Komentarze użytkownika peciakk
Znaleziono 10489 komentarzy użytkownika peciakk.
Pokazuję stronę 9 z 263 (komentarze od 321 do 360):
Kondziu10@
Właśnie o to chodzi, kluby czołówki jak ich zawodnik zagra 3 słabe spotkania pod rząd to siedzi na ławce. W naszym przypadku można by stwierdzić że jak się jest ulubieńcem trenera a do tego Brytyjczykiem to można rozegrać 10 słabych spotkań i dalej być pewnym grania.
FabsFan@
Nie wiem czy oglądasz dyskusję od początku ale wyrwałeś sobie najświeższy komentarz i mówisz że bronię go jednym. Wyraziłem swoje zdanie wcześniej : dla mnie Jack pod wzgledem ambicji,techniki i wizji gry stoi na wyższym poziomie niż Aaron. Mam prawo do swojego zdania więc korzystam.
Imprecis@
Dokładnie, dlatego jeżeli chcemy wyjść z przeciętności to musimy się pozbyć zawodników typu Jack czy Aaron.
Adrian12543@
Znasz tekst : "Z gówna bata nie utoczysz" ? Naprawdę nawet gdybyś wysłał Aarona czy Ozila do Wisienek grali by tam przeciętnie. Co innego jest mieć możliwość dogrywania do Sancheza, a co innego do Fraser'a i Ibe'a.
praptak@
Nawet w tym ustawieni będzię grał na zmianę : 5 spotkań słabo, 2 dobrze,3 przeciętnie i tak od nowa i w kółko :D
Kondziu10@
Chodzi o to że niektórzy zawodnicy nie rozegrali u Nas 3 słabych spotkań tylko znacznie znacznie więcej...
Praptak@
Nie podjeżdżaj gejowizną :D
Faktycznie, przepraszam post skierowany do @Adrian12543
Imprecis@
I tutaj Pana popieram za docenienie pana Santiego :) Tak naprawdę tylko on i Xhaka poziom pasuje do klubu który chce uchodzić za wielki. Ramsey w klubach typu Real/Barca/Juve/Bayern/Atletico rozgrywałby może 10 spotkań rocznie :) PS.Jack Wilshere też by cudów u nich nie grał.
Praptak@
Tak tylko że Wilshere przed sobą miał takich tuzów jak Afobe,Wilson...
Ramsey miał słabiaków w stylu Ozil,Sanchez,Giroud więc faktycznie i tak brawo że jednak miał te 4 bramki i 5 asysty ;o
Adrian12543@
Najzwyczajniej na świecie Jack jest lepiej wyszkolony technicznie oraz ma lepszą wizję gry. Nawet w Bournemouth to pokazywał, nie jego wina że gdy on posyłał podanie to kolega dopiero pomyślał żeby do tego ruszyć.
Imprecis@
Nie powiedziałem że jest moim bogiem footballu. Gdyby Jack rozegrał 32 spotkania w Arsenalu jak Ramsey, dam sobie rękę uciąć że miałby lepsze staty niż Aaronek. Ale co ja będę gadał z Tobą jak wierzysz w transfer Mbappé do Arsenalu za ponad 100 mln XD
Imprecis@
Nigdy w życiu nie odważyłbym się powiedzieć zę gdyby Ramsey'a grał częściej to mielibyśmy TOP4. Jedyny zawodnik który w obecnym sezonie przeciętności mógłby nam pomóc być w TOP4 to Cazorla.
praptak@
Owszem wyglądało to lepiej z Xhaką. Teraz wyobraźmy sobie jak by wyglądała pomoc Xhaka + Cazorla
Praptak@
Wkurzony? Siedzę sobie słuchając ukochanej muzyki popijając piwko po cięzkim dniu :) Myśle że po 14-latach kibicowania Arsenalowi mam prawo wypowiedzieć się na temat niektórych spraw :)
Imprecis@
Biega i biega i co z tego wynika ?
32 spotkania w tym sezonie, 4 bramki i 5 asysty.
Adrian12543@
Owszem, ale nie wierzę że ktoś kto ma w avku zdjęcie piłkarza jest w stanie stracić do niego cierpliwość. Bronisz go za sezon 13/14, co mnie to interesuje gdy po sezonie 16/17 nie gramy nawet w Lidze Mistrzów ? Na uj mi dobry jeden sezon zawodnika i przebłyski w pojedynczych spotkaniach? Chodzi mi tylko o Twoje bronienie Ramsey'a na zasadzie czegoś co wydarzyło się 2/3 lata temu. Pamiętasz jak Lehmann wrócił do Nas na pół sezonu ? Grał wtedy dobrze może to jego teraz na dwójke wrzucić jak Szczena i Ospina odchodzą -.-
Imprecis@
Owszem dużo biega, ale lepiej mądrze stać niż głupio biegać...
Pressing Ramsey'a na przeciwnika to ten sam co zakładają sobie oldboje na orlikach. Mam prawo do swojego zdania to sobie mówie :) Dla mnie pod względem techniki i wizji gry Jack jest lepszy. Wyślij Aaronka do Bournemouth na jeden sezon to będzie tam jeszcze bardziej przeciętny niż Jacek w tym sezonie.
Praptak@
No zaczynam się robić powoli jak mój ukochany klub, po prostu staję się przeciętny :)
Arsenallord@
Dokładnie ! Everton/Stoke, nie możemy dalej trzymać panienek w składzie.
lordpat@
Dla Ciebie mogę być nawet ujowy bo Cię nie znam i twoje zdanie na mój temat mam głęboko :)
Adrian12543@
Okej, dalej trzymajmy przeciętnych zawodników za to że kiedyś zagrali dobry sezon a ostatnio nawet mecz ! Z tym podejściem nadal będziemy się jarać F.A CUP !
****OFFTOPIC****
Wie ktoś może kiedy będzie u Nas prezentacja nowych strojów ? :)
Dewry@
Dlatego ja nikogo do swojego nie namawiam, wyrażam swoje a szanuję twoje :)
Dla mnie out:
Ospina,Debuchy,Gabriel,Gibbs,Elneny,Ramsey,Walcott,Webleck,Joel,Lucas.
Dewry@
Mnie nigdy specjalnie Ramsey nie jarał. Chłopak tak naprawdę na środku pomocy niczym szczególnym się nie wyróżnia.
Drybling ? Przeciętny
Strzały ? Przeciętny, każdy w końcu trafi w bramkę.
Gra w defensywie ? Słaba/Przeciętna
Wizja gry ? Przeciętna
Podania? Przestańmy się jarać że zawodnik potrafi zagrać piłkę przez szerokość boiska.
Ambicja ? Przeciętna.
Dewry@
Otoczony przez zawodników Arsenalu obstawiam że Jack, jeżeli nawet rozegrałby 10 spotkań dla Arsenalu w sezonie to będzie miał więcej dobrych spotkań za sobą niż Ramsey w 40 rozegranych :D
Dewry@
Po co nam zawodnik który na 40 spotkań zagra 32 spotkania przeciętnie wręcz słabo a tylko 8 dobrze lub lepiej. Chyba zaczynamy myśleć jak małe kluby powoli najwidoczniej. Taki zawodnik z taką że tak powiem "powtarzalnością" to może sobie biegać w West Hamie czy innnych WBA. Jakoś ja nie widzę żeby w Juve/Realu/Barcelonie/Bayernie grali zawodnicy którzy nie prezentują odpowiedniego poziomu, albo są sprzedawani(przykład Higuain w Realu), bądź siedza na ławce i muszą czekać na szanse(przykład Mueller w Bayernie). Tylko my dajemy średniakom regularną szansę gry na wysokim poziomie.
Mihex@
Ale mam pewność że będzie mniej irytującym zawodnikiem niż Ramsey. Ramsey po każdym złym zagraniu nie myśli o odbiorze tylko musi sobie podnieść rączki, pośmiać się i dopiero wraca. Wydaję mi się że chyba już czas pozbyć się pewnych panienek z tego klubu.
DexteR_000@
Zgadzam się w 100% :)
Giroud powinien grać tylko pod konkretnych przeciwników i w pozostałych jako zmiennik. Problem od początku jest właśnie to że on nie ma prawdziwego zmiennika napastnika. Sanchez to nie jest napastnik, a Welbeck to tak naprawdę sympatyczny a na żadnej z pozycji się nie wyróżnia. Na tych meczach tak naprawdę gdzie Giroud przechodził obok spotkań, powienien grać zmiennik o zupełnie innej charakterystyce.
Mihex@
Chociaż nie straci piłki beznadziejnym dryblingiem gdzie zostajemy 2 z tyłu jak to ma w zwyczaju Ramsey. Przy Jacku mam pewność że będzie zapieprzał za kontrą a nie jak Ramsey - uśmiechnie się i rozłoży ręce.
Dewry@
Szczerze wole żeby Wilshere na swoim poziomie i tak naprawdę przy swojej ambicji zagrał 15 spotkań w sezonie, niż tak naprawdę Ramsey 3 przyzwoite.
Imprecis@
Giroud po prostu musi grać, jednak skrzydła i pomoc mamy za słabą :)
My dalej liczymy że Ramsey będzie gwiazda, Walcott i Wlebeck również. Aktualnie u Nas na środku pomocy powinien zostać tylko Xhaka,Cazorla,Wilshere,Coquelin.
Żałosne...
3/4 fanów Giroud po ostatnich bramkach dla Francji, wcześniej go krytykowała...
Aktualnie jest to dla mnie najlepszy napastnik "starego typu" czyli typowej dziewiątki. Powinniśmy się cieszyć że go mamy, nie jego wina że nie ma zmiennika. Giroud jest idealny na grę pod konkretne zespoły i odpowiednim stylem. Cały czas mówiłem że nie rozumiem skąd hejty na niego ? To że chłop nie biega tak szybo jak Dybala ? Za to Dybali nigdy nie zastawi się tak jak Giroud oraz nigdy nie uderzy tak głową jak Giroud... Zawsze na k.com zawodnicy są chwaleni dopiero jak grają w innej koszulce niż z Armatą na piersi, choćby to byli nasi zawodnicy ale grający dla swoich reprezentacji to są lepsi dla Was niż w koszulkach Arsenalu.
Bo Bayern to są cwaniaki, oni podobno dobre stosunki mają z Hoffenheim więc pewnie pozwolili i jakoś wspomogli finansowo "Wieśniaków" by Ci kupili Gnabry'ego i im go ograli w LM, oraz w dobrej druzynie Bundesligi, oddając go za rok za śmieszną kwotę.
Przecież wiadomo że Bayern maczał palce już przy odejściu Gnabry'ego już z Arsenalu. Teraz też stwierdzili że lepiej dla nich jak ich przyszły skrzydłowy będzie się ogrywał w LM już oraz w ofensywnie grającym Hoffenheim a nie w średnim Werderze.
SoulStorm@
Yeblo turbo Pana ?
Wenger powiada że kupi 2/3 graczy to super wiadomość !
Kolasinac'a w to nie wliczamy bo go nie kupują.
mallen@
Już wtedy pamiętam ze krążyła opinia że Jack talent ma większy od Ozyakupa ale Ozyakup zdecydowanie był bardziej skupiony na piłce i sobie.
mallen@
Zdecydowanie tak :) Widziałem co prawdę może jego 10 spotkań w tym sezonie ale dla mnie gościu idealnie pasujący do nas kiedy Santi jest kontuzjowany.
@Kondi@
Nikt z tej strony :)
Chodzi o to że jak już ktoś się wypowiada że zawodnik A jest gorszy od zawodnika B to żeby chociaż obejrzał jego 10/15 spotkań...
Kondi@
Mam nadzieje że to ironia !
Kondi@
Ja tak nie uważam ale kolega niżej stwierdził że dany zawodnik jest gorszy od Ramsey'a bo tak i tyle. Właśnie o to mi chodziło że ocenił to nie widząc nawet Ozyakupa w akcji.
Lays@
No właśnie to że mówisz że Ozyakup gorszy od Ramsey'a a jak sam przyznałeś nawet go na YT nie widziałeś -.-
lays@
Napisałeś że Ozyakup jest gorszy od Ramsey'a :)
Lays@
A co ma Ozyakup typowy środkowy pomocnik do skrzydłowego Lamar'a ?
Transfer jednego nie wyklucza drugiego. Dziwi mnie tylko że Wenger się pewnie zastanawia czy Mahrez czy Lemar :)
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 11 | 9 | 1 | 1 | 28 |
2. Manchester City | 11 | 7 | 2 | 2 | 23 |
3. Chelsea | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
4. Arsenal | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
5. Nottingham Forest | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6. Brighton | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
7. Fulham | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
8. Newcastle | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
9. Aston Villa | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
10. Tottenham | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
11. Brentford | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
12. Bournemouth | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
13. Manchester United | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
14. West Ham | 11 | 3 | 3 | 5 | 12 |
15. Leicester | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
16. Everton | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
17. Ipswich | 11 | 1 | 5 | 5 | 8 |
18. Crystal Palace | 11 | 1 | 4 | 6 | 7 |
19. Wolves | 11 | 1 | 3 | 7 | 6 |
20. Southampton | 11 | 1 | 1 | 9 | 4 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
E. Haaland | 12 | 0 |
Mohamed Salah | 8 | 6 |
B. Mbeumo | 8 | 1 |
C. Wood | 8 | 0 |
C. Palmer | 7 | 5 |
Y. Wissa | 7 | 1 |
N. Jackson | 6 | 3 |
D. Welbeck | 6 | 2 |
L. Delap | 6 | 1 |
O. Watkins | 5 | 2 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
FabsFAN@
Oglądanie większości spotkań w Arsenalu oraz w reprezentacji ? Miałem nawet przyjemność widzieć go w minimum 10 spotkań w barwach Bournemouth. Wielokrotnie Jack dawał im świetne piłki co z tego że Jack ją zagrał a partnerzy myśleli by dopiero ruszyć na wolną pozycję.