Komentarze użytkownika stahustaszku
Znaleziono 665 komentarzy użytkownika stahustaszku.
Pokazuję stronę 13 z 17 (komentarze od 481 do 520):
@tomber: Zgadzam się, że pewnie tak jest ale to kolejny przykład, że negocjatorami jesteśmy strasznymi.
Myślę, że w PL każdego stać, żeby dać za ogranego obrońcę na każdym poziomie - w dodatku Anglika 15 mln funtów. Inna sprawa czy on ma branie. Ale przyjmując tę ofertę znowu wystawiamy się na ośmieszenie i ustawiamy się na straconej pozycji w negocjacjach na przyszłość. Zgadzam się, że musimy się pozbyć wielu graczy ale przez poprzednie działania Wengera i Gazidisa mamy właśnie taką sytuację a nie inną.
5 mln funtów? Haha nasi ludzie zajmujący się negocjacjacjami to jakaś totalna masakra...
A ja uważam że powinien odejść. Jego obecność w Arsenalu jest teraz na siłę a on nie bardzo sprawia wrażenie jakby chciał tu grać. Wolę żebyśmy za to kupili gościa który będzie chciał tu grać nawet jeśli ma być od niego słabszy.
Wolałbym już go sprzedać za ok. 70-80 mln funtów i spróbował wyciągnąć jakąś niezadowoloną ze swojej pozycji gwiazdę (szkoda, że nie spróbowaliśmy wyciągnąć Jamesa) jak Mahrez czy Draxler i postawił wszystko na jedną kartę żeby wyciągnąć Lemara.
@kruper: Z młodzieżą masz rację.
Wenger od pamiętnej katastrofy 8:2 na OT woli sprowadzać średniaków albo niechciane gwiazdy w innych klubach (albo chociaż się o nich stara). Kiedyś potrafił dać prawdziwą szansę młodym jak Cesc, Jack, Wojtek Walcott, Gibbs itd. - teraz woli sprowadzać średniaków.
Kiedyś potrafił za mniejsze pieniądze sprowadzić takiego Kościelnego - teraz wydaje hajs na półśrodki jak Perez w wieku 28 lat czy Danny Welbeck. Niestety ale Boss nawet w materii wyszukiwania talentów (wewnątrz i na zewnątrz) się już zatracił...
Prawdą jest że powinniśmy teraz zaproponować ze 120 mln za Lemara i Fabinho. Potrzebujemy ich obu w naszej drużynie. Uważam, że środek pola Xhaka-Fabinho i przed nimi Ozil robił by niezłą robotę.
Uważam, że mamy na to pieniądze. Ponoć mieliśmy 100 mln funtów na transfery. Dołożyliśmy do tego 10 za Wojtka, 10 za Gabriela, dostaniemy z 12 za Lucasa i 8 za Gibbsa. To daje kolejne 40 mln. Sprzedamy Oxa za 40 mln więc mamy już 180 mln funtów. A wydaliśmy dopiero 55 więc myślę, że mamy pieniądze na taki deal.
Jeżeli odejdzie Mustafi to powinniśmy kupić jeszcze środkowego obrońcę.
Dodatkowo jeśli odejdzie Alexis (jeśli ma się męczyć niech idzie za te 75 mln) to powinniśmy postarać się jeszcze o sprawdzenie jakiegoś kozaka, który by pozwolił znowu uwierzyć w Wengera.
Chcemy czy nie musimy podjąć się totalnej przebudowy drużyny i powalczyć o TOP4 i wygranie LE. Szkoda, że dzięki Wengerowi mamy na to tylko 3 dni. Jak to mówią kości (nasze!) zostały rzucone ;)
Prawdą jest że powinniśmy teraz zaproponować ze 120 mln za Lemara i Fabinho. Potrzebujemy ich obu w naszej drużynie. Uważam, że środek pola Xhaka-Fabinho i przed nimi Ozil robił by niezłą robotę.
Uważam, że mamy na to pieniądze. Ponoć mieliśmy 100 mln funtów na transfery. Dołożyliśmy do tego 10 za Wojtka, 10 za Gabriela, dostaniemy z 12 za Lucasa i 8 za Gibbsa. To daje kolejne 40 mln. Sprzedamy Oxa za 40 mln więc mamy już 180 mln funtów. A wydaliśmy dopiero 55 więc myślę, że mamy pieniądze na taki deal.
Jeżeli odejdzie Mustafi to powinniśmy kupić jeszcze środkowego obrońcę.
Dodatkowo jeśli odejdzie Alexis (jeśli ma się męczyć niech idzie za te 75 mln) to powinniśmy postarać się jeszcze o sprawdzenie jakiegoś kozaka, który by pozwolił znowu uwierzyć w Wengera.
Chcemy czy nie musimy podjąć się totalnej przebudowy drużyny i powalczyć o TOP4 i wygranie LE. Szkoda, że dzięki Wengerowi mamy na to tylko 3 dni. Jak to mówią kości (nasze!) zostały rzucone ;)
Kupili też Keite (co prawda od przyszlego sezonu u nich ale jednak) a taki grajek przydałby się również u nas...
Dla mnie to jest ten moment, w którym należy budować drużynę od nowa. Sprzedać Alexisa jeśli nie chce u nas grać a za pieniądze z jego sprzedaży spróbować w tym okienku kupić jeszcze 2-3 graczy.
Ox jeśli nie chce podpisać kontraktu za maks 150k tygodniowo też sprzedać za 30-40 mln - kasa się przyda.
Oezilowi dać ostatnią szansę, dać mu w miarę sensowny kontrakt 200 k. Jak dalej będzie grał jak gra sprzedamy go w następnym okienku pewnie za 50 mln.
Pozbyć się również w tym okienku wszystkich (!) niepotrzebnych graczy takich jak Debuchy, Campbell, Perez, Welbeck lub Walcott, Gibbs a potem Jenkinsona i innych.
Spróbować powalczyć w tym sezonie o TOP4 i nastawić się na LE a w następnym okienku kupić znowu z 5 graczy i znowu zacząć stawiać na młodych.
Chcemy tego czy nie w tym momencie w Arsenalu jest potrzeba zbudowania nowej drużyny Arsenalu. Szkoda tylko że z Wengerem u steru...
Podobnie jak działania na rynku transferowym już od dawien dawna. I co z tego że niby teoretycznie są jakieś pieniądze w klubie.
@jarek1: Pata Rice'a oraz Davida Deina, który odpowiadał za naszą politykę transferową i negocjacje. Od 2012 roku nasza gra jest stopniowo coraz gorsza i gorsza.
Oto błędy Wengera (tylko (!) z tego sezonu):
1. Zbyt późne i nieudolnie pozbywanie się niechcianych graczy.
2. Bierność (jak co roku) na rynku transferowym i nie uzupełnienie pozycji które tego wymagają (skrzydło, środek pomocy, środek obrony).
3. Pozbycie się Wojtka przez co mamy mała konkurencję w bramce.
4. Kurczowe trzymanie się jednej taktyki bez jakichkolwiek zmian względem przeciwnika.
5. Niezrozumiałe decyzje co do doboru wyjściowej 11ki na poszczególne mecze (szczególnie dziś ale także Kolasinac na SO we wcześniejszych meczach czy Bellerin na lewym wahadle czy Welbeck w wyjściowym składzie).
6. Brak jasnej sytuacji Sancheza, Oxa czy Oezila. Jeśli nie chcą u nas grać a wszystko na to wskazuje to już dawno powinniśmy się z nimi pożegnać i wziąć dużo kasy zastępując ich innymi piłkarzami starając się przy tym zbudować nowa drużyne na lata.
Uważam że w każdym normalnym klubie nie byłoby już osoby odpowiedzialnej za taki bajzel. Problemem jest ze Wenger w naszym klubie odpowiada za wszystko a jest przy tym totalnie nieudolny bo jego wizja futbolu (taktyczna i organizacyjna) zatrzymała się w 2008 roku. Niestety przez ostatnie 10 lat futbol zmienił się totalnie. Co ja mówię Wenger teraz działa gorzej niż nawet te 10 lat temu więc jest jeszcze do powyższych jeszcze nie konsekwentny...
Oto błędy Wengera (tylko (!) z tego sezonu):
1. Zbyt późne i nieudolnie pozbywanie się
Piłka od Oxa ciasteczko.
My już teraz będziemy grać tym 343 do końca sezonu nie? Bo wyszło nam tak kilka meczów i teraz będziemy to męczyć w każdym meczu? Wenger nie ma pojęcia o czymś takim jak taktyka pod przeciwnika nie?
Mam wrażenie że w naszym zespole są 2 drużyny: pupilki Wengera którzy nawet się starają ale im nie wychodzi (ale co z tego skoro i tak będą grali co mecz) i reszta która widzi co się dzieje w tym klubie i grają przeciwko Wengerowi.
Jak na lewym wahadle może grać gość który nie potrafi grać lewa noga. Przecież to pozycja stworzona do dośrodkowań. Nasi są zagubieni jak dzieci we mgle.
Mówię to z pełną odpowiedzialność - Wenger się skończył i jest z nim coraz gorzej.
W tym klubie leży wszystko: polityka transferowa (a raczej jej brak), sposób przeprowadzania transferów, rotacja, wybory personalne, taktyka i jej dobór pod przeciwnika oraz kwestie mentalności drużyny. Za wszystkie te rzeczy odpowiada w naszym klubie Wenger. Póki nie odejdzie z naszego klubu i nie zatrudnimy sensownego Dyrektora Sportowego to nic się nie zmieni.
Uważam że w naszej drużynie Ox jest chyba najlepszym z naszych zawodników dziś. Podobnie było tydzień temu. Serio uważam że należy mu się nowy kontrakt.
Luvientego Welbecka bo ma talent do piłki nożnej ale chyba nie uczęszczał zbyt często na lekcje techniki strzałów w akademii Man Utd... Niestety to nie jest napastnik/skrzydłowy na nasz poziom. Zbyt wiele tracimy przez niewykorzystane przez nich sytuacje...On lub Walcott powinni opuścić ten klub.
Dobrze ze zaczyna się czystka. Do Gabriela Muszą dołączyć: Debuchy, Jenkinson, Perez i Campbell. Powinniśmy się też pozbyć, naszej listy płac Welbecka lub Walcotta, Gibbbsa i ewentualnie Elnenyego jakby miał ktoś przyjść do środka pola. Wtedy nasza kadra byłaby odchudzona wystarczająca. Wtedy kupić kogoś do środka pola i na skrzydło i ewentualnie do obrony i można grać.
To że nie sprowadziliśmy go wcześniej kiedy była na to szansa to kolejny dowód na to że Wenger na rynku transferowym działa po omacku i bez żadnego planu.
DRAMAT i potem sprowadzanie 8 pół-grajkow ostatniego dnia okienka transferowego i pozbywanie się ich przez następne 5 okienek transferowych. Takich przykładów w działaniu Wengera od czasów odejścia Deina jest mnóstwo. Mówcie co chcecie ale wg. mnie Wenger ma za duża władze w tym klubie a krótko mówiąc nie do wszystkiego ma najwyższe kompetencje. Przeprowadzanie transferów do takich umiejętności na pewno nie należy.
Jeśli będziemy umiejętnie rotowac Santim i Wilsherem to może uda się u nich uniknąć kontuzji. Obaj bez wątpienia maja duże papiery na granie.
A ja uważam że po niezłym sezonie na wypożyczeniu należy dać mu ostatnia szansę. Jeśli uda mu się pograć cały sezon to możemy mieć gracza do środka pola który może pokusić się o zastąpienie Santiego.
Uwielbiam styl gry Wilshera choć czasem zbyt długo prowadzi piłkę (co jest też powodem jego częstych kontuzji) bo potrafi posłać czasami takie ciasteczko podanie że klekajcie narody. Poza tym to Kanonier z krwi i kości a na takich ludziach buduje się tożsamość klubów.
Seri lub inny środkowy pomocnik powinien przyjść za kasę i tygodniowki które zostaną po sprzedaży niepotrzebnych zawodników (Jenkins, Debuchy, Perez, Campbell, Welbeck/Walcott, mam nadzieję że Gabriel i Elneny).
Dobrze! Teraz jeśli Alexis odejdzie to kogoś na skrzydło za niego i jakiegoś środkowego pomocnika (może być B2B może być DP w zależności gdzie ma grać Xhaka). No i ja bym jeszcze wtedy zastanowił się czy nie warto wymienić Ospine na jakiegoś młodego bramkarza który przez najbliższe dwa lata będzie zbierał szlify od Cecha a potem go zastąpi.
Niech dają 50 mln funtów i Matuidiego albo 70 mln bez niczego i pożegnalny się z Sanchezem.
Ospinie przy każdej z bramek brakowało z kilka centymetrów wzrostu. Nigdy nie przekonam się do tego bramkarza. Uważam że powinniśmy go sprzedać i kupić kogoś zdolnego kto będzie się uczył od Cecha a za 2 lata będzie w stanie go godnie zastąpić.
Dla mnie za 70 mln funtów mogą go sprzedać. Wolałbym budować drużynę na innych grajkach skoro on nie chce zostać a sorry ale +400 k. funtów uważam że nie wypada mu płacić.
Dołożyć do tych 70 kolejne 20 mln i kupić Lemara i Mahreza i to jak najszybciej bo z każdym dniem będzie to coraz trudniejsze.
Wydaje mi że klubu już na tym zawodnika nie zbudujemy a jeżeli mu maja płacić 300 tys tygodniowo to nie wiem czy jest sens.
Można powiedzieć że 2 ga epoka Wengera (Drużyna RvP, Nasri, Fabs itd) nie wypaliła zważywszy na mniejsze możliwości finansowe klubu. 3 epoka również się kończy jedynie kilkoma mniej znaczącym pucharach (FA i tarcza Wspolnoty). Kończy się kompromitacja czyli nie zakwalifikowanie się do LM. Objawi się to poprzez odejacie głównego architekta czyli Sancheza oraz pozbyciu się szrotu bo Wenger przejrzał na oczy (oby!).
Mam nadzieję że to jest budowa 4 epoki drużyny. Mam nadzieję że zbudowana będzie na piłkarzach którym nie będzie przeszkadzał roczny rozbrat z LM (który w moim mniemaniu był nam potrzebny jako wstrząs) i będą chcieli powalczyc o puchary w nowej drużynie (LE i PL) i wraz z Wengerem rozpocząć budowę nowej drużyny, która następnie Wenger będzie mógł przekazać następcy.
Wierzę w taki scenariusz i naprawdę jeśli ma się spełnić to nie przeszkadza mi pozbycie się Sancheza jeśli otrzymany za niego dobre pieniądze i w zamian za to kupimy zastępstwo. Bardziej mi żal że Wojtek Szczęsny nie jest częścią tego projektu.
@KiAK: ja myślę że jednak sensownie będzie go sprzedać i spróbować załatac te dziurę 2 skrzydłowymi. 1 i tak musi przyjść nawet jakby Alexis odszedł a drugi na jego zastępstwo. Duet Lemar Marez byłby idealny jeśli za Sancheza otrzymaliśmy ponad 50 baniek Euro.
jak kupimy w jego miejsce Lemara i kogoś jeszcze (np. Mahrez) i uzyskamy za niego ok. 70 mln euro to paa. Serio płakać nie będę bo coraz częściej mi się wydaje, że gość się tu strasznie dusi.
Do sprzedania. Kolejny wynalazek Wengera, który kupował kogokolwiek bo wcześniej nie chciało mu się pracować nad transferami. Uważam, że jest niezłym piłkarzem jednak robi tylko niepotrzebny tłok na tej pozycji. Lepiej go sprzedać i zainwestować w jednego kozaka na ŚP zważywszy na kontuzje Cazorli.
Ja bym go zostawił, ew. wypożyczył. Zdolny obrońca, który jest dosyć uniwersalny bo może grać nie tylko jako ŚO czy PO ale od biedy także na DP. Naprawdę byłoby szkoda tym bardziej, że za rok Per kończy karierę a przy grze 3 ŚO potrzebujemy ich przynajmniej 5 (Kosa, Mustafi, Holding, Bielik, Monreal (bo może grać i na LO i na SO) i wlaśnie Chambers).
Z środkowych obrońców do sprzedaży to jest Gabriel bo to nie ten poziom i w dodatku jest totalnie nieprzewidywalny.
"Kończ waść, wstydu oszczędź!"
Ja wiem, że nie może nam powiedzieć prawdy ale słowami "...jednak mamy w kadrze tak wielu klasowych bramkarzy, że postanowiliśmy pozwolić mu kontynuować swą karierę we Włoszech" ten człowiek się kompromituje coraz bardziej....
Teraz nic tylko trzeba sprowadzić jakiegoś młodego zdolnego bramkarza i zacząć dawać powoli mu szansę :)
@erykgunner: jak chcieliśmy wyciągnąć jak najwięcej od Włochów to dlaczego nie próbowaliśmy go sprzedawać wcześniej skoro i tak Wenger wiedział że się z nim nie dogada? A tak jesteśmy przynajmniej 1 rok płacenia mu połowy pensji w tył.
Próbujecie tłumaczyć Wengera z tej sytuacji a prawda jest taka że to kolejna sytuacja kiedy udowadnia jak w beznadziejnym stylu i bez żadnego planu i strategii radzi sobie na rynku transferowym.
Dawać Lemara i Mahreza za niego i krzyż na drogę. 275%+20% i mu mało...Widocznie nie chce u nas grać więc trzeba się pożegnać.
Bardziej nie mogę odżałować pożegnania ze Szczęsnym.
Dużo bardziej byłbym zadowolony ze sprzedaży Gabriela niż Chambersa który w taktyce z 3 obrońcami mógłby ogrywac się już teraz. Mamy 3 młodych ŚO (Chambersa, Holdinga i Bielika) i 1 z nich bym wypożyczyl - 2 przyda się do gry.
O Szczęsnym nie będę się wypowiadał bo to skandal. Taki klasowych bramkarz, wychowany i ukształtowany w naszych realiach mający klub w sercu do tego HG. Dla mnie powinien dostać nowy kontrakt z podwyżka (co to jest 70 tys euro ktore ma dostawać w Juventusie) i gwarancja gry w PL. Cech mógłby wtedy ostatni sezon pograć w LE i FACUP. No ale jesteśmy tak nieudolni na rynku transferowym że aż boli.
Nad Gibbsem bym się jeszcze zastanowił czy go na sezon nie wypożyczyć (Monreal jest coraz starszy i będzie przesuwany na SO bo na wahadle jest jeszcze więcej biegania niż przy 4 obrońcach więc za rok dwa będziemy potrzebowali zmiennika dla Kolasinaca - może Gibbs by się nadal tym bardziej że ma status HG) no ale można go w sumie opchhnac.
Jacka bym zostawił na ten sezon koniecznie. Zobaczymy czy bedzie w stanie coś pograć. Nadal uwielbiam jego styl gry poza tym to HG który ma Arsenal w sercu.
Jenkinson, Debuchy są do odstrzalu.Perez, Campbell również skoro i tak nie dostają szans.
Ja bym jeszcze się pozbył kogoś z dwójki Welbeck/Walcott i Elnenego (uważam że nie jest nam potrzebny zawodnik tej klasy w drużynie a w jego miejsce dobrze by było kupić na ŚP lub DP jeśli Xhaka ma grać wyżej). Pozbylbym się też Ospiny i kupił jakiego zdolnego bramkarza, który za rok dwa przejmie pozycje w bramce od Cecha.
Do tego sprowadzenie skrzydłowego, ŚP/DP, kogoś w przypadku odejścia Sancheza i bramkarza w razie odejścia Wojtka co już jest ponoć pewne. Dopiero wtedy będziemy gotowi na nowy sezon.




Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 29 | 21 | 7 | 1 | 70 |
2. Arsenal | 28 | 15 | 10 | 3 | 55 |
3. Nottingham Forest | 28 | 15 | 6 | 7 | 51 |
4. Chelsea | 28 | 14 | 7 | 7 | 49 |
5. Manchester City | 28 | 14 | 5 | 9 | 47 |
6. Newcastle | 28 | 14 | 5 | 9 | 47 |
7. Brighton | 28 | 12 | 10 | 6 | 46 |
8. Aston Villa | 29 | 12 | 9 | 8 | 45 |
9. Bournemouth | 28 | 12 | 8 | 8 | 44 |
10. Fulham | 28 | 11 | 9 | 8 | 42 |
11. Crystal Palace | 28 | 10 | 9 | 9 | 39 |
12. Brentford | 28 | 11 | 5 | 12 | 38 |
13. Tottenham | 28 | 10 | 4 | 14 | 34 |
14. Manchester United | 28 | 9 | 7 | 12 | 34 |
15. Everton | 28 | 7 | 12 | 9 | 33 |
16. West Ham | 28 | 9 | 6 | 13 | 33 |
17. Wolves | 28 | 6 | 5 | 17 | 23 |
18. Ipswich | 28 | 3 | 8 | 17 | 17 |
19. Leicester | 28 | 4 | 5 | 19 | 17 |
20. Southampton | 28 | 2 | 3 | 23 | 9 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 27 | 17 |
E. Haaland | 20 | 3 |
A. Isak | 19 | 5 |
C. Wood | 18 | 3 |
B. Mbeumo | 15 | 4 |
C. Palmer | 14 | 6 |
O. Watkins | 13 | 6 |
Matheus Cunha | 13 | 4 |
Y. Wissa | 13 | 2 |
J. Kluivert | 12 | 6 |
-
A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
-
Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
-
Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
-
Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
-
Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
-
Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
-
Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
-
Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Uważam że w parze z takim Fabinho by wymiatał.