Komentarze użytkownika malyglod

Znaleziono 6580 komentarzy użytkownika malyglod.
Pokazuję stronę 135 z 165 (komentarze od 5361 do 5400):

Komentowany temat: Wenger: Musimy przełamać złą passę 20.09.2011, 14:04

Liga najważniejsza, ale zwycięstwo dzisiaj poprawi humor każdemu. Tylko ciekawe, czy jest jakaś transmisja?

Komentowany temat: Osiemnastka Wengera na Shrewsbury 20.09.2011, 14:03

Obawiam się, że ten skład jest za słaby.

Komentowany temat: Wenger: Defensywa potrzebuje czasu 20.09.2011, 14:00

Wg mnie to też pech o czym pisałem już wielokrotnie. Kto oglądał mecz ten nie może powiedzieć, że B`burn mieli 4 sytuacje strzeleckie. Najwyżej mieli 2-3, z czego padły 4 bramki. Uważam jednak, że Per gra za wysoko, a przy 1. i 3. bramce dużo winy ponosi Santos, łamiąc linię spalonego. Ale to są gracze nowi, nie zgrani, więc potrzeba czasu na dogadanie się i zgranie na boisku. Tu się nic nie poradzi, że jak jest duża presja rywala to się jeszcze gubią.
Po za tym trzeba koniecznie poprawić stałe fragmenty gry. Zarówno w ataku - mieliśmy ponad 12 rogów i nic z nich nie wynikło, jak i w obronie.
Ale jestem pewien, że będzie lepiej. Gra wygląda już o niebo lepiej niż w poprzednich meczach, gramy długimi momentami w swoim starym dobrym stylu, a do tego dochodzi niezła gra na skrzydłach, choć i tu jest wiele do zrobienia. Niemniej nawet po tak pechowych samobójach zespół się nie załamał i dążył do wyrównania, czego np nie można było powiedzieć o pamiętnym horrorze z N`castle. No ale każdy mecz jest inny, ma inną historię.
Ja wiem, że będzie lepiej. Może nie już ale za 2 tygodnie na pewno. Szkoda tylko tych straconych punktów, ale w PL każdy może je stracić w najmniej oczekiwanym momencie.

Komentowany temat: Arsenal strzela, Blackburn wygrywa. 4-3 dla Rovers. 18.09.2011, 21:04

filip999->
co do braku transferów to racja, mnie też to złości. Ale tak funkcjonuje ten klub, nie wiem czy to wina Wengera czy nie. Ale Pisząc Wenger out spłycasz temat. Jak masz takie zdanie to je rozwiń.
Po za tym, zwróć uwagę, że tego Wengera jednak jakoś bronią wyniki - zawsze walka o mistrza, gra w LM. Wiem, nie zdobywamy trofeów ostatnio, ale czy np jest wina Wengera w ostatnim finale CC? Spójrz też, że ostatnio kończymy ligę za znacznie od nas bogatszymi klubami - petroChelsea czy szejkoObywatelami. Dopóki nie było takich pieniędzy w piłce to mieliśmy trofea.

Komentowany temat: Arsenal strzela, Blackburn wygrywa. 4-3 dla Rovers. 18.09.2011, 20:47

rvparsen->
dystans przede wszystkim.
Pewnie że wszyscy chcemy, żeby Arsenal wygrywał. Tylko mnie najbardziej śmieszą te proste rozwiązania, o których czytam tu niekiedy. Np.
- Wenger out
- kupić Cahilla
- zrobić rewolucję w składzie - i wtedy już każdy mecz wygramy.

Nikt nie zwraca uwagi na lepszą grę, potrzebę zgrania, to że w składzie jest 3-4 nowych graczy co mecz. Nie, ma być wynik, bo 15 latek z Polski tak chce. Bo się jego koledzy w gimnazjum z niego śmieją. Bo Arsenalowi kryzysu mieć nie wypada.

Komentowany temat: Arsenal strzela, Blackburn wygrywa. 4-3 dla Rovers. 18.09.2011, 20:34

rvparsen->
dokładnie, niektórzy nie rozumieją, że mamy kryzys i na siłę szukają szybkich odpowiedzi a najlepiej winnych.
Pewnie, że nikt nie jest zadowolony z tej lokaty, ale to dopiero początek rozgrywek, a gramy z meczu na mecz lepiej.

Komentowany temat: Arsenal strzela, Blackburn wygrywa. 4-3 dla Rovers. 18.09.2011, 18:35

KoRn->
6816

Komentowany temat: Arsenal strzela, Blackburn wygrywa. 4-3 dla Rovers. 18.09.2011, 18:23

Ostatnie Fulham remisuje z MC. Mancini out :)

Komentowany temat: Wenger o błędach w defensywie 18.09.2011, 17:05

page->
Nie wiemy jak jest naprawdę w klubie, kto o czym decyduje.
Poziom PL się wyrównał, miejsca3-4 zajmujemy odkąd do piłki przyszły bajeczne pieniądze i dalej się one pojawiają. My ich aż takich nie mamy, nie mamy bogatego sponsora, szejka albo "biznesmena" z Rosji.
Do tego wybudowaliśmy stadion - nie za darmo. I nie zeszliśmy z pewnego piłkarskiego pułapu. Nie będą tu bronił decyzji transferowych Wengera bo one muszą bronić się same, ale poczekajmy choć 2-3 tygodnie!
Tylko że dzisiaj jest tak, że jak przegrasz 3 mecze to jesteś jak kawałek gówna na bucie. Niepotrzebny i zawadzasz.

Komentowany temat: Wenger o błędach w defensywie 18.09.2011, 16:32

daniken->
chyba przeczytałeś o tych 6 latach. Niezaprzeczalnym faktem jest 14 lat nieprzerwanej gry w LM, awans chyba 2 razy do półfinału LM, raz finał.
Co roku kończenie w pierwszej 4., w ostatnim sezonie finał CC i przez kilka miesięcy jako jedyni rywalizowaliśmy z MU o tytuł w PL. To są fakty. Zabrakło kropki nad i. Wtedy byś Wengera pod niebiosa wynosił.
Teraz się to trochę posypało i już piszesz że z roku na rok jest coraz gorzej? Ogarnij się chłopie. To że nie wygraliśmy 3 meczy po rewolucji w kadrze to jeszcze nie koniec świata.

Komentowany temat: Arsenal strzela, Blackburn wygrywa. 4-3 dla Rovers. 18.09.2011, 16:19

Derby to derby - tu się zawsze gra na 120% i jest koncentracja. Ciekaw jestem czy obok Wenger-outów pojawią się Dalglish-outy.
Co do Santosa - raczej słabo, brał udział przy stracie 1. i 3. bramki, ale to pierwszy jego pełny mecz. Jeszcze wyjdą plusy jego pozyskania.

Komentowany temat: Wenger o błędach w defensywie 18.09.2011, 16:10

daniken->
ty nie krytykujesz konstruktywnie. Tylko piszesz marzcie dalej hahaha. To nie jest konstruktywne. Chcesz krytykować to się wysil, a nie Wenger out i będzie cacy. To życie nie FM.

Komentowany temat: Wenger o błędach w defensywie 18.09.2011, 15:39

daniken->
dobrze że takie dzieci jak ty jedyne co mogą decydować, to to co napiszą na komputerze.

Komentowany temat: Arsenal strzela, Blackburn wygrywa. 4-3 dla Rovers. 18.09.2011, 14:22

Brat miał Della, a po czasie znów wymienił na nowszy model tej samej firmy.
Wiesz, ile osób tyle opinii.

Komentowany temat: Wenger o błędach w defensywie 18.09.2011, 14:18

Co sezon w każdej praktycznie lidze któryś z wielkich zespołów przechodził kryzys. W poprzednim sezonie w PL były to Chelsea i L`pool, w L1 - Lens i Monaco, w Bundeslidze - HSV i Schalke, w Serie A - Juventus czy Roma.
Zawsze tak jest, że po jakimś czasie dobrej gry jest z różnych powodów też słabszy moment. Teraz nas to spotkało.

Komentowany temat: Arsenal strzela, Blackburn wygrywa. 4-3 dla Rovers. 18.09.2011, 13:42

TheoS->
Dell albo Asus. Poczytaj sobie opinie o nich na forach, szczególnie jeśli chcesz ten konkretny model.

Komentowany temat: Arsenal strzela, Blackburn wygrywa. 4-3 dla Rovers. 18.09.2011, 13:40

KanonierChris->
Jakiej ty chcesz przebudowy? Cały czas jesteśmy właśnie w przebudowie zespołu, teraz to potrzebujemy czasu na zgranie a nie rewolucji.

Komentowany temat: Wenger o błędach w defensywie 18.09.2011, 13:37

Nie ma się co przejmować, że mamy 15 miejsce za Stoke, Volves czy Norwich, czy że się z nas śmieją. Dla mnie to żaden argument.

Komentowany temat: Wenger o błędach w defensywie 18.09.2011, 13:03

Skład jest dobry, wymaga zgrania. Może nie jest to zespół na miarę mistrzostwa, ale na pewno walki o czołowe lokaty.
Zastanówcie się chwilę, przeanalizujcie zagrania.

Wczoraj po raz pierwszy graliśmy w takim ustawieniu obrony, z Santosem na boku. On brał udział przy stracie 1. ( złamał linię spalonego ) i 3. bramce ( to samo albo pomyłka sędziego ). To wychodzi zgranie i komunikacja między Niemcem, Francuzami a Brazylijczykiem.
Dwie bramki straciliśmy po samobójach, z czystego przypadku a nie świetnych zagrań Blackburn.
Rywal nie stworzył więcej niż 3 czystych sytuacji strzeleckich. Jedyne zagrożenie to rzuty rożne, wymagające odpowiedniego krycia rywala.

O naszej ofensywie się nie będę wypowiadał, wg mnie było dobrze, a będzie lepiej. Ja wczoraj widziałem stary dobry Arsenal i to w dłuższych partiach meczu. Nawet strata bramki na 4:2 podziałała na nas mobilizująco, rzuciliśmy się do ataku a nie opuściliśmy głowy.

Nie twierdzę, że jest świetnie, bo nie jest. Wyszedł brak zgrania w obronie, komunikacji, parę prostych indywidualnych błędów i brak szczęścia.

Wczorajszy mecz równie dobrze mogliśmy wygrać 3:1, 4:1. Przegraliśmy, trudno. Ale graliśmy lepiej niż każdy dotychczasowy mecz w tym sezonie.

Komentowany temat: Pomeczowa wypowiedź Wengera 17.09.2011, 18:56

pepe126p->
może przełom to za duże słowo, ale jest lepiej i to znacznie. Jak się nie załamią to będzie już tylko lepiej.
Musimy poprawić koncentrację z tyłu i zgranie. I stałe fragmenty gry w def i of.

Komentowany temat: Arsenal strzela, Blackburn wygrywa. 4-3 dla Rovers. 17.09.2011, 18:49

Nie przypominam sobie jakoś szczególnie sytuacji strzeleckich Blackburn, które nie zostały wykorzystane. Wg mnie oddali może ze 2-3 celne strzały, a mają 4 bramki.
Po meczu ze Swensea pisałem o zgraniu. Teraz to wyszło - spójrzcie ( nie chcę go winić szczególnie ) na zachowanie Santosa przy bramkach dla rywala:
Przy pierwszej - złamał linię spalonego
Przy trzeciej - złamał linię spalonego ( jeśli nie było samego spalonego ).
To wychodzi zgranie.
PS. Traore dziś z asystą

Komentowany temat: Arsenal strzela, Blackburn wygrywa. 4-3 dla Rovers. 17.09.2011, 18:25

sebastianf->
hej, czekam, jak odpowiesz merytorycznie na moje pytanie dotyczące przyczyny dzisiejszej porażki wg ciebie.

Komentowany temat: Pomeczowa wypowiedź Wengera 17.09.2011, 17:39

W 90% zgadzam się z tą wypowiedzią Wengera.

Komentowany temat: Arsenal strzela, Blackburn wygrywa. 4-3 dla Rovers. 17.09.2011, 17:32

sebastianf->
no i znowu zamiast rzeczowej dyskusji obrażasz mnie prostakami. Ja takich twierdzeń w stosunku do ciebie nie używałem, jak widać chyba niesłusznie.
Wysil się i napisz o przyczynach dzisiejszej porażki wg ciebie.
Co do prostych ludzi - proszę przeczytaj jeszcze raz ten mój post, jest poniżej żebyś nie szukał:

"sebastianf->
uważaj jak chcesz, to wolny kraj. Wg mnie zagraliśmy najlepsze i jednocześnie najbardziej pechowe spotkanie od dłuższego czasu. Takie jest moje zdanie.

Nie chce cię obrazić, bo w sumie to nie do ciebie to piszę, ale uwierz. Prości ludzie widzą proste rozwiązania. Np:

- kontuzja - wina sztabu medycznego ( lekarz go kontuzjował? )
- 2 samobóje - czemu nie kupił Cahilla ( pewnie by stał w bramce i obronił te strzały )
- zawsze winny jeden gracz - wcześniej Ramsey, teraz DJ, kiedyś dwaj S18. Nie bronię ich tylko piszę, że najłatwiej znaleźć ofiarę.
- przegrany mecz - wywalić Wengera, kupić Ronaldo i będzie cacy.

Powtarzam - prości widzą rzeczy prosto."

Komentowany temat: Arsenal strzela, Blackburn wygrywa. 4-3 dla Rovers. 17.09.2011, 17:28

sebastianf->
co do bierności meczowej mogę się zgodzić, ale..., nie bardzo na przykładzie tego meczu. Akurat tu zmiany mu raczej wyszły. To że nie "krzyczy", to widocznie już tak teraz ma. to nie to co 10 lat temu.
Co do pecha. Ja ten mecz nim właśnie tłumaczę. Ale nie tylko nim. Ten JEDEN mecz tak tłumaczę. Nie pisałem o pechu przy meczu z MU. Możesz to sprawdzić jak chcesz.
Wytłumacz, co wg ciebie zaważyło na tej akurat porażce, bo nadal mało argumentów przedstawiasz.

Komentowany temat: Arsenal strzela, Blackburn wygrywa. 4-3 dla Rovers. 17.09.2011, 17:15

sebastianf->
miałem już nie odpisywać, ale wybacz, ten ostatni raz.
Pomijając twoje złośliwości porażkę tłumaczysz mniej więcej w ten sposób - piszesz o bierności Wengera, braku reakcji na zmiany itp. Opisz co jeszcze uważasz za jej przyczynę, bo nie wiem. Ja uważam, że mieliśmy pecha. Takie moje prawo.
Wiedz też, że często sam zarzucałem Wengerowi nieodpowiednią taktykę, czy złe reakcje na meczowe wydarzenia. Ale nie dziś.
Wpuścił Ciamciaka, jako drugiego napastnika chyba słusznie?
Za Sagne kto miał zagrać?
Za zmęczonego Arshę to chyba dobrze wprowadzić szybkiego Walcotta na podmęczonego i grającego wyżej rywala?
Jedyne do czego się mogę przyczepić, to że nie stał na linii i nie krzyczał, ale każdy ma inny sposób motywacji.

Zarzucasz mi różne rzeczy ( gdzie ja pisałem że potrzebujemy transferów w zimie? ), piszesz, że sławny remis z Newcastle tłumaczę pechem - halo, chyba nie czytałeś moich postów z tamtego spotkania, bo jeśli tak to nie potrafisz czytać ze zrozumieniem bo ja o tamtym meczu tak nie pisałem.
Moje zdanie mniej więcej znasz. Podsumowując je - graliśmy dobrze, najlepiej od kilku spotkań. Mieliśmy pecha, ale też wiele niewykorzystanych okazji. Nie jestem zwolennikiem odejścia Wengera, ani jednym z kibiców widzących szybkie i łatwe rozwiązania typu - kup Cahilla a będzie cacy. To tak pokrótce.
Teraz ty. Wysil się, użyj argumentów. Czemu wg ciebie przegraliśmy.

Komentowany temat: Arsenal strzela, Blackburn wygrywa. 4-3 dla Rovers. 17.09.2011, 16:54

sebastianf->
nie ośmieszaj się. Kontuzja Sagny w tym przypadku była po wślizgu, złym upadku. Czarodziej może by przewidział.
PS. Idź dalej czytać czym zajmuje się sztab medyczny, może się czegoś jeszcze nauczysz ...
I dalej wierz, że tylko odejście tego, czy przyjście tamtego sprawi, że wszystko będzie cacy.
Aha, może jeszcze napisz że potrzebujemy rewolucji - ostatnio bardzo mnie bawią takie stwierdzenia.
Pozdrawiam i bez odbioru.

Komentowany temat: Pomeczowe oceny Goal.com i Sky Sports 17.09.2011, 16:46

mniej więcej mam podobne odczucia co w art.

Komentowany temat: Arsenal strzela, Blackburn wygrywa. 4-3 dla Rovers. 17.09.2011, 16:45

imprecis->
cieszę się że nie same wengerouty to czytają.

Komentowany temat: Arsenal strzela, Blackburn wygrywa. 4-3 dla Rovers. 17.09.2011, 16:42

sebastianf->
złośliwość wobec innych użytkowników poprawia ci humor?
Jak piszę to co zauważam, ty nie podajesz żadnych argumentów. Czasem nawet z Blackburn się przegrywa, wielkie mi co.

Komentowany temat: Video z meczu Blackburn Rovers - Arsenal Londyn 17.09.2011, 16:37

Pech i tyle. Najlepsze spotkanie od dawna. Szkoda że go nie wygrali bo byłoby już z górki.

Komentowany temat: Arsenal strzela, Blackburn wygrywa. 4-3 dla Rovers. 17.09.2011, 16:34

sebastianf->
uważaj jak chcesz, to wolny kraj. Wg mnie zagraliśmy najlepsze i jednocześnie najbardziej pechowe spotkanie od dłuższego czasu. Takie jest moje zdanie.

Nie chce cię obrazić, bo w sumie to nie do ciebie to piszę, ale uwierz. Prości ludzie widzą proste rozwiązania. Np:

- kontuzja - wina sztabu medycznego ( lekarz go kontuzjował? )
- 2 samobóje - czemu nie kupił Cahilla ( pewnie by stał w bramce i obronił te strzały )
- zawsze winny jeden gracz - wcześniej Ramsey, teraz DJ, kiedyś dwaj S18. Nie bronię ich tylko piszę, że najłatwiej znaleźć ofiarę.
- przegrany mecz - wywalić Wengera, kupić Ronaldo i będzie cacy.

Powtarzam - prości widzą rzeczy prosto.

Komentowany temat: Arsenal strzela, Blackburn wygrywa. 4-3 dla Rovers. 17.09.2011, 16:27

sebastianf->
nie Arsenal stał się średniakiem, tylko piłkarze mieli pecha i stracili wiarę w swoje umiejętności.
Tak to już jest że jak się ma gorszy moment w sezonie to zawodnicy tracą trochę wiary w umiejętności i tracą bramki seriami. Oni nie zapomnieli jak się gra tylko nie wierzą że to przyniesie efekt.

Komentowany temat: Arsenal strzela, Blackburn wygrywa. 4-3 dla Rovers. 17.09.2011, 16:20

Przestańcie szukać winnych po takim meczu. To zwyczajny pech, bo gra była dobra lub nawet bardzo dobra. Po prostu zwyczajny pech. Zobaczcie:

- bramka Yakubu wg mnie ze spalonego ( z czystym sumieniem 50% sędziów by odgwizdało )
- 2 samobóje w 20 min - to się nie zdarza nigdy
- brak podania Gervinho > Persie, czyli zmarnowana 150% okazja
- dobra, kreatywna gra
- wiele sytuacji, oddanych strzałów, nawet z dystansu
- masa niewykorzystanych rzutów rożnych

Komentowany temat: Arsenal strzela, Blackburn wygrywa. 4-3 dla Rovers. 17.09.2011, 16:10

jestem pewny, że gdyby nie pech to ten mecz wygralibyśmy przynajmniej jedną bramką. Jak straciliśmy gola to rywale uwierzyli, że mogą zremisować, jak traciliśmy ze spalonego i sami sobie strzelając to byli już tego pewni.

Komentowany temat: Arsenal strzela, Blackburn wygrywa. 4-3 dla Rovers. 17.09.2011, 16:04

filip999->
ja nie twierdze że jest świetnym graczem. Ale zwalanie winy za porażkę na niego to przesada.

Komentowany temat: Arsenal strzela, Blackburn wygrywa. 4-3 dla Rovers. 17.09.2011, 16:01

filip999->
jakiś twarowski oglądający mecz Arsenalu raz na 2 miesiące nie jest dla mnie wyrocznią. Obejrzyj mecz lub powtórki jeszcze raz.

Komentowany temat: Arsenal strzela, Blackburn wygrywa. 4-3 dla Rovers. 17.09.2011, 15:59

clash123->
to przynajmniej nas dwóch tu normalnych jest.
Reszta zawsze szuka winnych - teraz DJ, prostych rozwiązań - Wenger out.
A przecież graliśmy przez większość meczu jak stary dobry Arsenal. Jak wszedłem tu na stronkę w przerwie to nawet Arsha był chwalony.

Komentowany temat: Arsenal strzela, Blackburn wygrywa. 4-3 dla Rovers. 17.09.2011, 15:57

Alexandro96->
tak, to WYŁĄCZNIE pech. Nie gadalibyście głupot, nie zwalali winy na DJ bo on tu nic nie zawinił. Inaczej by się mecz ułożył jakby Gerv podał do Persiego w pierwszej połowie i byłoby 2:0 i po meczu. Zabrakło szczęścia.

Komentowany temat: Arsenal strzela, Blackburn wygrywa. 4-3 dla Rovers. 17.09.2011, 15:50

PROŚCI LUDZIE widzą proste rozwiązania: Wywalić Wengera, kupić Messiego!
Po prostu nie mamy szczęścia. Takie mecze jak z MU gra się raz na 120 lat, w jednym meczu strzela się 2 samobóje raz na 50 lat.
Graliśmy naprawdę dobrze, tylko mieliśmy pecha. Straciliśmy bramkę ze spalonego, 2 po samobójach. Strzeliliśmy 3 bramki, mieliśmy z 5 stuprocentowych sytuacji. Zabrakło szczęścia.

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady