Komentarze użytkownika erykgunner

Znaleziono 2382 komentarzy użytkownika erykgunner.
Pokazuję stronę 33 z 60 (komentarze od 1281 do 1320):

Komentowany temat: Ranking najtańszych karnetów w Premier League 13.03.2018, 14:56

@PiotrCiszewski:

Masz rację, dopisałem to do newsa. Dzięki!

Komentowany temat: Mesut o przedłużeniu kontraktu 13.03.2018, 14:08

@Forever_gunner:

Nie można mieć mniej zadań defensywnych niż 0 ;)

Komentowany temat: Mesut o przedłużeniu kontraktu 13.03.2018, 13:47

@Chakaa:

Czy za mało? Będzie tyle, co Henry, a może i dłużej zostanie. Raczej inne czynniki zadecydują, że nie będzie on postrzegany jako legenda. Też myślę, że bliżej będzie mu do ikony.

Komentowany temat: Solidny występ, Arsenal 3-0 Watford 13.03.2018, 11:20

Debuchy pewnie był za mało medialny, żeby FabsFan dostrzegł jego dobrą grę :)

Komentowany temat: Solidny występ, Arsenal 3-0 Watford 13.03.2018, 10:51

@new_star:

Zagrał w 7 meczach. Ja bym nawet tyle nie dał zawodnikowi, który otwarcie mówi, że chce odejść z klubu.

Komentowany temat: Solidny występ, Arsenal 3-0 Watford 13.03.2018, 10:45

@new_star:

Nie zgadzam się z narracją, że Debuchy nie dostał u nas szansy i to nasz błąd, bo teraz jest piłkarzem lutego w Ligue 1. Mathieu grał u nas dobrze na początku, ale miał ogromnego pecha z kontuzjami i nie jest to niczyja wina. W tym czasie Hector wystrzelił z formą i naturalnym było to, że grał Hiszpan. W międzyczasie Debuchy niemal płakał do gazet jak bardzo chce odejść, wykazując się ogromnym brakiem profesjonalizmu. Po tym wszystkim normalnym było, że poszedł w odstawkę. Teraz, mimo słabszej formy Hectora, Francuz i tak naciskał na transfer, więc to nie jest kwestia, że nie dostał szansy.

Komentowany temat: Mchitarian: Gramy dla prawdziwych fanów 13.03.2018, 09:53

@Szebson:

Jest katarskie, już poprawiamy.

Komentowany temat: Solidny występ, Arsenal 3-0 Watford 12.03.2018, 23:13

@imprecis:

Rozumiem, w tym wypadku to faktycznie trochę co innego.

Komentowany temat: Solidny występ, Arsenal 3-0 Watford 12.03.2018, 23:07

@imprecis:

Nie wiem jak wygląda teraz dokładnie rynek, bo nie wynajmuję mieszkania w Warszawie. Tyle tylko co znajomi narzekają, że lwią część wypłaty płacą komuś i nie są zadowoleni. Bez wyjątków. Centrum czy nie centrum, uważam, że 3.6k za mieszkanie to marnowanie pieniędzy.

Komentowany temat: Solidny występ, Arsenal 3-0 Watford 12.03.2018, 23:00

@Kyrtap:

No właśnie. A Tyle co Ty płacisz w Białymstoku, ja mam do zapłaty kredytu za 3-pokojowe mieszkanie pod Warszawą, które z czasem będzie moje. W stolicy ceny za wynajem są tak absurdalne, że aż głowa boli.

Komentowany temat: Solidny występ, Arsenal 3-0 Watford 12.03.2018, 22:49

* oczywiście "warszawskie"

Komentowany temat: Solidny występ, Arsenal 3-0 Watford 12.03.2018, 22:48

@Kyrtap:

To bardzo mało jak na Warszawskie realia. Siostra musiała naprawdę fajnie trafić. Tak jak pisałem, moi znajomi nie mieli tyle szczęścia.

Co nie zmienia dla mnie faktu, że to strasznie dużo i uważam to za skrajnie nieopłacalne. Choć trzeba wziąć pod uwagę, że często nie ma innej możliwości.

Komentowany temat: Solidny występ, Arsenal 3-0 Watford 12.03.2018, 22:44

@new_star:

Urodziłem się w Warszawie, ale całe życie mieszkam pod nią. Jednak tak jak pisałem, od liceum większość mojego życia (edukacja, praca i znajomi) jest w stolicy.

Komentowany temat: Solidny występ, Arsenal 3-0 Watford 12.03.2018, 22:38

@Kyrtap:

Swoją drogą to nieprawda, ze za 2k można wynająć ładne 2-pokojowe mieszkanie blisko centrum. Chyba, że blisko oznacza 10 km. Za 1800 to u mnie pod Warszawą są takie mieszkania. Znajomi za 2400 + rachunki mieszkali na Żoliborzu, inni za 2100 po rodzinnej znajomości przy placu bankowym w blokach za żelazną bramą, które rozsypują się w oczach, a w środku meblościanki z PRLu. Przyjaciel mieszka na Woli w mieszkaniu sypialnia + przechodni pokój w dwie osoby za 2000 + rachunki i to też jest po rodzinnej znajomości. Na odległym Ursynowie kawalerki są w okolicach dwóch tysięcy. Od liceum całe moje życie edukacyjne, a później zawodowo-towarzyskie mam w Warszawie i nie znam nikogo, kto za 2k ma ładne 2-pokojowe mieszkanie blisko centrum. Za blisko rozumiem, że wychodzę i po 10 minutach spaceru jestem w centrum

Komentowany temat: Solidny występ, Arsenal 3-0 Watford 12.03.2018, 22:18

@Kyrtap:

Przecież to nie ja napisałem, czemu do mnie odpowiadasz? Poza tym to był żart ze strony thide :)

Komentowany temat: Solidny występ, Arsenal 3-0 Watford 12.03.2018, 20:47

@polandblood:

Tak, z tym, że oryginał to odcinki godzinne, a Netflix na 45 minutowe pociął. Najlepsze jeszcze przed Tobą :)

Komentowany temat: Solidny występ, Arsenal 3-0 Watford 12.03.2018, 20:43

@thide:

To i tak okazja :D
Dlatego ja postanowiłem wziąć kredyt. Nie ma nic bardziej nieopłacalnego, niż wynajmowanie mieszkania w Warszawie.

Komentowany temat: Solidny występ, Arsenal 3-0 Watford 12.03.2018, 20:39

@thide:

To też trudna kwestia. Ja na przykład nie chciałbym się przeprowadzać, ale prawda jest też taka, że moja branża to w 95% Warszawa, więc za pracą wyjeżdżać nie będę.

Komentowany temat: Solidny występ, Arsenal 3-0 Watford 12.03.2018, 20:37

@new_star:

Stabilna - tak. Czy dobrze płatna? Mam na kredyt i życie, nic więcej. Ale sporo się w niej nauczyłem i zdobyłem dużo cennego na rynku doświadczenia. Jest się z czego odbić gdzieś indziej :)

Komentowany temat: Solidny występ, Arsenal 3-0 Watford 12.03.2018, 20:35

@polandblood:

Drugi sezon Domu z Papieru jest na fili.tv. Netflix czeka na tłumaczenia i nie wiadomo, kiedy wypuści, bo oni pocięli to inaczej niż Hiszpanie w oryginale.

Komentowany temat: Solidny występ, Arsenal 3-0 Watford 12.03.2018, 20:32

@thide:

Chciałbym mieć chociaż 1/3 z #programista15k :D Największa telewizja w europie środkowo-wschodniej płaci najgorzej na rynku...

Komentowany temat: Solidny występ, Arsenal 3-0 Watford 12.03.2018, 20:31

@TheBestGooner:

Zgadzam się. Dlatego dopisywałem, że przynajmniej w kwestii dziennikarstwa tak jest.

@DontCry:

A mogę zapytać jaka branża? Jeśli będziesz poważnie rozważać przeprowadzkę do Warszawy, to pamiętaj, że koszty życia względem Poznania, to tak x 1,5 i to najmarniej.

@polandblood:

Za mało życia, a za dużo dobrych seriali :)

Komentowany temat: Solidny występ, Arsenal 3-0 Watford 12.03.2018, 20:26

@new_star:

A tak serio, to nie do końca. Odkąd rzuciłem grę w piłkę (jakoś w gimnazjum) to chciałem zostać komentatorem/dziennikarzem sportowym. No i tak sobie do tego dążyłem: liceum w klasie o profilu dziennikarskim, licencjat i magisterka dziennikarstwo (zwykłe, bo sportowego nie było w Warszawie), po drodze trzy lata w biurze prasowym Legii jako wolontariusz i pisanie w internetowych redakcjach - już z 7 lat pewnie będzie. Niestety w międzyczasie zawód się bardzo zmienił. Śmieciowe umowy, brak stabilnej pracy, mała kasa, a jak chcesz więcej, to musisz cisnąć masę dyżurów. A poza tym dziennikarstwo sportowe to bardzo hermetyczne środowisko, więc strasznie trudno było się gdziekolwiek dostać. Stwierdziłem, że to nie dla mnie. Potrzebowałem stabilności, stałych dochodów i zrezygnowałem. Uczyłem się jednak też reklamy na studiach, więc można powiedzieć, że pracuję w zawodzie, bo planuję kampanie reklamowe w biurze reklamy nielubianej tu stacji :)

Komentowany temat: Solidny występ, Arsenal 3-0 Watford 12.03.2018, 20:18

@new_star:

"Po takich praktycznych studiach pracujesz w zawodzie? "

No przecież jestem adminem na kanonierzy.com :D

Komentowany temat: Solidny występ, Arsenal 3-0 Watford 12.03.2018, 20:17

@DontCry:

Nie wiem, skąd jesteś, ale fakt, w Warszawie są największe możliwości edukacyjno-zawodowe. Nie namawiam do przeprowadzki, bo to specyficzne miasto do życia, ale tu najłatwiej piąć się w górę :)

Na państwowej uczelni miałem to samo - na dwa lata może z 5 ciekawych przedmiotów, z których rzeczywiście coś wyniosłem, a reszta to zapychacze, na których rozwiązywałem krzyżówki. Po własnych doświadczeniach i opiniach znajomych, zdecydowanie polecam prywatne uczelnie. Wiadomo, że nie każdy może sobie na o pozwolić, ale państwowe (przynajmniej dziennikarstwo w Warszawie) to dno.

Komentowany temat: Solidny występ, Arsenal 3-0 Watford 12.03.2018, 20:11

@polandblood:

Nie oglądałem, dlatego moje zdanie niewiele znaczy, bo nie mam dużego rozeznania :) Brak czasu jednak nie pozwala mi zacząć wszystkiego, co mam na długiej liście "do obejrzenia". Aczkolwiek Gomorrę mogę każdemu polecić :)

Komentowany temat: Solidny występ, Arsenal 3-0 Watford 12.03.2018, 20:04

@polandblood:

Z mafijnych to zdecydowanie Gomorra - nie ma lepszego :)

Komentowany temat: Solidny występ, Arsenal 3-0 Watford 12.03.2018, 20:00

@DontCry:

To największa bolączka na uczelniach, zwłaszcza państwowych. Zajęcia z Babiarzem były tu wyjątkiem. Ale licencjat robiłem prywatnie i przyznam szczerze, że nie żałowałem nawet złotówki, którą tam wydałem. Profesjonalne studio radiowe i zajęcia z byłym wydawcą w radiu Kolor i prezenterem w radio Złote Przeboje. Profesjonalne studio telewizyjne i zajęcia nie ze starymi prykami, tylko ludźmi z telewizji i to naprawdę cenionymi warsztatowo: Kurzajewski, Tadla, Terlikowski, Alfredson. I przede wszystkim praktyka, praktyka i praktyka, teorii tylko tyle, ile wymaga program :)

Komentowany temat: Solidny występ, Arsenal 3-0 Watford 12.03.2018, 19:52

@Orandzo:

Utopia świetna. Polecam też Dom z Papieru - najlepszy serial jaki oglądałem od dłuższego czasu. Choć nie oglądam ich jakoś dużo :)

Komentowany temat: Solidny występ, Arsenal 3-0 Watford 12.03.2018, 19:50

@DontCry:

UKSW, Warszawa. Fajnie, to mało powiedziane. Raz, że wszyscy słuchaliśmy go jak zaczarowani, a dwa, że to nie była tylko teoria. Mieliśmy studio telewizyjne, kamery, profesjonalne oświetlenie. Bardzo dużo pracy przed obiektywem, przygotowywaliśmy własne mini programy albo próbowaliśmy wybrnąć, gdy Babiarz wyłączał nam prompter, a my akurat czytaliśmy informacje sportowe jako prezenterzy. Świetnie to wspominam :)

Komentowany temat: Solidny występ, Arsenal 3-0 Watford 12.03.2018, 19:42

@Szebson:

Babiarz wspaniały człowiek, erudyta i mówca. Miałem z nim zajęcia z dziennikarstwa sportowego, potrafił zaczarować swoim głosem. Niestety TVP wepchnęła go w świat skoków, w którym kompletnie się nie odnajduje.

Komentowany temat: Solidny występ, Arsenal 3-0 Watford 12.03.2018, 15:47

@FabsFAN:

Tak, tak. Zrozumiałem właśnie, że to nie była nieprzemyślana głupota, tylko naprawdę myślisz, że inne zespoły będę zmieniać taktykę ze względu na jakąś otoczkę medialną wokół reprezentacji Belgii, mimo że Twoim zdaniem to średnia drużyna. Brzmi to jak jakieś cygańskie wierzenia, ale masz do tego prawo :)
Dobrze, że reprezentacja Polski jest medialna, to nas Senegal i Japonia nie zdominują :)

Komentowany temat: Solidny występ, Arsenal 3-0 Watford 12.03.2018, 15:10

@FabsFAN:

"A slowo "medialny" idealnie wlasnie pasuje do okreslenia Belgow i nastwienia przeciwko nim, poniewaz jako reprezentacja nie sa silni :)"

Czyli podsumujmy Twoje komentarze:

Belgia nie jest silna jako reprezentacja, ale jest tak medialna, że "oprocz Niemcow/Hiszpanii/Francji, nikt nie sprobuje ich zdominowac". Dobrze, że sobie to wyjaśniliśmy :)

Komentowany temat: Solidny występ, Arsenal 3-0 Watford 12.03.2018, 14:36

@FabsFAN:

"Po pierwsze, to nie chlopcze"

Przepraszam, że koleżankę uraziłem :)

Komentowany temat: Solidny występ, Arsenal 3-0 Watford 12.03.2018, 14:25

Parafrazując klasyka: No nie pomalujesz...

Komentowany temat: Solidny występ, Arsenal 3-0 Watford 12.03.2018, 14:23

@FabsFAN:

Chyba Ci się pomylił ciąg przyczynowo-skutkowy chłopcze. To, że piłkarz jest dobry, zdobywa trofea, czy gra w najlepszym klubie, oczywiście powoduje, że jest medialny. Ale to, że jest medialny, nie powoduje, że jest dobry i że rywale zmieniają taktykę.

Możesz z tym iść do swojej pani profesor, ale bardziej się to nadaję na wizytę u Drozdy albo Strasburgera.

Komentowany temat: Solidny występ, Arsenal 3-0 Watford 12.03.2018, 14:17

@FabsFAN:

Nie wiem, czy zauważyłeś, ale ja nie napisałem niczego, co jest przeciwne definicji profesora Bańki :) A ewolucja tego znaczenia (która notabene nadal ma związek z mediami), tylko tłumaczy, że Twój wpis: "Belgia jest tak medialna, ze zapewnie oprocz Niemcow/Hiszpanii/Francji, nikt nie sprobuje ich zdominowac i zagrac z kontry" to głupota :)

Komentowany temat: Solidny występ, Arsenal 3-0 Watford 12.03.2018, 14:06

@FabsFAN:

Słownik języka polskiego PWN :)

https://sjp.pwn.pl/sjp/medialny;2482114.html

Komentowany temat: Solidny występ, Arsenal 3-0 Watford 12.03.2018, 14:04

@FabsFAN:

"To nie jest jedyne znaczenie słowa medialny :)"

Masz rację:

medialny
1. «mający związek z medium i zjawiskami parapsychicznymi»
2. «odnoszący się do mass mediów»
3. «dotyczący strony zwrotnej czasownika»
4. «w statystyce: średni, środkowy»

Żaden nie pasuje do tego, co napisałeś :)

Komentowany temat: Solidny występ, Arsenal 3-0 Watford 12.03.2018, 13:38

@FabsFAN:

Medialny - "odnoszący się do mass mediów"

A Ty napisałeś, że Belgia jest tak medialna (tak bardzo obecna w mass mediach), że "nikt nie sprobuje ich zdominowac i zagrac z kontry"

Nadal nie widzisz? :)

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady