Komentarze użytkownika malyglod
Znaleziono 6547 komentarzy użytkownika malyglod.
Pokazuję stronę 153 z 164 (komentarze od 6081 do 6120):
Ja tego nie rozumiem, przecież on - Wenger - nie kieruje się tylko prostą ekonomią. Jeśli by tak było, to sprzedałby Diabyego, Rose, Vele, Denilsona, Almunie i już mięlibyśmy jakieś 20 mln na pewno. Dołożyłby z 10 mln ( i tak przynajmniej tyle wydaje co sezon ) i mięlibyśmy 1-2 świetnych graczy. I nic byśmy nie stracili z pieniędzy.
Wenger kieruje się swoją filozofią - nie kupuje drogich bo wg niego oni nie są tyle warci - po 25-30 mln. Zgadzam się z nim. Ceny na rynku transferowym to jakaś paranoja. Ale inne kluby kupują za takie ceny, a on tego nie robiąc nie sprawi, by cena za piłkarza byla niższa. Kupuje za tyle, za ile uważa że ktoś jest wart. Tyle tylko że przepuszcza - nie wiem czemu - okazje, jak np wyprzedaże w Realu.
proszę uzasadnić czemu theo dostał 8? tak bezproduktywnego gracza dawno nie widziałem - nic w ofensywie, nic w defensywie, zero wyjścia na pozycję.
JanekB->
daj już spokój. Ich zdania nie zmienisz, a Oni Twojego.
Rosa, denilson, diaby, chamkh lub vela out.
Doświadczony DP, skrzydłowiy lub ofensywny pomocnik i bramkostrzelny napastnik in.
I niech nie mają po 18 lat, błagam
Panowie!
Dość tego lizania się po fiutach, komentujcie mecz!
czesiek_4->
tak, gra ogony ale gra! a theo nie grał przez miesiąc i daje się go na fizycznie grającego, świeżego przeciwnika. Ja sensu nie widze.
Theo powinien mieć 2. Dostał 8 bo jest Anglikiem.
A tak wracając do meczu nie sądzicie że Walcott był dziś zdecydowanie najsłabszy? Ciekaw jestem jaki jest sens wprowadzania zawodnika bazującego na swojej szybkości zaraz po kontuzji do 1 składu, jak on jest nie w pełni sił. A omija się przy ustalaniu wyjściowej jedenastki innych napastników będących w rytmie meczowym - Benek, Szamak?
SamirRosicky->
pewnie że to irytujące, ale co na to poradzisz? Ja tak nie robie, ty też i kupa ludzi też nie. Z nimi dyskutuj, inni niech piszą bełkot
Ludzie, niedługo nie będzie można krytykować kogokolwiek. Trzeba będzie po każdym meczu pisać że kocham klub i nic się nie stało. Wtedy wystarczy parę tygodni i na stronie zostanie raptem 10 osób. Ich rozmowy będą tego rodzaju:
-kocham Arsenal
-Nie to ja go kochał
- a nie bo ja BARDZIEJ
- nie bo to moja prawda jest mojsza niż twojsza :)
SamirRosicky->
pozostańmy przy swoich zdaniach.
SamirRosicky->
do Twojego kibicowania nic nie mam, robisz to tak jak potrafisz najlepiej. Ale to Ty wyrzucałeś mnie ze stronki.
A odpowiadając na pytanie. Myślę że nakreślenie problemu - słabszy skład od rywali - i uzmysłowienie sobie tego jest pierwszym krokiem do uzdrowienia sytuacji. Nie uzdrowi jej twierdzenie że jesteśmy najlepsi i już!
PS. Mnie też denerwuje jak ktoś pisze Wenger out, albo tylko Wenger jest Najlepszy. Ale każdy może mieć swoją opinie, pod warunkiem że nie obraża innych.
Wenger z zespołu na miarę 4-5 miejsca wycisnął co się dało. Niestety starczyło na 2 miejsce póki co. Potrzeba wzmocnień.
I błagam, nie klepcie tak bez sensu tej piłki przed polem karnym, monotonnie i bez pomysłu na grę. Przecież widać że nie macie do kogo zagrać
SamirRosicky->
bo dla mnie wpisy tupu nic się nie stało, jesteśmy najlepsi, serce me oddałem klubowi swemu itd są żenujące. Zalatują mi mówiąc oględnie dziecinadą typu na złość mamie odmrożę sobie uszy :)
I nie wylewam tu żali ( znajdz taki komentarz ). Jest mi po prostu smutno że znów dajemy się robić jak dzieci. I chce żeby to się zmieniło. A Ty takimi wpisami to poprawić możesz nie sytuację ( naświetlić problem ) tylko własny humor. A przecież chyba nie o to chodzi, nie?
SamirRosicky->
co to znaczy klub jest mnie godzien albo ja klubu?
Kibicowałem im i nadal tak będzie. I nie ty będziesz ani ktokolwiek inny oceniał moje przywiązanie do klubu. Śmieszą mnie te wyrzucania ze strony, zarzucanie tego że ktoś jest sezonowcem itp.
Trzeba się pogodzić z faktami i zmieniać je a nie pisać brednie że jesteśmy lepsi jak tak nie jest.
SamirRosicky->
jasne że żenujące! Twoja postawa. Idę założyć konto na stronie MU skoro ty nie pozwalasz mi tu być dzieciaczku :)
Ochłoń trochę. Temu klubowi potrzebne jest przewietrzenie składu, a nie głupoty jakie wypisujesz
SamirRosicky->
nic się nie stało, Arsenal nic się nie stało :)
Żenujące....
Rooney = Van Persie
Fernandez > Chamakh
Berbatov > Bendtner
do tego monotonne rozgrywanie, brak zaskoczenia ( można przewidzieć każdą akcję Arsenalu ) i mamy takie wyniki.
Też bym wolał żeby Fabregas się jasno zadeklarował, np. sezon tu zostaję, chcę coś wygrać dla mojego Arsenalu a potem odejdę. To by miało sens, a tak tylko niepotrzebne wątpliwości są.
Też jestem za zmianą, Clichy szału nie robi, trzeba to przyznać. Choć jak dla mnie podstawą jest doświadczony DP i NŚ dający 20 goli na sezon.
Więcej doświadczonych graczy by się przydało, bo młode chłopaki jak widzą że naprawdę mogą coś ugrać to im nogi miękną.
A tak z innej beczki - przydałby nam się taki walczak jak Kuyt :)
Nie jest nam potrzebny
Nie jest to pierwszoplanowy zakup, wolałbym już jakiegoś weterana na ławkę.
RomanAbramov->
możesz się i śmiać i płakać, masz do tego prawo. Wg mnie w formie jest to gracz klasy przynajmniej międzynarodowej. Zresztą uwzględnienie go bądź nie w takim zestawieniu nie zmienia faktu że mamy zespół na poziomie 3-5-go ligowego miejsca, a Wenger i tak dużo z nich wycisnął.
Reasumując, i tu chyba zgodzą się wszyscy, brak nam klasowych, doświadczonych graczy.
Kiedyś w jednym ze swoich komentarzy oceniłem naszą kadrę, przypisując każdemu z graczy ocenę - format światowy ( gwiazda ), europejski, ligowy. I niestety to się potwierdza. Mamy 3-4 zawodników światowego formatu - Persie, Fabs, może Nasri i Sagna. Inni są ważnymi ogniwami, ale nie są niezastąpieni.
Ja też jestem za małą rewolucją w składzie. 4-5 out, 3-4 in ( w tym podkreślam minimum 2 doświadczonych graczy ). Pozbyłbym się Denilsona, Diabyego, niestety Veli i kogoś z młodych wiecznie utalentowanych nie mających szans na regularną grę u nas w najbliższych sezonach.
PS. Almunia i Sqilacci mogą zostać jako rezerwowi, choć wolałbym ich nie oglądać w naszej koszulce w takiej formie. Z drugiej strony warto mieć doświadczonego bramkarza w kadrze ( może Lehmann niech zostanie, a co ).
Mafia i towarzystwo wzajemnej adoracji za pieniądze kibica.
Racja, brakuje charakteru, ale przede wszystkim doświadczonych graczy. Kogoś kto już coś wygrał i wie, że trzeba walczyć do ostatniej sekundy. A u nas jak nie ma Cesca to każdy się tylko ogląda na kolegę, brakuje nam np. takiego Vieiry czy Gilberto Silvy, doświadczonych graczy umiejących wejść na 25 minut i poderwać zespół. Nie mówiąc już o doświadczonych napastnikach.
Dochodzi jeszcze taka kwestia że Scholes jest Anglikiem, zasłużonym reprezentantem kraju, więc inaczej nie niego patrzy angielski sędzia.
Wszyscy jeszcze pogubią punkty, ale mi z moich wyliczeń wychodzi, że będziemy 2 punkty za MU. Mam nadzieję, że się mylę.
Na pewno nie należy do grona 5-6 najlepszych na swojej pozycji na świecie ( kiedyś tak ), a tylko tacy powinni wybiegać u nas w podstawowej 11. Powinien ostro wziąć się za siebie jak cały zespół. Z drugiej strony szkoda byłoby się go pozbywać, bo lepszego na tę pozycję na tę chwilę mieć nie będziemy.
PS. A tak w ogóle uważam, że sprzedając kilku młodych graczy ( którzy i tak się u nas nie przebiją do 1 drużyny ) i pozbywając się 2-3 słabszych ogniw dałoby się solidnie wzmocnić zespół wydając dodatkowo nie więcej niż 25-30 mln. Taka mała rewolucja kadrowa jest potrzebna.
Arsenal1994->
a oprócz wytykania cudzych błędów jakie jest Twoje zdanie na temat tej plotki transferowej?
A ja mam inne zdanie. Potrzebujemy napastnika, doświadczonego i bramkostrzelnego, bo takiego nie mamy. Van Persie jest kontuzjogenny, gwarantuje tylko jakieś 15 bramek w sezonie. Poza tym może i potrafi grać cofniętego napastnika lub fałszywego skrzydłowego. Bendtner i Chamakh to też nie goleadorzy, nie wspominając o theo ( jeździec bez głowy ) czy słabym fizycznie Veli.
Powiedzmy sobie szczerze, jak brakuje Persiego, to jest problem z napastnikiem.
Natomiast Cavaniego bym nie kupował, za drogi jak na prezentowany poziom.
potrzebujemy jeszcze 2-3 doświadczonych graczy, mogących w trudnych momentach przejąć odpowiedzialność i wykreować coś pozytywnego. Mamy Persiego, Cesca, Nasriego i to właściwie tyle. Czasami błyśnie ktoś inny, ale tak naprawdę brakuje nam doświadczonych graczy.
Farta to my ostatnio mamy. Gramy kichę, jak jakiś zespół ze środka tabeli ( jak nie ma Fabsa ). Nic płynności, przyspieszenia gry, pressingu. Cały czas w tym samym tempie klepiemy bez sensu. Dobrze że przynajmniej dzisiaj cały czas nie dośrodkowywali, tylko zgrywali krótko w pole karne bo byśmy na pewno przegrali.
Teraz trzeba każdy mecz rozpoczynać w Persim, Benkiem i Chamakhem w składzie póki nie wrócu Theo. I od początku atakować.
Powtórze na koniec to co już parę razy pisałem. Sprzedać przynajmniej Denilsona i Diabiego i kupić doświadczonych 2-3 graczy do wzmocnienia składu.
nie mentalność tylko doświadczonych piłkarzy
My nie powinniśmy czekać aż się ktoś rozwinie, tylko wzmocnić skład 2-3 doświadczonymi graczami, mogącymi pociągnąć zespół. W każdym okienku transferowym są takie okazje. I wcale nie kosztuje to tak dużo. Mam nadzieję, że dostrzeże to także Boss.
Cieszę się, może ktoś z takim doświadczeniem podbuduje młodych chłopaków, krzyknie w gorszych momentach gry. To świetna wiadomość. Ale swoją drogą to kolejny kamyczek do ogródka Wengera - już nie pierwszy raz okazuje się, że jest on zmuszony sprowadzać w trybie nagłym doświadczonych graczy bo mamy ich niedostatek. Szkoda, że Boss nie zauważa, że samą młodością nic nie osiągniemy.
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 17 | 13 | 3 | 1 | 42 |
2. Arsenal | 18 | 10 | 6 | 2 | 36 |
3. Chelsea | 18 | 10 | 5 | 3 | 35 |
4. Nottingham Forest | 18 | 10 | 4 | 4 | 34 |
5. Newcastle | 18 | 8 | 5 | 5 | 29 |
6. Bournemouth | 18 | 8 | 5 | 5 | 29 |
7. Manchester City | 18 | 8 | 4 | 6 | 28 |
8. Fulham | 18 | 7 | 7 | 4 | 28 |
9. Aston Villa | 18 | 8 | 4 | 6 | 28 |
10. Brighton | 18 | 6 | 8 | 4 | 26 |
11. Brentford | 18 | 7 | 3 | 8 | 24 |
12. Tottenham | 18 | 7 | 2 | 9 | 23 |
13. West Ham | 18 | 6 | 5 | 7 | 23 |
14. Manchester United | 18 | 6 | 4 | 8 | 22 |
15. Everton | 17 | 3 | 8 | 6 | 17 |
16. Crystal Palace | 18 | 3 | 8 | 7 | 17 |
17. Wolves | 18 | 4 | 3 | 11 | 15 |
18. Leicester | 18 | 3 | 5 | 10 | 14 |
19. Ipswich | 18 | 2 | 6 | 10 | 12 |
20. Southampton | 18 | 1 | 3 | 14 | 6 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 15 | 11 |
E. Haaland | 13 | 1 |
C. Palmer | 11 | 6 |
A. Isak | 10 | 4 |
B. Mbeumo | 10 | 2 |
C. Wood | 10 | 0 |
Matheus Cunha | 9 | 3 |
N. Jackson | 9 | 3 |
Y. Wissa | 9 | 1 |
J. Maddison | 8 | 4 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
bialysul->
masz sporo racji ale wg mnie jest trochę inaczej. Transfery są potrzebne. I to doświadczeni gracze wzmacniający 1 skład. 1-2 piłkarzy. Zwróć uwagę, że:
- kontuzje zawsze będą, w tym szczególnie graczy dla nas kluczowych, choćby dlatego że grają po 50 meczy w sezonie.
- niektórzy gracze nie mają nawet przyzwoitych zmienników: Song, Fabs, Persie.
- od kogoś ci młodzi muszą się uczyć tego co nasi nie potrafią, czyli w trudnych momentach udźwignąć odpowiedzialność, to przychodzi z wiekiem i doświadczeniem z gry w wielu meczach.
- Arsenal i tak daje bardzo dużo młodym piłkarzom, ale chyba nie o to chodzi by każdy wskakiwał do 1 składu, ale o wygrywanie trofeów
- od 2-3 dobrych transferów nie zmienimy polityki klubu, tylko wzmocnimy skład.