzina 18:30
1 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool32237276
2. Arsenal321712363
3. Nottingham Forest32176957
4. Newcastle31175956
5. Manchester City32167955
6. Chelsea32159854
7. Aston Villa32159854
8. Bournemouth321391048
9. Fulham321391048
10. Brighton321212848
11. Brentford321271343
12. Crystal Palace3111101043
13. Everton328141038
14. Manchester United321081438
15. Tottenham321141737
16. Wolves321051735
17. West Ham32981535
18. Ipswich32491921
19. Leicester32462218
20. Southampton32242610
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah2717
E. Haaland213
A. Isak206
C. Wood183
B. Mbeumo165
Y. Wissa152
C. Palmer147
O. Watkins146
Matheus Cunha144
J. Mateta132
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady