Komentarze użytkownika losnumeros

Znaleziono 13686 komentarzy użytkownika losnumeros.
Pokazuję stronę 155 z 343 (komentarze od 6161 do 6200):

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 12:37

@thegunner4life: @Alonso: Ja liczę na powrót: Cech, Terry, Lampard z Arteta jako grający trenerzy i Drogba na atak.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 12:30

@Rafson95: Ty jesteś z tych, co interesy załatwiają w białych rękawiczkach? Pewnie Kroenke, nieźle płaci. Nie potrzebujesz kogoś do pomocy? ;)

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 12:26

Ogólnie, to kluby same dopuściły do tego, żeby to zawodnicy decydowali o losie trenera, to jest tak samo jakby rodzic pozwolił wejść dziecku na głowę. Gdyby właściciele potrafili twardo zarządzać buntami graczy, karać ich tak żeby odczuli to finansowo i stali murem za trenerem, to piłka też by inaczej wyglądała. Mamy takie a nie inne czasy, do zawodników też trzeba umieć dotrzeć, ale też niech nauczą ich dyscypliny. Ferguson by chyba sobie w tych czasach nie poradził, już widzę jak pozwala sobie wejść na głowę dzieciakom, jak SAF miał problemy o to, że ktoś ma za długie włosy lub tatuaż itp.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 12:17

@KapitanJack10: Dla mnie Arteta jest słaby, ale ma potencjał na trenera. Wszystko co złe, to też nie jest wina Mikela, bo dobre momenty też miał. Po prostu brakuje mu doświadczenia, ale Aresnal nie może być królikiem doświadczalnym.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 12:13

Teraz doleje oliwy do ognia. Ferguson swoim piłkarzom mówił: "Nie przegraliście przez to, że byliście słabi, tylko zabrakło wam czasu na strzelenie bramki..." Jeden z fragmentów książki Fergusona, który udało się zapamiętać.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 12:04

@KapitanJack10: Ja napiszę tak, Xhaka jest słaby i nie nadaje się na Arsenal. Jednak chcąc czy nie, to bez Xhaki w środku, nasza pomoc była jeszcze bardziej mierna.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 12:02

@Naburator: Racja, nie da się wyeliminować wszystkich błędów, bo zawodnicy je popełniają i tak bywa w tym sporcie. Jednak, idzie je zminimalizować. Jeśli ktoś popełnia ten sam błąd, to chyba można zwrócić mu uwagę, pokazać co źle zrobił i potrenować nad tym aspektem na treningu? Wiadomo, że każdy strzał nie będzie wpadać do bramki, ale nie może być tak, że my oddajemy po x strzałów na bramkę, a piłka nawet w światło bramki nie leci.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 11:50

@KapitanJack10 napisał: "Co ma Arteta do wylewów Xhaki? Myślałem, że trener odpowiada za ustawienie i taktykę. Czy Xhaka dyrygował drugą linią w tym sezonie? Tak. To zasługa Artety. Podanie do Wooda z Burnley, to wina Xhaki. Już nie udawaj, że to nie jest oczywiste xD"

Przepraszam, że się wtrącam, ale dla mnie trener ma dużo do robienia i jest też od tego, żeby minimalizować błędy w drużynie. Wiadomo, to zawodnicy grają, jednak jak popełniane są te same błędy, to nie jest to tylko wina zawodników, to znaczy, że trener nie potrafi dotrzeć do zawodników. Drugi przykład skuteczność. Ile nasi zawodnicy, marnowali sytuacji? Bardzo dużo i to można naprawić, robiąc odpowiednie treningi strzeleckie. Jeśli uderzysz z 100 piłek z danego miejsca, to w końcu wypracujesz sobie skuteczność. Wiem, niektórych to będzie śmieszyć, że co trener na takim poziomie ma zmieniać w zawodnikach. Może dużo zmienić.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 11:17

@malyglod napisał: "że niektórzy zawodnicy osiągnęli już maksimum - czytaj proszę ze zrozumieniem"

Masz rację, ale sprawdziłem to i Mikel powiedział, że "większość osiągnęła już maksimum". To tymi zawodnikami, co mogą coś osiągnąć, to kto? Saka, ESR, Tierney i Gabi?

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 11:13

@Simpllemann: Ja się śmieje z tego, że idealnie pasuje do Arsenalu, bo w najważniejszym momencie w danym sezonie daje ciała, jak Arsenal XD.
Jednak nie można mu odmówić, że wprowadził Leicester na wyższy poziom i tą drużynę idzie oglądać, nie są obesrani jak my w niektórych meczach i mają pomysł na grę. Summa summarum, chciałbym zobaczyć go w Arsenalu, bo to napewno zwiastowało wyższy poziom zespołu i zdecydowaną większą szansą na powrót do LM, niż z Arteta.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 10:26

@ArsenalChampion napisał: "Nicolas Pepe poczynił duzy progres za kadencji Artety, widać ze trener z nim dobrze postępuje i zawodnika zaczyna grać coraz lepiej. Smith Rowe i Saka weszli do podstawy na dobre, za kadencji Artety. Środek obrony radzi sobie najlepiej od lat. Xhaka jest w koncu gra tak jak od niego oczekiwano i to wszystko za kadencji Artety. Hiszpan nie kłamał ze jest to bardzo wazny zawodnik w jego układance. Nawet idol niektórych osób, Emiliano Martiniez odpalił na dobre za kadencji Artety. Arteta rozwija zawodników i take są fakty, Arsenal ma bardzo młoda kadrę i to zaprocentuje w przyszlośći, a widać ze Arteta sobie dobrze radzi w rozwijaniu młodych graczy."

Chwila, ostatnio coś Mikel mówił, że z tej kadry nic więcej nie wyciśnie. Więc jak to jest?

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 10:24

Przecież to Arteta jest winny, wahaniom formy danych zawodników. Pepe i Laca gdy zaczęli łapać formę i gaz, to nagle lądowali na ławce. Dlaczego? Żeby grał Auba lub Willian?

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 10:21

@XandeR napisał: "Allegri, Rodgers, ktos z dosw. Lepiej zaplacic Rodgersowi niz kupic kolejnych zawodnikow ala Pepe z ktorych Arteta nie umie korzystac i nic wykrzesac"

Rodgers idealnie pasuje do Arsenalu, 2 razy z rzędu przegrał TOP4 na samym końcu sezonu, z Liverpoolem przegrał mistrzostwo. Arsenal lubi takich trenerów. A tak na poważnie, to byłaby może to idealna propozycja, ale zapewne woli zostać w Leicester. Arsenal jedynie może marką przyciągnąć i niczym więcej, bo efekty sportowe schodzą na drugi plan.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 10:16

@aguero10 napisał: "Wyluzuj to tylko Extraklapa xd"

To tylko Ekstraklasa, a różnica między Esktsraklasa a 2 ligą jest znacząca. Tak samo jak jest różnica między okręgówka i 4 ligą lub PL z Ekstraklasą. Przed TV wszystko łatwo się wydaje, a tak nie jest. Wiem, że nasza ligę słabo się ogląda i jest z niej beka, ale oni w piłkę coś potrafią grać.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 24.05.2021, 16:14

@thegunner4life: Będzie musiał obniżyć wymagania finansowe lub będziemy się z nim męczyć do końca jego kontraktu. Innych możliwości nie ma.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 24.05.2021, 16:10

@thegunner4life: Ja byłem za tym, żeby Willian przyszedł, tym bardziej, że wyglądał bardzo dobrze na ostanie pół roku w CFC. Jednak wyszło na wasze i tego dziada najlepiej pogonić stąd już teraz.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 24.05.2021, 16:06

@thegunner4life napisał: "Arteta miał fenomenalnym sezon. Jak weźmiesz pod uwagę tylko mecze w soboty albo mecze od tego tygodnia lub formę tylko w dni parzyste. To jesteśmy najlepsi w Europie. I zabrakło tylko 6 pkt!!!"

Uśmiałem się. Jednak najgorsze jest to, że jest dużo osób w które by to uwierzyły XD

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 24.05.2021, 15:46

@thegunner4life: Cech wróci z emerytury, Drogba potrenuje naszych napastników, Terry obrońców a Lampard z Arteta będą uczyć się trenerki razem.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 24.05.2021, 15:44

Zapomniałem o rewanżowych półfinałach w playoffach do PL. Brendford odrobili straty i oby w finale pokonali Swansea, lepiej zobaczyć kogoś nowego, niż tą samą drużynę.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 24.05.2021, 15:40

Dajmy czas Artecie, następny sezon będzie do zapomnienia, Arteta pewnie w grudniu lub na koniec sezonu wyleci, koło się zamyka i my zaczynamy zabawę od nowa. Dopiero uwierzę po dobrych transferach, że Kroenke chce ten klub odbudować, bo takich zapowiedzi już trochę było.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 24.05.2021, 15:34

@Ziebka: Arteta w tym sezonie, miał takie same warunki pracy jak pozostali trenerzy. Mikel cieszy się z tego, że mamy więcej punktów na koncie, niż w poprzednim sezonie. Szkoda, że inni punktowali lepiej niż my, w tym sezonie.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 24.05.2021, 15:06

@Ech0z napisał: "No jak dla Arsenalu kwota 50mln euro za obrońcę jest kwota niemożliwa to czego oni szukają w dzisiejszym footbolu ? Dali oficjalny sygnał że nie ma co liczyć na kolejne sezony"

To po tak burzliwych zapowiedziach o transferach do klubu, nagle okazuje się, że te plany spełzają na niczym, bo nie mamy kasy xd.

Komentowany temat: Podsumowanie sezonu 2020/21 , część I 24.05.2021, 12:12

Kane maszyna, brawo Bednarek i Martinez, tylko 2 naszych zawodników w statystykach bardzo słabo, chciałbym zobaczyć u nas Bamforda.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 24.05.2021, 12:03

@sickstick napisał: "Pytanie czy mecze z 5 zespołem ligi ukraińskiej czy 3 zespołem ligi kazachskiej to na pewno taki poligon doświadczalny, jakiego nie da się zdobyć w meczu U23 z rezerwami City czy Chelsea. Mecze z pastuchami w Europie dają przede wszystkim możliwość pooglądania sobie rezerwowych przez kibiców zza TV w Polsce czy innym kraju, dla samego rozwoju piłkarzy moim zdaniem niewiele wnoszą."

Z tego co się orientuję, to Polskie zespoły i inne drużyny, na tym poziomie, będą miały ciężko dostać się do tego pucharu, tam też gra kilka drużyn z czołowych lig, ale pewnie nie będą grać optymalnym składem. Wydaje mi się, że tutaj można zdobyć dodatkowe doświadczenie i szansa dla młodych, do wykazania się. Ligi wygrać nie wygramy, ale teoretycznie powinniśmy załapać więcej punktów bez europejskich pucharów, jak napisałeś.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 24.05.2021, 11:55

U nas Willock wyglądał fatalnie, ale trzeba doliczyć u nas presję na wyniki i młody nie dał rady. Nowy zespół, ta sama liga, ale trener z pomysłem i nagle Willock jest jednym z najlepszych zawodników Newcastle. Czy u nas da radę w następnym sezonie? Nie wiem, jeszcze za wcześnie na rokowania jaki skład będziemy mieć.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 24.05.2021, 11:51

@sickstick napisał: "Nie mając spotkań w środku tygodnia, masz więcej czasu na przyotowanie się do ligowego meczu. W ostatnich 5 sezonach aż 2 razy mistrzem Anglii zostawał zespół, które w ogóle nie grał w Europie (Leicester 2016, Chelsea 2017).
Był zresztą taki wywiad z Claudio Ranierim pod koniec mistrzowskiego sezonu, reporter zapytał mniej-więcej "Arsenal, Chelsea i Tottenham grają w środku tygodnia trudne mecze w Europie, co wy robicie w tym czasie?" na co Włoch odpowiedział "Rano robimy dodatkowy trening meczowy przed sobotnim spotkaniem, a po południu lecimy do Brighton poleżeć na plaży i naładować akumulatory"."


Coś w tym jest, jednak chociaż byłem przeciwny temu 3 pucharowi, to ten puchar europejski byłby idealny dla juniorów i zmienników. Zaskoczę Ciebie, Arsenal nie grając w europejskich pucharach w następnym sezonie, na pewno nie wygra ligi.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 24.05.2021, 10:48

@thegunner4life: Mi tego nie musisz tłumaczyć, bo ja widzę jak ta drużyna się prezentuje z trenerem na czele. Mikel zdecydowanie lepiej wyglądał w pierwszych miesiącach swojej pracy, gdy objął drużynę w grudniu. Ten sezon to równa pochyła w dół i nic więcej, gadanie, że mamy więcej punktów niż w poprzednim sezonie jest śmieszne, bo rywale mają jeszcze więcej punktów niż my. Ja w MA nie wierzę, ale na to wpływu nie mam i drużynę będę oglądał, chociaż nie raz pisałem zupełnie co innego.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 24.05.2021, 08:38

@Simpllemann: @thegunner4life: Otóż to panowie, niby zabrakło 6 pkt, ale to zakłamuje całą rzeczywistość Arsenalu. Ja w tej drużynie, nie widzę szansy na potencjał i poprawę gry w następnym sezonie.
Wiadomo MA zostanie i trzeba im kibicować, bo my trenera nie zwolnimy, a szkoda.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 23.05.2021, 21:05

@Naburator: Bo i tak gramy słabo. Jeśli komuś podoba się murarka z lepszymi od nas i wygrywanie po szczęściu jedną bramką, to nie macie prawa narzekać na trenerów typu Simeone, Mourinho lub Allegri, bo gramy zdecydowanie gorzej.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 23.05.2021, 20:54

@alexis1908 napisał: "co kogo obchodzi co było od 23 kolejki"

Obchodzi tych, co wierzą w Artetę, bo to jest ich ostatni argument, żeby Mikel został.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 23.05.2021, 20:51

Każdy ma prawo narzekać na Pepe, bo oczekiwaliśmy lepszego zawodnika za takie pieniądze. Jednak Pepe przy lepszym trenerze i regularnej grze, grałby zdecydowanie lepiej. W tym sezonie, iworyjczyk pokazywał się bardzo dobrze, ma umiejętności, ale ktoś musi te umiejętności polepszyć i dotrzeć do głowy. Arteta tego nie potrafi, bo musi się tego nauczyć.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 23.05.2021, 20:23

@FabsFAN napisał: "https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-tragiczny-final-poszukiwan-11-letniego-sebastiana,nId,5250578#crp_state=1

Masakra, co ludziom strzela do glowy. Powiesic za jaja tego zwyrola"


Masz rację, jedyne nasze pocieszenie jest takie, że w więzieniu z taką osobą odpowiednią się zajmą, ale to i tak za mało.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 23.05.2021, 20:18

@aikon90: Tej Superlidze, to najbardziej zależało Perezowi i innym mocno zadłużonym klubom, bo mają największe zadłużenie z wszystkich klubów, to kluby hiszpańskie by odczuły zysk z tej ligi, niż pozostałe drużyny. Real taki zasłużony, a Alabe zakontraktowali. Za co? Skoro są tak mocno zadłużeni?

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 23.05.2021, 20:15

@mikowhy napisał: "Tylko według mnie Moder wyróżniał się na tle kolegów z drużyny? Czy zwracałem po prostu na niego większa uwagę z racji narodowości?"

Meczu nie oglądałem. Moder zagrał cały mecz? Jak wyglądał? Moim zdaniem, to jest niesamowity talent na środek pomocy.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 23.05.2021, 20:12

Jeśli trener nie potrafi zmotywować zawodników, to tutaj może przyjść 3 najlepszych motywtorów wg mnie (Ronaldo, Lewy i Ibra), to nasi i tak nic nie będą grać. WG mnie, to trener jest odpowiedzialny za największy sukces, ale też trener nie odpowiada za decyzje zawodników na boisku, ale może na nie wpłynąć odpowiednio wcześniej.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 23.05.2021, 20:07

@thegunner4life: Jeszce w tych dwóch meczach zrobią nam "uśmiech Chelsea" i dopiero będzie wstyd.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 23.05.2021, 20:00

@thegunner4life napisał: "Czyli moja teoria o derbach z Millwall może być jednak prawdziwa. Bo to jest different level"

Chyba Millwal ma największą kosę z WHU? Mogę się mylić, określam to po filmach z Hooligans.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 23.05.2021, 19:58

@KapitanJack10: Sorki za poprzedni komentarz. Oby następny sezon był lepszy, niż obecny. Chociaż mocno w to wątpię.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 23.05.2021, 19:55

@KapitanJack10: Nikt z nas nie wie, jak będzie wyglądał następny sezon. Skąd wiesz, czy w Spurs jak odejdzie Kane liczba bramek, nie rozniesie się po większej liczbie osób? Może WHU podtrzymie swoją formę? Nie rozchodziło mi się o złośliwość w twoją stronę. Tak samo my możemy mieć lepszy/gorszy sezon od tego. Jednak dopiero będziemy wiedzieć, po kilku kolejkach be następnym sezonie.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 23.05.2021, 19:48

@malyglod napisał: "Nie porównuj Artety z tym kłamcą. Please. Sądź co chcesz ale to cios ponizej pasa. Nie znizajmy się do poziomu pisu"

Dobrze porównał i napisał.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
? : ?
Chelsea - Arsenal 10.11.2024 - godzina 17:30
1 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady