Komentarze użytkownika thegunner4life

Znaleziono 9725 komentarzy użytkownika thegunner4life.
Pokazuję stronę 47 z 244 (komentarze od 1841 do 1880):

Komentowany temat: Oficjalnie: Lista piłkarzy opuszczających klub 04.06.2021, 18:32

@gabilondo:
Faktycznie tak wyszło przepraszam kolego :)

@TlicTlac:

Nie no tak serio, to mówię wyobraź sobie, że zmieniasz pracę. Ale widzisz, że tak twój kierownik to debil bez szkoły który nie panuje nad niczym, twoim koledzy z pracy leją ciepłym moczem na to co robią liczy się dla nich przyjść od 6 rano i wyjść o 14. Trzeba mieć naprawdę silny charakter żeby w takim środowisku nie dopasować się do nich poziomem.

Teraz na warunki Arsenalu to cały klub grał jak grał więc Partey grał to samo. Sanchez faktycznie miał mental lepszy niż cała drużyna razem wzięta. Tylko też tego nie wytrzymał, bo ileż można..

Komentowany temat: Oficjalnie: Lista piłkarzy opuszczających klub 04.06.2021, 15:18

@gabilondo:
Nie zgadzam się z tym stwierdzaniem. Po prostu Partey dostosował się swoim poziomem do klubu więc jak tradycji przystało odwiedził szpital, a potem grał to co jego koledzy.

Komentowany temat: Oficjalnie: Lista piłkarzy opuszczających klub 04.06.2021, 13:39

@Ranczomen:
Tak widziałem cały sezon prowadził kolegów do zwycięstwa i nawet udało im się pod jego przywództwem pobić kilka rekordów. Jeden z 1908 roku!

Komentowany temat: Oficjalnie: Lista piłkarzy opuszczających klub 04.06.2021, 13:24

@Ranczomen:
W ogóle wiedzialeś, że Xhaka miał bardzo dobry sezon?

Komentowany temat: Oficjalnie: Lista piłkarzy opuszczających klub 04.06.2021, 13:08

@Ranczomen:
A kiedy ostatnio Conte miał 6 pkt do top4? No miał? Nie miał tyle.

Komentowany temat: Oficjalnie: Lista piłkarzy opuszczających klub 03.06.2021, 22:47

Trzeba sobie uświadomić dwie rzeczy. I to każdy kibic powinien zrobić zanim zacznie się "ekscytować" tym okienkiem albo da się zrobić naszemu zarządowi po raz X w konia z nadzieją, że teraz ta maszyna ruszy.


Rzecz pierwsza:

Obecny Arsenal jest słabszy kadrowo od City, United czy Liverpoolu bądź Chelsea(np. środkiem pola nikt mi chyba nie powie, że w tych klubach wymienionych wyżej mają tak słaby środek jak my). Co oznacza, że my nie tylko musimy się wzmocnić, ale dodatkowo wzmocnić i nadgonić względem tych klubów nasze braki ok? Musimy uzupełnić braki plus dodatkowo się wzmocnić na tych pozycjach.

Oprócz tych wymienionych klubów są jeszcze kluby, które również aspirują do TOP4 jak Tottenham Lisy czy nawet West Ham, który jest jaki jest, ale 65 pkt uzbierał.

Każdy z wymienionych klubów będzie starał się wejść do TOP4. Co to dla nas oznacza. Ano to, że w takim wypadku jedynym rozwiązaniem są dwie opcje(drugą omówimy przy rzeczy numer dwa za chwilę). Albo ściągamy na ławkę trenerską cudotwórcę kogoś bardzo doświadczonego co potrafi z niczego zrobić coś. Ma taki warsztat, że potrafi wmówić Xhake, że jest Xabim Alonso środka pola lub umie zrobić taką taktykę, która daje nam jakąś przewagę i szansę na zbieranie punktów ze wszystkimi średniakami i słabymi zespołami. Możemy sobie stracić 9 pkt z The Reds kolejne 9 pkt z City, ale żeby znaleźć się w TOP4 nie możemy tracić punktów z Burlney.

Rzecz druga:

Spojrzenie obiektywnie na "proces" jaki funduje nam Kronke. Po raz kolejny to nie będzie okienko, w którym Arsenal się wzmocni. Tylko uzupełni oczywiste braki. Przy czym zakładając, że i City i Chelsea i Liverpool razem z United nie zapadną w sen zimowy tylko JESZCZE dodadzą sobie zawodników do składu. Kupno dwóch ŚP nie sprawi, że będziemy mocni tylko będziemy mieć w ogóle kim grać. Wzmacnia to się City albo Liverpool, bo oni mają jakąś tam podstawę i dodają co niej coś nowego albo uzupełniają ławkę o nowe opcje. My po raz kolejny uzupełniamy tylko braki. Przez ciągłe i ciągłe niedofinansowanie tego klubu rzeźbimy składy po 10 lat wzmocnimy obronę to wypada środek itd. Mniejsza oto czy te braki są spowodowane głupia polityką kupowania graczy niewartych pieniędzy czy brakiem finansowania przez właściciela w tym poście interesuje nas tylko sam skutek nie przyczyna.

Co grosza na ławce zostaje nam trener bez doświadczenia i warsztatu co oznacza, że on z grupą średniaków nie wyciśnie nie wiadomo jakiego wyniku.

Teraz pytanie, na które niech każdy odpowie sobie sam nie koniecznie pisząc tutaj posta.

Czy Arsenal zamierza w tym okienku zrobić transfery jak Chelsea rok temu? I czy Arsenal ma na ławce geniusza menadżera, który niczym Sir Alex Ferguson potrafi dokonać cudu.

Jeżeli i tu i tu jest odpowiedź na nie. To taka jest szansa na TOP4 w sezonie 2021/2022.

Bo na razie wygląda to tak jak rok w rok. Uzupełnimy skład jednocześnie nie mając ławki, co oznacza, że jedna kontuzja i sypie się formacja. Uzupełnimy pomoc, będzie brak na obronie albo ataku itd.

Tutaj jest potrzebna rewolucja, ale taka prawdziwa nie mydlenie oczu i transfery w sierpniu.

Tyle ode mnie.

Komentowany temat: Oficjalnie: Lista piłkarzy opuszczających klub 03.06.2021, 22:17

@MadMax14:
Ja też daję Ci plusa. Ten gość przynajmniej zna Anglię wyspy wie, że tutaj jest zimno i pada. Jak kupimy kogoś z L1 to znowu będzie 2 lata na aklimatyzację. Po za tym to w ogóle inna liga.


@aguero10 napisał: "Wilian tyle lat w Anglii i nie potrafił się zaaklimatyzować u nas ."

Ja myślę, że tak całkiem serio, problem Williana jest taki jak każdego innego gracza Arsenalu obecnie. Brak u nas trenera nic się nie klei. Może gdyby był ktoś inny u stery to Willian by nie odcinał kuponów. Ale jak u nas nie ma żadnej presji na wyniki to grał tak żeby grać pieniądze mu się zgadzały.

Komentowany temat: Oficjalnie: Lista piłkarzy opuszczających klub 03.06.2021, 19:38

@Alonso:
Został jeszcze Xhaka i Willian mam nadzieję, że ich też pożegnamy. Ale strasznie się cieszę, że nie ma już tutaj Luiza. To był tak zły obrońca, że razem z Mustafim i SS18 na zawsze pozostaną w mojej pamięci gdy ktoś będzie mnie pytał:
-Najgorszy obrońca AFC?

Komentowany temat: Ojciec: Aguero miał ofertę z Arsenalu 03.06.2021, 19:33

Każdy miał ofertę z Arsenalu: Zlatan, Augero, Ronaldo a koniec końców jakoś tak wychodziło, że gra tutaj Xhaka, Chamakh, Bendtner lub Willian.

Komentowany temat: Henry: Oglądanie Arsenalu bardzo boli 03.06.2021, 19:32

Nawet Henry mówi, że oglądanie obecnego Arsenalu boli. Ale potem pojawiają się tutaj takie kwiatki jak ArsenalChampion i piszą coś o tym, że tylko 6 pkt że w jakimś tam okresie od kiedyś do kiedyś to my jesteśmy zaraz za City i proces budowania klubu postępuje..

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 02.06.2021, 20:15

@RedDragon:
To w tym newsie właśnie Gallas o tym mówił, że Arteta może być kiedyś wielkim trenerem, ale na ten moment brakuje mu doświadczenia. A tego nie zdobywa się po jednym sezonie.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 02.06.2021, 17:40

Wszyscy załatwią sobie najważniejsze transfery jeszcze przed Euro tak samo z trenerami. Nasze szpece będą myśleć do ostatniego dnia sierpnia.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 02.06.2021, 17:14

@lordpat napisał: "A u nas? cisza..."

A u nas jest proces, któremu musimy zaufać i ten proces będzie jeszcze trwał i trwał i trwał.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 02.06.2021, 16:48

@Alonso:
To będzie żałosne po prostu jak Spurs dostaną Conte, a my będziemy z Baristą.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 02.06.2021, 14:21

@Rynkos7:
Według mnie wszyscy za bardzo skupiają się na tych transferach zapominając, że bez trenera to i tak nic z tego nie wyjdzie. A Arteta w 3 miesiące się trenerki nie nauczy. To był jego pierwszy pełen sezon w życiu.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 02.06.2021, 14:04

@ZielonyLisc:
A kupisz mi butelkę rozpuszczalniku?

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 02.06.2021, 13:49

@fabregas1987:
To w sam raz w lutym już Artety nie będzie

Komentowany temat: "Zatrudnienie Artety było błędem" 02.06.2021, 13:22

Szkoda tylko, że każdy mądry to wie. Arteta nie musi być złym trenerem, tylko jemu brakuje doświadczenia i tak samo jak w każdej pracy zdobywa się je robiąc błędy, zepsujesz coś jeden drugi trzeci raz już wiesz jak to działa i tak się nie robi. Tylko robiąc to w 2 lidze nie masz 40 mln fanów na głową i mediów, które o Tobie na głównej stronie SkySport piszą dzień w dzień. Tutaj każdy błąd jest karany bardziej niż jak by zaczynał w słabszym klubie.


Tylko dla nas jako kibiców nic z tego nie wynika, bo Arteta w 3 miesiące nie nauczy się jak być menadżerem pokroju Conte, Guardioli, Kloppa czy kogokolwiek innego. I zawali nam następny rok.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 01.06.2021, 12:56

@MajorSuchodolski:
Jak wróciłeś, co z ust jechało?

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 01.06.2021, 11:25

@aguero10:
Moim zdaniem puszczą go za 17-18 mln euro + bonusowe

Komentowany temat: Xhaka: Mourinho wie, jak zdobywać tytuły 01.06.2021, 11:21

I niech mi ktoś powie, że ten gość jest normalny.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 31.05.2021, 13:37

@drewniane_krzeslo napisał: "Po tym okienku jeszcze przed rozpoczęciem pierwszej kolejki będziemy wiedzieć czy Arsenal o coś walczy czy tylko będzie walczył z samym sobą."

Ja już wiem. Z obecnym trenerem Arsenal o nic realnie nie powalczy. Wymagało, by to cudu, żeby Mikel w 2 miesiące nauczył się piłki na najwyższym poziomie.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 31.05.2021, 12:56

Ja bym w ogóle przestał próbować kiedykolwiek grać te durne 4-3-3 na miejscu Artety. To jest tak wymagająca taktycznie pozycja dla tych 2 śp w środku, że obecnie nikt w każde się do tego nie łapie. To trzeba mieć tam kogoś pokroju Fabregasa, Cazroli albo jeszcze lepszych piłkarzy.

Tak myślę, że z obecnymi wykonawcami na środku pola to 4-3-3 jest nierealne.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 31.05.2021, 12:48

@bizooon:
No tak ja nie mówię, że w ogóle będzie źle. Jak podtrzyma formę z ostatnich tygodni to będzie spoko grajek na 102. Tylko, żeby ją podtrzymał.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 31.05.2021, 12:44

@fabregas1987:
Nie, czy by kosztował 20 mln euro czy 80 mln euro to w tym drugim przypadku zmienia tylko to, że więcej kasy jest zmarnowane w błoto. Gość 3/4 sezonu grał jak Gervinho stał i dryblował na miejscu albo tracił. W najważniejszym pojedynku sezonu grę próbował ciągnąć Saka nie on.

Połowa jego dorobku bramkowego to ostatni miesiąc gdzie graliśmy już o pietruszkę. Zresztą po takim sezonie to mi się, aż flaki przewracają jak ktoś mówi, że w tej drużynie jakiś piłkarz miał bardzo dobry sezon. Bo piłka to sport zespołowy i oni wszyscy zespołowo zawiedli na całej linii.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 31.05.2021, 12:27

@Supertramp21:
Bo w Juve liczą się wyniki sportowe. W Arsenalu liczą się słupki w Excelu i dywidenda dla jedynego posiadacza akcji. Stąd presji nie ma.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 30.05.2021, 19:30

@filo94:
Chodzi oto, że uwierzyli w toczący się u nas proces. I mają już dosyć tego ciągłego wygrywania presji na wyniki itd. Chcą robić sobie fotki i udzielać wywiadów jak to będą walczyć na 100%. A tak naprawdę to zamierzają za tygodniową na poziomie City walczyć u nas na luzie o 8 miejsce.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 30.05.2021, 18:17

@Dominik11:
I na jego miejsce Willian albo ktoś inny z Chelsea!

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 30.05.2021, 13:15

@Rafson95:
No ja też tak myślę. Ale zobaczymy bo coś czuję, że go puszczą w garnicy 18-17 mln euro plus 5 w bonusach.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 30.05.2021, 12:52

@Rafson95:
A Twoim zdaniem kolego ile jest warty Xhaka

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 30.05.2021, 12:31

@arsenallord:
Ja obstawiam że tak do połowy września bedzie to jako tako wyglądało. Zjazd zacznie się w październiku i potem już równia pochyła. Nie zdziwi mnie jak w sierpniu Arsenal będzie miał komplet punktów.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 30.05.2021, 11:06

@damianARSENAL:
Tak! A to co oglądamy na boisku to tylko efekt końcowy tego bałaganu na górze.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 30.05.2021, 11:06

@Marcinafc93:
Czyli już widzę syf. Oddamy 5 pilkarzy za 60 mln euro. A kadra musi mieć ponad 20. Jak kupimy za to jednego porządnego to potem nie będzie ławki albo będą dziury na pozycjach, bo kupimy obrońcę, ale na środek już nie starczy.

Nie ufam tym ludziom. Bo oni nas oszukują rok w rok od 10 lat. Co innego mówią co innego na koniec wychodzi.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 30.05.2021, 11:02

@Marcinafc93:
Jeszcze to, że sa na wylocie to nic nie daje. Bo trzeba jeszcze ich sprzedac za jakąś konkretną kwotę. A jak oddadzą Xhakę za 18 mln euro, a Torreirę za 5 mln euro plus bonusy to nic nam to nie daje. Bo za takie kwoty można sobie kupić kolejne Xhaki.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 30.05.2021, 10:55

@pierre_afc:
Tylko nikt blisko powiązany z klubem nie mówi o jakichkolwiek planach sprzedaży kogokolwiek z tej paczki oprócz Xhaki. Chyba były jeszcze ploty o Nketiah. Cała reszta to tylko nasze gadanie. Nie ma na razie żadnej oferty za Guendo ani Torreire

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 30.05.2021, 10:38

@Er4s napisał: "będzie mógł realizować się w tej swojej urojonej taktyce."

Ta jego urojona taktyka to gramy lagi na wysokiego napastnika którego nie ma xD ciężko to widzę. Ewnt jeszcze jest wersja rezerwowa

Gramy na 0 z przodu może przeciwnik sobie sam wrzuci( tu raz zadziałało)

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 30.05.2021, 08:54

@GKS_AFC:

Moim zdaniem o ile jakoś go nie oświeci w wakacje i nie zacznie czegoś naprawdę budować, to nie będzie go tutaj w okolicach grudnia. Bo z takim stylem jak mamy obecnie, to czeka nas powtórka z tamtego roku. W sierpniu tak do połowy września będzie jeszcze jako tako. Potem znowu zacznie bić rekordy i koniec końców przegra nam sezon w październiku/listopadzie.

No moim zdaniem na ten moment to nie rzutuje pozytywnie. Chyba, że ma naprawdę jakiś genialny pomysł w lato na wzmocnienia i coś tam układa w głowie.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 30.05.2021, 08:49

@aguero10:
Poczekać można, tylko jak widzisz, że to jakoś rzutuje. Gdyby Tuchel wczoraj przegrał ten finał to nikt normalny nie miał by do niego pretensji, bo gołym okiem widać różnicę miedzy jego Chelsea, a Chelsea Lamparda.

Efekt pracy Artety to najgorszy sezon od 25 lat. Gdyby on przegrywał te mecze, ale gra wyglądała by coraz lepiej. Nie wiem nasi próbowali by grać środkiem, ale widać było by, że brak odpowiednich wykonawców to uniemożliwia(Coś jak kiedyś miał Papcio ciężko wygrać ligę kiedy ty w ataku masz Bendtnera, a United Rooneya).

Ale tutaj nie widać, żadnych efektów jego warsztatu trenerskiego. Tego zespołu się nie da oglądać. Gramy jak United Davida Moysesa na skrzydło i laga..

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 30.05.2021, 08:43

@Alonso:
No tak jak ja pisze od kilku lat. Ten syf który oglądamy na boisku to tylko efekt końcowy "procesu". A ten proces to niekompetencja na stanowiskach kierowniczych i tych dyrektorskich. To tam nie wiedzą co robić i jak. Kogo kupować jak drogo sprzedawać jak wzmocnić sztab co zrobić, żeby co roku nie było szpitala w Arsenalu. I koniec końców to rzutuje na boisku.

Arsenal miał taki okres, że wydawał naprawdę ciężką kasę(Xhaka 50 mln, Mustafi czy Pepe) tylko koniec końców oni nigdy nie byli żadnym realnym wzmocnieniem, a Mustafi grał tak, że jak wychodził w podstawowej jedenastce to raczej był wzmocnieniem rywala na boisku.

Nie mamy zawodników do podstawowej jedenastki i w środku pola musiał grać Cebula z kolega z Egiptu, a oni sobie kupili Salibę za 30 mln, żeby go wypożyczać do L1.

Komentowany temat: Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 30.05.2021, 07:59

*Arteta oszukał Williana

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady