Komentarze użytkownika adek504

Znaleziono 3043 komentarzy użytkownika adek504.
Pokazuję stronę 59 z 77 (komentarze od 2321 do 2360):

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 25.02.2025, 10:22

@sidtsw napisał: "przeciez juz 3 ostatnie okienka pokazały na czym im zalezy, ile Ty chcesz jeszcze czekac, netlflix fc myslalem ze to zart ale jednak niestety nie"

Co niby pokazały?

Zimowe okno 23/24: z tego co pamiętam to było mówione o potrzebach lewego obrońcy i sp, ale finalnie bez tych transferów wykręciliśmy znakomity wynik

W lato wzmocnienia na pozycje które były potrzebne czyli LO i SP
Zabrakło transferu do przodu, ale wszędzie była mowa że kasa jest tylko cele się wysypaly
A w momencie jak miałeś najlepsza ofensywę w historii klubu to nie rzucasz się po placków za 50 mln tylko możesz poczekać na poważne cele

No i obecne zimowe
Pierwsze które uważam że zostało za bardzo położone, bo o chociaż jeden transfer/wypożyczenie się prosilo

Naprawdę na tyle okienek 1 które było położone to nie jest według mnie tragedia

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 25.02.2025, 09:04

@sidtsw napisał: "po raz kolejny dalismy sie nabrac, kroenke zalezy glownie na top4 i to jest fakt a nie opinia,"

Narazie to jest opinia, a nie fakt
Fakty są takie, że od 2019 roku czyli zwiększenia pakietu udziałów przez Kroenkow klub zaczął mocno inwestować w transfery, a to że nie szedł na wariata i nie chcieli przepłacać nie oznacza że zależy im na top 4

To następne okienko transferowe da też dużo znaków w którą stronę zmietzamy

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 24.02.2025, 19:13

@Taki napisał: "Na wydanie 300 baniek w jedno okno?
:D
Przestań pić."


Potrafiliśmy wydać już 240 bez kasy z LM
300 to tylko o 25% więcej, więc naprawd to nie jest jakieś niemozliwe

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 24.02.2025, 12:31

@Kaczaza napisał: "107 a 57 dni to dla mnie duża różnica i koniec, każdy mecz bez napadu to katastrofa"

Ale Ty dalej mieszasz tematy, bo z tym się zgadzam że dłuższy okres bez Saki niż Ode to problem, ale nie zgadzam się z początkowa teza że Ode mógł od razu wejść po kontuzji do gry, a Saka nie będzie mógł bo różnica w absencji nie jest aż tak kolosalna jakby to było w przypadku np zerwania ACL

@Kaczaza napisał: "dla mnie to był gwóźdź do trumny tego dnia"

Niby co? Że dziennikarze żądają durne pytania?
Ja tam nie widziałem nic takiego w tej konferencji, przegraliśmy mecz, ale naprawdę stworzyliśmy masę sytuacji i tylko nasza nieumiejętność och wykorzystania spowodowała że przegraliśmy i to Arteta powiedział
Czy byliśmy zespołem gorszym? Na pewno nie, czy zawsze zespół gorszy przegrywa też nie, na tu nie widzę żadnych kontrowersji

@Kaczaza napisał: "to żę zmienił Marmousha nie znaczy że był atakującym,"

Dalej grał i tak bez napastnika, został na boisku Savinho i Doku, ale obaj grali dalej na skrzydłach, więc ktoś z trójki Gundogana, Kovacic, Foden był ustawiony na napadzie i to przy wydatkach 200 mln w zimę tak musiał się ratować Guardiola

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 24.02.2025, 11:05

@Furgunn napisał: "W LM też lepsze wyniki"

No ale to w końcu liczą się wyniki czy trofea, bo w tych trofeach to Atletico też dalej 0, a podobno o finałach to nikt nie pamięta ;)

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 24.02.2025, 11:05

@Rynkos7 napisał: "Ja jestem osobiście niesamowicie wkurzony na ten sezon. Wyobraźcie sobie, że po dwóch tak arcytrudnych poprzednich sezonach, los się uśmiecha i mówi: "Słuchajcie Kanonierzy. Daję wam najgorsze City od lat, a Liverpool właśnie zmienia trenera i nie dokona żadnego transferu. Wykorzystajcie to."
Oczywiście scenariusz znany. Nie wiem jak wam, ale mi totalnie odechciało się już śledzić te rozgrywki do końca"


No tak, a to że my w tym momencie mamy najwięcej kontuzji z tej całej 3 zespołów to się nie liczy?
Ja rozumiem że liga się tak ułożyła że zdobyć mistrza jest łatwiej niż rok czy dwa lata temuż ale ułożyło się też tak że mamy ciągle problemy ze składem akurat w tym sezonie i tego też się nie przeskoczy

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 24.02.2025, 10:22

@Kaczaza napisał: "napisałeś że to podobny okres, ja uważam że nie, Saki nie będzie prawie dwa razy dłużej i po takim długim rozbracie z piłką ma wejść i znów ciągnąć zespół, no nie wydaje mi się"

Podobny, bo miesiąc różnicy to nie jest przepaść
Dodatkowo Ode wrócił przed przerwą i zaraz miał kolejne dwa tygodnie, a Sace jest liczona absencja z przerwą reprezentacyjna, a jak wróci wcześniej nagle że 100 dni zrobi się 80
Pewnie nie będzie ciągnął od razu całego zespołu, ale sam Saka to już jest wartość dodana w stosunku co teraz mamy i jakiś manewr

@Kaczaza napisał: "jak dla mnie dał się złapać jak ETH, czytaj uważniej, nie napisałem że się tłumaczył tym z przegranej tylko że takie coś powiedział,"
No dał się złapać, bo takie są media, ale tym bardziej kibic nie powinien tego wyciągać jako argument że gada o tym że piłka była za szybką

@Kaczaza napisał: "porównaj najpierw kadry potem zrozumiesz dlaczego tam wychowanków można oddawać a dlaczego Merino w Arsenalu gra jako napastnik"

No porównuje i co się okazuje, że wczoraj ratowali mecz Gundoganem na ataku xd

Naprawdę City przy takich samych kontuzjach w ataku wcale by nie miało lepiej, ale zawsze wszędzie dobrze tam gdzie nas nie ma

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 24.02.2025, 09:57

@Kaczaza napisał: "Emery: mistrz Francji, 2x puchar Francji, 2x super puchar Francji, 2x puchar ligi francuskiej, 4x liga Europy,
Mikeł: puchar Anglii, 2x superpuchar Anglii
tak więc kogo miejsce jest gdzie?"


Przeanalizuj sobie karierę Emeryego, robił wynik ponad stan w słabszych drużynach, a w tych mocniejszych nawet nie potrafił zrobić wyniku na poziomie tej drużyny, bo oddał jedno mistrzostwo Francji

Rozumiem, że tutaj by się chciało trenera który wygrywa małe puchary i może by zrobił LE, no to szkoda bo uważam że w Arsenalu trzeba celować w mistrzostwa i LM, a nie w te mniejsze puchary

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 24.02.2025, 09:54

@Kaczaza napisał: "Saka ma do 01.04 - 101 dni - 20 meczy
Ode - 57 dni - 12 meczy
dla mnie 8 meczy to ogromna różnica bez kluczowego zawodnika"


Ale co ma jedno do drugiego?
Wychodziliśmy od tego że stwierdziłeś że Saka nie wejdzie od razu do składu po kontuzji, a jak Ci podałem przykład Ode to powiedziałeś że to inne kontuzje, a ja na to że długość dni absencji znacznie się nie różni więc to nie jest jakies niemożliwe żeby Saka nie wszedł od razu
A teraz nagle piszesz że 8 męczy więcej bez kluczowego zawodnika to duża różnica tylko że nie o tym była dyskusja

. @Kaczaza napisał: "ale może sobie na to pozwolić, a nie zajeżdża Sake i Ode a później gada głupoty że piłka za szybka,"

Co to jest za argument? Czyli Arteta grający dużo Saka jest zły, ale Slot grający dużo Salahem jest dobry bo może sobie na to pozwolić
A już ostatnie zdanie pokazuje jakim jesteś kibicem, który czyta clickbaity i nic więcej, bo Arteta nigdzie nie mówił że przegrali przez piłkę tylko że była inna jak go o to zapytali

. @Kaczaza napisał: "szczególnie w Arsenalu"

W każdym klubie, wszędzie zawodnicy odchodzą bo chcą więcej grać itp, wychowanków City biega cała masa w innych klubach bo nie mieli tam szansy na minuty i rozumiem że oni też są tymi co nie potrafią łączyć różnych interesow

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 24.02.2025, 09:44

@Dziadyga napisał: "Inzaghi lub Carletto.Nikogo innego na ten moment nie widzę"

Sprowadzenie Inzaghiego to kompletna zmiana systemu gry zespołu co by oznaczało kolejny czas na dostosowywanie składu i zawodników do systemu

To by było trochę takie zarządzanie w stylu ekstraklasy że zamiast dobierania trenerów pod konkretną wizję długofalową klubu na grę to ciągła zmiana systemu i ciągle fazy przejściowe w budowie druzyny

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 24.02.2025, 09:33

@Lysy1111 napisał: "Emery jakby wydał 800 baniek w 5 lat to myślę że zdobył by więcej niż Arteta."

Przelicz sobie wydatki Emeryego w AV średnio na okienko i wydaje średnio tyle co Arteta
A w PSG wydawał więcej i co ciekawe przegrał mistrzostwo w lidze w której nie ma konkurencji

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 24.02.2025, 09:25

@Kaczaza napisał: "no to akurat nie est prawda, długość absencji jest znacząco inna"

Znacząco? Ode nie było 2 miesiące Saki nie będzie prawdopodobnie 3 to nie jest przepaść

@Kaczaza napisał: "których ktoś nie umiał połączyć"

Nie zawsze się da połączyć, czasem są przeszkody nie do przeskoczenia i nawet geniusz negocjacji nie pomoże, tak to bywa w życiu

@Kaczaza napisał: "Tylko tam jest jeszcze Gakpo, Diaz, Szoboszlai, Nunez, Jones i Jota"

Ale co to ma do tego, że Salah gra wszystko skoro Ci zawodnicy go nie rotują
A co więcej oglądałem ostatnie 4 mecze LFC i tam żadna bramka nie była strzelona bez udziału Salaha dlatego Slot go nie rotuje, bo wie że liczyć na innych będzie ciężko

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 24.02.2025, 09:20

@Lysy1111 napisał: "Na lewej obronie mógł grać Kiwior lub Calafiori a na prawej Timber."

No widzisz, jak były mecze że Partey grał na PO to nigdy praktycznie nie było dostępnego Calafiorego, a gdyby Kiwior grał na LO to pewnie teraz byś narzekał w drugą stronę, że przez Kiwiora na LO straciliśmy jakieś pkt

Dodatkowo były takie mecze gdzie w ogóle nie było dostępny Timber i wtedy już w ogóle nie miał zagrać żaden PO

Na początku też się nie dziwię że wolał Arteta przerzucić Timbera na LO, bo MLS jeszcze nie był sprawdzony, ale od czasu jak chłopak zdał test to Timber już nie był rzucany na LO

Przeanalizuj trochę te mecze i składy i pomysł, że naprawdę tam było ciężko że składem i trzeba było szyc
I naprawdę Partey na PO to nie było całe zło tych meczów

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 24.02.2025, 09:07

@Lysy1111 napisał: "A co tu bronić ?
To dla Ciebie granie Parteya na prawej obronie jest ok?
Defensywy styl po strzelonej bramce jest ok?
Nie kupienie napastnika jest ok?
Brak backupa za Odegarda jest ok?
To tak w skrócie"


Granie Parteyem na PO nie jest ok, ale gdy sytuacja do tego zmuszała bo brakowało wszystkich PO to był to lepszy wybór niż eksperymenty z Calafiorim czy Kiwiorem na PO którzy na LO mają problemy w obronie, a co dopiero na drugiej stronie

Zresztą na te wszystkie mecze na PO Parteya to tylko w meczu z AV z jego winy straciliśmy gole i pkt

No wymień te mecze z defensywnym stylem gry, bo ja Ci wymieniłem te kilka gdzie rzeczywiście tak było, ale każdy z tych meczów miał swoje problemy kartki/kontuzje gdzie wymagało to cofnięcia się

Przy tych danych dostępnych w lato tzn po sezonie z najlepszą ofensywa w historii Arsenalu i brakiem możliwości ściągnięcia swoich celów uważam że lepiej było odpuścić i poczekać

W zimę zabrakło tego wypożyczenia/transferu do ataku i tu akurat uważam że błąd był popełniony, ale też nie znam wszystkich informacji czemu tak się stało

Ode wchodził w sezon z Backupem w postaci Nwaneriego, pech chciał że młodemu zabrakło czasu żeby trochę się ograć i Ode wypadł akurat na samym początku co ciężko przewidzieć gdy masz gościa który nigdy nie ma kontuzji

Znowu teraz backup Ode musi grac na PS bo wszyscy z Ps się znowu wysypali, a drugi backup Ode też się wysypał

Naprawdę nie czaisz że w każdym klubie na świecie jest problem z zastępowaniem gwiazd a co dopiero gdy jest tyle kontuzji z jednej linii
Takie City 6 lat się nie dorobiło backupu za Rodriego, a podobno taki super klub

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 24.02.2025, 08:55

@Lysy1111 napisał: "Oho Okej,kończę na dzisiaj.Widzę że już wstali.
Spokojnie jeszcze będzie mistrz.Wszystko jest ok Baja Bongo i do przodu."


Ale no widzisz, to Ty masz teorie których nie potrafisz obronić i jak nie ma osób przyklaskujących to czas się zawijać xd

I to jest największy problem tej grupy co się uważa za oświeconych, bo według Was albo jest tragicznie albo są Ci którzy niby mówią że wszystko jest idealnie i nie ma nic pomiędzy

A prawda jest taka, że jest na pewno bliżej do ideału niż tragizmu, ale nie jest idealnie jest też dużo rzeczy które są do poprawy ale narracja jest jakby klub walczył o utrzymanie a nie o mistrzostwo

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 24.02.2025, 08:52

@Lysy1111 napisał: "z Tobą to nawet nie ma co dyskutować.
Wiele osób Ci pisało realnie jak to wygląda sytuacja w tym momencie ale Ciebie NIC nie ruszy.
Nie rozumiem Cię i tyle."


No ale to Ty mówisz, że coś jest zdrowym podejściem
Jak Ci się podaje logiczne argumenty to nawet nie podejmujesz dyskusji

O tym cofaniu się po golu na 1:0 to tyle słyszę, a nikt nawet nie potrafi podać tej mitycznej dużej ilości meczów

Mówisz że zdrowym podejściem jest wywalenie gościa od stałych fragmentów gry, bo według Ciebie piłkarze nie mają czasu czego innego trenować xd

No i tak możnaby wyliczać i wyliczać

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 24.02.2025, 08:31

@Lysy1111 napisał: "to jest zdrowa ocena sytuacji co się dzieje w tym klubie.Ja uważam tak samo ."

Tej ocenie do zdrowej brakuje tyle co United do mistrzostwa, czyli przepaść

Ode jest słaby w tym sezonie, ale też nie w każdym meczu i właśnie na tej jego chimerycznosci cierpimy
Z Totenhamem, City czy drugą połowę z Leicester zagrał bardzo dobrze i było to widać w grze zespołu, ale zaraz potem gra słabe mecze

Niby u nas lewe skrzydło jest ułomne, a jest na poziomie podobnym do LFC i tam jakoś wszystko może iść prawym i mogą wygrywać?

A jaki wpływ ma Arteta na to, że dostajemy kartki czerwień za odkowpywanuoe piłki gdzie nikt inny za to nie dostaje albo to że Saliba woli dostać czerwo niż oddać sytuację sam na sam?
Zastanów się czasem że trener może dużo ale koniec końców to są decyzje piłkarzy co robią

Tego Jovera to by przygarnęły wszystkie kluby z PL, ale tylko kibice Arsenalu potrafią powiedzieć żeby odszedł xd

Partey był rzucany, bo właśnie nie było innych opcji, a 3 po miało jednocześnie kontuzje
Kiwior w meczu z Dinamo pokazał też że nawet z tak słabym przeciwnikiem robił babole na PSO więc to nie była opcja

Właściwie to bronienie 1 bramkowej przewagi to było w kilku meczach Brighton dwa razy, City czy Spurs i w każdym z tych meczów albo były czerwa albo duża liczba kontuzji, ale ok Ty byś szedł na noże byle tylko atakować

Nie punktujemy na ten moment na mistrza, ale na 2/3 miejsce to jest normalne pkt, więc nic do tego nie ma słabość innych


Podsumowując to był duży wylew frustracji a nie chłodna ocena sytuacji
Oczywiście nie jest idealnie, brakuje pewnych rzeczy, ale nie jest tak tragicznie jak niektórzy tu twierdzą

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 23.02.2025, 23:46

@timiiiii napisał: "PUNKTOWALISMY lepiej. to bylo ponad miesiac temu kiedy kontuzjowani nie byli ostatni dostepni gracze z ataku z pierwszej jedenastki.

od tego czasu przegralismy dwa mecze i przepchnelismy kolanem zwyciestwo z przedostatnia druzyna w tabeli.

czy to tez pokazuja te Twoje wyliczenia punktowe? bo chyba oprocz suchych liczb trzeba jednak w zyciu brac jeszcze KONTEKST?"


Nie wiem skąd Ty to bierzesz, nawet wliczają porażkę z WHU punktowalismy lepiej niż inni w tej walce o top 4
Dwie porażki też nie wiem skąd wziąłeś bo poprzednia w lidze była w listopadzie

Twoja całą ocena jest na podstawie dwóch ostatnich meczów i według nich to 4 drużyny które wcale nie są gigantami formy odrobią do nas starty punktowe i to jest bardziej prawdopodobne niż odrobienie przez jedną drużynę pkt do LFC

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 23.02.2025, 23:43

@Kaczaza napisał: "wydaje mi się, że to inne kontuzje i nie powinno się ich porównywać."

Ale co ma porównywanie kontuzji?
W obu przypadkach podobny okres powrotu, a nie że w jednym przypadku 2 miesiące a w drugim rok

@Kaczaza napisał: "Co do Biereth'a to chodzi mi o ogrywanie młodego z potencjałem, a nie robienie z niego zbawcy."

No tak, a jak młody powiedział że chce grać i woli odejść, to co miał klub zrobić?
Naprawdę w tym wszystkim jest kilka stron które walczą o swoje interesy

@Kaczaza napisał: "Graliśmy z Crystal 5-1, West Hamem 5-2 czy Sportingiem 5-1, i dalej zamęczaliśmy graczy podstawowych. Jest efekt, młodzi odchodzą, podstawowi w szpitalu."

No tak, a ty myślisz że to też jest takie oczywiste do zdejmowania ważnych graczy w takich meczach?
To są często momenty kiedy Twój zespół łapie wiatr a przeciwnik gra słabo i wtedy można się pobawić piłeczka itp, więc każdy chce sobie pograć dłużej

W LFC np Salah gra wszystko i ma 33 lata i w tym sezonie nie ma kontuzji
Nie ma na to nigdy przepisu raz grasz wszystko i to jest dobre dla Twojego organizmu a raz coś się dzieje i dostajesz kontuzji

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 23.02.2025, 23:22

@timiiiii napisał: "gdzie ja cos takiego napisalem? nie chce mi sie po raz kolejny tlumaczyc czegos komus kto nie potrafi czytac"
@timiiiii napisał: "w wyscigu o top4 to my mamy przewage, ale gramy ostatnio gorzej niz scigajace nas druzyny."

Sam napisałeś, że gramy ostatnio gorzej, rozumiem że oni grają lepiej tylko sędziowie oceniający mecze im jakoś punktów za styl nie przyznają?

Punktujemy lepiej od wszystkich którzy walczą o top4
Pokazałem najbardziej jaskrawy przykład Chelsea z ich miernym dorobkiem, ale czy Nothingam czy Bornemouth czy City też punktują gorzej od nas i mają stratę do nas

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 23.02.2025, 23:18

@Kaczaza napisał: "Saka wskoczy tak o do podstawy po kontuzji? Na jak długo?"

A Ode nie wskoczył po kontuzji do podstawy?
Nawet jak zajmie mu to dwa tygodnie to na 3 miesiące być musiał robić transfer za grube miliony żeby ktoś był w stanie jako tako zastąpić Sake

@Kaczaza napisał: "oraz francuskiej, 6 meczy, 7 bramek i asysta, 2x motm, wtedy Trossard na lewym a Mica w środku"

Zdecyduj się, napisałeś że zamiast dać jemu szansę to wypożyczamy Sterlinga, Sterling był wypożyczany w lato, a Breith w lato miał kilka goli w Austriackiej lidze, a wskakujesz teraz nagle z golami z francuskiej

@Kaczaza napisał: "Nwaneri iLewis-Skelly reż by nic nie osiągnęli?"

A nie widzisz różnicy? Na nich był plan o chłopaki w to uwierzyli, więc zostali walczyć o skład umiejętnościami a nie skracać sobie drogę i lecieć na hajs
I na ten moment są wygranymi
A jak pokazuje ostatni historia to wszyscy młodzi co nie uwierzyli Artecie kończyli kiepsko, taki Balogun stwierdził że jest gwiazdą i nagle jednak w Monaco słabo sobie radzi

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 23.02.2025, 23:08

@timiiiii napisał: "wyscigu o top4 to my mamy przewage, ale gramy ostatnio gorzej niz scigajace nas druzyny."

A jak to stwierdziłeś skoro właściwie na przestrzeni 5, 10 czy 15 meczów mamy większe zdobycze punktowe od wszystkich walczących o top4

Np taka Chelsea wygrała chyba tylko 2 mecze na ostatnich 10, ale no to my gramy gorzej ;)
To znaczy że sukcesywnie im uciekamy, a nie oni nas gonią

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 23.02.2025, 23:05

@Kaczaza napisał: "Mi się wydaje że nie trzeba być geniuszem żeby zauważyć że jak wypada Saka który ciągnie ten zespół za uszy należy kogoś pozyskać. Chyba że wierzyli że Kai zagra cały sezon i będzie w formie, albo że człapiący po murawie Sterling cokolwiek wniesie. Mika Biereth, Ayden Heaven i Chidozie Obi-Martin to koleja wtopa. Zamiast dać młodemu Mice pograć wypożyczamy Sterlinga."

Zakładając że nawet transfer byłby zrobiony 1 stycznia to zastępstwo saki by miało 2.5 miesiąca grania, a potem co?

Czyli Biereth miałby grać na skrzydle tak?
W sezon wchodziliśmy z Havertzem i Jesusem, a zbawieniem miał być napastnik który strzelił kilka bramek w lidze Austriackiej?

Heaven i OBI-Martin to wtopy? A na jakiej podstawie, przecież oni jeszcze nic nie pokazali w dorosłej pilce i sądząc po tym jak kończyli nasi wychowankowie którzy odchodzili to nie ma widoków żeby coś osiagneli

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 23.02.2025, 22:59

@hanzo88h napisał: "Kolejny sezon przegrany, cala reszta to zwykłe"

No masz rację, kolejny sezon dla 17 zespołów tej ligi przegrany, a cała reszta to zwykle pierdzielenie, bo dla nas jeszcze nie przegramy ;)

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 23.02.2025, 22:47

@Kaczaza napisał: "już to czytałem po meczach z Newcastle. Ja uważam, że zimowe okienko pokazało że Arsenal to klub "prawie" "już niebawem" i "za rok"."

Mecze z Newcastle były w pucharze, zupełnie inna bajka
Zimowe okienko nic nie pokazało, można mieć żal że nie było zrobione choć jedno wypożyczenie, ale z drugiej strony skąd pewność że akurat to wypożyczenie dałoby jakość oprócz kogoś dla sztuki

Transfer w zimę też by nie oznaczał że Havertz czy Martinelli by nie wypadli

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 23.02.2025, 22:41

@Kaczaza napisał: "chyba że znów zagramy z kimśkto na ostatnie 10 meczów 5 przegrał i dwa zremisował"

Rozumiem rozgoryczenie meczem z WHU, ale ten mecz jest traktowany jak coś co się cały czas dzieje, a to był najprawdopodobniej najgorszy mecz tego sezonu w lidze i pierwsza porażka od listopada

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 23.02.2025, 22:34

@Kaczaza napisał: "Chelsea na 8 pozycji jest tylko 10 pkt za nami, jak tak będziemy grać to nie jestem pewien top 4."

Czyli jak? Ostatnie 10 meczów my 23 pkt, a LFC 22
Ostatnie 15 meczów my 34 pkt, a LFC 33
Czyli rozumiem że jak tak dalej będziemy grać to Liverpool też wypadnie z top 4? Xd

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 23.02.2025, 20:03

@enrique napisał: "Projekt trwa od 5 lat i efektu pucharowego nie widać, a tymczasem przychodzi sobie jakiś gość z Holandii jako zastępstwo dla wielkiego i uznanego trenera i co robi? Wywraca projekty innych do góry nogami."

Wielki i uznany trener który robi 1 mistrzostwo na 9 lat? No jak to tak przecież to strasznie mało xd

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 23.02.2025, 20:01

@mar12301 napisał: "Pilnujmy naszego ulubionego 2 miejsca"

Kiedyś było pilnowanie 4 miejsca, teraz 2 to już za chwilę 1 ;)

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 23.02.2025, 19:49

@Rynkos7 napisał: "Jestem na tej stronie od początku jej istnienia. Od jakiegoś 2005-2006 roku. Ty wiesz ile ja już takich komentarzy przeczytałem? xD Nawet mnie nie rozśmieszaj tą ewolucją i tym ile transferów potrzeba."

No i nie wiem jaki to ma związek z tym ile jesteś na tej stronie
W klubie w 2019 coś się ruszyło, bo został w całości przejęty przez Kroenkow i widać pewien skok jakości
Jasne brakuje tej kropki nad i w postaci trofeów, ale uważam że nie ma co porównywać lat 2005-2019 do obecnych i ujrzymy te mądre transfery w lato, bo tak naprawdę od przyjścia Artety praktycznie większość takich jest

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 23.02.2025, 19:34

@Elastico07 napisał: "havertz xd Zubimendi wjeżdża i on rice i odegard będą podstawowymi.Havertz będzie idealnym zmiennikiem do pomocy i na N"

Według mnie pewnie Zubi i Rice to będzie rozwiązanie na mocniejsze drużyny
Rice i Havertz na słabsze

Będzie możliwa jakaś zmiana scenariusza na mecz w zależności od siły przeciwnika

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 23.02.2025, 19:27

@Er4s napisał: "kilku nowych piłkarzy na newralgiczne pozycje? Tak… nazywam to gruntowną przebudową składu, taktyki i wliczam w to potrzebny czas na zgranie się z resztą zespołu nowych ogniw. Gdzie widzisz odlot i nadużycie?"

Przecież do wyjściowej 11 na wejście sezonu to prawdopodobnie potrzebny jest napastnik i LS

Raya-Timber/White, Saliba, Gabriel, LS - Rice, Havertz/Merino, Ode - nowy LS, nowy N i Saka

Backup dla Saki to będzie Nwaneri
Backup dla Ode Nwaneri/Havertz

Potrzebne transfery to N, LS i dwóch zawodników do środka
Tu nie ma żadnej rewolucji, a ewolucja

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 23.02.2025, 18:57

@mar12301 napisał: "czemu się nie szanuje."

A uważasz że kibic jednej drużyny się szanuje jak ta drużyna ma szansę na mistrzostwo, a on mówi żeby druga drużyna wygrała swój mecz i zabierała te szans według niego?

Bo dla mnie to brak szacunku i zachowanie pokroju zadowolenia kibiców Spurs że ich zespół przegrywa

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 23.02.2025, 18:52

@mar12301 napisał: "odpaść z PSV jeszcze i znów cała Europa ciśnie bękę z tego klubu. Stare, znałem."

No przecież Ty swoimi komentarzami pokazałeś, że można cisnąć bekę z Arsenalu
Skoro Ty jako kibic Arsenalu się nie szanujesz to czemu inni mają to robić xd

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 23.02.2025, 18:20

@Theo10 napisał: "Salah 25g16a

Podczas gdy piłkarze, którzy mieli nas ciągnąć:
Saka 5g10a
Ode 2g3a

Ofc Saka jest świetnym piłkarzem i ma jeszcze większość kariery przed sobą (w przeciwieństwie do Salaha).
Niestety jeśli się chce wygrać mistrza, to to są te różnice.
A Odegaard to po prostu notuje absolutnie fatalny sezon."


Wiesz City w sezonie mistrzowskim 20/21 miało piłkarzy najlepszych że statystykami w lidze 13/2 i 9/6
I jakoś wygrali mistrza

A taki Totenhma miał Kane 24/13 staty i nic nie zdziałali
To nie jest żadnym wyznacznikiem

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 23.02.2025, 18:16

@marimoshi napisał: "Ty się dziwisz kibicom Arsenalu, że położyli już nadzieję mistrzowskie?
Myślisz skąd się to bierze? Z postawy piłkarzy na boisku. Wczoraj wyszli na mecz jakby grali towarzysko, odpuszczali pojedynki. Powrót Rice przy straconej bramce niech będzie tego przykładem. Piłkarze sami mają wywalone wiec nie dziwne, że to przechodzi ja kibiców."


Dziwię się, bo to był naprawdę chyba najfatalniejszy mecz nasz w lidze w tym sezonie, a niektórzy twierdzą jakby Ci piłkarze co mecz tak przechodzili obok meczu

Jakby tak się działo w każdym meczu to też pewnie bym uważał że coś tu nie działa i potrzeba zmian

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 23.02.2025, 18:14

@Er4s napisał: "Żeby przepchnąć mecz to trzeba mieć kogoś kto uderzy z dystansu z szansą na rykoszet, kto spróbuję uderzyć z wolnego i potrafi to robić, zaryzykować jakimś indywidualnym wejściem w pole karne… przede wszystkim mieć nawet rezerwowego ale napastnika, który wsadzi gdzieś palec….
Czy Ty u Nas widzisz jakieś zalążki czegoś takiego. Wczorajsza mowa ciała piłkarzy pokazała że oni są pogodzeni z tym że mistrzostwa nie będzie - PIŁKARZE. A Wy macie czelność nazywać kibiców którzy zwyczajnie potrafią trzeźwo ocenić sytuację i przeliczyć siłę na zamiary przegrywami i jeszcze będziesz kogoś odsyłał do Southampton. Zachowujcie się jak naiwne dzieci. I w sumie jak Nasz Losnumeros jestem bardzo ciekaw co tam mięciutkiego napiszecie na koniec sezonu jak znów zostaniemy z niczym i z połowa składu do przebudowy. Cudów się jednak nie spodziewam 100 procent coś w stylu „niestety kontuzje nie pozwoliły na sprawiedliwą walkę, kolejny będziesz nasz”. Rozróżniajcie wiarę w zespół od ślepego fanatyzmu."


A umiesz czytać ze zrozumieniem?
Odesłałem kogoś do Southampton bo walka o mistrza męczy go nerwowo to po co kibicować takiemu zespołowi?

Ocenianie trzeźwo sytuacji to pisanie żeby Liverpool wygrał mecz to zespół któremu kibicuje zmniejszy szansę na mistrza i będzie fajnie?

Wolę już być odklejencem w oczach tych wspaniałych kibiców co to widzą te wszystkie wielkie wady niż karmić się tym że zespół któremu kibicuje ma problemy i cieszyć się że rywal odjeżdża

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 23.02.2025, 18:07

@Dziadyga napisał: "To fakt,oczywiście,ale sam wiesz,że to miłość jest."

Po co tkwić w miłości która niszczy?

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 23.02.2025, 18:04

@Er4s napisał: "Stary czy Ty oglądałeś Nas w ostatnich dwóch spotkaniach?
Ja nie będę już Ty personalizował czyja to jest wina czy Mikela czy kontuzji czy innych zarządów ale my wyglądamy mniej więcej jak obecny zespoły z miejsc 15-18. Tu nie chodzi o stratę punktowa. Stan trochę na ziemi. Tym skladakiem kadrowym nie będziemy punktować. Czy Ty to rozumiesz że sędzia nie rzuca monetą kto będzie miał 3 punkty? Te punkty trzeba zdobywać a my gramy obecnie jedną z najgorszych piłek w lidze…."


Ale piłka nożna to nie jest łyżwiarstwo figurowe
Nie gramy cudów, ale to nie oznacza że nie będziemy punktować

Że np przepchnięte kilka meczów do kadry da nam potem powroty Saki i Martinelliego
Że w jakimś meczu wpadnie jakiś gol dla nas z niczego i przepchniemy mecz
Piłka nożna to jest taki sport gdzie bardzo dużo może się wydarzyć i trzeba w to wierzyc

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 23.02.2025, 18:00

@Dziadyga napisał: "Jak Liverpool dziś wygra to przynajmniej będzie spokój z głupimi gadkami o mistrzu..oglądać będę na luzie do końca sezonu bez nerwów,pizzę sobie zezarlem przed chwilą no i chilli."

To może warto kibicować np Southampton?
Po 5 kolejkach byłoby koniec gadania o mistrzostwie i możnaby do końca sezonu bez nerwów na chillku oglądać ;)

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady