Komentarze użytkownika thegunner4life

Znaleziono 9517 komentarzy użytkownika thegunner4life.
Pokazuję stronę 95 z 238 (komentarze od 3761 do 3800):

Komentowany temat: Sprawdzian z liderem zaplecza. Arsenal - Leeds 06.01.2020, 13:01

Naprawdę dziwna nadinterpretacja człowiek pisze przez dwie strony, że żaden z niego żołnierz przy zawodowcach. Podkreśla że nie ma o tym pojęcia, potem wpada @kwiatihno i usiłuje Ci wmówić że robiłeś z siebie żołnierza jednostki Navy Seals.

Ja jednak chyba zostanę tutaj przy rozmowach o barszczu.

Komentowany temat: Sprawdzian z liderem zaplecza. Arsenal - Leeds 06.01.2020, 12:51

@kwiatinho napisał: "Do kolegi który ma patent. Brawo umiesz zgrać muszkę ze szczerbinką i oddać precyzyjny strzał. Gratuluję. Ale czołgałeś się w pełnym oporządzeniu w błocie przez 150 m?dostarczałeś skrzynkę z amunicją 20 kg czołgając się? Okopywałeś się na plaży przy -10°C gdzie piasek jest jak beton? Czy spędziłeś 2 dni w lesie nie mając ze sobą niczego? Wiesz jak ratować ludzi którzy stracili kończyny? Wiesz jak wydostać się ze śmigłowca który wpadł do morza?"

Gdzie napisałem że ja to umiem albo że nadaję się do wojska? 0.o pokaż mi ten cytat. Nawet podkreśliłem że nie mam pojęcia o strzelectwie dynamicznym.

Komentowany temat: Sprawdzian z liderem zaplecza. Arsenal - Leeds 06.01.2020, 12:49

@anolis napisał: "Nie napisałem o GŁOWICACH tylko o BRONI.
Napisałem Ci, że głowica to tylko efekt końcowy."


To napisaleś później. Na ten moment kiedy odpisywałem tego nie ujałeś.


@anolis napisał: "System przenoszenia jest stokroć ważniejszy. Dopiero rakieta + głowica składa się na broń."

Tu się zgadzam. Ale wiesz, że każdy kraj ma w czymś przewagę nie tylko USA. Na przykład najszybszą rakietą dysponują Rosjanie. Wlk Brytania ma np najszybsza rakiete w ogóle w dodatku wystrzeliwaną z łodzi podwodnej. USA ma najdokładniejsza głowicę.

Komentowany temat: Sprawdzian z liderem zaplecza. Arsenal - Leeds 06.01.2020, 12:41

@anolis:
Trzeba, bo naciągasz fakty. Reagan nic nie wybudował tylko blefował. To że Rosjanie to kupili i zaczęli budować hurtowe ilości głowic to ich problem. On nawet nie zrealizował 5% tych gwiezdnych wojen. W białym domu nie zamierzali nic budować. Bo wiedzieli, że ZSRR to jedyne pmocarstwo, które importuje tylko gaz i ropę nic po za tym. Więc przy okazji embargo na rurociąg jamalski Reagan wymyślił te gwiezdne wojny. Co dało efekt taki, że Gorbaczow nic nie musiał uznawać. Stanął przed faktem dokonanym. Związek Socjalistycznych Republik Radzieckich zbankrutował.

Komentowany temat: Sprawdzian z liderem zaplecza. Arsenal - Leeds 06.01.2020, 12:34

@anolis napisał: "Chłopie, ale żyjemy tu i teraz a nie w latach 70tych. To po pierwsze."

Najpierw przytaczasz argument, że ZSRR nie zaatakowała USA, bo USA miało więcej głowic. A obecnie to Rosja ma ich więcej. Kiedy pokazuję Ci że nie miało, bo to Rosjanie mieli ich w pewnym momencie o 30% więcej czyli w tych latach 70 to mi mowisz że to było kiedyś.

To się zdecyduj czy to że mieli czy nie mieli ma znaczenie czy nie ma.

Twój post jak byś zapomniał.

"Tylko dlatego, że USA miały przewagę w broni atomowej.
A dzisiaj poiedź na Ukrainę i tam spytaj co było racjonalnego w agresji na Donbas.
Rosja nie kieruje się cywilizowanymi zasadami. Rozumie tylko argument tępej i bezwzględnej siły."

No i pomijam że gwarancje, a formalny sojusz podpisany i ratyifikowany to dwie różne sprawy. I mimo braki tego sojuszu. Putin jakoś nie zajął CAŁEJ Ukrainy. Skoro nic go nie powstrzymuje zachód nic nie może to czemu nie ma Rosyjskich flag w Kijowie.

Komentowany temat: Sprawdzian z liderem zaplecza. Arsenal - Leeds 06.01.2020, 12:25

@anolis napisał: "ruscy upadli na pysk bo nie byli w stanie odpowiedzieć na to technologicznie i przemysłowo."

Ej, ale wiesz że nie byli w stanie bo Reagan blefował nic w kosmosie nie wybudował sprowokował tylko ZSRR do nowego wyścigu zbrojeń, bo wiedział że ich gospodarka tego nie udźwignie i tym doprowadzil kraj rad do bankructwa.

www.polskieradio24.pl/5/3/Artykul/2071522,35-lat-Gwiezdnych-Wojen-blef-Reagana-ktory-zdruzgotal-gospodarke-ZSRR

Proszę na przykład tutaj. Żadnych gwiezdnych wojen nie było.

Komentowany temat: Sprawdzian z liderem zaplecza. Arsenal - Leeds 06.01.2020, 11:51

@ZielonyLicz:
Chodź na moment na PW

Komentowany temat: Sprawdzian z liderem zaplecza. Arsenal - Leeds 06.01.2020, 11:41

@DoomSlayer:
Napisal, że przeraża go nasza impotencja. Można było napisać niewiedza brak znajomości tematu.

Komentowany temat: Sprawdzian z liderem zaplecza. Arsenal - Leeds 06.01.2020, 11:40

@ZielonyLicz:
Rozumiem i znam przebieg tej kampani. Mannerheim był geniuszem. Armia ZSRR miała braki w oficerach i sprzęcie. Błędy w 1939 popełniła potem w 1941 podczas napaści Niemiec. Szkoda tylko, że w 1944 Finlandia kiedy miała już do czynienia z wyszkolonymi radzieckimi żołnierzami już się nie obroniła i oddala wszystko jak leci.

To niech inwestują w ludzi. Tych którzy chca być zolnierzami niech robią siły specjalne i lepiej szkoła żołnierzy zawodowych.

Komentowany temat: Sprawdzian z liderem zaplecza. Arsenal - Leeds 06.01.2020, 11:34

@ZielonyLicz:
Nie obrażaj. Możemy dyskutować, ale kulturalnie.

Wracając Finlandia i tak oddala sporne terytorium ZSRR. A w negocjacjach pomogła im Anglia. Inaczej do 1941 tej Finalndii nie było by na mapie jak by tylko skończyła się zima.

Żaden kraj NATO nie jest wstanie obronić się sam po za USA. Nawet Francja czy Wlk. Brytania bo mają za mało głowic czy sił morskich.

Właśnie w technikę zeby na głowę nic nie leciało należy zainwestować, a nie w szkolenie ludzi którzy po pół roku wszystko zapomną.

Komentowany temat: Sprawdzian z liderem zaplecza. Arsenal - Leeds 06.01.2020, 11:23

@Naburator:
Dokładnie. On się wyszkoli z kolegami i nie zobaczy kiedy z drona mu na głowę rakieta spadła. Zamiast wydawać mld na jakieś szkolenie, lepiej kupić dla wojska nowoczesny sprzęt to nie jest 1939.

Komentowany temat: Sprawdzian z liderem zaplecza. Arsenal - Leeds 06.01.2020, 11:19

@ZielonyLicz:
To jak wyciagasz lekcje z Historii to powinieneś wiedzieć, że Polska żadnej partyzantki armii podziemnych legionów albo ludzików w lesie tworzyć nie powinna. Nic to nie zmienia nie powstrzymuje okupanta przed niczym, a kończy się tylko masakrą.

Już pomijam porównanie archiazmu 39 roku. Obecna Finlandia i jak większość krajów nie zatrzymała by Rosji nawet na 7 dni. Bez NATO nikt się nie obroni. Jesteśmy groźni jako całość nie jako jeden kraj. A w 1939 nie mieli broni jądrowej.

Komentowany temat: Sprawdzian z liderem zaplecza. Arsenal - Leeds 06.01.2020, 11:06

@ZielonyLicz:
I jaki był by tego cel? Wartość takich żołnierzy vs zawodowych czy jednostek specjalnych, a tak wygląda nowoczesna wojna jest żadna. Zmarnujesz tylko czas i pieniądze.

Komentowany temat: Sprawdzian z liderem zaplecza. Arsenal - Leeds 06.01.2020, 11:05

@Paul77:
Oczywiście, że tylko oto chodzi. Jak widać mu się udało. Nasi politycy by zrobili lepiej jak by w ogóle nie reagowali i nie komentowali jego bajdurzenia. Rosja nam nic nie może zrobić i na Kremlu to wiedzą.

Krowa która dużo ryczy mało mleka daje.

Komentowany temat: Sprawdzian z liderem zaplecza. Arsenal - Leeds 06.01.2020, 10:54

@anolis:
Ukraina nie jest w NATO. Od lat 70. ZSRR miało więcej głowic od USA. Po za tym nawet jeżeli USA i Rosja mieli by ich tylko po 100 to i tak wystarczający argument, że wojna się nie opłaca.

Komentowany temat: Sprawdzian z liderem zaplecza. Arsenal - Leeds 06.01.2020, 10:33

@DoomSlayer:
To zapisz się od razu do klubu : D jeżeli jesteś niekarany i zdrowy psychicznie to za jakieś 9 msc będziesz miał swoją broń.

Komentowany temat: Sprawdzian z liderem zaplecza. Arsenal - Leeds 06.01.2020, 10:16

@anolis napisał: "3. Wielkim błędem jest racjonalne tłumaczenie zachowania Rosji. To azjatycki kraj, gdzie liczy się bycie wielkim imperium, a nie gorąca woda w szpitalu, kromka chleba dla każdego czy takie bzdury jak ludzkie życie."

ZSRR było jeszczs bardziej gorące i siedziało na 60 tyś głowic atomowych. Nawet w najgorszych momentach jak 1955-1956 czy 1981-1986 zachowywali w końcu racjonalnie. Rosja nam nic nie zrobi.

Komentowany temat: Sprawdzian z liderem zaplecza. Arsenal - Leeds 06.01.2020, 10:12

@sWinny:
I za pierwszym razem jak by nie pomoglo był by to koniec sojuszu. Bo co gwarantuje że następny razem pomogą? Skoro udało się z Polską to można teraz spróbować z Finlandią(wiem że nie jest w NATO) Norwegią potem Szwecja. Potem kraje nadbałtyckie. To jak już Polska to i Czechy i Słowacja. I tak dojadą do Lizbony.

Komentowany temat: Sprawdzian z liderem zaplecza. Arsenal - Leeds 06.01.2020, 10:06

@DoomSlayer napisał: "A teraz wiesz jak to sie robi?"

Przecież napisałem niżej. Mam patent strzelecki na pistolet, karabin i strzelbę. Strzelam sportowo ;) uniem złożyć rozłożyć i strzelać. Statycznie, bo takie strzelectwo mnie interesuję.

Komentowany temat: Sprawdzian z liderem zaplecza. Arsenal - Leeds 06.01.2020, 09:21

A już najważniejszy aspekt, żadnej wojny nie będzie. Polska jest w NATO. Rosja nie zaryzykuje wojny nuklearnej żeby zająć jakaś tam Polskę, w Moskwie rządzą może psychopaci( poczytajcie o wyczynach Putina) ale nie wariaci. Polska zawsze stwarzała duże problemy czy to Imperium Rosyjskiemu czy później ZSRR. Wiedzą, że ich nie lubimy nie nauczmy się cyrylicy i Rosjanami być nie chcemy. Mamy inna kulturę. W Polsce nie ma ani ropy ani uranu ani niczego co by było tego wartę. Więc można się rozejść.

Komentowany temat: Sprawdzian z liderem zaplecza. Arsenal - Leeds 06.01.2020, 09:17

@DoomSlayer:
I po co to komu? Szkolenie nawet takie co potrwa tydzień nie zrobi z nikogo strzelca nie nauczy go posługiwać się bronią, bo do tego trzeba setek strzałów żeby wyrobić sobie pamięć mięśniową i za każdym razem ustawiać się automatycznie nie myśleć o nogach rękach o tym że to broń idzie do oka, a nie oko do broni. Nawet jak wystrzelą po 3 magazynki ze wszystkiego, to za miesiąc będą strzelać tak samo beznadziejnie jak przed przyjściem, bo to trzeba praktykować cały czas i ćwiczyć. Będą pamiętali tylko zasady, żeby nie trzymać palca na spuście, albo jak się ładuje magazynek.

Po drugie na strzelnicy są warunki sterylne najlepsze z możliwych, jest dobrze oświetlenie jest instruktor i nic Ci nie grozi. Nijak się to ma do sytuacji bojowej.

Jedynym efektem tego szkolenia będzie zmarnowanie iluś tam godzin ludziom na wiedzę, która jest im po nic, wywalenie milionów złotych, i powstanie kolejnej komórki urzędników i jakiś dyrektorów co za zrealizowanie programu dostaną po 500 tyś.

Komentowany temat: Sprawdzian z liderem zaplecza. Arsenal - Leeds 06.01.2020, 08:03

@Ranczomen:
Ja mam patent strzelecki licencję i w tym roku kończę wyrabiać pozwolenie na broń też się dostanę?

Komentowany temat: Sprawdzian z liderem zaplecza. Arsenal - Leeds 05.01.2020, 22:10

@DoomSlayer:
Nic się nie stanie, ani Iran nie jest gotowy na wojne totalną z USA. Ani USA nie jest gotowe do ataku na Iran i późniejsza okupację tych terenów. Rosja zapewne wiedziała o tym ataku od USA wcześniej i nic nie zrobi.

Jedyna co się stanie to może spadnie jakaś rakieta w Izrealu albo jakiś wariat wysadzi się w powietrze w UE albo w USA.

Komentowany temat: Sprawdzian z liderem zaplecza. Arsenal - Leeds 05.01.2020, 20:00

@ArsenalChampion napisał: "Nie byłem zwolennikiem zatrudniania tak nie doświadczonego szkoleniowca jak Arteta,ale muszę przyznać że myliłem się. Zarząd dokładnie wiedział co robi,"

Odważne stawiać tak daleko idące wnioski po 3 meczach Artety.

Komentowany temat: Maszyna ruszyła: Arsenal 2-0 Manchester United 02.01.2020, 21:49

@rreddevilss:
Wolalem 10x Manchester United nawet z niektórymi kibicami niż Liverpool. Do roboty się tam weźcie The Reds to Wasza dzialka.

Komentowany temat: Maszyna ruszyła: Arsenal 2-0 Manchester United 02.01.2020, 21:30

A Manchester United gra jeszcze z Liverpoolem na Anfield w tym roku prawda?

Komentowany temat: Maszyna ruszyła: Arsenal 2-0 Manchester United 02.01.2020, 21:13

@Paul77:
A wino Komandos pijasz?

Komentowany temat: Maszyna ruszyła: Arsenal 2-0 Manchester United 02.01.2020, 13:53

@FabsFAN:
Wiele zim temu.

Komentowany temat: Maszyna ruszyła: Arsenal 2-0 Manchester United 02.01.2020, 12:54

@Przyjaciel1990:
Myślę, że za rok Arsenal zdobędzie wszystkie 7 pucharów tzn. Puchar Ligi, Puchar Anglii, Mistrzostwo, LM, Super Puchar Europy i KMŚ. To będzie 7 Barcelona zdobyła 6 bo u nich nie ma Pucharu Ligii.

Komentowany temat: Maszyna ruszyła: Arsenal 2-0 Manchester United 02.01.2020, 12:04

@Glajskor napisał: "Fragment hymnu Liverpoolu, czas burzy dla mnie, kibica LFC, minął, teraz spoglądam na złote niebo"

To się przygotuj na nową burzę, bo MIKEL POTĘŻNY ARTETA nadchodzi!

Komentowany temat: Maszyna ruszyła: Arsenal 2-0 Manchester United 02.01.2020, 11:40

@ArsenalChampion:

Najlepszy jest nasz Trener Mikel Arteta, który to wszystko poukładał.

Komentowany temat: Maszyna ruszyła: Arsenal 2-0 Manchester United 02.01.2020, 10:04

@Simpllemann:
Ale by była akcja, jak by Xhaka zaczął grać jak Xabi Alonso nagle!

Komentowany temat: Maszyna ruszyła: Arsenal 2-0 Manchester United 02.01.2020, 08:40

Ale Mikel P O T Ę Ż NY Arteta wczoraj zrobił nam mecz! Widać wreszcie, że to zmierza do czegoś i mamy jakiś styl gry!

Komentowany temat: Pozostało walczyć. Arsenal - Manchester United 01.01.2020, 22:04

@Fabri4:
To jest nieprawda.

Komentowany temat: Pozostało walczyć. Arsenal - Manchester United 01.01.2020, 22:03

@Fabri4:
Kleje wąchasz!

Komentowany temat: Pozostało walczyć. Arsenal - Manchester United 01.01.2020, 21:44

Boże Mikel my prowadzimy piłkę jak Barcelona ;D

Komentowany temat: Pozostało walczyć. Arsenal - Manchester United 01.01.2020, 21:42

GOOOOOOOOOOL Brawo

Komentowany temat: Pozostało walczyć. Arsenal - Manchester United 01.01.2020, 21:41

Boże...

Komentowany temat: Pozostało walczyć. Arsenal - Manchester United 01.01.2020, 21:36

Czy ten sędzia ma kartki czy oni muszą naszym krzywdę jakaś zrobić w końcu?!

Komentowany temat: Pozostało walczyć. Arsenal - Manchester United 01.01.2020, 21:32

Laca jak Ty strzelasz..

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady