Komentarze użytkownika Taki
Znaleziono 2207 komentarzy użytkownika Taki.
Pokazuję stronę 7 z 56 (komentarze od 241 do 280):
@songoku95 napisał: "Problemem Rice będzie to, że prawdopodobnie będziemy walczyli o niego z LFC"
Przecież Klopp nie da 115 mln euro za Rice.
Dlatego idzie po Mac Allistera , Gravenbercha i Mounta.
Razem pewnie będą kosztowali okolice tej kwoty.
@Armata500 napisał: "Meczy, to koza na pastwisku."
"Forma meczy nie jest niezgodna z systemem gramatycznym polszczyzny(...)"
Słownik PWN
Czyli nie zejdą ani euro.
115 mln euro na stół albo trzeba szukać alternatyw.
"Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
David Moyes: "Declan Rice is probably the best English midfielder around". #WHUFC
"Also, that's why Declan is going to be very expensive if/when clubs come calling"."
Hahahah muły idą na mistrza. :D
Ten sezon jest dowodem na to jak trudno jest i będzie pokonać City w walce o mistrzostwo.
Pep buduje tę drużynę od 8 lat. Systematycznie wymienia ogniwa na lepsze. Ma najlepszego pomocnika na świecie KDB i najlepszego napastnika na świecie Haalanda.
Do tego kupuje, praktycznie kogo chce.
Przegrać walkę z takim zespołem to nie wstyd.
@Damper: Nie wiem. Ale jeśli chodzi o przechwyty i odbiory to w statystykach jest lepszy w całej Europie.
"Squawka
@Squawka
Manuel Ugarte averages more tackles + interceptions combined per 90 than any other player in Europe's top five leagues.
This is why clubs want to sign him."
@arsenallord napisał: "Ugarte w porównaniu do Declana czy Caicedo nie jest żadnym wyznacznikiem. Gra w ogórkowej lidze. Takie transfery sprawdzają się rzadziej niż takie między angielskimi klubami"
To prawda ryzyko transferu z Portugalii jest większe ale jak wcześniej pisałem z Ligi Portugalskiej do PL trafili Bruno Fernandes i Luis Diaz.
Raczej nikt nie żałuje tych zakupów.
@arsenallord napisał: "Ale wiesz że to nie tylko różnica w sumie tylko w poziomie zawodników przede wszystkim?"
Oczywiście cenę porównać łatwiej. Liczb nie oszukasz.
Jeśli chodzi o jakość piłkarzy to każdy z nich ma wady i zalety.
Taki Caicedo jest najszybszy, najbardziej wybiegany i ma końskie zdrowie.
Ugarte to człowiek magnes. Odbiera piłki w sposób nieprawdopodobny.
Rice to filar, spokój, stabilność i brak kłopotów z aklimatyzacją, językiem.
Życie to sztuka wyborów. :)
@Damper napisał: "Po pierwsze- nie jest powiedziane, że Rice rzeczywiście będzie te 100 milionów kosztował."
Jeśli na starcie wołają 115 mln euro to ile spuszczą?
10? 15? Nadal zostaje 100 milionów.
Chyba nikt nie liczy, że zejdą z ceny 40 mln. i zgodzą się oddać Rice za 75 mln?
@enrique napisał: "Przecież zamiast Rice'a możemy ściągnąć z Portugalii kolejnego Vieirę. :-/"
Z Portugalii można też ściągnąć kolejnego Bruno Fernandesa i kolejnego Luisa Diaza.
Pojawiły się głosy, że nie warto zaoszczędzić kilku milionów wybierając tańszą alternatywę zamiast Rice.
Trzeba spojrzeć na liczby.
Rice to 115 mln euro.
Ugarte, Lavia pójdą za 40 mln.
Różnica to 75 mln euro.
To zdecydowanie nie jest kilka milionów.
Nawet jeśli wybrać droższe opcje jak Caicedo, Zubimendi czy Palinha to różnica nadal wynosi kilkadziesiąt milionów.
@coooyg11: Dlatego ja mam przekonanie, że Ugarte za dwa lata będzie lepszym piłkarzem niż Rice za dwa lata.
A 60-70 mln. różnicy zostanie w kieszeni.
@Taki:
Oczywiście z Lyonu.
@coooyg11: Są też inne przykłady.
Newcastle wzięło sobie z Atletico Bruno Guimaraesa za skromne 40 mln zamiast przepłacać i dziś mają ósemkę top3 w całej PL.
@sickstick:
Bo nie mogę patrzeć jak Rice jest wyceniany na 115 mln. euro a jest do wzięcia świetny piłkarz za mniej niż połowę ceny.
"Squawka
@Squawka
Manuel Ugarte averages more tackles + interceptions combined per 90 than any other player in Europe's top five leagues.
This is why clubs want to sign him."
Świat się nie kończy na Declanie Rice.
@Be4Again napisał: "100 mln za Ryżego ma taki sam sens jak 100 mln za Mudryka :D
Po prostu takiej kasy się nie płaci za tego typu piłkarza. To bardzo jednowymiarowy zawodnik, w tym momencie nie wiem czy w ogóle jest w top 5 na swojej pozycji w lidze.
Za mniej więcej połowę tej kwoty można wcale nie gorszego zawodnika kupić."
Oczywiście, że można.
Manuel Ugarte, Caicedo.
No ale oni nie są Anglikami i nie grają w jej reprezentacji.
@KapitanJack10: Tylko czy na pewno kupując Caicedo bierzemy gorszego piłkarza?
Mam przekonanie, że nie a w kieszeni zostaje 30 baniek.
@ArsenalChampion napisał: "Skoro Mudryk czy Enzo Fernadeza kosztowalo ponad 100 mln to 100 mln za Rice wydaje się bardzo dobrą cena"
115 mln euro za Rice to zdecydowanie za dużo.
Bez względu na to ile Chelsea zapłaciła za Enzo czy Mudryka.
@Kaczaza: 100 mln funtów to 115 mln euro.
Dużo za dużo za Rice.
Są tańsze opcje.
Caicedo do wyjęcia za 80, Ugarte za 40.
@ostriket napisał: "Milner w Brighton... Hmm patrząc na ich skład i politykę budowania drużyny ściągnięcie 37/8letniego gracza brzmi dziwnie"
Przyda się taki weteran.
Wiecie jacy piłkarze biegali na Highbury gdy Millner debiutował w Leeds? :)
David Seaman
Ashley Cole
Patrick Vieira
Martin Keown
Robert Pires
Freddie Ljungberg
Dennis Bergkamp
Sylvain Wiltord
Lauren
Thierry Henry
Giovanni van Bronckhorst
Edu
Pascal Cygan
Sol Campbell
Nwankwo Kanu
Kolo Toure
Prehistoria :D
W tych czasach zrobienie transferu do poszerzenia składu to wydatek minimum 40-50 mln.
Weźmy kokoś na pozycję nr 6. Powiedzmy, że szukamy kogoś w kto się rozwija i jest w dobrej formie i w wieku między 22 a 27 lat.
Pierwszy strzał Caicedo. Minimum 80 mln.
Drugi typ Palinha. Minimum 40.
Na ósemkę to samo.
Mac Allister pewnie z 60 mln i to dlatego, że zostało mało kontraktu.
Douglas Luiz jest szansa wyciągnąć go taniej. Powiedzmy za 40-50 mln.
Można szukać poza PL ale wiadomo, że ryzyko większe bo zmiana ligi ale Ugarte, Youssouf Fofana czy Manu Kone też za czapkę śliwek nie przyjdą.
@Mastec30: Ile minut Lavia by dostał przy Rice i Parteyu?
Szkoda chłopaka.
@Paul77 napisał: "Jeśli Bellingham i Mbape trafia do Realu, to ciekawe kto może być do wyjęcia od nich."
Nikt.
Real gra tak dużo spotkań w sezonie, że każdy dostanie swoje minuty.
@Mastec30: Lavia to bardziej materiał na świetnego piłkarza niż gotowy piłkarz. Ma 19 lat duże wahania formy, robi (co normalne dla wieku) głupie błędy, straty.
Chyba za wcześnie na topowe kluby.
Dużo, dużo lepiej wygląda Ugarte ze Sportingu. Pan piłkarz mimo 22 lat.
A jak ktoś się będzie upierał przy kimś gotowym do grania i z doświadczeniem w PL to świetnie wygląda Palinha z Fulham.
@Be4Again: Za mniej niż 40-50 mln można mieć super chłopaka Manuela Ugarte ze Sportingu ale nie ma hajpu, nikt go nie zna, to pewnie jest słaby...
@GreKa napisał: "Swoją drogą jak Bellingham przejdzie do Realu, do tego sprowadza Daviesa to Camavinga będzie dostępny."
Nie będzie!
Kto to w ogóle wymyślił?
@silvano95 napisał: "Jude Bellingham to Real Madrid is almost a DONE DEAL. #RMFC"
Dobrze, że nie do City.
@domino178 napisał: "Wiele napisano o tym, że Holding jest słaby i ogólnie Arsenal zanotował regres formy w ostatnich meczach, natomiast bardzo mało napisano o tym, że dramatyczną formę ma ostatnio Partey."
To prawda. Dlatego trzeba być przygotowanym, że forma Parteya będzie się mocno wahała także w przyszłym sezonie.
Trzeba mieć dla niego rywala, który w przyszłości będzie godnym następcą.
Moim zdaniem idealny jest Manuel Ugarte.
Świetny chłopak, waleczny, wybiegany z podaniem. Człowiek magnes.
Trzeba się pospieszyć z tematem bo przy takiej formie Urugwajczyka zaraz się po niego zgłoszą United, Live czy Newcastle.
@Adi17 napisał: "Oglądając wczorajszy mecz mam wrażenie, że Chelsea jest obecnie najsłabszą drużyną w PL."
Chelsea nie jest drużyną.
To biegający piłkarze.
To chyba koniec Messiego w PSG.
"Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Paris Saint-Germain have decided to suspend Lionel Messi with immediate effect for two weeks, sources confirm.
The suspension will take place now after Messi’s trip to Saudi NOT authorized by the club as per
@RMCSport
Messi side, still waiting on official communication."
@songoku95 napisał: "Z drugiej strony kto ma nie pociągnąć całej Chelsea w przyszłym sezonie jak nie wychowanek?"
No właśnie.
A Mount dostaje ławkę, bo grać muszą ci kupieni za setki milionów.
Co do ceny Mounta to na logikę z rocznym kontraktem byłby do wyciągnięcia za te 30-40 mln. Wycena Chelsea na poziomie 80 mln jest zaporowa. Jak nie spuszczą to Mount zostanie i straci sezon.
@Adamarsenal1 napisał: "Rice lub Caicedo"
Obaj za prawie 100 mln.
Po co przepłacać.
Zdecydowanie Manuel Ugarte za połowę ceny. @Adamarsenal1 napisał: "Mount lub Gravenberch"
Fajne, ciekawe opcje.
Niestety Chelsea ponoć woła za Mounta 80 mln. Cena zaporowa, ale piłkarz fantastyczny, uniwersalny, inteligentny. Za 30-40 brałbym bez wahania.
Gravenberch to materiał na duuuużą piłkę ale zmarnował sezon w Bayernie. Nadal ma tylko 20 lat i jak dostanie zaufanie może urosnąć w rok, dwa jak ciasto drożdżowe. Pytanie czy Bayern go puści.
@Garfield_pl napisał: "Jako że mamy już LM , to ciekaw jestem waszych transferów in i out."
Ja bym szukał tańszych opcji. Bez hajpu.
Na DC Antonio Silva z Benfiki lub Timber z Ajaksu. Obaj kandydaci do topu obrońców na świecie.
Na DM zdecydowanie Manuel Ugarte ze Sportingu (idealny rywal i następca Parteya). Dobra cena, normalna pensja, świetna jakość.
Na rywala dla Saki w promocji Pedro Neto. Ogromny potencjał a marnuje się w Wilkach.
Ja bym jednak nie lekceważył piłkarzy z ligi portugalskiej.
Bruno Fernandes i Luis Diaz pokazują, że grają tam świetni piłkarze, którzy bardzo dobrze radzą sobie w PL.
@sickstick napisał: "Zgadzam się że Ugarte to może być totalny kozak, ale nie zgadzam się że będzie kosztował "połowę kwoty co Rice". Myślę że ze 60mln za niego zawołają."
Być może masz rację.
To teraz się zastanawiamy, czy lepiej sprawdzonego w PL Rice za 100 mln czy Manuela Ugarte za 60 mln?
Ja bym wolał Ugarde z trzech powodów.
Pierwszy - cena. 40 baniek różnicy to sporo.
Drugi - zarobki. Rice kontrakt z pensją poniżej 200k/w wyrzuci do kosza a Ugarte będzie wymiatał za 80k/w.
Trzeci - gra do przodu. Ugarte ma dużo większe umiejętności kreowania gry.
@Damper napisał: "Już karakan Torreira miał być takim walczakiem."
Nie kupujmy więcej Urugwajczyków bo Torreira okazał się niewypałem?
@Damper napisał: "Jak przychodził z Sampdorii to też się mówiło, że to umiejętności, charakter i miał być pitbullem środka pola."
Manuel Ugarte ma oprócz charakteru baardzo dużo jakości. Z piłką przy nodze z rasowego DMa zmienia się inteligentnego rozgrywającego.
@Damper napisał: "Jak mamy możliwość brać sprawdzoną jakość z ligi to powinniśmy to robić."
Rice jest sprawdzony?
W WHU może tak ale nikt nie wie jak będzie po zmianie klubu na lepszy.
Już paru takich sprawdzonych w PL było i po zmianie klubu gaśli w oczach.
@Damper napisał: "Jeśli chcemy naprawdę wbić się na szczyt, a nie ciągle aspirować i uznawać wyższość innych potęg to nie możemy ryzykować i bawić się w wynalazki."
Jak Pep kupował Rodriego z Atletico to też ludzie mówili że ryzykuje i bierze wynalazek a dziś ma najlepszego DMa na świecie. @Damper napisał: "Co z tego, że cena jest wysoka?"
To z tego, że Takiego Ugarte albo Manu Kone można mieć za połowę ceny Rice a po czasie może się okazać, że będą lepszymi piłkarzami.
@krzysiu357 napisał: "Kadra zostaje dalej silna i wtedy jakies 4 wzmocnienia ( PO, DP/ŚO czyli Rice,"
Rice to wydatek w okolicach 100 mln.
Za mniej niż połowę tej kwoty można mieć Manu Kone z Gladbach lub Manuela Ugarte ze Sportignu.
Zwłaszcza Ugarte byłby idealny. Chłopak ma rewelacyjne jak na swój wiek (22l.) umiejętności i charakter. Właśnie takich walczaków trzeba kupować.
@3rdpitch napisał: "Aa jeśli przyszedłby Caicedo i byłby tu razem z Parteyem to pierwszy do odpalenia jest Jorginho"
Ten Caicedo świetny ale może się okazać za drogi. Brighton woła za niego 80-100 mln euro. Przy dużym zainteresowaniu trzeba by było wydać nawet więcej.
Ostatnio czytałem, że Klopp np. chce wyciągnąć Ugarte ze Sportingu.
Wcale się nie dziwię. Młody, baaaardzo waleczny, rewelacyjny odbiór, świetnie czyta grę, bardzo dobry z piłką przy nodze.
Polecam filmik na Youtube: "ᴍᴀɴᴜᴇʟ ᴜɢᴀʀᴛᴇ ᴠs ᴀʀsᴇɴᴀʟ ᴇxᴘᴜʟsᴀᴅᴏ".
Poza tym przydał by się z przodu taki Randal Kolo Muani ale tu z kolei trzeba pokonać Bayern.
@RIVALDO700: Przecież Klopp chce Mounta do łatania dziur w pomocy a nie jako rywala dla Salaha.




Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 29 | 21 | 7 | 1 | 70 |
2. Arsenal | 28 | 15 | 10 | 3 | 55 |
3. Nottingham Forest | 28 | 15 | 6 | 7 | 51 |
4. Chelsea | 28 | 14 | 7 | 7 | 49 |
5. Manchester City | 28 | 14 | 5 | 9 | 47 |
6. Newcastle | 28 | 14 | 5 | 9 | 47 |
7. Brighton | 28 | 12 | 10 | 6 | 46 |
8. Aston Villa | 29 | 12 | 9 | 8 | 45 |
9. Bournemouth | 28 | 12 | 8 | 8 | 44 |
10. Fulham | 28 | 11 | 9 | 8 | 42 |
11. Crystal Palace | 28 | 10 | 9 | 9 | 39 |
12. Brentford | 28 | 11 | 5 | 12 | 38 |
13. Tottenham | 28 | 10 | 4 | 14 | 34 |
14. Manchester United | 28 | 9 | 7 | 12 | 34 |
15. Everton | 28 | 7 | 12 | 9 | 33 |
16. West Ham | 28 | 9 | 6 | 13 | 33 |
17. Wolves | 28 | 6 | 5 | 17 | 23 |
18. Ipswich | 28 | 3 | 8 | 17 | 17 |
19. Leicester | 28 | 4 | 5 | 19 | 17 |
20. Southampton | 28 | 2 | 3 | 23 | 9 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 27 | 17 |
E. Haaland | 20 | 3 |
A. Isak | 19 | 5 |
C. Wood | 18 | 3 |
B. Mbeumo | 15 | 4 |
C. Palmer | 14 | 6 |
O. Watkins | 13 | 6 |
Matheus Cunha | 13 | 4 |
Y. Wissa | 13 | 2 |
J. Kluivert | 12 | 6 |
-
A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
-
Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
-
Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
-
Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
-
Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
-
Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
-
Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
-
Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
@songoku95 napisał: "A Teielemans nie ma predyspozycji do tego aby być piłkarzem z najwyższej półki? Oczywiście miał słaby sezon, nie podlega to choćby najmniejszej dyskusji ale ciągle jest to młody zawodnik,"
Tielemans ma słabe trzy ostatnie sezony. Facet gaśnie w oczach. Jemu teraz jest bliżej do Evertonu niż do klubów top4.
On jest młody?
Jest 6 lat starszy od Bellinghama, 5 o Caicedo. Chyba już czas na niego żeby zagrać choć jeden dobry sezon?