Komentarze użytkownika losnumeros

Znaleziono 14717 komentarzy użytkownika losnumeros.
Pokazuję stronę 180 z 368 (komentarze od 7161 do 7200):

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 23:47

@BizoNxd6: Przyjdzie do Arsenalu, zagra kilka dobrych meczów, obniży loty i będzie do sprzedania. Cały Arsenal, trochę kibicuje i wiem jak to się zkończy. U nas jest potrzebna mocna przebudowa i to od teraz, nie ma FFP i powinniśmy to wykorzystać, ale naszym właścicielem jest Kroenke i tego nie wykorzystamy.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 23:31

@aaron_maj: Niektórzy starsi Niemcy jakby mogli, to naszą Polskę by wchłonęli natychmiast. Nie lubię Niemców i Rusków, przez względy historyczne i tak pozostanie. Jednak to Stalin i ZSRR wyrządzili nam największą krzywdę, zabili inteligencję i wojsko, którym najbardziej zależało na naszym kraju. DO DZISIAJ W RZĄDZIE, WIĘKSZOŚĆ TO STARE KOMUCHY.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 23:09

@Traitor: Arsenal. Trudno było nie zgadnąć.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 23:08

@Rafson95: Fakt, była kasa na transfery. Jednak czy ktoś czuwał nad tym, żeby nie było wałków? Pewnie nie. Mi jedynie rozchodzi się o to, że za to co nas Kroenke kupił, to już dawno to sobie odrobił i już jest do przodu. Jak nas by sprzedał to będzie na jeszcze większym plusie, jednak nas nie sprzeda, bo dobrze wie, że Arsenal marketingowo stoi na najwyższym poziomie i to mu wystarczy. Pewnie rzuci hajsem na to, żebyśmy znaleźli się w LM, ale o wygraniu ligi lub LM to możemy sobie pomarzyć, dopóki Kroenke będzie właścicielem.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 22:52

@Rafson95: Masz rację, źle napisałem. Mi nie rozchodzi się o to, że Kroenke pobiera bezpośrednio kasę z Arsnealu. On to wrzuci w nasze koszty, a nikt z kibiców nie wie co to jest. Arsenal dzięki niemu zyskał na marketingu, ale na wynikach sportowych upadł. To jest typowy biznesmen na kasę, widocznie w Ameryce może zarobić więcej niż na AFC i przez to tam inwestuje.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 22:44

@aguero10 napisał: "Buendia niezła opcja . Tylko nie za 40 mln f .
Ciekawe czy wrócimy po Ałrora ?
Podobno do wyjęcia za 30 mln euro ."


Lepiej dać 40 mln za Buendie, który grał w PL, niż za kolejnego zawodnika z ligi francuskiej zapłacić podobną lub mniejszą kasę i czekać x sezonów żeby ten zawodnik się rozkręcił. Idźmy w jakość a nie ilość, wiem, że większa kasa to nie znaczy lepszy piłkarz, ale w tym przypadku niestety jlepiej zapłacić więcej kasy.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 22:33

Nigdy nie uwierzę w to, że Kroenke na Arsnealu się nie wzbogacił. To jest typowy biznesmen, który liczy hajs i nic więcej. To, że teraz zainteresował się klubem, to jest jego głupota, bo sam do tego doprowadził. Wcześniej to Wenger trzymał w ryzach Arsenal, a Kroenke interesował się biznesem w Ameryce. Wengerowi przestalo iść od 2016 roku i klub pod względem sportowym stał się średniakiem, w kazdymna europejskie puchary i my z tego kryzysu szybko nie wyjedziemy. Jedyna szansą jest taka, że do klubu szybko przyjdą odpowiedni specjaliści na swoich stanowiskach, a na transfery będziemy mieli nieograniczone fundusze, wtedy wrócimy do rywalizacji z najlepszymi. Inaczej czeka nas rywalizacja taka sama jak za Wengera. Przed sezonem wielkie obietnice i nagle po kolei odpadamy z walki o najwyższe cele. Na pocieszenie zostanie wygranie lub odpadnięcie z FA CUP. Taki los kibica Arsnealu, niesty.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 22:24

@kanapka napisał: "Ogląda ktoś hejt park?"

Co to jest i gdzie można to zobaczyć, z ciekawości?

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 22:23

@Dominik17: A czy ktoś z nas jest właścicielem, żeby wiedzieć jakie są faktyczne zyski i straty? Nie jesteśmy i się nie dowiemy. Wiem, że tutaj były podawane dane, że Kroenke z klubu nic nie pobiera. Tymi danymi można manipulować, podać do internetu, że jesteśmy czyści i nie będą nam truć tyłka. A niektórzy uwierzą wbte dane. Światem rządzi pieniądz, a człowiek i sumienie jest odstawiony na boczny tor ( oczywiście nie przez wszystkich).

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 22:05

@Dominik17: To kibice UTD dali większy pretekst do działania zarządowi, niż kibice AFC. Chociaż nie pochwalam tego co zrobili kibice UTD, to jednak ich w tym rozumiem. Szczerze jakbym był stałym fanem UTD, to poszedłbym za resztą kibiców. Prawda jest taka, że chodzi o hajs i o nic więcej. Jednak to dzięki nam kibicom, kluby działają w odpowiedni sposób, a niektóre kluby mają wywalone na kibiców, przykład AFC. Nieważne wyniki, ważne, że hajs się zgadza

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 21:54

@Dominik17: U nas tylko dużo się mówi, a efektów nie widać. Chyba za krótko kibicujesz AFC.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 21:48

@Simpllemann napisał: "Nie chcę wchodzić w dyskusję o przydatności młodego Anglika i jego przyszłości w Arsenalu, ale mam nieodparte wrażenie, że gdyby podobne bramki strzelił Martinelli, to nie byłoby mowy o farfoclach, szczęściu czy przypadku a o umiejętności odnalezienia się w polu karnym i jego instynkcie strzeleckim."

Masz rację. Grałem w okręgówce i mieliśmy u nas napastnika, gościa ponad 30+, który nie trenował, aby jeździł na mecz. Ten znajomy, mimo, że chlał, nie pomagał w drużynie w obronie, to miał to coś w ataku. Umiał się ustawić, wybiec lub dobić piłkę, miał ten timing, odpowiedni do gry w jeszce lepszych ligach. My biliśmy się o utrzymanie, a on był w każdym sezonie najlepszym strzelcem w okręgówce. On wiedział, gdzie spadnie piłka i umiał się znaleźć w odpowiednim miejscu i czasie, dla niektórych to może być śmieszne, ale taka jest piłka.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 21:42

@Alonso napisał: "Wszyscy się śmiali z warsztatu Gattuso a w CV ma już Milan, Napoli a teraz też Fiorentine. Całkiem nieźle jak na gościa który aplikował na trenera Jagielloni."

Właśnie chciałem napisać, żeby Gattuso przyszedł do AFC. Gość ma charakter i zasady, zapewne poustawiał by tu kilku piłkarzyków, z zarządem by nie miał szans, pokazało to Napoli. Suma summarum, nie nadaje się do nas, bo ma swoje zdanie. Niektórych może to śmieszyć, ale taka jest prawda, Nasz zarząd potrzebuje trenera który m będzie sterował, a nie miał własne zdanie.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 21:39

@aaron_maj: Każdy ma swoje zdanie odnoście Niemców i jeszcze Ruskich. Dla mnie to są dwaj najwięksi wrogowie naszego kraju, i im nie zależy na naszym państwie, tylko na naszych ziemiach i zdominowaniu nas.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 21:31

@ArsenalChampion napisał: "Akurat Xhaka w tym sezonie grał bardzo dobrze i nie zawodził. Arsenal grał gorzej bez niego, niz z nim w składzie."

Prawie się z tym zgadzam,ale tylko z drugim zdaniem.

@thegunner4life napisał: "Ale odpowiedz na pytanie. Na jakiej pozycji konkretnie widzisz Xhakę w środku pola gdzie on się sprawdza?"

Xhaka ani to DP ani ŚP, wszystko zależy od tego jak my gramy i przeciwnik. Jeśli Xhaka ma czas i miejsce, to przydatny piłkarz, ale przeciwnie, to jest to zawodnik z którego nawet z ławki bym nie skorzystał.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 17:30

Niech się Niemcy cieszą, że Lewy nie dograł wszystkich meczów, bo pewnie by miał z 50+ strzelonych bramek w lidze.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 17:29

Nie oszukujemy się, większość Niemców piecze tyłek, że Lewy pobił ten rekord. Każdy ten rekord mógł pobić, byle nie Polak.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 15:57

Nie PP tylko LP.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 15:57

Mnie ciekawi, na jakich pozycjach nasi widzą braki? Dla mnie postawa to: ŚP, ktoś do rywalizacji z ESR, zmiennik dla Tierney'a, N/PP( zależy czy odejdzie Auba lub Laca). Chambers i Cedric na przemian dadzą radę, lepiej iść w jakość niż w ilość.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 15:48

@NineBiteWolf: Tak serio, też nie wiem jak to było. Jednak, na pewno nie wierzę w to, że Kroenke wyłożył cały hajs na Partey'a, pewnie tak jak pisałeś 20 mln z Martineza poszło na transfer Thomasa i możliwe, że Kroenke dołożył 2 połowę kasy.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 14:51

@NineBiteWolf napisał: "W takim przypadku klub straciłby 20 milionów funtów i nie wiadomo, czy udałoby się wtedy sprowadzić Parteya. Sprzedaż Martineza to moim zdaniem była decyzja czysto finansowa, nie sportowa."

Jak to, byśmy nie kupili Parteya? Przecież podobno, to Kroenke z własnych funduszy sprowadził Thomasa z Atletico, więc Martinez mógł zostać.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 14:49

@Kaczaza napisał: "o błędzie Mikela, ja uważam że powinien wejść pod koniec sezonu 2020 do szatni i powiedzieć:
- Bernd, Emi macie równe szanse na bycie jedynką, musicie mnie przekonać
a chyba było tak
- Bernd, Emi, sprawa prosta, jedynką jest Bernd, Emi możesz szukać minut w innym klubie
Wszystko było otwartą kwestią, jeśli nie trzymamy ambitnych to nie jesteśmy ambitnym klubem. Na tej rywalizacji zyskałby klub."


Trafiłeś w samo sedno. Popieram.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 14:02

@Ups147: Nie chce być złośliwy. Jestem pogodzony z zostaniem Artety, jednak coś czuję, że to my, ruch ArtetaOut będziemy mieli pole do popisu w następnym sezonie, niż odwrotnie. Wiadomo to nie wszystko wina trenera, ale ten trener jest za słaby na Arsenal w tym momencie. Ja przewiduje jedno, Arteta wyleci w grudniu lub po sezonie. Dla mnie następny sezon z MA jest stracony, ale i tak będę oglądał mecze, chociaż w trenera nie wierzę.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 13:42

Poznaliśmy już najprawdopodobniej nowego trenera Wolves. Zostanie nim Bruno Lage, który według The Athletic wczoraj pojawił się na rozmowach z przedstawicielami klubu.

Oczywiście Bruno jest Portugalczykiem

Ostatnio podawałem kandydaturę tego trenera, ale wzorowałem się na statystykach, bo nie widziałem jak grają jego drużyny. Chyba teraz przekonamy się, jak Lage będzie radził sobie w Anglii.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 13:04

@sickstick: To i to, mamy grać kombinacyjne ataki, ale jak bronimy się i idzie wyprowadzić kontrę, to zróbmy to jak należy, czyli szybki atak z zagrożeniem na bramkę, a nie czekanie aż przeciwnik cofnie się na własną połowę.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 12:59

@mikowhy: Oj tam, kiedyś piłkarze pili, jedli co chcieli i ogólnie bawili się i potrafili grać w piłkę na najwyższym poziomie. Jednak i tak pod względem technicznym, przewyższają większość(nie wszystkich) obecnych graczy.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 12:56

@thegunner4life: I Fabregas do współpracy z Edu, będziemy zawyżać kwotę, żeby zawodnicy dopłacili do transferu. Cesc ma w tym doświadczenie.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 12:39

@Rafson95: Wchodzę w to. Jeszce namówimy Kronenke na sprzedaż klubu, myślę, że pod koniec czerwca będzie info o sprzedaży Arsenalu.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 12:37

@thegunner4life: @Alonso: Ja liczę na powrót: Cech, Terry, Lampard z Arteta jako grający trenerzy i Drogba na atak.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 12:30

@Rafson95: Ty jesteś z tych, co interesy załatwiają w białych rękawiczkach? Pewnie Kroenke, nieźle płaci. Nie potrzebujesz kogoś do pomocy? ;)

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 12:26

Ogólnie, to kluby same dopuściły do tego, żeby to zawodnicy decydowali o losie trenera, to jest tak samo jakby rodzic pozwolił wejść dziecku na głowę. Gdyby właściciele potrafili twardo zarządzać buntami graczy, karać ich tak żeby odczuli to finansowo i stali murem za trenerem, to piłka też by inaczej wyglądała. Mamy takie a nie inne czasy, do zawodników też trzeba umieć dotrzeć, ale też niech nauczą ich dyscypliny. Ferguson by chyba sobie w tych czasach nie poradził, już widzę jak pozwala sobie wejść na głowę dzieciakom, jak SAF miał problemy o to, że ktoś ma za długie włosy lub tatuaż itp.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 12:17

@KapitanJack10: Dla mnie Arteta jest słaby, ale ma potencjał na trenera. Wszystko co złe, to też nie jest wina Mikela, bo dobre momenty też miał. Po prostu brakuje mu doświadczenia, ale Aresnal nie może być królikiem doświadczalnym.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 12:13

Teraz doleje oliwy do ognia. Ferguson swoim piłkarzom mówił: "Nie przegraliście przez to, że byliście słabi, tylko zabrakło wam czasu na strzelenie bramki..." Jeden z fragmentów książki Fergusona, który udało się zapamiętać.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 12:04

@KapitanJack10: Ja napiszę tak, Xhaka jest słaby i nie nadaje się na Arsenal. Jednak chcąc czy nie, to bez Xhaki w środku, nasza pomoc była jeszcze bardziej mierna.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 12:02

@Naburator: Racja, nie da się wyeliminować wszystkich błędów, bo zawodnicy je popełniają i tak bywa w tym sporcie. Jednak, idzie je zminimalizować. Jeśli ktoś popełnia ten sam błąd, to chyba można zwrócić mu uwagę, pokazać co źle zrobił i potrenować nad tym aspektem na treningu? Wiadomo, że każdy strzał nie będzie wpadać do bramki, ale nie może być tak, że my oddajemy po x strzałów na bramkę, a piłka nawet w światło bramki nie leci.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 11:50

@KapitanJack10 napisał: "Co ma Arteta do wylewów Xhaki? Myślałem, że trener odpowiada za ustawienie i taktykę. Czy Xhaka dyrygował drugą linią w tym sezonie? Tak. To zasługa Artety. Podanie do Wooda z Burnley, to wina Xhaki. Już nie udawaj, że to nie jest oczywiste xD"

Przepraszam, że się wtrącam, ale dla mnie trener ma dużo do robienia i jest też od tego, żeby minimalizować błędy w drużynie. Wiadomo, to zawodnicy grają, jednak jak popełniane są te same błędy, to nie jest to tylko wina zawodników, to znaczy, że trener nie potrafi dotrzeć do zawodników. Drugi przykład skuteczność. Ile nasi zawodnicy, marnowali sytuacji? Bardzo dużo i to można naprawić, robiąc odpowiednie treningi strzeleckie. Jeśli uderzysz z 100 piłek z danego miejsca, to w końcu wypracujesz sobie skuteczność. Wiem, niektórych to będzie śmieszyć, że co trener na takim poziomie ma zmieniać w zawodnikach. Może dużo zmienić.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 11:17

@malyglod napisał: "że niektórzy zawodnicy osiągnęli już maksimum - czytaj proszę ze zrozumieniem"

Masz rację, ale sprawdziłem to i Mikel powiedział, że "większość osiągnęła już maksimum". To tymi zawodnikami, co mogą coś osiągnąć, to kto? Saka, ESR, Tierney i Gabi?

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 11:13

@Simpllemann: Ja się śmieje z tego, że idealnie pasuje do Arsenalu, bo w najważniejszym momencie w danym sezonie daje ciała, jak Arsenal XD.
Jednak nie można mu odmówić, że wprowadził Leicester na wyższy poziom i tą drużynę idzie oglądać, nie są obesrani jak my w niektórych meczach i mają pomysł na grę. Summa summarum, chciałbym zobaczyć go w Arsenalu, bo to napewno zwiastowało wyższy poziom zespołu i zdecydowaną większą szansą na powrót do LM, niż z Arteta.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 10:26

@ArsenalChampion napisał: "Nicolas Pepe poczynił duzy progres za kadencji Artety, widać ze trener z nim dobrze postępuje i zawodnika zaczyna grać coraz lepiej. Smith Rowe i Saka weszli do podstawy na dobre, za kadencji Artety. Środek obrony radzi sobie najlepiej od lat. Xhaka jest w koncu gra tak jak od niego oczekiwano i to wszystko za kadencji Artety. Hiszpan nie kłamał ze jest to bardzo wazny zawodnik w jego układance. Nawet idol niektórych osób, Emiliano Martiniez odpalił na dobre za kadencji Artety. Arteta rozwija zawodników i take są fakty, Arsenal ma bardzo młoda kadrę i to zaprocentuje w przyszlośći, a widać ze Arteta sobie dobrze radzi w rozwijaniu młodych graczy."

Chwila, ostatnio coś Mikel mówił, że z tej kadry nic więcej nie wyciśnie. Więc jak to jest?

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 25.05.2021, 10:24

Przecież to Arteta jest winny, wahaniom formy danych zawodników. Pepe i Laca gdy zaczęli łapać formę i gaz, to nagle lądowali na ławce. Dlaczego? Żeby grał Auba lub Willian?

Następny mecz
Ostatni mecz
Leicester - Arsenal 15.02.2025 - godzina 13:30
? : ?
Arsenal - Manchester City 2.02.2025 - godzina 17:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool22165153
2. Arsenal23138247
3. Nottingham Forest23135544
4. Manchester City23125641
5. Newcastle23125641
6. Chelsea23117540
7. Bournemouth23117540
8. Aston Villa23107637
9. Brighton23810534
10. Fulham2389633
11. Brentford23941031
12. Manchester United23851029
13. Crystal Palace2369827
14. West Ham23761027
15. Tottenham23731324
16. Everton2258923
17. Leicester23451417
18. Wolves23441516
19. Ipswich23371316
20. Southampton2313196
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah1813
E. Haaland171
A. Isak155
C. Palmer146
C. Wood142
B. Mbeumo133
Y. Wissa112
Matheus Cunha104
O. Watkins104
J. Kluivert103
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady