Komentarze użytkownika malyglod
Znaleziono 6569 komentarzy użytkownika malyglod.
Pokazuję stronę 64 z 165 (komentarze od 2521 do 2560):
Dennis_Bergkamp
być może moje wypowiedzi są czasem zbyt, jak by to powiedzieć, broniące obecnej polityki klubu. Ale jak czytam i słyszę te ciągłe narzekania, tą niczym nie krytą falę narzekania i frustracji to czuję się w obowiązku bronić Papcia i jego filozofii, bo od lat jest jej wierny, tak jak ja jestem wierny kibicowaniu temu Arsenalowi.
adrian12543
ano, nie pogadasz. Młode wilczki chcą krwii starego ramola.
Ekhm, ekhm. Wracam na fotel, termofor, koc, te sprawy. I do wspomnień, jak to żeśmy byli młodzi latem 1935 roku....
Dennis_Bergkamp_
otóż wyciągasz zbyt daleko idące wnioski mój Dennisie. Nie jest bowiem prawdą, że mi "pasuje obecny AFC".
Po prostu staram się nie hejtować i patrzeć też na dobre strony. Więc od razu otrzymuję łatkę np Wengerfana albo kogoś, kto nie chce zmian.
Otóż ja chcę zmian, ewolucyjnych. I podobnie jak Ty, nie mogę się doczekać, kiedy Wenger mając odpowiednie środki i możliwości coś z nich wyczaruje. Bo że potrafi to jestem pewny.
adrian12543.
zostałeś przydzielony na tą listę przez guru tej strony. Nie masz nic do gadania, Oni wiedzą lepiej.
Tak tak moi drodzy. Musiałem wrócić, bo ostatnio znów zaczęło się ( a właściwie to nigdy nie skończyło ) *******amento pod nazwą jaki to ten Wenger zły.
Dennis_Bergkamp
wg mnie przesadzasz. Verma, Kościelny, mniej Per ( dla mnie to nie typ na PL ), Nacho, Gibbs i prawie Sagna ( oprócz wrzutek ) dają radę. Rozwija się Carl.
Bramkarze też nie są źli, choć przydałby się tu doświadczony wyjadacz.
pauleta19
oczywiście. Ale też nie ściągaliśmy samych parków czy skilaczich.
Prawie zawsze Wenger trafia z transferami. Problemem jest to, że nowi zawodnicy przychodzą w zastępstwie gwiazd, których akurat się pozbywamy.
Nie sprzedawajmy gwiazd, dalej kupujmy po swojemu a będzie dobrze.
Arsenalfcfan
dlatego piszę, że te nasze rozważania są .... warte. Na razie nic nie wiemy. Może być tak, że zostanie Fabiański i Sagna i na dobrą sprawę potrzebować będziemy tylko ŚO zamiast Sqilacciego. Oczywiście oby był to ŚO na miarę poważnego wzmocnienia składy, a nie uzupełnienia kadry.
Niemniej zgadzam się. Też bym chciał wzmocnień, ale przede wszystkim stabilizacji. Ci piłkarze z roku na rok są lepsi, za sezon, dwa taki Coquelin będzie pewnie podstawowym graczem, podobnie jak Gibbs jest w tym ( kto na to liczył dwa sezony temu? ).
Różnimy się raczej w skali oceny problemów, nie co do samego meritum wzmocnień. Mi się wydaje, że 2-3 graczy powinno dojść, ale przede wszystkim nie możemy nikogo ważnego stracić.
pauleta19.
tak, Wenger to się pogubił kupując ostatnio Cazorlę, Nacho, Podolskiego czy Giroud. On się gubi od 17 lat grając w LM.
To co mają powiedzieć kibice QPR, Newcastle albo MC w tym sezonie?
Do końca sezonu jeszcze dużo czasu, a do okienka transferowego jeszcze więcej. Wszystkie scenariusze transferowe to narazie pisanie palcem po wodzie, nie mają one większego sensu. Kto da gwarancję, że mając Szczęsnego i Fabiańskiego ( może zostanie jak gra ) będziemy się o ogóle starali o bramkarza?
Hipotetycznie - kończymy na 3 miejscu, tracimy w sezonie 38 - 40 bramek.
Ja wtedy nie widzę większego sensu robienia rewolucji w bramce i obronie. To właśnie tu potrzeba stabilizacji i zgrania. Ewentualnie ŚO jako wzmocnienie albo PO jeśli odejdzie Sagna.
Bo grając w przyszłym sezonie przypuszczalnie tak:
GK ( nowy ) - Nacho ( prawie nowy ), Kościelny, ŚO ( nowy ) - Sagna lub PO ( nowy )
to my stabilizacji i żelaznej defensywy mieć nie będziemy. Może dobry bramkarz indywidualnie wyłapie więcej piłek, ale nie zgrana obrona stworzy więcej szans przeciwnikom na strzelenie gola.
Właśnie teraz potrzebujemy drobnych korekt, a nie wymiany połowy wyjściowej jedenastki.
Topek.
komentatorzy to pajacyki :)
Ponoć to był wg nich najważniejszy mecz w sezonie ( lol ). A ja głupi myślałem, że jest 38 kolejek.
Remsey na razie najlepszy. Gra jak Jack. Bardzo walecznie ale nieskutecznie pod bramką.
arsenalfann
jest świeżo po kontuzji kolana bodajże
Chyba mamy inne pojęcie średniaka. Dla mnie to klub regularnie zajmujący 6-12 miejsce w tabeli i nie grający w pucharach europejskich.
My NIGDY nie byliśmy czołowym klubem europejskim. Nawet w swoich najlepszych latach jedynie aspirowaliśmy do tego grona, a puchary są jedynie wyjątkami. Chwalebnymi, ale wyjątkami. Sukcesy na arenie międzynarodowej są nam raczej ( z niewielkimi wyjątkami ) obce, naszym największym sukcesem są ( w obecnym kształcie rozgrywek ) półfinały i finał. Nie rozumiem skąd więc u niektórych przekonanie o tym, że tak strasznie się pogorszyło.
Co do areny krajowej. Tu większa zgodność. Prezentujemy nieco słabszy poziom niż w swoich najlepszych sezonach za Wengera. Ale pozycja 3-5 to jeszcze nie średniactwo.
Na tą postawę wpływ mają nie tylko nasze arsenalowe zachowania ( budowa stadionu, regularne sprzedawanie czołowych graczy, dość niskie pensje w porównaniu z wielkimi klubami ) ale i czynniki zewnętrzne, od nas niezależne ( pojawienie się szejków i innych nowobogackich pompujących w kluby wielkie pieniądze wbrew prawom ekonomii ).
Artykuł trochę z cyklu: jak nie będzie LM, to staniemy się średniakiem i już "nikt" do nas nie przyjdzie. Na niektórych wciąż to działa, na mnie nie szczególnie.
A ja jestem za. Świetny technik, do tego piłkarsko ciągle na dorobku. A rywalizacja na skrzydłach byłaby na pewno większa, zresztą to piłkarz uniwersalny.
Napastnik jest konieczny, bo choć też jestem zdania, że Giroud i Podolski dają radę ( pamiętajmy, że to ich pierwszy sezon w PL ), to żeby walczyć o coś więcej niż top4 potrzebujemy wzmocnienia w ataku. Zawodnika dającego minimum 18 bramek w PL. Wtedy możemy bić się o cos więcej. Może takim zawodnikiem w przyszłym sezonie będzie któryś z obecnych graczy, choć wątpię. Niemniej od przybytku głowa nie boli, a my mamy przecież jednego klasycznego środkowego napastnika, pozostali są w mniejszym lub większym stopniu skrzydłowymi.
Co do tego, jakim typem powinniśmy się interesować ( szybkim, niskim, technicznym czy silnym, wysokim, potrafiącym grać górą i dołem ) to już inna sprawa.
Lubię go jako zawodnika, bo umiejętności ma,ale jestem stanowczo przeciwny takiemu powrotowi. Zresztą zawiodłem się na nim, że tak szybko zapachniała mu Katalonia.
Wg mnie nie wzmocni nas mentalnie ( powrót kogoś kto ucikał z "tonącego okrętu" ) i szczególnie sportowo też nie. Wolę Artetę na DP niż Songa i mówię to w pełni świadomie. Hiszpan jest mniej kreatywny, ale za to spokojniejszy, pewniejszy i wydaje mi się, że ma posłuch w drużynie, jest jednym z jej liderów. Taki doświadczony zawodnik w trudnych chwilach to oparcie dla zespołu, a Song ( prawdopodobnie znów jako DP ) takim oparciem nie był i nie będzie. I piękne asysty z ostatniego sezonu tego obrazu nie zmienią.
Nie ma już Persiego i nie ma Songa u nas i niech tak pozostanie. Trzeba budować zespół, iść do przodu a nie oglądać się za siebie.
Tak się czepiacie tego Gervinho dzisiaj, a przecież Cazorla czy Giroud też psują ( są blokowani ). Poczekajmy, będzie dobrze. Nie ma co srać żarem.
Ja widzę to tak:
1. Zostają wszyscy niezbędni zawodnicy, nie sprzedajemy nikogo z podstawowych 16-17 graczy. Co już jest ewenementem i nie zdarzyło się od lat.
2. Sprzedajemy ( odchodzą ) zawodnicy zbędni i ci z wypożyczeń ( większość ).
3. Kupujemy 3-4 graczy do wzmocnienia pierwszego składu. W tym przydałyby się 2 znane nazwiska, jak np Cazorli z tego sezonu.
Traitor.
jako zastępcę Chamakha. W przypadku kontuzji Persiego zostalibyśmy z jednym Chamakhiem. Park był absolutnym rezerwowym.
U nas problemem chyba jest to, że Giroud jest jedynym nominalnym napastnikiem. Dlatego jego liczba bramek tak niektórych razi.
Dla mnie to dobry transfer. Choć przyzwyczailiśmy się do Robina, więc poprzeczka zawieszona bardzo wysoko.
Niemniej przyda się w ataku konkurent z prawdziwego zdarzenia.
ArseneAl
haha
Taki napastnik w sile wieku o jakiego nam chodzi, z miejsca wskakujący do składu to jakieś od 20 mln w górę ( a to i tak przy dobrych wiatrach :)
Co do Diabyego. Zagrał co najmniej poprawnie. W końcu to długo nie grał to trudno żeby był lideem.
adrian12543
wg mnie nadaje się do nas, ale na rezerwowego. Nie jest taki zły, dziś mu nie szło, ale np jakby oceniać Walcotta przez pryzmat dzisiejszego meczu, to też o Angliku nic dobrego powiedzieć nie można.
Masz rację, my potrzebujemy nieco bardziej mobilnego, szybkiego i technicznego gracza z przodu. Dającego minimum 15 bramek w lidze w sezonie. Tyle, że na rynku o takich najciężej.
Wg mnie ( choć nie lubię tak oceniać ): +/- 0,5
Bambi 6.5
Jenkinson 7
Mertesacker 6
Koscielny 7
Monreal 7
Arteta 6.5
Diaby 6.5
Cazorla 7.5
Walcott 4
Chamberlain 6.5
Giroud 5
Gervinho 7.5
Ramsey 6.5
Gibbs - 6
Niuchacz3.
owszem tracił, ale przed bramką rywala, co nie jest jesszcze takie groźne. A w pierwszej połowie był jednym z 2-3 graczy ciągnących naszą grę do przodu. Brał na siebie odpowiedzialność, nie bał się sam iść mimo presji rywala. Jak dla mnie 6-6,5. Do tego biorę pod uwagę wspomaganie defensywy, szczególnie pomoc Jenkinsonowi gdy ataki szły jego stroną.
A ja nie rozumiem ocen po 5 dla Artety i Diabiego. To oni w głównej mierze odpowiadają za grę defensywną linii pomocy. A tu było przynajmniej na 6,5 w dziesięciopunktowej skali.
PS. Zauważył ktoś w pierwszej połowie jak mieliśmy rzut wolny. Zanim był wykonany Arteta podszedł ( chyba do Jenkinsona - nie było widać ) i w krótkich słowach wytłumaczył mu żeby ni podawał w poprzek boiska.
Arsenalfcfan
zgadzam się co do oceny Giroud. Rezerwowy napastnik jak znalazł.
Niuchacz3
no tak, może ustawiał ich nieźle, ale to nie powód do takiej oceny. Przecież Swensea chyba celnego strzału nie oddała.
Niuchacz3
to żeś poleciał z ocenami. Fabiański bezrobotny cały mecz a ma 8? Jenkinson cały czas pod grą i 6? Diaby który ciągnął grą do przodu ( fakt że często do pola karnego ) 5? Arteta - niewidoczny?
Na pewno oglądaliśmy inny mecz.
Ciężki mecz, wcale nie jakiś cudowny w naszym wykonaniu, ale ważny jest wynik i skuteczność. No i czyste konto. Oceniając trzeba pamiętać, że byliśmy po trudnym meczu 3 dni temu a rywal nie, teraz też wyjazd na trudny teren gdzie najlepsi gubią gole i punkty.
Kto by się spodziewał na początku tygodnia, że z wyjazdów do Monachium i Walii przywieziemy 6 punktów i 4 bramki nie tracąc żadnej.
Widzę, że ktoś tu liczył na 3:0 do przerwy dla nas
Wg mnie rywalizacja istnieje jak najbardziej, tylko że na niektórych pozycjach jej poziom jest za niski. Wystarczy spojrzeć na kadrę. Regularni gra jakiś 16-17 graczy ( minimum 10 meczy w sezonie ). W skali 1-6:
Bramkarz - tu za mała rywalizacja. Moja ocena: 2
LO - już odpowiednia. Moja ocena 4-5.
ŚO - 3 bardzo dobrych graczy, przydałby się jeszcze jeden. Ocena 4
PO - tu przydałoby się wzmocnienie, ale Sagna i Jenkinson grają na dostatecznym poziomie. Przydało by się więcej z ich strony w ofensywie. Wtedy byłby to poziom dobry, bardzo dobry. Ocena 3.
DP - Arteta ( wg mnie odpowiedni poziom ) ale Coq to ciągle jednak przyszłość. Bałbym się postawienia na niego w 20 meczach pod rząd. Ja oceniam na 3.
Środek pomocy - zarówno ofensywnie jak i defensywnie dalemy radę. Ocena mocne 5.
Skrzydła - teoretycznie mocno obsadzone. Podolski, Walcott, AOC, Gerv i Cazorla. Ale tu konieczne są wzmocnienia. Ocena 3-4
Napastnik - już mamy rezerwowego - Giroud. Konieczny podstawowy dający 20 - 25 bramek w sezonie. Moja ocena 2.
Jak dla mnie nie wygląda to źle. Większość graczy jeszcze się rozwija - AOC, Walcott, Jenkinson, Gibbs, Szczęsny, Coquelin. Progres jest nieunikniony. Oczywiście wzmocnienia są konieczne, ale nie zapominajmy, że młodzi zawodnicy z kadry też muszą dostawać szansę.
Ja też nie chce Songa w Arsenalu. To już zamknięty temat. Czasu się nie cofnie, nie będzie tak jak przed jego odejściem.
To już jest inna drużyna i powracającego z wycieczki do Barcelony Songa mogą nie witać z otwartymi ramionami. Zresztą po co nam on? Przecież nie chciał tu grać.
Jenkinson się rozwinął niesamowicie. Scouting działa. Że dostrzegli to coś w takim Carlu i potrafili go tak poprowadzić w klubie.
Żeby jeszcze Carl poprawił grę lewą nogą. O resztę będę spokojny.
pajdi.
nie wiem jakie statystyki widziałeś, ale ja właśnie przejrzałem sobie błędy prowadzące do utraty gola wg whoscored. Verma popełnił 3 w PL. W meczach z MU, Swensea, i L`poolem.
Nie chciało mi się liczyć innych zawodników ale jak chcesz to sprawdzimy.
Arsenal_1886
nie widzę najmniejszych podstaw na poparcie twojej tezy, że jest naszym najsłabszym obrońcą.
Teza o błędach przyczyniających się do utraty bramek też jest nie do podtrzymania. Każdy z naszych obrońców popełnia błędy indywidualne i trzeba nad tym pracować. I tyle.
Co do samej liczby błędów. Ja za przykład mogę dać tu Mannone - puścił najmniej goli - czyli jest najlepszym bramkarzem. A chyba nawet sam Włoch w to nie wierzy.
Co więcej, w każdym sezonie ( poprzednim ), gdy Verma nie miał kontuzji, gwarantował nam stabilność w obronie w minimum 5 bramek. Był liderem obrony i to do niego dopasowywano kolegów. Zasłużył więc na opaskę kapitańską.
Co do tego sezonu. Gra gorzej, ale nie jest najsłabszym obrońcą. Do tego nie wiem, czy ciąży mu opaska, czy nie motywuje zespołu, czy nie ma posłuchu w drużynie. Nie wiem, bo nie mam wstępu do szatni zespołu, więc i nie wyciągam wniosków. A w niczym nie poparte domysły i fantazje nie lubię się bawić.
Co do Barcelony. Może jest fantastyczna w ataku pozycyjnym, ale bądź co bądź jej obrona to najwyżej dobry poziom.
Rok temu wywalaliście Pera.
Teraz wywalacie Vermę.
Teraz za przykład stawiany jest Per ( dobre :) i Kosa - ten sam, który tak mistrzowsko zagrał przez 9 minut z MC.
Naprawdę nie wiem czy śmiać się czy płakać. Czy tu tak ciężko znaleźć inne odcienie niż albo biały albo czarny?
Nie, Verma nie jest przeciętnym obrońcom. Jest przynajmniej bardzo dobrym ŚO, choć obecnie w słabszej formie.
Nie ma najmniejszego powodu do sprzedawania takiego gracza i na szczęście to nie wy, drodzy koledzy, o tym decydujecie.
Co do kupna kolejnego ŚO - pełna zgoda. 4 mocnych ŚO w kadrze to nie tłok. Poza tym potrzeba nam stabilizacji w składzie i zgrywania się, a nie kolejnej rewolucji.




Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 32 | 23 | 7 | 2 | 76 |
2. Arsenal | 32 | 17 | 12 | 3 | 63 |
3. Newcastle | 33 | 18 | 5 | 10 | 59 |
4. Manchester City | 33 | 17 | 7 | 9 | 58 |
5. Nottingham Forest | 32 | 17 | 6 | 9 | 57 |
6. Aston Villa | 33 | 16 | 9 | 8 | 57 |
7. Chelsea | 32 | 15 | 9 | 8 | 54 |
8. Bournemouth | 33 | 13 | 10 | 10 | 49 |
9. Fulham | 32 | 13 | 9 | 10 | 48 |
10. Brighton | 33 | 12 | 12 | 9 | 48 |
11. Brentford | 33 | 13 | 7 | 13 | 46 |
12. Crystal Palace | 33 | 11 | 11 | 11 | 44 |
13. Everton | 33 | 8 | 14 | 11 | 38 |
14. Manchester United | 32 | 10 | 8 | 14 | 38 |
15. Tottenham | 32 | 11 | 4 | 17 | 37 |
16. West Ham | 33 | 9 | 9 | 15 | 36 |
17. Wolves | 32 | 10 | 5 | 17 | 35 |
18. Ipswich | 32 | 4 | 9 | 19 | 21 |
19. Leicester | 32 | 4 | 6 | 22 | 18 |
20. Southampton | 33 | 2 | 5 | 26 | 11 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 27 | 17 |
E. Haaland | 21 | 3 |
A. Isak | 20 | 6 |
C. Wood | 18 | 3 |
B. Mbeumo | 16 | 5 |
Y. Wissa | 15 | 2 |
C. Palmer | 14 | 7 |
O. Watkins | 14 | 6 |
Matheus Cunha | 14 | 4 |
J. Mateta | 13 | 2 |
-
A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
-
Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
-
Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
-
Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
-
Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
-
Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
-
Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
-
Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Może i ja wtrącę swoje 3 grosze do tej dyskusji.
Otóż ja widzę to mniej więcej tak.
Giroud - całkiem udany transfer. Dlaczego wzbudza tyle kontrowersji? Przyzwyczailiśmy się do innego typu gracza na ŚN. Giroud dla nas ( i dla mnie też ) powinien być znacznie ruchliwszy, częściej pokazywać się do gry, wybiegać na pozycję, angażować się.
Nie chce mi się pisać o jego wadach czy zaletach. Każdy postrzega je inaczej. Dla mnie jednak musi poprawić kwestię zaangażowania, a koledzy przyzwyczaić sę, że to inny typ zawodnika niż Robin czy Aguerro - którzy sami przejmą piłkę i zakończą akcję golem.
Co go broni? Pierwszy sezon ( statystycznie całkiem udany ), podołanie presji zastąpienia na najwyższym poziomie jednego z 5 najlepszych napastników świata - Persiego ( pamiętacie jak po 3 meczach liczyliście mu minuty bez gola? ). Co jeszcze? Nieco inna filozofia gry naszego zespołu, gdzie każdy zawodnik powinien potrafić rozgrywać na małej przestrzeni ( dlatego nie liczcie na silnego DP co odbierze i odda piłkę ). Giroud potrafi zagrać z klepki, ale nie jest chyba typem gracza cofającego się i misternie konstruującego akcję z głębi pola.