Komentarze użytkownika afc4life
Znaleziono 4783 komentarzy użytkownika afc4life.
Pokazuję stronę 100 z 120 (komentarze od 3961 do 4000):
Napisalem na glownej ale raczej tam nie miejsce na to.
Pozyskanie Di Marii wiazaloby sie z dodatkowym kupnem kozaka jakiegos za minimum 30 baniek czyli jakies 70 milionow na 2 pozycje czyli raczej nie realna sprawa.
A co myslicie o Walcott'cie na lewej flance?
Tak se pomyslalem, ze skoro mamy Campbella, ktory gra na srodku ataku lub prawej stronie - zejscie do srodka i strzal to Walcott, ktory znacznie poprawil skutecznosc pod bramka moglby grac w podobny sposob na lewej stronie. Nie raz juz strzelal piekne bramki wewnetrzna czescia stopy a'la Henry wbiegajac z lewej strony.
Jako, ze Wenger nie kupil przez tyle lat klasycznego skrzydlowego to raczej Di Marii tez nie kupi, to mysle ze transfer uniwersalnego Sancheza, ktory moze grac wszedzie w ataku srodek+skrzydla bylby strzalem w dziesiatke i bysmy mieli od groma wiele roznych wariantow gry ofensywnej.
Giroud - srodek
Sanchez - srodek, prawa, lewa
Walcott - prawa jego nominalna do wrzutek, lewa zejscie do srodka i strzal po dalszym slupku, (+ jego gra na srodku ataku w pucharze FA przeciwko Tottenhamowi kiedy zlapal kontuzje to byl jeden z najlepszych wystepow napastnika w druzynie od lat)
Campbell - srodek, prawa strona zejscie do srodka i bomba, od biedy lewa i wrzutki
+ do tego Poldas jako Joker i ewentualnie Chambo na skrzydle (wolalbym go tam jak najczesciej widywac a nie w srodku).
Wenger zawsze preferowal uniwersalnych zawodnikow, wiec jesli sie nie zdecyduje na Balo a Real nie pusci Benzemy to mysle, ze wlasnie Sanchez by nam oferowal najwiecej mozliwosci przy jego transferze.
Jest news na k.com o Di Marii ale wiazaloby sie to z dodatkowym kupnem kozaka jakiegos za minimum 30 baniek czyli jakies 70 milionow na 2 pozycje czyli raczej nie realna sprawa.
A co myslicie o Walcott'cie na lewej flance?
Tak se pomyslalem, ze skoro mamy Campbella, ktory gra na srodku ataku lub prawej stronie - zejscie do srodka i strzal to Walcott, ktory znacznie poprawil skutecznosc pod bramka moglby grac w podobny sposob na lewej stronie. Nie raz juz strzelal piekne bramki wewnetrzna czescia stopy a'la Henry wbiegajac z lewej strony.
Jako, ze Wenger nie kupil przez tyle lat klasycznego skrzydlowego to raczej Di Marii tez nie kupi, to mysle ze transfer uniwersalnego Sancheza, ktory moze grac wszedzie w ataku srodek+skrzydla bylby strzalem w dziesiatke i bysmy mieli od groma wiele roznych wariantow gry ofensywnej.
Giroud - srodek
Sanchez - srodek, prawa, lewa
Walcott - prawa jego nominalna do wrzutek, lewa zejscie do srodka i strzal po dalszym slupku, (+ jego gra na srodku ataku w pucharze FA przeciwko Tottenhamowi kiedy zlapal kontuzje to byl jeden z najlepszych wystepow napastnika w druzynie od lat)
Campbell - srodek, prawa strona zejscie do srodka i bomba, od biedy lewa i wrzutki
+ do tego Poldas jako Joker i ewentualnie Chambo na skrzydle (wolalbym go tam jak najczesciej widywac a nie w srodku).
Wenger zawsze preferowal uniwersalnych zawodnikow, wiec jesli sie nie zdecyduje na Balo a Real nie pusci Benzemy to mysle, ze wlasnie Sanchez by nam oferowal najwiecej mozliwosci przy jego transferze.
Dobrze, Wenger zbiera hajs na porzadnych grajkow :P
@zgubilemlodowke
Tylko, ze Giroud to raczej byl jakis nieznany gostek, ktoremu wyszedl sezon zycia bodajze. Z tego polowa bramek z glowki reszta z wrzutek lub czystych pozycji do strzalu. Nie wiem czy ktos tu sie spodziewal zastepstwa Robina w osobie Giroud ale to bylo raczej wiadome, ze nim nie bedzie. Moze byc jednak o wiele bardziej produktywny gdy nie bedzie musial grac 90 minut co mecz.
Natomiast w przypadku Mario to po prostu wiemy do czego potrafi byc zdolny a wlasnie Wenger moglby mu pomoc to wydobyc. Zgadzam sie, ze to cholernie ryzykowne ale takiego czy innego wariata nam potrzeba.
Meczu z kostaryka nie ogladalem wiec sie nie wypowiem.
A Milan po prostu ma spore dlugi. Pozbyli sie Ibry, Silvy. Wedlug mnie pozbeda sie kazdego za kogo bedzie jakis wiekszy hajs.
ale meksyk robi zajebiste akcje, sedzia w tym meczu lekki nieogar
Jak nie Wenger to prawie nikt nie wydobedzie z niego tego co naprawde moze zaoferowac. Oczywiscie zgadzam sie, ze jest to ryzyko i nie male. Ale sposrod wszystkich trenerow na swiecie, nie ma chyba zadnego innego jak Wenger, ktory tak naprawde moglby go ogarnac. Kilku wiekszych wariatow juz ogarnal i to wlasnie Z NIMI zdobywal w pierwszej polowie swojej kadencji w Arsenalu.
hot995
To, co zawsze powtarzalem dokladnie jak mowisz :P Nie chcialo mi sie niestety ****siakowi tego tlumaczyc bo pewnie nie zrozumialby.
W skrocie - Balo ma 23 lata, wchodzic bedzie powoli w najlepszy okres pilkarskiej kariery a co najwazniejsze - tutaj bedzie mial "futbolowego ojca - PAPCIA", ktory prawie z kazdego potrafi wydobyc 120% mozliwosci.
O jezu ten ****siak jednak nie tylko na glownej robi bigos. Chyba wszystko juz o Balo zostalo powiedziane, szkoda robic syf w kolejnym newsie wiec "see ya".
Hiszpania wreszcie normalny sklad. Szkoda, ze gosciu sie opamietal dopiero po odpadnieciu z mundialu.
Marglax,
Kazdy z nas zna Giroud z gry w Arsenalu Filmiki z youtube'a tu zbyt wiele nie zmienia. Kazdy zna jego braki jesli chodzi o gre w systemie jaki preferuje papcio - z jednym napastnikiem. Natomiast jest swietny gdy gra z drugim napastnikiem lub klepie z pomocnikami, gdyz jego najwieksze atuty to gra zespolowa / kombinacyjna.
Dlatego marzymy o kims kto potrafi wziac czesto sprawy w swoje rece i jak trzeba to pierdyknac na brame jakas petarde lub zrobic cos niekonwencjonalnego :P
Jesli Wenger ma wizje jak go wykorzystac i wycisnac z niego 100% niech przyjdzie.
Natomiast ten mundial pokazuje, ze liczy sie cos wiecej niz umiejetnosci. Zasuwanie po boisku, granie z sercem. Moze duzy wplyw ma na to klimat (kraje pd ameryki i afryki moga zasuwac przez caly mecz, a europejczycy jakby jacys przemeczeni wydaja sie).
Jesli nie da rady z Balotellim, to warto by zakupic jakichs kotow z Ameryki Poludniowej co sie dobrze prezentuja na mundialu. Marzeniem bylby Sanchez.
cd.
Szczegolnie widac to w meczach reprezentacji.
Messi i CR calkowicie niewidoczni w reprezentacjach. To sa cienie zawodnikow z klubow Hiszpanskich gigantow. Ogladajac ich gre w reprezentacjach to nigdy bysmy nie pomysleli, ze ci goscie moga zdobywac tytuly za najlepszych pilkarzy swiata.
W Realu i Barsie nizej wymienieni "mniej drepcza" bo ich druzyny graja wiecej pilka i co chwile maja futbolowke przy nodze. Gra w klubie jest typowo ulozona pod nich i dlatego sie w nich tak swietnie czuja.
@Ciuss
Dlatego to, ze Balo sobie drepcze czy malo angazuje sie nie ma wiekszego znaczenia.
Wszystko zalezy od tego jak klub wykorzysta danego zawodnika i czy wogole umie go wykorzystac. A to, ze Mario pasuje do Arsenalu nie ulega najmniejszej watpliwosci. Wenger gra na jednego napastnika, posiada zajebyscie swietnych pomocnikow i skrzydlowych (jesli sa zdrowi). Nie dosc, ze umie odegrac i zagrac tylem do bramki, to bedzie mial na pewno wiele sytuacji na wykorzystanie jego najwiekszego atutu - tj. strzalow na bramke z wiekszosci pozycji boiska.
Wystarczy porownac sobie gre Sancheza&Neymara w reprezentacjach gdzie calkowicie niszcza system a w klubie, w ktorym oprocz statystyk nabijanych bramek wygladaja bardzo srednio. Przykladow takich mozna wyliczyc sporo, wszystko zalezy od prawidlowego wykorzystania zasobow.
Mowi ktos nizej, ze Balo lubi sobie podreptac.
A co Messi i CR se nie drepcza? Drepcza moze nawet i wiecej od Balo, nie wiem nie ogladalem dawno meczow z Wlochem. Ale Ci zawodnicy sie "uruchamiaja" dopiero jak dostaja pilke albo jak akcja dzieje blisko nich. Tak samo jak i on.
Algieria powinna dostac karny juz w 4 minucie..
Ehh i znow karnego nie podyktowano na mundialu. :/
Swietny transfer. W ofensywie bedzie szalal, w obronie tez pewnie ogarnia moze nie az tak jak Sagna bo jeszcze mlody jest.
Ale w Arsenalu najlepsza obrona jest atak, nie potrafimy grac bez pilki wiec musimy strzelac gole by wygrywac mecze a z takim Aurierem i jego dosrodkowaniami powinnismy bic bramy jak szaleni.
Czemu nie przedluzyl kontraktu? Nie chcial czy byl za slaby? 16 bramek piechota nie chodzi :P
zamulka jak na meczach barcy
Aurier nie gral zle w defensywie w ostatnim meczu. W pierwszej byl niewidoczny bo go koledzy nie uruchamiali do akcji, w drugiej zasuwal za to jak wiatrak do przodu i do tylu. Genialne dosrodkowania i dobra gra w obronie.
ale wrzuty Aurier sle, takiego goscia nam potrzeba
Cazorla najlepszy z Hiszpanow.
Ale ten Costa jest slaby ja pierdziele... Mam nadzieje, ze dojdzie do Chelsea.
Nie tylko Koke powinien grac, ale Martinez powinien grac w pomocy za Busquetsa a nie w obronie. Ramos Pique badz co badz sa bardziej zgrani ze soba.
Wreszcie beda bez Xaviego. Alonso i Busquets tyly i przod maja dosyc szybki i moze to lepiej wygladac. Ale Chile bedzie biegalo i gralo wysokim presingiem, wiec nie wiem czy wiele ta zmiana im da i tak.
Ekspert stary ale jary. Ogarnia, ze styl Hiszpanow nie ma sensu i trzeba grac szybko i skutecznie a nie bez sensu podawac pilke :P
Gmoch cisnie Hiszpanom i ich tiki-tace. SZACUN.
guardiola w bayernie musi zaczac korzystac z kontratakow majac takiego kocura jak robben w skladzie
No dobra, ale ta skutecznosc mierzona z jakiego sezonu? W Milanie z kiepskim srodkiem pola to on przecierz wiele strzalow oddaje z ciezkich pozycji i zza pola karnego. Giroud za to oddaje malo strzalow sam z siebie. Najczesciej strzela z dosrodkowania albo po jakiejs klepce gdzie zdobedzie czasem wiecej miejsca. Jak nie ma czystej pozycji to prawie wogole sie nie decyduje na indywidualny zryw. To bylby dobry kontrast w porownaniu do Giroud.
Dokladnie, te wasze "zryte charaktery" lecz wreszcie utemperowane przez papcia tak na prawde ciagnely Arsenal do triumfow dekade temu.
Jeden pewien zryty charakter prawie w pojedynke ciagnal Liverpool w ostatnim 2,5 roku. Dopiero w ostatnim sezonie sie ogarnal, nie warto bylo?
To samo tyczy sie wszystkich wielkich druzyn, przewaznie w Anglii.
Dokladnie, Mario bedzie idealny dla nas. Wenger zrobi z niego prze-kozaka, dzieki papciowi ustabilizuje forme i umysl, jestem tego pewien.
Z Mourinho o konflikt nie trudno, a Mancini to juz wogole porazka. Najlepszy przyklad, ktory nie raz juz przytaczalem - Tevez. Przy Mancinim jakie jaja byly z nim, a w Juventusie to jest najwiekszy wzor profesjonalizmu! Balo w Milanie to tez inny czlowiek, a przy Prandellim w kadrze w kazdym spotkaniu zmobilizowany jak nigdy.
Brac i sie nie zastanawiac !
Tu tak naprawde nawet nie chodzi o samego Santiego i jego wypowiedz (prawdziwa czy tez nie). Santi chcial Cesca - zalezalo mu na wzmocnieniu. Kosa sam mowil, ze powinnismy wzmocnic przynajmniej 4 pozycje. Jesli nie przeprowadzimy porzadnego okienka transferowego to i tak historia zatoczy kolo i bedziemy tracic najwazniejszych zawodnikow co sezon.
Transferow oczekiwali z tego co pamietam Nasri, RvP tez pewnie liczyl na to, ze cos ruszy. Niestety dla nas wybrali ligowych rywali, nie chce ich bronic ale w tym czasie opuszczenie Anglii mialo tylko jakis sens w aspekcie sportowym przy przejsciu np do Realu lub Barcy. Teraz do tego doszedl Bayern i chcac nie chcac doliczyc trzeba do tego PSG.
W poprzednim okienku transferowym zostali wszyscy najlepsi. Zmiany managerow w Manchesterach i Chelsea to byla wlasnie chwila prawdy Wengera, powinien byl uderzyc pelna para i wzmocnic to co trzeba i walczyc o majstra. Tylko jak zwykle Wenger spapral okienko transferowe i nie moglismy wywalczyc mistrza kraju. Kupil Ozila gdzie mielismy przesyt na jego pozycje (fajnie, ze jest ale tylko zmusil Cazorle Rose i Wilshera do gry na skrzydlach = facepalm ), Sanogo co przez pol roku kontuzje i Kallstroma co zagral 2 mecze. A i jeszcze Flamini - tak naprawde jedyny transfer co sie realnie nam przydal (mielismy braki na jego pozycji).
Teraz to znowu Wenger musi udowadnic wiele i zrobic wreszcie porzadne wzmocnienia, ktorych nam potrzeba. Jesli nie to znowu beda uciekac najlepsi, jesli nie Cazorla to pewnie Kosa w pierwszej kolenosci w nastepnym sezonie.
mskafc
No wlasnie wygralismy puchar Anglii i co dalej? Zawodnicy widza jakie sa realne ambicje druzyny tylko wtedy gdy sie wzmacniamy, taki puchar jest przyjemny ale nie znaczy zbyt wiele skoro musimy drzec co sezon o TOP4.
Tylko wzmocnienia potrafia przekonac zawodnikow, nie wierze ze kazdy leci na hajs.
Na transfermarkt ma do 2016. Moze o rok przedluzyl bo mial do 2015 ? Nie wiem.
Ale to co mi zapadlo w pamieci to ostatnio chcial bardzo Cesca w druzynie. Chyba sie zalamal, ze kolejny raz wzmacniani sa rywale "naszymi ludzmi". Moze zwatpil w nasza polityke klubowa jak cala reszta co odchodzila z klubu. Z reszta nie mozna mu sie dziwic. Pewnie czeka na porzadne transfery do klubu, jesli nic sie wielkiego nie wydarzy to wymusi odejscie.
fcbarca.com/56586-cesc-to-ja-poprosilem-o-odejscie.html
http://www.fcbarca.com/56586-cesc-to-ja-poprosilem-o-odejscie.html
Czyli sprzedali prawdopodobnie Cesca za 25 milionow. 33 - 8. 3 dla nas , 5 dla Cesca.
To sa JAJA.
Barça nie chce oddać Cescowi pięciu milionów, które wyłożył z własnej kieszeni
fcbarca.com/56553-barca-nie-chce-oddac-cescowi-pieciu-milionow-ktore-wylozyl-z-wlasnej-kieszeni.html
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 11 | 9 | 1 | 1 | 28 |
2. Manchester City | 11 | 7 | 2 | 2 | 23 |
3. Chelsea | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
4. Arsenal | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
5. Nottingham Forest | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6. Brighton | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
7. Fulham | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
8. Newcastle | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
9. Aston Villa | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
10. Tottenham | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
11. Brentford | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
12. Bournemouth | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
13. Manchester United | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
14. West Ham | 11 | 3 | 3 | 5 | 12 |
15. Leicester | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
16. Everton | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
17. Ipswich | 11 | 1 | 5 | 5 | 8 |
18. Crystal Palace | 11 | 1 | 4 | 6 | 7 |
19. Wolves | 11 | 1 | 3 | 7 | 6 |
20. Southampton | 11 | 1 | 1 | 9 | 4 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
E. Haaland | 12 | 0 |
Mohamed Salah | 8 | 6 |
B. Mbeumo | 8 | 1 |
C. Wood | 8 | 0 |
C. Palmer | 7 | 5 |
Y. Wissa | 7 | 1 |
N. Jackson | 6 | 3 |
D. Welbeck | 6 | 2 |
L. Delap | 6 | 1 |
O. Watkins | 5 | 2 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
City ma Aguero, Live Suareza. Tacy zawodnicy to najwieksze skarby w ich ataku. Powinnismy kupic Sancheza, ktory wreszcie odzyje w lidze angielskiej. Mysle, ze osiagniecie poziomu Aguero jest calkowicie realne a moze i cos wiecej. Dodatkowo te jego dlugie idealne pily prostopadle do napastnikow to jest poezja.