Komentarze użytkownika kamo99111

Znaleziono 7441 komentarzy użytkownika kamo99111.
Pokazuję stronę 135 z 187 (komentarze od 5361 do 5400):

Komentowany temat: Garść statystyk: "Dublety" Arsenalu 01.05.2014, 15:20

Dobra pora spadać trzeba iść się przewietrzyć i ochłonąć z marzeń o wielkich transferach :P

Komentowany temat: Garść statystyk: "Dublety" Arsenalu 01.05.2014, 15:18

malyglod

Ale zawsze były jakieś tam aspiracje i do tego nieszczęsnego sezonu 05/06 wszystko szło w jak najlepszym kierunku...
Ja rozumiem przeprowadzka itd... ok. Ale teraz nasze problemy finansowe się kończą i wreszcie powinniśmy wracać na zwycięską ścieżkę, a nie dalej brnąć w średniactwo z zawodnikami typu Giroud, Podolski itd...
Nie kwestionuję ich przydatności jako rezerwowych bo na ławce uważam, że się sprawdzają.
Ale jeżeli chcemy wygrywać z najlepszymi to też musimy mieć do tego argumenty w postaci mocnego składu.
Tym bardziej, że Wenger jakimś mózgiem taktycznym wielkim obecnie nie jest więc tym bardziej powinniśmy zrobić mocny skład wraz z ławką.

Komentowany temat: Garść statystyk: "Dublety" Arsenalu 01.05.2014, 15:13

DB10

Dobra tylko, że ty mówisz już praktycznie o legendach klubu jak Giggs... Takich zawodników zawsze się trzyma np. Maldini itp... Ale to jest co innego według mnie..

Komentowany temat: Garść statystyk: "Dublety" Arsenalu 01.05.2014, 15:10

Niestety ale widzę, że ta posucha wprowadziła również i kibiców w letarg...
Większość się będzie zadowalała Drmiciem, Remym, Benteke i walką o t4, a i może jakiś puchar w stylu FA wpadnie...
Szkoda, że już nikt nie pamięta jaki popłoch siał kiedyś Arsenal z Brgkampem i Henrym w składzie. Jak każda drużyna obawiała się Arsenalu...
Obecnie wielu się śmieje z Arsenalu niestety po meczach w stylu 6:0, 1:5...

Komentowany temat: Garść statystyk: "Dublety" Arsenalu 01.05.2014, 15:04

malyglod
'To jest zwykłe dorabianie ideologii do wydarzeń, których nie jesteś w stanie przewidzieć'

spoko szkoda, że kibice innych gigantów nie muszą sobie dorabiać takich ideologii...
Np. taka Baca, Real, Atletico, MU(oprócz obecnego sezonu), Chelsea, Bayern...

Jakoś oni nie muszą sobie wyrabiać 'ideologii o mitycznych 9 latach'.

Komentowany temat: Garść statystyk: "Dublety" Arsenalu 01.05.2014, 15:02

DB10

Taa tylko, że RvP ma już coś koło 32 lat... oni nie są tak sentymentalni jak my, że będą trzymać takiego zawodnika(tak jak my artete na przykład).

Reus pójdzie na skrzydło, a Cavani do ataku i tyle... Poza tym oni nie mają problemu żeby mieć szerszy skład. W razie knt będą mieli zastępstwo a i będzie czym rotować.
imo takie transfery są możliwe tym bardziej, że będą się chcieli odkuć za obecny sezon...


malyglod
a co istniejemy w Europie?? Zobacz jaka panika była jak zajęliśmy drugie miejsce... każdy miał kupe w gaciach, ż przyjdzie nam się mierzyć z jednym z gigantów...
A po drugiej stronie podchodzili bez strachu...
I tak o to istniejemy w Europie... po prostu jesteśmy można nawet napisać tak: 'był se Arsenal co co roku dochodził do 1/8'

Komentowany temat: Garść statystyk: "Dublety" Arsenalu 01.05.2014, 14:57

Hasz

tak tylko ściąganie takich młodych perspektywicznych to zamknięte koło...
Przychodzi młody my go kształcimy itd potem z powodu braków trofeów taki zawodnik odchodzi i koło się zamyka my ściągamy następnego i ta sama historia... I tak możemy jeszcze następne 9 lat bez trofeów siedzieć albo i dłużej...

Kupowanie trzeba równoważyć imo... Kiedyś było z tym lepiej ale tylko dlatego, że mieliśmy już gwiazdy w zespole...
Obecna kadra wymaga różnych wzmocnień. Zarówno gwiazd już ukształtowanych i największego formatu jak i młodych perspektywicznych zawodników oraz wychowanków...

Komentowany temat: Garść statystyk: "Dublety" Arsenalu 01.05.2014, 14:53

no właśnie i takie transfery robią różnicę...
pomyślmy z naszej strony: Drmic, Remy...
Z ich strony: Reus, Cavani :P

Spoczko :) A potem wszyscy co chcą aby to zawodnicy tacy jak Drmic czy Remy stanowili o naszej sile będą się spinać, że znowu 'trofeum Wengera', a miała być walka...
Niestety ale dmuchanie balonika jeżeli chodzi o Arsenal jest ogromne... Tylko szkoda, że ten balonik tak szybko pęka ;(

Komentowany temat: Garść statystyk: "Dublety" Arsenalu 01.05.2014, 14:48

Hasz

A tym bardziej, że MU powie takiemu Cavaniemu i Reusowi: 'no będziecie tutaj liderami to na was się będzie opierał skład. W przyszłym sezonie walczymy o zwycięstwo BPL' i sądzę, że się skuszą... A jak takie City w pierwszych sezonach szejków Ściągało Silve itp też nie grali w pucharach a jednak im się udało..
Monaco ściągnęło Falcao nie grając w pucharach więc nie zdziwię się jak tak będzie...

Komentowany temat: Garść statystyk: "Dublety" Arsenalu 01.05.2014, 14:45

malyglod

rodzina Glazerów czy jak oni tam mają też mogą zrobić takowe... I nowemu menago dać po prostu gotowy skład według ich upodobań :P

Komentowany temat: Garść statystyk: "Dublety" Arsenalu 01.05.2014, 14:45

malyglod

no tak ale ostatnio zarząd poszedł inną drogą: Cazorla, Merte, Arteta itp itd...
Ja zawsze byłem za młodzieżą ale obecnie nie mamy tego komfortu aby pozwolić sobie na taki margines błędu, że 'być może wystrzeli i będzie koks'. Na takie eksperymenty mieliśmy poprzednie 9 lat. Wcześniej mogliśmy sobie pozwalać poza tym na takie rzeczy bo mieliśmy mocny skład i ławkę i mogliśmy spokojnie rozwijać takich zawodników i powoli ich wprowadzać do składu. Teraz jednak potrzebujemy wzmocnień na 'już', a nie na za 'kilka lat'.


Hasz

no cóż hasz(hajs) robi największą różnicę :P

Komentowany temat: Garść statystyk: "Dublety" Arsenalu 01.05.2014, 14:36

heh co ja widzę Cavani i Reus coraz bliżej MU...
No jak zrobią takie transfery to ja nie mam pytań :/

Komentowany temat: Garść statystyk: "Dublety" Arsenalu 01.05.2014, 14:34

Archie90

Też mi się zdaje, że Fabs raczej nie przyjdzie ale jak by była okazja byłbym za!
A jeżeli chodzi o kontuzje to wątpię by się coś zmieniło Arsenal ma z tym problem od wielu wielu lat i nic się w tej kwestii nie zmieniło i imo nie zmieni...

Ja też wierzę w Wilshere'a i chciałbym żeby stanowił o naszej sile ale obecnie nie ma takiej formy żeby tak było... Może po MŚ i sezonie przygotowawczym ustabilizuje formę, coś jak Ramsey ale to kwestia przyszłości. Na dzień dzisiejszy nie postawiłbym na niego w pierwszej jedenastce..

Komentowany temat: Garść statystyk: "Dublety" Arsenalu 01.05.2014, 14:30

malyglod

talent to zawodnik, który ma mniej niż 15-16 lat i się dobrze zapowiada.. Zawodnicy po 16 roku życia są już zazwyczaj w mniejszym lub większym stopniu ukształtowani i ich styl się nie zmienia. Poprawiają jedynie umiejętności...

A wychowanek dla mnie to osoba, która od samego początku gra w danym klubie.

Więc wychowanków w składzie mamy obecnie 1 - Wilshere'a :P

Komentowany temat: Garść statystyk: "Dublety" Arsenalu 01.05.2014, 14:23

Archie90

imo pomimo, że Wilshere to mój ulubiony kopacz piłki to obecnie nie zasługuje na pierwszy skład.. Musi się ogarnąć i wrócić do formy sprzed knt a nawet lepszej. Więc narazie widzę go jako zmiennika, a na lewej Ox!

Komentowany temat: Garść statystyk: "Dublety" Arsenalu 01.05.2014, 14:19

Archie90

No ale sam zobacz ile problemów z knt było w tym sezonie. Ramsey 1/3 sezonu był knt i przydałby się w tym momencie taki Fabs... Druga kwestia to rotacja, przy częstotliwości i ilości meczów w sezonie potrzebna jest rotacja(brak rotacji = kontuzje) więc ani Fabs ani Ramsey ani Jack na pewno nie narzekaliby na ilość rozegranych spotkań!

Komentowany temat: Garść statystyk: "Dublety" Arsenalu 01.05.2014, 14:16

malyglod

heh tylko wiesz ile teraz takie nieoszlifowane talenty kosztują?? Przykłady? Laporte, Drax, Hazard(w momencie przejścia do Chelsea oczywiście) i wiele wiele innych. Nawet taki Ox coś koło 15 kosztował więc o czym my mówimy??

Komentowany temat: Garść statystyk: "Dublety" Arsenalu 01.05.2014, 14:12

Ale co do Fabsa to bym chciał go tutaj. W Barcie gra słabo bo jak się nie umie wystawić zawodnika na jego nominalnej pozycji to tak jest :)

heh a jak to mówią od przybytku głowa nie boli. I tak prędzej czy później ktoś złapie knt i potrzebna będzie dobra ławka rezerwowych i dobra rotacja.
Ale tj napisał Bolek transfer Fabregasa to kwestia ekskluzywna i najpierw musimy przygarnąć zawodników na pozycje które wymagają kogoś nowego na już! A potem możemy myśleć o jakichś wisienkach i dodatkach na torciku :P

Komentowany temat: Garść statystyk: "Dublety" Arsenalu 01.05.2014, 14:08

damianARSENAL
Ramsey na skrzydle?? hahha. On już pokazał jak tam gra w pierwszym meczu z MU. Nie ma opcji to jest typowy b2b więc skrzydło odpada.

Komentowany temat: Garść statystyk: "Dublety" Arsenalu 01.05.2014, 14:06

simplleman
jak na dobrego napastnika to zbyt często mu się odbija od gałązek zwanych u niego nogami... Wiesz i ślepej kurze czasem trafi się ziarno. Tak u Giroud czasem zdarzy się dobre przyjęcie... Dla mnie przeciętniak!


Ja powiem tak dla mnie wzmocnieniem Arsenalu będzie jedynie ktoś w stylu: Benzema, Falcao itd... Cała reszta typu Drmic, Remy to tylko poprawienie naszego obecnego ataku oraz dodanie konkurenta kłodziakowi... Jeżeli chcemy bić się o najwyższe cele to musimy mieć koksa gwarantującego 20+ bramek a nie 15+

Komentowany temat: Garść statystyk: "Dublety" Arsenalu 01.05.2014, 13:44

simpllemann

Wiesz co jak słucham opinii większości polskich 'ekspertów' to śmiać mi się chce...
Zresztą jak kiedyś ktoś nazwał(już nie pamiętam kto) Giroud szybkim i dobrym technicznie napastnikiem(wtf???) to ja nie mam pytań.
Dla mnie Giroud to zwykły przeciętniak.

Komentowany temat: Garść statystyk: "Dublety" Arsenalu 01.05.2014, 13:40

Bolek

No tak zgodzę się z Tobą :)
Falcao nawet chyba coś kiedyś mówił, że nie chce już tam grać(kwestie podatkowe itd).

Komentowany temat: Garść statystyk: "Dublety" Arsenalu 01.05.2014, 13:39

malyglod

nie zgodzę się z Tobą... Giroud nie będzie grał lepiej bo nie ma takich umiejętności. Już wiele razy udowadniał, że nie potrafi wykorzystywać większości sytuacji sam na sam. To jest dobry zawodnik na rotacje i słabsze zespoły gdzie trzeba zagrać trochę bardziej siłowo a mniej technicznie..

I Giroud nie jest dobry on jest przeciętny, a nawet rzekłbym niżej przeciętny. A w dodatku ma strasznie nierówną formę. W jednym meczu potrafi strzelić 2 gole aby w następnych 5 nie strzlić 5 setek...

Komentowany temat: Garść statystyk: "Dublety" Arsenalu 01.05.2014, 13:36

imo Benzema będzie do wyjęcie jak Real kupi jakiego Suareza albo innego koksa...

Falcao też będzie do wyjęcia tylko oczywiście za odpowednie zera w kwocie transferowej i w kwocie kontraktowej :)

Więc tych dwóch napastników nie traktowałbym w sensie niemożliwych.
Wszystko zależy od Wengera i zarządu czy będą chcieli/mogli wyłozyć taką kasę na stół.

Komentowany temat: Garść statystyk: "Dublety" Arsenalu 01.05.2014, 12:57

Ale wgl to jest masakra jak Wenger sam sobie rzuca kłody pod nogi :/
W tamtym sezonie mógł spokojnie kupić kogoś lepszego od Flama na DP ale po co?? Flam za darmo.
Mógł kupić wcześniej kogoś kto się lepiej zapowiadał od Cieńkiego, ale po co przecież jest Sagna, który ma już bądź co bądź ponad 30 lat na karku i kończący się kontrakt ale po co?
Teraz by zostało do wzmocnienia niewiele i nie trza by było się martwić czy starczy kasy na wzmocnienia czy nie... Wystarczyło by dokupić jakiegoś klasowego napastnika, bramkarza i powiedzmy skrzydłowego. Ale nie lepiej było kombinować, to teraz tak jest jak jest...

Komentowany temat: Garść statystyk: "Dublety" Arsenalu 01.05.2014, 12:49

Ja się w pełni zgadzam z KAziem... Nie mamy czasu na eksperymenty. Ten czas był przez ostatnich 9 lat. Teraz to ja chcę zobaczyć wreszcie drużynę Arsenalu wznoszącą puchar BPL do góry, a nie, która w lutym/marcu traci szanse na to trofeum!

Komentowany temat: Kolejny sezon nad Tottenhamem. Arsenal 3:0 NUFC 01.05.2014, 11:11

a tak btw to jest nowy główny. Idę tam komentować...

Komentowany temat: Kolejny sezon nad Tottenhamem. Arsenal 3:0 NUFC 01.05.2014, 11:11

harry86

Nie wierzę, że Wenger wierzył w pozostanie RvP... To graniczyło z cudem więc na pewno sprowadzał ich na zastępstwo...

Komentowany temat: Kolejny sezon nad Tottenhamem. Arsenal 3:0 NUFC 01.05.2014, 11:08

texior
No dokładnie. A chyba jakoś z miesiąc-dwa temu pokazało się info o tym, że Wenger nie widzi już Kłodziaka w składzie. Może i coś w tym jest i będzie dobrze...
Chociaż w co ja wierzę? Nie ma co się napalać bo potem i tak wyjdzie wszystko jak wyjdzie. Puchar Wengera za t4 no i może jakimś fartem COC albo FA i to wszystko...

Komentowany temat: Kolejny sezon nad Tottenhamem. Arsenal 3:0 NUFC 01.05.2014, 11:06

harry86

no Drmic to raczej wielki talent nie jest...

A co do transferów to o ile mnie pamięć nie myli to Poldas i Kłodziak byli zaklepani już przed okienkiem transferowym... Więc może z Drmiciem będzie tak samo. Bo jakoś dużo kaski byśmy na niego nie wydali.

Komentowany temat: Kolejny sezon nad Tottenhamem. Arsenal 3:0 NUFC 01.05.2014, 11:04

Sorry za trypla

Ale coś mi się zdaje, że Hazard zrobi 'papa' Chelsea... Jak już zaczyna krytykować taktykę Mou to nie jest dobrze. Tym bardziej, że TSO nie lubi jak jego zawodnicy się mu stawiają. W Realu przecież właśnie z tego powodu miał ciężko, bo źle z zawodnikami żył.
Czyżby to miał być początek końca wielkiego Mou??

Komentowany temat: Kolejny sezon nad Tottenhamem. Arsenal 3:0 NUFC 01.05.2014, 11:02

heh w sumie to by nie było takie głupie... xD Sprzedać Giroud i wtedy na ławę Drmić(jego transfer byłby pokryty z kasy za transfer kłodziaka) i jakiś nowy napastnik do pierwszego. Jako trzeci napastnik zostaje Sanogo. I wtedy walczymy na wszystkich frontach...
Pozostaje wtedy wzmocnić resztę pozycji :P

Komentowany temat: Kolejny sezon nad Tottenhamem. Arsenal 3:0 NUFC 01.05.2014, 10:59

ArseneAl

hmm... Tylko wiesz to nie takie proste, bo mamy też inne pozycje do wzmocnienia, a następny napastnik to kolejny koszt...
Poza tym co Sanogo na wypożyczenie, a ktoś z trójki nowy napastnik, Drmic, Giroud by musiał mecze z trybun oglądać...
Ale może Wenger chce sprzedać Giroud?? Oo

Komentowany temat: Kolejny sezon nad Tottenhamem. Arsenal 3:0 NUFC 01.05.2014, 10:52

Jestem ciekaw jak to będzie z tym Drmiciem...
Jeżeli to prawda to:
z jednej strony nie wiem czy możemy sobie pozwolić na margines błędu jakim niewątpliwie jest drmic, bo może się okazać mega talentem ale może również okazać się, że nie spełni pokładanych w nim nadziei
Z drugiej jednak strony mamy też wiele innych pozycji do wzmocnienia więc trzeba niestety mieć spojrzenie od tej strony, że duża gotówka może przydać się na kogoś innego... Chociaż imo najważniejsza pozycja do wzmocnienia to napastnik i to tam powinniśmy władować kasę!

No ale cóż... Mam nadzieję tylko, że przyszły sezon nie okaże się (prawie) totalną klapą jak ten!

Komentowany temat: Kolejny sezon nad Tottenhamem. Arsenal 3:0 NUFC 01.05.2014, 10:18

K4n0ni3R
ja słyszałem o klauzuli coś kolo 40 mln...


Bolek
nie gadaj głupot... PolRussia wcale lepsza nie jest...

nie wiem czy to dobre posunięcie...

Trzeba sobie postawić tylko jedno pytanie: 'czy mamy taki margines błędu żeby ogrywać zawodnika?'

Bo z jednej stronie fajnie bo by było więcej na innych zawodników ale z drugiej strony jest to ryzyko, które może się nie zwrócić.
Jeżeli chcemy walczyć o najwyższe cele to oprócz niego powinniśmy sprowadzić jeszcze jakiegoś koksa...
Jeżeli mamy w planach jedynie włączenie się do walki no to sądzę, że taki Drmic bylby ok...

Tylko ciekawe kogo Wenger ma zamiar kupić za te domniemane 70 mln funtów...

Komentowany temat: Kolejny sezon nad Tottenhamem. Arsenal 3:0 NUFC 29.04.2014, 20:13

Coś mi się zdaje, że do finału przejdzie real... Nawet jeżeli Bayern strzeli bramkę to prędzej czy później dostaną z kontry i będzie pozamiatane...

Komentowany temat: Kolejny sezon nad Tottenhamem. Arsenal 3:0 NUFC 29.04.2014, 19:15

Kanonier204

hehhe... ciekawe. Zobaczymy co z tego będzie. W sumie to jego pierwszy sezon na tak wysokim poziomie ale jest jeszcze młody. Więc są dwie wersje. Albo się sprawdzi i będzie ostoją defensywy albo okaże się sezonowcem. Pytanie tylko czy się opłaca podejmować ryzyko...

Komentowany temat: Kolejny sezon nad Tottenhamem. Arsenal 3:0 NUFC 29.04.2014, 19:09

Kanonier204


eeee... to jeszcze nic pewnego... Dopiero pogłoski, że mają wpłacić klauzule :P

w sumie mają rację.. z takim atakiem Realu będą musieli mieć solidną obronę :P

Komentowany temat: Kolejny sezon nad Tottenhamem. Arsenal 3:0 NUFC 29.04.2014, 19:05

Kanonier204

?? Kupili kogoś ??

Następny mecz
Ostatni mecz
West Ham - Arsenal 30.11.2024 - godzina 18:30
? : ?
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady