Komentarze użytkownika SMTX
Znaleziono 2170 komentarzy użytkownika SMTX.
Pokazuję stronę 54 z 55 (komentarze od 2121 do 2160):
Zmiany Wengra jak zwykle nieprzywidywalne i na czas. Ja pierdziele on nie potrafi tego zczaić, że jak zawsze będzie tak samo robić to zawsze będziemy dostawać po dupie?!
ahahaha ale Ramzes teraz pokazał klase nie ma co
Perła rządzi w swojej cenie i tyle :P
Ramzes standardowo zachwyca swoją techniką. Wenger już jest śmieszny z tym kolesiem.
Żiru dzisiaj masakra. W ogóle nie biega, przepychają go jak pionka. Jacek spychany przeleci pół boiska, a do tego ledwo obrońca doskoczy już gleba
Ale Jacek sapie :P Świetny mecz zagrali, pytanie tylko dlaczego u nas nie ma powtarzalności. Wczoraj stworzyli dużo groźnych akcji i mogło się skończyć jeszcze lepiej, a czasami jak grają to robią jedną akcje na pół godziny i to przeważnie jakąś znikąd.
Ze słabym trenerem, nawet poukładana Barcelona by nie wygrywała. Czasy Wengera powoli się kończą, trzeba spróbować czegoś nowego. Albo się dźwigniemy, albo spadniemy na dno. Z Wengerem będziemy siedzieć w mule i nic się nie ruszy.
GambiT nikt nie mówi, że nagle mamy szukać szejka który kupi nam 10 gwiazd i będziemy grać jak MC. MU gra dobrą piłkę, święci triumfy i jest tam pełno gwiazd, a jakoś nikt nie odważy się pyskować SAFowi, bo ten ma jaja. A Papcio to Papcio. Traktuje swoich podopiecznych jak córeczki, którym ojczulek zawsze pobłaża. Jak widać na złe im to wychodzi.
Jak to nie wina Wengera?! Jego wina jest jak byk. Taki mecz powinien rezerwami wygrać, ale on po prostu jest kiepskim taktykiem i temu nie można zaprzeczyć. Nie uczy swoich zawodnikó nowych rozwiązań, nie rotuje składem nie zaskakuje przeciwnika. Jest przewidywalny, maksymalnie przewidywalny!
Ja pierd....... Staruchy sie obsraly, jak dzieci w przedszkolu. Szkoda Wojtka tylko
Żenada, wstyd
Strzelać będzie na 100% Verma, Cazorla i Rosik. Wydaje mi się że jeszcze Sagna i Jack. Mam nadzieje ze nie Czoło, bo on nie trafi
Ciekawe kogo ten mędrzec wystawi w karnych. Szczerze wątpie, że wygramy. Skoro u nas karne strzela Arteta, który jest kiepskim strzelcem karnych, to nie chce widzieć jak strzela reszta. Masakra.
Martwi mnie duet w obronie Djorou i SS. Co jak co ale oni moga nam uwalic caly mecz. Mam jednak nadzieje ze chlopaki sie ogarna i przycisna od poczatku i nie dadza Bradford rozwinac skrzydel
Matt21 czyli cos w stylu challengea. W sumie ok sprawatylko ze pilka to nie tenis. Zalozmy z Giroud wybiega sam na sam, choragiewka w gorze wiec obroncy nie reaguja nawet. Giroud trafia. Wenger bierze tego swojego challengea i co? Okazuje sie ze nie bylo spalone i dalej co? Przyznac gola czy nie, przeciez bramkarz i obroncy odpuscili. Powinno zostac raczej tak jak jest. Na tym polega pilka nozna i to jest jej urok.
Ja osobiscie nie pochwalam Cazorli, chociaz smiem twierdzic, ze gdyby nie ten karny moglibysmy nie wygrac tego meczu. WBA gralby po prostu ostrozniej, cieszac sie z 1pkt.
Jestem w stanie stolerowac nurkowanie typu Cazorla, ale nigdy nie stoleruje nurkowania typu Barcelona. Nurkowanie typu Busquets czy Sanchez tylko po to zeby przeciwnik zgarnal czerwien jest szczytem chamstwa. Wymuszanie karnego to przy tym pikus.
krzychu i to jest właśnie żałosne. W niczym nie byliśmy mocni i taki jest właśnie Arsenal. Żenujące jest też to, że tak mało biegają (co zresztą widać). Mamy zawodnika dopiero na 92 miejscu, które przebiegł o połowę mniej od podstarzałego Pirlo. Wstyd po prostu. Nie chce nawet wiedzieć ile reszta przebiegła.
Jest taka zasada, albo się ma technike albo płuca. My nie mamy ani jednego ani drugiego.
Najlepiej Malaga, bo do lutego zapewne straci forme (już traci powoli), bo tak jest ze średniakami które nagle zaczynają zachwycać. Jednym udaje się to przez cały sezon innym tylko przez jakiś czas. Widać to po Newcastle czy West Bromie.
Moim zdaniem nic się nie zmieni. Tak na prawdę pomimo tych wszystkich kompromitacji, nadal jesteśmy na tyle blisko celu Wengera (udział w lm w przyszłym roku), że będzie uważał, że to tylko chwilowa zniżka formy. Mistrzostwo od początku się nie liczyło, a 3 miejsce to raptem 5 pkt. Tak na prawdę to gdybyśmy wygrali z AW, Fulhamem i zremisowali ze Swansea to bylibyśmy na tym 3 miejscu czyli idąć tokiem myślenia Wengera, brakło nam po prostu szczęścia i tyle.
taa lays, a Van Persie to co? Nie dość, że jeszcze starszy, to poszedł za całkiem dobry hajs, więc dlaczego Cazorla miałby zostać? Nie zdziwie się jak City w lato znowu będzie robić porządki i zapuka do naszych drzwi.
@piter1908 Zgadzam się z tobą w 100%. U nas problemem nie jest wcale brak techniki, szczęścia czy zgrania. Po prostu oni nie walczą na tym boisku, więc nic dziwnego, że nie potrafią wygrać. Mówi się, że Barcelona wygrywa wszystko, bo ma techników typu Iniesta czy Messi, ale u nich tak samo jak w Manu widać, że cisną od 1 do 90 minuty. Poza tym te drużyny się nie pieprzą w tańcu. Wygrywają 1:0 to szukają okazji na 2 a
później 3.
My jak już wygrywamy to oddajemy inicjatywe, rozleniwiamy się, a jak już przeciwnik uwierzy i się rozkręci to nie ma odwrotu i później są tragiczne takie grania skutki.
karolzzr a mi się śmiać chce z tych, którzy są ślepo w niego zapatrzeni. Dobre decyzje Wengera są tak rzadkie, jak przebłyski Ramseya. To, że czasami wygrają mecz, nie znaczy, że jest dobrze. Każda drużyna gra super mecze, jedni częściej inni rzadziej, ale my to robimy tak często jak QPR. Jak już wygrywamy to mało przekonująco.
I nie hejce tutaj, bo jestem na gorąco po meczu, tylko tego się już nie da wytrzymać. Oglądam taki mecz jak z Reading, popadam w euforie na tydzień, tylko po to, że wszystko się zje.. w następnym meczu i tak w kółko. Najgorsze jest to, że się już przyzwyczaiłem do tego że przegrywamy. Mnie to smuci, że nie mogę jak kibice Barcelony czy Manu denerwować się o to, że przegrali jeden mecz. Ja po prostu nie mam już na to siły.
Krb17AFC dokladnie żenada. Zagralismy standardowo czyli słabo, co już nie jest żenujące tylko smutne. Mamy mase niekreatywnych zawodników w pomocy, a Gibbs i Sagna pomimo że są świetni w obronie to też nie pomagają.
A Wengera nie ma już co bronić moim zdaniem. Zasługi zasługami, ale ile można ciągnąć na wcześniejszych zasługach. To już nie jest słabszy sezon, tylko kilka sezonów i cały czas się staczamy. Potrzeba jakieś pomysłowego trenera, który nie boi się podejmować męskich decyzji, a nie tak jak Wenger kula schematy.
Dlaczego nie spróbujemy 4-4-2 z Walcottem? Dlaczego nie da szansy Arshavinowi na środku, ani jakiemuś młokosowi pokroju Eisfelda? Przecież jak nie wychodzi to siłą rzeczy trzeba coś zmienić, a nie liczyć na to że stanie się cud.
Krb17AFC dokladnie żenada. Zagralismy standardowo czyli słabo, co już nie jest żenujące tylko smutne. Mamy mase niekreatywnych zawodników w pomocy, a Gibbs i Sagna pomimo że są świetni w obronie to też nie pomagają.
A Wengera nie ma już co bronić moim zdaniem. Zasługi zasługami, ale ile można ciągnąć na wcześniejszych zasługach. To już nie jest słabszy sezon, tylko kilka sezonów i cały czas się staczamy. Potrzeba jakieś pomysłowego trenera, który nie boi się podejmować męskich decyzji, a nie tak jak Wenger kula schematy.
Dlaczego nie spróbujemy 4-4-2 z Walcottem? Dlaczego nie da szansy Arshavinowi na środku, ani jakiemuś młokosowi pokroju Eisfelda? Przecież jak nie wychodzi to siłą rzeczy trzeba coś zmienić, a nie liczyć na to że stanie się cud.
Ludzie nie przesadzajcie. Huntelaar to świetny napastnik. To, że w Realu czy Milanie strzelał mniej bramek niż w innych klubach nie znaczy, że jest dobry na leszczy. A nawet jeśli, to Arsenal ostatnimi czasy ma problem z pokonaniem drużyn z dołu tabeli, wtedy przydałyby się 3 pkt, a nie super bramki.
Poza tym mógł mieć problemy w takich klubach jak Real czy Milan bo tam nie daje (dawało w przypadku Milanu) się szans zawodnikom którzy mają zniżkę formy. Higuain to przecież dobry napastnik, a staty też nie są najlepsze, bo rzadko go widać, poza PD
seba130794 nie wiem jaki ty mecz oglądałeś, ale
wtedy w bramce stał Damian Martinez, a nie Vito, więc hejt bezsensowny.
Tak teraz wszyscy wielbią Wojtka, a to że kaszanił ostro w tamtym sezonie to nikt mu już nie wypomina. Mannone gra całkiem dobrze, po prostu nasza obrona- a w szczegolności środek to jedno wielkie nieporozumienie.
Mam nadzieję, że Szczęsny widząc, że w końcu ma jakiegoś godnego konkurenta nabierze ogłady i zacznie bronić tak jak dwa sezony temu kiedy to on walczył o 1 skład.
hei007 ja już przyznawałem wcześniej, że zwątpiłem. I myślę, że każdy widząc 4:0 po 20 minutach zwątpił... chyba że ktoś tak jak Andrzej przed meczem 0,7 :P
Niesamowity mecz. Ogólnie jedne z lepiej spędzonych 120 minut w moim zyciu :D
Moim zdaniem Arsha i Walcott udowodnili dzisiaj, że zasłużyli na pierwsze skład. Pokazali nie tylko umiejętności, ale włożyli wiele serca w grę. Widok niemłodego już Andrzeja zapieprzającego w 120 minucie na bramke przeciwnika bezcenny!
nie wierze co za mecz. W tego chłopaka to nie wierzyłem nigdy :P
Arsenal chyba pierwszy raz od kilkunastu meczy pokazał co to gra do końca. Teraz żeby tylko to wygrali, bo jak przegrają w dogrywce to się chyba poplacze.
hahaha lol, brawo! Mają za swoje, za gre na czas!
Przyznaje, jak dostawaliśmy 4:0 to nie wierzyłem! :P
Omg tutaj taki hejt na Kose, a ten bramke. Niech trafi jeszcze jedna to zmyje hańbe.
A Kościelny jak lamka daje się robić. Żenada. Po poprzednim sezonie myślałem, że się wyrobił, a tutaj taka kaszane odwala.
Czasu mało. Arsha i Walcott nie mają już siły, więc nic nie wskóramy.
Moim zdaniem dobrze grają tylko Walcott i Arshavin. Obrona ogólnie powinna się skyrć za pierwszą połowę.
Nie wiem dlaczego został Szamak. Jest bezproduktywny i ogólnie słaby. Nawet swojej siły nie potrafi wykorzystać.
Brawo Giroud!
A ja uważam, że jako fani Arsenalu mamy prawo być wściekli. To nie jest pojedynczy mecz, a nawet sezon. To nie jest hejcenie sezonowców Barcelony po zremisowanym meczu, tylko po prostu słuszne zażenowanie sytuacją. Klub się stacza, ale ludzi odpowiedzialni za ten klub nic nie robią.
Najgorsze jest to, że kiedyś uważałem, że po prostu brakuje szczęścia. Wcześniej też nie wygrywaliśmy zbyt wiele, ale przynajmniej graliśmy ładnie, dało się patrzeć na większość meczy. A teraz? Masakra. Zero finezji, zero ambicji i polotu. Ani nie gramy kombinacyjnie, ani nie ma zaangażowania. I tutaj można hejcić na muły, że oni też nic czasami nie grają, a 3 pkt przeważnie i tak zgarną. Tylko jest ta różnica, że oni są nauczenie grać do ostatniego gwizdka. Też byli bliscy kompromitacji z przeciętną Bragą, a wyszli z tego spokojnie.
@Sobieski14, z jednej strony masz rację, oni są przy swoich klubach do końca. Z drugiej jednak strony przed wspomnianym okresem "lipy" w tych klubach osiągały one duże sukcesy, Arsenal nie. RVP tak na dobrą sprawę nie zdobył nic z Arsenalem. Zrobi jak zechce, niemniej lepiej gdyby nie szedł do City, bo od razu większość go znienawidzi.
Nie wiem dlaczego wszyscy tak jadą bo Gibbsie. Dzisiaj rozegrał znowu dobry mecz. Powinien dostać spokojnie 7.
Tak samo nie rozumiem dlaczego co niektórzy chcą sprzedać Rosika. Facet jest na prawdę dobrym rozgrywającym i pokazał to już nie pierwszy raz. Dzisiaj po prostu był pierwszy mecz od dawna, w którym całej drużynie się chciało, więc dopiero teraz to widać. Rosik gra bardzo nieszablonowo i jest dobry technicznie, a tego nam potrzeba.
Samba był nawet w tym okienku do wyciągnięcia za marne 10 mln Do wzięcia był też Guarin, Janko i kilku innych.
W 50mln nie wierze. Wenger dostanie max 25 i ewentualnie to co sprzeda. Tylko co z tego jak Wenger sprzeda może 3 zawodników, a powinien sprzedać z 8.
Ja bym Rosika zostawił, bo nie rozumiem dlaczego nikt go nie lubi. Stary, ale kreatywny nie to co Ramzes, Walcott i inni. Nie ma po prostu wsparcia zespołu, który też musi myśleć niekonwencjonalnie.
Pera też bym zostawił. Za krótko jest żeby go sprzedawać. Gra słabo, ale nie tragicznie. Może gdy przyjdzie konkurencja zacznie coś ogarniać. W każdym razie nie można wszystkich sprzedać, a lepszy Per niż DJ, SS czy nawet Verma.
Widać, że chłopak ma technike strzału. No, ale cóż Wenger oczywiście musiał go rzucić na wypożyczenie, zamiast dać mu najpierw parę szans w Arsenalu.
Cóż moim zdaniem wina jednak stoi w dużej mierze po stronie Wengera.
Po pierwsze jest słabym taktykiem i słabym motywatorem. Co mecz siedzi na ławce trenerskiej i nie ruszy dupy, że cokolwiek podpowiedzieć drużynie. Inni trenerzy jak Guardiola, Mourinho czy AVB coś robią, w czasie meczu, "grają" razem z drużyną. Rola Wengera sprowadza się do wystawienia 11 i dokonania 3 schematycznych zmian.
Wenger jest uległy względem zarządu i sam siebie nie szanuje. Inny klasowy trener powiedziałby dajecie jakąś sensowną kase na transfery albo sobie podziękujemy. Myśle, że zarząd by się ugiął i kilkanaście, może kilkadziesiąt milinów by dorzucił.
Zabawne jest to, że Arsene nie uczy się na własnych błędach. Co i rusz dostajemy po dupie i co i rusz wystawia tych samych zawodników na tych samych pozycjach. Dajcie spokój. Jeśli wiecie, że np. idąc sobie ulicami Wawy z szalikiem Wisły dostaliście ostatnio wp... to czy robicie to znowu drugi i setny raz? :P
Przy Arsenalu już praktycznie nie ma sezonowców. Przecież od kilku lat nic nie wygraliśmy, a sezon=rok. Nikt z nas nie musi pisać patetycznych komentów, żeby pokazać że nie jest sezonowcem. Mamy prawy być niezadowoleni ze słabej postawy naszej druzyny i skrytykować coś (oczywiscie z umiarem) czasami. Na tym polega rola kibica. My kibicujemy, jesteśmy wierni, piłkarze niech grają.
Nie kumam co za pajac wystawiał te oceny. Chyba meczu nie oglądał.
Wojtek myślę, że na 5 ok, bo co prawda małe miał szanse na obronę, ale to bramkarz ma być tym który podnosi drużynę broniąć niemożliwe (np gdyby udało mu się z karniakiem)
Verma, żenujący mecz. Ogólnie uważam, że gra słabo i to nie tylko patrząc na 1 mecz tylko ogólnie od kiedy wrócił. Moja ocena to 2.
Sagna chyba nie wie co to bieg. Druga bramka ewidentnie padła z jego winy, bo nie chciało się pajacowi dobiec do Ibry, który też nie za bardzo się spieszył z dośrodkowaniem. Conajwyzej 3.
Kościelny 4? Debilizm. Kosa jako jedyny przez te kilkadziesiąt minut co grał pokazał jak bronić. Moim zdaniem za te minuty co zagrał powinien dostać 7.
Gibbs jak dla mnie zagrał całkiem dobrze. Nie wiem dlaczego wszyscy tak po nim cisną. Widać było przynajmniej, że mu się chce, bo jak Robinho go minął to wrócił za nim 30 metrów i odebrał mu piłe. 5
Dj niewiele lepiej od Vermy. Karny którego spowodował był nie potrzebny, bo raczej z tej akcji by nic nie było. Niech będzie 4
Song bardzo słabo i widać że ostatnio bez formy. Dużo błędów. 4
Arteta bardzo przeciętnie. Z jednej strony od graczy Arsenalu wymaga sie ponad przeciętności. Z drugiej to w tym meczu jak ktoś zagrał przeciętnie to można powiedzieć że zagrał dobrze. Arteta mógłby czasami porozgrywać, bo coś tam potrafi. Niestety widać że ściśle trzyma się DP.
Ramsey 3, nawet się nie wypowiadam, bo grał żenująco.
Walcott grał krótko, zrobił mało. 3
AOC całkiem dobry mecz. Koleś ma przynajmniej jakąś dynamikę i drybling. 7 chyba zasłużone
Henry jak dla mnie dobry mecz. Co miał zrobić skoro nie dostał ani jednego porządnego podania, żeby móc chociaż strzelić z pola karnego? 6 albo 7
Rosicky całkiem całkiem. Przekonuje mnie jakoś ostatnio. Gra w kratkę, ale stara się i ma jakieś niekonwencjonalne pomysły, a nie tylko zgrania do boku i wrzutka. Też 6 albo 7
RVP tak jak Titi nie miał za bardzo co zrobić. Abbiati bronił dzisiaj bardzo dobrze po prostu. 7
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|
-
A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
-
Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
-
Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
-
Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
-
Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
-
Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
-
Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
-
Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Walcott dobrze zrobił, że nie wyszło to trudno. Ziru jak zwykle zwalil dobra akcje. Sagna też jak zwykle w ataku nic.