Komentarze użytkownika malyglod

Znaleziono 6545 komentarzy użytkownika malyglod.
Pokazuję stronę 33 z 164 (komentarze od 1281 do 1320):

Komentowany temat: Pokaz bezsilności: Arsenal 0-3 Man City 02.03.2018, 15:02

@Womanizer:

mój wcześniejszy komentarz:

"Coś jest nie tak w mentalności zespołu i to jest wina Wengera i jego sztabu. I być może rozwiązaniem jest zmiana trenera ale na pewno nie w trakcie sezonu."

"Raczej ich rozpieścił jak miał to w zwyczaju od zawsze. Zawsze ich chronił i za mało wymagał.
Co do Oxa. On nie gra lepiej. 3 mecze dobre w sezonie nie robią z niego czołowego gracza."

Komentowany temat: Pokaz bezsilności: Arsenal 0-3 Man City 02.03.2018, 15:00

@Qarol:

paradne!

Argumentem jest to, że pokazuję że trenera który jest w klubie 20 lat ( z różnym skutkiem jak SAF i Wenger ) ciężko zastąpić. To jak wyrwanie drzewa z korzeniami i oczekiwanie że nadal będzie się miało cień w ogródku a może będzie on nawet większy.

To są zmiany które można robić po sezonie.
Oczywiście można oczekiwać na efekt Gattuso.
Sprawdza się raz na 20 razy.

Komentowany temat: Pokaz bezsilności: Arsenal 0-3 Man City 02.03.2018, 14:46

@Womanizer:

A która liga od 10 lat ma minimum 4 zespołu realnie walczące o mistrzostwo?
W której główną rolę grają pieniądze od szejków?


Przegrane kilkoma bramkami wynikają ze sposobu gry.
Kiedy widziałeś defensywny Arsenal?

Po ilu sezonach MU zdobyło mistrzostwo po odejściu Fergusona?
To już chyba 5 lat...

Komentowany temat: Pokaz bezsilności: Arsenal 0-3 Man City 02.03.2018, 14:35

@Womanizer:

Od 10 lat? Chyba jednak inny Arsenal mamy na mysli.

Komentowany temat: Pokaz bezsilności: Arsenal 0-3 Man City 02.03.2018, 14:28

@enrique:

to podaj swoje rozwiązanie.

Bo póki co widzę coś w rodzaju popsuł mi się samochód to go wyrzucam i biorę nowy zamiast naprawiam to co jest uszkodzone.

Komentowany temat: Pokaz bezsilności: Arsenal 0-3 Man City 02.03.2018, 14:22

@Qarol:

Ja nie mówię że Wenger jest cudowny i nie błądzi - to oczywiste. Sam mówił że w prawdopodobnie w każdym z 1000 swoich meczy popełnił jakiś błąd.


Ja staram się tylko rozmawiać o faktach. A nie o tym co by było gdyby. Nie wiem tego, to niesprawdzalne. Dlatego tak łatwo podawać ten argument.

Coś jest nie tak w mentalności zespołu i to jest wina Wengera i jego sztabu. I być może rozwiązaniem jest zmiana trenera ale na pewno nie w trakcie sezonu.

Przykłady typu przyjdzie Gattuso i w tydzień będzie super są śmieszne.
Wenger jest tu 20 lat. Wszystko zna, z niejednej sytuacji wyszedł, niejedno spieprzył i niejedno naprawił.
I jak nie naprawi to się mu podziękuje. Grzecznie i po dżentelmeńsku.

Poza tym my nie walczymy o mistrza więc co mnie obchodzi 30 pkt straty do MC?
To tak jakby kibic Swensea żalił się że ma tyle punktów do Arsenalu.

Komentowany temat: Pokaz bezsilności: Arsenal 0-3 Man City 02.03.2018, 14:05

@Qarol:

Tak tak, Wenger spuścił z nich powietrze i oduczył umiejętności. Sprawił, że Kosa jest niepewny i mało zadziorny, Per się nie umie ustawić a Mustafi macha rękami i czeka na gwizdek.

Kosa gra z kontuzję i nie jest i pewnie już nie będzie pewny. Tak to już jest jak zdrowie nie dopisuje to i formy brak.
Per chciał zakończyć karierę wcześniej.
Mustafi - nie wiem. Chyba za sukcesy w reprezentacji tu gra bo o ile w pierwszych meczach coś pokazywał to teraz się jedynie wykłóca z sędziami. Kiedy on nam "wygrał mecz"?

Raczej ich rozpieścił jak miał to w zwyczaju od zawsze. Zawsze ich chronił i za mało wymagał.
Co do Oxa. On nie gra lepiej. 3 mecze dobre w sezonie nie robią z niego czołowego gracza.

Komentowany temat: Pokaz bezsilności: Arsenal 0-3 Man City 02.03.2018, 13:49

To skoro zawiedli ci wymienieni to kto ma grać zamiast nich?

Komentowany temat: Pokaz bezsilności: Arsenal 0-3 Man City 02.03.2018, 13:44

Krótki test.
Kto zawiódł w ostatnich meczach z obrońców?

Komentowany temat: Pokaz bezsilności: Arsenal 0-3 Man City 02.03.2018, 13:41

@Gunner915:

Tak, to jest patologia a przynajmniej kuriozum.

Tylko że Ospina grając za Cecha nie pokazuje nic lepszego.
Tylko że Per jest mentalnie na emeryturze i każdy jego mecz jest jak mecz Holdinga - słaby.
Tylko że Bellerin jest ulubieńcem i sam bym go chętnie zobaczył na ławce. Tylko kto za niego?

Ja widziałbym Mustafiego na boku a w środku Elnenego jako doraźne rozwiązanie.


To jest problem mentalności drużyny.
Czemu taki Kolasinac wychodząc w 1 składzie nie daje nic? Przecież powinien walczyć o miejsce w drużynie.

Do tego nawet jak się starają to kończy się 0:3 po połowie.

Komentowany temat: Pokaz bezsilności: Arsenal 0-3 Man City 02.03.2018, 13:33

@Qarol:

Zawsze jesteśmy mądrzy po szkodzie.
Sorry ale przed sezonem NIKT nie przewidział że z trio Mustafi, Kościelny, Per żaden nie będzie grał przynajmniej przyzwoicie.
I to nie jest błędem Wengera.
Błędem Wengera jest to że na to nie zareagował w tym okienku.

Komentowany temat: Pokaz bezsilności: Arsenal 0-3 Man City 02.03.2018, 12:56

@Qarol:

sądzę że głupotą byłby jego zakup za 90 mln.
Za drogo za takiego gracza a do tego konieczność to bramka i obrona. Konieczność absolutna bo do końca sezonu stracimy z 50 bramek.

Komentowany temat: Pokaz bezsilności: Arsenal 0-3 Man City 02.03.2018, 12:49

@Ranczomen:

rozumiem- czyli do nas by przeszedł

Komentowany temat: Pokaz bezsilności: Arsenal 0-3 Man City 02.03.2018, 12:47

Mahrez?

Ale przecież Lester nie puściło go nawet do bogaczy z MC.

Komentowany temat: Pokaz bezsilności: Arsenal 0-3 Man City 02.03.2018, 12:39

Problemem jest to że tu jest wiele do naprawy a wy zamiast naprawy wolicie wymienić.
Tylko że chyba nas na to nie stać.

Komentowany temat: Pokaz bezsilności: Arsenal 0-3 Man City 02.03.2018, 12:09

@Qarol:

Statystyka.
A ja powiem 3 mistrzostwa i 7 pucharów.

Oboje wiemy że mogło być więcej ale i to co osiągnęliśmy nikt nam nie podarował.

Komentowany temat: Pokaz bezsilności: Arsenal 0-3 Man City 02.03.2018, 12:06

@Gofer999:

Czyli nic poza 1 miejscem się nie liczy?

Komentowany temat: Pokaz bezsilności: Arsenal 0-3 Man City 02.03.2018, 12:05

@n0thing:

Ale te wymagania są duże. I wg mnie powinny rosnąć a dzieje się wręcz przeciwnie.
Dlatego ten sezon musi być rozstrzygający.

Po prostu nie możesz podejść do gościa który 20 lat spędził tu i zrobił więcej niż inni i po 1 sezonie porażek powiedzieć mu idź sobie.


Ale jeśli jest to początkiem tendencji to znaczy że trzeba znaleźć rozwiązanie. Bo rozwalać jest łatwo a budować nie.
Do tego jak podkreślam - kluczowe zagadnienie - Wenger zawsze był stanie wyjść z opresji. Teraz tego nie widać.

Komentowany temat: Pokaz bezsilności: Arsenal 0-3 Man City 02.03.2018, 12:01

@Qarol:

a ile wg Ciebie powinniśmy ich zdobyć? Tylko kilka mistrzostw to mało? O ile więcej powinno ich wg Ciebie być?

Bo to niezbyt fajnie umniejszać czyjeś zasługi sprzed lat.

Komentowany temat: Pokaz bezsilności: Arsenal 0-3 Man City 02.03.2018, 11:53

@n0thing:

Aaaa czyli osiągnięcia nic nie znaczą? Samo się zrobiło to wicemistrzostwo? A krajowy puchar też jest nieistotny?

Dla mnie też liczy się przede wszystkim mistrzostwo ligi ale nawet z najmocniejszym w składzie Arsenalem zdobyliśmy go parę razy ledwie.

@Qarol:

Regres jest teraz. Bo i liga z sezonu na sezon jest coraz mocniejsza.

Komentowany temat: Pokaz bezsilności: Arsenal 0-3 Man City 02.03.2018, 11:46

Ten Wenger w przeciągu 4 ostatnich sezonów zdobył wicemistrzostwo i 3x Puchar Anglii. To fakty. Do tego 3 razy grał w LM.

Faktem jest także słabszy poprzedni sezon i faktem jest straszny sezon obecny.

Komentowany temat: Pokaz bezsilności: Arsenal 0-3 Man City 02.03.2018, 11:39

@Qarol:

czy uważam że LM to za mało?
Po tym na jakim etapie jesteśmy od poprzedniego sezonu? Nie.

Arsenal nigdy nie był czołową ekipą Europy przez powiedzmy 3-4 sezony.
Okazjonalnie byliśmy w czołówce, a zazwyczaj na pozycjach 8-12. I oczekuję że to wróci.

Ponadto oczekuję nawiązania walki o mistrzostwo PL.
Takie są realia.


Oczywiście wolałbym co sezon wygrywać PL i grać w finałach pucharów ale piszę realnie.

Komentowany temat: Pokaz bezsilności: Arsenal 0-3 Man City 02.03.2018, 11:27

Co z Wengerem?

To zależy od końca tego sezonu. Tzn. jesteśmy drużyną walczącą od lat o uczestnictwo w LM. To cel podstawowy.
Przez 20 lat cel był osiągany. raz lepiej a raz gorzej ale był. Były różne kryzysy, mniejsze i większe. Były przebudowy drużyny, odchodzili jej liderzy i to pokroju Henrego czy Persiego. Wenger zawsze to ogarniał. Wychodził obronną ręką.

Noga podwinęła się w ostatnim sezonie. Dlatego jestem w stanie to zrozumieć. Każdy z zespołów walczy i nie mamy gwarancji udziału w LM jak wielu sądziło.
Limit błędów się jednak wyczerpuje. A i nie widzę żeby zespół reagował na ruchy Wengera.

Komentowany temat: Pokaz bezsilności: Arsenal 0-3 Man City 02.03.2018, 11:16

1. Zakup 3 obrońców - Dwóch ŚO i PO i bramkarza
2. Zakup defensywnego pomocnika - np Ndidiego i rozgrywającego za Cazorlę.
3. Zakup przynajmniej jednego skrzydłowego.

Komentowany temat: Ramsey: Musimy wykonać jeszcze wiele pracy 02.03.2018, 10:48

Wg mnie nie zagraliśmy źle. Oczywiście pressing był dziurawy, obrońcy często podejmowali złe decyzje czy byli minimalnie spóźnieni i te niewielkie różnice zdecydowały. MC jest lepszy od całej reszty ligi. To fakt.

Żałuję tylko, że nie udało się strzelić bramki, bo okazje były, w tym karny. No cóź, jak nie idzie to nie idzie.
Jak zagramy z Brighton tak jak z City to wygramy.
Nie rozwiąże to niestety żadnego z wielu naszych problemów.

Komentowany temat: Pokaz bezsilności: Arsenal 0-3 Man City 02.03.2018, 10:24

Tylko że dysproporcja między MC a MU też jest kolosalna - 16 pkt.

Nie widzę tu sensu dyskutować o różnicach bo one są widoczne gołym okiem.
Można mówić o 30 pkt różnicy, o różnicy w bramkach czy ilości porażek.
Argumenty można mnożyć.

Nie jesteśmy klubem walczącym o mistrzostwo tylko o udział w LM. To jest nasz cel na koniec sezonu i z tego Arsene musi zostać rozliczony po jego końcu.

Komentowany temat: Pokaz bezsilności: Arsenal 0-3 Man City 02.03.2018, 09:20

Akurat wczoraj to mieliśmy trochę pecha a MC jest wyśmienity. U nas 3 strzały na bramkę i nic. U nich jeden i bramka. Są w formie sportowej i mentalnej. My nie.

Komentowany temat: Pokazać charakter: Arsenal vs Manchester City 01.03.2018, 11:57

Tylko że obecna obrana nie daje żadnej gwarancji zera z tyłu. Wręcz przeciwnie.
Wg mnie w ogóle Elneny jako ŚO może być doraźnym dobrym rozwiązaniem. Co jak co ale on gra bezpiecznie.

Komentowany temat: Pokazać charakter: Arsenal vs Manchester City 01.03.2018, 11:44

Ja bym postawił na obronę w składzie Mustafi-Elneny-Kościelny-Niles ( lub Kolasinac ).

Bellerin powinien odpocząć, a Mustafi na boku jest mniej elektryczny.

Komentowany temat: Wright: Arsenal potrzebuje nowego trenera 28.02.2018, 08:07

@Nomad:

a może po prostu trafiał na zespoły które były lepsze?

Komentowany temat: Manchester City i Arsenal zmierzają w przeciwnym kierunku 28.02.2018, 08:00

Artykuł trochę pod obecną sytuację po ostatniej klęsce.
Oczywiście, że nie idziemy w dobrym kierunku szczególnie patrząc na ligę ale gorsze okresy się zdarzają a my nie dołujemy od 3-4 lat tylko szczególnie w tym sezonie.

Jak się robi podsumowanie to warto spojrzeć na pieniądze jakie inwestowane są w zespół. Tu widać dysproporcję.

Może i wywalą Wengera ale czy to zmieni mentalność graczy?
Czy to sprawi że Mustafi nie będzie płakał po kontakcie z rywalem? Albo Jack się nie będzie skarżył w mediach? czy Bellerin skupi się na grze w defensywie?

Poczekamy - zobaczymy.

Jeśli to prawda to jest to dobre rozwiązanie.
Drugi raz Arsenal nie spełni celu – więc zmiana.

Komentowany temat: Wilshere obwinia sędziego 27.02.2018, 08:30

Nie było faulu na Mustafim i nie było spalonego ( była pozycja spalona zawodnika nieuczestniczącego w akcji ).
Stworzyliśmy jedną groźną sytuację i przeszliśmy obok meczu.
Teraz czas przestać płakać tylko wziąć się do walki w lidze.

Komentowany temat: Arsenal rozbity w finale Carabao Cup, wygrana City 3-0 26.02.2018, 12:33

Ciekaw jestem jakim składem wyjdziemy na MC. Pewnie znowu tym samym.

Komentowany temat: Arsenal rozbity w finale Carabao Cup, wygrana City 3-0 26.02.2018, 10:00

Ja bym wymagał żeby klub zakazał prowadzenia twitterów i instagramów w trakcie sezonu. Gwiazdy są na boisku niepotrzebne. Potrzebni są piłkarze.

Komentowany temat: Arsenal rozbity w finale Carabao Cup, wygrana City 3-0 26.02.2018, 09:25

Problemem jest mentalność praktycznie każdego zawodnika.

Podam kilka przykładów:

Bellerin – poczuł się zbyt pewnie i w defensywie po prostu nie istnieje. W ofensywie sieje wiatr ale i tak wiele z tego dla drużyny nie ma. Zawodnik o jednej nodze, przewidywalny w ofensywie, słaby w destrukcji. Do tego nieodpowiedzialny.

Kolasinac – więcej się spodziewałem po takim czołgu. Miał być przecinakiem a wygląda na sytego misia. Zawodnik który nie ma 1 składu i o niego nie walczy jak ma okazję. Już jest syty?
Xhaka – chyba został wykastrowany mentalnie. Ani waleczności ani gwarancji w destrukcji. Po prostu średni.

Ramsey – bardzo go lubię ale to chyba typ gracza który musi zagrać sezon zdrowy by w następnym być na wysokim poziomie. Widać, że kontuzje dają znać. Mentalnie nigdy nie będzie gotowy do bycia liderem, krzyknięcia na kolegów i podniesienia ducha zespołu. Lubi truchtać w jednostajnym tempie.

Welbeck – pogodzony z emeryturą w Arsenalu przed trzydziestką. Choć wczoraj jako jeden z nielicznych miał nieco ambicji to powinien mieć jej 5x więcej. Czego oczekiwać od gracza z ławki jak nie walki?

Komentowany temat: Arsenal rozbity w finale Carabao Cup, wygrana City 3-0 26.02.2018, 08:58

Dla mnie Wengerowi i jego drużynie może się trafić słabszy sezon. Np poprzedni. To normalne.
Ale trener musi umieć zareagować. I dotąd Wenger zawsze umiał. Choćbyśmy dołowali w trakcie sezonu to potrafił na koniec doczłapać do 4 miejsca i zagrać w LM. I za to ma mój wielki szacunek, bo to jest sztuka odrodzić zespół który dołuje.

Niestety w tym sezonie tego nie widać. Nie widać ani reakcji trenera na wydarzenia ani reakcji zespołu.

I jeśli się tak to skończy jak obecnie to konieczna jest reakcja władz klubu i zmiany. Także Wengera.

Komentowany temat: Ramsey: Popełniliśmy bardzo głupi błąd 26.02.2018, 08:42

Trzeba było nie być miękką fajką tylko powalczyć i pobiegać. Tylko tyle, bo City i tak jest lepsze.
Można być gorszym bo taki jest sport. Ale determinacja i chęć zwycięstwa potrafi zdziałać cuda. My tego nie mamy. I nawet zawodnicy widać tego nie dostrzegają.

Komentowany temat: Neville: To było żałosne 26.02.2018, 08:29

Od dłuższego czasu nie jestem fanem ich formacji obronnej, charakteru czy ducha walki.

Mogę się pod tym podpisać.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Ipswich 27.12.2024 - godzina 21:15
? : ?
Crystal Palace - Arsenal 21.12.2024 - godzina 18:30
1 : 5
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool16123139
2. Chelsea17105235
3. Arsenal1796233
4. Nottingham Forest1794431
5. Bournemouth1784528
6. Aston Villa1784528
7. Manchester City1783627
8. Newcastle1775526
9. Fulham1767425
10. Brighton1767425
11. Tottenham1772823
12. Brentford1772823
13. Manchester United1764722
14. West Ham1755720
15. Everton1637616
16. Crystal Palace1737716
17. Leicester1735914
18. Wolves17331112
19. Ipswich1726912
20. Southampton1713136
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah139
E. Haaland131
C. Palmer116
B. Mbeumo102
C. Wood100
N. Jackson93
Y. Wissa91
Matheus Cunha83
J. Maddison74
A. Isak74
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady