Komentarze użytkownika kreacher8

Znaleziono 137 komentarzy użytkownika kreacher8.
Pokazuję stronę 1 z 4 (komentarze od 1 do 40):

poprzednia1234następna
Komentowany temat: Lehmann: Özila i Bale'a nie dzieli 50 milionów euro 24.09.2013, 15:46

A najlepsze jest to, że drugiego grajka z łatką ,,world class" pozyskaliśmy za grosze. Kto oglądał Crowleya w akcji to wie o czym pisze, z tym, że minie z 4-5 lat zanim Dan wejdzie do pierwszego składu.

Komentowany temat: Lehmann: Özila i Bale'a nie dzieli 50 milionów euro 24.09.2013, 15:17

Patrząc ile kosztował Higuain, Fernandinho, Fellaini czy właśnie Bale, to Ozil był bardzo tani.

Komentowany temat: Grenier: Podjąłem decyzję co do mojej przyszłości 01.06.2013, 14:04

On nie jest jeszcze gwiazdą. Jest perspektywicznym zawodnikiem, Wenger takich uwielbia.

Nie można wrzucać go do jednego wora z Giroudem, Gervinho czy innym tylko DOBRYM piłkarzem. Clementa stać na coś więcej, ja jestem jak najbardziej ZA.

Statystyki jego i Belhandy, którego wszyscy by tu chcieli. Wyniki Belhandy będą w nawiasach.

1. Grenier zagrał 20(29) meczy od początku i 8(1) z ławki. Strzelił 7(10) goli i zanotował 6(3) asysty. Na mecz średnio 1,6(1,8) kluczowego podania, oraz 0,8(1) udanego dryblingu. Łącznie stracił piłkę 76(151!) razy, w co wliczone jest zarówno złe podanie, udany odbiór przeciwnika oraz złe przyjęcie etc.
Przez cały sezon oddał 44(70) strzały na bramkę. Jeżeli chodzi o podania, Clement podaje średnio 33.5(43.1) x w meczu z czego 74,1%(78.4%) podań jest celnych. Grenier na 169 (100) krosów tylko 45(20) miał celnych. Długie podania w całym sezonie to 48(70) dokładnych, na 85(90) prób. Natomiast jeżeli chodzi o piłki prostopadłe, gracz Lyonu zanotował ich 5(12) na 41(22) prób. W defensywie ci zawodnicy są bardzo porównywalni, z tym, że Grenier rzadziej fauluje niemal o połowę.

Według mnie Belhanda jest lepszy technicznie, ma zdecydowanie lepsze podania. Jest to jednak zawodnik, pod którego się robi grę - on sam często podejmuje złe decyzje, przez co traci cały zespół. Grenier to bardziej zawodnik sprawdzający się w każdym systemie, który inicjatywę woli oddać innym graczom, ale który niesamowicie im pomaga. Clement ma zdecydowanie lepszy strzał niż Belhanda.

Według mnie obaj są bardzo dobrzy, wiek mają podobny (Belhanda rok starszy) i obaj przydaliby się w AFC.

Komentowany temat: Grenier: Podjąłem decyzję co do mojej przyszłości 01.06.2013, 13:34

Grenier to wielki Francuski talent. Może skala talentu nie jest tak duża jak w przypadku Wilshera, ale nie widzę problemów, żeby Clement osiągnął poziom takiego Nasriego.

Chociaż stylem to on mi przypomina bardziej Gerrarda ;] Do 15 mln można śmiało za niego dać, do tego wyłożyć na Lacazette i przyszłość będzie nasza ;]

Komentowany temat: #5 Niemiecka solidność - Lukas Podolski 30.05.2013, 21:05

afcforever

Nie za darmo. Musimy Aston Villi zapłacić rekompensatę w wysokości około 1 mln funtów. Za 2 lata będzie wart 15 x tyle ;]

Komentowany temat: #5 Niemiecka solidność - Lukas Podolski 30.05.2013, 20:53

Może nie koniecznie. Zawodnik naprawdę konkretny, piszecie, że potrzeba nam kogoś na teraz...no jasne, że potrzeba. Crowley to pomocnik, więc on będzie za 3-4 lata zastępcą Cazorli i zrobi mega duet z Wilsherem.

Na teraz nie potrzeba pomocników, no może jakiegoś DM'a. Nie bójcie się, to nie będzie drogi transfer i żaden z tych zapowiadanych.

Komentowany temat: #5 Niemiecka solidność - Lukas Podolski 30.05.2013, 20:47

Cieszmy się, bo Crowley to talent skali Wilshera. Rzekomo wybrał nas ze wszystkich klubów top6/7.

Komentowany temat: #5 Niemiecka solidność - Lukas Podolski 30.05.2013, 20:39

Podobno definitywnie jutro zakontraktujemy genialnego nastolatka, Dana Crowleya.

Komentowany temat: Arsenal wyda 70 milionów na gwiazdy Bundesligi? 31.03.2013, 18:29


1. Lewandowski jest lepszy niż Giroud.
2. Bender pasowałby do Arsenalu.
3. Gotze minimum dwa sezonu pogra jeszcze w Dortmundzie.

Komentowany temat: Arsenal z ofertą za Jonathana Williamsa? 31.03.2013, 18:05

Może przybliżę trochę sylwetkę tego oto pana. A więc, urodził się 1993 w Walii, w mieście Turnbridge.

Ciężko opisać jego styl gry, bo można by tu użyć setki epitetów, porównań i przykładów - najlepiej oddaje to jego pseudonim, czyli - JONIESTA.

Koleś ma potencjał, jest innym typem niż Zaha, bardziej przypomina Wilshera, z tym, że Jack to raczej b2b, a Jonathan to rozgrywający. Mniej biega, więcej myśli, jeśli można tak powiedzieć, oczywiście nie obrażając Jacka.

Jeśli już to byłby to przyszły następca Cazorli. W chwili obecnej mógłby nie mieścić się do naszego składu, no chyba, że Santi poszedłby na skrzydło co byłoby dobrą opcją.

Podobno działacze Crystal Palace w zimę przegonili naszych przedstawicieli, nie dając im nawet szans na złożenie oferty. Ian Holloway wręcz ubóstwia Fergusona, więc jeśli Jonathan nie będzie miał jakiś obiekcji gdzie konkretnie chce grać, wyląduję pewnie na Old Trafford. A szkoda, bo w młodzieżówce gra jeszcze jeden talencik, nazywa się Alessani. Jeśli całą trójka pójdzie do United to nie ciekawie...

Z Championship można wziąć jeszcze Ince'a, McEachrana, Chalobaha, Hughesa czy Rhodesa. Ja jestem za każdym z nich.

Komentowany temat: Pearce chce powołać Chambo na Mistrzostwa Europy U-21 26.03.2013, 10:42

Logika Pearce'a jest dziwna i to chyba wie każdy, kto interesuje się młodzieżową piłką w Anglii. W U-21 gra Henderson czy Shelvey, bo występują w seniorach drużyn z Premier League, ale jaki w tym sens ? Jak dla mnie młodzieżowe drużyny powinny wystawiać tych najbardziej utalentowanych, żeby zbierali doświadczenie i w przyszłości ciągnęli zespół dorosłej reprezentacji. Taki Henderson jest zdecydowanie za słaby, żeby w przyszłości stanowić o sile repry, szczególnie, że talenty Angielskie są lepiej wyszkolone niż w poprzednich latach. Chalobah, McEachran, Barkley, Shaw, Hughes, Zaha, Ince, Sterling, Shelvey*, Jones, Caulker, Redmond - to materiały na U-21, ale też i nasz OX. Nie jest lepszy ani od Ince'a, ani od Zahy - po prostu zagrał sezon w Premier League i tyle, ale AOC to nie zawodnik na pierwszą kadrę, zdecydowanie za wcześnie. To nie jest talent na miarę Wilshera.

*Shelvey mi się nie podoba, ale pod względem fizycznym imponuje na tle rówieśników. Talentu to znowu za dużego nie ma...

Ja jestem za tym, żeby wziąć go do Izreala. Ogółem chciałbym taki skład :

Ince-Wickham-Zaha
McEachran
Hughes Barkley
Shaw-Jones-Caulker-Chalobah
Butland

I gra gitara.

Komentowany temat: Arsenal powalczy o Chalobaha 23.03.2013, 13:12

Chalobah i McEachran to wielkie talenty. Jakby odeszli z Chelsea to byłbym niesamowicie szczęśliwy, a tam młodym ciężko się przebić.

Chelsea na wypożyczeniach ma jeszcze Courtoisa, De Bruyne'a i właśnie Josha, z chęcią zobaczyłbym któregoś z tej czwórki u nas. Raczej mało prawdopodobne, ale...kto wie ? Johnsona czy Sturridge'a też puścili, chociaż Daniel to akurat wychowanek City.

Komentowany temat: Wenger: Najlepsze wciąż przed Jackiem 09.02.2013, 18:52

Jack to wielki talent, ale panowie, jaka złota piłka ? Do niech jeszcze mu daleko.

Ogółem to módlmy się o to, aby Wilshere nigdy nie odszedł z Arsenalu, bo może być lepszy niż Gerrard, Lampard, Scholes, Gascoigne i wielu innych. Szkoda byłoby gdyby poszedł do City/United i chociaż na to się nie zapowiada, to ja straciłem zaufanie do wszystkich piłkarzy. Wiadomo, on już teraz byłby w każdym podstawowym teamie na świecie (może poza Barcą, Bayernem i Juventusem) a wciąż gra u nas - za to mu chwała. Co jednak będzie, gdy przez następne 4 lata nic nie wygramy ?

Komentowany temat: Cavani: Nie było zainteresowania ze strony Arsenalu 05.02.2013, 17:53

1. Cavani nie rozwiążę problemów Arsenalu.
2. Owe 30 mln można spożytkować zdecydowanie lepiej.
3. Napoli nie sprzeda Cavaniego za 30 mln...
4. Wenger nie wyda 30 mln na jednego zawodnika i w tym przypadku go popieram.

Komentowany temat: Ciąg dalszy walki o Ligę Mistrzów 30.01.2013, 11:54

Jovetic ? A gdzie on niby ma grać ?

W ofensywie nie potrzebujemy nikogo do pierwszego składu, ewentualnie zmienników - lepszych jakościowo niż Gerwazy, ale nie lepszych niż obecni zawodnicy. Żaden Jovetic nie będzie siedział na ławce, a kogo byś chciał posadzić zamiast niego ? Girouda, Poldiego, Walcotta ? A może Cazorle ?

Komentowany temat: Ciąg dalszy walki o Ligę Mistrzów 30.01.2013, 11:52

Panowie...poza Messim nie ma piłkarza, który potrafiłby utrzymywać się przy formie cały sezon.

Santiago to geniusz i nawet jak jest gorzej dysponowany to potrafi zakończyć mecz dwoma podaniami. Ja jestem spokojny o dzisiejszy wynik.

Komentowany temat: Ciąg dalszy walki o Ligę Mistrzów 30.01.2013, 11:23

Ja osobiście żałuję dwóch piłkarzy, którzy w tym sezonie zmienili Ligue 1 na Premier League za małe kwoty. Wzmocnili zespoły walczące o utrzymanie w lidze, a wzmocniliby nas, Chelsea czy Tottenham.

1. Yang-Mbiwa. Ten zawodnik z miejsca ma u nas podstawę u boku Koscielnego. Reprezentant Francji świetnie gra na każdej pozycji w defensywie, jest młody, tani i ma odpowiedni potencjał. Dlaczego Wenger nie powalczył o Yanga ? Podobno jest kibicem Czerwonych Diabłów, więc może Newcastle to tylko przystanek w drodze na Old Trafford ?

2. Loic Remy. W tamtym sezonie czołówka Ligue 1, miał ostatnimi czasy problemy w Marsylli, wybrał transfer i trafił do QPR. Szkoda, bo to jest też piłkarz wszechstronnie uzdolniony, mogący zagrać na wielu pozycjach w ofensywie. Dlaczego nie Remy ? No cóż...Gervinho w Ligue 1 też wymiatał, a Remy to taki podobny zawodnik. Może Arsene stwierdził, że nie jest potrzebny ?

Ogółem nie kupiliśmy nikogo ale...został z nami Walcott, jeden z najlepszych bocznych zawodników na świecie w tym sezonie ! Nie, nie przesadzam. Nawet transfermarkt wycenia Walcotta na 6 miejsce (przed nim tylko Hulk, Di Maria, Pedro, Sanchez, Nani - a który z nich w tym sezonie ma odpowiednią formę, żeby podskoczyć Theo ?! Może tylko zawodnik z Madrytu).

Żadne Ba, Sneijdery, Balotellie, Bastosy, Holtbysy, czy inne Zahy nie są nam potrzebne. Ba to piłkarz o podobnym profilu co Żiru, Sneijder ? Proszę Was, ten gość nie gra 3 sezony a ma zarabiać około 120 tysi - poza tym, mamy Cazorlę. Zaha ? A niby po co nam Wiflfred, skoro jest AOC, Walcott, Gnarby, Gervinho, Podolski ?

Balotelli wiadomo, pół mózg-pół grzyb. Bastos hmmm...grając w obronie mógłby wnieść coś co tego zespołu, ale czy on ma ,,jakość ?". Holtby to ciekawy grajek, ale mamy swoich, utalentowanych.

W lato sprowadziliśmy :

- Piłkarza, który z miejsca stał się gwiazdą ligi i obecnie jest w piątce najlepszych piłkarzy na wyspach (obok Van Persiego, Maty, Suareza i Silvy) oczywiście mowa o Cazorli.

- Reprezentanta Niemiec, bardzo dobrego zawodnika na pierwszy skład, Podolskiego.

- Girouda - który w pierwszym sezonie strzelił już 8 goli w PL. Za taką kwotę nie mogliśmy wymagać niczego więcej.

W zimę utrzymaliśmy Walcotta - czego chcecie ?!

A lato zakupimy obrońcę, najlepiej dwóch. Technicznego napastnika mogącego grać na każdej pozycji w ataku i może kogoś do środka pola. Ja tam jestem zadowolony, Wengera ocenie po sezonie.

Komentowany temat: Ciąg dalszy walki o Ligę Mistrzów 30.01.2013, 10:54

To jak panowie gramy w następnym meczu ?

Villa-Cavani-Jovetic
-----Cazorla-------
Wilshere----De Rossi
Baines--Hummels-Koscielny--Lahm
-------Handanovic------------------


??

Komentowany temat: Wenger o zainteresowaniu Cavanim i Zahą 17.01.2013, 23:44

Thierry77

Isco i ElShaarawy to piłkarze, którzy za parę lat będą wybierani do każdej jedenastki i to bynajmniej, nie za nazwisko. Jeśli obecnie jest Messi, później Ronaldo a za nimi dopiero Iniesta, Silva, Aguero, Rooney, Van Persie, Ribery, Cazorla, Suarez czy Falcao to Isco i Faraon będą właśnie na tej trzeciej półeczce tworzyć elitę piłkarzy. Potencjał tych graczy nie jest znany od pół roku, ktoś kto interesuję się piłką młodzieżową zna już ich parę lat i mnie np. te nazwiska nie są obce.

Gotze...Gotze to już wyższy lvl. On i Neymar zastąpią Messiego i Ronaldo, może temu pierwszemu nie dorównają (no bo kto kurde strzeli 96 goli w jednym roku...) ale to zależy od tego jak potoczy się ich kariera i jak zostaną pokierowani, niesamowici gracze, w pierwszej dwudziestce najlepszych piłkarzy globu są obecnie, a ich droga prowadzi tylko w górę.

Zresztą jak dla mnie Isco ma większy potencjał niż Hazard i jeśli ma kosztować 15-20 mln to jest pierdzielona promocja w obecnych czasach. El Shaarawy też nie może kosztować bóg-wie-ile i na tych dwóch grajków nas stać. Co innego na Mario i Nemara, cena za tych graczy przekroczy pewnie 40-50 baniek (chyba, że faktycznie są jakieś klauzule) więc nie ma szans ich ściągnąć na The Emirates.

Każdy marzy o Cavanim ? Pewnie tak, ale ja wolałbym w naszym teamie zobaczyć Gotze lub Isco, bo jak dla mnie napastnika nie trzeba zmieniać.

Komentowany temat: Wenger o zainteresowaniu Cavanim i Zahą 17.01.2013, 23:36

--------Cavani--------
Zaha--------------Walcott
-------Cazorla------
Wilshere-----Arteta

I mogę umierać...hehe.

Komentowany temat: Laudrup: Wilshere i klasa światowa? Jeszcze nie 17.01.2013, 23:21

Jest na najlepszej drodze do tego, żeby być jednym z najlepszych. Podobny poziom prezentują tylko Verratti i Alcantara.

Ciekawą opcją wydawałby się Will Hughes. Gość ma potencjał Wilshera, ale nie tylko on : Josh McEachran i Ross Barkley to też ogromne talenty.

Przyszłość Angielskiej piłki maluje się kolorowo, od ataku po bramkarza jest wielu zawodników którzy mają potencjał na wielkich piłkarzy :

- Sturridge, Welbeck, Wickham, Bamford, W.Keane, Walcott, Afobe

- Ince, Zaha, Sterling, AOC, Morrison, Wilshere, McEachran, Barkley, Hughes, Hope, Cleverley, Rodwell, Shelvey, Henderson, Powell,

- Chalobah, Caulker, Jones, Walker, Clyne, Smalling

- Butland

Wygląda to całkiem ciekawie, chociaż do Hiszpanii i Niemiec brakuję całkiem sporo...

Komentowany temat: Bayern rywalem Arsenalu w Lidze Mistrzów! 21.12.2012, 11:02

Widze, ze wiedza niektorych jest oparta na stereotypach

Real nie gra na posiadanie to raz. Muly w tym sezonie nie strElily ani jednego gola z kontry to dwa. Po trzecie utd i lfc duzo zwiekszyly kulture gry i ilosc Oprah, posiadanie celnosc podan maja zblizone do naszych wynikow....

Komentowany temat: Olympiakos zgodnie z planem pokonuje Arsenal 2-1 05.12.2012, 00:29

Grzadziel

Kibice Chelsea też by chcieli, żeby Mikel miał zadziorność Makelele, a kibice United by Carrick miał jaja do ziemi jak Keane.

Takie czasy, w piłce nożnej co raz mniej jest gości z umiejętnościami i walecznością - bo Ci bardziej utalentowani się wywracają, płaczą, wymagają wolnych. Takie, ku*wa, czasy.

Komentowany temat: Olympiakos zgodnie z planem pokonuje Arsenal 2-1 05.12.2012, 00:26

No właśnie, to nie jest nowość. Dlatego cieszmy się, że jest Wenger bo inaczej bylibyśmy na miejscu Liverpoolu.

W tym sezonie też wyjdzie dobrze z opresji. LM będzie nasza to pewne, zresztą co ja będę pisał, co rok jest ta sama gadka.

Jakich zawodników miał zakontraktować Wenger ? Podaj mi jednego napastnika, który przeszedł w ostatnie lato za mniejszą kwotą niż ta, którą zapłaciliśmy za Girouda. Oczywiście ten napastnik ma być podobnej klasy.

To samo tyczy się Cazorli - ManUtd kupiło Younga w podobne cenie, Live dał więcej za Downinga, City dużo więcej za Milnera, a kwoty płacone za Pastore, Sancheza czy chociażby takiego Benta (wiem wiem, inne pozycje) są przerażające - Wenger kupuje najlepszych w przedziale cenowym, który jest mu narzucany z góry.

Można się przyczepić tylko do Podolskiego.

Komentowany temat: Olympiakos zgodnie z planem pokonuje Arsenal 2-1 05.12.2012, 00:16

Midga - może tak, może nie. Ja byłbym za Isco bo to geniusz, nawet jakby miał za 3 lata odejść do Realu za 50 baniek to i tak wniósłby dużo pożytku do naszego zespołu.

Jeśli Żiru będzie otrzymywał odpowiednie podania, wsparcie z boków i zaaklimatyzuje się - będzie strzelał. Ewentualnie na szpicy może zagrać Poldi.

Komentowany temat: Olympiakos zgodnie z planem pokonuje Arsenal 2-1 05.12.2012, 00:13

schnor25

To nie jest wina Wengera. Wyobraź sobie, że przez parę lat budujesz statek z zapałek, starannie dobierając zapałki z osiki, a co lato ktoś przychodzi i Ci zapałki podbiera. Zbierasz się więc i na szybko kupujesz zapałki z innego drzewa i na nowo składasz statek - ale nowe zapałki nie pasują do starych, są z gorszego materiału i mają mało czasu na dostosowanie się (wyschnięcie kleju? hehe). Znowu przychodzi lato i znowu to samo.

Mieliśmy świetny młody team, z prawdziwymi talentami. Van Persie, jako jeden z najlepszych snajperów, Fabregas, jako topowy rozgrywający. Song, który jest w trójce najlepszych DM, Nasri, Wilshere etc itp. To wina zarządu, że teraz wszyscy cierpimy.

Piłkarzy nie dobiera się pod taktykę, tylko taktykę dobierasz pod graczy, których już masz. Tylko szejków stać na kupowanie ,,kogo się kce". No chyba, że zawodników wyszkolisz, a nasi wyszkoleni spierd*lili w siną dal.

Komentowany temat: Olympiakos zgodnie z planem pokonuje Arsenal 2-1 05.12.2012, 00:06

Pinguite oj tam oj tam, każdemu się zdarza. Z marszu napisałem ;]

Midga - tak, ale fakt faktem po przyjściu Cisse, Ba już nie strzelał. Newcastle gra trochę inną piłkę, ja mam wrażenie, że my nie potrafimy wykorzystać walorów Girouda. On przecież głowy nawet na Stoke wygrywał, a to już coś...

Komentowany temat: Olympiakos zgodnie z planem pokonuje Arsenal 2-1 05.12.2012, 00:02

schnor25

Zapewniam Cię, że Wenger wie lepiej co robi. My wytykamy Arsene, kibice United Fergusona, kibice Borussi Kloppa itp.

To, że ktoś wejdzie z ławki nie daje gwarancji, że będzie lepiej grał niż ten, który na boisku się znajduje. Zostawmy to specjalistą.

Komentowany temat: Olympiakos zgodnie z planem pokonuje Arsenal 2-1 04.12.2012, 23:58

A pamiętacie, jak przyszedł Papiss Cisse co Ba zrobił ? No tak, nie strzelał pół sezonu.

W tamtym sezonie strzelił 16 goli a ostatniego w...Lutym.

Ma chłop przestoje, jest wart tych paru baniek ale czy kogoś takiego nam trzeba ? Giroud chyba jest lepszy piłkarsko.

Komentowany temat: Olympiakos zgodnie z planem pokonuje Arsenal 2-1 04.12.2012, 23:54

Taaaa, a Gnarby jest lepszy niż Hazard.

Takie ********mento. Gervinho jest dobry, ale tylko dobry. Niestety panowie, takie czasy i musimy to przyjąć do wiadomości.

Komentowany temat: Olympiakos zgodnie z planem pokonuje Arsenal 2-1 04.12.2012, 23:49

Midga już raz pytałem, dalczego nie chcesz w Arsenalu Isco ?

Bo czytalem pod ktoryms newsem, ze nie chcesz ;]

Komentowany temat: 10 najgorszych transferów Arsenalu 03.12.2012, 01:13

Midga

Ostatnio przeczytałem, że nie chcesz w Arsenalu Isco z Malagi. Dlaczego ?

Komentowany temat: Czerwone Diabły pewnie pokonują Arsenal 2-1 05.11.2012, 23:10

Jak już wczoraj pisałem, problemem Arsenalu nie jest Giroud.

Wad naszego zespołu należy szukać po bokach ataku, oraz słabej obronie (tu bardziej forma zawodzi, graczy mamy odpowiednich).

Taki Ben Arfa byłby jak znalazł, gość jest fenomenalny ale nie potrafi do końca wykorzystać swojego talentu, myślę, że u nas rozwinął by się odpowiednio.

Co do pozostałych komentarzy, dziwi mnie, że ktoś psioczy na Wengera. Facet robi co może, żeby utrzymać nas w czołówce. Nie jest powiedziane, że Mourinho, Guardiola, Ferguson czy Hiddink lepiej poradziliby sobie w takiej sytuacji.

Jak dla mnie Klopp jest obecnie najlepszym trenerem na świecie, bo Mou ma zawsze zaplecze finansowe (w Porto mniejsze, ale coś tam było) Guardiola miał prawie kompletny skład, poukladał to dobrze. Ferguson stworzył Diabły od podstawy i to, że kasę mają jest jego zasługą, ale wiele jego rozwiązań jest przestarzałych, w końcu ma 70 lat.

Wenger to Wenger i jestem pewien, że gdybyśmy mieli pieniądzę, parę mistrzostw odebralibyśmy Diabłom i Smerfom. Szkoda, że stało się inaczej, ale pokażcie mi drugą drużynę, która przez ostatnie 10 lat straciła tak istotnych dla siebie piłkarzy (może Valencia i Porto).

Ja wam mówie, że jak Wenger odejdzie do jakiegoś PSG, Realu czy gdzieś indziej, to roz****i system.

Komentowany temat: Czerwone Diabły pewnie pokonują Arsenal 2-1 05.11.2012, 01:23

Jeśli mowa o Ince, to trzeba wziąć pod uwagę jedną rzecz - jest jednonożny, prawa przydaje mu się tylko do podpierania.

Zaha czyba potrafi grać drugą nogą niewiele gorzej niż tą ,,głowną".

Dobra ide spać, bo mi jeszcze tematy pasujące wypisujecie i się nakręcam.

Swoją drogą muszę tu cześciej wpadać, bo widze, że podobne zainteresowania niektórzy mają do mnie, nie tylko Arsenal...

Komentowany temat: Czerwone Diabły pewnie pokonują Arsenal 2-1 05.11.2012, 01:17

Waskitcz

Ja również czekam na Justice League i również uwielbiam komiksy Marvela i DC. Nolan niech robi to co robił z Batmanem, to jest fenomen.

Jeśli chodzi o Ince to Liverpool oddał też bez ceregieli Leightona Bainesa czy paru innych. Czy jest kibciem Arsenalu ? Nie wiem, jego tatko to legenda Mułów, więc mnie to trochę dziwi.

Tak czy srak, Ince, Redmond, Zaha, Gotze, Eriksen, Maher - to nie są piłkarze dojrzali i na razie lepiej by dla nich było, gdyby zostali tam gdzie są. Jeśli chcemy kupić gracza który jest wielkim talentem i byłby na teraz, to najlepszą okazję straciliśmy w lato (Eden) a teraz dwie to Isco i James - którzy nie są gorsi od Hazarda, a niekoniecznie drożsi.

Opcje są, ale wątpie abyśmy wydali więcej niż 20 baniek na kogoś, ba, niż 15. Także idę spać, dobranoc !

Komentowany temat: Czerwone Diabły pewnie pokonują Arsenal 2-1 05.11.2012, 01:00

Oczywiście, że ciekawy - jak dla mnie najbardziej utalentowany gracz w Anglii jeśli chodzi o boki.

Podoba mi się też Thomas Ince, syn byłego gracza ManUtd i Interu - Paula.

W tym sezonie zagrał 11 meczy, strzelił 6 goli i zaliczył 6 asyst. Gracz bardzo dobry, skrzydłowy ale nie trzymający się często linii, potrafiący grać z klepki i grać kombinacyjnie. Jest tylko jeden mały problem, jak zawsze - United. Kiedy pojawia się ktoś ciekawy, to musimy stoczyć bój z resztą czołówki, o tego gracza już SAF zabiega, a pewnie rzuci się i DiSmerfitto.

Ramsey, Walcott, AOC - o nich walki wygraliśmy, ale Sturridge czy Jones nie trafili do nas a szkoda. Warto zawalczyć o Zahę, Ince czy Redmonda.

Komentowany temat: Czerwone Diabły pewnie pokonują Arsenal 2-1 05.11.2012, 00:50

Tylko przypominam, że do PSG w zimę przychodzi Lucas Moura, a tłok już tam jest.

Nene był już blisko odejścia w lecie i ciągle jest wymieniany jako jeden z pierwszych w kontekscie odejścia. Wcale to nie jest niemożliwe, wiek swój ma, a pograć pewnie trochę chce jeszcze. Jeśli Lavezzi przestanie łapać kontuzję, a Lucas się sprawdzi (o co bym się nie martwił) to dla Nene może być zaciasno.

Co do Jamesa R., różnie to bywa. Porto potrafi wycisnąć dużo od innych klubów (Deco, Maniche, Carvalho, Hulk, B.Alves) za każdego dostali sporo. Gdzieś czytałem, że kontrakt nie jest zbyt długi dla Jamesa, a on sam nie chce podpisać nowego.

Pisząc o małej kwocie miałem też na myśli skalę talentu w porównaniu do kwoty, jaką chcą za grajka. Np. taki Pastore był wart maks 15-20 mln, a James jest wart 30. Gotze oczywiście też, ale on jest słaby mentalnie, to jeszcze dzieciak i ze dwa lata musi pograć w Bundeslidze (między nim a Jamesem jest rok różnicy, ale gracz Porto pokonał już drogę Kolumbia -> Argentyna -> Porto, a Niemiec dalej mieszka z rodzicami).

James to transfer na już, nie musi kosztować więcej niz 25 baniek a wart jest więcej i to dużo.

Komentowany temat: Czerwone Diabły pewnie pokonują Arsenal 2-1 05.11.2012, 00:38

MikelArteta

Tylko, że cena za niego obecnie ocylowała by w okolicy 35 mln euro.

Komentowany temat: Gourcuff od stycznia w Arsenalu? 05.11.2012, 00:31

Dokładnie, Sturridge, M'Vila, Isco...ciekawi piłakrze.

Komentowany temat: Czerwone Diabły pewnie pokonują Arsenal 2-1 05.11.2012, 00:31

Jeśli chodzi o Zahę to jest to świetny zawodnik z dużą przyszłością, ale no właśnie...są po niego chętni.

Dziwie się, że w mediach cicho o Nathanie Redmondzie, bo jest to gość o chyba większym talencie niż Wilfred.

Co do Girouda, mało ludzi zauważa jego dobrę grę. Gola niby nie ma, ale to też wina pomocników/bocznych napastników. Taki Valencia byłby jak znalazł, tyle, że on nie do końca pasowałby do naszej taktyki. W Manchesterze jeszcze jakąś rolę odgrywa, ale United dopiero w tym sezonie zaczęli na poważnie grać piłką, widać jak Antonio nie raz stoi i patrzy jak głupi na przeciwnika. Jeden zwód nie wystarcza, dodaje dynamiki ale nie jest przystosowany do szybkiej, kombinacyjnej gry. To nie to samo co Cleverley, Kagawa czy Welbeck, przynajmniej tak mi się wydaje.

Czy Isco pasowałby do nas ? Pewnie tak, bo tak jak pisałem to gracz bardziej jak Silva niż Valencia, według mnie nie jest gorszy od Gotze czy Hazarda, może ma nawet więcej umiejętności - a cena za niego jest dużo niższa. Bo skoro Santi nie kosztował dużo, to Isco też nie będzie, Malaga ma problemy z kasą...

Jak dla mnie idealnym rozwiązaniem byłby Daniel Sturridge. Jego odejście z Chelsea jest dość prawdopodobne, a jest to gracz który u nas odnalazłby się perfekcyjnie. Tyle, że ma przerośnięte ego i mógłby robić problemy takie jak robi w Chelsea.

Ogółem trochę żałuję, że tacy piłkarze jak Cleverley, Welbeck, Sturridge czy McEachran nie grają u nas. Tu pasowaliby bardziej niż w swoich obecnych klubach, chociaż Utd i Cfc też zaczynają grać bardziej po Europejsku. Mamy swoich wychowanków i cieszmy się z nich, ale wiadomo, nie można mieć wszystkiego.

Podoba mi się, że mamy w składzie konkretnych młodych Angoli, bo w około takich powinniśmy budować team. Muniain, Isco, Navas, Gotze czy Willian wydają się być dla nas nieosiągalni, ale już taki Andre Ayew albo James Rodriguez nie muszą być cholendarnie drodzy. Tańsze opcje to Antołan Griezmann, Dries Mertens czy wcześniej wspomniany Lacazette. Pokusiłbym się też o Nene z PSG, Nacera Chadliego z Twente czy Susaete z Bilbao czy Narsinga z PSV.

poprzednia1234następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Ipswich 27.12.2024 - godzina 21:15
? : ?
Crystal Palace - Arsenal 21.12.2024 - godzina 18:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool15113136
2. Chelsea16104234
3. Arsenal1686230
4. Nottingham Forest1684428
5. Manchester City1683527
6. Bournemouth1674525
7. Aston Villa1674525
8. Fulham1666424
9. Brighton1666424
10. Tottenham1672723
11. Brentford1672723
12. Newcastle1665523
13. Manchester United1664622
14. West Ham1654719
15. Crystal Palace1637616
16. Everton1536615
17. Leicester1635814
18. Ipswich1626812
19. Wolves1623119
20. Southampton1612135
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah139
E. Haaland131
C. Palmer116
B. Mbeumo102
C. Wood100
N. Jackson93
Y. Wissa91
Matheus Cunha83
J. Maddison74
A. Isak74
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady