Komentarze użytkownika davorsuker
Znaleziono 510 komentarzy użytkownika davorsuker.
Pokazuję stronę 12 z 13 (komentarze od 441 do 480):
@bizooon:
Nie zapominajmy że w tamtym czasie zarobili też sporo na Sterlingu. Z jednej strony stracili całą ofensywę, z drugiej mieli środki by poukładać to na nowo. Tylko nie odbierajmy zasług Kloopowi, bo na tamtą chwilę Mana, Salah czy Firmimo nie byli nawet blisko Sterlinga, Suareza i Coutinho. Ryzyko było ogromne, zakupy dużo tańsze. Myślę że niewielu trenerów potrafiłoby wnieść ich na taki poziom. Tu znowu wracamy do wałkowanego przeze.mnie tematu; wydobywanie potencjału piłkarzy, prowadzenie ich tak by się rozwijali a nie zaliczyli regres.
Przepraszam Was za wszystkie błędy, jestem dyslektykiem, pisze z telefonu i nie bardzo mam czas by wszystko sprawdzać.
@Naburator:
Co zaznaczyłeś w sądzie o sprzedaży Bukayo :> ? Skoro to taki patent.. ;)
@Naburator: myśle że byłoby mu łatwiej z Suarezem i Coutinho w tamtej formie. Mówiąc równierz serio to na pewno te pieniądze się przydały. Nie chce spekulować ale Auba za te 60 baniaczków może by znalazł nowy klub, tyle że zeszłego lata. Jest Laca, jest młodzież. Ale taka gadka teraz nie ma sensu. Istotne jest czy Arteta zdoła do niego dotrzeć.
@bizooon: No moim zdaniem utrata dwóch najlepszych piłkarzy w tamtym momencie raczej powinna Kloopowi utrudnić zadanie a nie ułatwić.
Idąć Twoim tokiem myślenia to można powiedzieć że Arteta powinien sprzedać Aube przed sezonenem ;) Albo w lato pogonić Sake i Tierneya.
Z drugiej strony coś w tym może jest, United (wiem znowu) opchneli za grube miliony Lukaku a za zarobiony hajs ściągneli Bruno. Wyszli na tym nie najgorzej.
@sickstick:
Hehe. Nie uważam że on ma jakieś poważne umiejętności, ale i tak uważam że daje United więcej niż taki William Arsenalowi. Parę bramek i asyst ma. Jak wchodzi to biega jak dzik.
Właśnie o to mi chodzi, że nawet z takich piłkarskich ogórków można coś wycisńąć. Wystawić do kontr, wpuścić przy dobrym wyniku by hasał za swoim wahadłowym itp. Itd. Nie zawsze liczą się same umiejętności.
Co do Lingarda to życzę mu jak najlepiej. Na 10 u Diabłów ma kto grać a dzięki temu wypożyczeniu mogą przytulić za niego z 30 mln. Nie jestem pewien czy utrzyma podobną formę długo ale można przewidywać że tak. Zawsze szkoda gdy wychowanek odnajduje się gdzieś indziej, ale nie powiesz mi że z nim w składzie United byłyby lepsze.
@Garfield_pl:
Kadre na mistrza ? Hahaha to odleciałeś. Kadra w momencie przyjścia Solskjeara była na poziomie Arsenalu. Nawet przed tym sezonem buki oceniały ją na 5 miejsce, oczko wyżej od AFC, nie odpływaj.
Co do transferów Di Marii, Schwainsteigera, Falcao itp. to wspominasz czasy LVG i Moyesa. Właśnie wtedy w United występował ten sam kłopot co dziś w Arsenalu Artety. Granie poniżej możliwości, nie wydobywanie potencjału z posiadanych piłkarzy.
Jak można wgl rozważać zwolnienie Solskjera jak koleś kręci wyniki ponad stan ? (tylko nie wyjeżdżaj z FA Cup bo LVG też to wygrał i nikt go ciepło nie wspomina).
To jest właśnie ta różnica. OGS wydobywa z takiego Lindelofa, Fred, Shawa, Mctominaya, nawet D. Jamesa to co najlepsze. Regres zaliczył chyba tylko Martial, ale to dotyczy tylko tego sezonu.
Fajnie że dajesz mu czas ale powinnienleś wymagać poprawy od niego a nie od zarządu no i Twój optymizm uważam za nieuzasadniony. Ile Arteta wygrał meczy pod rząd w lidze ? Norweg na dzień dobry chyba z 7. No i ten fakt zaliczania regresu przez prawie każdego.. Oczywiście rozgrzeszasz go za Aube, choć to on z nim to podpisał i to on nie potrafi do niego dotrzeć. Cavani też ma wywalone w kontrakt a się stara, nawet człowiek z mentalem Pogby haruje na boisku.
Da się ? Da się.
To nie w transferach powinnienleś upatrywać szansy na jakiś 'progres. A już Na pewno ważniejsza będzie praca wykonana z zakupionym nowym Xhaką/Zakarią czy Mustafim/Torresem/Gabrielem. Narazie Hiszpan radzi sobie nie najlepiej, tak na drugą połowę tabeli. Był ktoś gorszy w tym klubie ?
@Garfield_pl:
Z Tobą się nie dogadam. Nie chce żeby odebrano to jako złośliwość, ale Ty nie przyjmujesz nawet możliwości że to może być wina Artety. Nawet tego nie przymyślisz. Ja twierdzę że problem jest złożony a Arteta jest jego częścią. Nie widać sygnałów że potrafi zmienić ten schemat.
Pół roku po tym jak przyszedł tu Xhaka czy Mustafi też byś napisał że nikt nie nazwie ich szrotem. Gdybym podpisano np. Kounde lub Panu Torresa + Zakarie to też byłbyś zdania że to odmieni zespół. Tak samo postrzegani w momencie transferu byli Niemiec i Szwajcar.
Pamiętasz szalone okienko Milanu gdy przejęli ich Chińczycy? Ilu z tych piłkarzy zagra w przyszłym sezonie w jego barwach Kessie? Dla ciebie transfery są jedynym rozwiązaniem, nie dostrzegasz tego że macie bardzo dobrą kadrę, co najmniej na te 6 miejsce w lidze. Nie dostrzegasz że prawie każdy u was gra poniżej możliwości.
@Garfield_pl:
Moim zdaniem nie tu jest problem.
Kupywaliście wyróżniających się zawodników, na których chrapkę mieli wszyscy.
Problemem jest to że w waszym klubie notują oni regres. Kolejni trenerzy nie potrafią odblokować ich potencjału. Czy Xhaka jest gorszy piłkarsko od Freda ? Mustafi od Lindelofa ? Jeśli nic się nie zmieni to za rok sytuacją się powtórzy i będę czytał analogiczne komentarze względem Parteya. Nie tu leży problem.
@BarcArsenal:
No tak masz rację. Bezdyskusyjnie poziom ligi się podniósł i wyrównał. Pytanie tylko kogo tu obwiniać za te floopy ? Komitetu transferowego ? Gdy scìągaliście Mustafiego czy Xhake to 99% kibiców na całym świecie widziałoby dla nich miejsce w kadrze swoich klubów.
@JanikK:
Moim zdaniem w tej sprawie kluczowe będzie to czy Zidane zostanie na stanowisku. Wypuścił już Hakimiego lekką ręką to i Odegaarda pewnie odda. On jest bardzo hermetyczny. Nowy trener będzie robił nowe rozdanie.
@BarcArsenal:
No ale za ten 'upadek' odpowiada pion sportowy a nie finansowy. Gdyby wyniki osiągane na boisku były proporcjonalne do wydanych pieniędzy to bylibyście w ścisłej czołówce. Za papcia nie wydawaliście dużo to fakt, a wyniki były lepsze. Proponuję porównać wydatki z ostatnich trzech czterech sezonów. Jesteście tam w czołówce, co przy braku dochodów z LM jasno pokazuje że właściciele umieją w Excela. To nie oni zawiedli tylko trenerzy i piłkarze. Tak samo narzekają kibice United, co też jest irracjonalne. Glazerowie wyciągają z klubu wysokie dywidendy, ale nie zmienia to faktu że pieniędzy na dział sportowy nie brakuje. Czy ktoś byłby lepszy, chojniejszy niż Kroenke? Jedynie jakiś szejk.
@Dominik11:
A w jaki sposób pozytywnie wpłynie inny właściciel ?
Pytam z ciekawości, bo chyba nie chodzi Ci o nakłady finansowe ?
@ArsenalChampion:
Dokładnie. Jak dla mnie jest to zadziwiające bo dane o finansach czy kwotach transferowych są łatwo dostępne. Jest to też trochę żenujące bo zaniża poziom dyskusji.
Osobiście irytuje mnie też pisanie o tej fatalnej kadrze, podczas gdy jest ona na co najmniej 6 miejsce w lidze, a przed sezonem realnie nie wykluczano walki nawet o top 4. Tym którzy tego nie widzą, polecam wrócić do tego co pisali przed sezonem, lub po pierwszych 3 kolejkach. I co nagle tym samym piłkarzy zabrano połowę umiejętności ? Musi być jakiś powód zjazdów formy i niemożliwości gry na swoim optymalnym poziomie. Jakość Waszych piłkarzy nie jest problemem, ponieważ z dnia na dzień nie stajesz się średniakiem. Problem jest złożony i leży gdzieś indziej.
@Wajdos:
Jako że męczy mnie już dyskusja o tej, bądź co bądź szopce z SL, odniosę się tylko do sportowego wątku.
Jak przychodził do United Cavani to chyba nie jawił się jako top wzmocnienie ? Czekano bardzo długo z tym transferem, w teorii był dla Was do wyciągnięcia. Wasz menago wolał Williama. Ironią jest to że teraz kibice MU narzekają na krótki kontrakt a Wy na za długi.
Co do Bruno to chciałem zaznaczyć, że to jak on się wpasował oraz fakt że długo utrzymuje tak wysoką formę jest w dużym stopniu zasługą pracy całego sztabu. Pokuszę się o stwierdzenie że w innym środowisku Portugalczyk wcale nie musiałby błyszczeć aż tak. Zwłaszcza u trenera który za wszelką cenę preferuje cierpliwe rozgrywanie ataków. Ktoś kto ogląda diabły wie jak wiele Bruno notuje strat i nie dokładnych podań. Wie też jak wiele sytuacji kreuje. Moim zdaniem jest to efekt taktyki, którą nakazuje ofensywnym graczą podejmowanie maksymalnego ryzyka w kreacji.
Chce tylko zwrócić uwagę że wina może nie leżeć tylko po stronie piłkarzy. Przecież przed sezonem każdy widział w tym składzie potencjał by realnie właczyć się do walki o LM. Dlaczego u Was prawie każdy piłkarz notuje regres ? Dlaczego Arteta nie potrafi wykreować kozackiego lidera ? Wasi gracze nie są tak słabi jak miejsce w tabeli, po prostu nie grają na swoim optymalnym poziomie.
Podsumowując; każdy chce wzmocnień - to normalne, lecz one same w sobie nie muszą okazać się zbawienne. Czy tylko ja mam wrażenie że istnieje duże ryzyko że za rok (jeśli się nić nie zmieni) takiego Parteya będziecie wymieniać w gronie szrotu do wymiany?
@krystiannn: ewidentnie sie nie dogadamy
@krystiannn: gadasz głupoty. To jak chcesz gola zdobyć? Musisz cisnąć, wywierać presje, zamykać rywala
@krystiannn:
Czy ja gdzieś pisałem że łatwo ? Tyle że jeśli chcesz być groźny w takim meczu to musisz być w okolicy pola karnego
@DexteR_000: spalony to spalony. Koniec końców ; sędziowie na VAR byli dziś bezbłędni
@krystiannn:
Na 50 metrze a nie na 20-30. Co mieli robić ? Częściej być w polu karnym rywali. Byliście trochę niepoprawni z piłką.
@DexteR_000:
Napisałem że zgadzam się z arbitrem, ale to była jedyną kontrowersje z Varem bo przepisy jasno nie ustalają korzyści z pozycji spalonej, to jest jak blisko musisz być bramkarza aby mu przeszkadzać. Pozostałe decyzje Var były klarowne. Spalony Był? Był? Stempel Był? Był.
@Naburator: był blisko GK. Gdyby był jeszcze bliżej to byłby spalony.
@DexteR_000:
Ale czego ? Ile było sytuacji klarownych po stracie bramki? 1 ? 2? Kopanie na boki 50 metrów od bramki to nic wielkiego gdy to rywal ma korzystny wynik
@DexteR_000:
Tak. Dlaczego pytasz ?
@Dominik11:
No ale w przepisach jest że spalony jest gdy koleś odnosi korzyść z przebywania na tej pozycji. Nie musi dostać piłki. Areola mógł się go wystarczyć, mógł wpłynąć na jego decyzje o parowaniu w bok itp. Gdyby był z jeszce metr dwa bliżej GK to byłby spalony.
@Dominik11:
Jedyną kontrowersyjną/uznaniową decyzje VAR podjoł na waszą korzyść. Zgadzam się z nią, ale ktoś inny mógłby powiedzieć że jednak odnieśliście korzyść z pozycji spalonej Holdinga, bo co by nie mówić mógł mieć wpływ na postawę i decyzje Areoli.
@Garfield_pl:
Sędzia na Varze spisał się bardzo dobrze, powinnienleś się cieszyć że uznał że Holding nie apsorbowal bramkarza. Słaby mecz AFC. Po stracie bramki bardzo słaby. Tam powinna być nawałnica i hokejowy zamek od razu a nie tylko w doliczonym czasie.
Arteta*
@kubex:
Monaco odpowiada za całokształt nie za poszczególne zagrania, udane czy nieudane.
@kubex:
Jak świadkowie jehowy, to co dobre to od boga, co złe to od diabła. To co dobre to od Artety, co złe to od piłkarzy.
@Gunner72:
Nie rozśmieszaj mnie.
Przegrywacie u siebie. Tu powinien być teraz hokejowy zamek do końca.
@KapitanJack10:
Strzelcie dwie bramki i naplujcie na szczęście. Jest taki klub który z pozycji przegrywającego wyszarpał w tym sezonie już ponad 30 pkt.
@Garfield_pl:
Zgadzam się. Nie lubię takich karnych ale koniec końców stempelek był. Błąd obrońcy.
@Dziadyga:
Strzały 3-2, celne 1-0. Kontrolujecie mecz ale niewiele z tego wynika a Fulham z piłką w waszej 16 też potrafiło się znaleść. Pewnie wygracie ale szału nie ma.
@Rafson95:
Na pewno nie boiskowa inteligencja.
Na playmakera liczy się najbardziej technika a nie fizyczność. Może dlatego?
6/8 ma najwięcej do myślenia. Wielu czarnych to top na tej pozycji.
@Rafson95:
No chyba nie. Inteligencja boiskowa nie objawia się tylko w ofensywie. Wręcz przeciwnie; uważam że piłkarze 6,8 mają najwięcej myślenia na boisku. Asekuracja, ustawianie się, koncentracja, wzpółpraca, przewidywanie, regulowanie tempa itp.
On im po prostu kuśki zazdrości.
@Pietraszko:
+1
@Rafson95:
Te statystyki są nie na temat.
Inteligencja boiskowa najwybitniejszych zawodowców na świecie to coś zupełnie innego niż uogólnione predyspozycje do przyswajania wiedzy mas.
Chciałeś błysnąć a wyszłeś na pajaca znacznie głupszego niż statystycznie uśredniona osoba.
Można wymieniać w nieskończoność przykłady podobne do Vieiry
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 11 | 9 | 1 | 1 | 28 |
2. Manchester City | 11 | 7 | 2 | 2 | 23 |
3. Chelsea | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
4. Arsenal | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
5. Nottingham Forest | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6. Brighton | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
7. Fulham | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
8. Newcastle | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
9. Aston Villa | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
10. Tottenham | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
11. Brentford | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
12. Bournemouth | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
13. Manchester United | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
14. West Ham | 11 | 3 | 3 | 5 | 12 |
15. Leicester | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
16. Everton | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
17. Ipswich | 11 | 1 | 5 | 5 | 8 |
18. Crystal Palace | 11 | 1 | 4 | 6 | 7 |
19. Wolves | 11 | 1 | 3 | 7 | 6 |
20. Southampton | 11 | 1 | 1 | 9 | 4 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
E. Haaland | 12 | 0 |
Mohamed Salah | 8 | 6 |
B. Mbeumo | 8 | 1 |
C. Wood | 8 | 0 |
C. Palmer | 7 | 5 |
Y. Wissa | 7 | 1 |
N. Jackson | 6 | 3 |
D. Welbeck | 6 | 2 |
L. Delap | 6 | 1 |
O. Watkins | 5 | 2 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
@Garfield_pl:
Nie chce prowokować ;)
No niby adekwatny przykład, ale z drugiej strony to można powiedzieć że tylko pozornie. To co robił robił LVG i Moyes i Jose ma się nijak do tego co jest teraz.