Komentarze użytkownika kamo99111
Znaleziono 7440 komentarzy użytkownika kamo99111.
Pokazuję stronę 48 z 186 (komentarze od 1881 do 1920):
@Womanizer napisał: "Bo żeby przejąć schede po Elnenym jest za drogi, nie sądzę że Arteta kupi gościa za 50 mln funtów
(57 mln euro) a później mu powie że będzie 4 w kolejce do grania. Za Thomasem, Xhaka i Ricem."
Niekoniecznie. Po zachowaniu sztabu, właścicieli, zawodników I kibiców widać, że w klubie coś pękło i jest Chrapka na sukcesy. Widać to nawet po tym okienku gdzie uzupełniamy skład żeby mieć szeroką kadrę i w razie kontuzji mieć czym latać (gdzie zawsze w zimie 1 transfer to już było swieto lasu). A pamiętaj, że Arteta ma przykład z City jak to jest mieć dwie praktycznie równorzędne 11. Tak więc nie zdziwię się jak Onana albo Caicedo wlecą tu na dniach.
Kurcze obejrzałem wywiad z Kiwiorem. Ale się stremował biedaczek... :D Ale co mnie mega zaskoczyło to jego skromność. Widać, że spoko z niego gość :-) myślę, że wpasuje się idealnie w szatnie i wizję Arcziego. Jak będzie się słuchał bossa to będą z niego ludzie :D
@danielosik napisał: "przecież muły też szastają kasą"
Tak ale to dopiero teraz. To samo można powiedzieć o Arsenalu, że szastamy kasa ;-) chodzi o historie tych klubów. My United czy Liverpool wiele lat pracowalismy by móc wydawać taka kasę. A Chelsea czy City dostali zastrzyk finansowy od właścicieli i dzięki temu z miejsca stali się wielcy.
Co do samego meczu to mega się cieszę też, że United wygląda coraz lepiej. Może w końcu dwa zespoły nawiążą do najlepszych lat i znowu mecze te będą podrywać całą Anglię. Z całym szacunkiem do City czy Chelsea ale te kluby zostały postawione na petrodolarach i niespecjalnie im kibicuje. 100x wolę pojedynki z United i Liverpoolem. Są to bowiem kluby, które od zawsze stanowiły siłę w PL i mają odpowiednio długą historię. I oby tak teraz się stało. Oczywiście kolejność w tabeli na koniec:
1. Arsenal
2. United/Liverpool
3. United/Liverpool
iks de
@Slaviola:
Nie tylko Ty jesteś szczęśliwy. Myślę, że wszyscy kibice The Gunners mogliby dzisiaj chodzić po wodzie. Niesamowite to jest jak zmieniło się oblicze klubu. Jeszcze rok temu po pierwszej bramce Rasha na trybunach zapadłaby cisza a chłopaki spuścili by głowy w dół i czekali na najmniejszy wymiar kary.
Arteta to jest trochę taki cudotwórca. Owszem przemeblował skład pod swoją batutę ale to co wyciąga z chłopaków to poezja jest. Przecież jakby ktoś z rok/dwa lata temu powiedział, że Nketiah strzeli dwie bramki w zwycięskim meczu z United to chyba każdy by go wyśmiał. Tak na prawdę Mikel wyciąga z każdego 120%. Przy okazji w końcu nasz styl gry jest godny tej drużyny. Mamy pressing, klepki, dryblingi wszystko to z czego zasłynął Arsenal za kadencji Papcia a co zostało zniszczone przez ostatnie lata.
I mam to samo co Ty. W ostatnich latach myślałem, że zostaniemy średniakiem ligi, drużyną miejsc 5-8. Zawsze lubiłem sobie odtwarzać stare akcje Henryego, Bergkampa, Piresa, Ljunberga itd. Czyli tam gdzie mogłem świętować największe sukcesy z Arsenalem. Oglądałem też systematycznie nasze mecze ale bez większej spiny. Zawsze było jak wygramy to wygramy, a jak przegramy to trudno. Jednak to co się teraz odwala to całkowicie zmieniło mój pogląd. Już w końcówce poprzedniego sezonu serducho zawsze mocniej waliło podczas meczów. W tym to już od rana nigdy nie mogę się doczekać meczu. Coś wspaniałego.
Dzięki Mikel, Dzięki Edu, Dzięki KSE! O taki Arsenal nic nie robiłem!! :-)
@XandeR napisał: "Chłopaki wjechali z buta w to zasrane United jak warn po tym komentarzu na moje konto.
Glory, glory.. spierdalac do nory!"
heheh gloas :D
@kwiatinho: No teraz już gadasz bardziej z sensem... :D
heh swoją drogą jak dla mnie Arteta to najlepszy menadżer pod względem rozwijania młodych zawodników. To nie jest przypadek, że w City taki Sterling grał jak grał, gdzie wcześniej i później cieniował. W Arsenalu to samo Odegaard, Martinelli, Saka, ESR, Eddie itd. Oczywiście wszyscy oni wykazywali duży potencjał ale to Arteta wyciągnął z nich to co najlepsze :-) Najbardziej jest to widoczne jednak w przypadku tego Nketiaha. Gościu długi czas kopał się po czole a kibice nie chcieli przedłużenia jego kontraktu. Jednak w zeszłym sezonie coś się zmieniło, a u Eddiego zaczęło trybić. W tym sezonie do młodego już nie można mieć zastrzeżeń, a Henry pewnie zaciesza, że chłop dostał 14 :)
@kwiatinho napisał: "Myślisz że dwie bramki dzisiaj zmieniły mój osąd?"
Hhehehe myślę, że nie.
Aczkolwiek uważam, że Nketiah jest wystarczająco dobry aby być conajmniej pierwszym zmiennikiem Jesusa i nie musimy szukać nowego napastnika. To nie jest pierwszy mecz gdzie Eddie pokazuje się z dobrej strony. W zasadzie już w tamtym sezonie jak gral za Lace udowodnił, że jego talent rozkwita. W tym sezonie w zasadzie nie miał słabego meczu jak gral od początku. Dlatego mówienie że nie jest wystarczająco dobry piłkarsko to lekka przesada.
@3rdpitch: aaaa sorry to nie Ty :-D to @kwiatinho :-) jego słowa z dyskusji że mna:
'Napisałem że Eddie jest ważną częścią zespołu. Ważny piłkarz na którym można polegać ale piłkarsko jeszcze nie jest wystarczająco dobry i tyle.'
To co @kwiatinho dalej tak twierdzisz, że Eddie jest piłkarsko nie wystarczająco dobry?
@3rdpitch:
Dalej Twierdzisz, że Nketiah za słaby? ;-)
Ale brama!!!! Sakaaaaa
United.... 2 Strzały i 1 bramka...
Partey pokazuje dziś najgorsza swoją wersję z początku gry na Emirates. Dużo niedokładności i nerwówki...
Jesteśmy znowu obsrani.... niedobrze.
@Gofer999 napisał: "Czyli jak Lewnadowski."
No trochę tak :-) jednak wydaje mi się, że Lewy trochę się ogarnął w ostatnich latach pod tym względem :-)
Z Haalandem jest taki problem, że nie wiadomo jakby się spisywał w słabszych drużynach. Jego atutami są wykończenie i szybkość ale wydaje mi się, że tam gdzie by musiał sam ciągnąć grę to by się nie sprawdził. Drużyną musi na niego pracować po prostu. Tak czy inaczej póki co można go nazwać napastnikiem wybitnym.
@3rdpitch napisał: "Wgl nie wiem czemu sie tak łatwo krytykuje Nketiaha, Tierneya i Lokonge tyko Vieiry nie można."
Mój drogi, Nketiaha dzisiaj sam broniłem, Tierneya (chyba) nigdy nie krytykowałem (ewentualnie za pojedyncze mecze). Co do Lokongi to jest rok starszy od Vieiry i póki co nie pokazał nic ciekawego. Jak dostawał szanse to raczej je marnował. Vieira z kolei przeplata dobre zagranie ze złymi. Portugalczykowi jestem w stanie zaufać i poczekać aż przepracuje cały okres przygotowawczy. Jeżeli chodzi o Sambiego to raczej wypożyczenie. Być może musi grać wyżej ale nie wróżę mu mega przyszłości.
@3rdpitch napisał: "Vieira to pozycja Odegaarda i nie widzę go żeby miał brać cała grę Arsenalu na siebie jak Ode"
A White pozycja Saliby ;-) grają razem? Grają! Vieira jest na tyle młody, że równie dobrze może skończyć na skrzydle gdzie Arteta też go w jakiś sposób widzi. Coś mi się też kojarzy, że Arteta coś kiedyś mówił o 8 w jego przypadku? :-)
@3rdpitch napisał: "Vieira 35, Trossard 30, Kiwior 25 = 90m euro z bonusami. To nie wiem jak ci wyszło 75. O ile Trossard raczej jest pewniakiem to dla mnie nie warto było dawać 60m za pozostała dwójkę która póki co jest za słaba na ligę i nie wiadomo czy to się zmieni"
Yyyy... a widziałeś jak Kiwior gra w Premier League lub choćby w Serie A żeby od razu twierdzić, że jest za słaby? Do tej pory duet Edu/Arczi świetnie trafiają z transferami (nie licząc początku gdzie łatali czym mogli), więc czemu nie zaufać?
Co do Vieiry to może być z niego niezły kozak. Przede wszystkim strzały z dystansu są jego mocną stroną. Arteta mówił, że przez to, że podczas okresu przygotowawczego miał kontuzję i przez to nie jest w stanie pokazać pełni umiejętności póki co. Ale będzie tylko lepiej.
A Mudryk to co buk? Ja rozumiem, że jest młody i się dobrze zapowiada ale już nie jednego takiego zweryfikowali w Anglii. Póki co jest tylko dobrze zapowiadającym się młodzianem i nic więcej. Poczekamy zobaczymy. Trossard jest na tu i teraz. Mnie transfer Mudryka pod jednym względem martwił. 100 milionów nie chciałoby siedzieć na ławie. Za kogo miałby grać? Saka czy Martinelli? Dodatowo presja kwoty mogła by też go trochę przystopować. Kolejna kwestia to jest jedna z rzeczy za którą kocham Arsenal - nie wchodzimy w głupie licytacje. Mamy swoją wycenę zawodnika i albo on chce do nas przejść i zostawiać serducho na boisku albo nie! Tyle w temacie.
I jeszcze tak swoją drogą Leandro stylem gry przypomina mi lepszą wersję Hazarda. Piła trzyma mu się nogi, fajnie drybluje, w miarę szybki ale ma lepsze wykończenie i strzały na bramkę :-)
Jak dla mnie nie ma szans na to aby Arczi pozbył się Tierneya. Sam Hiszpan w wywiadach twierdzi, że potrzebuje różnych graczy żeby mieć możliwość gry różnymi taktykami. Tierney jest lepszy od Ziny w obronie ale za to słabszy w ataku. Dzięki temu w zależności od potrzeby może wystawić bardziej ofensywnego lewego obrońcę albo defensywnego. Ten Fredena czy jak mu tam będzie stanowił przeciwwagę dla Tomyiasu/White i w zależności od przeciwnika będzie lewa albo prawa strona bardziej defensywna.
A tak swoją drogą apropos transferów i naszego jutrzejszego rywala. Antony kosztował coś koło stówki (o ile mnie pamięć nie myli), a póki co oprócz pojedynczych przebłysków nie widać u niego tej jakości. Od razu mi się przypomina Pepe - wielkie nadzieje, świetne możliwości, a Anglia weryfikuje. Ciekawe jak będzie z Mudyrykiem?
@kwiatinho napisał: "Napisałem że Eddie jest ważną częścią zespołu. Ważny piłkarz na którym można polegać ale piłkarsko jeszcze nie jest wystarczająco dobry i tyle."
No trochę to sprzeczne - z jednej strony można na nim polegać ale z drugiej nie jest wystarczająco dobry? Czyli skoro nie jest wystarczająco dobry to raczej nie można na nim polegać bo obniża poziom...
@kwiatinho napisał: "Co do tego czy Vlaho by pasował. No skoro Mikel i Edu raz go chcieli to chyba go dobrze przejrzeli skoro walczyli o niego całe zimowe okienko. Wątpię żeby coś się zmieniło w tym temacie."
Na pewno jest to jakiś argument za tym, że będzie pasował. Pewności jednak nigdy nie ma. My nie jesteśmy Chelsea, PSG albo Real żeby mieć 4 zawodników na jedną pozycję i jak ktoś się nie sprawdzi do będziemy kopać w tyłek i sprzedawać za grosze. Tu jest jednak trochę inna polityka polityka polegająca na wzajemnym szacunku i zaufaniu, a wyniki budowane są w oparciu o dobrą atmosferę i zdrową rywalizację.
@kwiatinho napisał: "Jesus nie będzie wiecznie kontuzjowany. Ale nie wiadomo czy za jakiś czas nie będzie powtórki z rozrywki i czy w tym czasie nie stracimy szans na tytuł czy na wyjście z grupy czy awans do kolejnej fazy ligi mistrzów."
Jakby tak patrzeć do by trzeba było mieć 3 równorzędne jedenastki, a nawet 4 bo każdy zawodnik może złapać kontuzje. 24-25 zawodników + młodzi i wchodzący do składu to jest idealna wielkość kadry żeby potem nie było kontuzji.
@kwiatinho napisał: "Tak samo nie mieliśmy pewności że Mudryk za 100 mln by się sprawdził a prawie każdy go tu chciał. Vlaho ma 22 lata i bardzo duże umiejętności. To jeden z piłkarzy który ma cechy których w zespole jeszcze nie mamy. Z nim byli byśmy bardziej kompletnym zespołem. Mieli byśmy kolejne opcje w ataku do wykańczania akcji"
Tylko zauważ jedną rzecz - Mudryk miał mieć kontrakt na poziomie 40 tysi tygodniowo. To jest mało, więc w razie flopa moglibyśmy go odsprzedać za w miarę przyzwoitą kwotę. Vlaho chciałby na pewno więcej. A mieliśmy okazję już w ostatnim czasie zobaczyć jak się sprzedaje zawodników którzy przyszli za duże pieniądze na duże tygodniówki, a się nie sprawdzili lub byli bez formy - Auba, Pepe, Ozil itd itp...
@kwiatinho napisał: "Kiwior też mógłby zagrać na ataku. Ponoć kiedyś grubo ładował bramki na trzepak."
Tylko, że ja nie wymieniam nierealnych opcji tylko każdy z zawodników, których wymieniłem może zagrać na pozycji napastnika. Zresztą nie raz to im się zdarzało w szczególności w przypadku Martinellego. A nie piszę głupot w stylu Gabriel Magalhaes strzela dużo bramek więc dajmy go na atak. Tak więc nie zgadzam się z tym stwierdzeniem. @kwiatinho napisał: "Tu nie chodzi o to żeby dać na atak kogokolwiek tylko żeby mieć z tego wymierne korzyści. Mamy piłkarzy do gry kombinacyjnej ale żeby wygrać główkę w polu karnym czy poprzepychać się z obrońcami takiego Newcastle to już nie bardzo.
Vlaho to przytrzymanie piłki, przyjęcie z piłkarzem na plecach, zagranie na ścianę czy wejście dynamiczne w pole karne. Silny i szybki
Jeśli ktoś pisze że nie potrzebny byłby taki Vlaho bo mamy Nketiaha to trochę chce mi się śmiać.
Bardzo lubię Eddiego. Jest bardzo ważnym uzupełnieniem składu. Bardzo wartościowy zmiennik ale sportowo jest jeszcze dużo do zrobienia
Każdy piłkarz który jest lepszy od tego którego mamy to wartość dodana i rozwijanie zespołu"
Ehhh... tu już totalnie się nie zgadzam. Eddie pod nieobecność Jesusa pokazuje, że warto zaufać młodemu. Jakoś mocno nie widać spadku jakości, a Nketiah pokazuje się z dobrej strony. Wiadomo jest jeszcze młody i pewnie będą jeszcze spadki formy/gorsze chwile. Ale Jesus też wiecznie kontuzjowany nie będzie. Po powrocie Brazylijczyka zrobi się ciasno i co Eddiego znowu odstawimy po tym jak się dobrze prezentuje? Słabe to trochę. Nie zapominajmy też, że po sezonie wróci Balo, który we Francji imponuje formą. A to nie football manager gdzie możesz sobie żonglować piłkarzami i zmieniać jak rękawiczki. Po co psuć dobrą atmosferę? A przypominam, że mamy inne ważniejsze pozycje do wzmocnienia - ŚP np. Tam są większe braki.
Co do samego Vlaho to jaką masz pewność, że w Anglii utrzyma formę i będzie pokazywał większą jakość niż Nketiah? Jaką masz pewność, że jego charakter wpasuje się w drużynę? Już nie jednego napastnika ta liga weryfikowała. Daleko szukać nie trzeba (pod względem charakterystyki i zmiany ligi) - Lukaku. W Interze mistrz w United średnio w Chelsea jeszcze gorzej. Edu z Arczim poszli w stronę charakterystyki napastników takich jakich mamy więc nie wydziwiajmy.
@Piotrek95 napisał: "Mamy Jesusa, mamy Nketiaha z nowym kontraktem i 14 na plecach, po co jakiś Vlahovic?
Wy się zachowujecie jak kibice Barcy którzy usłyszeli o -15 pkt dla Juve i już piszą ,,może by kogoś wyjął z Juve za połowę ceny""
Dokładnie... Tym bardziej, że Arteta stawia na uniwersalność i jak coś na 9 może zagrać też Martinelli, Trossard oraz ESR. O tym ostatnim wspominał nawet Mikel w kontekście gry na ataku na jednej z konferencji.
W ogóle fajnie się to układa bo tak prawdę powiedziawszy to do pełni szczęścia brakuje zawodników do rotacji na ŚP. No chyba, że ktoś z trójki ESR/Ode/Vieira jest szykowany na następce Xhaki... Na ten moment jestem mega zadowolony i dumny z Arsenalu.
W końcu człowiek czeka na te mecze, a w klubie jak i wokół niego Panuje świetna atmosfera. Nawet jak w tym roku by nie było majstra to i tak progres jest niesamowity, a kadra wygląda coraz lepiej. Po tylu latach cieniowania w końcu można podnieść głowy do góry. A ja już traciłem nadzieję, że jeszcze kiedykolwiek wyjdziemy z kryzysu. Myślałem, że już na stałe zagościmy na miejscach 5-8 i staniemy się takim średniakiem ligi.
A wszystko dzięki temu, że KSE się ogarnęło i zaczęli interesować się klubem i w niego inwestować. To przełożyło się na odpowiednie osoby na odpowiednich miejscach. Na Edu można narzekać ale wydaje mi się, że robi dobrą robotę. Być może w pewnych momentach mógł zrobić lepiej ale szacun za oczyszczenie kadry. Jak człowiek przypomni sobie, że jeszcze niedawno w obronie biegał Szkodnik Mustafi, David Luiz, a szczytem szczęścia było wypożyczenie Denisa Suareza w oknie zimowym!
Brawo również za zaufanie Artecie. Kiedy większość skreślała Hiszpana młody Kroenke dobrze wiedział co robi. Mikel odmienił przede wszystkim mental tej drużyny i zbudował świetną atmosferę. Póki co wszystko wygląda cudownie. I wiadomo jeszcze nie raz będą potknięcia i trudne chwile ale z tym co mamy przyszłość raczej zapowiada się lepiej niż gorzej.
@GreKa napisał: "Podsumowując wczorajszy dzień ekspertów na k.com
Trossard za stary ale dobry bo nawet na obronie zagra. Osobiście jestem w szoku ale
Kiwior? Po co? Jako 5 obrońca za Holdingiem? Nie ważne że może grać na kilku pozycjach,ma zdecydowany odbiór nie boi się, szybko podejmuje decyzję, no ale kto to widział takiego grajka brać
Nic nowego"
:D w punkt!
Panowie a ja jestem mega zadowolony z transferu Kiwiora. Skoro Arteta ze swoim sztabem zwrócili na niego uwagę tzn., że chłop ma coś w sobie. Przy White i Ramsdale też były narzekania a dziś chyba nie ma osoby, która by była niezadowolona z tych dwóch grajków.
I wbrew pozorom Kuba może zagrać szybciej niż się wszystkim wydaje. To nie jest transfer typowo na przyszłość. Potrzebujemy obrońcy do rotacji i go mamy. Myślę, że w tym sezonie złapie jakieś minuty w FA lub Lidze Europy. Do tej pory brakowało jednego obrońcy do rotacji i jeden z dwójki Gabriel/Saliba musiał grać wszystko. Na ten moment mamy po dwóch zawodników na jedną pozycję w obronie.
Zinchenko______Gabriel_____Saliba________White
------------------ ------------------ ----------------- -------------------
Tierney_________Kiwior_____Holding______Tomyiasu
Hehe widzę, że Panowie niżej zareagowali tak samo jak ja... :-D częściej się mówi Gabi w odniesieniu do młodszego z Brazylijczyków ;-) na szczęście nic strasznego się nie dzieje :-D oby Gabi o którym wspominał Arteta wrocil jak najszybciej:-D
@call_me napisał: "Jeśli dobrze zrozumiałem wypowiedzi ekspertów :) Belg nie zagra w niedziele ponieważ Arsenal nie zdążył go zgłosić do 12;00?"
A skąd wiesz?? OFICJAL != ZGLOSZENIE ZAWODNIKA. Mogli już wszystko dopiąć ale zanim ogłoszą to jeszcze sesje, wywiady itd... także spokojnie ;-)
Tak na prawdę z tym składem to tylko śp będzie wymagało wzmocnienia... Chyba te plotki z Ryżem są rzeczywiście prawdziwe i Arsenal będzie cisnal po chłopa latem.... robi sie ciekawie. Wygląda na to, że KSE w końcu zaczęli interesować się klubem i o niego dbać!
Jak dla mnie Kiwior nie pójdzie na żadne wypożyczenie itd... na ten moment jeżeli traktujemy Whitea jako PO to mamy 3 środkowych obrońców... tak więc jeden musi grac cały czas i nie ma jak mu dać odpocząć.
Widać też że chcemy budować głębie składu... w końcu!!
Na ten moment przy wszystkich zawodnikach zdrowych możemy ulepić takie 11:
______________________Jesus____________________
Martinelli___________Odegaard______________Saka
_____________Xhaka____________Partey___________
Zina_________Gabi______________Saliba______White
____________________Ramsdale___________________
______________________Nketiah___________________
Trossard______________ESR________________Nelson
_____________Lokonga________Elneny_____________
Tierney______Kiwior________Holdong____Tomyiasu
______________________Turner_____________________
W odwodzie pozostają Vieira, Marquinhos, a w przyszlym sezonie pewnie jeszcze Patino. Ciekawe co z Tavaresem i Balogunem po powrocie z wypożyczenia. Bo Pepe, AMN itd to pewnie definitywny out.
@Dominik17 napisał: "Jeszcze nie było info że go zarejestrowali , została im godzina xd"
Jak jest po testach to myślę że już zrobią wszystko aby ogarnąć ;-)
@Adamarsenal1 napisał: "The Athletic o Leandro Trossardzie:
• "28-latek nie wpisuje się w normalną strategię transferową Arsenalu, ale to nie jest normalny sezon. Kanonierzy chcą walczyć o Mistrzostwo Anglii i uważają, że wzmocnienia drużyny są teraz absolutnie konieczne."
• "Priorytetem Mikela Artety był Mykhalo Mudryk. Gdy trafił do Chelsea, klub od razu zaczął szukać planu B. Niektórzy mogą powiedzieć, że to niepotrzebny ruch, niepasujący do strategii. Oni uznają to jako pokaz elastyczności. Trzymanie się zasad jest ważne, ale nie kosztem wyników oraz tytułów."
• "Transfer nie zaburzy planów The Gunners na letnie okienko transferowe, które są od dawna zatwierdzone i powoli wcielane w życie."
• "Arsenal ma jeszcze szansę wzmocnienia zespołu przed zamknięciem zimowego okienka."
• "Kanonierzy wyciągnęli wnioski sprzed roku i dlatego zdecydowali, że muszą w tym momencie wyruszyć na zakupy. Trossard może nie jest wymarzonym transferem kibiców, ale klub uważa, że może pomóc Mikelowi Artecie w wyścigu o upragniony tytuł.""
I te punkty są najważniejsze dla mnie w kontekście Arsenalu. Nauczyliśmy się na błędach, jeżeli pojawiają się okazję to wykorzystujemy tak aby nie wypaść z gry o nasze cele.
@filo94 napisał: "Leandro Trossard has now successfully completed all medical tests as Arsenal player. #AFC"
No to cóż... Leandro w niedzielę będzie miał szansę wejść z ławeczki i pokazać próbkę umiejętności :-)
Heh Trossard. Jak dla mnie na ten moment jest lepszym wyborem niż Mudryk. W perspektywie krótkoterminowej oczywiście. Jest ograny w lidze i już ukształtowany. Pokazał że potrafi grac na najwyższym poziomie i strzelać bramki najlepszym. Na ten moment jest tak poziomem między Nelsonem, a Martinellim/Saka. Dlatego raczej nie powinien narzekać jak będzie wchodził z ławy, a powinien znacząco podnieść poziom drużyny i z miejsca pomoc w osiagnieciu celow. Nie muszę też chyba mówić ale jednego grajka z Brigton mamy i chyba nikt nie narzeka... :-D Przód IMO będzie już obsadzony całkiem nieźle.... po powrocie Jesusa mamy:
Jesus, Nketiah, Vieira, ESR, Odegaard, Martinelli, Trossard, Saka, Nelson i w odwodzie jeszcze kilku jak Marquinhos.
Dodatkowo ten transfer nie obciąży znacząco budżetu a więc być może przyjdzie ktoś jeszcze do środka.
Jeżeli chodzi o Mudryka to byłby lepszy transfer przyszłościowo- 22 lata, liznął już trochę piłki ale jeszcze trzeba go ukształtować. Czyli to co Artrta lubi najbardziej. No ale cóż nie zawsze uda się wyciągnąć takiego Odegaarda czy White'a.
Mina ten Haaga bezcenna :-D
Bramka... stadiony świata!
@Zloty napisał: "Trossard za 25 funtów"
Za 25 funtów bym bral i jeszcze pojechał go spakować i przywiózł na Emirates.... ale 25 mln to już bym się zastanowił:-D
Panowie, dziwi mnie to że Arczi nie wpuścił ESR albo Vieiry wcześniej. W przypadku Anglika to rzeczywiście może nie chciał ryzykowac gdyż Kury grały bardzo ostro. Tak czy inaczej widać było przy końcu, że Saka z Eddim oddychają rękawami. Stąd też w drugiej połowie siedliśmy i przydałoby się zmienić jednego z nich.
Co do Eddiego to dopadł go Casus Iwobiego. W 70 minucie rozgrzewa bramkarza :D jego strzały dzisiaj w ogóle siły nie miały. I zgadzam się też z komentatorami VP, że gdyby zmienić mu koszulkę to nie różniłby się niczym od GJ. Fajnie dryblował, trzymał piłkę, pressował ale skuteczności 0 :D
@Barney napisał: "MUdryk to ma potencjał z 10x większy niż ten cały Raphinia."
Zastanów się tylko czy potrzebujemy akurat teraz takiego zawodnika na skrzydło. Jak dla mnie Saka/Martinelli są na ten moment dużo lepszymi zawodnikami że statusem gwiazd ligi, a Saka już nawet reprezentacji. My potrzebujemy kogoś na już, kto wesprze nasza ofensywę. A Mudryk to niewiadoma. Może odpalić i zdobyć złota piłkę, a może nic nie grać i siedzieć na dużej kasie w klubie. Już mam dość transferów gdzie zawodnik przychodził za grube kwoty a odchodził za darmo lub prawie za darmo - Auba, Laca, Ozil, Pepe itd... mało Ci jeszcze? Jeżeli ten transfer by nieodpalil znowu byśmy mieli wrzoda na dupie, którego ciężko się pozbyć i który blokuję miejsce dla innych. Jestem dumny z Mikela i Edu!! Mam tylko nadzieję, że jak skład się ustabilizowal to w kwestii transferów out też tak będą się stawiać. Po prostu koniec dymania Arsenalu.
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 11 | 9 | 1 | 1 | 28 |
2. Manchester City | 11 | 7 | 2 | 2 | 23 |
3. Chelsea | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
4. Arsenal | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
5. Nottingham Forest | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6. Brighton | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
7. Fulham | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
8. Newcastle | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
9. Aston Villa | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
10. Tottenham | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
11. Brentford | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
12. Bournemouth | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
13. Manchester United | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
14. West Ham | 11 | 3 | 3 | 5 | 12 |
15. Leicester | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
16. Everton | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
17. Ipswich | 11 | 1 | 5 | 5 | 8 |
18. Crystal Palace | 11 | 1 | 4 | 6 | 7 |
19. Wolves | 11 | 1 | 3 | 7 | 6 |
20. Southampton | 11 | 1 | 1 | 9 | 4 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
E. Haaland | 12 | 0 |
Mohamed Salah | 8 | 6 |
B. Mbeumo | 8 | 1 |
C. Wood | 8 | 0 |
C. Palmer | 7 | 5 |
Y. Wissa | 7 | 1 |
N. Jackson | 6 | 3 |
D. Welbeck | 6 | 2 |
L. Delap | 6 | 1 |
O. Watkins | 5 | 2 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
@sickstick napisał: "Po 1 meczu dostał kompleksów i woli się nie pokazywać"
Tym, którzy są młodzi i nie pamiętają najlepszych czasów lub z jakichś innych powodów nie doceniają Francuza to polecam film na Viaplay - "Wenger - The Invincible". Może wtedy nabierzecie trochę szacunku do gościa. Gdyby nie on dzisiaj nie byłoby nas tutaj, menadżera Artety, Emirates Stadium itd... A to, że w najtrudniejszym czasie udało mu się utrzymać drużynę na takim poziomie to szacun...
Tak więc nie wiem jakich kompleksów mógłby nabyć?