Komentarze użytkownika Theo10
Znaleziono 8548 komentarzy użytkownika Theo10.
Pokazuję stronę 141 z 214 (komentarze od 5601 do 5640):
Jeszcze w sezonie 2010/11 widok Arsenalu na szczycie tabeli po kilku czy kilkunastu kolejkach nie był żadną abstrakcją. Aktualnie miejsce nad ManU czy ManC jest raczej fikcją. I niech mi nikt nie mówi, że nie jest źle.
@Pinguite
Niby jesteśmy na tym 5 miejscu, ale bliżej nam do osiemnastego N'castle (12 punktów) niż do pierwszego ManU (15 punktów)
@FabsAFC
Może jakąś biografię Kultu albo Kazika?
@AshburtonGrove
Myślę że jest wręcz przeciwnie. Myślę że Ramsey mimo swoich wypowiedzi jest świadomy tego, że nie spełnia oczekiwań kibiców i gra generalnie nie specjalnie. A to w połączeniu z presją, jaką niewątpliwie jest gra dla Arsenalu, powoduje u niego te problemy z psychiką. Śmiem twierdzić że wypożyczenie do Championship na jeden sezon pozwoliłoby mu na powrót do formy i odzyskanie pewności siebie. Zaś jakby się okazało że w Championship też sobie nie radzi... cóż.
@AshburtonGrove
W przypadku Aarona to nawet lepiej jakby był niewidoczny. Przecież ten gość ostatnio tylko przeszkadza na boisku.
A porównania Aarona do AOC są wgl nie na miejscu. Aktualnie AOC nawet bez formy jest dużo lepszy od Aarona. Ba! Wolałbym oglądać Eisfelda lub Gnabry'ego zamiast walijczyka.
Super. Ale Arsenal to nie powinno być miejsce w którym piłkarze mogą sobie szukać formy po kontuzjach. Od tego są wypożyczenia.
Ciekawe się robi.
@tomekafc95
Dzisiaj jest dobrze, nawet bardzo dobrze (w czym pewnie sporą zasługę mają Ramsey i Gervinho - a właściwie to to, że nie grają). Ale jedna jaskółka wiosny nie czyni.
W końcu gramy do przodu. Chociaż biorąc pod uwagę fakt że gramy z Reading, to nie ma co popadać w hurraoptymizm.
Jeszcze Arszawin za Gervinho i Eisfeld za Ramsey'a na ławce i byłoby ok.
@arsenalfann
Dobre porównanie. Wengerowi chyba też "nikt nie wmówi, że czarne jest czarne, a białe jest białe".
Po takiej wypowiedzi jestem pełen optymizmu przed dzisiejszą "bitwą". Myślę że stać nas na pokrzyżowania planów Reading ("awans" do Championship), uzyskanie pozytywnego wyniku i wywiezienie 1 punktu z Madejski Stadium.
In Arsene We Trust!
Najlepsza możliwa opcja bo na żadnego Cavamiego czy Falcao to chyba nikt nie liczy.
@adrian12543
Teraz to rozumiem. Wcześniej pisałeś tylko o tym "jacy to są ci hejci Wengera". Osobiście chyba ani razu nie napisałem "Wenger out". Wszystko co teraz napisze pisałem już w poprzednich komentarzach na ale cóż. Z częścią Twoich argumentów oczywiście się zgadzam. Bo nigdzie nie napisałeś że Wenger jest wszystkiemu winny. Główną przyczyną naszego stanu jest nasz ekonomicznie nastawiony zarząd, ale Arsene też nie jest bez winy. I myślę że można by lepiej prowadzić tę drużynę.
"-Wenger NIE GRA. On trenuje piłkarzy, ustawia ich, ale reszta w nogach zawodników. Idąc Waszym tokiem rozumowania piłkarze to nie wiem jakieś święte krowy wszystkie błędy jakie popełniają są błędami Wengera. Paranoja."
Trener też odpowiada za decyzje personalne i odpowiednią motywację zespołu. Jak wytłumaczysz porażkę z Bradford ? Piłkarze w tym meczu nie mieli ani motywacji, ani pomysłu na grę. Składów obu drużyn nie będę nawet porównywał, bo cała drużyna Bradfordu jest mniej warta niż rezerwowy Arsenalu. Wenger miał w tym meczu wszystkie karty i wystarczyło odpowiednio zmotywować i ustawić drużynę.
"Nikt tak jak Wenger nie pracuje z młodzieżą. On promuje młodych min. Jacka Gibbsa czy AOC. Gdyby nie on prawdopodobnie by ich nie było bo żaden inny trener nie stawia tak na młodych."
Jeszcze 1,5 roku temu bym się z tym zgodził. Aktualnie denerwuje mnie wystawiania totalnie bezużytecznego Gervinho czy Aarona który wykorzystał już wszystkie swoje szanse, a nawet więcej. Natomiast takie diamenty jak Eisfeld cały czas czekają na swój debiut w lidze.
Jeśli chodzi o ostatni argument to po pierwsze jeszcze się nie dostaliśmy do LM w tym roku, a po drugie ciekawi mnie co jest przyczyną że z jednego z lepszych piłkarzy Ligue 1 - Gervinho, po transferze do Arsenalu zrobiła się pokraka która nie potrafi załadować piłki do pustej bramki z metra.
@adrian12543
Z całym szacunkiem, masz wgl jakieś argumenty za tym żeby Wenger został? Bo jak na razie piszesz albo komentarze totalnie pozbawione sensu, albo teksty typu "Hejci Wengera są ślepi". Stwórz jakiś konstruktywny komentarz wnoszący cokolwiek do dyskusji, albo się wgl się nie wypowiadaj bo się tylko ośmieszasz.
Podobnie jak piwosz90 jeszcze niedawno nie wyobrażałem sobie Arsenalu bez Wengera i pisałem teksty typu "In Arsene We Trust", ale to co się ostatnio dzieje w tym klubie jest nie do opisania.
@adrian12543
"On wystawił mocny skład na Bradford. Reszta leżała w nogach zawodników. Oni wszystko spieprzyli."
Chłopie, idąc takim tokiem rozumowania to po cholerę wgl trener ? To właśnie do trenera należy zadanie odpowiedniego zmotywowania drużyny, dobrania właściwej taktyki itp.
Ja też bym mógł zostać trenerem Arsenalu i wystawić "mocny skład". I co? Jakby przegrali to oczywiście wina jest piłkarzy, a nie moja ?
@matt21
Problem w tym że ten kryzys trwa już pół roku. A mecze Arsenalu które dało się oglądać w tym sezonie mogę policzyć na palcach jednej ręki. W poprzednim sezonie wprawdzie było lepiej niż w tym, ale to już też nie był ten piękni grający Arsenal.
Odnośnie Twojego pytania to nie wiem. Wiem natomiast że trzeba zacząć coś zmieniać bo tak dalej być nie może. Ostatnio jest coraz więcej rzeczy które mnie po prostu w Wengerze irytują.
Totalnie niezrozumiałe decyzje personalne, brak motywacji i pomysłu na grę u piłkarzy itp itd. Nie wiem czy nowy trener coś da, ale gorzej już chyba nie będzie. Więc może warto spróbować.
matt21 : Ale ja w pełni się zgadzam. Też pokochałem Arsenal za piękną grę i wolałbym oglądać pięknie grający Arsenal bez trofeów niż "boring boring Arsenal" z trofeami.
Problem tylko w tym że od początku sezonu 2011/12 tej pięknej gry już po prostu nie ma.
matt21 : A oglądałeś ostatnie mecze Arsenalu? Na przykład taki mecz ze Swansea czy Bradford. Tego też nie dało się oglądać, bo graliśmy taką padakę że szkoda gadać.
Więc różnica jest tylko taka że Inter wygrywał, a my nie.
@LTG
Pewnie. Zauważ że przeważnie Ramsey czy Gervinho grali w pierwszym składzie kosztem takich zawodników jak AOC czy Arszawin, którzy na pewno by więcej wnieśli do gry. Nawet Eisfeld czy Gnabry prezentują sobą więcej niż nasz walijski "talent", a jakoś i tak cały czas gra ten drugi. Ciekawe.
@LTG
Oczywiście. Bo to przecież zarząd desygnuje Ramsey'a czy Gervinho do gry w pierwszym składzie. Za porażkę z Bradford też jest winny zarząd, prawda ? Ja nie twierdze że nasz zarząd jest wspaniały, bo jest dokładnie przeciwnie i to on jest głównym powodem naszych problemów, ale Wenger też nie jest bez winy.
Macie rację. Schurrle totalnie nie pasuje do naszego stylu. Wgl po jaką cholerę nam skrzydłowy czy napastnik skoro nasz 'styl' opiera się na graniu wszerz i w tył boiska?
matt21 : Jeśli chodzi Ci o wygranie LM, to wcale bym się nie obraził jakbyśmy ją wygrali. A aktualny bilans Interu 11-1-5 też wygląda odrobinkę lepiej niż nasz 6-6-4.
Tak się powołujecie na tą Chelsea i Inter po Murinho, a spójrzcie jak obecnie wyglądamy. 7 pozycja w lidzie ze stratą 16 punktów do lidera. Odpadnięcie z COC z 4-ligowym Bradford grając niemal pierwszym składem. I te gadki, że miejsce premiowane grą w LM jest jak trofeum, a mecz z czerwoną latarnią ligi określany jest mianem "bitwy".
Co niektórzy na tej stronie na prawdę mają chyba klapki na oczach. Dla mnie AKTUALNIE Mourinho jest lepszym trenerem niż Wenger. I chętnie bym na taką wymianę przystał.
Zresztą Wenger by długo w Realu nie pociągnął. Tam nie ma miejsca na głupie gadanie. Albo są wyniki albo nie.
Już to widzę jak Wenger mówi kibicom królewskich, że miejsce premiowane grą w LM jest jak trofeum ^^.
Akurat defensywny pomocnik nie powinien być naszym priorytetem. Nam potrzebny jest jakiś klasowy kreatywny skrzydłowy. Dla mnie ideałem byłby Ben Arfa. Poza tym przydałby się drugi napastnik, szybki i dobry technicznie, coś a'la Suarez w L'poolu (akurat jego transfer jest raczej niewykonalny).
"Arsenal wychodził zwycięsko ze wszystkich 10 pojedynków, jakie stoczyły oba zespoły od 1935-ego roku."
Ostatnio zawsze jak jest podawana taka statystyka, że z kimś albo gdzieś nie przegraliśmy od tylu i tylu kolejek, to nasza drużyna robi wszystko żeby za rok już takiej statystyki nie trzeba było podawać.
Także spokojnie można stawiać kase na Reading albo chociaż remis.
Brak pieniędzy w żaden sposób nie usprawiedliwia przegranej z 4-ligowym Bradford grając prawie pierwszym składem. Tu problem jest z ustawieniem taktyczny zespołu, motywacją i pomysłem na grę oraz decyzjami personalnymi. Taki Eisfeld czy Gnabry na pewno zagraliby lepiej niż Ramsey.
@xqvz
Sam bym tego lepiej nie napisał. Mnie dopiero ostatni mecz z Bradford w pełni przekonał że nasz problem leży nie tylko w zarządzie, ale i w samym Wengerze, który się chyba po prostu wypalił. Nie zgadzam się tylko z jedną rzeczą. W sezonie 2010/11 oglądaliśmy jeszcze prawdziwy, ładnie grający Arsenal. Dopiero po tym sezonie, razem ze sprzedażą Nasriego i Fabregasa wszystko się zaczęło sypać, a odejście Robina permanentnie przypieczętowało upadek i stoczenie się tego klubu.
Ciężko się z nim nie zgodzić. My polujemy na jakieś odrzutki z ManU, a oni kupują nasze największe gwiazdy.
Tak czy inaczej, cieszył bym się z transferu Naniego, bo to w miarę porządny skrzydłowy, a z naszą polityką, zarządem i Wengerem to nie ma co liczyć na więcej.
@FreeWay
Szacunek do Wengera jak najbardziej. Każdy kto nazywa siebie kibicem Arsenalu powinien go mieć. Natomiast jego czas już minął i najwyższa pora na zmianę trenera, bo z Wengerem wszystko co mogliśmy osiągnąć już osiągnęliśmy i teraz tylko powoli się będziemy staczać.
@Arce
To coś tego typu jak wspominanie Grunwaldu przed każdym meczem z Niemcami. Dla mnie śmieszne.
Sam byłem zawsze zwolennikiem Wengera i denerwowały mnie wszelkie "Wenger out!" itp.
Ale wczoraj moja cierpliwość się skończyła. To co się dzieje z tym klubem od początku zeszłego sezonu (odejścia Fabsa i Nasriego) jest nie do opisania. My się po prostu kompromitujemy w Anglii jak i w Europie.
Ktoś tu przed chwila pisał że przyjście takiego Mourinho do Arsenalu to była by zmiana filozofii prowadzenia klubu o 180 stopni. Okej. Ale o jakiej wgl. filozofii mówimy ?
Przestaniemy grać ładnie dla oka? Przestaliśmy to robić już 1,5 roku temu. A skutecznie nie gramy od 8 lat.
Chyba że filozofia o której mówicie to wystawianie szrotu typu Ramsey czy Gervinho w pierwszej jedenastce? To by się może rzeczywiście zmieniło.
Mam już serdecznie dość oglądania takiego Arsenalu jak wczoraj. Zero motywacji i zapału u piłkarzy. Nikt nie potrafi wziąć odpowiedzialności za grę, granie głównie w szerz i do tyłu, jak to swego czasu robiła nasza wspaniała reprezentacja. Nie wspominając już o kompletnym braku ruchu i zerowej kreatywności na boisku.
Żeby to był chwilowy spadek formy, zły dzień, to trudno, zdarza się. Ale u nas z sezonu na sezon jest coraz więcej tych załamań. A to co się dzieje w tym sezonie to przechodzi już wszelkie wyobrażenia. Aktualnie my przechodzimy od początku sezonu jeden wielki kryzys i tylko do czasu do czasu nam się coś uda.
Tego bronicie ?
Przy moim całym i ogromnym szacunku do Wengera, lepiej by było jakby się honorowo podał do dymisji. Najlepiej razem z całym zarządem.
W pełni zgadzam się z Wrightem.
"Daliśmy z siebie mnóstwo."
"Zażenowany może czuć się ten, kto nie daje z siebie wszystkiego. Dzisiaj drużyna walczyła"
Z jednej strony mówi że wczoraj daliśmy z siebie wszystko, z drugiej że mamy jakość i nie potrzebujemy transferów.... ten człowiek zaprzecza sam sobie.
Oggy : Przypomnę. Przegrana ze Swansea bodajże 3-2.
Analizę poczytam może innym razem. Późno się zrobiło.
@Marzag
Całkiem możliwe. Ale na tym poziomie, jeśli chcemy cokolwiek osiągnąć to nie ma miejsca na takie "sentymenty". Jak ktoś gra słabo to ławka, albo wypożyczenie i tyle.
Oggy :
Ciężko tu mówić o konfrontacji taktycznej Wengera z Rodgersem. Wtedy Rodgers właściwie dopiero co przejął L'pool (który jest w jeszcze większym dołku od nas) i próbuje totalnie zmienić sposób gry tego zespołu, a to wymaga czasu. Zobaczymy jak będzie wyglądał rewanż. Zaś jeśli chodzi o Boasa, to po pierwsze nie wiem czy przypisałbym mu etykietę "młodej gwiazdy", a po drugie przynajmniej w ostatnim meczu z Tottenhamem sporą zasługę w naszym zwycięstwie miał Adebayor.
Jeśli chodzi Rodgersa to popatrz sobie na mecz ze Swansea w zeszłym sezonie.
Marzag : Tak na marginesie, to Gnabry już kilka razy w tym sezonie grał. I radził sobie na pewno lepie niż Ramsey.
Żeby było jasne, nie jestem żadnym "hejterem" Arsena. Mam niesamowity szacunek do tego człowieka i zdaję sobie z tego sprawę jak wiele mu zawdzięczamy. Po prostu staram się patrzeć na to wszystko obiektywnie. Z mojej perspektywy, brak pieniędzy od zarządu jest ogromnym problemem tego klubu, ale i sam Wenger się ostatnio gdzieś pogubił w swojej filozofii, a wręcz stracił kontakt z rzeczywistością. Został gdzieś w tyle i nie nadąża już za rozwojem piłki nożnej.
Wolał bym żeby odszedł teraz, kiedy ten klub jeszcze wgl jakoś wygląda i żeby zostawił po sobie tylko pozytywną legendę.
Jakoś nie wierzę w większe zmiany w tym klubie (do dna jeszcze niestety lub stety sporo pozostało) i nie wierzę że w przyszłym sezonie będzie lepiej. Nie będzie, będzie jeszcze gorzej.
Marzag : Postawić ultimatum. "Albo dostaje kase na tygodniówki dla piłkarzy żeby ich ściągnąć/zatrzymać, albo odchodzę."
Jeśli nie poskutkuje to wyjdzie na jedno. Wenger znajdzie sobie nowy klub Z AMBICJAMI, a Arsenal się tak czy inaczej stoczy. Staczamy się powoli od kilku lat i bez poważnych zmian w klubie będziemy się tak staczać dalej.
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 11 | 9 | 1 | 1 | 28 |
2. Manchester City | 11 | 7 | 2 | 2 | 23 |
3. Chelsea | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
4. Arsenal | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
5. Nottingham Forest | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6. Brighton | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
7. Fulham | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
8. Newcastle | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
9. Aston Villa | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
10. Tottenham | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
11. Brentford | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
12. Bournemouth | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
13. Manchester United | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
14. West Ham | 11 | 3 | 3 | 5 | 12 |
15. Leicester | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
16. Everton | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
17. Ipswich | 11 | 1 | 5 | 5 | 8 |
18. Crystal Palace | 11 | 1 | 4 | 6 | 7 |
19. Wolves | 11 | 1 | 3 | 7 | 6 |
20. Southampton | 11 | 1 | 1 | 9 | 4 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
E. Haaland | 12 | 0 |
Mohamed Salah | 8 | 6 |
B. Mbeumo | 8 | 1 |
C. Wood | 8 | 0 |
C. Palmer | 7 | 5 |
Y. Wissa | 7 | 1 |
N. Jackson | 6 | 3 |
D. Welbeck | 6 | 2 |
L. Delap | 6 | 1 |
O. Watkins | 5 | 2 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
@Arsenalfcfan
Ja już bym chyba nawet Denilsona wolał od Ramseya