Komentarze użytkownika Verminator97

Znaleziono 14900 komentarzy użytkownika Verminator97.
Pokazuję stronę 78 z 373 (komentarze od 3081 do 3120):

Komentowany temat: Monaco za silne dla fatalnego Arsenalu, porażka 1:3 26.02.2015, 22:48

Nie chodzi o to, że ma to być pierwszoplanowa postać zespołu, ale mieć takiego gościa w kadrze jak Milner to naprawdę bardzo przydatne.

Komentowany temat: Monaco za silne dla fatalnego Arsenalu, porażka 1:3 26.02.2015, 22:46

No właśnie Milner to taki typ zawodnik, który przydaje się każdej drużynie z topu. Zgadzam się ze słowami MaciekGoooner. :)

Komentowany temat: Monaco za silne dla fatalnego Arsenalu, porażka 1:3 26.02.2015, 22:37

Co za lipa z tymi angielskimi drużynami w pucharach. Dzisiaj jeszcze Spurs i LFC odpadły... a ten karny Lovrena to było podsumowanie.

Komentowany temat: "Mesut może sprawić, że rozbłyśniemy" 26.02.2015, 22:23

Paniu76 > Mesut przebiegł najwięcej km w naszej drużynie wczoraj, a w całym meczu ustąpił w tym względzie tylko Moutinho i Dirar'owi. Ale sam uważam, że Mesut za mało gra na pełnych obrotach. Często gdy dostaje choć trochę za mocne podanie to zamiast powalczyć o tą piłkę to od razu odpuszcza, często też rezygnuje z pojedynków biegowych jakby wiedział, że przegra, a wcale nie jest na to skazany. Wydaję mi się, że brakuje mu u nas jeszcze takiej pewności siebie i zrozumienia z resztą zespołu takiego w 100%. On mało grał meczy z Alexisem i Theo, musi się jeszcze z nimi zgrać. Musi więcej grać na pozycji typowej 10. Wenger musi mu zaufać i w niego wierzyć, ale trzeba go trochę zmotywować żeby tak łatwo się nie poddawał tylko pobiegł za tą piłką, a może akurat się uda. Technicznie jest boski, ma świetny przegląd pola, ale czegoś jeszcze mu u nas brakuje. To nie ten sam Mesut co w Realu. Sam trochę jęczałem po meczu na niego, że jest zbytnią pipką i nie może zagrać od pierwszych minut w rewanżu i coś w tym jest, ale z drugiej strony jak on bd w formie to swoimi zagraniami sam nam wykreuje z 4 setki, a wtedy już trzeba to wykorzystać. Z Ozilem to jest trudna sprawa, ale żeby w ocenach za mecz z ASM dać mu 1 to dla mnie gruba przesada...

Komentowany temat: Oceny Kanonierzy.com: Arsenal 1-3 AS Monaco 26.02.2015, 22:10

Na highbury.pl ładnie pojechali z ocenami. :D Ale pisali zaraz po mecz, więc... :D

Komentowany temat: Ospina: Musisz zachować zimną krew 26.02.2015, 22:05

Niech Wojtek wróci między słupki już w niedzielę. Ospina we wczorajszym meczu nie popisał się i coraz bardziej problematyczne wydają się warunki fizyczne Kolumbijczyka. Jego wzrost i zasięg ramion jest zbyt mały... Wojtek imo bramkę na 0:1 i 1:3 by obronił, ale to tylko moje zdanie. :P

Komentowany temat: Monaco za silne dla fatalnego Arsenalu, porażka 1:3 26.02.2015, 15:10

Dawid04111 > Ale Theo też mógł wbić gola w tej akcji zaraz po tym kapitalnym podaniu Alexisa, ale Subasić obronił to instynktownie, a dobitka Welbza to... Tak samo jak po strzale Alexisa Giroud nie trafił do pustej, żenada i tyle. Po tych dwóch sytuacjach z nerwów aż...

Komentowany temat: Mertesacker: W Monako musimy zagrać odważnie 26.02.2015, 14:51

Jak dla mnie to wstyd, że Per jest kapitanem mojego ukochanego klubu. On nie powinien wstawać z ławki, a gra w prawie każdym meczu. Wenger ogarnij się i posadź kłodę na ławce bo kibice dłużej tego nie wytrzymają...

Komentowany temat: Pomeczowa konferencja Wengera 26.02.2015, 13:15

Dobrze wiecie, że Wenger w mediach nie opieprzy zawodników. On jest zwolennikiem załatwienia to za zamkniętymi drzwiami pomiędzy nim, a graczami. Myślicie, że on ich za ten mecz nie opieprzy!? Ludzie to nie jest przedszkole. Wenger nigdy w mediach nie mówił o problemach zespołu i często brał wszystko na klatę. Mnie naprawdę często szkoda Wengera, który zaraz po meczu musi tłumaczyć się z tego, co zagraliśmy. Popełnił trochę błędów w tym meczu, np. Welbz od pierwszych minut zamiast Theo czy wpuszczenie Ox'a zamiast Koklę, ale co on może na to, że Giroud nie trafi do pustej, że Welbz mając prawie całą pustą bramkę trafia po ziemi w Theo!? No nic na to nie może poradzić. Na to, że Kondogbia oddaje strzał z dupy, a Per zamiast wziąć to na siebie i odsuwa się i dostaje piłką i rykoszet zmyla Ospinę. :/ Per jak dla mnie zagrał fatalnie i to, że on jest naszym kapitanem jest po prostu HAŃBĄ! Trzeba nazwać rzeczy po imieniu. Oby Wenger wziął się w garść i pokazał, że nie ma gry za nazwisko i trzeba zmienić skład już na Eve:

Wojtek
Hector - Gabriel/Calum - Kosa - Nacho
Koklę - Jack (jak jest zdrowy)/Rosa/Satni
Ox/Theo - Rosa/Santi - Alexis
Giroud

Co do spraw awansu to bd ciężko, ale trzeba wierzyć bo nie takie rzeczy w piłce się działy. Najbardziej szkoda tej bramki na 1:3 bo tak wystarczyłoby wbić 2 bramki na wyjeździe, a teraz musimy wbić 3... pozostaje nam tylko wiara w zespół...

Komentowany temat: Monaco za silne dla fatalnego Arsenalu, porażka 1:3 26.02.2015, 02:25

kanonierzy.com/shownews_id-24668_Porazka.shtml

Bardzo ciekawey tekst napisany po porażce 0:4 z ACM i po odpadnięciu z FA Cup z Sunderlandem...

Komentowany temat: Monaco za silne dla fatalnego Arsenalu, porażka 1:3 26.02.2015, 02:20

gothegunners1886 > Tak też myślałem, że o to Ci chodzi. Ja myślę, że wygramy, ale o awans bd ciężko.

Komentowany temat: Monaco za silne dla fatalnego Arsenalu, porażka 1:3 26.02.2015, 02:14

gothegunners1886 > Chodzi Ci o skład czy styl? :P

Komentowany temat: Monaco za silne dla fatalnego Arsenalu, porażka 1:3 26.02.2015, 02:13

FabsFAN > Czytaj do końca. :P

Komentowany temat: Monaco za silne dla fatalnego Arsenalu, porażka 1:3 26.02.2015, 02:12

ASM:

Subasić
Fabinho - Abdennour - Carvalho - Kurzawa
Toulalon - Kondogbia
Carrasco - Moutinho - Dirar
Berbatov/Martial

To jest najmocniejszy skład Monaco, a z nami nie zagrali od pierwszych minut Carvalho, Kurzawa, Toulalon, Carrasco i do tego Fabinho nie grał na swojej nominalnej pozycji i to samo Martial...

Komentowany temat: Monaco za silne dla fatalnego Arsenalu, porażka 1:3 26.02.2015, 02:09

lays > Ja chcę bardziej waleczny skład:

Wojtek
Hector - Gabreil - Kosa - Nacho
Koklę - Jack
Ox - Santi/Rosa - Alexis
Giroud/Theo

Tak to widzę. :) W ataku chyba jednak Giroud ze względu na fizyczność, która też jest potrzebna.

Komentowany temat: Monaco za silne dla fatalnego Arsenalu, porażka 1:3 26.02.2015, 02:06

...ale wierzyć trzeba! :P

Komentowany temat: Monaco za silne dla fatalnego Arsenalu, porażka 1:3 26.02.2015, 02:06

FabsFAN > Chyba tak bo pauzował za kartki. Jak ustawią w środku Kondogbię i Toulalan to my pograli...

Komentowany temat: Monaco za silne dla fatalnego Arsenalu, porażka 1:3 26.02.2015, 02:02

lays > Nie wierzę, że Wenger kazał w przerwie Perowi podchodzić tak wysoko przy kontrze ASM... a ten podszedł do gracza, który był na własnej połowie, a byli przy nim Cazorla i Koklę, ale przez to, że Per tam podleciał szybko zagrał to niepilnowanego Martila na lewym skrzydle. Później Kosa został praktycznie sam na Martiala i Berbe i tak to się musiało się skończyć. Per wie, że jest wolny jak żółw i zamiast trzymać linię z Kosą i podchodzi do przeciwnika w najmniej odpowiednim momencie...

Komentowany temat: Monaco za silne dla fatalnego Arsenalu, porażka 1:3 26.02.2015, 01:57

NBW > Ja nie twierdzę, że ASM grało wysokim pressingiem, tylko, że my nie lubimy grać przeciwko drużynom, które grają... :D Pokazał to mecz z BVB na SIP w tym roku...

Komentowany temat: Monaco za silne dla fatalnego Arsenalu, porażka 1:3 26.02.2015, 01:56

NBW > No jakiś impuls musiał być, ale nie piszcie, że ten mecz był pokazem braku siły mentalnej naszych graczy. Bo szczerze to przegrywając ten finał 0:2 po 10 minutach, patrząc na tych wszystkich kibiców na Wembley, którzy czekają na trofeum 8 lat, a po 10 minutach wyglądają jak zbite psy można być naprawdę zesranym, a oni się wzięli w garść i zgarnęli ten puchar. Drużyna bez charakteru i siły mentalnej nie wygrałaby tego puchary i tyle.

Komentowany temat: Monaco za silne dla fatalnego Arsenalu, porażka 1:3 26.02.2015, 01:50

afctid > A gdzie ja napisałem, że mamy się rzucić na ASM?!?! :o Napisałem tylko, że stwierdzenie, że mecz finałowy z FA Cup pokazał, że nasi zawodnicy są słabi psychicznie to głupota i taka jest prawda.

Co do tego to zgadzam się, że z drużynami o charakterze def. czy lubiącym grać wysokim pressingiem nie lubimy grać. Dlatego Wenger nigdy nie wygrał z Jose (nie lubię o tym wspominać :P)...

Komentowany temat: Monaco za silne dla fatalnego Arsenalu, porażka 1:3 26.02.2015, 01:42

Ale takich meczów jest na pęczki w piłce, gdzie drużyna dostaje na początku dwie bramki, odrabia stratę i wygrywa, a wszyscy mówią, że są silni mentalnie bo potrafili wstać z kolan. A pisanie, że w tym finale pokazaliśmy, że nasi gracze nie wytrzymują psychicznie jest błędne. Nasi gracze psychicznie nie wytrzymali na SB czy Anfield rok temu, ale nie w finale FA Cup.

Komentowany temat: Monaco za silne dla fatalnego Arsenalu, porażka 1:3 26.02.2015, 01:39

NBW > Zgadzam się z tym, że też zabrakło nam szczęścia. Ale ile razy nam już zabrakło szczęścia, to nie jest przypadek...chyba... :P

Komentowany temat: Monaco za silne dla fatalnego Arsenalu, porażka 1:3 26.02.2015, 01:35

afctid > Co ty gadasz!? Chodzi o to, że napisałeś, że pokazem tego, że nasi mają słabą psychikę był mecz, w którym PRZERWALIŚMY POSUCHĘ PUCHAROWĄ PO 8 LATACH, dodatkowo musieliśmy się podnieść po słabym początku i POKAZALIŚMY NIESAMOWITĄ SIŁĘ MENTALNĄ I ODWRÓCILIŚMY LOSY SPOTKANIA i PUCHAR BYŁ NASZ. Wiem, że za dużo caps locka i powiecie, że za bardzo sie spinam, ale musiałem. ;)

Komentowany temat: Monaco za silne dla fatalnego Arsenalu, porażka 1:3 26.02.2015, 01:31

NBW > Tak samo mogę napisać, że wbicie dwóch bramek przez Hull na początku to był pech, a fuks Hull, a odrobienie strat było pokazem wielkiej siły mentalnej.

Czyli LFC też był słaby mentalnie bo przegrywał z Milanem w finale LM 0-3, a fartem było to, że doprowadzili do karnych i wygrali? Wiem, że ranga spotkania inna, ale to, co napisałeś nie ma za bardzo sensu...

Komentowany temat: Monaco za silne dla fatalnego Arsenalu, porażka 1:3 26.02.2015, 01:27

K204 > Trzeba ogarniać te mecze bo dzisiaj się do ojca śmiałem, że lepiej jakbym sobie obejrzał mecz Arsenal vs Barca 2-1 na kompie z komentarzem Pełki niż ten dzisiejszy na żywo. :D Im więcej starych, fajnych meczy tym lepiej. :D

Komentowany temat: Monaco za silne dla fatalnego Arsenalu, porażka 1:3 26.02.2015, 01:25

afctid > Ale piszesz, że nasi nie wytrzymują psychicznie, a podajesz przykład w mecz, w którym pokazali ogromną siłę mentalną i dali radę zdobyć trofeum po tylu latach mimo tak fatalnego początku. Wiesz pomyśl trochę... grzecznie proszę.:)

Komentowany temat: Monaco za silne dla fatalnego Arsenalu, porażka 1:3 26.02.2015, 01:23

FabsFAN > Nie byłem wstanie po tym meczu oglądać studia nc+, ale byli prowadzącymi Marciniak i Wolski, a gośćmi Mielcarski i Pol. Już wiesz który? Opisz wygląd. :D

Komentowany temat: Monaco za silne dla fatalnego Arsenalu, porażka 1:3 26.02.2015, 01:22

Per zdecydowanie MOTM w naszej sondzie... naprawdę musimy tak żałośnie głosować? Jak to wygląda? Zamiast racjonalnie oddać głos na tego Cazorlę, Welbza czy tak jak ja Alexisa to większość na Pera. Ja rozumiem frustrację, ale po co to? Ani to śmieszne, ani poważne...

Komentowany temat: Monaco za silne dla fatalnego Arsenalu, porażka 1:3 26.02.2015, 01:19

afctid > Ale podałeś przykład. :D Przegrywaliśmy w finale FA Cup 0-2 i wygraliśmy 3-2 i nie poradziliśmy sobie z presją? :DDD Padłem. :D Przypomnę, że presja była ogromna bo miało to być przerwanie posuchy pucharowej i nasi tą presję wytrzymali, a po straceniu 2 gola ta presja właśnie wzrosła...

Komentowany temat: Monaco za silne dla fatalnego Arsenalu, porażka 1:3 26.02.2015, 01:13

AL27 > Alexis jak dla mnie zagrał najlepiej z ofensywnych graczy. Każdy ma swoje zdanie. :)

Komentowany temat: Monaco za silne dla fatalnego Arsenalu, porażka 1:3 26.02.2015, 01:09

lays > Nawet te 2:0 byłoby o wiele lepsze...

Komentowany temat: Monaco za silne dla fatalnego Arsenalu, porażka 1:3 26.02.2015, 01:05

Ja na rewanż z ASM chcę taki skład:

Wojtek
Bellerin - Gabriel - Kosa - Nacho
Koklę - Jack
Ox - Cazorla/Rosa - Alexis
Giroud/Theo

Z atakiem mam problem bo chciałbym niby Theo, ale ta fizyczność Giroud chyba przeważy, więc postawiłbym jednak na Francuza. Takim składem można coś powalczyć bo jak zagra Ozil czy Welbz to chyba lepiej tego nie oglądać. Nie twierdzę, że są beznadziejni, ale na ten mecz nie pasują. Ozil jest zbyt delikatny i statyczny, a Welbz zbyt chimeryczny i niedokładny, a niedokładność i delikatność to ostatnie rzeczy jakich potrzebujemy w spotkaniu o życie w LM.

Komentowany temat: Monaco za silne dla fatalnego Arsenalu, porażka 1:3 26.02.2015, 00:52

NBW > No ja miałem wrażenie, że dzisiaj też tak jakby odpuszczał, ale jeden z userów napisał, że przebiegł dzisiaj najwięcej km. :o Mi u niego brakuje sprintów i takiej walki o piłkę na szybkości. On jest zbyt statyczny, delikatny. On nie może zagrać w rewanżu z ASM, tam potrzeba nam walczaków, którzy będą gryźć trawę, wystawienie w tym meczu Ozila to jak granie w 10...

Komentowany temat: Monaco za silne dla fatalnego Arsenalu, porażka 1:3 26.02.2015, 00:37

Mnie bardzo boli to, że taka PIZDA jak Per jest naszym kapitanem... To jest ŻAŁOSNE. Jak sobie przypomnę te zdjęcie gdzie chowa się jak dziecko przed piłką uderzoną głową przez Skrtela na Anfield. Chyba wszsycy to pamiętamy. Dzisiaj też zamiast wziąć na siebie ten strzał Kondogbi to tak uciekał, że lekko zmienił tor lotu piłki i zmylił Ospinę, ale ten też się nie popisał. Wystarczył stanąć jak porządny mężczyzna i wziąć ten strzał na sb, a ta panienka znowu obsrana... Do tego jest powolny jak żółw, to już nie ta lata. To jest WSTYD na całą Europę, że taki słabiak jest naszym kapitanem.

Komentowany temat: Monaco za silne dla fatalnego Arsenalu, porażka 1:3 26.02.2015, 00:22

polandbloos > Racja. Ja uwielbiałem czasy gra Nasriego, Cesca, Rvp, Arshy itd. To był Arsenal, w którym się zakochałem, a nawet nie raz po przegranym meczu wstydu nie było bo to było widowisko pełną gębą. Ostatnie lata to upokorzenia totalne z czołówką, nie raz na naszą grę nie da się patrzeć. Gdzie te czasu gdzie człowiek czekał na mecz AFC jak na ucztę, gdzie zobaczy kapitalną grę. Zespół prowadzony przez niesamowitego generała środka pola jakim był Fabs. Do tego magiczny Arsha i Nasri, a także zabójczy RvP. Wtedy też Song grał na DM, a nawet jak się zapędził do ofensywy to człowiek inaczej to odbierał. W obronie rządził porządny kapitan Verma, a nie pseuda gracz Per. Naprawdę tamta drużyna była bardzo dobra, gdyby nie odejście tych kluczowych graczy to teraz mogliśmy być potęgą, ale zaczęło się od Fabsa i Nasriego i poszła lawina. :/ Szkoda bo ja o tej drużynie nigdy nie zapomnę, a do końca nie spełniła moich oczekiwań. Najbardziej mi szkoda Wengera, który opierał skład na Fabsie, Samirze i RvP, a w kluczowym momencie, gdzie już mieliśmy tylko uzupełniać braki kadrowe po spłacie stadionu każdy wypiął się na niego, a tyle mu zawdzięczali, ja po prostu nie mam na to słów. Tak bardzo ich kiedyś kochałem, a teraz ich za to nienawidzę, za to, że zniszczyli dobry plan Wengera na ten klub, zniszczyli nasze marzenia, a na dodatek odeszli do klubów, które są dla nas znienawidzone. Gdyby trochę poczekali to ta ekipa mogła rozmontować każdego, ale poszli i koniec... Wenger teraz próbuje zbudować coś podobnego, ale to bd ciężko, a czas ucieka, na szczęście mamy coraz więcej kasy na potencjalne wzmocnienia.

Komentowany temat: Monaco za silne dla fatalnego Arsenalu, porażka 1:3 26.02.2015, 00:11

polish > Indywidualne błędy i głupota Mertesackera. Jak dla mnie zawalił prze wszystkich golach, ale jeszcze o tym nie pisałem, ale musiałem to z siebie wydusić. Też mieliśmy trochę pecha, no i ta indolencja strzelecka. Trochę tego było...

Komentowany temat: Monaco za silne dla fatalnego Arsenalu, porażka 1:3 26.02.2015, 00:00

"Właśnie granie z Welbeckiem i Giroudem to najlepsze, co Wenger nam może zaserwować. Idealnie się uzupełniają i każdy z nich jest wszechstronny. Jak dla mnie, Danny powinien mieć zawsze zapewniony wyjściowy skład."

Nie powiem kto to, ale mi byłoby wstyd napisać coś takiego. Po przeczytaniu ostatniego zdania straciłem wiarę w ludzkość.

Komentowany temat: Monaco za silne dla fatalnego Arsenalu, porażka 1:3 25.02.2015, 23:53

banan91 > Człowieku, ale on ZROBIŁ NAJWIĘCEJ w ofensywie. Gdyby nie Alexis to nie byłoby praktycznie żadnej sytuacji dla nas. Zrozum to. Narzekamy, że Oli i Welbz nie trafili setek, ale gdyby nie Sanchez to NIE byłoby tych sytuacji!!!

Komentowany temat: Monaco za silne dla fatalnego Arsenalu, porażka 1:3 25.02.2015, 23:48

BigPower > Jak dla mnie pisanie, że Alexis obok Pera był najsłabszy w tym meczu to głupota level HARD. :) Bez urazy. :)

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
? : ?
Chelsea - Arsenal 10.11.2024 - godzina 17:30
1 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady