Komentarze użytkownika thegunner4life

Znaleziono 9517 komentarzy użytkownika thegunner4life.
Pokazuję stronę 100 z 238 (komentarze od 3961 do 4000):

Komentowany temat: Przełamanie w derbach Londynu! WHU 1-3 Arsenal 10.12.2019, 11:12

@radzio_TRN:
Bo jestem kibicem Chelsea, a jak The Blues wypadnie z top4 to będę kibicem Lisów albo The Spurs.

Komentowany temat: Przełamanie w derbach Londynu! WHU 1-3 Arsenal 10.12.2019, 11:03

@Marcinafc93:
Oby lepiej na nich nie wpadać, bo nas zjedzą.

Komentowany temat: Przełamanie w derbach Londynu! WHU 1-3 Arsenal 10.12.2019, 10:01

@miki9971:

To, że Emery trenował jak fajtłapa i był najgorszym trenerem Arsenalu od 30 lat to jedna sprawa, drugą natomiast jest to, że ta banda clownów sama nie jest od niego lepsza. Piłkarze tacy jak Ozil, Xhaka, Kolasinać(Pan raz na 200 wrzutek trafię tam gdzie trzeba) Mustafi, Luis, Pepe "nie chce mi się biegać" grają jak by wykonywali wyrok sądu i robią to na siłę to inna sprawa. W tym klubie na ten moment funkcjonuje tylko dobrze kasa klubowa tam gdzie bilety kupujesz.

Komentowany temat: Przełamanie w derbach Londynu! WHU 1-3 Arsenal 10.12.2019, 09:54

@miki9971:
Jasne 7 pkt. to nie dużo. Ale zważywszy, że Arsenal na 9 możliwych zdobywa ich 4 i to rzutem na taśmę. To te 7 pkt wygląda jak przepaść bez szansy jej pokonania. Żeby kogokolwiek zacząć gonić trzeba najpierw zacząć grać i samemu punktować. A my gramy tak, że zdecydowanie lepszym sposobem spędzenia czasu jest oglądanie turnieju grania w bierki niż tego co prezentują piłkarze z armatką na piersi.

Komentowany temat: Przełamanie w derbach Londynu! WHU 1-3 Arsenal 10.12.2019, 09:46

@miki9971 napisał: "Może dlatego, że wciąż wierzę, że jesteśmy w stanie świńskim swędem wpaść na czwartą pozycję lub wygrać LE..."

No ja rozumiem, ale ludzie sterujący klubem powinni się opierać na realiach, a nie wierze, bo wierzyli że zawsze będzie dobrze i trzymali Wengera o 3 sezonu za długo(może nawet 4) efekty są teraz takie jakie są.

Realistycznie mamy po przez ligę takie same szanse na TOP4 jak City na wygranie mistrzostwa, matematycznie jasne, ale praktycznie już jest po zabawie.

Ciągle jesteśmy w grze o LE z tym, że jeżeli spadnie tam BVB, Chelsea, Atletico to oni są od nas mocniejsi i nie mają takiego bałaganu w składzie. Chelsea w styczniu może ruszyć na zakupy.

Top4 odjechało razem z Emerym.

Komentowany temat: Przełamanie w derbach Londynu! WHU 1-3 Arsenal 10.12.2019, 09:39

@miki9971 napisał: "Tu nie ma miejsca teraz na "próby""

Dlaczego nie ma miejsca na próby? To jest najlepszy czas na próby. W tym sezonie gramy już o nic. Zero presji. Nie mamy szans na LM i zajęcie miejsca w TOP4. Powalczyć możemy tylko w LE, ale jeżeli spadnie tam Chelsea, Atletico albo BVB to jesteśmy bez szans.

Spaść z ligi nie spadniemy, w lato piłkarzy i tak odejdą czy zajmiemy te miejsce czy nie. Wszystko już przegraliśmy co było do przegrania. Arteta może najwyżej nie wypalić, ale nie ma już czego zepsuć, bo wszystko jest zepsute.

Komentowany temat: Przełamanie w derbach Londynu! WHU 1-3 Arsenal 10.12.2019, 09:24

@Simpllemann:
Wiesz, to wszystko co się dzieje jest winą długoletnich zaniedbań i niekompetencji na każdym szczeblu. Teraz po prostu zbieramy owoc tego wszystkiego. Dużo było przez te wszystkie lata od kiedy ja pamiętam absurdalnych i idiotycznych decyzji.

Komentowany temat: Przełamanie w derbach Londynu! WHU 1-3 Arsenal 10.12.2019, 09:17

@Simpllemann:
Musisz zmienić mentalność! Jako klub, który walczy o utrzymanie zagraliśmy fenomenalne zawody! Każdy pkt liczy się w walce o pozostanie w PL.

Komentowany temat: Wygrać z samym sobą. West Ham - Arsenal 09.12.2019, 21:59

Już nie mogę się doczekać następnego sezonu, w Championship nie ma United, LFC i Chelsea. Będzie łatwiej troszkę.

Komentowany temat: Wygrać z samym sobą. West Ham - Arsenal 09.12.2019, 21:52

Kogo z londynu spotkamy w Championship?

Komentowany temat: Wygrać z samym sobą. West Ham - Arsenal 09.12.2019, 21:49

@ZielonyLisc:
Jedziemy na derby z Leeds?

Komentowany temat: Wygrać z samym sobą. West Ham - Arsenal 09.12.2019, 21:42

Leeds! Derby! Nadchodzimy szykujcie się!

Komentowany temat: Wygrać z samym sobą. West Ham - Arsenal 09.12.2019, 21:40

Arsenal Arsenal w środku tabeli drugiej ligii! Teraz śpiewamy to na migi.

Komentowany temat: Wygrać z samym sobą. West Ham - Arsenal 09.12.2019, 21:39

Pierwsza liga super sprawa, druga też ciekawa.

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 09.12.2019, 13:53

@RIVALDO700:
Ja bym był zadowolony jak by wziął od nas Luisa.

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 09.12.2019, 13:30

Też bym wolał Vieirę, on przynajmniej coś trenował. Za coś odpowiadał i ktoś go już z wyników rozliczał.

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 09.12.2019, 12:11

@kwiatinho napisał: "Bądźmy poważni. Lepiej żeby potrwało to 2 miesiące niż ściągnąć Emery'ego 2.0"

Wiesz, że nawet jak to potrwa 4 miesiące to i tak będzie Emery 2.0? Bo szkopuł jest w tym, że Ci ludzie bardzo słabo zarządzają tym klubem. Niczego pozytywnego się po nich nie należy spodziewać.

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 09.12.2019, 10:37

@Kris3Tears:
Niech Stan i jego pierworodny oglądają. To ich robota.

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 09.12.2019, 10:09

@gabilondo:
No to akurat się zgadzamy, zwolnili Hiszpana w najgorszym najbardziej kretyńskim momencie jaki był. Trzeba było go zwolnić w maju po finale w Baku lub na początku października, a nie przed maratonem grudniowym gdzie jest mecz praktycznie co parę dni w dodatku City, Chelsea... ten zarząd to jest taka sama banda amatorów, jak ten kiedy dowodził nimi Gazdis. Ryba psuje się od głowy.

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 09.12.2019, 10:03

@filo94:
Jak się chce coś wygrać, to się nie patrzy na rywali tylko po prostu jest się najlepszym. Obiektywnie patrząc Arsenal jest za słaby na wygranie LE.

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 09.12.2019, 09:57

@gabilondo:
A co miał powiedzieć w wywiadzie? Nie mam zielonego pojęcia jak z tego wyjść? Jak by się nie zgodził to kto by nas prowadził? Trener U19?

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 09.12.2019, 09:44

@DoomSlayer:
Nie obejrzałem żadnego meczu Arsenalu mnie więcej od połowy października więc nie jestem "na czasie" ale out:
Xhaka, Kolasinać, Luis, Ozil, Willock, Mustafi.

@gabilondo:

Fredi jest guzik temu wszystkiemu winny, on się dopiero uczy to gość który dopiero wchodzi w ten zawód, a oni dali mu najtrudniejsze zadania z możliwych w najgorszym czasie jaki mógł być. To tak jak byś miał pretensje do Studenta medycyny na 3 roku, że nie zrobił poprawnie przeszczepu. serca.

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 09.12.2019, 09:41

Oto kluby które możemy spotkać w LE po spadku z LM (tak mniej więcej czysto teoretycznie)

Grupa A
Club Brugge/Galatasaray
Grupa B
Belgrade/Olympiacos
Grupa C
Shakhtar Donetsk / Dinamo Zagreb / Atalanta
Grupa D
Bayer Leverkusen /Atletico Madrid
Grupa E
Red Bull Salzburg / Napoli
Grupa F
Borussia Dortmund /Inter Milan
Grupa G
Zenit St. Petersburg /Lyon / Benfica
Group H
Chelsea /Valencia

Ale mówię, to jest takie czysto teoretyczne, bo analizowałem tylko kto ile ma pkt.

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 09.12.2019, 09:34

@DoomSlayer:
Ta LM w sumie już niczego nie zmieni moim zdaniem. Po za wynikiem finansowym dla Stana, no bo:

1. Czy my tam coś ugramy z taką grą? - Nie
2. Czy wrócimy tam na dłużej patrząc na naszą pozycję w tabeli i to jak się prezentujemy? - Nie
3. Czy jak United dostała się za Mou raz do LM to coś zmieniło? - Nie(podaje ich jako przykład, bo są w sytuacji podobnej do nas).
4. Czy to powstrzyma jakiś piłkarzy przed odejściem? Moim zdaniem te 6 meczy w fazie grupowe max. 8 nic nie nie da.

Tu trzeba po prostu przebudować cały skład, zatrudnić dobrego trenera z wizją i ten sezon dwa przepracować, coś jak Liverpool kiedy nie grali ani w LE ani w LM. Na ten moment moim zdaniem LM poprawi nam tylko stan kasy dla Cowboya, nie poprawi natomiast niekompetencji iw zarządzie, dopuszczania do tego, że czołowi piłkarze mają tylko rok kontaktu, braku trenera, braku obrony, braku stylu, braku zaangażowania.

Ale już abstrahując, bo generalnie to my z taką grą żadnej LE nie wygramy.

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 09.12.2019, 08:58

Okey, sprawdziłem Arteta nigdy nic nie trenował. Trochę ryzykowne podejście ze strony zarządu, ale w sumie ryzykujemy już nic. LM i tak nie będzie piłkarze i tak odejdą w lato. Można próbować.

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 09.12.2019, 08:49

@DoomSlayer:
Popieram, Hiszpański dyzma już ligę nam załatwił. Do końca sezonu gramy o nic.

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 09.12.2019, 08:42

Czy Arteta kiedyś coś prowadził sam jako trener? Nawet jakiś zespół C czy B?

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 09.12.2019, 08:21

@Garfield_pl napisał: "Co to za podejście, w życiu też macie takie, że jak nie idzie, to już nie ma szansy jutro być lepiej? Serio?"

No dokładnie takie mam podejście. Coś nie tak?

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 06.12.2019, 10:48

@Taki:
Tak tylko trzeba poczekać jakieś 7-8 lat. Szybko zleci.

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 06.12.2019, 10:36

@losnumeros napisał: "Ogólnie zamiast zwalniać Ljunberga, to podziękujcie zarządowi, bo to dzięki nim mamy taki syf w klubie. Prawie wszyscy kibice wiedzieli, że Emery musi polecieć wcześniej."

Otóż to w same sedno! Zamiast zwolnić Hiszpańskiego Dyzmę w Maju po tym blamanżu albo najpóźniej na początku października. To oni wywalili trenera przed najgorszym okresem jaki jest w PL. Nowy trener nie ma czasu na nic jeżeli przyjdzie, bo cała seria spotkań go czeka. Jeszcze są mecze z City i Chelsea w dodatku.

Freddie jest guzik winien temu wszystkiemu on był tylko asystentem jeszcze się uczył jak to wszystko wygląda, a oni dali mu zadania najtrudniejsze z możliwych. Nie ma szans żeby podołał, dlatego do niego nic nie mam. Nawet ma u mnie wielki szacunek że znając realia się tego podjął.

A zarząd kontynuuje swoja idiotyczna politykę po prostu i to konsekwentnie przez ostatnią dekadę. Ci ludzie którzy są teraz za sterami niczym się nie różnią od Gazdisa i kolegów jak jeszcze był Wenger.

Dobrze, że w marcu Emerego nie zwolnili jeszcze lepiej by było. Mamy sezon w plecy. Zrobili z nami to co kiedyś się stało z Liverpoolem. Teraz pożegnamy piłkarzy w lato ( sytuacja jak z Mascherano czy Xabim Alonso) i będziemy mieli w składzie chłopy jak dąb ( patrz Andy Caroll).

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 06.12.2019, 10:06

@Marcinafc93:
Ja nie oglądam, nie ma czego. Niech Cowboy i koledzy oglądają. To w dużej mierze ich robota. Całe lata pracowali na ten stan.

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 06.12.2019, 09:53

@malyglod

I jeszcze do Ciebie wrócę, bo ciągle pamiętam te nasze rozmowy 2010-2012. Jak tam progres? Do przodu nie xd Już wtedy Ci pisałem, że tak skończymy, to co się dzieje teraz w klubie to nie jest żaden kryzys tylko konsekwencja długoletnich zaniedbań na każdym szczeblu. W końcu wszystko zemściło się lawinowo.

Od braku obrony po ludzi w zarządzie, którzy nie maja pojęcia co robią. Ta decyzja o zwolnieniu Emerego tylko to potwierdza. Po cholerę było czekać do tego meczu z Niemcami co on zmienił? Już we wrześniu było widać, po meczu na Anfield nawet czy tym z Łosiami, że ten gość nie ma pojęcia co robić. We większości klubów po tym finale w baku już by go nie było.

Komentowany temat: Najgorszy Arsenal od lat, Brighton wygrywa 2-1 06.12.2019, 09:47

@michal192837465:

Wracając do naszej rozmowy sprzed 1,5 tygodnia. Emery załatwił nam w tym sezonie ligę. Ta strata jest nie do odrobienia. W lidze już raczej możemy powalczyć tylko o miejsce dające grę w LE chociaż lepiej tego nie robić te mecze w czwartki są nam po nic nie potrzebne i tak tej LE nie wygramy. Będziemy mieć za to lepszy kalendarz.

Druga sprawa nie musimy się bać, że staniemy się Man Utd. My jesteśmy nimi. Nic gorszego nam się już nie stanie można eksperymentować do woli.

Może jak ten klub przestanie przynosić zyski to Amerykański Ranczer wreszcie się stąd zwinie.

Komentowany temat: Emery żegna się z Arsenalem 29.11.2019, 21:36

A mi go nie szkoda, u niego strata pracy nie powoduje tego co u 99% ludzi. On i tak już nie musi pracować. Szkoda to jest mi Arsenalu i miejsca w którym ten klub się znalazł przez jego warsztat trenerki.

A jak ktoś mu współczuje, to niech przypomni sobie jak się czuł w maju po meczu w Baku. Bilans hiszpańskiego dyzmy w Arsenalu to zero. Nic nam nie dał. Straciliśmy tylko półtorej roku.

Tak czy siak powodzenia mu życzę, ale pewnie klub z topu już nie poprowadzi.

Komentowany temat: Emery żegna się z Arsenalem 29.11.2019, 20:30

@NineBiteWolf:
Plusik za fajny avatar

Komentowany temat: Emery żegna się z Arsenalem 29.11.2019, 20:06

@michal192837465:
Tylko problem jest taki, że oni mogą zgubić te punkty dwa razy i dalej mają nad nami przewagę. My nie możemy zgubić punktów już w ogóle. W grudniu czeka nas City United Chelsea. Nowy trener będzie miał jakieś 10-11 dni do pierwszego meczu z City(jeżeli dobrze patrzę to 15.12).

Średnio to widzę, Wenger najwięcej odrobił chyba 7 pkt.

Komentowany temat: Emery żegna się z Arsenalem 29.11.2019, 19:52

@Kowal96:
Tak uważam, nie odrobimy tych 8 pkt. Bo wymagało by to od nas znalezienia super formy w środku sezonu. Liga odjechała razem z Hiszpańskim Dyzmą.

Komentowany temat: Emery żegna się z Arsenalem 29.11.2019, 19:43

Nie można go było zwolnić już wcześniej, trzeba było czekać kiedy praktycznie przegra szansę na top4 zmarnował nam cały sezon. Tracimy ponad 8 pkt do Chelsea. Musimy liczyć na ich 3 potknięcia samemu wygrywając wszystko.

Bez sensu co niby zmienił ten mecz w LE? Gra nie kleiła się od kwietnia.

Komentowany temat: Taktyka Emery'ego zawodzi, Leicester 2-0 Arsenal 10.11.2019, 12:10

@darek250s:
Dokładnie kolego masz rację w 100%.

Ludzie nie dajcie sobie piłce wejść na głowę. To ma cieszyć i sprawiać radość. My nie zarabiamy milionów nie jesteśmy pracownikami Arsenalu. Skoro Ci ludzie mają obecną sytuację gdzieś pasuje im ten Emery to dobrze niech tutaj siedzi jeszcze 10 lat. Szkoda tracić nerwy na to. Nikt też nie każe tego oglądać. Ja osobiście na popisy Hiszpańskiego Dyzmy już patrzeć nie zamierzam. Może go zwolnią w czerwcu to się zobaczy. Świat nie kończy się na Arsenalu. Właściciel się tym nie przejmuje to Wy będziecie na to zdrowie tracić? Skoro tak go tutaj chcą to niech zostanie.


Miłej niedzieli!

Komentowany temat: Ornstein: Zarząd w 100% za Emerym 10.11.2019, 12:06

Dobra szkoda tracić parę msc na oglądanie tego i marnować czas i energię żeby się tym Klubem przejmować. Skoro zarząd ma to gdzieś to nie widzę powodu żeby tym się przejmować. W takim razie do zobaczenia w czerwcu!

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady