Komentarze użytkownika Spejsik

Znaleziono 3649 komentarzy użytkownika Spejsik.
Pokazuję stronę 75 z 92 (komentarze od 2961 do 3000):

Komentowany temat: Premier League: Sezon zawieszony do odwołania 10.04.2020, 17:15

@gbn: Jakąś opcja jest bieznia, jednak zdaje sobie sprawę, że nie każdego może na to stać.

Komentowany temat: Premier League: Sezon zawieszony do odwołania 10.04.2020, 12:44

@NineBiteWolf napisał: "Jeśli potrzebujesz badań naukowych by stwierdzić, że siedzenie zamkniętym w czterech ścianach przez trzy miesiące jest szkodliwe dla zdrowia psychicznego, chyba nie ma sensu kontynuować tej dyskusji."
A czy to jest jakaś zrodnia, że wolę polegać na jakiś naukowych badania niż na tym co mi jakoś random z internetu napiszę? Dodatkowo gdy ktoś mi przedstawił takie badania mógłby sam ale czegoś nauczyć ale masz rację, chyba nie ma sensu kontynuować dyskusji :)

Komentowany temat: Premier League: Sezon zawieszony do odwołania 10.04.2020, 11:07

@anolis: Gdybym mógł to właśnie tam bym zrobił. Powiem więcej, przypuszcza (dokładnie nie pamiętam), że w moim życiu były takie okresy, że przez miesiąc nie wychodziłem z domu :)

Komentowany temat: Premier League: Sezon zawieszony do odwołania 10.04.2020, 10:34

@TheBestGooner napisał: "Jak ktoś nie może biegać po parku to pobiega po pustej ulicy, nie będzie jechał poza miasto."
Dlatego jestem za tym aby zabronić ogólnie biegania na czas epidemi :) Co do rozległości lasów w sumie masz rację. @NineBiteWolf napisał: "Przecież wytrzymanie kilku tygodni (czy raczej miesięcy, bo nie wiadomo, ile to potrwa) bez wychodzenia z domu jest niemożliwe, zresztą odbiłoby się to fatalnie na zdrowiu psychicznym ludzi."
Dlaczego jest niemożliwe? Nigdy wcześniej nie słyszałem o tym, że musisz wychodzić na spacer bo podupadniesz na zdrowiu psychicznym. Czy to jest podparte jakimiś badaniami? Pytam się serio bo chodź mogę wyjść na ignoranta, sam nie słyszałem o badaniach na ten temat.
Zresztą, jak jesteś chory to musisz siedzieć w domu i jakoś ludzie dają radę. @NineBiteWolf napisał: "Zamiast tego przenoszą się na ulice i ścieżki, które robią się coraz bardziej zatłoczone. Zamknięcie lasów to faktycznie świetny pomysł. xD"
To jak wcześniej napisałem. Powinno się całkowicie, na okres epidemi, zakaz biegania, jazdy na rowerze. To nie jest rzecz niezbędna do życia

Komentowany temat: Premier League: Sezon zawieszony do odwołania 09.04.2020, 23:52

@wojt3q napisał: "Szukają dziury w prawie, żeby pobiegać po parku lub pojeździć rowerem, zamiast chodzić piechotą, za co nie ma mandatów? No rzeczywiście straszne. Wszak wiadomo, poruszając się w inny sposób niż pieszo, w magiczny sposób ściągasz wirusy xD"
Przecież są manaty za chodzenie piechotą jeżeli nie utrzymujesz od innej osoby 1,5 metra :D
Zresztą ludzie do lasów nie idę tylko biega i jeździć na rowerze ale również pospacerować więc poruszać się piechotą. @wojt3q napisał: "Btw wysiłek fizyczny zwiększa odporność, tym głupsze jest karanie biegających ludzi."
"Jedynym zagrożeniem jest dla nas okres bezpośrednio po intensywnej aktywności fizycznej, gdy nasz układ odpornościowy jest osłabiony i potrzebuje chwilę czasu, aby się odbudować i być silniejszym w stosunku do poziomu wyjściowego."
Więc tak, ogl zwieksza jednak jakiś czas po wysiłku. Gdy biegasz, to w tym czasie twoja odporność spada. Dodam tylko, że wirus w powietrzu utrzymuje się 30 minut. @wojt3q napisał: "Jeszcze zamykanie parków rozumiem, bo w parku może zrobić się 'tłok', ale karanie ludzi biegających po lesie? Wiadomo, po co to jest. Dla zarabiania z mandatów."
Sam napisałeś wcześniej o parkach ale ok, mogłeś się pomylić czy coś, nie ważne. Tylko pomyśl gdzie ci wszyscy ludzie z parków którzy tak nie mogą wytrzymać przez kilka tygodni bez biegania lub jazdy na rowerze by się przenieśli? Bo mi się wydaje, że mógłby to być lasy.

Jest tyle apeli żeby siedzieć w domu, wychodzić w najpilniejszych sprawach, to nie, jeden z drugim muszą iść pobiegać bo bez tego to nie mogą żyć. Przecież im się nic nie stanie, a głupi rząd jeszcze mandaty chce im wlepiać.

Komentowany temat: Premier League: Sezon zawieszony do odwołania 09.04.2020, 20:15

@wojt3q napisał: "Słowo przydupasa Jarka źródłem prawa?"
No chyba takie jeżeli ten przydupas jest premierem. @wojt3q napisał: "A myślałem, że w parkach i lasach ;) Tak jak pisałem: ograniczenia są konieczne, ale w pewnym momencie trzeba już skupić się na informowaniu ludzi, żeby nie wychodzili bez potrzeby, bo dalej głupich zakazów wprowadzać się nie da."
A co da informowanie ludzi jeżeli daje im się zakazu, a oni szukają dziury w prawie?

Komentowany temat: Premier League: Sezon zawieszony do odwołania 09.04.2020, 19:49

@wojt3q napisał: "Bo? Absurdem tej sytuacji, że to policjant decyduje, czy twój powód jest ważny czy nie. Według własnego widzimisię, a nie na podstawie ustaw. Jeśli uzna, że z psem nie musisz chodzić, to wlepi mandat. Zdarzały się mandaty np. za wymianę opon. Czy ryzyko wypadku przez jazdę na zimówkach jest ważnym powodem? Moim zdaniem tak, i to bardzo."
Przecież z tego co wiem, to sam Morawiecki powiedział, że wychudzenie z psem i na zakupy dozwolone. Co do wymiany opon to masz rację ale np z myciem auta można się na chwilę powstrzymać. @wojt3q napisał: "A 20 osób na ulicy to nie problem? Wybory to już nie problem?"
Przecież właśnie dlatego wprowadzają te obostrzenia żeby było jak najmniej ludzi na ulicach, a przeprowadzenie wyborów jest dla mnie również debilizmem. @wojt3q napisał: "Chodziło przede wszystkim o prokuraturę, sądy najwyższe i trybunał konstytucyjny, poczytaj. Takie 'zwykłe' sądy te mandaty będą musiały rozstrzygać na podstawie prawa."
A ja nie ukrywam, że się na tym nie znam. Napisałem tylko co słyszałem przed całą epidemią.

Komentowany temat: Premier League: Sezon zawieszony do odwołania 09.04.2020, 19:08

@wojt3q: Dlatego jestem zdania żeby również zabronić wychodzenia na spacer, ewentualnie w odległości x metrów od domu. Zresztą już nie można chodzić w mniejszych odległościach niż 1,5 m.

Komentowany temat: Premier League: Sezon zawieszony do odwołania 09.04.2020, 19:06

@wojt3q napisał: "Czasem trzeba wyjść, czy to do sklepu, czy to z psem. Mandaty są rozdawane za nikomu niezagrażające pierdoły, a w dodatku są wydawane na podstawie rozporządzenia, które nie jest za bardzo zgodne z prawem - było o tym mówione wiele razy"
Przecież za wyjście do sklepu albo z psem nikt nie da tobie mandatu. Zresztą fajnie jak pomyślisz "pójdę sobie do lasu, na pewno tam nikogo nie ma." Tylko problem pojawia się gdy na ten sam pomysł wpadnie np 20 osób.
A co do sądów, tyle było gadania, że są pisowskie, że pewnie osoby które dostaną mandat nie wygrają rozprawy w sądzie :) @wojt3q napisał: "Nie mam pytań. Dzisiaj chyba nie przeczytam już nic głupszego. nieważne, czy zakaz ma sens czy nie, ważne byle było wincyj zakazów, wincyj zakazów to mniej chorób."
A dla mnie głupotą jest, że podczas epidemi ludzie szukają druczków prawnych bo rząd im każe siedzieć w domu żeby zmniejszyć liczbę zachorowań.

Komentowany temat: Premier League: Sezon zawieszony do odwołania 09.04.2020, 18:50

@wojt3q napisał: "A czy odróżniasz sensowne zakazy mające na celu minimalizowanie ryzyka zakażenia od absurdów w stylu zakazu wchodzenia do lasu,"
A dlaczego on jest absurdalny? Widząc komentarze ludzi można wywnioskować, że duża ich ilość właśnie chodziła do lasu pobiegać lub pospacerować. Zresztą chyba nikomu nic złego się nie stanie jak przez miesiąc nie pójdzie do lasu.

Komentowany temat: Premier League: Sezon zawieszony do odwołania 09.04.2020, 17:11

@FabsFAN: A nie chodziło mu wtedy o to, że nic nie dają osobą zdrowym którzy chcą zapobiec zarażeniu?

Komentowany temat: Premier League: Sezon zawieszony do odwołania 08.04.2020, 21:12

@axe: Doulingo

Komentowany temat: Premier League: Sezon zawieszony do odwołania 08.04.2020, 11:48

@enrique napisał: "A za godzinę jakiś portal napisze że jest coraz lepiej i idzie ku dobremu.
To chyba rzeczywiście jakaś propaganda pod wybory..."

Przecież każdy kraj ma indywidualny przebieg epidemi na swoim terytorium.

Komentowany temat: Premier League: Sezon zawieszony do odwołania 08.04.2020, 07:54

@enrique napisał: "FRANCE has recorded the world's highest daily coronavirus death toll after 1,417 victims died in the past 24 hours."
Sam fakt, że Stany miały więcej mówi wiele o źródle tych informacji :) @enrique napisał: "To o czym piszesz nie miałoby sensu - podawanie danych ze szpitali z ostatnich 24h a z domów opieki od początku ? Co to miałoby być za liczenie ?"
"Urzędnik ministerstwa zdrowia zaznaczył, że dane dotyczące tej drugiej kategorii wciąż są tylko cząstkowe. Francja zaczęła publikować je dopiero od ubiegłego tygodnia."
Źródło: RMF24
Więc może dlatego. Chociaż źródło informacji beznadziejne, tak jak Interia :)

Komentowany temat: Premier League: Sezon zawieszony do odwołania 07.04.2020, 23:25

@enrique: "+ 607 w ciągu doby w szpitalach, doliczono kolejne 810 zgonów z ośrodków opieki społecznej)"
Źródło: KiKŚ na fb

Więc z tego co rozumiem to po prostu kulminacja osób od początku epidemi które zmarły w ośrodkach.

Komentowany temat: Premier League: Sezon zawieszony do odwołania 07.04.2020, 19:37

@sWinny: Pewnie większość mówiac "wybory obowiązkowe" ma na myśli, takie w których musi wziąć udział i oddać głos. Nawet pusty. Więc i tak w jakiś sposób musi zagłosować.

Komentowany temat: Premier League: Sezon zawieszony do odwołania 07.04.2020, 18:28

@enrique: Musisz włożyć karte do głosowania do specjalnej skrzynki pocztowej ustawionej w x miejscu. @enrique napisał: "wysłanie listu ? nie ma sprawy. moja 82 letnia babcia (PiS) nie może wyjść z domu więc pocztę przechwyci mama, a że nienawidzi PiSu to wiadomo że list wyląduje w kiblu."
No i właśnie nasza mądra władza pomyślała o tym. Jeżeli nie odeślesz tej karty to grożą tobie kart (czytałem że nawet do 3 lat więzienia :D), a mają to sprawdzać po nr PESEL który musisz na takiej karcie podać ;)

Komentowany temat: Premier League: Sezon zawieszony do odwołania 07.04.2020, 18:15

@Barney napisał: "Przed wyborami specjalnie takie praktyki lub już zanizaja liczbę zar"
Tak myślałem, że gdy pojawi się mniejsza liczba zachorowań to zaraz będzie mówione, że rząd zaniża.
I nie dużo rzadziej ale wcześniej podawali 3 razy dziennie, teraz 2 razy dziennie więc zapewne to nie jest żadna różnica.
Po za tym, ten rząd jak będzie chciał to przeprowadzi i tak te wybory bez żadnego zaniżania zachorowań. Co więcej te wybory i tak wygra. Przecież już wczoraj przegłosowali, że wybory korespondencyjne i każdy ma obowiązek brać w nich udział bo jak nie to kara (jeszcze senat to musi zatwierdzić).

Komentowany temat: Premier League: Sezon zawieszony do odwołania 07.04.2020, 09:03

Jak można w czasie epidemi wprowadzać obowiązkowe wybory....

Komentowany temat: Premier League: Sezon zawieszony do odwołania 07.04.2020, 08:18

@TlicTlac: Czarnobyl to raczej nie fantazy :D

Komentowany temat: Premier League: Sezon zawieszony do odwołania 06.04.2020, 22:19

@enrique: Nie wszystkie kraje są na tym samym etapie rozwoju epidemia.
Włochy prawdopodobnie są już po szczycie zachorowań ale Hiszpania i UK "bawią się" w najlepsze przez ich początkowe podejście. Hiszpania też pewnie szybciej osiągnie szczyt niż UK.
Nawet w samej Polsce jest mówione, że szczyt będzie za 2/3 tygodnie.

Komentowany temat: Premier League: Sezon zawieszony do odwołania 06.04.2020, 21:55

@macc: Czyli Korwina trzeba odizolować od reszty :D

Komentowany temat: Premier League: Sezon zawieszony do odwołania 06.04.2020, 19:53

@enrique: Obecnie liczba zgonów nie ma nic do tendencji spadkowej liczby zarażonych. Osoby które zaraziły się x dni temu nadal leża w ciężkich stanach w szpitalach, więc liczba ich bedzie maleć po x czasie od malejącej liczby zachorowań.

Komentowany temat: Premier League: Sezon zawieszony do odwołania 05.04.2020, 19:03

@enrique: Jestem na 3 sezonie i zgodzę się z tobą w 100%. A najlepsze jest to, że 2 sezon jest tak samo dobry jak 1, a to rzadko się zdarza.

Komentowany temat: Premier League: Sezon zawieszony do odwołania 05.04.2020, 19:01

@Spejsik napisał: "Jak by ktoś miał chwilę wolnego czasu w to niedzielne popołudnie to byłbym bardzo wdzięczny za wypełnienie krótkiej ankiety która posłuży mi do pracy licencjackiej. Nie ma pytań otwartych :D
https://forms.gle/o58kdrG61S8d3Dhj7"

Dzięki wielkie wszystkim co wypełnili :)

Komentowany temat: Premier League: Sezon zawieszony do odwołania 05.04.2020, 16:02

Jak by ktoś miał chwilę wolnego czasu w to niedzielne popołudnie to byłbym bardzo wdzięczny za wypełnienie krótkiej ankiety która posłuży mi do pracy licencjackiej. Nie ma pytań otwartych :D
https://forms.gle/o58kdrG61S8d3Dhj7

Komentowany temat: Premier League: Sezon zawieszony do odwołania 05.04.2020, 15:31

@gbn: Też to widziałem w TVN24 ;)

Komentowany temat: Premier League: Sezon zawieszony do odwołania 05.04.2020, 14:21

@enrique napisał: "Ile Polska przeprowadziła testów od rozpoczęcia pandemii ? Tyle ile UK tylko w ostatnich 5 dniach ?"
Polska odnośnie robienia testów jest w średniej europejskiej jeżeli weźmiemy pod uwagę liczbę zachorować w danych krajach czyli np wykonuje średnio tyle tyle samo testów mając np 1 tys zachorowań co inne kraje podczas posiadania takiej samej ilości chorych. @enrique napisał: "Prezydent Inowrocławia z którego pochodzę na prośbę rodziny kobiety zmarłej w szpitalu w Bydgoszczy próbował się dowiedzieć czy był to koronawirus i się nie dowiedział - źle się poczuła, szpital i 3 dni potem do widzenia - "ostra grypa". No ale jak mogło to być coś innego skoro nikt jej nie zrobił testu..."
Ja osobiście znam osobę która trafiła do szpitala z gorączką i od razu miała wykonany test więc widocznie różnie z tym bywa.

Komentowany temat: Premier League: Sezon zawieszony do odwołania 05.04.2020, 14:05

@enrique: Nie, nie twierdzę tak. Tylko zastanawiam się dlaczego uważamy, że Chiny to sama propaganda, a u nas jest tego typu wiadomości nie istnieją.
Wiem, Chiny to komunistyczny kraj ale u nas (w Europie) propaganda też jest bardzo dobrze rozwinięta.

Komentowany temat: Premier League: Sezon zawieszony do odwołania 05.04.2020, 13:46

@enrique: Ale dlaczego zakładasz, że to co było w owej gazecie jest prawdą?

Komentowany temat: Premier League: Sezon zawieszony do odwołania 05.04.2020, 13:37

@enrique napisał: "1) Chiny nie mówią prawdy, co chyba już każdy wie - ani o wirusie, ani o ilości zarażonych ani o ofiarach, których ma być X-krotnie więcej niż mówią propagandowe statystyki."
Tak samo można powiedzieć, że media które podają takie informacje kłamią i głoszą propagandę.
Jedyne co jest potwierdzone (z tego co wiem) to to, że Chiny w swoich wyliczeniach nie uwzględniały osób które przechodziły chorobę bezobjawowo.
@enrique napisał: "2) Środki które oni zastosowali u siebie były EKSTREMALNE, niemożliwe do zastosowania w jakimkolwiek europejskim kraju. Coraz więcej mówi się o rodzinach zamykanych w domach i umierających razem, bardzo wielu lekarzy i ludzi zadających pytania po prostu wyparowało - zapewne w przyszłości dowiemy się bardzo niefajnych rzeczy odnośnie tego co tam się naprawdę działo..."
Czy takie środki były zastosowanie w Wuhan czy w całych Chinach? Zresztą skąd takie informacje? To też może być propaganda @enrique napisał: "Oczywiście poprawa jest, Wuhan zostało częściowo otwarte i widać że idzie ku lepszemu, ale osobiście uważam że Korona - tak samo jak Sars - któregoś dnia tak samo jak szybko się pojawiła, tak samo szybko zniknie..."
Mam taką nadzieję

Komentowany temat: Premier League: Sezon zawieszony do odwołania 05.04.2020, 13:20

@enrique: Oczywiście. Imprezy masowe według przewidywań wrócą dopiero na jesień jednak nie jestem zadania, że sama piłka musi czekać aż do tego momentu. Można organizować spotkania bez udziału publiczności i tak zapewne będzie. Wtedy nie występuje duże ryzyko zarażenia, a organizacja takich spotkań w niczym nie przeszkadza z powolnym uruchamianiem innych dziedzin życia.
Zresztą zobaczymy co będzie się działo w Chinach gdzie powoli życie wraca do normy.

Komentowany temat: Premier League: Sezon zawieszony do odwołania 05.04.2020, 13:02

@enrique: W Polsce więc podejrzewam, że w Niemczech szczyt zachorowań ma zostać osiągnięty do końca Kwietnia więc oczywiście na razie jest tendencja zwyżkowa ale mam nadzieję, że nie potrwa już to długo.
Co do UK to to może być znacznie innaczej ze względu na zachowanie władz kraju na początku. Sądzę, że będą to drugie Włochy i Hiszpania

Komentowany temat: Premier League: Sezon zawieszony do odwołania 05.04.2020, 12:06

@enrique: Lipsk też. Czy to była dobra decyzja zobaczymy za kilka tygodni

Komentowany temat: Premier League: Sezon zawieszony do odwołania 05.04.2020, 00:45

@sWinny: Nawałka też był na początku krytykowany jednak dobrą grą i wynikami zapracował sobie na wsparcie więc nie jest tak, że każdy jest tylko hejtowany, a krytyka w stosunku Brzęczka była skierowana dlatego, że graliśmy w większości spotkaniach po prostu słabo. Powoływanie Błaszczykowskiego też mu nie pomagało. @sWinny napisał: "Kiepskie jest to w naszym narodzie, że przychodzi Brzęczek który po pierwszych 2-3 meczach kadry już ma grać dobrze, bo inaczej jest nazywany od wuefistów, natomiast jakby był zagraniczny trener to po takim samym czasie i wynikach(ewentualnie) dostałby zapewne duże wsparcie ze strony mediów i kibiców, bo przecież jest z za granicy i dużo zarabia. przykre"
Jeżeli przyszedł by trener, który trenował np 6 drużynę ligi Bułgarskiej również by był krytykowany. Tu nie chodzi o narodowość, a osiągnięcia. Brzęczek przed objęciem kadry miał jeden dobry sezon. To w tym jest problem, a nie, że jest Polakiem.

Komentowany temat: Premier League: Sezon zawieszony do odwołania 04.04.2020, 19:28

@fabregas1987: Chyba ktoś się spóźnił z tym postem bo 1.04 już był :D

Komentowany temat: Premier League: Sezon zawieszony do odwołania 04.04.2020, 12:26

Jeden uważa, że Que jest najlepszy, drugi powie, że jest beznadziejny i każdy ma rację. Swoją rację. Więc akurat odnośnie muzyki kto jest lepszy, według mnie, nie ma co dyskutować.

Komentowany temat: Obszerny wywiad z Mikelem Artetą 03.04.2020, 07:58

@kanapka napisał: "Stano jest jako jeden z niewielu ma jaja żeby powiedzieć szczerze co myśli i nie udawać że sądzi innaczej"
Przecież Stanowiski też chodzi w tyłki dużo ilością osób. I to zauważył nawet Najman. Złego słowo np o Leśniodorskim nie powie. A nawet jak taki Fabijanski pajacował w środę to tylko mu przytakiwał (chociaż tego HP nie oglądałem całego więc mogę się mylić)
A porównanie do Zarzecznego jest według mnie nie na miejscu. Paweł miał inteligentne żarty które coś wnosiły i można było się nad nimi zastanowić, a Stanowiski jedyne co umie to wyzywać innych gdzie później mówi, że to był żart.

Komentowany temat: Obszerny wywiad z Mikelem Artetą 03.04.2020, 00:00

Merytorycznie Stanowski zdecydowanie lepiej wypadł niż Najman który cały czas trzymał się praktycznie 3 oskarżeń w stosunku do niego. Jednak trzeba mu w jednym przyznać rację, że "dziennikarz" Weszło to zwykły hejter który jeszcze próbuje manipulować rzeczywistość na swoją korzyść, a jak coś się komuś nie spodoba to przecież zawsze może powiedzieć, że "to był żart" i o co mu w ogóle chodzi.

Komentowany temat: Obszerny wywiad z Mikelem Artetą 01.04.2020, 21:54

@Womanizer: I sparing ze Stanowiskim :D

Następny mecz
Ostatni mecz
West Ham - Arsenal 30.11.2024 - godzina 18:30
? : ?
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady