Komentarze użytkownika malyglod

Znaleziono 6545 komentarzy użytkownika malyglod.
Pokazuję stronę 62 z 164 (komentarze od 2441 do 2480):

Komentowany temat: Liczą się tylko trzy punkty: QPR - Arsenal 03.05.2013, 22:20

Czajnik17

napisałem że Arsenalu nie stać. Klub ma zobowiązania, musi się oddłużać, spłacać zaciągnięte kredyty.
To chyba oczywiste, że inwestując ok 450 mln w drużynę a nie stadion i infrastrukturę bylibyśmy sportowo w innym miejscu niż teraz.

Komentowany temat: Liczą się tylko trzy punkty: QPR - Arsenal 03.05.2013, 22:18

Arsenal23

możemy go nie spłacać. Samo się zrobi.

Komentowany temat: Liczą się tylko trzy punkty: QPR - Arsenal 03.05.2013, 22:13

Czajnik17.

łatwo jest liczyć cudze.
Jego pieniądze i jego problem jak je wyda. Nie musi, nie ma obowiązku, wydawać tyle na Arsenal ile akurat ty oczekujesz.

Komentowany temat: Liczą się tylko trzy punkty: QPR - Arsenal 03.05.2013, 22:10

Czajnik17

Klubu nie stać na kupowanie po 30-40 mln i płacenie po 200 p/w kilku graczom. Do tego równocześnie spłacenie stadionu wartego jakieś 450-470 mln. To chyba oczywiste jak się umie dodawać.

Komentowany temat: Liczą się tylko trzy punkty: QPR - Arsenal 03.05.2013, 22:05

Jakieś nowe definiecje widzę. Wstyd nie wydawać pieniędzy, jak kogoś nie stać. No w dobrym kierunku to nasze społeczeństwo nie idzie...

Komentowany temat: Remis w hicie na Emirates, Arsenal 1:1 Man United 03.05.2013, 14:08

Dennis_Bergkamp

rozumiem irytację, ale na lata sukcesów jeszcze bym nie liczył.
Następne okienko transferowe i sezon 2013\14 da wiele odpowiedzi gdzie jesteśmy i dokąd zespół zmierza.
Wg mnie jest już lepiej. W końcu zaczęliśmy sprowadzać wartościowych graczy na już, w płacach też powinno się coś choćby nieznacznie ruszyć do przodu. Udało się utrzymać ważnych graczy jak Walcott czy Jack, sprowadzić Nacho. Zobaczymy jak to będzie dalej wyglądać.

Na pewno nie ma jednak co liczyć na szybkie trofea i pójście drogą MC. Nas na to nie stać, mamy też nieco inne priorytety niż tylko i wyłącznie sukces sportowy.
Co do bycia pewniakiem w top4 czy pucharów. Każdy zespół w tym sezonie notowal jakiś blamaż - choćby wspomniane MC i ich krótka przygoda ( ponownie ) z LM. A Chelsea? Czy ich wydatki są adekwatne do sukcesów ( nawet wygrania LE? ). Dla jednych są, dla innych nie.

Poza tym te 21 pkt. Równie dobrze można na to spojrzeć tak: w poprzednim sezonie na koniec różnica między nami a MU i MC to 19 pkt. ( 89 do 70 ). Teraz do MC tracimy "tylko" 7 :)

Komentowany temat: Remis w hicie na Emirates, Arsenal 1:1 Man United 03.05.2013, 13:44

Dennis_Bergkamp

ale Mu jest na innym etapie budowy zespołu. Oni dokonują przed sezonem korekt w składzie, drobnych uzupełnień. Zamiast Berbatowa czy Chicharito ( b. dobrych ) sprowadzają Persiego ( świetnego ).

A my? Co sezon tracimy 3 podstawowych graczy. Liderów! I co sezon budujemy zespół.
W samym 2012/13 jest już nieco lepiej, bo są lepsi zastępcy. Cazorla czy Podolski wzmocnienia, nie uzupełnienia z opcją na przyszłość.

A więc tracimy te 21 pkt. bo jesteśmy na innym etapie budowy drużyny. Trudno wymagać też od naszych zawodników co mecz przekonania o swojej wielkości jaką mają gracze MU. Bo oni już ją zdobyli w pakiecie z trofeami, a my dopiero musimy to zrobić.
Tą mentalność możemy nabyć właśnie zdobywająć trofea.

Komentowany temat: Remis w hicie na Emirates, Arsenal 1:1 Man United 03.05.2013, 13:34

Dennis_Bergkamp

a czy we wszystkich meczach MU ich zwycięstwo było pewne?

Komentowany temat: Remis w hicie na Emirates, Arsenal 1:1 Man United 03.05.2013, 13:30

Topek.

pozostaniemy przy swoich zdaniach. Jak dla mnie Arsenal z tego sezonu jest Arsenalem grającym bardziej zespołowo niż ten z poprzedniego sezonu. A już na pewno nie jest zespołem jednego gracza - Cazorli. Chomik nie raz był w słabszej dyspozycji a i tak dawaliśmy radę.

PS. Żeby było jasne. Nie uważam że dzisiejszy Arsenal nie wymaga wzmocnień.

Komentowany temat: Remis w hicie na Emirates, Arsenal 1:1 Man United 03.05.2013, 13:25

Rafson95

dla piłkarzy atrakcyjnie jest tam gdzie są pieniądze. Dlatego tak rozwija się liga rosyjska.
Trofea czy możliwość gry w LM nie jest decydująca. Oczywiście to uogólnienie, ale jakbyśmy dawali 250 p/w to piłkarze chętniej by do nas przychodzili.

Komentowany temat: Remis w hicie na Emirates, Arsenal 1:1 Man United 03.05.2013, 13:22

Arsenalfcfan

na pewno może być lepiej jeśli chodzi o atak. I musi być, jeśli chcemy realnie o coś walczyć. Co do napastnika i skrzydłowego z dryblingiem - święta racja.
Ale co do bezradności w ataku - a czy np MU jej nie ma? Ile razy oglądamy mecze MU i aż się żal robi, jak oni grają słabo a potrafią wyciągnąć na skromne 1:0.
Decydującą rolę odgrywa u nich wiara w zwycięstwo ( jak u nas w przegrywanym meczu 0:2 do przerwy z Tottenhamem ). MU mają niezwykle silną motywację i wiarę, że się uda. To właśnie to przekonanie czyni z nich mistrzów. To właśnie dlatego częśto w tzw. Fergie Time rozstrzygają mecze. Do tego mają odpowiednich wykonawców, potrafiących zadać jeden celny cios mając jedną okazję.

Komentowany temat: Remis w hicie na Emirates, Arsenal 1:1 Man United 03.05.2013, 13:15

Topek

1. Cazorla nie napędza zespołu w większym stopniu niż Robin. Oczywiście to inna pozycja, Cazorla jest naszym liderem jak kiedyś Persie, ale to pod Holendra grali inni gracze. Teraz tego nie ma. Jest większa drużynowość z przodu. Oczywiście - piłkarze szukają Cazorli, ale to nie ta skala co w przypadku Persiego, kiedy każda piłka, nawet w środku pola leciała do niego.
2. Co do skoków jakościowych - racja. Nie ma co porównywać Giroud do Cazorli. Ale też trzeba brać pod uwagę, że to pierwszy ( w miarę udany ) sezon Francuza na Wyspach. Ża z marszu miał zastąpić jednego z 3-5 najlepszych na świecie napastników.
Progres wykonał jednak Walcott, pozytywem jest przyjście Podolskiego, a i Gerv częściej gra na poziomie PL.
3. Ja nie piszę, że jesteśmy kolektywem w ogóle, tylko że gramy bardziej drużynowo niż w poprzednim sezonie.
4. Co do liderów. U nas jest kilku ( nigdy nie cierpieliśmy na ich nadmiar, chyba że sami ich wykreowaliśmy - The Invincibles ). To Cazorla, Jack ( w formie ) a wg mnie także Kościelny czy Arteta. Verma w formie też daje drużynie dodatkową motywację.
5. Co do udziału Artety w golach. Praktycznie w każdej akcji, ataku pozycyjnym piłka przechodzi przez niego. Oczywiście za to się punktów w ramkingach nie dostaje.

Komentowany temat: Remis w hicie na Emirates, Arsenal 1:1 Man United 03.05.2013, 13:03

Jak mnie wnerwia ta argumentacja - nie wygrał 8 lat trofeum?

Klub, który przez 16 lat non stop trzyma poziom, jest w elicie najbardziej prestiżowych rozgrywek klubowych ( LM ), w czołówce ligi ( PL ), nigdy nie zajmuje miejsca poniżej 4 go jest tu czasem traktowany jak jakiś Real Saragossa czy inne Livorno. I to przez własnych kibiców.

Komentowany temat: Remis w hicie na Emirates, Arsenal 1:1 Man United 03.05.2013, 12:54

Nie jest prawdą, że bez Cazorli nie ma ofensywy, tak jak nie było jej bez Persiego. Nie chce mi się przywoływać statystyk i przepisywać innych stron, ale zwróćcie uwagę, przy ilu akcjach bramkowych ( tylko asysty i gole ) uczestniczą:
Walcott
Podolski
Giroud
Arteta
a nawet grający sporadycznie Gervinho czy AOC, czy wracający Jack.

Oczywiście, można wymagać więcej ( i trzeba ), ale różnica jest znacząca. Persie ( 30 bramek, 9 asyst ) to nie Cazorla z jego 12 bramkami i 7 asystami. I nie ma co mówić o innych pozycjach - wyraźnie widać, że nie jesteśmy zespołem jednego gracza.

Komentowany temat: Remis w hicie na Emirates, Arsenal 1:1 Man United 03.05.2013, 12:47

songoku95

dlatego nie raz pisałem, że zespoł potrzebuje stabilizacji i mądrych wzmocnień, a nie rewolucji jaką jest odejście Wengera i co za tym idzie połowy sztabu szkoleniowego i wszystkiego co się z tym wiąże.
Potrzeba w końcu, by nikt z podstawowych i kluczowych rezerwowych nie odszedł latem, a drużyna została wzmocniona na pozycjach słabiej obsadzonych. I tu możemy dyskutować, jakie to są pozycje.

Oczywiście odejście graczy niepotrzebnych rozumie się samo przez się.

Komentowany temat: Remis w hicie na Emirates, Arsenal 1:1 Man United 03.05.2013, 12:38

Topek

Masz racje, przez pół sezonu nie było boków obrony. Ale i w tym mieliśmy ( choć mniejsze ) problemy w defensywie, musieliśmy grać z Vito na bramce itd.
Niemniej uważam, że teraz lepiej to wygląda niż w sezonie poprzednim. W ogóle ( zarówno w defensywie jak i ofensywie ) zespół jest bardziej kolektywny, mniej zależy od poszczególnych graczy, a bardziej od całej drużyny.

Komentowany temat: Remis w hicie na Emirates, Arsenal 1:1 Man United 03.05.2013, 12:20

Do tego w poprzednim sezonie straciliśmy 49 goli w lidze. Na razie "tylko" 36. Z Perem jako ŚO i Artetą zamiast Songa bronienie wychodzi nam chyba lepiej.

Komentowany temat: Remis w hicie na Emirates, Arsenal 1:1 Man United 03.05.2013, 12:08

A wg mnie przecenia się słabą formę Vermy. Błędy zdarzają się każdemu obrońcy. Po prostu inaczej się je ocenia jak zespól wygrywa 3:1 ( mimo błędu obrońcy ), a jak przegrywa 0:1 po błędzie.

A co do Sagny - przecież podanie Sagna - Per to nasze markowe zagranie w tym sezonie. Każdy kto obserwuje nasze mecze wie, że jak zamknąć Sagni prawą stronę to może zagrać tylko do Artety ( w poprzek boiska ) lub odegrać do Pera. A że Per nie jest ani szybki ani zwrotny, a i Sagnia nie ma lewnej nogi do grania to oczywiste jak 2 plus dwa.

Komentowany temat: Daily Telegraph: Wenger porozumiał się z PSG 30.04.2013, 19:48

"Ponadto nieoficjalnie mówi się, że Wenger jest już w drodze do Paryża."

No ładnie, nawet trener wypadł nam z ostatnich spotkań! Jak żyć premierze, jak żyć?

Komentowany temat: Remis w hicie na Emirates, Arsenal 1:1 Man United 28.04.2013, 18:55

Po takiej słabej grze dobry i remis.

Komentowany temat: Zemścić się na nowym-starym mistrzu, Arsenal vs Man Utd 28.04.2013, 17:52

Czemu tu co przerwa w meczu nie sypią się bany dla internetowych frustratów?

Komentowany temat: Arsenal rozpoczął rozmowy z Gonalonsem 28.04.2013, 13:20

pajdi

tak, tak. Wszystko racja. Byłby Parker, nie byłoby Artety. Albo zabrakłoby miejsca dla takiego Jacka czy Ramseya. O rozwoju Coquelina nie wspomnę. Albo przeciwnie, zniszczylibyśmy karierę Parkera, bo na boisku gra tylko 11 graczy, wszystkich nie upchniesz. A jak nie grasz to się nie rozwijasz.
Byłby Ba, może by strzelał jak w N`castle, a może tak jak do tej pory w Chelsea. Może to dziś jego transfer uznawalibyśmy za niewypał, a nie Chamakha?

NIe chcę się kłócić, ale to wszystko pisanie palcem po wodzie. Nieweryfikowalne.

Komentowany temat: Zemścić się na nowym-starym mistrzu, Arsenal vs Man Utd 28.04.2013, 13:12

Przepraszam, ale ten news mnie tak rozbawił, że musiałem podlinkować:

anglia.goal.pl/index.php?dzial=aktualnosci&artykul=249332

Komentowany temat: Arsenal rozpoczął rozmowy z Gonalonsem 28.04.2013, 13:07

pajdi.

miał służyć temu, żeby uświadomić takim kibicom jak Ty, że niestety, ale internetowym ekspertem może być każdy. Nikt nas nie rozlicza z banialuk i wymądrzań których dokonujemy przed klawiaturą. Za tydzień nikt tego nie pamięta, więc można strugać eksperta do woli. I doradzać, co to nie trzeba zrobić, kogo kupić, kogo wpuścić z ławki, a kto będzie miał kontuzję i marnie skończy. I oczywiście wszystkie nasze przewidywania są świetne, tylko mają mały defekt, nie da się ich zweryfikować.
Tak, obaj jesteśmy tylko domorosłymi ekspertami, a taką PL to najwyżej z trybun sobie możemy pooglądać, a i to od wielkiego święta.

Komentowany temat: Zemścić się na nowym-starym mistrzu, Arsenal vs Man Utd 28.04.2013, 12:59

Nie przesadzajmy z tym Giroud. Nie jest zły. Oczywiście w takiej formie to nie jest absolutnie zawodnik pozwalający nam na walkę o trofea, ale z drugiej strony to dopiero jego pierwszy sezon w tej lidze.
Dla mnie jako rotacyjny napastnik jest jak najbardziej do zaakceptowania. teraz potrzebujemy pierwszego napastnika, gwarantującego nam 20-25 bramek w lidze.
Czy kupimy takiego? Raczej ( jeśli kupimy ) to kogoś, kogo musimy wychować na takiego napastnika. A to może trwać równie dobrze pół sezonu jaki i trzy.

Komentowany temat: Arsenal rozpoczął rozmowy z Gonalonsem 28.04.2013, 12:43

Nie znam gracza więc się nie wypowiem. Ale przypominają mi się poniższe sytuacje:

1. Moussa Sow - w 2011 jest na topie - wszyscy piszą, że głupi Wenger go nie kupuje, a jest to rozwiązanie naszych problemów.
2. Parker - odchodzi do Tottenhamu - jest akurat na topie - wszyscy piszą, że głupi Wenger go nie kupuje, a jest to rozwiązanie naszych problemów.
3. Loic Remy - ostatnie okienko - jest na topie - wszyscy piszą, że głupi Wenger go nie kupuje, a jest to rozwiązanie naszych problemów.
4. Ba - jest na topie - wszyscy piszą, że głupi Wenger go nie kupuje, a jest to rozwiązanie naszych problemów.
5. Dalsze przykłady można mnożyć, tylko po co...

Kibice Arsenalu. Czy w jeszcze pamiętacie swoje eksperckie poprzednie posty?

Komentowany temat: Zemścić się na nowym-starym mistrzu, Arsenal vs Man Utd 27.04.2013, 19:57

Dennis_Bergkamp

przecież ja nie mówię, że jest rewelacyjnie, tylko chcę pokazać, że są poważniejsze problemy tj właśnie ofensywa. A dlaczego ona wygląda tak a nie inaczej? A ile ostatnio bramkek czy asyst zanotowali Walcott, Giroud, AOC, Gerv czy Podolski?
Oczywiście, część z nich gra więcej, inni prawie wcale, ale to ofensywa kuleje. I nie zrozum mnie źle. Ja nie chcę ich wyrzucać ( bo to dla mnie dobrzy gracze ). Ale oczekuję większej regularności na odpowiednim poziomie w ofensywie. Tak więc rozwiązaniem może być wzmocnienie ofensywy, zwiększenie konkurencji na tych pozycjach.
A więc kwestię środka pola nieco pomijam.

Komentowany temat: Zemścić się na nowym-starym mistrzu, Arsenal vs Man Utd 27.04.2013, 19:50

ArseneAl.

ale ja też jestem zdania, że od nadmiaru dobrych graczy drużyna nie staje się słabsza :)

Zauważam tylko fakty:
1. Arteta to nasza ostoja jeśli chodzi o pozycję DP. Do tego kapitan.
2. Klasycznego DP nie kupimy, bo Wenger wielokrotnie pokazał, że wymaga od takiego gracza więcej niż tylko solidny odbiór. Zresztą my gramy technicznę piłkę a DP jest pierwszym rozgrywającym.
3. Zwycięskiego składu Wenger nie zmienia.
4. Coquelin ( jeśli tylko będzie cierpliwy ) szansę dostanie. A parę razy już pokazał, że potencjał ma.
5. Też bym się bał postawić na Koklę przez 20 meczy po kolei. Ale Wenger nie raz pokazał, że zaryzykować potrafi, choćby dając szansę Flaminiemu, Songowi, Denilsonowi, Gibbsowi czy Jenkinsonowi. Oczywiście nie zawszse mu wychodziło to ryzyko na dobre, ale fakt pozostaje faktem.

Komentowany temat: Zemścić się na nowym-starym mistrzu, Arsenal vs Man Utd 27.04.2013, 19:33

ArseneAl

Koklę jest utalentowany i jego czas przyjdzie. Spokojna głowa. A Wenger nie kupi DP, bo ma Artetę, Coquelina a i od biedy zagrają tam inni, tym bardziej, że my nie gramy typowym DP.

Zresztą, jak byś nie zauważył, Wenger nie zmienia czegoś co funkcjonuje dobrze. A będź co bądź ale środek pola i pozycja DP jest u nas jedną z najmocniejszych. Od Artety to u nas się zaczyna ustalanie składu.

Komentowany temat: Zemścić się na nowym-starym mistrzu, Arsenal vs Man Utd 27.04.2013, 19:13

A ja o środek pola bym się szczególnie nie martwił. Oczywiście, wzmocnienia mile widziane. Ale trzeba pamiętać, że Ramsey czy Coquelin są na tyle utalentowani, że grzechem byłoby nie pozwolić im się rozwijać i grać. A tylko grając wskoczą na wyższy level.

W ogólę liczę, że zbliżające się okienko transferowe będzie w końcu spokojniejsze, tzn. że nikt znaczący nas nie opuści ( wreszcie! ), a zyskamy kogoś mocnego jeśli chodzi o ofensywę.

Komentowany temat: Zemścić się na nowym-starym mistrzu, Arsenal vs Man Utd 27.04.2013, 19:05

Dla mnie Ramsey to może być przyszłość Arsenalu. Jeszcze stosunkowo młody gracz, rozwija się, a już bardzo doświadczony. Zarówno w PL jak i reprezentacji.
Oczywiście nie liczę, że będzie z niego jakiś wirtuoz. Widzę w min raczej kogoś od ciężkiej harówki na boisku. Takiego walczaka nam potrzeba. Może nie kogoś z bajeczną techniką i przeglądem, ale jak kiedyś Parlour, z żelaznymi płucami i sercem do gry.
Do tego brytyjski charakter jest póki co towarem deficytowym w Arsenalu.

Komentowany temat: Zemścić się na nowym-starym mistrzu, Arsenal vs Man Utd 27.04.2013, 18:57

ja8pl

who scored jest w miarę przystępna

Komentowany temat: Zemścić się na nowym-starym mistrzu, Arsenal vs Man Utd 27.04.2013, 18:54

Co do Ramseya to pozwolę sobie wtrącić, że w ostatnich spotkaniach jest u nas jednym z najlepszych zawodników. Jeśli nie najlepszym. Szukaliśmy walczaka w środku pola i ostatni mecze pokazują, że może nim być Aaron. Na złość tym którzy już go dawno sprzedali...

Komentowany temat: Prasa: Sagna odrzucił propozycje nowego kontraktu 22.04.2013, 20:07

Swietny w defensywie, przeciętny w ofensywie. Ale serca i potu wylanego dla Arsenalu nikt mu nie odmówi. Wolałbym żeby został, bo tak jak już tu wspomniano, to jeden z tych, co przypominają dawne czasy. Wielki szacunek mu się należy niezależnie co będzie dalej.

Komentowany temat: Arsenal powalczy o gwiazdę Montpellier? 22.04.2013, 20:03

Obaj świetni gracze. Każdego widziałbym u nas.

Komentowany temat: Zaskakujący transfer Ramseya? 21.04.2013, 17:03

W następnym sezonie będziecie wszyscy nosić Ramseya na rękach.

Komentowany temat: Wenger: Giroud będzie coraz lepszy 18.04.2013, 21:01

Jak dla mnie jest dobrym transferem. Może nie bardzo dobrym, ale na pewno dobrym. Przydałoby się z 4-5 więcej bramek w lidze, ale i tak nie jest źle. A ci co oczekiwali, że zastąpi Persiego ( króla strzelców ligi, 30 bramek w samej PL ) chyba powinni jeszcze raz zastanowić się nad swoimi oczekiwaniami.
Niemniej drugi ŚN, najlepiej o nieco innych walorach, przydałby się żeby walczyć o czołowe lokaty i tzw. trofea.
Wydaje mi się zresztą, że większość kibiców tutaj oczekuje po prostu innego typu napastnika. Kogoś kto sam będzie rozstrzygał losy meczów. Na takiego kogoś bym nie liczył. Chyba, że go sobie wychowamy.

Komentowany temat: Bójka w przerwie meczu z Evertonem 17.04.2013, 21:00

Tytuł typowy dla dzisiejszych newsów. Jaka bójka niby? Kompletnie nieadekwatny tytuł do treści zdarzenia.
Jakby ktoś za przeproszeniem pierdnął, to też byście pisali: wybuch? Dla klikalności wszystko, co?

Komentowany temat: Remis jak porażka, Arsenal 0:0 Everton 16.04.2013, 23:09

arsenalfann

tak mamy inne zdanie. Ja go oceniłem dziś na 6,5. Skoro to uważasz za ocenę kompletnego piłkarza to chyba masz problem.
Nie chce się już wk...., idę spać. Narazie.

Komentowany temat: Remis jak porażka, Arsenal 0:0 Everton 16.04.2013, 23:07

pajdi.

Tak, tak, tak.

Jestem fanem Wengera, bronię zawsze Giroud i tak dalej. A teraz fakty.
Ile zagrań wślizgiem to zagrania w pełni kontrolowane? Zarówno strzały wślizgiem jak i walki o piłkę? Weź sie rozpędź i ślizgaj. Jaką masz kontrolę nad uderzeniem?
Jak to jest 100% okazja to chyba na 1m przd bramką a nie na 7-9, gdzie możesz nawet nie mieć z nią kontaktu tylko tzw pusty przelot. I nie jeden Persie czy Aguerro też tak mają. Wślizgiem nie masz kontroli, nie masz więc 100% pewności.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Ipswich 27.12.2024 - godzina 21:15
? : ?
Crystal Palace - Arsenal 21.12.2024 - godzina 18:30
1 : 5
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool16123139
2. Chelsea17105235
3. Arsenal1796233
4. Nottingham Forest1794431
5. Bournemouth1784528
6. Aston Villa1784528
7. Manchester City1783627
8. Newcastle1775526
9. Fulham1767425
10. Brighton1767425
11. Tottenham1772823
12. Brentford1772823
13. Manchester United1764722
14. West Ham1755720
15. Everton1637616
16. Crystal Palace1737716
17. Leicester1735914
18. Wolves17331112
19. Ipswich1726912
20. Southampton1713136
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah139
E. Haaland131
C. Palmer116
B. Mbeumo102
C. Wood100
N. Jackson93
Y. Wissa91
Matheus Cunha83
J. Maddison74
A. Isak74
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady