Komentarze użytkownika malyglod

Znaleziono 6601 komentarzy użytkownika malyglod.
Pokazuję stronę 59 z 166 (komentarze od 2321 do 2360):

Arsenalfcfan

czyli ty masz zwyczajnie pretensje że Wenger cię okłamaał i nie powiedział publicznie, chcę kupić tego i tego gracza?
Śmieszne.

hokus_pokus

tylko co to znaczy fajne? Jednemu jest potrzebny taki gracz innemu inny.
Nam np taki Kolo Toure nie był konieczny ale już Suarez jak najbardziej. I to nie wina Wengera, że łatwiej L`poolowi kupić Iworyjczyka niż nam Urugwajczyka.

Poza tym ciężko było przewidzieć, że w czasie jak kontuzję ma NAcho to i Gibbs wyleci.
Inaczej musilibyśmy mieć 3 ! klasowych LO.
Oczywiście kibice na k.com to wszystko przewidzieli, a stary Wenger nie. Jaki on głupi a my mądrzy.

Arsenalfcfan

co to znaczy przegapiliśmy? Stali w kolejce pod Ashburton Grove i Wenger odwracał oczy? Nie chciał ich jak mu wchodzili do gabinetu?

Nie, po prostu w wypadku splotu okoliczności ( wysokość transferu, zainteresowanie, negocjacje, pensja, rola na boisku, inne kluby ) wybrakli inne opcje.
Nie wiem ile jest w tym winy Wengera. Pewnie jakiś procent jest ( co widzimy znając już przyszłość ). Ale chyba nie 100%?

sebasz.

nie wiem czy masz rację, może. Psychika w końcu jest bardzo ważna. Np jak boisz się źle stanąć to jest prawie pewne, że skręcisz nogę. Jak o tym nie myślisz, to biegasz bez problemów.

Dla mnie też jest niepokojące, że ławka jest krótka, ale naprawdę ile jest meczy w roku, gdzie wypadają równocześnie dwaj boczni obrońcy i środkowy łapie czerwo?
Taki mecz się zdarza raz na 5 lat.

Poza tym transfery będą. Narazie pozbyliśmy się słabych graczy, ale to prawda, że ciężko kupić kogoś spełniającdego warunki Arsenalu, np.
Lepszy od Artety ( albo jego poziom ), chętny do przejście do Arsenalu, bez innych zainteresowanych jego osobą, gotowy zarabiać stosunkowo niedużo a do tego często siedzący na rezerwie.

Topek


to tylko ci się tak wydaje, że to takie proste

Na odpowiednio dobrych zmienników trzeba mieć pieniądze. Jak nie dajesz swojemu podstawowemu DP 90 tyś to rezerwowego za 130 tyś nie ściągniesz.
Stać nas na takich zawodnikow jakich mamy.

Arsenalfcfan.

dyskusja nie ma sensu.

Jak bronię Wengera nie dlatego, że on jest nieomylny, tylko dlatego, że mnóstwo rzeczy które mu zarzucasz nie są jego winą!

On swoje ma za uszami i ja to wiem, ale jak zarzucasz mu np. że nie kupił Gustavo ( który zwyczajnie wolał nie ruszać się z Niemiec, mieć większe pieniądze i regularną grą przed MŚ niż iść w nieznane do Anglii ) czy Suareza ( którego klub zwyczajnie nie chciał puścić do rywala ) to prubuję ci uświadomić, że życie jest nieco bardziej skomplikowane, niż twierdzenie że stary wenger - fajtłapa nie wie co się dzieje i nie widzi problemów, a widzi je dwudziestolatek z Polski.

Dlatego zawsze tu na stronie muszę bronić Wengera a nie mogę mu zarzucić tego o co mam do niego pretensje ( niemałe zresztą ), bo dyskusja i tak sprowadza się do: dobrze - źle, czarne - białe.

Oggy.

a dla ciebie nie jest? Przewidujesz wyniki? Wiesz co będzie jutro?

Poza tym co to znaczy słaby skład? Jack jest słaby? Kosa słaby? Walcott też? Teraz to możesz być ważny i wszechwiedzący, jakby było gdyby Wenger kupił tego czy owego, bo co by było gdyby to każdy może mówić. To jest niesprawdzalne.

To jak wytłumaczysz, że teoretycznie lepsze drużyny mające mnóstwo gwiazd też czasem przegrywają?

Topek.

tylko że ta kadra zaraz taka wąska nie będzie

Marzag.

gdyby gdyby

Tak wtedy wszystko byłoby cacy. To nie jest FM czy Fifa, że jak ci nie idzie to kupujesz gracza i już jest dobrze.
Tu wpływ ma wszystko. Nawet to, że np Per nie mógł się za przeproszeniem odesr..ć przed meczem. Komputer tego nie uwzględnia, życie jak najbardziej.

Nie masz prostych rozwiązań, że trzeba było kupić i byłoby dobrze.
Może byłoby ( napweno byłoby więcej opcji do zmian ) ale nie wiesz, czy np taki Gustavo co chwila nie byłby ogrywany bo np. dawno nie grał i nie jest w rytmie meczowym.

Topek.

wg mnie zagraliśmy słabo, ale to sędzia wypaczył przebieg meczu.
Jak 10 razy rozpędzasz się z piłką i 10 razy jesteś faulowany a rywal nei ponosi kary to zrobi to po raz jedenasty. To oczywiste. I oczywiste jest że to wpływa na poziom gry i wynik.

Ja nie tłumaczę porażki sędzią, tylko próbuję napisać, że sędziowanie ma wpływ na grę.

ArseneAl.

tak to prawda. To jest odpowiedzialność Wengera. I ja tej odpowiedzialności z niego nigdy nie zdejmowałem. Tylko że tu na stronce albo coś jest czarne albo białe. A rzeczywistość taka nie jest. I dla mnie też nie jest jedynie winą trenera, że gramy słabo i przegrywamy.

Czy mając dziś na boisku 11 Cazorli czy Gustavo to by to coś zmieniło?
Jack walczył za 2-3 zawodników a i tak połowę przewinień na nim nie gwiadano. Podobnie Rosa. Aż się dziwiłem, że jeszcze nie pękli i nie dostali czerwieni za "wytłumaczenie" sędziemu lub przeciwnikowi.

Topek.

czyli uważasz, że poziom sędziowania był w porządku. Żadnych błędów po stronie arbitra?

Arsenalfcfan.

takie spotkanie to idealna pożywka dla takich przeciwników Wengera jak ty :)

Owszem, zagraliśmy słabo i schematycznie. Często tak gramy, a jednek wygrywamy. Czasem gramy bardzo dobrze a i tak nic nie chce wpaść.

Tylko że nie jest winą trenera, że Gibbs zakończył mecz z krwawiącą głową, Sagna o mało nie złamał kręgosłupa, sędzia dał rywalom karnego z kapelusza, wyrzucił Kosę za nic a do tego tolerował mnóstwo złośliwych małych fauli ze strony rywala. Nie jest winą Wengera, że Cazorla jest z drużyną 2 tygodnie i dopiero zaczął trenować, a Theo nie bierze na siebie odpowiedzialności w grze.
Poza tym to sędzia prowadzi zawody i nie może pozwalać na to, by zawodnicy walczyli wręcz zamiast grać w piłkę.

Tylko co pomogą transfery ( a takie być powinny i będą ), jak nowy zawodnik jest faulowany i sędzia tego nie gwiżdźe.
Transfer sam w sobienie da zwycięstwa.

maciekbe.

pewnie że trzeba było strzelać.
Tylko nieco trudniej o to, jak ci nogę podkładają a sędzia nie gwiźdże. I tak przynajmniej kilka razy.

Oczywiście powinniśmy wygrać, ale ilość niegwizdanych fauli przekłada się na frustrację, płynność gry i w końcu na wynik.
Co z tego, że sędzia da przeciwnikowi kartkę, jak w innej sytuacji daje mu też karnego a do tego wyrzuca naszego gracza za...., no właśnie za co?

RvPersie.

bo jeszcze mam nadzieję, że jest 1% użytkowników tej strony, której myślenie nie ogranicza się do bluzgów i wyrzucania trenera i zawodników po jednym czy drugim meczu.
Wiadomo, że zagraliśmy do niczego, ale sędzia po prostu sprowadziłe te zawody do rangi parodii.

Frustracja jest wielka i nie zagraliśmy na poziomie BPL, ale dziś mecz przegrał nam sędzia nie zawodnicy.
Tyle decyzji ile wypaczył pan z gwizdkiem to dawno nie widziałem.

Komentowany temat: Do biegu, gotowi, START: Arsenal vs Aston Villa 17.08.2013, 16:53

pumeks.

mam to samo odczucie. Sędzia pozwolił na grę w rugby, więc nie mamy piłki nożnej.

Komentowany temat: Do biegu, gotowi, START: Arsenal vs Aston Villa 16.08.2013, 20:03

ArseneAl.

na pewno będzie ciekawie.

Komentowany temat: Do biegu, gotowi, START: Arsenal vs Aston Villa 16.08.2013, 19:53

ArseneAl

to co ja bym chciał jest nieistotne.
Istotne jest jak będzie, a ja tego nie wiem.

Po prostu ta tabela wydaje mi się taka..., podobna do poprzednich. Właściwie każdy klub gra o to samo.
Top 4 takie samo, pozycje 5-7 też czyli o LE walczą te same zespoły co zawsze, środek tabeli taż podobny z nieco wyższą pozycją N`castle i Świętych, o spadek walcząc ci sami maruderzy plus beniaminki.

Komentowany temat: Do biegu, gotowi, START: Arsenal vs Aston Villa 16.08.2013, 19:39

ArseneAl.

raczej przytoczyłeś tabelę z poprzedniego sezonu, z niewielkimi modyfikacjami.
Nothing happens again

Komentowany temat: Zapowiedź 1. kolejki Premier League 15.08.2013, 15:46

afcforever

a to nowość. Z Fabsem w składzie wygrywaliśmy gładko ze Stoke?

14.05.2011 Stoke - Arsenal 3:1
23.02.2011 Arsenal - Stoke 1:0
27.02.2010 Stoke - Arsenal 1:3
24.01.2010 Stoke - Arsenal 3:1


Rzeczywiście, biliśmy ich na głowę. Nie to co teraz

Komentowany temat: Zapowiedź 1. kolejki Premier League 15.08.2013, 15:19

Hans_Zimmer

uzasadnij swoją wypowiedź

Komentowany temat: Zapowiedź 1. kolejki Premier League 15.08.2013, 15:11

Wenger mówił, że kupi zawodników lepszych niż ma obecnie.
Suarez - jest lepszy.
Gustavo - tu już bym polemizował. Chociaż niewątpliwie by się przydał, bo ławkę mamy krótką. Z drugiej strony jak rezerwowy, a przynajmniej gracz rotacyjny ma miec największą pensję, większę niż będący tu kilka lat Walcott...

Ale jest jeszcze sporo czsu. Damy radę. Transfery będą.

Komentowany temat: Zapowiedź 1. kolejki Premier League 15.08.2013, 15:02

Arsenalfcfan.

w hipotetycznych odpowiedziach jesteś rzeczywiście wybitny. Szkoda, że to Ty nie prowadzisz polityki transferowej klubu. Wszystko byłoby takie proste.

Wenger zawsze kupuje z wyprzedzeniem. Kupił Kościelnego nie na jego pierwszy sezon, tylko na kolejny.
Podobnie AOC ( jak myślisz, czemu sprzedał Gerv a nikogo nie kupił ), Jenkinsona, kiedyś Szczęsnego, Ramseya itd. To są zawsze zakupy na przyszłość.

Komentowany temat: Zapowiedź 1. kolejki Premier League 15.08.2013, 14:57

Oggy.

nawet 90% naszej gry to była patologia. Dziwne że nie spadliśmy z ligi grając tak źle...

Komentowany temat: Zapowiedź 1. kolejki Premier League 15.08.2013, 14:53

Arsenalfcfan

i zamiast Cahilla ma Kościelnego. Źle na tym wyszedł?
Zamiast Goetze ma Cazorlę. Źle na tym wyszedł?

Poza tym Wenger dawał 40 mln za Suareza. Jakby dawał 50, to Rodgers by chciał 60. I tak w koło Macieju.

Komentowany temat: Zapowiedź 1. kolejki Premier League 15.08.2013, 14:50

LoveTheGunners.

a teraz taka sama wypowiedź sprzed roku:

"Działania transferowe którego z klubów najbardziej przypadły Panu do gustu, a którego najmniej?
Najmniej Arsenalu, bo jak zwykle z tej nabrzmiałej powłóczystą czernią chmury nie spadła choćby rachityczna kropelka deszczu. Polityka transferowa Kanonierów od lat woła o pomstę do nieba. Po cichutku sympatyzuję z Arsenalem, ale Arsene Wenger znów, delikatnie mówiąc, mija się z prawdą. Ktoś nabija kibiców Kanonierów w butelkę. Najbardziej? Głodne Newcastle, podrażniony QPR i nieobliczany team Liverpoolu."

Komentowany temat: Zapowiedź 1. kolejki Premier League 15.08.2013, 14:48

LoveTheGunners.

czasy są zawsze inne.

Poza tym nikt, żaden nowy trener, nie zagwarantuje trofeów. W żadnym klubie.

Poza tym to że ty sobie oceniasz, czy 8 lat to długo czy mało to to nikogo nie obchodzi.

Wenger dostał od zarządu taką sytuację a nie inną i obu stronom to odpowiada.
Wybudowali stadion to muszą się liczyć, że 10 lat się to będzie odbijać na zespole. Bo zamiast pakować 400 - 450 mln w infrastrukturę mogli to samo wydać na zespół.

Komentowany temat: Zapowiedź 1. kolejki Premier League 15.08.2013, 14:44

Oggy

szaleństwem to jest to, że kibicując Arsenalowi można być jak chorągiewka na wietrze. Zbliża się koniec okienka transferowego ( a nie ligi ) a już kilka osób ma pełne gacie.

Komentowany temat: Zapowiedź 1. kolejki Premier League 15.08.2013, 14:42

LoveTheGunners

mógłbyś się przyczepić czegoś innego, bo akuret to że się nimi interesujemy jest prawdą.
A że nie kupiliśmy Suareza to już chyba nie wina Wengera...

Komentowany temat: Zapowiedź 1. kolejki Premier League 15.08.2013, 14:40

Oggy.

17 lat.

Nowy poziom klubu ( z brytyjskiego na europejski )
Nowy stadion i baza treningowa
Kilka trofeów
Finał LM
Ukształtowanie kilku piłkarskich legend ( nie mówiąc o szeregu bardzo dobrych graczy )
16 lat gry ez przerwy w LM ( jako jedyny obok Realu chyba zespół )
Zawsze w top4 ligi

8 lat bez trofeum ( mając ograniczone środki na zespoł )

Widzisz tu jakąś dysproporcję?

Komentowany temat: Zapowiedź 1. kolejki Premier League 15.08.2013, 14:35

Theo10

jak możesz widzieć regres jak:

- kupujemy takiego Cazorlę
- przedłużamy kontrakty z Walcottem i obiecującą młodzieżą
- nikt ważny nie odchodzi z zespołu, co jest ewenementem od czasów Overmarsa!
- pozbywamy się 10 zbędnych graczy
- walczymi o zakontraktowanie takich graczy jak Suarez ( top 10 światowych napastników ) i Gustavo ( zdobywca LM ). To chyba pokazuje aspiracje.

Po prostu brakuje ci cierpliwości.

Komentowany temat: Zapowiedź 1. kolejki Premier League 15.08.2013, 14:30

LoveTheGunners.

komentarz o Arsenalu z innej strony:

"Na papierze" to QPR w poprzednim sezonie powinno załapac sie do Ligi Europy, a wszyscy wiemy jak skonczył sie dla nich sezon.

Komentowany temat: Zapowiedź 1. kolejki Premier League 15.08.2013, 14:28

Oggy

oczywiście że tak.

Facet przez 17 lat podniósł Arsenal do miana jednego z najlepszych europejskich zespołów. Przed jego erą byliśmy takim dzisiejszym Evertonem. Raz na jakiś czas coś wygrywaliśmy. Taki średniak. Mocny, ale średni. Do tego grający brzydką piłkę.

Dziś ten klub to renoma. Marka może nie tak jak Real, ale już nie tylko brytyjska. Na takie uznanie pracuje się dziesiątki lat, nie dwa sezony!
Zapraszają nas do Azji, USA, zespół odbywa tournee co roku. Do tego gra na najwyższym możliwym poziomie europejskich rozgrywek - LM.
Ma świetnych reprezentantów swoich krajów.
Chłopie, tu nie ma co dyskutować, bo to jest inny poziom w porównaniu z tym co było przed Wengerem.
Jeden słabszy sezon nic nie zmieni. Najwyżej liczba "kibiców" nieco spadnie.

Komentowany temat: Zapowiedź 1. kolejki Premier League 15.08.2013, 14:18

Theo10.

aaa to już jest twoje zdanie.
Wg mnie cały czas budujemy zespół. I to czy zdobędziemy trofeum czy nie nie jest wyznacznikiem końca budowy.
Kiedyś takie Deportivo La Coruna miało świetny zespół. Nie zdobyło trofeów a mimo to budziło respekt rywali. Ale wlodarze klubu chyba za szybko chcieli przeskoczyć na wyższy level i wszystko się posypalo.
My budujemy powoli. Już prawie się udało, ale zespoł się rozsypał.
A to co mówi Wenger czy zarząd ( zresztą tak jest w każdym klubie ) ma być na użytek wewnętrzny i zewnętrzny.
Wenger mówi jasno - będziemy rywalizować o mistrzostwo. Nie mówi, że je zdobędzie, że jest faworytem. Co to to nie!
Wewnętrzny cel - maksymalnie zmobilizować graczy, uświadomić takiemu Ramseyowi że jest nie gorszy niz jakiś Yaya Toure ( w co Walijczyk chyba ostatnio uwierzył ).
Zewnętrzny cel - przyciągnąć kibiców, sponsorów, telewizję, zainteresowanie graczy itd.

Komentowany temat: Zapowiedź 1. kolejki Premier League 15.08.2013, 13:55

Arsenalfcfan

ale są zespoły mające za cel zdobycie mistrzostwa w następnym sezonie i takie mające za cel powalczenie ( podkreślam ) o mistrzostwo w przeciągu 2-3 sezonów.

Odpowiedź sobie do której grupy należymy i przestań utyskiwać na obecną sytuację.

Komentowany temat: Zapowiedź 1. kolejki Premier League 15.08.2013, 13:49

Theo10.

brawo!

Widzę, że dojrzewasz i ewoluujesz. Otóż właśnie. Cele. My osiągamy swoje cele.

Teoretycznie o mistrzostwo rywalizuje 20 drużyn. Każda ma takie same szanse.
Faktycznie natomiast - nie jesteśmy faworytem do mistrzostwa. Liczą się najbardziej 2-3 drużyny. Ale czy to oznacza, że mistrzostwa nie zdobędziemy na pewno?
Każdy zespół ( my też ) jest wypadkową możliwości sportowych, finansowych i organizacyjnych. Plus szczęście. Widzocznie inne zespoły są ( przynajmniej na papierze ) bliżej mistrzowskiego tytułu.

To tak jakby było cię stać na mieszkanie w bloku, ale na willę już nie.
Co z tego że ty chcesz, masz nawet jakieś tam pieniądze na jej zakup. Skoro i tak cię na nieą nie stać, nie stać cię na życie na takim poziomie. I nas właśnie nie stać by dawać po 40 mln za 7-8 graczy i płacić im po 200 tyg.
Stać nas może na 1-2 takich graczy.

Ale to jeszcze nie oznacza, że nic nie wygramy. To jest w końcu sport. To trzeba wywalczyć na boisku. A tak zmotywowany gracz za 500 tyś może być lepszy od tego za 50 mln.

Komentowany temat: Zapowiedź 1. kolejki Premier League 15.08.2013, 13:34

Theo10.

nie, to znaczy, że 19 zespołów bło za słabych. Trzeba wymienić 19 trenerów, 300 zawodników itd., bo byli za słabi.

A tych co wygrali nosić na rękach w lektykach. Każdy powinien być wart teraz 100 mln.

Komentowany temat: Zapowiedź 1. kolejki Premier League 15.08.2013, 13:30

Arsenalfcfan.

oczywiście że Wenger nie jest geniuszem, ale ja tak nie twierdzę.
Oczywiście, że gra się cały sezon.

I co z tego, że hipotetycznie wygrywając w silniejszymi (18 na 18 pkt) i tak to nic nie da jak przegrywasz z teoretycznie słabszym.

I nie dasz mi gwarancji, że wydając 300mln na nowych graczy skończymy lepiej niż nie wydając albo wydając mniej. Po prostu nikt nie da gwarancji sukcesu.

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady