Komentarze użytkownika pajdi

Znaleziono 3780 komentarzy użytkownika pajdi.
Pokazuję stronę 17 z 95 (komentarze od 641 do 680):

Komentowany temat: City pokonuje Arsenal w Londynie pierwszy raz od 37 lat 14.01.2013, 15:25

Dreamcast

Gdzieś musi leżeć przyczyna, bo chyba nie w kibicach, którzy słono płacą za oglądanie swoich ukochanych piłkarzy. Główna wina spada na Wengera, bo to trener odpowiedzialny jest za wyniki. Zarząd na czele z Gazidisem też nie są święci. Trzeba zmienić fundamenty, a więc zarząd, być może trenera.

Komentowany temat: City pokonuje Arsenal w Londynie pierwszy raz od 37 lat 14.01.2013, 15:08

dreamcast

Ty myślisz, że większość negatywnych wypowiedzi jest spowodowane jedną porażką z City ? O.o Nie widzisz co się dzieje w klubie od kilku lat ? Porażki z Swansea, City, Chelsea to tylko kamyczek ogródka Wengera i spółki.

Komentowany temat: City pokonuje Arsenal w Londynie pierwszy raz od 37 lat 14.01.2013, 15:00

malyglod

To nie mój pogląd, to pogląd panujący ogólnie na całym świecie, ja się tylko pod nim podpisuję rękami i nogami. Tak jest na całym świecie, popularność wśród kibiców zyskujesz wygrywając, myślisz, że gdyby Małysz nie wygrywał w Polsce panowałaby " Małyszomania " ? Wątpię. Ten cały szał na Małysza, zapoczątkował się dzięki sukcesom.
Piłkarze też wolą iść do klubu, który gwarantuje sukcesy, a nie do takiego, który regularnie grywa w LM. Jeśli ma do wyboru Chelsea, PSG, City czy Arsenal raczej wybór jest prosty. Do nas dojdą jedynie młodzi, perspektywiczni gracze, którzy chcą wyrobić nazwisko, oszlifować umiejętności a po paru sezonach odejść do wyżej wymienionych klubów.

Komentowany temat: City pokonuje Arsenal w Londynie pierwszy raz od 37 lat 14.01.2013, 14:51

Niedługo piosenka Peji będzie jak najbardziej adekwatna do sytuacji w AFC..
" Ile to już bracie lat ? Okrągłe lat piętnaście " :f

Komentowany temat: City pokonuje Arsenal w Londynie pierwszy raz od 37 lat 14.01.2013, 14:50

malyglod

Nie są. Sport to tak okrutna dyscyplina, że albo jesteś na szczycie, albo na dole. O średniakach nikt nie pamięta. Chwali się tylko mistrzów, to oni są pamiętani przez długie lata. Tak było zawsze i tak jest teraz. Nie zmienisz tego, ani Twoje poglądy. Czy ktoś w tym sezonie pamięta, że Real miał mistrza ? Wszyscy są zafascynowani grą barcelony, ich stylem, ofensywą i biciem kolejnych rekordów.

Komentowany temat: City pokonuje Arsenal w Londynie pierwszy raz od 37 lat 14.01.2013, 14:42

malyglod

To są kluby, które broni tylko marka, nic więcej. Nie ma mowy o wynikach sportowych. Po 2 Lazio gra całkiem nieźle, więc nie wiem o czym tu mowa.

Komentowany temat: City pokonuje Arsenal w Londynie pierwszy raz od 37 lat 14.01.2013, 14:37

Marzag

Dokładnie na przestrzeni ostatnich lat zmienił nam się priorytety. Teraz Wengerowskie myślenie brzmi " Jest dobrze, co roku gramy w LM, jesteśmy w TOP4 i do grudnia walczymy o mistrza ". Jak widać granie w LM już nie przyciąga piłkarzy z najwyższej półki.

Komentowany temat: City pokonuje Arsenal w Londynie pierwszy raz od 37 lat 14.01.2013, 14:29

maniek56

Więc względem innych klubów się staczamy, bo jak nazwiesz zjawisko, że ktoś z kim konkurujesz brnie do przodu, robi progres, a Ty stoisz w miejscu ? Względem innych się staczamy.

Komentowany temat: City pokonuje Arsenal w Londynie pierwszy raz od 37 lat 14.01.2013, 14:28

malyglod

Dokładnie, kwalifikowanie się do ligi mistrzów to prawie jak puchar. Tak samo jak zajmowanie miejsca w top4 :).
Za 3-4 lata będziesz pisał, że się nie staczamy, bo regularnie dostajemy się do ligi Europy. Szkoda, że zlikwidowali puchar Intertoto, kolejna szansa na kwalifikacje.

Komentowany temat: City pokonuje Arsenal w Londynie pierwszy raz od 37 lat 14.01.2013, 14:18

Marzag

Sam meczu nie wygra, do tego długo grali w dziesiątkę, a piłkarze tacy jak Ibra chcieli wygrać ten mecz na stojąco :p Co nie zmienia faktu, że Moura był najlepszy na boisku :p

Komentowany temat: Wilshere: Nie zazdroszczę byłym kolegom 14.01.2013, 14:14

Syn Wengera ? :)

Komentowany temat: City pokonuje Arsenal w Londynie pierwszy raz od 37 lat 14.01.2013, 14:12

malyglod

Więc jak nazwiesz to zjawisko, że większość klubów reprezentowała poziom Championsship, a dziś cała liga jest mocna ? Jak nazwiesz to zjawisko, że dziś o mistrza walczy kilka teamów,a kiedyś my i Manu ? Większość drużyn zrobiła progres, bo tak Manu dalej rywalizuje o mistrzostwo z jedną ekipą,a nie z 4 czy 5. Manchester nam uciekł, bo idą do przodu, my stoimy w miejscu. Kiedyś mówiłem, że się staczamy, Ty temu zaprzeczyłeś, inaczej tego nazwać nie można. W Polsce wszyscy śmieją się z Wisły, że klub, który panował w lidze, bił wszystkich teraz gra tak fatalnie. Nazywajmy rzeczy po imieniu.
" sukcesy się trafiły " sukcesy były obecne praktycznie co sezon.
Nie zmienił się warunki, tylko inne kluby zaliczyły znaczny progres.

Komentowany temat: City pokonuje Arsenal w Londynie pierwszy raz od 37 lat 14.01.2013, 14:04

Arsenal co najważniejsze stracił szacunek i respekt w oczach innych klubów. Jakiś czas temu kluby grające z nami remis na ES brałby w ciemno, teraz każdy walczy z nami o 3 pkt. Salihamidzic ostatnio powiedział, że Arsenal już nie jest wielki i sporo w tym racji. Arsenal to teraz tylko marka, ale nic z klubu z poprzednich lat nie zostało, został tylko Wenger.

Komentowany temat: City pokonuje Arsenal w Londynie pierwszy raz od 37 lat 14.01.2013, 13:59

Czy Moura jest wart 40 baniek ? To pokaże czas, w Brazylii czarował, w kadrze gra dobrze, w 1 meczu w barwach PSG zagrał kosmicznie. Za 2-3 lata będzie można stwierdzić czy PSG przepłaciło kupując Moure albo Chelsea Hazarda.

Komentowany temat: City pokonuje Arsenal w Londynie pierwszy raz od 37 lat 14.01.2013, 13:58

malyglod

A czemu kiedyś odchodzili rzadziej ? Odpowiedź jest prosta, byliśmy klubem, który szedł dobrą ścieżką, klubem, który był na równi z Manu. Sięgaliśmy po puchary, zawodnicy wieszali na szyje medale. Odchodzili od nas spełnieni, zdobywając prawie wszystko, odchodzili z chęcią poznania nowej ligi, spróbowania sił gdzie indziej. Teraz odchodzą by się spełnić piłkarsko.

Komentowany temat: City pokonuje Arsenal w Londynie pierwszy raz od 37 lat 14.01.2013, 13:43

Borekenema

A co ma wspólnego gadanie prezesa, że Goetze nie jest na sprzedaż z transferami ? Wątpię czy prezes zajmuje się sprowadzaniem piłkarzy, on tylko daje kasę, a za tą kwestię odpowiedzialni są skauci, a ostatnie zdanie należy do Kloppa.

Komentowany temat: City pokonuje Arsenal w Londynie pierwszy raz od 37 lat 14.01.2013, 13:40

malyglod

Ale jest Santos, o nim zapominać nie można. Jest bardzo przeciętny, ale jest w składzie, więc ściągnięcie na tą chwilę 3 LO mija się z celem.
Mamy 3 dobrych SO ? Kosa w tym sezonie gra jak amator, z piłkarzem z poprzedniego sezonu nie ma nic wspólnego. Też uważam, że ściąganie SO nie jest konieczne, ale to jest mój argument na Twoje pisanie o kupnie LO.
Typowy, klasyczny DM do tego skrzydłowy lub napastnik, zależy gdzie Wenger widzi Theo, na tę chwilę te dwa transfery to konieczność.

Komentowany temat: City pokonuje Arsenal w Londynie pierwszy raz od 37 lat 14.01.2013, 13:37

Borekenema

A kogo to zasługa, że trafili z transferami ? Moja ? Twoja ? Czy też trenera ? Nie rotuje, bo nie ma ławki, w przeciwieństwie do nas. Broń Boże nie twierdzę, że my mamy silną ławę, ale na 2-3 rotacje można sobie pozwolić.
Szkoda mi Santiego, bo koleś oddycha rękawami, ale gra dalej. Kwestia czasu kiedy nabawi się kontuzji mięśnia, jeśli nie dostanie odpoczynku.

Komentowany temat: City pokonuje Arsenal w Londynie pierwszy raz od 37 lat 14.01.2013, 13:31

simpllemann

Suarez, Macherano, Torres. Reszta to transfery średnie, albo fatalne.

Komentowany temat: City pokonuje Arsenal w Londynie pierwszy raz od 37 lat 14.01.2013, 13:31

malyglod

Borussia, ma szejków ? Pokazała jak z palcem w nosie ograć City czy zatrzymać Real. Wydając niewielkie można solidnie wzmocnić skład, piłkarze klasy światowej byli wymienieni na dole, którzy byli do pozyskania za grosze.
Po 2 jeśli Wenger daje się tak traktować zarządowi to jest idiotom, żaden szanujący się trener nie pozwoliłby na takie traktowanie. Cała wina spada na Wengera, bo w końcu to trener odpowiada za wyniki, a nie zarząd. Gdyby miał choć trochę odwagi już dawno by się sprzeciwił temu wszystkiemu, a tak nie jest jasno powiedziane czy to Wenger nie ma kasy, czy też on nie chce robić transferów. Z jego wypowiedzi wynika, że on ciągle szuka graczy, ale nie widzi dobrych dla Arsenalu. Trochę słabo szuka.

Komentowany temat: City pokonuje Arsenal w Londynie pierwszy raz od 37 lat 14.01.2013, 13:27

LFC stoczył się przez fatalne transfery. Co jak co, ale z transferami to oni na przestrzeni ostatnich lat nie trafiali, wydali grube pieniądze, a dobre posunięcia można policzyć na palcach jednej ręki. Za takie pieniądze mogliby spokojnie walczyć o mistrza.

Komentowany temat: City pokonuje Arsenal w Londynie pierwszy raz od 37 lat 14.01.2013, 13:24

malyglod

Czyli wychodzisz z założenia, że lepiej stawiać dobro piłkarzy nad dobro klubu ? Bo jest Seba i Miquel to oni MUSZĄ grać bo są w składzie mimo, że są słabi. Środkowych obrońców gra dwóch, więc jeden zostaje nam na ławie, który prezentuje jakiś tam poziom. LO gra w składzie jeden, więc jeśli sprowadzimy kolejnego to dwóch siedzi na ławie.

Komentowany temat: City pokonuje Arsenal w Londynie pierwszy raz od 37 lat 14.01.2013, 13:21

malyglod

No to pora kończyć rozmowę jeśli do Arsenalu przytaczasz przypadki Evertonu czy Aston Villi, nie ma dalej sensu dyskutować.

Komentowany temat: City pokonuje Arsenal w Londynie pierwszy raz od 37 lat 14.01.2013, 13:20

Kaczaza

Uwierz mi, że chciałbym, żeby Arsenal wygrał Ligę Europy, bardzo bym chciał.

Komentowany temat: City pokonuje Arsenal w Londynie pierwszy raz od 37 lat 14.01.2013, 13:15

malyglod

Trzymam się faktów. Mówisz, że nie jest nam potrzebny SO, bo mamy 3 , do tego dwóch kelnerów. A potrzebny nam jest trzeci LO do składu ? Żeby dwóch siedziało na ławie ? Jak widzisz Santosa nikt nie chce wyciągnąć.

Wystarczy, że dałby mu więcej szans na grę, bo na pewno na to zasługiwał.

Komentowany temat: City pokonuje Arsenal w Londynie pierwszy raz od 37 lat 14.01.2013, 13:14

malyglod

W swojej historii AS Roma trzykrotnie zdobywała mistrzostwa Włoch.

Valencia sześciokrotnie wywalczyła mistrzostwo Hiszpanii.

Arsenal 13-krotnym mistrz kraju.

Nie widzisz pewnej różnicy? My jesteśmy jednym z najbardziej utytułowanych klubów w Anglii, klubem TOP'owym. Roma czy Valencia to nie są takie potęgi na swoim podwórku jak my w Anglii. Marka do czegoś zobowiązuje. Po 2 ciężko jest konkurować z Realem czy Barcą, więc myślę, że żaden z kibiców Nietoperzy nie ma pretensji do piłkarzy ukochanej drużyny, że nie wygrywają mistrzostwa, dla nich 3 miejsce tuż za potęgami jest jak mistrzostwo.

Komentowany temat: City pokonuje Arsenal w Londynie pierwszy raz od 37 lat 14.01.2013, 13:03

Nikt Ci nie kupi Bainesa, bo po co sadzać Gibbsa na ławę ? Trzeba kupić kogoś słabszego i tańszego od Anglika, ale takiego, który będzie lepszy od Santosa.

Komentowany temat: City pokonuje Arsenal w Londynie pierwszy raz od 37 lat 14.01.2013, 13:01

malyglod

Idąc Twoim tokiem po co nam LO skoro jest dwóch na tą pozycję, na co ma dojść trzeci ? Miguel jest słaby, Bartley wciągał go nosem do tego był Anglikiem. Wenger mówi, że trzeba inwestować w Angolów, a na następny dzień oddaje Kyana do Swansea.. gdzie tu logika ?

Nikt nie oczekuje 6 transferów, 2-3 wzmocnienia i możemy walczyć o top4, a może nawet puchar Anglii. Osobiście liczę na 1 transfer, ale tak po cichu, bo pewnie skończy się na tym, że nikogo nie kupimy.

Komentowany temat: City pokonuje Arsenal w Londynie pierwszy raz od 37 lat 14.01.2013, 12:55

Kaczaza

Przeszłość w kwestii Ba i Niemca, ten drugi zaklepany przez KFC w lato, teraz tylko pozostaje kwestia czy dojdzie do nich po sezonie, czy też jak stwierdził prezes Schalke jeśli Koguty coś dopłacą to już teraz do nich dołączy.
Wenger przespał okazję, a potem mówi, że nie ma odpowiednich piłkarzy na rynku.
Za niewielkie pieniądze można kupić fajnych piłkarzy, na prawdę bardzo dobrych.
Butland
Debuchy- Mbwia - XX - XX
Hotby - M'Vila - Benat - XX
Ba - XX
Jak już mówiłem trzeba chcieć robić transfery, a nie tylko o nich gadać.

Komentowany temat: City pokonuje Arsenal w Londynie pierwszy raz od 37 lat 14.01.2013, 12:42

Ba 8+ M'vila 8+ Holtby za darmo w lato lub teraz dać 4-5 mln i byśmy mieli za 20 mln 3 grajków do pierwszego składu. Ale nie, po co..
Czasem zastanawiam się co Wengerowi siedzi w głowie, trudno gościa rozgryźć.

Komentowany temat: City pokonuje Arsenal w Londynie pierwszy raz od 37 lat 14.01.2013, 12:41

KuBaJo

VdW kosztował 6 mln, nie kilkanaście.

Komentowany temat: City pokonuje Arsenal w Londynie pierwszy raz od 37 lat 14.01.2013, 12:40

Kaczaza

Na Shaarawy'ego raczej nie starczy, bo już przed sezonem wyceniano go na 18 mln, w tym sezonie niesamowicie wypalił więc cena sporo poszła w górę.
Argentyńczyka też wysoko ceni sobie Roma, ja bym wolał za te pieniądze Isco mimo wszystko.

malyglod

Z Rosa to ok, mogę się z Tobą zgodzić, choć według mnie coś jest na rzeczy, że nie dostaje szans. Ale z Diabym nie ma sensu robienie sobie nadziei, koleś jest bardzo podatny na kontuzję, coś jak Pato. Przeszłość pokazała, że na Diabiego nie ma co liczyć.

Komentowany temat: City pokonuje Arsenal w Londynie pierwszy raz od 37 lat 14.01.2013, 12:30

To raczej piłkarze nie na naszą kieszeń :p

Komentowany temat: City pokonuje Arsenal w Londynie pierwszy raz od 37 lat 14.01.2013, 12:28

Kaczaza

Debuchy też jak najbardziej, fajna opcja. Ale sprowadzenie PO na tę chwilę mija się z celem, bo byśmy mieli 3 na tą pozycję. Jak Sagna odejdzie wtedy będzie trzeba pomyśleć.

Komentowany temat: City pokonuje Arsenal w Londynie pierwszy raz od 37 lat 14.01.2013, 12:27

malyglod

Rosa ? Nie widzisz, że Wenger go skreślił już ? I nie mów, że nie jest w formie czy coś, bo pokazał w LM i pucharze, że gra całkiem dobrze. Diaby jest, a za dwa mecze go nie będzie, sam Wenger mówił, że jego ciało jest nieproporcjonalne, ma chude nogi, które mają problem z utrzymaniem dużej sylwetki piłkarza i przez to są częste kontuzje mięśni, tego nie da się wyleczyć.

Komentowany temat: City pokonuje Arsenal w Londynie pierwszy raz od 37 lat 14.01.2013, 12:21

Kaczaza

VdV też by się przydał, Sagna pewnie odejdzie, więc PO będzie potrzebny. Za 6 mln podstawowy reprezentant Holandii w młodym wieku. U nas by się wyrobił choć i tak prezentuje całkiem fajny poziom.
Nie trzeba wydawać 30-40 mln na jednego piłkarza, trzeba mieć trochę wyobraźni i chęci do pozyskania nowych piłkarzy.
Po 2 Wenger gdyby miał jaja już dawno by stawił ultimatum zarządowi, ale pewnie boi się swojej posady, zarabia najlepiej w Anglii, więc nie ma co się dziwić. Mou otwarcie skrytykował zarząd Realu za brak transferów, i co się dzieje ? Real sprowadza Modrica.

Komentowany temat: City pokonuje Arsenal w Londynie pierwszy raz od 37 lat 14.01.2013, 12:12

Ba też potrafi strzelić sam bramkę co pokazał w Newcastle. W tym sezonie przychodzą mi do głowy 4 jego gole, które były pięknej urody, nie po żadnych dośrodkowaniach etc, tylko strzały z dystansu.
Ba, Van Der Viel, M Vila, Holtby - każdy z tych piłkarzy zrobiłby różnicę, a do wyciągnięcia byli za grosze, w przypadku Niemca nawet za darmo.
IMO konieczne są dwa transfery DM oraz skrzydłowy lub napastnik wszystko zależy gdzie Wenger widzi Theo.

Komentowany temat: City pokonuje Arsenal w Londynie pierwszy raz od 37 lat 13.01.2013, 22:14

Tylko Sneijder chce 200k tygodniowo więc ani nas ani pewnie LFC nie stać na to. Galata może sobie pozwolić, co mnie trochę dziwi.

Komentowany temat: City pokonuje Arsenal w Londynie pierwszy raz od 37 lat 13.01.2013, 20:46

Tomassini

" 4 miejsce jak trofeum " to jest kluczowa wypowiedź do tego co się dzieję, epickie.

Komentowany temat: City pokonuje Arsenal w Londynie pierwszy raz od 37 lat 13.01.2013, 20:43

Dokładnie, nawiązując do wypowiedzi Arsenalfcfan styl gry Arsenalu się zmienił na niekorzyść dla nas. Jeszcze dwa- trzy sezony temu mimo, że nie wygrywaliśmy graliśmy fajnie dla oka, najefektowniej w Anglii, teraz ? Z tego Arsenalu nic nie zostało, brzydka gra, często brak pomysłu na grę. To nas ratowało , siadaliśmy w fotel i byliśmy przygotowani na 90 minut ładne dla oka piłki, teraz oglądanie Arsenalu często męczy.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Ipswich 27.12.2024 - godzina 21:15
? : ?
Crystal Palace - Arsenal 21.12.2024 - godzina 18:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool15113136
2. Chelsea16104234
3. Arsenal1686230
4. Nottingham Forest1684428
5. Manchester City1683527
6. Bournemouth1674525
7. Aston Villa1674525
8. Fulham1666424
9. Brighton1666424
10. Tottenham1672723
11. Brentford1672723
12. Newcastle1665523
13. Manchester United1664622
14. West Ham1654719
15. Crystal Palace1637616
16. Everton1536615
17. Leicester1635814
18. Ipswich1626812
19. Wolves1623119
20. Southampton1612135
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah139
E. Haaland131
C. Palmer116
B. Mbeumo102
C. Wood100
N. Jackson93
Y. Wissa91
Matheus Cunha83
J. Maddison74
A. Isak74
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady