Komentarze użytkownika thegunner4life

Znaleziono 9101 komentarzy użytkownika thegunner4life.
Pokazuję stronę 32 z 228 (komentarze od 1241 do 1280):

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 31.05.2021, 12:44

@fabregas1987:
Nie, czy by kosztował 20 mln euro czy 80 mln euro to w tym drugim przypadku zmienia tylko to, że więcej kasy jest zmarnowane w błoto. Gość 3/4 sezonu grał jak Gervinho stał i dryblował na miejscu albo tracił. W najważniejszym pojedynku sezonu grę próbował ciągnąć Saka nie on.

Połowa jego dorobku bramkowego to ostatni miesiąc gdzie graliśmy już o pietruszkę. Zresztą po takim sezonie to mi się, aż flaki przewracają jak ktoś mówi, że w tej drużynie jakiś piłkarz miał bardzo dobry sezon. Bo piłka to sport zespołowy i oni wszyscy zespołowo zawiedli na całej linii.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 31.05.2021, 12:27

@Supertramp21:
Bo w Juve liczą się wyniki sportowe. W Arsenalu liczą się słupki w Excelu i dywidenda dla jedynego posiadacza akcji. Stąd presji nie ma.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 30.05.2021, 19:30

@filo94:
Chodzi oto, że uwierzyli w toczący się u nas proces. I mają już dosyć tego ciągłego wygrywania presji na wyniki itd. Chcą robić sobie fotki i udzielać wywiadów jak to będą walczyć na 100%. A tak naprawdę to zamierzają za tygodniową na poziomie City walczyć u nas na luzie o 8 miejsce.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 30.05.2021, 18:17

@Dominik11:
I na jego miejsce Willian albo ktoś inny z Chelsea!

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 30.05.2021, 13:15

@Rafson95:
No ja też tak myślę. Ale zobaczymy bo coś czuję, że go puszczą w garnicy 18-17 mln euro plus 5 w bonusach.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 30.05.2021, 12:52

@Rafson95:
A Twoim zdaniem kolego ile jest warty Xhaka

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 30.05.2021, 12:31

@arsenallord:
Ja obstawiam że tak do połowy września bedzie to jako tako wyglądało. Zjazd zacznie się w październiku i potem już równia pochyła. Nie zdziwi mnie jak w sierpniu Arsenal będzie miał komplet punktów.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 30.05.2021, 11:06

@damianARSENAL:
Tak! A to co oglądamy na boisku to tylko efekt końcowy tego bałaganu na górze.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 30.05.2021, 11:06

@Marcinafc93:
Czyli już widzę syf. Oddamy 5 pilkarzy za 60 mln euro. A kadra musi mieć ponad 20. Jak kupimy za to jednego porządnego to potem nie będzie ławki albo będą dziury na pozycjach, bo kupimy obrońcę, ale na środek już nie starczy.

Nie ufam tym ludziom. Bo oni nas oszukują rok w rok od 10 lat. Co innego mówią co innego na koniec wychodzi.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 30.05.2021, 11:02

@Marcinafc93:
Jeszcze to, że sa na wylocie to nic nie daje. Bo trzeba jeszcze ich sprzedac za jakąś konkretną kwotę. A jak oddadzą Xhakę za 18 mln euro, a Torreirę za 5 mln euro plus bonusy to nic nam to nie daje. Bo za takie kwoty można sobie kupić kolejne Xhaki.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 30.05.2021, 10:55

@pierre_afc:
Tylko nikt blisko powiązany z klubem nie mówi o jakichkolwiek planach sprzedaży kogokolwiek z tej paczki oprócz Xhaki. Chyba były jeszcze ploty o Nketiah. Cała reszta to tylko nasze gadanie. Nie ma na razie żadnej oferty za Guendo ani Torreire

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 30.05.2021, 10:38

@Er4s napisał: "będzie mógł realizować się w tej swojej urojonej taktyce."

Ta jego urojona taktyka to gramy lagi na wysokiego napastnika którego nie ma xD ciężko to widzę. Ewnt jeszcze jest wersja rezerwowa

Gramy na 0 z przodu może przeciwnik sobie sam wrzuci( tu raz zadziałało)

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 30.05.2021, 08:54

@GKS_AFC:

Moim zdaniem o ile jakoś go nie oświeci w wakacje i nie zacznie czegoś naprawdę budować, to nie będzie go tutaj w okolicach grudnia. Bo z takim stylem jak mamy obecnie, to czeka nas powtórka z tamtego roku. W sierpniu tak do połowy września będzie jeszcze jako tako. Potem znowu zacznie bić rekordy i koniec końców przegra nam sezon w październiku/listopadzie.

No moim zdaniem na ten moment to nie rzutuje pozytywnie. Chyba, że ma naprawdę jakiś genialny pomysł w lato na wzmocnienia i coś tam układa w głowie.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 30.05.2021, 08:49

@aguero10:
Poczekać można, tylko jak widzisz, że to jakoś rzutuje. Gdyby Tuchel wczoraj przegrał ten finał to nikt normalny nie miał by do niego pretensji, bo gołym okiem widać różnicę miedzy jego Chelsea, a Chelsea Lamparda.

Efekt pracy Artety to najgorszy sezon od 25 lat. Gdyby on przegrywał te mecze, ale gra wyglądała by coraz lepiej. Nie wiem nasi próbowali by grać środkiem, ale widać było by, że brak odpowiednich wykonawców to uniemożliwia(Coś jak kiedyś miał Papcio ciężko wygrać ligę kiedy ty w ataku masz Bendtnera, a United Rooneya).

Ale tutaj nie widać, żadnych efektów jego warsztatu trenerskiego. Tego zespołu się nie da oglądać. Gramy jak United Davida Moysesa na skrzydło i laga..

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 30.05.2021, 08:43

@Alonso:
No tak jak ja pisze od kilku lat. Ten syf który oglądamy na boisku to tylko efekt końcowy "procesu". A ten proces to niekompetencja na stanowiskach kierowniczych i tych dyrektorskich. To tam nie wiedzą co robić i jak. Kogo kupować jak drogo sprzedawać jak wzmocnić sztab co zrobić, żeby co roku nie było szpitala w Arsenalu. I koniec końców to rzutuje na boisku.

Arsenal miał taki okres, że wydawał naprawdę ciężką kasę(Xhaka 50 mln, Mustafi czy Pepe) tylko koniec końców oni nigdy nie byli żadnym realnym wzmocnieniem, a Mustafi grał tak, że jak wychodził w podstawowej jedenastce to raczej był wzmocnieniem rywala na boisku.

Nie mamy zawodników do podstawowej jedenastki i w środku pola musiał grać Cebula z kolega z Egiptu, a oni sobie kupili Salibę za 30 mln, żeby go wypożyczać do L1.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 30.05.2021, 07:59

*Arteta oszukał Williana

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 30.05.2021, 07:59

@Simpllemann:
Nie wiadomo jeszcze czy Arteta oszukał Mikela. Może jeszcze wygrać tą LM dopiero minął jeden sezon

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 30.05.2021, 07:38

@Rynkos7:
To też jest zabawne, z tym Grealishem. Przecież on może iść sobie do tylu klubów to wybierze nas xD i jeszcze jest UK więc pewnie cena za niego to ok 80 mln funtów

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 29.05.2021, 23:38

@Rynkos7 napisał: "Różnią nas tylko zasoby finansowe i wartość marketingowa."

Czyli w obecnej piłce dwie najważniejsze rzeczy. Bo jak teraz nie masz właśnie kasy to może mieć cudem jeden wybitny sezon(patrz Lisy) ale na dłuższą metę liczyć się nie będziesz.

Dlatego też City będzie jeszcze sobie dzielić i rządzisz w Anglii długo. Bo ich stać na wszystko, mogą jutro wymienić całą akademię i trenerów i jak kiedyś kupić całą formację od zera. Normalny klub tak zrobić nie może, bo nie ma środków na to wszystko.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 29.05.2021, 23:36

@enrique:
Z obecnej ekipy to chyba nikt. Z byłych kanonierów takich z bliższej przeszłości to może Ozil albo Sanchez (chyba super puchar europy wygrał z Barcą)

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 29.05.2021, 23:33

@Ups147:
Dobrze wiesz co miałem na myśli porównując nas do Fulham.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 29.05.2021, 23:27

@Rynkos7 napisał: "A co jak nigdy nie wrócimy do Top-u?"

Wrócimy, bo ja ciągle wierze, że taka jest tradycja tego klubu. To klub gdzie grał Thierry Henry, Berkgamp i Ian Wright. To klub, który w 1989 pozbawił The Reds mistrzostwa u nich na stadionie i nigdy się Fulham nie stanie.

Sorry za dwa posty pod sobą.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 29.05.2021, 23:24

@Rynkos7:
Nie wyjeżdżaj mi z Fulham, bo Fulham to lokalny klub. Tak samo chodzę na mecze mojego małego klubu z miasta i nie oczekuje, że zostaną kiedykolwiek mistrzem polski. Bo to klub lokalny chodzi o miasto itd.

Arsenal nie wiem czy kojarzysz to jeden z top topów (historycznie przynajmniej) światowej piłki. To jasne, że takim markom jak Barcelona, Real, Bayern, Liverpool czy Arsenal nie kibicujesz dlatego, że to jest jak Fulham.

Tzn. jak widzę obecny proces to chyba będzie jednak Fulham.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 29.05.2021, 23:21

@Rynkos7 napisał: "A i jeszcze jedno, kibice sukcesu, wykażcie się chociaż minimalnym szacunkiem do klubu, który wspieracie."

Kibice sukcesu xD gościu nigdy w życiu nie widziałem jak mój klub wygrywa cokolwiek po za FA Cupem i tarczą. Przerobiłem 10:2 z Bayernem, 8:2 z United, 6:0 z Chelsea. Daj spokój tutaj nie ma żadnych kibiców sukcesu

Pamiętam za to jak nam liczyli 10 lat bez trofeum i np. przegrany finał CC jeszcze tak się wtedy nazywał ten stary puchar ligi.

Po prostu ponad dekadzie tego wszystkiego człowiek może czasami mieć już dość, bo czasami ludzie zasługują, żeby im jakoś tą wiarę spłacić ;p mój klub zatrudnia baristę, który notuje najgorszy start w lidze od 1908 roku i każe mi wierzyć w jego proces.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 29.05.2021, 23:18

@enrique:
Nie mów hop zanim nie przeskoczysz. Ten proces ciągle trwa może teraz się uda xD

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 29.05.2021, 23:14

@Dominik11:
Tutaj liczy się tylko jedna rzecz. Wysokość dywidendy dla jedynego właściciela akcji raz w roku. I tylko ten puchar się tutaj liczy.

Tak jak tutaj kilka osób piszę od lat w tym ja. To co oglądamy na boisku(ten syf) to tylko efekt końcowy tego jak oni tym klubem rządzą.

Liverpool z etapu gdzie kupował Chłopa jak Dąb zatrudnił jednego trenera(Rodgersa) nie wyszło powalczyli potem drugiego wzmocnili się i z marazmu wyszli. U nas jest jakiś 10 letni proces, który będzie trwał pewnie jeszcze z dwie dekady.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 29.05.2021, 23:09

@Ranczomen:
Ale pomyśl ile my wygramy jak już dokończymy ten proces.. a nie czekaj

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 29.05.2021, 23:05

@Rafson95:
I tylko 6 pkt. zabrakło!

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 29.05.2021, 22:53

Ale wy jesteście...i co z tego że Chelsea wygrała LM? My w tabeli od grudnia jesteśmy vicemistrzami, a do top4 zabrakło tylko 6 pkt! To się liczy, a nie jakieś puchary.

No Xhaka miał bardzo dobry sezon

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 29.05.2021, 22:51

Kurde Chelsea już drugi puchar LM. LE też mają. A u nas pustka :(

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 29.05.2021, 22:50

@Simpllemann:
A jaką kawkę dobrą robi.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 29.05.2021, 22:44

@Rafson95:
Ja ciągle wierzę w jego proces. Bo naprawdę rzadko kiedy można w tym footballu na najwyższym poziomie obserwować "taki" proces i to przez tyle czasu.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 29.05.2021, 22:37

@sWinny:
Sam widzisz, że jest tutaj ręka Artety. Ewidentnie był telefon do Mikela...

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 29.05.2021, 22:34

@arsenallord:
Ja tak mam. Ale to mi się zrobiło od Arsenalu. Kiedyś nie mogłem nie obejrzeć meczu. Ale jak moja ukochana drużyna zaczęła grać w rok w rok tak że nie da się na nich patrzeć, to jakoś z roku na rok coraz mniej mi się chciało to oglądać i coraz mniej zacząłem się w ogóle przejmować naszymi wynikamo. Kiedyś człowiek się wkurzał teraz to mam gdzieś albo ewentualnie się śmieje.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 29.05.2021, 22:29

@Ranczomen:
To ta słynna taktyka. Gramy na 0 z przodu i może przeciwnik sam sobie wrzuci.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 29.05.2021, 22:26

@Ranczomen:
W sumie widać u nich taką rękę Artety. Może Pep do niego dzwonił?

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 29.05.2021, 22:22

@Rafson95:
Oplułem telefon xD

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 29.05.2021, 22:19

Szkoda Kevina. Mam nadzieję, że nic mu nie jest.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 29.05.2021, 22:12

Może jak City przegra to faktycznie Pep tam wywali kilku pilkarzy i nam kogoś sprzeda

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 29.05.2021, 22:11

@Sandbead:
Jak poprosisz to jeszcze z 2 razy.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Tottenham 15.01.2025 - godzina 21:00
? : ?
Brighton - Arsenal 4.01.2025 - godzina 18:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool17133142
2. Arsenal18106236
3. Chelsea18105335
4. Nottingham Forest18104434
5. Newcastle1885529
6. Bournemouth1885529
7. Manchester City1884628
8. Fulham1877428
9. Aston Villa1884628
10. Brighton1868426
11. Brentford1873824
12. Tottenham1872923
13. West Ham1865723
14. Manchester United1864822
15. Everton1738617
16. Crystal Palace1838717
17. Wolves18431115
18. Leicester18351014
19. Ipswich18261012
20. Southampton1813146
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah1511
E. Haaland131
C. Palmer116
A. Isak104
B. Mbeumo102
C. Wood100
Matheus Cunha93
N. Jackson93
Y. Wissa91
J. Maddison84
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady